abonnement Unibet Coolblue
pi_89800740
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar ondertussen gaat het vrijgeven van de informatie gewoon door, of Assange nou leeft of niet.
Het is intimidatie. Staatsterreur dus. Of die dingen nou gepubliceerd worden of niet, dat is niet belangrijk, het gaat erom dat een volgende keer iemand het niet waagt.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:39:38 #252
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89800802
yeey, mn mirror staat in de lijst
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_89800810
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is intimidatie. Staatsterreur dus. Of die dingen nou gepubliceerd worden of niet, dat is niet belangrijk, het gaat erom dat een volgende keer iemand het niet waagt.
Klopt, de vraag is of het niet compleet de andere kant op gaat werken en er een revolutie op gang komt die nog veel moeilijker te stoppen is.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:40:18 #254
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89800823
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:32 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar ondertussen gaat het vrijgeven van de informatie gewoon door, of Assange nou leeft of niet. Assange wordt gebruikt om journalisten bang te maken, dat is de enige conclusie die ik kan trekken.
Natuurlijk heeft het vervolgen van deze mensen geen zin om het lekken van de geheimen tegen te houden. Assange en dat 16 jarige jongetje worden misbruikt om de bevolking als geheel bang te maken, en tegelijkertijd om de aandacht van de bevolking weg te houden van de Leaks.

Tegelijkertijd geeft de reactie op Assange/de Leaks van de overheden een buitengewoon ruime blik op wat er fout is met overheden.

Hoe dan ook, win-win-win-situatie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89800921
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:39 schreef CiviQ het volgende:

[..]

Klopt, de vraag is of het niet compleet de andere kant op gaat werken en er een revolutie op gang komt die nog veel moeilijker te stoppen is.
Die vraag is simpel en het antwoord ook: Nee. Nee, dat gaat niet gebeuren. De overheden zullen winnen.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:43:16 #256
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89800932
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:39 schreef CiviQ het volgende:

[..]

Klopt, de vraag is of het niet compleet de andere kant op gaat werken en er een revolutie op gang komt die nog veel moeilijker te stoppen is.
Het hele WikiLeaks-idee is viral geworden. Links en rechts worden er leaks-opgericht. Er komt een Open-Leaks, Breda heeft een leak, straks heeft zelfs de FiFa een Leaks.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:44:31 #257
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89800961
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die vraag is simpel en het antwoord ook: Nee. Nee, dat gaat niet gebeuren. De overheden zullen winnen.
Er is nooit een winnaar. Het is continu balanceren tussen vrijheid en veiligheid. Nu staat de meter dik in "onvrij", en krijgen we een kleine revolutie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89801053
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die vraag is simpel en het antwoord ook: Nee. Nee, dat gaat niet gebeuren. De overheden zullen winnen.
De overheid zal het internet niet kunnen verbieden, dat zou te veel weerstand opleveren vanuit de hele wereld. Ik denk dat ze de kracht van het internet echt onderschatten. En omdat ze het niet kunnen verbieden zullen zaken als wikileaks moeilijk te controleren zijn.
pi_89801102
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er is nooit een winnaar. Het is continu balanceren tussen vrijheid en veiligheid. Nu staat de meter dik in "onvrij", en krijgen we een kleine revolutie.
Die revolutie komt er helemaal niet. Klein noch groot. De overheid zal pakken en pakken en de burger piept en de overheid pakt meer. Die revolutie is zo komende als rechtlijnige arbitrage bij voetbal. Leuk idee, leuke verwachting, ain't gonna happen. Je bent een gek als je je ertegen verzet, ga het uit de weg, negeer het, maar bevechten lukt niet.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:49:04 #260
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89801129
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die revolutie komt er helemaal niet. Klein noch groot. De overheid zal pakken en pakken en de burger piept en de overheid pakt meer. Die revolutie is zo komende als rechtlijnige arbitrage bij voetbal. Leuk idee, leuke verwachting, ain't gonna happen. Je bent een gek als je je ertegen verzet, ga het uit de weg, negeer het, maar bevechten lukt niet.
Je moet het ook niet bevechten, je moet je realiseren dat je er zelf onderdeel van uit maakt. Het is als Jihad, de oorlog tegen de vijand in jezelf.

Mensen willen dat er tegen ze gelogen word.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89801212
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je moet het ook niet bevechten, je moet je realiseren dat je er zelf onderdeel van uit maakt. Het is als Jihad, de oorlog tegen de vijand in jezelf.
Wat is dit voor holistisch gezever? De overheid, dat ben jíj? Zoiets? Je maakt er geen deel van uit, je wordt er aan onderworpen, je zult het ondergaan, je maakt er deel van uit zoals een mier deel uitmaakt van je schoenzool. Je moet het inderdaad niet bevechten, je moet die schoen vermijden.
  Moderator zaterdag 11 december 2010 @ 13:51:36 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89801230
hey jongens ik vind dit allemaal reuze amusant enzo maar ik wil geen linkjes zien die mogelik schadelijk kunnen zijn voor Fok! ... je mag (wmb) je topics houden en de boel bespreken maar fok! doet niet mee, als dat niet kan gaat alles dicht wat ermee te maken heeft

wij zijn neutraal in deze oorog
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:53:06 #263
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89801292
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:51 schreef sp3c het volgende:
hey jongens ik vind dit allemaal reuze amusant enzo maar ik wil geen linkjes zien die mogelik schadelijk kunnen zijn voor Fok! ... je mag (wmb) je topics houden en de boel bespreken maar fok! doet niet mee, als dat niet kan gaat alles dicht wat ermee te maken heeft

wij zijn neutraal in deze oorog
Dat kan lastig worden. In een oorlog zijn geen regels. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zaterdag 11 december 2010 @ 13:56:12 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89801406
op fok! zijn wel regels en daar ben JIJ akkoord mee gegaan toen je je account aanmaakte
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:57:05 #265
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89801432
Museumplein-tijd :W
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:57:10 #266
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_89801440
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:51 schreef sp3c het volgende:
hey jongens ik vind dit allemaal reuze amusant enzo maar ik wil geen linkjes zien die mogelik schadelijk kunnen zijn voor Fok! ... je mag (wmb) je topics houden en de boel bespreken maar fok! doet niet mee, als dat niet kan gaat alles dicht wat ermee te maken heeft

wij zijn neutraal in deze oorog
Mag ik je er op wijzen dat je hier gewoon in het Wikileaks-topic zit en dat het dus wel handig is om erbij te vermelden dat deze reactie over de Anon-aanvallen gaat (neem ik aan tenminste). Het zou voor verwarring kunnen zorgen. Ik neem namelijk ook aan dat er geen discussie is over of de onthullingen van Wikileaks op FOK! besproken mogen worden ("je mag (wmb) je topics houden en de boel bespreken"). Anders wordt het wel heel ernstig...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:59:57 #268
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89801542
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:51 schreef sp3c het volgende:
hey jongens ik vind dit allemaal reuze amusant enzo maar ik wil geen linkjes zien die mogelik schadelijk kunnen zijn voor Fok! ... je mag (wmb) je topics houden en de boel bespreken maar fok! doet niet mee, als dat niet kan gaat alles dicht wat ermee te maken heeft

wij zijn neutraal in deze oorog
Dit topic gaat over wikileakspublicaties, wat is mogelijk schadelijk voor fok? De OP waarin links staan naar Wikileaks en de kranten die er over schrijven?
Welke oorlog?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89801545
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:51 schreef sp3c het volgende:
hey jongens ik vind dit allemaal reuze amusant enzo maar ik wil geen linkjes zien die mogelik schadelijk kunnen zijn voor Fok! ... je mag (wmb) je topics houden en de boel bespreken maar fok! doet niet mee, als dat niet kan gaat alles dicht wat ermee te maken heeft

wij zijn neutraal in deze oorog
Kun je aangeven welke links Fok! mogelijk schadelijk vindt voor Fok!?
Duidelijkheid in deze (ook al is het in grote lijnen) is wel geboden :)
Calm down, please!
  Moderator zaterdag 11 december 2010 @ 14:04:03 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89801669
de links die zijn verwijderd :D

naar die aanvalssite of hoe je het wil noemen

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:57 schreef Jane het volgende:

[..]

Mag ik je er op wijzen dat je hier gewoon in het Wikileaks-topic zit en dat het dus wel handig is om erbij te vermelden dat deze reactie over de Anon-aanvallen gaat (neem ik aan tenminste). Het zou voor verwarring kunnen zorgen. Ik neem namelijk ook aan dat er geen discussie is over of de onthullingen van Wikileaks op FOK! besproken mogen worden ("je mag (wmb) je topics houden en de boel bespreken"). Anders wordt het wel heel ernstig...
het gaat me idd over die anon aanvallen

en er is NOG geen discussie over de onthullingen van wikileaks maar gek genoeg zie ik de gewraakte linkjes zelden in dat topic over 'de oorlog' verschijnen en hier wel ... als dat doorgaat dan zijn ze voor mij hetzefde en gaan ze allebei dicht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89801757
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef sp3c het volgende:
de links die zijn verwijderd :D

naar die aanvalssite of hoe je het wil noemen

[..]

het gaat me idd over die anon aanvallen

en er is NOG geen discussie over de onthullingen van wikileaks maar gek genoeg zie ik de gewraakte linkjes zelden in dat topic over 'de oorlog' verschijnen en hier wel ... als dat doorgaat dan zijn ze voor mij hetzefde en gaan ze allebei dicht
??? Dus iedereen die hier post wordt 'gestraft' als één persoon de verkeerde links post, snap ik dat correct?
Calm down, please!
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:07:44 #272
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_89801782
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef sp3c het volgende:

en er is NOG geen discussie over de onthullingen van wikileaks maar gek genoeg zie ik de gewraakte linkjes zelden in dat topic verschijnen en hier wel ... als dat doorgaat dan zijn ze voor mij hetzefde en gaan ze allebei dicht
Que?
Volgens mij zijn wij hier al de hele ochtend aan het discussieren over de site Wikileaks in het algemeen en de reactie van de wereld daarop en gaat het hier (op dat ene linkje na) eigenlijk niet over de ddos-aanvallen. Ik snap dus niet goed waar je het over hebt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:08:49 #273
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_89801816
Dat linkje zelf is ook niet eens illegaal
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_89801833
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef sp3c het volgende:
de links die zijn verwijderd :D

naar die aanvalssite of hoe je het wil noemen

[..]

het gaat me idd over die anon aanvallen

en er is NOG geen discussie over de onthullingen van wikileaks maar gek genoeg zie ik de gewraakte linkjes zelden in dat topic over 'de oorlog' verschijnen en hier wel ... als dat doorgaat dan zijn ze voor mij hetzefde en gaan ze allebei dicht
Misschien is het handig om de topics even door te lezen. Er wordt toch echt gewoon gepraat over wikileaks opzich, de reacties daarop en de mogelijke gevolgen. Het plaatsen van zo'n ongewenste link is daarom ook een incident.

En ik begrijp eigenlijk niet dat fok! in deze neutraal is, de discussie over de vrijheid van informatie gaat juist fok! aan.
  Moderator zaterdag 11 december 2010 @ 14:10:34 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89801867
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:06 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

??? Dus iedereen die hier post wordt 'gestraft' als één persoon de verkeerde links post, snap ik dat correct?
noem het wat je wil, ik wil het iig niet hebben en als het systematisch word gaat het dicht

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef Jane het volgende:

[..]

Que?
Volgens mij zijn wij hier al de hele ochtend aan het discussieren over de site Wikileaks in het algemeen en de reactie van de wereld daarop en gaat het hier (op dat ene linkje na) eigenlijk niet over de ddos-aanvallen. Ik snap dus niet goed waar je het over hebt.
er zijn 15 topics, ieder topic is er wel minstens 1 leukerd diehet moet plaatsen en ik ben er wel klaar me vandaar de waarschuwing

quote:
2s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat linkje zelf is ook niet eens illegaal
crewbash ook niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')