Vond je mijne goed?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:29 schreef Klipnap het volgende:
bij die van Piet is een steen moest ik zo hard lachen; ik trok het gordijn ruw open; de soort van dromenvanger stortte naar beneden en de spiegeltjes waren kapot
dat heb ik bij weinig andere moppen gehad, alleen bij dat toneelstuk
Haquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, maar chewbacca_maatschappij heeft wel de langste username van Fok!. En de op een na leukste.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef Azeox het volgende:
Waarom kan Henk geen literatuur schrijven?
Henk is een steen
Daar is helemaal niks " " aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Mike is erg laag begaafd, en daardoor maakt hij vaak mopjes. Zijn zus maaike word hier alleen een beetje flauw van, om een mop 200 keer te horen. Mike vertelt weer eens zijn komt een konijn bij de bakker mop, en maaike zegt geïrriteerd:: ''Ik wordt een beetje flauw van je moppen die ik 200 keer moet horen''!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:20 schreef banapples het volgende:
Karel heeft een nieuwe baan als autoverkoper. Het salaris is niet geweldig maar je krijgt er een flinke bonus voor elke verkochte auto. Na de eerste maand heeft Karel echter nog geen auto verkocht maar de baas geeft hem nog een maand omdat hij net nieuw is.
Na de tweede maand heeft hij nog steeds niks verkocht. De baas vraagt dan ook aan hem waarom het niet lukt. Karel zegt: "Nou, dit is wel even wat anders dan stroopwafels verkopen"
kwiwi natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ha
Wat is de leukste dan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef HeavensAxe het volgende:
het is groen en het is gayJe weet wat zelfbedacht betekent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
kerel, dit is drama.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Mike is erg laag begaafd, en daardoor maakt hij vaak mopjes. Zijn zus maaike word hier alleen een beetje flauw van, om een mop 200 keer te horen. Mike vertelt weer eens zijn komt een konijn bij de bakker mop, en maaike zegt geïrriteerd:: ''Ik wordt een beetje flauw van je moppen die ik 200 keer moet horen''!
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Een forum-user wil zo een grap maken van 1 zin maar zo'n andere forum-user wijst steeds iedereen erop dat de grap leuker wordt als je de laatste zin weg laat.
Dus die forum-user maakt een grap zonder die laatste zin en heeft ineens geen grap meer.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
Zegt een jongen tegen een meisje op zijn werk waar hij een grondige hekel aan heeft: "Ik heb je naam op mijn arm laten tatoeren."
Zegt dat meisje van "Oh, wat romantisch, laat eens zien."
Dus hij laat zijn tatoeage zien en zij zegt dus zo van: "Mooi hoor, maar waarom staat er een groot kruis doorheen?"
Zegt hij: "Het is een hatoeage."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |