abonnement Unibet Coolblue
pi_77853600
Vriezenveen is na 1364 ontstaan in de tijd dat er veel veen gewonnen werd. Het bijzondere, deels nog levende hoogveencomplex “Engbertsdijksvenen” met zijn zeldzame flora en fauna herinnert hier nog aan. Nu kenmerkt het dorp zich door een 6,2 km. lange dorpsstraat.

De inwoners uit Vriezenveen dreven een levendige handel met Sint Petersburg in de periode 1720-1917. In de loop der tijd werden er door de verschillende Vriezenveense compagnieën zelfs handelshuizen en winkels gesticht aan de Nevski Prospekt en de Gostinny Dwor. Hoewel men zich een vaste plek wist te verwerven in de stad aan de Newa keerde men toch altijd weer terug naar het moederdorp.

In 1905 was er de grote brand van Vriezenveen.

Het wapen van Vriezenveen (nu vervangen door het wapen van Twenterand )


Vriezenveens

De taal die gesproken wordt in het Twentse dorp Vriezenveen neemt een aparte plaats in binnen het Nedersaksisch, daar het zo zeer van het Twents afwijkt dat het daar niet toe gerekend kan worden.

De status van Vriezenveen als volkomen taaleiland komt vooral tot uiting in een paar eigenaardige klanken. Zo zijn de ee, de oo en de eu uit het Twents gediftongeerd: Tegenover neet "niet" staat neit, good "goed" wordt goud en greun "groen" klinkt er als gruin. Dit proces heeft ook plaatsgevonden in het Sittards en de meeste varianten van het Gronings, terwijl in sommige Hollandse dialecten dit proces halverwege lijkt te zijn (bijvoorbeeld in het Haags). Andere bijzonderheden zijn dat de combinaties -an en -on geëvolueerd zijn tot een nasaal õ. De r is voor een medeklinker veranderd in een j, een verschijnsel dat we in het westen kennen als de "Gooise r" (zie uitspraak van de r).

Het Vriezenveens is bovendien in sommige opzichten met het Sallands meegegaan, zo worden de verkleinwoorden exact op de Sallandse, niet op de Twentse, manier gevormd.

Dit alles kon m.n. gebeuren door de relatieve isolatie waarin het dorp verkeerde. Zoals meer taaleilanden is Vriezenveen herhaaldelijk het onderwerp van studie geweest. In 1968 is dhr. Entjes aan de universiteit van Münster gepromoveerd op Die Mundart des Dorfes Vriezenveen in der niederländischen Provinz Overijssel.

Men kan het Vriezenveens o.m. aantreffen in het kinderboekje Jipke en Jannöaken, een reeks Twentse vertalingen van Jip-en-Jannekeverhaaltjes. Het betreft hier het verhaaltje Ne kiste met reachies (Een kist met wieltjes).

Trotsen van Vriezenveen:


De Leemansmolen


De Dorpskroeg


Zwemmer Johan Kenkhuis


Tourdeelnemer Gerben Löwik


1 van onze amateur clubs, DOS'37



En in mindere mate DETO.
(als je een nog een mooie foto hebt, laat me even weten)
pi_77853785
Leuke TT voor de DETO fans , had je zelf maar het topic moeten maken .
pi_77854054
Je vergeet de Peatminers helemaal te melden!
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:53:19 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_77854603
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_77857749
t v p
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_77866992
Hier moet ik ff een tvp plaatsen
En kan DOS in de titel niet worden aangepast naar Dos'37?
pi_77870536
Typerende Vriezenveen Pic

pi_77873595
Een hele stiekeme tvp
pi_77874128
Jammer van die TT
pi_77878765
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:55 schreef poiuytr het volgende:
Jammer van die TT
inderdaad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_77892513
Misschien kun je in de openingspost ook nog ff linken naar de andere Vjenne topics ...

En ons station



[ Bericht 13% gewijzigd door KingSizePinda op 11-02-2010 18:59:53 ]
We shall rise again !
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:01:01 #12
291131 T.G.R.
TheGreatRebel!
pi_77903398
Waarom kan ik nou geen mooie foto van
onze disco Sixty Five vinden?!
pi_77909759
omdat het geen mooie disco is??
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_77913538
Ben je er ooit geweest?
pi_77915701
Helaas wel . En als jullie nog foto's missen, je kan moelijk alles erin zitten he. Zo heb je oa nog Amactitia, de watertoren, de tennis club en eventueel nog de stamper en vast nog wel wat meer. Zetten jullie lekker alles zelf erin als dit topic gesloten wordt .
pi_77919007
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:32 schreef tijntjethf het volgende:
Ben je er ooit geweest?
nee ik ben er nog nooit binnen geweest maar wel vaak langs gekomen.
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Helaas wel . En als jullie nog foto's missen, je kan moelijk alles erin zitten he. Zo heb je oa nog Amactitia, de watertoren, de tennis club en eventueel nog de stamper en vast nog wel wat meer. Zetten jullie lekker alles zelf erin als dit topic gesloten wordt .
De KEV is er nog en het oude gemeentehuis en een stukje oud vriezenveen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_77920331
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

nee ik ben er nog nooit binnen geweest maar wel vaak langs gekomen.


Het hoort bij ieders opvoeding om tenminste één keer in hun leven in Sixty te zijn geweest.
pi_77920571
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

nee ik ben er nog nooit binnen geweest maar wel vaak langs gekomen.
[..]

De KEV is er nog en het oude gemeentehuis en een stukje oud vriezenveen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je inderdaad diep schamen als je nog nooit van je leven na Sticky Knife bent geweest. Zoals gesloten al aangaf dat hoort gewoon bij de opvoeding.
pi_77921894
Ach, vroegah was sixty the place to be
Heb er heel wat avonden versleten
pi_77923417


Helemaal links, toen ik nog 15 was en Sixty nog druk was
pi_77924894
Waren toch best mooie tijden daar hoor.
De kelder waren alle metalheads heen gingen en boven waar iedereen stond te stuiteren op gigi d'agostino of de vengaboys.
Waar je na sluitingstijd buiten stond te wachten op een vechtpartij die bijna altijd plaats vond
Weet zelfs nog een keer toen wat paupers heel leuk 2 auto's in de fik hadden gestoken en iedereen er bij stond te gapen ( 0611 was overigens netjes gebeld ).

Waar de pisbakken of najah, pis goot vol lag met kots, bier en urine en je al bijna over de nek ging door er alleen maar heen te gaan.
En dan 'weg gaan' ( brommers kieken ) met een foei lelijk mokkel bij iemand in de achtertuin.

Mooie tijden
pi_77925692
Aan de ene kant best raar dat zoiets ineens leeg kan lopen na al die succesvolle jaren . Denk dat een nieuwe discotheek in Vriezenveen een hele grote kans op slagen heeft!
pi_77925834
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Aan de ene kant best raar dat zoiets ineens leeg kan lopen na al die succesvolle jaren . Denk dat een nieuwe discotheek in Vriezenveen een hele grote kans op slagen heeft!
Bar gezellig
pi_77932375
Sixty.. waar groot werd geadverteerd met een grootse schuimparty, wat inhield dat er een schuimapparaat aan het plafond hing wat een oppervlakte van 1 vierkante meter af en toe van wat blubber voorzag
pi_77932422
ff een zaagverhaal over mijn 1e keer Discobar 65 Ik was net 16 en mijn teamgenoten van de voetbal waren al een paar x naar sixty geweest. Ik mocht ook een keertje mee Dikke joy dus Toen ik wegfietste thuis in een spijkerbroekie met een sjurt van Arsenal erboven hoorde ik mijn ma nog zo zeggen : Niet teveel drinken he !! Heel braaf riep ik terug dat dat niet het geval zou zijn en ging op weg .. Toen ik eenmaal in sixty was stond er een goede vriend achter de bar en daar ging het fout .. Feigling, bier en andere mixjes, alles ging erin als koek Ik was nog niks gewend dus dat ging fout Ik weet nog dat ik mijn jas heb gehaald en dat een uitsmijter zei dat ik niet meer op de benen kon staan .. En dat heb ik gemerkt .. Onderweg een paar x flink onderuit gegaan en 's ochtends bij het wakker worden wist ik niet meer wat er gebeurd was .. Mijn fiets was een stille getuige met overal blaadjes en takjes op de meest rare plekken Sindsdien nog vaker geweest maar nooit meer zo gaar terug gekomen als de 1e keer
We shall rise again !
pi_78016925
daarom ben ik er dus nooit geweest, vanwege die grote bende altijd.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_78077039
We krijgen een nieuwe burgemeester:

Raad Twenterand neemt besluit over nieuwe burgemeester
Cornelis Visser kandidaat burgemeester

Op maandag 15 februari heeft de raad van Twenterand de aanbeveling vastgesteld voor zijn nieuwe burgemeester. De raad beveelt bij de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties aan dat de heer ir. C.L. Visser uit Middelharnis wordt benoemd tot burgemeester van Twenterand.

Cornelis Visser is 44 jaar, gehuwd en vader van drie kinderen. Hij is geboren en getogen op de Zuid-Hollandse eilanden. Daar kreeg hij zijn voorliefde voor de politiek en het landelijk gebied met de paplepel ingegoten. Zijn vader was er akkerbouwer en maar liefst 40 jaar wethouder. Na zijn studie in Wageningen en de militaire dienst is hij aan het werk gegaan als beleidsmedewerker Europees parlement. Sindsdien heeft hij ruime bestuurlijke en politieke ervaring opgedaan, ondermeer als wethouder en als lid van het Europees parlement. Samen met zijn buurman runt hij tevens een akkerbouwbedrijf. Cornelis Visser is lid van het CDA.

De burgemeestervacature Twenterand is sinds 1 juli 2009 vacant, vanwege de benoeming van Helmer Koetje tot burgemeester van de gemeente Hoogeveen en zijn gelijktijdig eervol ontslag als burgemeester van Twenterand. Vanaf 1 september 2009 is Bernard Kobes waarnemend burgemeester.

De sollicitatieprocedure is verzorgd door een vertrouwenscommissie uit de raad onder voorzitterschap van Gerjan Smelt. Deze commissie is op 13 oktober 2009 door de gemeenteraad ingesteld. Tevens stelde de raad toen de profielschets voor de nieuwe burgemeester vast. De werving leverde 14 kandidaten op.

Op maandagavond 15 februari heeft de raad besloten de heer Visser aan te bevelen als nieuwe burgemeester van Twenterand. Deze aanbeveling zal worden toegezonden aan de Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties met het verzoek de benoeming van de heer Visser te bevorderen. De benoeming wordt voor de zomervakantie verwacht. Er zal dan tevens op passende wijze afscheid worden genomen van burgemeester Kobes

pi_78078758
En er veranderd vrijwel niets.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_78078910
Jezus wat een ongelooflijk gristelijke kop zit daar op zeg. Tenenkrommend.
pi_78081884
Hijs katholiek
pi_78083462
Hopen dat hij carnaval introduceert in Vriezenveen. Een van de weinige goede dingen die het katholicisme ons gebracht heeft, samen met misdienaars
pi_78095747
Hij mag de huizen wel goedkoper maken in Vjenne dan kan ik die kant weer opkomen
We shall rise again !
pi_78101242
Vreselijk trouwens al die cda-borden in Vriezenveen, dat er nog steeds mensen zijn die op deze partij stemmen is in mijn inziens onbegrijpelijk, evenals de pvda trouwens.
  woensdag 17 februari 2010 @ 16:16:47 #34
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78103645
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vreselijk trouwens al die cda-borden in Vriezenveen, dat er nog steeds mensen zijn die op deze partij stemmen is in mijn inziens onbegrijpelijk, evenals de pvda trouwens.
Eens

Hier in de buurt kijk ik er op 2 uit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_78106387
Laatst kwam ik er 3 tegelijk tegen met dat hoofd van Couzijn Bos derop.
Volgens mij ga ik een keertje als het donker is aan de slag met een viltstift
pi_78106990
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:19 schreef VjenneKloetn het volgende:
Laatst kwam ik er 3 tegelijk tegen met dat hoofd van Couzijn Bos derop.
Volgens mij ga ik een keertje als het donker is aan de slag met een viltstift
Ik hou je niet tegen.

Als je de verzetstraat over fietst stikt het van die borden. Paar jaar terug was het nog erger dan stond er om de 5 huizen wel zo'n bord bij iedereen in de tuin.

Naja we kunnen beter wel gaan stemmen anders krijgen al die gelovige hier steeds meer te zeggen.
pi_78121333
Zaterdag ben ik weer te vinden in het Wapen, ben er bijna een stam gast .
pi_78156310
ik zag ook al een aantal van die lelijke borden van trots op nederland, van rita verdonk.
dit bagger partij heeft hier niks te zoeken.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_78191755
Heb voor het clubblad van de Peatminers de volgende bordjes gewijd aan die CDA bordjes

Als je sommige plaatsen binnenrijdt, word je soms hartelijk welkom geheten. In Den Ham geven ze zelfs aan dat het een plezierige ontdekking is. Fijn. In Vriezenveen hebben we dat soort onzinnigheden niet nodig. Bij ons word je deze dagen begroet door CDA lijsttrekker en huiskamervriend Couzijn Bos. Maar daar blijft het niet bij. Langs de straten word je doodgegooid met groene bordjes waarmee calvinistisch Vriezenveen hun politieke voorkeur laat doorschemeren.

Het intrigeert met elke verkiezingsperiode weer. Ik vraag me af welke belangen mensen hebben bij het plaatsen van zo`n bordje. Is het om reclame te maken voor je partij? Dat je niet weet waar je op moet stemmen en dat je dan zo`n bordje bij iemand in de tuin ziet staan, soms vergezeld met zo`n uit een boomstam gesneden uil. En als je daar dan naar binnen kijkt zie je een gelukkig gezin aan het mens-erger-je-nieten met een glaasje limonade en een overheerlijke Kozak van de warme bakker. Of zal het toch een andere reden hebben? Ik ga op onderzoek uit.

Ik wil weten wie Couzijn Bos is en wat hij ons allemaal te bieden heeft. Couzijn is een echte winnaar. Rechtsboven zijn verkiezingsposter staat namelijk een grote 1, dat met zijn rechte vorm het fallussymbool perfect illustreert. Uiteraard heeft hij ook Hyves, waar hij zijn christelijke grondslag duidelijk profileert. Zo is hij onder andere lid van de Hyves van “Naar House”, een organisatie die op houseparty`s de bezoekers wijst op de duivelse kant van housemuziek. Stel je voor dat je een keer met duizenden mensen tegelijk een geweldige tijd hebt op een dergelijk feest. Dat kan toch niet zomaar? Tevens vindt hij abortus gelijk staan aan moord. Nou, dan ben ik een massamoordenaar. Heerlijk vind ik het om ongegeneerd met een stofzuiger in de baarmoeder van een zwangere vrouw te roeren en gelijktijdig het Duitse volkslied te zingen. Moet je ook eens proberen. Hij is lid van de bond tegen het vloeken, is voor een algeheel kraakverbod en heeft een voorliefde voor alles wat met Israël te maken heeft. Alles wijst er op dat Couzijn en ik helemaal niks gelijk hebben. Totdat ik las dat hij antivegetarisch is. Ikzelf ben ook geen voorstander van vegetarisme. Vlees is een van de beste dingen die mijn leven kent. Het lekkerste vlees komt van dieren die enorm veel leed te verwerken hebben gekregen. Ik wil de angst van het dier kunnen proeven. Couzijn en ik hebben iets gemeen.

Verder onderzoek wijst uit dat Couzijn de Zeeman ondergoedtrend begonnen is, een heel krat bier op een avond op kan, uitvinder is van het medicijn tegen de builenpest, de eerste persoon is die contact heeft gehad met de kannibalistische sekte op Urk en verliefd is op het meisje van de oliebollenkraam, rietsiebie, rietsieba, rietsieboem. Dit zijn voor mij zeer gegronde redenen om zo`n kek Couzijn Bos bordje in de tuin te plaatsen. Als je zondagochtend naar de kerk gaat en Couzijn staat niet meer in je tuin; kijk dan maar eens of hij bij mij in de tuin staat.
pi_78304628
veelste veel tekst om door te lezen, kan het niet wat verkort?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:24:18 #41
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_78350864
TVP. Kan er voor het sluiten van dit topic een link naar de nieuwe?
pi_78356266
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
veelste veel tekst om door te lezen, kan het niet wat verkort?
Het was een verkapte tvp?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_78436908
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:12:03 #44
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78438281
vanavond wapen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_78480756
En Sabine Uitslag staat op geenstijl.nl
We shall rise again !
pi_78514176
En dikke fik in Vjenne:


VRIEZENVEEN - Vanmorgen heeft een uitslaande brand gewoed in een leegstaande woning aan het Tilanusplein in Vriezenveen. De brandweer heeft de brand weten te beperken tot de betrokken woning. Er hebben zich geen persoonlijke ongelukken voorgedaan.
De brandweer werd rond half zeven gealarmeerd door een krantenbezorgster. De woning, de rechterhelft van een blok van twee, stond op de nominatie afgebroken te worden. Rond zeven uur kon het sein brandmeester worden gegeven. De brandweer is daarna nog enkele uren bezig geweest met nablussen en controleren. De politie doet onderzoek naar de oorzaak van de brand.

Wie o wie heeft het gedaan en wie heeft er foto's foto's zijn gevonden op brandweertwenterand.nl .. Ik wist niet dat onze brandweer ook een site had

[ Bericht 5% gewijzigd door KingSizePinda op 27-02-2010 11:22:30 ]
We shall rise again !
pi_78519860
http://www.geenstijl.nl/m(...)wijzer_waar_zit.html

En nog een keer Twenterand op Geenstijl
  zaterdag 27 februari 2010 @ 14:53:22 #48
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78520299
wat een grafmongool
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_78543853
Wtf .. waar woont die gozer !! Straks word oons Vjenne doodveroordeeld door zulke uitspraken ..
We shall rise again !
  zondag 28 februari 2010 @ 22:07:05 #50
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_78570598
Hij woont in Westerhaar-Vrwijk volgens het stembiljet. Nu ook bericht op Fok:

Rita Verdonks Trots op Nederland heeft weer iemand uit de partij gezet omdat hij extreem-rechtse sympathieën heeft. Het gaat om Anton van Wijngaarden uit Twenterand. Volgens de partij heeft Wijngaarden extremistische uitspraken gedaan. Deze week werd bekend dat ook een partijlid uit Alphen aan den Rijn om een vergelijkbare reden is gewipt.

Anton van Wijngaarden staat nummer drie op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van Trots op Nederland in de gemeente Twenterand. De Antifascistische Onderzoeksgroep Kafka meldt op haar website dat Van Wijngaarden actief is bij de extremistische beweging Voorpost. Op de website Holland Hardcore Forum zou hij hebben gezegd dat hij aan een 'extreemrechtse revolutie' mee wil doen en dat hij tegen 'rassenvermenging' is.
pi_78583583
lol , wat een kneus. hop weg uit de gemeente raad er mee.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:41:50 #52
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_78591303
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
lol , wat een kneus. hop weg uit de gemeente raad er mee.
Hij heeft nooit in de raad gezeten, hij was nu volgens mij voor het eerst verkiesbaar. Zijn de hooivorken eigenlijk al geslepen?
pi_78591452
en staan de fakkels klaar om an gestoken te worden
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_78592930
Pek en veren
We shall rise again !
pi_78604702
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:43:08 #56
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_78639033
Zullen we dat alles dan verzamelen bij de brug voor Zandwijk? Dan houden we de bruggefeesttraditie nog een beetje in stand.
pi_78642133
Yeah, kussengevechten en boegsprietlopen
pi_78643251
Waar gaan jullie morgen op stemmen? Ik PvdA
pi_78647013
Niet stemmen ..
We shall rise again !
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:39:15 #60
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78663989
Op Kip
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:41:45 #61
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_78664109
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:52 schreef VjenneKloetn het volgende:
Yeah, kussengevechten en boegsprietlopen
Vetjes. Weet je nog dat die spriet een keer knapte? Ik ben trouwens nog heersend kampioene kussengevecht
pi_78669977
wat mag dat den wel niet zijn, dat boegsprietlopen???
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_78688030
Een lange paal welke vroeger voorop de boeg zat van een groot zeilschip .. ik heb/had bekers thuisstaan van de 1e en 2x een 3e prijs met boegsprietlopen
We shall rise again !
pi_78692483
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat mag dat den wel niet zijn, dat boegsprietlopen???
Ben jij voor'n vjenne noob dan
Je kent toch wel de bruggefeesten met boegsprietlopen. Als je uit 85 komt dan heb je het vast wel meegemaakt.
pi_78693640
Bruggefeesten Jammer dat ze daar mee gestopt zijn.
pi_78722052
was inderdaad wel mooi om te zien, vooral hoe ze mekaar te lijf gingen met een kussen tijdens het kussen gevecht.
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:19 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

Ben jij voor'n vjenne noob dan
Je kent toch wel de bruggefeesten met boegsprietlopen. Als je uit 85 komt dan heb je het vast wel meegemaakt.
dag boegsprietlopen zegt me zo niets. ik ben wel op de bruggefeesten geweest maar dan zal ik dat wel net gemist hebben.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_78722697
Dinsdag ook wietplantage opgerold aan het Oosteinde, stonden 772 planten. Hoorde via via dat het ging om dat oude pand van die fietsenhandelaar waar de laatste jaren altijd buitenlanders in woonde.

Is trouwens al de tweede in een paar maanden bedenk ik me net.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:18:55 #68
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78722763
Wat mooi gemeente belangen de grootste

Opdonder met al die CDA borden
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_78723873
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Wat mooi gemeente belangen de grootste

Opdonder met al die CDA borden
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_78743345
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:43 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]


CDA
pi_78743786
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Wat mooi gemeente belangen de grootste

Opdonder met al die CDA borden
Heb er eentje thuisliggen
  zondag 7 maart 2010 @ 22:15:49 #72
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_78866569
quote:
Zaterdagavond 6 maart kwam omstreeks 03.10 uur bij de politie de melding binnen dat op het Westeinde in Vriezenveen een fietsendief opgehaald kon worden, die door de eigenaar van de fiets in de kraag was gevat.

De fiets werd eerder op de avond gestolen uit de kofferbak van een geparkeerde auto. Nadat de eigenaar van de fiets, een 24-jarige man uit Vriezenveen, hiervan melding had gedaan bij een politieauto die hij tegenkwam, ging hij samen met een vriend zelf op zoek naar zijn fiets. De mannen troffen de fiets aan op het Westeinde in Vriezenveen. Ze wachtten af tot ze een jongen naar de fiets zagen lopen. De mannen vatten deze 22-jarige man uit Vriezenveen in de kraag en belden de politie, die de 22-jarige vervolgens aanhield. De jongen werd voor onderzoek ingesloten op het politiebureau.
Geniaal.
  zondag 7 maart 2010 @ 22:17:04 #73
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78866640
Ja ik weet wel wie dat was
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 7 maart 2010 @ 22:47:27 #74
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_78868305
Heb je hints
  zondag 7 maart 2010 @ 23:02:46 #75
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78869096
Hij speelt bij DETO in het eerste
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 7 maart 2010 @ 23:35:33 #76
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_78870646
Even op de deto site kijken wie der allemaal in het eerst zit hehe.
Dos volk doet zoiets niet
pi_78879163
LOL , Dat dit kan op vriezenveen
voor de rest is het wel triest.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_78892956
Whahahaha .. Domme donder Deto Fiets jatten uit een kofferbak
We shall rise again !
pi_78896381
Wie was het dan? Paultje (naja zal wel niet want die is de 24 geloof ik al gepasseerd). Enigste wie ik zo uit me hoofd kan bedenken is peter, Kevin, frederik of peter. Zit hij bij dit lijstje?

[ Bericht 12% gewijzigd door poiuytr op 08-03-2010 17:36:31 ]
  maandag 8 maart 2010 @ 20:12:05 #80
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78904903
Peter was het, tenminste wat ik heb gehoord hé, kan natuurlijk dat ik het weer verkeerd heb gehoord.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_78944522
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:12 schreef Dos37 het volgende:
Peter was het, tenminste wat ik heb gehoord hé, kan natuurlijk dat ik het weer verkeerd heb gehoord.
Was ook de enigste waar ik gelijk van dacht dat die het wel gedaan zal moeten hebben, snap alleen niet waarom
pi_78962723
welke peter?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_78965112
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
welke peter?
Kan zo niet op zijn achternaam komen. Woont op het Oosteinde dichtbij de fietsgigant, althans daar woonde hij vroeger. Zoek anders op de Deto site daar staat ie wel op bij het 1e elftal.
pi_78967005
Kheb em gevonden Maar jah, wat krijg je voor et jatten van een fiets ? Een boete van ¤ 50,- ?
We shall rise again !
pi_78970095
Doar krie'j proat van natuulk!
pi_78970342
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:36 schreef KingSizePinda het volgende:
Kheb em gevonden Maar jah, wat krijg je voor et jatten van een fiets ? Een boete van ¤ 50,- ?
Denk dat dat grapje wel duurder zal worden. Maar zoals tijntjethf ook al aangeeft krijg je daar behoorlijk proat van!
pi_78978349
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:11:08 #88
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_78981204
Eigenlijk ziet geen enkele Deto-voetballer eruit of 'ie nog ergens verstand heeft zitten. Maar volgens mij is dat bij iedere voetballer wel zo.
pi_78984237
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:11 schreef Neuskleuter het volgende:
Eigenlijk ziet geen enkele Deto-voetballer eruit of 'ie nog ergens verstand heeft zitten. Maar volgens mij is dat bij iedere voetballer wel zo.

We shall rise again !
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:55:05 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78985734
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_78986916
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:11 schreef Neuskleuter het volgende:
Eigenlijk ziet geen enkele Deto-voetballer eruit of 'ie nog ergens verstand heeft zitten. Maar volgens mij is dat bij iedere voetballer wel zo.
Duidelijk geen voetbal fan dus? Maar in het eerste van Deto voetballen inderdaad wel een paar vage gasten maar over het algemeen (complete vereniging) heb je bij DOS meer van die rare gasten.
pi_78990683
Dit loopt straks nog uit op een dos/deto bash topic
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:59:11 #93
67174 Dos37
Come on Twente
pi_78992177
Ja laten we het over iets anders hebben

Gebeurd er nog niets op het dorp.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:07:04 #94
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_78995644
Iets anders? Oké. Wie goed kijkt in de nieuwe Kijk, ziet mijn naam onder een foto staan.
pi_78996926
Vroegâh kocht ik altijd de Kijk
Zal eens een exemplaar inkijken dan bij de Bruna.
pi_79033328
Vriezenveen staan nu ook op google street view. Nog niet alles, maar wel het west en oosteinde en nog wat andere hoofdwegen. Wel geinig, heb nog geen bekenden gevonden haha.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:57:46 #97
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79036667
Nee ik ook niet zat al te kijken, foto's lijken gemaakt in de lente/zomer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_79065973
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Vriezenveen staan nu ook op google street view. Nog niet alles, maar wel het west en oosteinde en nog wat andere hoofdwegen. Wel geinig, heb nog geen bekenden gevonden haha.
lol en cool. ik zal vanavond eens kijken.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79066074
Ons huis staat er wel prachtig op
pi_79067764
Rijd die auto bij jullie voor het huis langs, of kan je hem net vanaf de Verzetstraat zien dan?
Tussen ons en jullie huis staan nog 2 andere blokken in, en dan is die niet recht voor jullie huis langs gereden.
Of ik heb het verkeerde huis in gedachten
pi_79068394
Je kunt ons huis vanaf de Verzetstraat zien. Hoe weet je dat trouwens? Ik heb namelijk geen idee wie iedereen is hier?
pi_79068494
Hoewel ik wel twee keer zo`n foto-auto door onze straat heb zien rijden.
pi_79071372
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Gesloten het volgende:
Je kunt ons huis vanaf de Verzetstraat zien. Hoe weet je dat trouwens? Ik heb namelijk geen idee wie iedereen is hier?
Iedereen weet dat Thijs .
pi_79071939
M`n anonimiteit, wat doe je!?
pi_79083666
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:24 schreef Gesloten het volgende:
Je kunt ons huis vanaf de Verzetstraat zien. Hoe weet je dat trouwens? Ik heb namelijk geen idee wie iedereen is hier?
Oh, iemand herkende je op de foto in je fobo dus dat was niet moeilijk. En die wist je ook te wonen.
En ik ken wel meer Vriezeveners uit dit topic.
Alleen van sjoemie1985 ben ik nog niet helemaal zeker.
pi_79084196
Morgenvroeg wel allemaal potgrond kopen he. 50 liter voor ¤3,- en mijn hartelijke groeten krijg je er voor niks bij.
pi_79084915
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:49 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

Oh, iemand herkende je op de foto in je fobo dus dat was niet moeilijk. En die wist je ook te wonen.
En ik ken wel meer Vriezeveners uit dit topic.
Alleen van sjoemie1985 ben ik nog niet helemaal zeker.
ja, dat is voor jouw een vraag en mij een weet.
ik woon wel in de buurt van de verzet straat.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:46:58 #108
19902 Hymn
CG Artist
pi_79089479
Betwijfel of iemand mij hier kent
Het zou me alleen niet verbazen dat ik zo langs een paar fokkers ben gelopen in het wapen
pi_79097889
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:02 schreef Gesloten het volgende:
Morgenvroeg wel allemaal potgrond kopen he. 50 liter voor ¤3,- en mijn hartelijke groeten krijg je er voor niks bij.
Hebben wij zojuist bij jou drie zakken gekocht?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_79100327
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:33 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Hebben wij zojuist bij jou drie zakken gekocht?
Ongetwijfeld, en als je in de vogelbuurt woont heb je ook nog kans dat ik ze gebracht heb
pi_79100761
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:02 schreef Gesloten het volgende:
Morgenvroeg wel allemaal potgrond kopen he. 50 liter voor ¤3,- en mijn hartelijke groeten krijg je er voor niks bij.
Ach die lui van de basketbal , als ik potgrond nodig heb koop ik het zelf wel.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:58:46 #112
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_79103808
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:49 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

Oh, iemand herkende je op de foto in je fobo dus dat was niet moeilijk. En die wist je ook te wonen.
En ik ken wel meer Vriezeveners uit dit topic.
Alleen van sjoemie1985 ben ik nog niet helemaal zeker.
Whaha, ja, Vjennekloetn hier weet iedereen wel te vinden. Ik werd verraden door mijn eigen Hyvespagina, maar die is inmiddels moeilijker te zien
pi_79104355
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:13 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ach die lui van de basketbal , als ik potgrond nodig heb koop ik het zelf wel.
Kom je nog bij het basketbalfeest in het Westerdok vanavond?
pi_79106874
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Kom je nog bij het basketbalfeest in het Westerdok vanavond?
Nee, doe de groeten aan Loei en Nick .
pi_79111710
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:23 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

ja, dat is voor jouw een vraag en mij een weet.
ik woon wel in de buurt van de verzet straat.
Dat valt ook wel weer mee, Ivo
  zondag 14 maart 2010 @ 14:10:32 #116
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_79125371
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef tijntjethf het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee, Ivo
Ah, nu ken ik sjoemie1985 dus wel. Gisteren in 't wapen wel ff met je broer gepraat hehe.
  zondag 14 maart 2010 @ 14:51:04 #117
60456 Gesloten
Niet open
pi_79126976
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nee, doe de groeten aan Loei en Nick .
Die waren niet eens verkleed
pi_79144941
Okeej, kom er maar in .. Wie was dit ?

VRIEZENVEEN - Een 21-jarige, beginnende automobilist uit Vriezenveen moest zaterdagmorgen zijn rijbewijs inleveren bij de politie.Bij een controle omstreeks 3.00 uur op de Spade constateerden agenten dat hij omdat hij onder invloed van alcohol een auto bestuurde. De ademanalyse aan het politiebureau wees 0.83 promille uit. Omdat de man een beginnend bestuurder is, werd het rijbewijs ingevorderd.

We shall rise again !
  zondag 14 maart 2010 @ 21:55:24 #119
60456 Gesloten
Niet open
pi_79147385
Zal eens even rondvragen
  zondag 14 maart 2010 @ 21:58:53 #120
60456 Gesloten
Niet open
pi_79147627
Robin Smits

[ Bericht 5% gewijzigd door Gesloten op 14-03-2010 22:21:14 ]
pi_79153077
Sow, das aardig rap Maar die ken ik dus niet .. Maar er gebeurd dus nog genoeg
We shall rise again !
pi_79159747
maar wie ben jij dan VjenneKloetn??
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79159792
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef tijntjethf het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee, Ivo
voor jouw valt dat wel mee ja, Martijn
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79176154
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar wie ben jij dan VjenneKloetn??
Als ik je weer tegenkom roep ik wel ff van: "hee sjoemie1985"
  maandag 15 maart 2010 @ 17:26:33 #125
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79176376
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar wie ben jij dan VjenneKloetn??
VjenneKloetn is toch wereldberoemd in Vriezenveen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_79176697
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:20 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]

Als ik je weer tegenkom roep ik wel ff van: "hee sjoemie1985"
waar wou je mij tegen komen dan? in het wapen kom bijna nooit.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79189105
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:26 schreef Dos37 het volgende:

[..]

VjenneKloetn is toch wereldberoemd in Vriezenveen
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:34 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

waar wou je mij tegen komen dan? in het wapen kom bijna nooit.
Wacht maar rustig af. Ben je de laatste weken wel vaker tegen gekomen.
  maandag 15 maart 2010 @ 23:15:43 #128
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_79192407
Big Brother is watching you
pi_79192700
dan mag je wel een duidelijk teken geven anders weet ik echt net dat je vjennekoetn bent.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79194100
de fok-groet danwel?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_79202945
quote:
Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar wie ben jij dan VjenneKloetn??
Vjennekloet'n is die immer lastige persoon die altijd koste wat kost als laatste het Wapen uit wil zijn
We shall rise again !
pi_79205008
ja, maar het is al een redelijke tijd geleden dat ik in het wapen ben geweest.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79218484
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 12:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
ja, maar het is al een redelijke tijd geleden dat ik in het wapen ben geweest.
Tijd om daar dus gauw een keer verandering in te brengen.
pi_79239050
Als zelfs Ivo in het wapen komt, hoeft het van mij niet meer daaro.
pi_79242349
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79261877
Vriezenveen is de laatste tijd wel vaak in het nieuws:
quote:
AMSTERDAM - De politie heeft dinsdag in Vriezenveen in een weiland bij de openbare weg aas aangetroffen waarop levensgevaarlijk gif bleek te zijn aangebracht. Rond het aas lag nog meer gif, dat dodelijk is voor mens en dier, meldt de Twentse politie woensdag.

Agenten namen dinsdag na een melding dat er een dode vos in een weiland lag poolshoogte.

Zij troffen het dode dier aan in het weiland aan de Paterswal, waarna uit onderzoek bleek dat de vos slachtoffer was geworden van een zeer zwaar gif. In een weiland verderop werd het aas aangetroffen.

Het gif is weggehaald, de politie raadt wandelaars of mensen die hun hond uitlaten aan alert te zijn.
http://www.nu.nl/binnenla(...)and-vriezenveen.html
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:06:18 #137
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79265067
Wie had er vanmorgen nog meer last van een gebrek aan stroom
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_79265249
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 19:06 schreef Dos37 het volgende:
Wie had er vanmorgen nog meer last van een gebrek aan stroom
Volgens mij was overal de stroom uitgevallen. Dacht al wat is het toch koud thuis en verwarming werd ook niet warm
pi_79265864
Nee niet overal, in sommige buurten was het weg. Hoorde dat er een stroomhuisje ofzo ontploft was.
pi_79277805
LOL
voor zo ver ik weet was er bij mij wel gewoon stroom
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79280776
Bij ons ligt de stoep eruit omdat het voor ons huis is gebeurd
pi_79288170
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79289080
Lol.. Hier was de stroom er inderdaad ook af,volgens mij deden de masten bij deto het ook niet meer zo best wat mobiel verkeer was ook bijna niet mogelijk..

Ben toen maar naar de zaak gereden in Wierden, voor het geval het er daar ook af zou liggen maar daar was het wel.. op RTV Oost stond nog wel een berichtje om half 11 dat een monteur de problemen snel had opgelost maar toen ik thuis kwam was er alsnog geen stroom tot een uur of 1.. en het berichtje was ook weer van de RTV Oost site verdwenen
pi_79291653
Om half 12 kon ik gewoon tv koijken

Bij welke zaak in wierden werk je dan?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79295908
Een zaak die wel zo klein is dat niemand het kent
pi_79299379
vast peters computers
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79443559
even een kickje voor de vjenne leu.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79451300
Geen peters computers nee, geen computerzaak..
pi_79451737
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79502706
Waarom staat Vriezenveen op Tubantia.nl met bijna alleen maar politieke onderwerpen ? Kom op !! Ram eens een lantaarnpaal ofzo
We shall rise again !
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:18:11 #151
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_79505232
Als je een lantaarnpaal omrijdt op het Westeinde met een miniscuul autootje omdat er een bijtje in bleek te zitten, kan je zelfs de Telegraaf halen Maar dat was alweer een paar jaar geleden
pi_79559284
wie laat zich dan ook afleiden door een bij in de auto?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79572300
Heeft u een bij in de auto ? Blijf rustig, zet de auto aan de kant en stap uit .. Zet daarna de auto in brand om de bij te doden
We shall rise again !
pi_79573811
of heeft u een bij in de auto, trap hard op de rem en zorg er voor dat hij niet meer bij komt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79579385
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
of heeft u een bij in de auto, trap hard op de rem en zorg er voor dat hij niet meer bij komt.
We shall rise again !
pi_79582132
Hee sjoemie, aanstaande zondag kom je derachter wie ik ben.
Zal je wel ff de hand schudden hehe.
pi_79598980
is goed, zeg het maar effe dat je vjenne kloet'n bent.
maar nu weet ik in ieder geval al meer.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79697259
nu weet ik eindelijk wie vjennekloetn is
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79704029
Koop een taart en vier het
We shall rise again !
pi_79708523
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79712110
pi_79717748
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:50:36 #163
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79719026
Nou wanneer gaan we met zijn allen biertanken bij het wapen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_79727790
Zaterdag.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:52:00 #165
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79728265
Eerst naar Venlo afhankelijk van het resultaat zit dat er wel dik in.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_79833122
Zometeen iemand bij Rabradio's popduel @ 3fm uit Vriezenveen
pi_79833141
wie dan? jij?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 1 april 2010 @ 18:15:16 #168
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_79839075
En, nog aprilgrappen uitgevreten op 't Vjenne? Ik kom tijdens Pasen weer eens om de hoek kijken.
pi_79839661
Die Vriezenvener op 3FM hoorde ik ook. Jammer dat die maar 2 dagen heeft volgehouden.
En nog geen 1 aprilgrappen meegemaakt Neuskleuter. Heb ook al bij een paar boekhandels naar de Kijk gezocht voor die foto van jou. Maar nergens hebben ze de Kijk
Of ik zie hem over het hoofd hehe.
pi_79852828
het is 2 april hoor grappendag is voorbij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_79886897
1 april met verlengsnoer mag toch nog wel ?
We shall rise again !
pi_79903271
voor jouw wel maar mijn grap viel nog net een half uur binnen 1 april
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  zondag 4 april 2010 @ 14:37:53 #173
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79932726
Was er gisteren nog iemand in het wapen? Ik was er namelijk ook
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 4 april 2010 @ 17:05:48 #174
60456 Gesloten
Niet open
pi_79937936
Ik was er met een toeter
pi_79941204
ik was er niet. mijn broer is er wel geweest geloof ik
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  zondag 4 april 2010 @ 21:34:43 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79946851
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:05 schreef Gesloten het volgende:
Ik was er met een toeter
een toeter?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 4 april 2010 @ 21:44:27 #177
60456 Gesloten
Niet open
pi_79947243
Je hebt hem niet gehoord dan We stonden helemaal in de hoek aan de kant van t Westeinde.
  zondag 4 april 2010 @ 21:45:28 #178
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79947277
Ik was redelijk dronken, kwam weer uit Venlo. Dus nee denk het niet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 4 april 2010 @ 21:58:48 #179
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_79947811
Iemand nog paasvuren aan het kijken? Neem aan dat er aardig veel worden uitgesteld naar 2de paasdag.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 4 april 2010 @ 23:22:28 #180
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_79951528
Ga morgenavond wel paasvuur kijken aan de bovenlangweg. Vanavond kon je ze iig al wel goed ruiken.
pi_79984604
en hoe waren de paasvuren?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:10:33 #182
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_80012600
Moest je zelf maar komen kijken
pi_80014617
Paasvuur aan de Aadorpsweg welke zondagavond was aangestoken, was overigens niet echt een megahoop, rookte maandagmiddag nog vrij hevig
We shall rise again !
pi_80032027
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:05:46 #185
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_80253309
Iemand net nog op de Aadorpseweg geweest, was een behoorlijk groot ongeluk.
Lag een auto op het fietspad en de bestuurder lag half in de auto en half op het fietspad
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:48:25 #186
19902 Hymn
CG Artist
pi_80254331
Ben er wel op geweest maar toen de n36 opgegaan, is het bij aadorp zelf gebeurt?
pi_80258747
Hoe laat was dat? zat in de bus die er rond 8 uur langs reed daar..
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:06:38 #188
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_80260671
Rond half 9, auto lag op z'n kop net na het viaduct, aan Aadorpse/Almelo kant dus.
Zag hem liggen in z'n auto/asfalt, zag er niet goed uit.
pi_80263442
Ben er om tien voor negen langs gereden met de bus. Heb alleen de auto`s gezien, niet de gewonden.

Edit: Als ik een uur eerder met de bus ging zat ik bij Tijntje in!
pi_80288802
Tijntje zit vanaf afgelopen week iedere werkdag in de bus op dat focking vroege tijdstip

Te herkennen aan de niet wakkere blik en over het algemeen de macbook op schoot om een serie/filmpje te kijken
pi_80289308
ik zag de auto ook op zijn kop liggen toen ik er langs reed en ook nog 1 op de uitvoeg strook en kon er gelukkig nog gewoon langs.
ik zag er ook een ambulance bij en even later zag ik nog een politie auto langs scheuren die vanuit almelo kwam.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_80378353
deze topic mag ook wel weer een schop omhoog krijgen
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_80448821
Volgens mij heeft iemand in het centrum z'n vuurwerkvoorraad weergevonden ofzo
pi_80448897
Klinkt alsof hij ergens in de vogelbuurt is.
pi_80449158
ik hoore hem ook inderdaad
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  zondag 18 april 2010 @ 16:47:43 #196
60456 Gesloten
Niet open
pi_80449361


[ Bericht 92% gewijzigd door Gesloten op 18-04-2010 23:59:15 ]
pi_80450595
Héél benieuwd wie dat is/was
pi_80454831
Wtf ..
We shall rise again !
pi_80460110
Inderdaad, erg benieuwd
  zondag 18 april 2010 @ 23:28:22 #200
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_80466067
Gesloten is een lam lul.

