Mij bedoel jequote:Op woensdag 5 januari 2011 15:24 schreef sbientje het volgende:
oh die tirza, die heb ik al gewipt, samen met ad en nog wat anderen.. ook die ene die hier uit het topic was.. ik weet nou ff niet meer hoe ze heet haha..
Volgens mij gebruiken dat soort mensen een bot die hun hele farm doet. Waarom je dan nog speelt, weet ik ok niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mij bedoel jeOmdat ik de snagbar gebruikte toch?
Ik heb niet het idee dat ik nu langzamer xp verzamel dan toen met de snagbar. Dus hoe doen die mensen dat dan die zo ontzettend snel omhoog gaan? Maar ik heb hem ook maar kort gebruikt dus misschien op de langere termijn dat het wel verschil maakt.
Heb je nog belangstelling voor de beer? Ik heb nog niet genoeg voor het vosje en ik ben vanavond weg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Peekies het volgende:
Ik wil m'n Snow Stallion aanschaffen. Met wie kan ik ruilen als het lukt voor een vos en anders voor een beer?
Ja!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:28 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je nog belangstelling voor de beer? Ik heb nog niet genoeg voor het vosje en ik ben vanavond weg.
Hier en dan iets naar beneden scrollenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef koei het volgende:
Tombo, hoe vraag jij om die kerstmanbutton?
Thanks! Wellicht krijg ik dan ooit mijn sneeuwpoppen compleetquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier en dan iets naar beneden scrollen
http://www.facebook.com/p(...)0081.149662385078060
moet je wel opschieten, nog 8 dagen ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef koei het volgende:
[..]
Thanks! Wellicht krijg ik dan ooit mijn sneeuwpoppen compleet
13equote:Op woensdag 5 januari 2011 21:44 schreef Meddo het volgende:
Volgens mij is 150 gieters het maximumBen ik voor niks aan de 13e sneeuwman begonnen
eigenlijk is 1 het max als je bezig bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef koei het volgende:
[..]
13e
Ik ben er nu twee aan het bouwen, maar ik kan er niet nog een kopen
Hier staat alles wat je wilt wetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe kom ik aan een Orchard en wat kan ik ermee?
Dank je, was trouwens nog wel even flink zoeken tussen de buildingsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier staat alles wat je wilt weten
http://www.playfarmville.(...)mgaard-in-farmville/
Ja he?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dank je, was trouwens nog wel even flink zoeken tussen de buildings
Gebruik je Chrome?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef zoejes het volgende:
Nog 1 vraagje, kan iemand mij vertellen of kan ik het ergens teruglezen, hoe ik het hier kan posten als ik iets in de aanbieding heb?? Thanks
Als ik dat linkje gebruik vraag ik zelf om sneeuwballenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Als iemand nog behoefte heeft mij sneeuwballen te sturen![]()
http://www.farmville.com/(...)nowball_part&view=fv
De andere parts heb ik allemaal al in veelvoud, eens kijken hoeveel sneeuwmannen ik nog afkrijg.
gestuurd!!! ik was ook net op tijd thuisquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ben ik nu te laat? Ik was aan 't werk
Heb je al een combine? Want dat ding is echt geweldig als je hem helemaal geupgrade hebt!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe kom ik aan een Orchard en wat kan ik ermee?
Aw crap.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik dat linkje gebruik vraag ik zelf om sneeuwballen
Die ook nietquote:
Okay!quote:
heb ik nu ook het chassis van staan...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:45 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je al een combine? Want dat ding is echt geweldig als je hem helemaal geupgrade hebt!
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef sbientje het volgende:
iemand al de banner gezien? met het schaap en het lammetje?
ja het zijn alleen vrienden die nog niet farmvillen :S ik heb het maar afgekocht, doe anders toch weinig met die FCquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Heb me aangemeld, nu nog 3 dagen online zijn en dan met vrienden de klus klaren
Oh, lekker weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja het zijn alleen vrienden die nog niet farmvillen :S ik heb het maar afgekocht, doe anders toch weinig met die FC
Ik ga er vanavond ook weer een berg op gooien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:35 schreef tombolafan het volgende:
Zo, er stond een shitload aan veulens op de feed!
Volgens mij is deze beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef zoejes het volgende:
Iemand interesse in Mystery Tree Seedlings welke uit mijn orchard komt met allemaal soorten kerstbomen
http://apps.facebook.com/(...)aba5d65d0a02a7db4543$$ccF(NVQ.52oCPZ_UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWhAT1f3xnLb4jFRoroCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D100001298454509%26frId%3Dcmz4885x4j4sgo8wgg8s4884s%26frType%3DMysterySeedlingFound%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
Hopelijk doe ik het zo goed
Ik denk zo:quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef zoejes het volgende:
[..]
Volgens mij is deze beter
http://apps.facebook.com/(...)rySeedlingFound&key={*key*}
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |