Komt ie weer terug.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef GoodGawd het volgende:
Ik logde dus net in na een jaar weg geweest te zijn, maar nu zijn die talents dus gereset. En ik had zo'n exotic pet beesie, maar die kan ik nu dus niet oproepen, omdat je daar zo'n talent voor nodig hebt. Maar stel dat ik die talent straks weer aanvink. Komt ie dan weer terug of moet ik dan weer een nieuwe vinden v_v ?
van blacksmith kan je niet echt veel profiteren. tenzij je als 1 van de eerste bent die designs koopt van nieuwe instances. tenminste dat heb ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:31 schreef MarkyB het volgende:
Sinds gisteren ben ik Master Swordsmithvolgens mij het maximale wat je uit blacksmithing kan halen zonder receip-drops?
Verder kan ik écht geen andere schoenen vinden dan deze:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=balnazzar&cn=xtype
Zou weer een boel schelen en dan kan ik me eens richten op een ander wapen..
ik kan geen armory bekijken op me werkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:30 schreef Fipotje het volgende:
Jaa me gear wordt steeds beter
Ben nog bezig met me gems aan te passen hier en daar
Woensdag icc 25 pug gedaan wing 1 gecleared en zondag verder
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Boeboebiboe&gn=Brotherhood+of+Kings
rdp naar huis?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik kan geen armory bekijken op me werk![]()
![]()
had ik logmein al voorgesteld?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:35 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ook dat is geblokkeerd..ze hebben het goed dicht getimmerd hier.
zolang de tanks maar niet doodgaan, dan heb je nog een kans om PP neer te halenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:00 schreef Vengswiejj het volgende:
Gister weer 2 bosses in ICC25 gedaan. Dreamwalker die weer gewoon lekker soepel liep. En nu eindelijk Professor Putri down... Blijft een boss waar altijd wel wat miss gaat waardoor we het niet halen.
Na 6 trys ofzo hadden we hem dan eindelijk down, met de helft van de raid rip op de grond.
Wildhammer, doe maar alliance, kan ik je gezicht kapotslaan met shieldslamquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Sjiznit het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Ik heb nu een jaar op een private blizzlike server gespeeld. Deze is sinds vandaag door Blizz uit de lucht gehaald. Nu wilde ik en wat vrienden het dus eens proberen op de offi.
Aangezien we een realm moeten kiezen is nu de vraag wat is een leuke realm? We zullen alliance gaan spelen en verhouding is dan het liefst een beetje 50-50. Ik heb dan ff wat topics doorgelezen hier en las dat er op sommige realms een overvloed was aan bijvoorbeeld Polen, dit is natuurlijk iets wat ik wel een beetje wil vermijden, Pools is niet mijn sterkste taal.
Dus hebben jullie nog tips voor leuke servers en hallo
Hou er ook rekening mee dat jullie dan lang niet meer zo 1337 zijn als op die priv servquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:58 schreef Sjiznit het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Ik heb nu een jaar op een private blizzlike server gespeeld. Deze is sinds vandaag door Blizz uit de lucht gehaald. Nu wilde ik en wat vrienden het dus eens proberen op de offi.
Aangezien we een realm moeten kiezen is nu de vraag wat is een leuke realm? We zullen alliance gaan spelen en verhouding is dan het liefst een beetje 50-50. Ik heb dan ff wat topics doorgelezen hier en las dat er op sommige realms een overvloed was aan bijvoorbeeld Polen, dit is natuurlijk iets wat ik wel een beetje wil vermijden, Pools is niet mijn sterkste taal.
Dus hebben jullie nog tips voor leuke servers en hallo
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef jagga het volgende:
[..]
Wildhammer, doe maar alliance, kan ik je gezicht kapotslaan met shieldslam( sorry
![]()
)
Dat had ik al bedacht ja, helaasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou er ook rekening mee dat jullie dan lang niet meer zo 1337 zijn als op die priv serv
Level 25 nu en twee keer geganked. Valt best mee vind ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat had ik al bedacht ja, helaasMaar het wordt uiteindelijk een PVE server, een van die vrienden had al een tijdje offi gespeeld met Vanilla en TBC en die raadde het af om op PVP te gaan levelen.
Heh, ik weet nog wel toen ik 25 was op m'n 1e char (Huntard) op (toen nog) Frostwhisper PvP. Man, wat ben ik toen vaak geganked.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Level 25 nu en twee keer geganked. Valt best mee vind ik.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat had ik al bedacht ja, helaasMaar het wordt uiteindelijk een PVE server, een van die vrienden had al een tijdje offi gespeeld met Vanilla en TBC en die raadde het af om op PVP te gaan levelen.
Op dit moment ben ik alleen het lijdend voorwerpquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:54 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Kijk er zitten voordelen en nadelen aan:
Nadelen:
Je wordt geganked.
Voordelen:
- Beste Progress in raids is nog steeds op PVP servers
- Je kan zelf ganken als je je verveeld![]()
- Als je een main hebt en wordt geganked log je even en gank je hem 5x terug
Hoe heet je horde DK, daar zit ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Heh, ik weet nog wel toen ik 25 was op m'n 1e char (Huntard) op (toen nog) Frostwhisper PvP. Man, wat ben ik toen vaak geganked.
Sindsdien speel(de) ik op een PvE servert, Turalyon. Maar sinds kort heb ik mijn Horde DK naar 80 gedinged op Karazhan-PvP, en nu gank ík anderen. Kijk, dat is dan wel weer fijn. Sweet revenge!![]()
Litharielquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe heet je horde DK, daar zit ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |