abonnement Unibet Coolblue
pi_83831298
Zo.

Geen topic titel.

Gelul.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:17:43 #2
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83831407
Maar zonder topic titel is de magie verdwenen
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_83831424
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef Esses het volgende:

[..]



Waar ging je heen joh? Jah idd, jij vloog over het zwembad waar ik nu mijn bijnamen kreeft en duivel aan te danken heb. Focking verbrand 5 uur lang daar gelegen xD
Dit zijn wat foto's van mij vandaag :





En toen je me boven Apeldoorn zag vliegen was het aan het einde van m'n vlucht, we deden nog effe een IFR approach (vliegen op instrumenten) op MLT Deelen (waar we een oefening draaien), vandaar dat we zo hoog vlogen.
pi_83831448
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:17 schreef Vronsky het volgende:
Maar zonder topic titel is de magie verdwenen
magie smagie.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:25:11 #5
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_83831904
En dat terwijl ik op een dramatische kutverbinding zit in een zo mogelijk nóg kuttere legering op Schaarsbergen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:33:17 #7
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_83831997
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:30 schreef Lightning_NL het volgende:
En dat terwijl ik op een dramatische kutverbinding zit in een zo mogelijk nóg kuttere legering op Schaarsbergen
Ik ken het, een ping van 235 seconden ofzo...
pi_83832029
Minstens.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:37:50 #9
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_83832177
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:59 schreef Vronsky het volgende:

Doorgaan op een geforceerd tempo terwijl m'n poten zeer doen?
(Ok, is totaal anders dan het in een groep doen waarbij je het allemaal samen moet doen.)
Noem eens tijden, jij beweert elke vrijdagochtend 25/30km geforceerd te marsen, hoe lang ben je onderweg?
quote:
En ik heb eigenlijk nog weinig zin om me te moeten verantwoorden, ik weet wat ik fysiek en mentaal aankan, m'n benen en schouders doen nu ook gewoon ongelofelijk zeer vanwege de rugzak.
Dus erg tof als je het er niet mee eens bent, ik luister er ook gewoon naar, omdat ik je mening dus ook gewoon respecteer net zoals de rest hier, enigste plek op fok waar het kan vind ik.
Maar vind het erg nutteloos om er over te discusseren omdat je dan een "No You" debat krijgt.
Niet helemaal juist, jij weet wat je FYSIEK aankan, niet mentaal. Want als je in je burgerleventje als dusdanig in de knoop zit dat je 30 km moet rennen om je adrenaline/ agressie eruit te krijgen dan wil ik niet met jou in een wat spannender gebied zitten dan Nederland.

Wat jij doet met rugzakken, kilo's en kilometers moet je helemaal zelf weten, echter eea komt nogal ongeloofwaardig over, zeker het relaas over de vrouwen die jouw nummer gaan vragen onder de boom. Maar nogmaals, je was 25km wezen rennen met 40kg, hoe lang heb je er over gedaan?
quote:
Ik ga het ook niet meer doen overigens, is eens leuk als je stijf van de adrenaline staat, maar de na-effecten die ik nu merk zijn niet echt prettig meer.
Dat lijkt me sterk als je elke vrijdagochtend 30km geforceerd aan het marsen bent. Dan heb je niet al teveel last van pijntjes na een hobbeltje van 25km.
quote:
Zo goed?
Nee.
pi_83832752


Best grappig dit... Iemand komt hier heel stoer doen en denkt dat ie indruk maakt, zet ie alleen zichzelf voor lul!
Ik denk inderdaad zoals hierboven al een beetje gesuggereerd wordt dat ie een uitdaging gaat krijgen bij de psychologische keuring
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:01:33 #11
211797 Esses
Splendide mendax
pi_83832974
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:54 schreef Lightning_NL het volgende:


Best grappig dit... Iemand komt hier heel stoer doen en denkt dat ie indruk maakt, zet ie alleen zichzelf voor lul!
Ik denk inderdaad zoals hierboven al een beetje gesuggereerd wordt dat ie een uitdaging gaat krijgen bij de psychologische keuring
Ik skeeler ieder weekend... wil zo'n 30 km doen... sowieso 10 km daarvan (haalbaar) doe ik met 33km/h... Ben ik nu ook stoer? Of gewoon sportverslaafd?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:01:38 #12
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83832981
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Noem eens tijden, jij beweert elke vrijdagochtend 25/30km geforceerd te marsen, hoe lang ben je onderweg?
[..]

Niet helemaal juist, jij weet wat je FYSIEK aankan, niet mentaal. Want als je in je burgerleventje als dusdanig in de knoop zit dat je 30 km moet rennen om je adrenaline/ agressie eruit te krijgen dan wil ik niet met jou in een wat spannender gebied zitten dan Nederland.

Wat jij doet met rugzakken, kilo's en kilometers moet je helemaal zelf weten, echter eea komt nogal ongeloofwaardig over, zeker het relaas over de vrouwen die jouw nummer gaan vragen onder de boom. Maar nogmaals, je was 25km wezen rennen met 40kg, hoe lang heb je er over gedaan?
[..]

Dat lijkt me sterk als je elke vrijdagochtend 30km geforceerd aan het marsen bent. Dan heb je niet al teveel last van pijntjes na een hobbeltje van 25km.
[..]

Nee.
#1: 4-5 uur onderweg, kom meestal rond den lunch weer terug, vind het wel lekker eigenlijk.
#2: Ik vind het niet echt nodig om te verantwoorden wat er deze ochtend gebeurt is dat mijn gedrag goedkeurt, heeft met wat interne familia dingen te maken.
#3: Ik vond het wel vermakelijk, en kan er ook weinig aan doen dat ik er gewoon goed uitzie , sorry.
(hi ha te groot ego en te zelfverzekerd, ik weet het.)
#4: ben denk ik echt een uur of 3 onderweg geweest.. met pauzes tussendoor, je hebt mij toch ook niet "horen zeggen" dat ik het in 1 klap door heb gedaan?
#5: Hardlopen op die manier blijft totaal anders dan even een groot fors stuk doorlopen..

Maar ik vind het persoonlijk een stuk slimmer om even fysiek jezelf even volledig uit te dagen, dan maar aan het bier te gaan zitten of iets anders doms te doen.



Nu houd ik er netjes over op dus, geen interesse om het topic te vervuilen, het spijt me dus echt verschrikkelijk als je een verkeerd beeld van me hebt gekregen, zo bedoelde ik het dus niet. ;<

Het zal wel een beetje een generatie-kloof zijn..
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:03:12 #13
211797 Esses
Splendide mendax
pi_83833025
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:01 schreef Vronsky het volgende:

[..]

#1: 4-5 uur onderweg, kom meestal rond den lunch weer terug, vind het wel lekker eigenlijk.
#2: Ik vind het niet echt nodig om te verantwoorden wat er deze ochtend gebeurt is dat mijn gedrag goedkeurt, heeft met wat interne familia dingen te maken.
#3: Ik vond het wel vermakelijk, en kan er ook weinig aan doen dat ik er gewoon goed uitzie , sorry.
(hi ha te groot ego en te zelfverzekerd, ik weet het.)
#4: ben denk ik echt een uur of 3 onderweg geweest.. met pauzes tussendoor, je hebt mij toch ook niet "horen zeggen" dat ik het in 1 klap door heb gedaan?
#5: Hardlopen op die manier blijft totaal anders dan even een groot fors stuk doorlopen..

Maar ik vind het persoonlijk een stuk slimmer om even fysiek jezelf even volledig uit te dagen, dan maar aan het bier te gaan zitten of iets anders doms te doen.



Nu houd ik er netjes over op dus, geen interesse om het topic te vervuilen, het spijt me dus echt verschrikkelijk als je een verkeerd beeld van me hebt gekregen, zo bedoelde ik het dus niet. ;<

Het zal wel een beetje een generatie-kloof zijn..
Nee geen generatiekloof. Maar hooguit een Rambo.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:03:57 #14
211797 Esses
Splendide mendax
pi_83833049
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:18 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dit zijn wat foto's van mij vandaag :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En toen je me boven Apeldoorn zag vliegen was het aan het einde van m'n vlucht, we deden nog effe een IFR approach (vliegen op instrumenten) op MLT Deelen (waar we een oefening draaien), vandaar dat we zo hoog vlogen.
Heb je niet eens even naar beneden gekeken? Naar die GIGA groep KMar die daar lag? Gods eigen wapen!?! Zie je dat over het hoofd!

Schaam je xD
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:08:28 #15
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83833178
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef Esses het volgende:

[..]

Nee geen generatiekloof. Maar hooguit een Rambo.
Ben het wel een beetje met je eens, als ik er op terug lees komt het ook nogal rambo-achtig over :p.
Kwam er ook pas thuis achter dat ik zo ver was gegaan, 1e planning was 7-8kilometer, toen maar doorgegaan vanwege te veel energie en ga zo maar door, met pauzes kom je ver genoeg :/.
Had stiekem een beetje gehoopt dat er hier in def wat begripvoller werd gedaan voor idioot sporten, maar ja, had het eigenlijk ook wel kunnen verwachten.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:54 schreef Lightning_NL het volgende:


Best grappig dit... Iemand komt hier heel stoer doen en denkt dat ie indruk maakt, zet ie alleen zichzelf voor lul!
Ik denk inderdaad zoals hierboven al een beetje gesuggereerd wordt dat ie een uitdaging gaat krijgen bij de psychologische keuring
Grappig genoeg ben ik al psychologisch goedgekeurd voor OO Genie, heb me toen ook gewoon normaal gedragen en het goed doorlopen, er komt ook volk doorheen dat gewoon vol staat te liegen over dingen, vind dat velen malen erger dan dat je een beetje groot probleem hebt met te veel doorzettingsvermogen en de neiging hebt dat met veel plezier te vertellen.

(Beetje ego-boost misschien, maar ach, gevaarlijk is het niet, krijg je alleen beetje mee dat er volk op hun teentjes word getrapt )

Even een edit achteraf, ik kan me heel erg goed voorstellen dat jullie niet meer de behoefte hebben om je soms te bewijzen vanwege je leeftijd en ervaringen, heb dat stiekem dus nog wel en een heel erg hoge prestatie drang, ook gedeeltelijk vanwege gebrek aan ervaringen misschien.

Dus ik ga nu heel oprecht sorry zeggen en m'n excuses aanbieden.

Leeftijd + Ervaring > onwetendheid?
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:27:27 #16
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_83833621
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:01 schreef Vronsky het volgende:

[..]

#1: 4-5 uur onderweg, kom meestal rond den lunch weer terug, vind het wel lekker eigenlijk.
Dat is normaal marstempo, geen geforceerde mars want dan zou je binnen 3 1/2 uur binnen moeten zijn met bepakking.
quote:
#2: Ik vind het niet echt nodig om te verantwoorden wat er deze ochtend gebeurt is dat mijn gedrag goedkeurt, heeft met wat interne familia dingen te maken.
Hoeft ook niet.
quote:
#3: Ik vond het wel vermakelijk, en kan er ook weinig aan doen dat ik er gewoon goed uitzie , sorry.
(hi ha te groot ego en te zelfverzekerd, ik weet het.)
quote:
#4: ben denk ik echt een uur of 3 onderweg geweest.. met pauzes tussendoor, je hebt mij toch ook niet "horen zeggen" dat ik het in 1 klap door heb gedaan?
Kijk, nu begint het een beetje op een geforceerde mars te lijken.
quote:
#5: Hardlopen op die manier blijft totaal anders dan even een groot fors stuk doorlopen..
Kortom, dat "fors doorlopen" is niet veel sneller dan met de vrouw door de winkelstraat slenteren.
quote:
Maar ik vind het persoonlijk een stuk slimmer om even fysiek jezelf even volledig uit te dagen, dan maar aan het bier te gaan zitten of iets anders doms te doen.
Volledig zegt ie... je weet nog niet half wat volledig inhoudt. Jammer dat de gevechtscursus niet meer bestaat op de KMS. Dan wordt het kaf echt van het koren gescheiden.
quote:


Nu houd ik er netjes over op dus, geen interesse om het topic te vervuilen, het spijt me dus echt verschrikkelijk als je een verkeerd beeld van me hebt gekregen, zo bedoelde ik het dus niet. ;<

Het zal wel een beetje een generatie-kloof zijn..
Het is geen generatiekloof, peppie verhalen zijn van alle tijden. Ik heb vaker met dat bijltje gehakt. Stoere brede Harries die konden rennen en zware dingen tillen. Todat je daar 4 uur geen eten instopt dan stopt de oorlog bij dat soort lui.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:02:58 #17
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_83834180
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:27 schreef AchJa het volgende:
Jammer dat de gevechtscursus niet meer bestaat op de KMS.
???
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:25:52 #18
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_83834423
Klopt, is jammer
en Achja, verbeterd christie loopwerk... lief
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:00:19 #19
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:11:51 #20
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_83837586
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

14 Dagen afgeknepen worden door een stelletje groene baretten... Goed voor de mentale vorming en je kast.
Ja dat weet ik, maar niet waarom het afgeschaft is..
Hoe groot is het veldgedeelte dan van de KMS (infanterie)?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:53:09 #21
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_83844116
@Lightning_NL ... jonge!! een beetje moeite kon je toch wel doen voor de sc? Iets met oranje ofzo.. saaiert!!

@Vronsky
quote:
#3: Ik vond het wel vermakelijk, en kan er ook weinig aan doen dat ik er gewoon goed uitzie , sorry.
(hi ha te groot ego en te zelfverzekerd, ik weet het.)
Ik zeg foto's.. anders ben je niet door naar de volgende ronde?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:59:40 #22
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83844488
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:53 schreef Maitje het volgende:

@Vronsky
[..]

Ik zeg foto's.. anders ben je niet door naar de volgende ronde?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesse?

En ja, stiekem was het ook zeer grappig, alleen beetje raar om mee te maken
Had het ook wel eens eerder gehad toen ik nog bij de brandweer zat, van die kassameisjes die je aanstaren als je in het uitrukpak wat bier komt halen na de oefenavond.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_83846131
Bijna weekend .

Lightning :

Bah !
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:55:53 #24
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_83846606
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Interesse?

En ja, stiekem was het ook zeer grappig, alleen beetje raar om mee te maken
Had het ook wel eens eerder gehad toen ik nog bij de brandweer zat, van die kassameisjes die je aanstaren als je in het uitrukpak wat bier komt halen na de oefenavond.
Tuurlijk heb ik interesse! Als jij jezelf zo "lekker" vind dan ben ik uitermate nieuwschierig. Bedoel, een woestaantrekkelijke man is nooit mis.

Laat ik wel even voor de duidelijkheid zeggen dat kassameisjes per dag gemiddel 20 woestaantrekkelijke mannen voorbij zien komen, of ze nu in pak zijn, DT of weet ik veel wat.. daarbij zijn kassameisjes ontzettend goed in flirten achter de kassa..
Er was eens....
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:06:24 #25
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83846953
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:55 schreef Maitje het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik interesse! Als jij jezelf zo "lekker" vind dan ben ik uitermate nieuwschierig. Bedoel, een woestaantrekkelijke man is nooit mis.

Laat ik wel even voor de duidelijkheid zeggen dat kassameisjes per dag gemiddel 20 woestaantrekkelijke mannen voorbij zien komen, of ze nu in pak zijn, DT of weet ik veel wat.. daarbij zijn kassameisjes ontzettend goed in flirten achter de kassa..
Mop, ik heb nooit gezegd dat ik mezelf lekker vind, wel dat ik er goed uitzie .

Ik zal ooit wel eens een foto sturen als ik tijd heb, wel sexy fotos terug sturen uiteraard

(En nu gaat ik maar eens lunchen, honger als een paard enzo .)
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')