abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2010 @ 14:22:12 #251
159966 lifeblind
pi_78392380
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De goede spelers wel .
[..]

. Ik heb een addon die een random getal teruggeeft als gearscore probeert te proben. Mijn gearscore is over 9000!!!!! .
Ik zeg soms wel eens de GS die http://be.imba.hu geeft, 600 ofzo is dat momenteel bij mij
pi_78392630
Ennnn die trinket van gunship10 wil maar niet droppen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_78392705
Ja het was vooral de dps die aan het slacken was gister.
Mensen die gewoon zo blind zijn dat ze 2 Grootte flessen met een Gigantische oranje gloed eromheen niet zien. waardoor we meestal al onze CR's en SS's kwijt waren ergens in P2.

En als we dan P3 netjes inkwamen waren er nog mensen die Voor de boss gingen dpsen wat resulteerde in slime pools door de kite route waardoor iedereen weer ingesloten werdt.
Dat zorgde ervoor dat de halve raid halverwege P3 meestal dood was en de dps verdween.
Jeweet!
pi_78393161
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:29 schreef Vengswiejj het volgende:
Ja het was vooral de dps die aan het slacken was gister.
Mensen die gewoon zo blind zijn dat ze 2 Grootte flessen met een Gigantische oranje gloed eromheen niet zien. waardoor we meestal al onze CR's en SS's kwijt waren ergens in P2.

En als we dan P3 netjes inkwamen waren er nog mensen die Voor de boss gingen dpsen wat resulteerde in slime pools door de kite route waardoor iedereen weer ingesloten werdt.
Dat zorgde ervoor dat de halve raid halverwege P3 meestal dood was en de dps verdween.
voor de zekerheid word het altijd uitgeroepen dat er choking gas is. als dan iemand faalt mag je hem/haar de huid volschelden
pi_78395063
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:42 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

voor de zekerheid word het altijd uitgeroepen dat er choking gas is. als dan iemand faalt mag je hem/haar de huid volschelden
yup echt alles wordt gecalled, wordt zelfs gemeld waar het is. en nog weten mensen recht door de Bommen te rennen en met zijn 4e rip te gaan....

Hadden we 1 hunter die was P3 altijd voor de boss aan het lopen waardoor het kite pad vol Greensjit lag. Wij attenderen er op, melden dat ie AUB in het midden wil staan of achter de boss. opeens NERDRAGE!! als de pest. Leaved raid, leaved guild.

Meteen de droge humor bij ons: Well we just blame him for failing on 35k! he aint in the guild anymore so he wont mind
Jeweet!
pi_78424357
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

yup echt alles wordt gecalled, wordt zelfs gemeld waar het is. en nog weten mensen recht door de Bommen te rennen en met zijn 4e rip te gaan....

Hadden we 1 hunter die was P3 altijd voor de boss aan het lopen waardoor het kite pad vol Greensjit lag. Wij attenderen er op, melden dat ie AUB in het midden wil staan of achter de boss. opeens NERDRAGE!! als de pest. Leaved raid, leaved guild.

Meteen de droge humor bij ons: Well we just blame him for failing on 35k! he aint in the guild anymore so he wont mind
zulke mensen kan je maar beter kwijt dan rijk zijn
pi_78426653
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:11 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

zulke mensen kan je maar beter kwijt dan rijk zijn
yup, en gelukkig gaat dat bij ons snel, als ze al beginnen te zeiken als ze een beetje kritiek krijgen dat zeker terecht is, dan duurt t meestal niet lang voor ze gekicked worden of zelf leaven ofc ^^.

Meestal wordt het opgelost in een whisper gesprek met officers: blablabla your not what we are looking for after giving several chances to prove your self, we now give you 2 options: 1 - you leave 2 - we kick u. GL in the future

Gister m'n eerste rep ring gehaald op me hunter van een stomme blue naar een nice rep ring zowat 2% crit gewoon omhoog door een ring

zit nu op 50% + crit UB op me huntertje xD en 5,2k AP ongeveer
Jeweet!
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:07:08 #258
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78430324
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Wildhammer&name=furrydeath

Toch maar eens mijn char weer eens posten.

Nieuwe legs gehad gisteren in ons 25man icc avontuur(eerste keer als guild, gesteamrolled naar saurfang )

Moet nog een +30 stamina gem erin duwen, en 2 gems veranderen, maar ben al met al toch best trots op mijn tankje

Iemand nog advies over dingen die ik niet goed gedaan heb, qua gems/enchants? Elk advies welkom
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78431251
Hmm, blauwe raket verkocht voor 25k ^^. Gekke mensen heb je toch die zoveel geld neertellen voor een 150% mount .

Anyway, nu heb ik dus iig geld om een 2de profession op m'n priest te levelen. Maarja, wat? Heb al Alchemy op 435, moet er nu nog iets bij verzinnen. Tailoring is pro voor een priest, maar hmm.

Ik twijfel tussen Inscription, Blacksmithing en Tailoring. Ik heb al Jewelcrafting, Engineering, Enchanting, Mining en Herbalism verspreid over al m'n chars. M'goed, uiteindelijk komt het er op aan waar ik het meeste aan heb als Priest zijnde. Tailoring brengt wel veel cloth goodies, en 2 mounts. BS 2 sockets, en Inscription schouder enchants dacht ik.

Hmm, keuzes....
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_78431293
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:07 schreef jagga het volgende:
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Wildhammer&name=furrydeath

Toch maar eens mijn char weer eens posten.

Nieuwe legs gehad gisteren in ons 25man icc avontuur(eerste keer als guild, gesteamrolled naar saurfang )

Moet nog een +30 stamina gem erin duwen, en 2 gems veranderen, maar ben al met al toch best trots op mijn tankje

Iemand nog advies over dingen die ik niet goed gedaan heb, qua gems/enchants? Elk advies welkom
Leuk leuk Ziet er netjes uit, alleen paar dingetjes die ik (zelf) anders zou doen.

- Ik zie dat je op je cape armor hebt ge-enchant, als je defcap bent zou ik persoonlijk dan voor 22agil gaan, dit geeft armor en crit die alle handig zijn als tank.
- Je gaat overal zowat voor je Sockets bonus, Dit zou ik Imo ietjes minderen tenzij het net 1 gem is van de 2 of 3 die je moet aanpassen om bv +9 stam te krijgen. Voor de rest zou ik gewoon 30stam pakken.
- Zelf heb ik ook bladeward, maar wat ik zo heb gehoord gebruiken redelijk wat tanks in ICC mongoose/ Titanium chain (of hoe dat ook heet ) of zelfs 25hit/25crit.
Jeweet!
pi_78431983
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ja, want iedereen komt uit Engeland cq schrijft perfect Engels.

Trouwens, contrary to popular belief, Gearscore is wél een indicator om skill te bepalen, en wel zo: "The more worried you are about having high GS, the less skill you have."

Eens een keer gelezen ergens hier in dit topique of op MMO-C.
'Gearscore is like a Bikini, what it shows is suggestive, what it hides is far more important ...'
ook van de mmo-champ forums ^^
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:02:40 #262
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78432419
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:30 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Leuk leuk Ziet er netjes uit, alleen paar dingetjes die ik (zelf) anders zou doen.

- Ik zie dat je op je cape armor hebt ge-enchant, als je defcap bent zou ik persoonlijk dan voor 22agil gaan, dit geeft armor en crit die alle handig zijn als tank.
- Je gaat overal zowat voor je Sockets bonus, Dit zou ik Imo ietjes minderen tenzij het net 1 gem is van de 2 of 3 die je moet aanpassen om bv +9 stam te krijgen. Voor de rest zou ik gewoon 30stam pakken.
- Zelf heb ik ook bladeward, maar wat ik zo heb gehoord gebruiken redelijk wat tanks in ICC mongoose/ Titanium chain (of hoe dat ook heet ) of zelfs 25hit/25crit.
Die armor op cloak is gewoon puur omdat ik weet dat armor belangrijk is in iccraids. Ik wist niet hoeveel armor ik zou krijgen met de agility enchant, dus vandaar.

De gem in mijn cloak word idd veranderd naar +30 stam. die +6 stam bonus is te verwaarlozen.
Echter vind ik +9 stamina het bijv wel waard om te krijgen als socket. helemaal als ik parry+stamina or dodge+stamina gem. Dat vind ik namelijk ook belangrijke stats Wanneer het een +12stamina bonus betreft ga ik daar helemaal voor

List to do:
yellow gemslot in helm word: xx+15stamina
Cloak wordt + 30stamina.
Het uplvlen van blacksmithing van lvl 1 af
Betere bracers halen _!

Vanavond weer icc10 (hoop dat die tanknecklace van marrowgar dropt )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:19:30 #263
292905 Tjaapo
Bad Ass Mofo
pi_78433101
Hmm heb nu alweer 2 weken niet gespeeld ivm een nieuw ps3 die ik heb, werkt ook zeer verslavend maar denk dat ik vanavond wel weer eens zootje instances ga doen.
PSN: Tjaapo
pi_78434030
ik zit een tijdje te twijfelen of ik blacksmith drop voor engineering. wat ik me dan afvraag is of de engineering glove, belt, boot en back enchant de ap enchants overschrijven. dan zou ik toch aardig wat ap verliezen als dat zo is.
pi_78434312
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:02 schreef jagga het volgende:

[..]

Die armor op cloak is gewoon puur omdat ik weet dat armor belangrijk is in iccraids. Ik wist niet hoeveel armor ik zou krijgen met de agility enchant, dus vandaar.

De gem in mijn cloak word idd veranderd naar +30 stam. die +6 stam bonus is te verwaarlozen.
Echter vind ik +9 stamina het bijv wel waard om te krijgen als socket. helemaal als ik parry+stamina or dodge+stamina gem. Dat vind ik namelijk ook belangrijke stats Wanneer het een +12stamina bonus betreft ga ik daar helemaal voor

List to do:
yellow gemslot in helm word: xx+15stamina
Cloak wordt + 30stamina.
Het uplvlen van blacksmithing van lvl 1 af
Betere bracers halen _!

Vanavond weer icc10 (hoop dat die tanknecklace van marrowgar dropt )
yup als je niet teveel Gems moet aanpassen en het maar 1 is ofzo is de 9+ stam het zeker waard.
Oja parry moet je niet gemmen, pak dan maar dodge.

Ben zelf Holy pally, maar me OS is tank en ben nu toch ook weer aan t kijken voor wat upgrades, zo loop ik nog rond met me Uld25 FL bracers - die ik ga vervangen door de craftebels van ToTc25, zijn wel leuke bracers die niet te duur zijn . nog 1 of 2 dagen dan heb ik mn titansteel bars bij elkaar gesmolten en kan ik ze door guildy laten maken

Edit: die tank neck = idd nice, 1x zien droppen en toen moest ik m passen QQ
Jeweet!
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:53:30 #266
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78434661
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

yup als je niet teveel Gems moet aanpassen en het maar 1 is ofzo is de 9+ stam het zeker waard.
Oja parry moet je niet gemmen, pak dan maar dodge.

Ben zelf Holy pally, maar me OS is tank en ben nu toch ook weer aan t kijken voor wat upgrades, zo loop ik nog rond met me Uld25 FL bracers - die ik ga vervangen door de craftebels van ToTc25, zijn wel leuke bracers die niet te duur zijn . nog 1 of 2 dagen dan heb ik mn titansteel bars bij elkaar gesmolten en kan ik ze door guildy laten maken

Edit: die tank neck = idd nice, 1x zien droppen en toen moest ik m passen QQ
zou jij mij trouwens meenemen naar een VoA25 raid?

Ben gisteren geweigerd
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78434953
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:53 schreef jagga het volgende:

[..]

zou jij mij trouwens meenemen naar een VoA25 raid?

Ben gisteren geweigerd
Zeker zou ruim voldoende zijn
Nette gear dus why not.

Zowiezo aangezien VoA faceroll is heb ik meestal zoiets van, zolang iedereen weer wat ie moet doen en minimaal een 4k dps haalt vind ik het prima.

kijk gewoon tacs van VoA:

Toro: tanks taunt om de 4 stacks ( bij ons om de 15 a 20 in de guild gewoon voor de lol )
Ranged nuke witte ballen.

Koro: Blijf uit het vuur tanks stacken.
Dps spank it.

Poepoe wat moeilijk, de rest doe ik niet eens meer 4 badges zijn het niet waard en de gear al helemaal niet.
Jeweet!
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:15:12 #268
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78435626
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Zeker zou ruim voldoende zijn
Nette gear dus why not.

Zowiezo aangezien VoA faceroll is heb ik meestal zoiets van, zolang iedereen weer wat ie moet doen en minimaal een 4k dps haalt vind ik het prima.

kijk gewoon tacs van VoA:

Toro: tanks taunt om de 4 stacks ( bij ons om de 15 a 20 in de guild gewoon voor de lol )
Ranged nuke witte ballen.

Koro: Blijf uit het vuur tanks stacken.
Dps spank it.

Poepoe wat moeilijk, de rest doe ik niet eens meer 4 badges zijn het niet waard en de gear al helemaal niet.
Mjah de tacs weet ik. Mjah ach, het boeit niet zo want ik had een andere Voa pug gejoined als dps dus had toch mijn 2 frosties
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:06:44 #269
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_78440476
HAAAAAAAAAAY!

Ik heb heel lang geen WoW gedaan, pas vroeg iemand of ik voor de fun weer eens kwam. Maar nu moet ik die battle net en wow acocunt mergen of iets dergelijks. Ik heb dus zo'n battle net account gemaakt.

Wil ik Add new game doen, zegt dat verrekte ding telkens invalid login. Maar ik weet wel 100% dat het mijn login is. What to do?


EDIT

TOCH NIET LAAT MAAR!!


[ Bericht 8% gewijzigd door GoodGawd op 25-02-2010 16:14:38 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:27:26 #270
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78441359
Jezus zeg, ik werd gevotekicked uit een group omdat ik me als shadowpriest had ingeschreven als healer. Het ging prima, af en toe een shield, PoM of renew en verder zorgt VE wel voor de random damage. Ik doe elke dag een heroic op die manier, vaak zowel bovenaan healing als dps meter . Krijg er vaak leuke reacties op en het maakt de run ook nog eens een stuk sneller.

Maar sommige mensen hebben blijkbaar tunnelvisie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_78441740
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus zeg, ik werd gevotekicked uit een group omdat ik me als shadowpriest had ingeschreven als healer. Het ging prima, af en toe een shield, PoM of renew en verder zorgt VE wel voor de random damage. Ik doe elke dag een heroic op die manier, vaak zowel bovenaan healing als dps meter . Krijg er vaak leuke reacties op en het maakt de run ook nog eens een stuk sneller.

Maar sommige mensen hebben blijkbaar tunnelvisie.
ik tank soms als retribution paladin, komt ongeveer op hetzelfde nee. dat gaat ook prima.

sommige mensen zijn gewoon zwaar overgeared voor instances en dan kan je alles maken.
  † In Memoriam † donderdag 25 februari 2010 @ 16:48:05 #272
159966 lifeblind
pi_78442211
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus zeg, ik werd gevotekicked uit een group omdat ik me als shadowpriest had ingeschreven als healer. Het ging prima, af en toe een shield, PoM of renew en verder zorgt VE wel voor de random damage. Ik doe elke dag een heroic op die manier, vaak zowel bovenaan healing als dps meter . Krijg er vaak leuke reacties op en het maakt de run ook nog eens een stuk sneller.

Maar sommige mensen hebben blijkbaar tunnelvisie.
Ik had laatst een HC waar de healer boven mij stond met DPS, en ik zat op 4500 dps

Erg frustrerend
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:53:11 #273
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_78442429
Ik logde dus net in na een jaar weg geweest te zijn, maar nu zijn die talents dus gereset. En ik had zo'n exotic pet beesie, maar die kan ik nu dus niet oproepen, omdat je daar zo'n talent voor nodig hebt. Maar stel dat ik die talent straks weer aanvink. Komt ie dan weer terug of moet ik dan weer een nieuwe vinden v_v ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:56:28 #274
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78442548
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:35 schreef dikke_donder het volgende:

[..]
sommige mensen zijn gewoon zwaar overgeared voor instances en dan kan je alles maken.
Sommige? Bijna iedereen die niet een week geleden level 80 geworden is overgeared alle heroics al. Maar, je moet wel weten wat je doet. Ik heb ook genoeg ret pala's gezien die queuen als tank alleen omdat het korter is en dan zo belabberd slecht zijn dat het alsnog niet wil...

In het kort, ik vertrouw alleen mezelf om goed genoeg er voor te zijn . (en m'n guildies).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_78446637
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:48 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik had laatst een HC waar de healer boven mij stond met DPS, en ik zat op 4500 dps

Erg frustrerend
DPS of Damage Done?

Ik ken zat healers die een paar crits er uit gooien en zo hoog in de DPS lijst eindigen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_78454832
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef GoodGawd het volgende:
Ik logde dus net in na een jaar weg geweest te zijn, maar nu zijn die talents dus gereset. En ik had zo'n exotic pet beesie, maar die kan ik nu dus niet oproepen, omdat je daar zo'n talent voor nodig hebt. Maar stel dat ik die talent straks weer aanvink. Komt ie dan weer terug of moet ik dan weer een nieuwe vinden v_v ?
Komt ie weer terug.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 07:32:39 #277
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78467915
Gisteren icc10 run, alles in een keer neergekregen tot en met festergut.

Echter toen liepen we tegen rotface aan, en die was nieuw voor ons. 8 wipes. Moeten we nog even aan werken.

Gisteren was het echt tankloot-avond

van alle loot die er dropte was 75% voor tanks

Had gisteren nog even nagerekend. Vanaf vorige week vrijdag tot nu, van 5148 naar 5502 GS
van 37k hp naar 42k hp

Ik krijg nu zelfs pm's van andere guilds of ik saved ben voor icc-raids, als ik in dalaran rondhobbel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78468330
Sinds gisteren ben ik Master Swordsmith volgens mij het maximale wat je uit blacksmithing kan halen zonder receip-drops?
Verder kan ik écht geen andere schoenen vinden dan deze:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=balnazzar&cn=xtype

Zou weer een boel schelen en dan kan ik me eens richten op een ander wapen..
pi_78469282
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:31 schreef MarkyB het volgende:
Sinds gisteren ben ik Master Swordsmith volgens mij het maximale wat je uit blacksmithing kan halen zonder receip-drops?
Verder kan ik écht geen andere schoenen vinden dan deze:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=balnazzar&cn=xtype

Zou weer een boel schelen en dan kan ik me eens richten op een ander wapen..
van blacksmith kan je niet echt veel profiteren. tenzij je als 1 van de eerste bent die designs koopt van nieuwe instances. tenminste dat heb ik

en weaponsmith wapens zijn matig. vaak kan je betere krijgen dmv drops uit instances.

gisteren heb ik zelf icc25m gedaan t/m queen lana'thel. professor en lana'thel waren beiden een 2 shot. al was het ERG krap bij lana'thel. ze ging net enragen en 2 sec later was ze dood

tijdens de raid 2 upgrades mogen ontvangen. eerst me t10.5 chest en daarna flesh rending gloves van festergut
geeft me een klap meer haste, beetje meer crit en een hap hit kwijt. daarom moest ik een oude ring afstoffen en klein beetje regemmen.

maar hopen dat ik snel polar bracers krijg, dan is het weer recht getrokken
pi_78469502
Jaa me gear wordt steeds beter
Ben nog bezig met me gems aan te passen hier en daar
Woensdag icc 25 pug gedaan wing 1 gecleared en zondag verder

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Boeboebiboe&gn=Brotherhood+of+Kings
pi_78469513
Dubbel
pi_78469984
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:30 schreef Fipotje het volgende:
Jaa me gear wordt steeds beter
Ben nog bezig met me gems aan te passen hier en daar
Woensdag icc 25 pug gedaan wing 1 gecleared en zondag verder

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Boeboebiboe&gn=Brotherhood+of+Kings
ik kan geen armory bekijken op me werk
pi_78470531
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

ik kan geen armory bekijken op me werk
rdp naar huis?
pi_78471308
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:10 schreef MarkyB het volgende:

[..]

rdp naar huis?
ook dat is geblokkeerd..ze hebben het goed dicht getimmerd hier.
pi_78471340
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:35 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

ook dat is geblokkeerd..ze hebben het goed dicht getimmerd hier.
had ik logmein al voorgesteld?
pi_78474662
Gister weer 2 bosses in ICC25 gedaan. Dreamwalker die weer gewoon lekker soepel liep. En nu eindelijk Professor Putri down... Blijft een boss waar altijd wel wat miss gaat waardoor we het niet halen.

Na 6 trys ofzo hadden we hem dan eindelijk down, met de helft van de raid rip op de grond.
Jeweet!
pi_78477447
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef Vengswiejj het volgende:
Gister weer 2 bosses in ICC25 gedaan. Dreamwalker die weer gewoon lekker soepel liep. En nu eindelijk Professor Putri down... Blijft een boss waar altijd wel wat miss gaat waardoor we het niet halen.

Na 6 trys ofzo hadden we hem dan eindelijk down, met de helft van de raid rip op de grond.
zolang de tanks maar niet doodgaan, dan heb je nog een kans om PP neer te halen
hoe vaker jullie hem neerhalen, hoe makkelijker het zal gaan

en grats natuurlijk!
pi_78481667
Hallo allemaal!

Ik heb nu een jaar op een private blizzlike server gespeeld. Deze is sinds vandaag door Blizz uit de lucht gehaald. Nu wilde ik en wat vrienden het dus eens proberen op de offi.

Aangezien we een realm moeten kiezen is nu de vraag wat is een leuke realm? We zullen alliance gaan spelen en verhouding is dan het liefst een beetje 50-50. Ik heb dan ff wat topics doorgelezen hier en las dat er op sommige realms een overvloed was aan bijvoorbeeld Polen, dit is natuurlijk iets wat ik wel een beetje wil vermijden, Pools is niet mijn sterkste taal.

Dus hebben jullie nog tips voor leuke servers en hallo
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 15:01:43 #289
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78481758
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Sjiznit het volgende:
Hallo allemaal!

Ik heb nu een jaar op een private blizzlike server gespeeld. Deze is sinds vandaag door Blizz uit de lucht gehaald. Nu wilde ik en wat vrienden het dus eens proberen op de offi.

Aangezien we een realm moeten kiezen is nu de vraag wat is een leuke realm? We zullen alliance gaan spelen en verhouding is dan het liefst een beetje 50-50. Ik heb dan ff wat topics doorgelezen hier en las dat er op sommige realms een overvloed was aan bijvoorbeeld Polen, dit is natuurlijk iets wat ik wel een beetje wil vermijden, Pools is niet mijn sterkste taal.

Dus hebben jullie nog tips voor leuke servers en hallo
Wildhammer, doe maar alliance, kan ik je gezicht kapotslaan met shieldslam ( sorry )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78481978
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Sjiznit het volgende:
Hallo allemaal!

Ik heb nu een jaar op een private blizzlike server gespeeld. Deze is sinds vandaag door Blizz uit de lucht gehaald. Nu wilde ik en wat vrienden het dus eens proberen op de offi.

Aangezien we een realm moeten kiezen is nu de vraag wat is een leuke realm? We zullen alliance gaan spelen en verhouding is dan het liefst een beetje 50-50. Ik heb dan ff wat topics doorgelezen hier en las dat er op sommige realms een overvloed was aan bijvoorbeeld Polen, dit is natuurlijk iets wat ik wel een beetje wil vermijden, Pools is niet mijn sterkste taal.

Dus hebben jullie nog tips voor leuke servers en hallo
Hou er ook rekening mee dat jullie dan lang niet meer zo 1337 zijn als op die priv serv
pi_78482334
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef jagga het volgende:

[..]

Wildhammer, doe maar alliance, kan ik je gezicht kapotslaan met shieldslam ( sorry )

Oe Oe Oe ik doe mee (als ie dan naar Twisting Nether komt )

mja OT: ligt eraan wat je zoekt in WoW ^^.

Vind je een beetje PVP wel leuk - PVP server
Haat je pvp en wil je er niks mee te maken hebben - PVE server
Lekker druk en overpriced AH - med/high populated
Rustig en Veels te duur AH - Low populated
Insidia Geekfan - Tarren Mill
Insidia fan die niet up to date is - Magtheridon
Intereseert in High-end Raiding: PVP server
Ook als je echt high end raiding zoek kan je eventueel op WoWprogress je servertje een beetje uitzoeken.
Populatie staat erbij, guilds met hun progress etc etc.
Jeweet!
pi_78482401
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hou er ook rekening mee dat jullie dan lang niet meer zo 1337 zijn als op die priv serv
Dat had ik al bedacht ja, helaas Maar het wordt uiteindelijk een PVE server, een van die vrienden had al een tijdje offi gespeeld met Vanilla en TBC en die raadde het af om op PVP te gaan levelen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_78482488
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dat had ik al bedacht ja, helaas Maar het wordt uiteindelijk een PVE server, een van die vrienden had al een tijdje offi gespeeld met Vanilla en TBC en die raadde het af om op PVP te gaan levelen.
Level 25 nu en twee keer geganked. Valt best mee vind ik.
pi_78482771
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Level 25 nu en twee keer geganked. Valt best mee vind ik.
Heh, ik weet nog wel toen ik 25 was op m'n 1e char (Huntard) op (toen nog) Frostwhisper PvP. Man, wat ben ik toen vaak geganked.

Sindsdien speel(de) ik op een PvE servert, Turalyon. Maar sinds kort heb ik mijn Horde DK naar 80 gedinged op Karazhan-PvP, en nu gank ík anderen. Kijk, dat is dan wel weer fijn. Sweet revenge!
  † In Memoriam † vrijdag 26 februari 2010 @ 15:37:26 #295
159966 lifeblind
pi_78483079
Ik speel op een RP-PVP server en ik heb eigenlijk niet echt last van ganking enzo. Ja soms wel, maar dat is meer als ik 't ook expres opzoek
pi_78483793
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dat had ik al bedacht ja, helaas Maar het wordt uiteindelijk een PVE server, een van die vrienden had al een tijdje offi gespeeld met Vanilla en TBC en die raadde het af om op PVP te gaan levelen.

Kijk er zitten voordelen en nadelen aan:

Nadelen:
Je wordt geganked.

Voordelen:
- Beste Progress in raids is nog steeds op PVP servers
- Je kan zelf ganken als je je verveeld
- Als je een main hebt en wordt geganked log je even en gank je hem 5x terug
Jeweet!
pi_78483880
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:54 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Kijk er zitten voordelen en nadelen aan:

Nadelen:
Je wordt geganked.

Voordelen:
- Beste Progress in raids is nog steeds op PVP servers
- Je kan zelf ganken als je je verveeld
- Als je een main hebt en wordt geganked log je even en gank je hem 5x terug
Op dit moment ben ik alleen het lijdend voorwerp Ik heb wel het idee dat het ganken op een gegeven moment erg veel plezier wegnemen in je spel. Maakt het nog erg veel verschil in hoeveelheid bg's en arena tussen PVP en PVE servers? Of maakt dat door die battlegroups weinig verschil?
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_78489262
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:29 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Heh, ik weet nog wel toen ik 25 was op m'n 1e char (Huntard) op (toen nog) Frostwhisper PvP. Man, wat ben ik toen vaak geganked.

Sindsdien speel(de) ik op een PvE servert, Turalyon. Maar sinds kort heb ik mijn Horde DK naar 80 gedinged op Karazhan-PvP, en nu gank ík anderen. Kijk, dat is dan wel weer fijn. Sweet revenge!
Hoe heet je horde DK, daar zit ik ook
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78489392
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef Ezio het volgende:

[..]

Hoe heet je horde DK, daar zit ik ook
Lithariel
pi_78490203
wil me mining droppen op de resto shaman voor een andere proffesion. Heb al JC dus kan kiezen tussen Engi/LW/BS Tailoring heb ik op me mage en Enchanting op me warrior. Maar kan gewoon niet kiezen wat nu goed is voor een shaman
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')