quote:
Dan zoek je eerst in je guild/friendlist/trade channel een group bij elkaar, waarmee je joined, dan weet je zeker dat je een group hebt, en kun je in een avond alle heroics doen. Kost misschien wel ietsjes meer tijd om de initiele group te vinden, maar op die manier gaat t sneller als je eenmaal een group hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef Killaht het volgende:
Hoe vinden jullie het nieuwe dungeon systeem? Ik vind het wel positief als je tank of healer bent, dan heb je binnen 1 minuut een dungeon. Maar als ik op mn alt ga (DK), waarvan de OS tankspec is maar nog niet genoeg goeie gear, dan duurt het een uur..
Klopt, ik begin zelf de interesse ook wel een beetje kwijt te raken, ik moet alleen nog de wrists en boots uit Pit of Saron en Halls of Reflection looten, dan heb ik alles wel zo'n beetje wat ik nu nodig heb. Echte gear upgrades haal ik wel uit ICCquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef JJS het volgende:
Het probleem is dat mensen met goede gear absoluut geen intresse hebben in HC's runnen, dus zodra je een goede groep hebt is de kans groot dat ze alleen hun daily willen doen. Als healer vraag ik altijd wel of iemand in m'n guild mee wil, maar meer dan 1 HC per dag is compleet onnodig voor mij ;p. Dan liever nog oude raids zoals naxx, voor wat leuke achievs.
Das papa's brand new bag, die heb ik uit normal FoS gehaaldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef JJS het volgende:
Enige drop die mij nog kan boeien in HC's is die 22 slot bag in Pos geloof ik. Maar vrij lage dropkans en veel concurrentie, dus ben eig. te lui om er moeite voor te doen ;p.
de droprate daarvan is juist best hoog eigenlijk. gewoon paar keer doen en dan heb je de bag uiteindelijk welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef JJS het volgende:
Enige drop die mij nog kan boeien in HC's is die 22 slot bag in Pos geloof ik. Maar vrij lage dropkans en veel concurrentie, dus ben eig. te lui om er moeite voor te doen ;p.
Hij is ook maar 20slots toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
de droprate daarvan is juist best hoog eigenlijk. gewoon paar keer doen en dan heb je de bag uiteindelijk wel
Ah er zijn 2 versiesquote:
Heb hem zonder rep runs gehaaldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:47 schreef JJS het volgende:
Ik ben nu bezig die laatste ring te halen, maar dat duurt ECHT lang. En ik ben die rep runs ook al compleet zat ;p.
ben je ret pala? zo ja, dan kan je de might(strength) ring omwisselen voor de agility ring. die is beter dan de strength ring voor ret paladinsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:13 schreef lifeblind het volgende:
Zojuist de eerste wing van ICC25 gecleared met een pug
Heb in ieder geval wat kunnen upgraden,
wrist: http://www.wowwiki.com/Polar_Bear_Claw_Bracers
finger: http://www.wowwiki.com/Ashen_Band_of_Might
Nee, heb geen CCquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:24 schreef Katth het volgende:
Blistering, heb je ze al besteld?
http://www.wow.com/2010/0(...)-the-blizzard-store/
Hoe kan je je ring veranderen? Door de quest te verlaten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:16 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ben je ret pala? zo ja, dan kan je de might(strength) ring omwisselen voor de agility ring. die is beter dan de strength ring voor ret paladins
Hm, nou je 't zegt. Attack power is altijd wel fijn. Ik heb eigenlijk blind dat ding gekozen (omdat we verder moesten met de raidquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:16 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ben je ret pala? zo ja, dan kan je de might(strength) ring omwisselen voor de agility ring. die is beter dan de strength ring voor ret paladins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |