quote:
Dan zoek je eerst in je guild/friendlist/trade channel een group bij elkaar, waarmee je joined, dan weet je zeker dat je een group hebt, en kun je in een avond alle heroics doen. Kost misschien wel ietsjes meer tijd om de initiele group te vinden, maar op die manier gaat t sneller als je eenmaal een group hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef Killaht het volgende:
Hoe vinden jullie het nieuwe dungeon systeem? Ik vind het wel positief als je tank of healer bent, dan heb je binnen 1 minuut een dungeon. Maar als ik op mn alt ga (DK), waarvan de OS tankspec is maar nog niet genoeg goeie gear, dan duurt het een uur..
Klopt, ik begin zelf de interesse ook wel een beetje kwijt te raken, ik moet alleen nog de wrists en boots uit Pit of Saron en Halls of Reflection looten, dan heb ik alles wel zo'n beetje wat ik nu nodig heb. Echte gear upgrades haal ik wel uit ICCquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef JJS het volgende:
Het probleem is dat mensen met goede gear absoluut geen intresse hebben in HC's runnen, dus zodra je een goede groep hebt is de kans groot dat ze alleen hun daily willen doen. Als healer vraag ik altijd wel of iemand in m'n guild mee wil, maar meer dan 1 HC per dag is compleet onnodig voor mij ;p. Dan liever nog oude raids zoals naxx, voor wat leuke achievs.
Das papa's brand new bag, die heb ik uit normal FoS gehaaldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef JJS het volgende:
Enige drop die mij nog kan boeien in HC's is die 22 slot bag in Pos geloof ik. Maar vrij lage dropkans en veel concurrentie, dus ben eig. te lui om er moeite voor te doen ;p.
de droprate daarvan is juist best hoog eigenlijk. gewoon paar keer doen en dan heb je de bag uiteindelijk welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef JJS het volgende:
Enige drop die mij nog kan boeien in HC's is die 22 slot bag in Pos geloof ik. Maar vrij lage dropkans en veel concurrentie, dus ben eig. te lui om er moeite voor te doen ;p.
Hij is ook maar 20slots toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
de droprate daarvan is juist best hoog eigenlijk. gewoon paar keer doen en dan heb je de bag uiteindelijk wel
Ah er zijn 2 versiesquote:
Heb hem zonder rep runs gehaaldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:47 schreef JJS het volgende:
Ik ben nu bezig die laatste ring te halen, maar dat duurt ECHT lang. En ik ben die rep runs ook al compleet zat ;p.
ben je ret pala? zo ja, dan kan je de might(strength) ring omwisselen voor de agility ring. die is beter dan de strength ring voor ret paladinsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef lifeblind het volgende:
Zojuist de eerste wing van ICC25 gecleared met een pug
Heb in ieder geval wat kunnen upgraden,
wrist: http://www.wowwiki.com/Polar_Bear_Claw_Bracers
finger: http://www.wowwiki.com/Ashen_Band_of_Might
Nee, heb geen CCquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Katth het volgende:
Blistering, heb je ze al besteld?
http://www.wow.com/2010/0(...)-the-blizzard-store/
Hoe kan je je ring veranderen? Door de quest te verlaten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:16 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ben je ret pala? zo ja, dan kan je de might(strength) ring omwisselen voor de agility ring. die is beter dan de strength ring voor ret paladins
Hm, nou je 't zegt. Attack power is altijd wel fijn. Ik heb eigenlijk blind dat ding gekozen (omdat we verder moesten met de raidquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:16 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ben je ret pala? zo ja, dan kan je de might(strength) ring omwisselen voor de agility ring. die is beter dan de strength ring voor ret paladins
Nee, naar die kerel toegaan in ICC en dan 200 gold betalen kun je je 'path' veranderenquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:35 schreef Killaht het volgende:
[..]
Hoe kan je je ring veranderen? Door de quest te verlaten?
je had toch gewoon mee kunnen raiden, loot nemen en ha(r)telijk bedanken voor de guild invite?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:24 schreef jagga het volgende:
Een goede 2 weken terug werd ik gekickt uit een icc10 pug, omdat mijn GS te laag zou zijn als tank.
(had maar 5037, 553 def, 38k hp enz)
Gisteren Rowan's Rifle of Silver Bullets gekregen van een guildie (voor niks
) mijn 264 belt gehaald, afgelopen dagen Neverending Winter geloot, gloves geupgrade met een crusade throphy.
Gisteren zag hij me lopen in Dalaran, en ineens kreeg ik een /w.
Of ik niet wilde tanken voor hem. Voa25, icc10 en icc25.en als ik dan goed mijn best deed mocht ik zijn guild wel joinen.
Oprotten trieste aap. Ik heb 2k hp meer, iets meer avoidance en nu wil je me zelfs recruiten? opbokken
40.5k ub health
mede darksorrow horde!quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:45 schreef Pien85 het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Darksorrow
Peppysan 80 mage (H)
-edit- wiki editten kan ik niet, iemand zin om dat voor mij te doen?
Nee, omdat we dezelfde raids ook doen met de guild. En ik ben daarin dusdanig trouw dat ik mijzelf daar niet voor gesaved laat rakenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:00 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
je had toch gewoon mee kunnen raiden, loot nemen en ha(r)telijk bedanken voor de guild invite?![]()
waarschijnlijk zou je in een guild raid stappen die veel dingen neerhaald, dus veel kans op items
ohw als je al een guild heb veranderd het de zaak. zulke figuren ignore ik altijd snel of ik maak me eigen raid welquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:23 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee, omdat we dezelfde raids ook doen met de guild. En ik ben daarin dusdanig trouw dat ik mijzelf daar niet voor gesaved laat raken
De manier waarop vond ik gewoon irritant. Mij eerst weigeren in een pugje.. om vervolgens als een blad aan een boom om te draaien omdat ik een paar stukken nieuwe gear heb, terwijl het verschil niet zo heel veel was. Dan ben je gewoon een GShoer
ohw raar dat jullie wel princess neer krijgen maar PP niet. letten jullie op de choking gas flasks? als je daarin staat heb je 15 secondes een mis kans van 75%. ZEER nadelig voor je dps, maar hoef ik je vast niet te vertellenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:06 schreef Vengswiejj het volgende:
Gister weer eens ICC25 met de guild meegegaan.
Dreamwalker down in 1 shot.
Guildy heeft zijn persoonlijke en Guild record met HPS even gehaald 31,5k hps![]()
Daarna door naar princes die ook geoneshot met een fail hier en daar aangezien we op t einde 1 tank hadden die de laatste 1mil hp in zijn 1tje moest tanken.
en toen Proffesor Putri.... Tja nogsteeds een K U T boss. 2 zoooooooooooo close wipes![]()
eerste wipe op 35k hp!!!!!2de wipe op 85k hp
, en toen was de concentratie verloren en gingen we alleen maar slechter.
Er klopt echt geen hout van bij mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:03 schreef GI het volgende:
Morgen een samenwerking met een andere guild voor ICC25.
Wij hebben de healers/tanks maar niet de dps.
En zij hebben wel de DPS maar niet de tanks/healers.
Ziet er voorlopig uit als een potentieel leuke samenwerking.
Ik heb ondertussen mijn paladin ook ICC10 klaar en moet nu alleen nog even kijken of ik hem in plaats van mijn priest mee kan nemen om boven de Thriumph/heroic loot uit te komen.
Pala : http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Yules
Priest: http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Zulkian
sindragosa is een hel in p3. zeer intensieve healing omdat iedereen een debuff krijgt die stacked. met elke stack krijg je 10% meer magic dmg. sinds er een aoe frost aura is, word iedereen constant voor meer gehit dan voorheen.quote:Sindra op 25m nog niet geprobeerd, wipen op BQL atm (0.3% wipes wordt je niet vrolijk van). Maar ben benieuwd naar Sindra op 25, lijkt me wel leuk:)
bij wow-heroes kan je zelf aanklikken of het moet herladen. daarnaast kijkt wow-heroes naar armory. dus als je armory bijgewerkt is kan je wow-heroes laten bijwerken door op " Live" te klikken rechtsbovenaan. is door iemand anders ookal gezegtquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Er klopt echt geen hout van bij mij
Inmiddels zeker 4 dingen vervangen of veranderd en zijn niet gewijzigd... hoevaak update wow-heroes eigenlijk?
kan moeilijk inloggen op mijn werkquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:38 schreef JJS het volgende:
"Live" aanklikken, en vantevoren even reloggen, en dan zou het compleet up-to-date moeten zijn.
Gewoon hit rating stacken naar 83% of 92%.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ohw raar dat jullie wel princess neer krijgen maar PP niet. letten jullie op de choking gas flasks? als je daarin staat heb je 15 secondes een mis kans van 75%. ZEER nadelig voor je dps, maar hoef ik je vast niet te vertellen
wij hebben zwaar problemen met sindragosa op 25m. eerste 2phases zijn wel onder de knie, maar p3 gaat gewoon niet goed. mensen blijven doodgaan door te weinig healing of teveel incoming dmg.
Ja wat moet je anders posten hier?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef Fir3fly het volgende:
Sinds wanneer is dit topic eigenlijk een opsomming geworden van wat iedereen dagelijks doet? Dat je een keer post als je een nieuwe boss neer hebt ofzo is leuk maar wie boeit het nou of je een nieuwe ring krijgt die driekwart van de WoW-populatie ook heeft?
Anyway: eindelijk Reign of the Unliving, geen ilevel 200 trinkets meer.
Maar je spreekt jezelf niet tegenquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef Fir3fly het volgende:
Sinds wanneer is dit topic eigenlijk een opsomming geworden van wat iedereen dagelijks doet? Dat je een keer post als je een nieuwe boss neer hebt ofzo is leuk maar wie boeit het nou of je een nieuwe ring krijgt die driekwart van de WoW-populatie ook heeft?
Was gisteren ook toen we de pug aan t organiseren waren voor ICC25. Vraagt de leader aan me: what is your gearscore? Mijn antwoord: Don't know, don't care! Ook al heb je een hoge gearscore, dan kun je nog steeds gear hebben waar je niks aan hebt. (Healer gear bij een melee DPS'er enzo, soms zie je 't wel eens). Heb gemeld dat als tie t echt wilde weten, hij maar bij mij moest komen inspecten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar je spreekt jezelf niet tegenofzo..
Ik heb er nog wel 1 op mijn offspec. Puur omdat banner of victory 1 van de betere trinkets is met hoge procrate tot je death's choice/deathbringer's will krijgt.
Ilvl zegt niet altijd alles
Pot, ketel, zwart.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ironie, leuk he? En ja ik weet dat ilevel geen zak zegt, het staat alleen nog stom dat ik al sinds december 2008 (!) met dezelfde trinkets rond heb gelopen tot gisteren. Ik heb heeeeeel veel pech gehad met trinketsquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar je spreekt jezelf niet tegenofzo..
Ja, want iedereen komt uit Engeland cq schrijft perfect Engels.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ironie, leuk he? En ja ik weet dat ilevel geen zak zegt, het staat alleen nog stom dat ik al sinds december 2008 (!) met dezelfde trinkets rond heb gelopen tot gisteren. Ik heb heeeeeel veel pech gehad met trinkets.
En gearscore is belachelijk, ik heb nu al 2 keer een ICC run georganiseerd en die ging prima, mensen die het woord 'gearscore' or 'gs' gebruikten werden zonder pardon gekicked. Het is veel beter om te selecteren op het gebruik van spelling en grammatica.
De goede spelers welquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja, want iedereen komt uit Engeland cq schrijft perfect Engels.
quote:Trouwens, contrary to popular belief, Gearscore is wél een indicator om skill te bepalen, en wel zo: "The more worried you are about having high GS, the less skill you have."
Zo vaak als je zelf een 'live' aanvinkt bij het opzoeken. Maar de armoy koppeling is nu door maintance down geloof ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Er klopt echt geen hout van bij mij
Inmiddels zeker 4 dingen vervangen of veranderd en zijn niet gewijzigd... hoevaak update wow-heroes eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |