Yeah! Daar doe ik het voor... Eindelijk erkenning voor mijn werkquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ge-wel-dig. Staat wat mij betreft in de toptien van beste slechte zelfbedachte grappen aller tijden.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was die weg.
Ja, één tip: Ik zou de laatste zin (Zegt Jantje ik ben blut) weglaten. Dan is hij sterker. Grappen worden vaak sterker als je de laatste zin van het origineel weglaat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Yeah! Daar doe ik het voor... Eindelijk erkenning voor mijn werk![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:gebochelde en een manke man lopen iedere dag dezelfde route, ze gaan langs het kerkhof van het werk naar huis.
Op een dag zegt de gebochelde man tegen de manke 'Ik ga over het kerkhof, want dat is een kortere weg'.
De manke man durft niet, dus ja, zo gezegt zo gedaan; de manke neemt de gewone weg en de gebochelde gaat over het kerkhof.
Wanneer de gebochelde over het kerkhof loopt, gaat er opeens een grafzerk open &verschijnt er een geest die vraagt 'Wat heb jij daar op je rug?'.
De gebochelde schrikt zich rot en stottert 'eeennnbbbbbbboboboggel mmmemeneer'
De geest steekt zijn arm uit en haalt de boggel van de rug van de gebochelde man.
De gebochelde man is heel blij en rent naar huis, waar hij het hele verhaal vertelt aan de manke man.
De manke zegt vervolgens tegen de ex-gebochelde 'Als we morgen naar huis gaan, ga ik over het kerkhof!'.
Zo gezegt zo gedaan, de manke man loopt terug over het kerkhof en er gaat een grafzerk open.
De geest verschijnt en vraagt 'Wat heb je daar op je rug?' en de manke man stottert
'nnnnnniets mmemeneer'
Zegt de geest 'Hier, heb je een boggel'.
das al een oude mop! Bovendien niet zelfbedacht, dus dan moet je die ook niet hier posten.,quote:
is dit wel een slechte zelf bedachte?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
jantje komt bij de slager en om de slager te plagen vraagt hij hem om 10 gevulde koeken.
komt voor de bakker zegt de slager.
jantje zo vanmaar u bent toch slager?
de slager zo van ja, maar mijn moeder zei altijd dat ik soms een echte koekenbakker ben.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, één tip: Ik zou de laatste zin (Zegt Jantje ik ben blut) weglaten. Dan is hij sterker. Grappen worden vaak sterker als je de laatste zin van het origineel weglaat.
[..]
Ik vond die laatste zin het juist afmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen was die weg.
Nee, geloof me. Zonder die zin is hij sterker. Juist door die op een na laatste zin ontstaat er iets bizars, want er wordt gesuggereerd dat Jantje iets moet kopen terwijl je boeken in een bibliotheek in het algemeen leent. Door die opmerking van Jantje ga je door op dat bizarre maar het voegt er naar mijn idee niks meer aan toe. Het is heel vaak zo dat de laatste zin weghalen de grap sterker maakt. Geldt ook voor mijn grappen, waarvoor ik al meedere keren de suggestie heb gekregen om juist de laatste zin weg te halen, waardoor hij altijd sterker werd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:49 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Ik vond die laatste zin het juist afmaken
Commentaar van de heerquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, geloof me. Zonder die zin is hij sterker. Juist door die op een na laatste zin ontstaat er iets bizars, want er wordt gesuggereerd dat Jantje iets moet kopen terwijl je boeken in een bibliotheek in het algemeen leent. Door die opmerking van Jantje ga je door op dat bizarre maar het voegt er naar mijn idee niks meer aan toe. Het is heel vaak zo dat de laatste zin weghalen de grap sterker maakt. Geldt ook voor mijn grappen, waarvoor ik al meedere keren de suggestie heb gekregen om juist de laatste zin weg te halen, waardoor hij altijd sterker werd.
En hij kan het weten want hij heeft de slechte zelfbedachte grappen uitgevondenquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:37 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Commentaar van de heerAltijd goed
Ik zal erop letten
Het principe ervan!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef najazeg het volgende:
[..]
En hij kan het weten want hij heeft de slechte zelfbedachte grappen uitgevonden
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:37 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Commentaar van de heerAltijd goed
Ik zal erop letten
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef najazeg het volgende:
[..]
En hij kan het weten want hij heeft de slechte zelfbedachte grappen uitgevonden
quote:
Je zult mij ook niet horen beweren dat het mijn beste slechte zelfbedachte grap ooit is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:50 schreef najazeg het volgende:
hm... mja kweenie
heb leukere van je gezien eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Springt een olifant in het water..En wederom niet zelf bedacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was die weg.
Klopt, maar chewbacca_maatschappij heeft wel de langste username van Fok!.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was die weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:21 schreef FysicaenChemie het volgende:
Zoekt en gij zult?Dit is geen goedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |