abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:59:25 #226
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89766966
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:54 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Je komt zelf een beetje dom over.

Corruptie is namelijk heel iets anders dan experimenten op mensen - kinderen nota bene - zonder dat deze daarvan op de hoogte waren. Met dat soort dingen moet je toch meer richting Mengele dan corruptie gaan denken.
Ik postte dat niet voor niks in een aparte post omdat met deze post ook niet op het medicijngebruik wees maar het deel van de corruptie.

Het werd op dat moment gewoon voorgeschreven voor volwassen in Europa. Maar daar hoor je weer niemand over. De volgende keer doen ze gewoon niets. Gaan er 200 kinderen dood maar alles ging volgens de regels
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:00:20 #227
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89767006
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3884/WikiLeaks/article/detail/1071046/2010/12/10/Eigen-WikiLeaks-voor-Nederlandse-militairen.dhtml
quote:
LEEUWARDEN - Militairen in Nederland krijgen een eigen 'WikiLeaks' om ongemakken door geldgebrek bij de krijgsmacht openbaar te maken. Dat heeft vice-voorzitter Ed Lugthart van de Algemene Federatie van Militair Personeel, FNV-bond van militair en burgerpersoneel Defensie vrijdag gezegd.
De variant, MisstandenLeaks genaamd, wordt volgende week door de militaire vakbonden online gezet.

Geen schoenen meer
'Militairen kunnen op de site melden dat er bijvoorbeeld ergens geen schoenen meer zijn, of dat de toiletten niet gemaakt worden', aldus de vice-voorzitter. Hij verzekert anonimiteit voor militairen die iets op de site plaatsen. Ook zullen documenten door de vakbonden gescreend worden op geheimen die niet gepubliceerd mogen worden. 'We willen de krijgsmacht niet in gevaar brengen.'

MisstandenLeaks is een onderdeel van de acties die tegen de bezuinigingen op Defensie zijn gericht.
It's going viral! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:00:33 #228
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89767016
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dan zouden ze eigenlijk ook niet mogen stemmen. Denk.
Als je alles wilt bijhouden hou je amper tijd voor jezelf over. Maar van de andere kant jouw lukt het wel dus zal ik wel weer wat verkeerd doen
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:00:58 #229
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89767036
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:59 schreef geenhoor het volgende:

[..]

ga je maandag ook naar je baas om te eisen dat je alle inzage wilt hebben?
Ik heb alle inzage.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:01:23 #230
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89767050
quote:
Wat ik mij afvraag is wat hoop je dat er uiteindelijk gebeurd? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_89767062
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En jij reageert primair vanuit je holle verstand aan dit soort reacties te zien.

[..]

Dat je mijn humor niet begrijpt is niet verwonderlijk. Daar hebben meer mensen last van (of ik, het is maar hoe ik het wil zien).
Echter, als ik inhoudelijk reageer probeer ik dat zo objectief mogelijk te doen. Het zou jou (en een aantal anderen met jou) sieren als je hetzelfde zou proberen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:54 schreef Googolplexian het volgende:

Doe ajb niet alsof je me kent. Ik ben u niet.
Ik bedoelde het meer in het algemeen, maar ik krijg sterk het vermoeden dat het ook op jou slaat. Maargoed, als jij oprecht wakker ligt van al het leed en onrecht in de wereld, dan neem ik mijn pet af voor je. Dat moet een erg zware last zijn.
quote:
Geld, geld en nog eens geld. Plus vervolging in eigen land onzeilen. Is toch niet zo moeilijk om te bedenken? Een gezond geweten is wat er nodig is om het in te perken maar dat is parels voor de zwijnen, vrees ik.
Waarom gaat meer geld dan gepaard met minder "geweten"? Ik vermoed ook dat enkel hebzucht achter dit soort praktijken zit. Maar als je kijkt naar de geschiedenis van het kapitalisme zul je zien dat geld altijd belangrijker is geweest dan mensenlevens. Verdiep je bijvoorbeeld eens in de VOC (als je dat nog niet gedaan hebt). Je zult zien ook hier zien dat Nederlanders meer gaven om geld dan hun landgenoten.
Blijkbaar zit het in de mens om eigen status te verkiezen boven het leven van onbekenden. Maar de grote vraag is nu hoe we hier een verandering in kunnen krijgen.
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:01:59 #232
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89767070
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Als je alles wilt bijhouden hou je amper tijd voor jezelf over. Maar van de andere kant jouw lukt het wel dus zal ik wel weer wat verkeerd doen
Ja. Jij hebt geen zin om na te denken en daarom mogen andere mensen niet nadenken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89767086
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:59 schreef geenhoor het volgende:

[..]

ga je maandag ook naar je baas om te eisen dat je alle inzage wilt hebben?
Dat slaat weer als een tang op een varken want de regering is er voor de burgers en jij werkt voor je baas, ik werk niet voor de regering, de regering dient voor jou te werken en dus is openheid gewenst.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:03:14 #234
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89767110
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja. Jij hebt geen zin om na te denken en daarom mogen andere mensen niet nadenken.
Dat is onzin? waar haal je dat vandaan? hij zegt toch ALLES. ik lees behoorlijk veel, maar je zult mij nooit horen zeggen dat ik van ALLES op de hoogte ben.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:04:12 #235
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89767144
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Wat ik mij afvraag is wat hoop je dat er uiteindelijk gebeurd? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Uiteindelijk zal de balans tussen vrijheid en beperkingen door de eeuwen heen heen en weer schommelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik hoop (of zou willen) is de komende paar duizend jaar nog niet haalbaar.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89767161
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:59 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik postte dat niet voor niks in een aparte post omdat met deze post ook niet op het medicijngebruik wees maar het deel van de corruptie.

Het werd op dat moment gewoon voorgeschreven voor volwassen in Europa. Maar daar hoor je weer niemand over. De volgende keer doen ze gewoon niets. Gaan er 200 kinderen dood maar alles ging volgens de regels
Blijft als valide argument staan dat Pfizer dat onderzoek op kinderen heeft uitgevoerd zonder dat de kinderen en/of de ouders daarvan op de hoogte waren. PUNT. Geen 'jamaar in Europa', dat gaat niet op, want in Europa ging het niet stiekem!

Maar het klopt wel dat het doorweven is van corruptie, daar heb je wel gelijk mee.
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 16:05:23 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89767188
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef redhead666 het volgende:

[..]

Dat slaat weer als een tang op een varken want de regering is er voor de burgers en jij werkt voor je baas, ik werk niet voor de regering, de regering dient voor jou te werken en dus is openheid gewenst.
wat als je zelf baas bent

moet je een verdomd goede reden hebben om in hun kluisje te kijken hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:06:42 #238
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89767257
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Blijft als valide argument staan dat Pfizer dat onderzoek op kinderen heeft uitgevoerd zonder dat de kinderen en/of de ouders daarvan op de hoogte waren. PUNT. Geen 'jamaar in Europa', dat gaat niet op, want in Europa ging het niet stiekem!

Maar het klopt wel dat het doorweven is van corruptie, daar heb je wel gelijk mee.
Dat had inderdaad anders gekund en mogen ze ook op aangesproken worden ook. Maar het is echt niet het ergste wat er in de medische wereld is gebeurd.

Met het 'jamaar in Europa' deel wou ik aangeven dat het niet een onbekend, ongetest medicijn is.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_89767310
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dat had inderdaad anders gekund en mogen ze ook op aangesproken worden ook. Maar het is echt niet het ergste wat er in de medische wereld is gebeurd.

Met het 'jamaar in Europa' deel wou ik aangeven dat het niet een onbekend, ongetest medicijn is.
Ja mmh ja, heb je alweer gelijk ;) Zijn we het toch aardig eens
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:08:22 #240
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89767332
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ja mmh ja, heb je alweer gelijk ;) Zijn we het toch aardig eens
Ik was wel een beetje onduidelijjk in het begin :@
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_89767424
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef P8 het volgende:

Ik bedoelde het meer in het algemeen, maar ik krijg sterk het vermoeden dat het ook op jou slaat. Maargoed, als jij oprecht wakker ligt van al het leed en onrecht in de wereld, dan neem ik mijn pet af voor je. Dat moet een erg zware last zijn.
Makkelijk is het niet, nee. Maar wel ieders verantwoordelijkheid, imo. Ik ben nu eenmaal niet van het lachend gaan slapen terwijl ik net bijv. de zoveelste genocide op het journaal heb gezien. Laat jij de ellende wel toe of sluit je je ervoor af juist om je eigen kringetje happy te houden? Probeer eens balans te vinden MET alle ellende in je hoofd voor de gein.

quote:
Waarom gaat meer geld dan gepaard met minder "geweten"? Ik vermoed ook dat enkel hebzucht achter dit soort praktijken zit. Maar als je kijkt naar de geschiedenis van het kapitalisme zul je zien dat geld altijd belangrijker is geweest dan mensenlevens. Verdiep je bijvoorbeeld eens in de VOC (als je dat nog niet gedaan hebt). Je zult zien ook hier zien dat Nederlanders meer gaven om geld dan hun landgenoten.
De hele reden dat meer geld minder behoefte aan geweten 'koopt' is door het dierlijke gedrag om achter de sterksten aan te lopen. Iets waar mensen -ondanks dat het gros vindt dat ze niet tot het dierenrijk behoren- maar niet los van kunnen komen.

quote:
Blijkbaar zit het in de mens om eigen status te verkiezen boven het leven van onbekenden. Maar de grote vraag is nu hoe we hier een verandering in kunnen krijgen.
Hier kom je vanaf door, zoals ik al zei, een echt geweten te kweken en als mensheid te denken i.p.v. als individu of als kleine groep.
Calm down, please!
pi_89767509
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Makkelijk is het niet, nee. Maar wel ieders verantwoordelijkheid, imo. Ik ben nu eenmaal niet van het lachend gaan slapen terwijl ik net bijv. de zoveelste genocide op het journaal heb gezien. Laat jij de ellende wel toe of sluit je je ervoor af juist om je eigen kringetje happy te houden? Probeer eens balans te vinden MET alle ellende in je hoofd voor de gein.

[..]

De hele reden dat meer geld minder behoefte aan geweten 'koopt' is door het dierlijke gedrag om achter de sterksten aan te lopen. Iets waar mensen -ondanks dat het gros vindt dat ze niet tot het dierenrijk behoren- maar niet los van kunnen komen.

[..]

Hier kom je vanaf door, zoals ik al zei, een echt geweten te kweken en als mensheid te denken i.p.v. als individu of als kleine groep.
Wijze taal, helemaal mee eens O+
pi_89767519
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef redhead666 het volgende:

[..]

Dat slaat weer als een tang op een varken want de regering is er voor de burgers en jij werkt voor je baas, ik werk niet voor de regering, de regering dient voor jou te werken en dus is openheid gewenst.
Oneens. Er is sprake van een mutualisme. Een grote groep mensen die samenleven hebben orde en structuur nodig. Tribale stammen hebben genoeg aan een officieus stamhoofd, hoofdmanschappen hebben genoeg aan een leider met enkele adviseurs en complete staten hebben een complexe structuur voor de ordehandhaving nodig.
In elk geval is de regering afhankelijk van belastingen. In ruil daarvoor krijg je (hopelijk) bepaalde voordelen ten opzichte van andere stammen/landen, zoals schoon water, divers voedsel en ontspanningsmogelijkheden.
Extremistisch gematigd.
pi_89767602
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik was wel een beetje onduidelijjk in het begin :@
Klopt wel wat je zegt trouwens wat brakke berichtgeving betreft.

Zo zat ik vanochtend om halfacht mijn bakkie koffie te drinken en keek naar het journaal van de NOS, daar was een item over Charles en zijn Cameel die in die demonstratie waren terecht gekomen. Na dat incident zijn C&C doorgereden naar het feest waar ze heen op weg waren.
Volgens de NOS waren ze onaangedaan, een typisch voorbeeld van een stiff upper lip.

Goed, zap ik verder maar RTL Nieuws naar toevallig hetzelfde onderwerp, ook de aankomst bij dat feest in beeld en daar vertellen ze doodleuk dat Charles en Gruela er bijzonder aangeslagen uitzagen

Ja, wat is het nou dan?
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:15:12 #245
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89767636
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef P8 het volgende:

[..]

Oneens. Er is sprake van een mutualisme. Een grote groep mensen die samenleven hebben orde en structuur nodig. Tribale stammen hebben genoeg aan een officieus stamhoofd, hoofdmanschappen hebben genoeg aan een leider met enkele adviseurs en complete staten hebben een complexe structuur voor de ordehandhaving nodig.
In elk geval is de regering afhankelijk van belastingen. In ruil daarvoor krijg je (hopelijk) bepaalde voordelen ten opzichte van andere stammen/landen, zoals schoon water, divers voedsel en ontspanningsmogelijkheden.
Hallo, het is natuurlijk niet de bedoeling om na te denken voor je uitspraken doet he.
Kssst !
zzz
pi_89767676
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef geenhoor het volgende:

[..]

burgers hoeven niet alles te weten.
ik vind het al eng dat veel mensen mogen auto rijden, en het word helemaal raar als allerlei nitwits over de info moeten beschikken die regeringen hebben.

gewoon weer lekker op zondag naar de ikea en in de kroeg zeiken op de politie en je NIET bezig houden met zaken voor grote mensen
En wie bepaalt wat ik mag weten en wat niet, de overheid?
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:17:51 #247
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89767737
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dan zouden ze eigenlijk ook niet mogen stemmen. Denk.
Dus de hofstadgroep moet toegang hebben tot de blauwdrukken van de beveiliging van paleis soestdijk ? Vetter wordt het niet ! :)
zzz
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:18:24 #248
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89767756
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef Googolplexian het volgende:

Hier kom je vanaf door, zoals ik al zei, een echt geweten te kweken en als mensheid te denken i.p.v. als individu of als kleine groep.
Wat dus nooit gebeurd. Je zult altijd mensen blijven houden die meer dan een ander wil. Geld, macht, grondstoffen, etc

Het is een mooie gedachte, maar meer dan dat zal het helaas nooit worden
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:19:24 #249
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89767802
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

En wie bepaalt wat ik mag weten en wat niet, de overheid?
Democratie houdt niet in dat we iedereen eerst om haar/zijn mening moeten vragen.
Dat zou ook niet snugger zijn, want 75% van de mensen is nou eenmaal niet bijster intelligent.

De essentie van het democratisch systeem is dat we met zijn allen mensen kiezen die wij vertrouwen om beslissingen voor ons allemaal te maken.
zzz
pi_89767809
1269 cables, 1559 mirrors :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:17 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dus de hofstadgroep moet toegang hebben tot de blauwdrukken van de beveiliging van paleis soestdijk ? Vetter wordt het niet ! :)
Tsja ... ik kan me voorstellen dat met een gelimiteerd denkvermogen politiek niet van andere zaken is te onderscheiden.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')