[ Bericht 47% gewijzigd door VjenneKloetn op 19-04-2010 01:55:43 ]
  maandag 19 april 2010 @ 00:15:21 #201
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_80467571
Er is helemaal geen jongen uit Vriezenveen doodgereden.
Beetje jammer om daar geintjes over te maken.
pi_80477830
wtf
pi_80543489
en wie is er vorige week met een crossmotor tegen een boom geknalt op een pad langs de n36?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_80550832
Als het dit weekend weer mooi weer is, lekker op het terras bij het wapen .
pi_80556486
Of niet dan! Hele vooruitgang daaro
pi_80576433
zeker. kun je eindelijk een keer op een terrasje zitten in het centrum van vriezenveen :
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_80578153
Lekkere wijven kijken
pi_80581695
Mijn WTFje voor vandaag ook weer gehad zoals altijd de fiets bij stjavelin (schuin tegenover de c1000 staan, dat christelijk centrum) staan, zodat ik daar de bus kan nemen.. kom ik vanmiddag terug, heeft iemand mijn snelbinders gejat en omgeruild voor een stel oude, kapotte snelbinders DAT DIT KAN IN VRIEZENVEEN!
pi_80589328
Vroeger had je in de stjavelin een jongerencentrum waar ik altijd kwam. Time-out heette dat, geweldige tijden beleefd
pi_80591548
Heb jij dan toevallig gister mijn snelbinders gejat?
  donderdag 22 april 2010 @ 16:34:06 #211
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_80601989
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef tijntjethf het volgende:
Mijn WTFje voor vandaag ook weer gehad zoals altijd de fiets bij stjavelin (schuin tegenover de c1000 staan, dat christelijk centrum) staan, zodat ik daar de bus kan nemen.. kom ik vanmiddag terug, heeft iemand mijn snelbinders gejat en omgeruild voor een stel oude, kapotte snelbinders DAT DIT KAN IN VRIEZENVEEN!
Whahahahaha! Wat erg. Zo heeft iemand bij mij eens m'n gratis reclamezadelhoes gejat. Ik vond 'm wel handig, dus de keer erop heb ik heel bewust m'n zadelhoes eraf gehaald. Maar toen was ik vergeten m'n fiets op slot te zetten.... Cadeautje voor de gelukkige vinder..
pi_80603565
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef tijntjethf het volgende:
Heb jij dan toevallig gister mijn snelbinders gejat?
Die heb ik niet gejat, maar je vraagt er natuurlijk wel een beetje om door je fiets bij een christelijk centrum te plaatsen he
  donderdag 22 april 2010 @ 22:04:15 #213
67174 Dos37
Come on Twente
pi_80613874
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als het dit weekend weer mooi weer is, lekker op het terras bij het wapen .
Afgelopen zondag al uitgetest, ging prima
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_80714986
Zucht.. afgelopen nacht heeft mijn fiets op het station gestaan, haalde hem net op blijkt mijn groene fietszadeldekje verdwenen te zijn.. Waar gaat het heen met dit dorp !
pi_80715796
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:55 schreef tijntjethf het volgende:
Zucht.. afgelopen nacht heeft mijn fiets op het station gestaan, haalde hem net op blijkt mijn groene fietszadeldekje verdwenen te zijn.. Waar gaat het heen met dit dorp !
Ik laat mij fiets laatste tijd ook vaak op station staan maar er gebeurd gek genoeg weinig mee moet ik zeggen. Had zelf gedacht dat ie er na een paar dagen tijd niet meer had gestaan.
pi_80721182
Dat was toen toch een maand of wat zo'n periode dat er een bende actief was en af en toe met een busje langs kwam om fietsen in te laden? Volgens mij kun je hem er rustig weken lang laten staan zonder dat er ook maar iets gejat wordt behalve dan een fietszadeldekje, maar ze waren vast gewoon jaloers om dat mooie groene ding..
pi_80727963
volgens mij was dat vorig jaar zomer vakantie dacht ik.
dat er fietsen gestolen werden en als ze een paar betere fietsen tegen kwam dan laadden ze de oude er uit en namen de nieuwere dan weer mee.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 26 april 2010 @ 15:29:08 #218
67174 Dos37
Come on Twente
pi_80729608
Weet je toevallig ook waar je ze kunt kopen, ik ben een nieuwe nodig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_80731004
Ik ook.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_80755672
Ga een kwartiertje eerder weg uit het wapen, keuze genoeg
pi_80757326
of loop even langs het station.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:25:10 #222
67174 Dos37
Come on Twente
pi_80757774
Die staan vaak op slot .



Zo één breek je zo open maar die nieuwe niet meer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_80810613
Eej Gesloten, zag ik jou net fietsen op de schoolstraat?
Je had geel shirt aan en korte broek.
pi_80826020
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef VjenneKloetn het volgende:
Eej Gesloten, zag ik jou net fietsen op de schoolstraat?
Je had geel shirt aan en korte broek.
Jazeker dat was ik
Volgende keer even roepen, dan weet ik ook een keer met wie ik hier praat
pi_80827666
Lol, twijfelde of jij het was. Ik was die dude met spijkerbroek en zwart tshirt die een hond uitliet.
Wist niet zeker of je doordeweeks in vriezenveen was. Kon zijn dat je op kamers zit.
Maar zal volgende x wel ff wat zeggen haha.
pi_80841478
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:09 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Jazeker dat was ik
Volgende keer even roepen, dan weet ik ook een keer met wie ik hier praat
na maanden van gegis ben ik er een tijdje achter gekomen wie vjennekloet'n is
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:54:34 #227
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_81003809
is d'r nog wat niejs oet vjenne?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_81005896
Lijn 83 rijdt maar 1x per uur deze week
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:34:38 #229
202616 sjoemie1985
i believe!
pi_81007875
gelukkig heb ik een auto
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_81012101
Schoolverlaters hebben daar inderdaad nog wel wat geld voor liggen ja
pi_81014483
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:49 schreef tijntjethf het volgende:
Lijn 83 rijdt maar 1x per uur deze week
Heb ik vandaag dan toch even geluk gehad
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:59:32 #232
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_81015811
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:49 schreef tijntjethf het volgende:
Lijn 83 rijdt maar 1x per uur deze week
Uiteraard, vakantie
pi_81019664
Ja, heel leuk maar nou kom ik dus om 17:50 niet weg uit Almelo.. gelukkig rijdt 80 nog wel op dat tijdstip maar dan kan ik vervolgens weer naar de peterburgstraat lopen om m'n fiets op te halen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:58:07 #234
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_81021132
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef tijntjethf het volgende:
Ja, heel leuk maar nou kom ik dus om 17:50 niet weg uit Almelo.. gelukkig rijdt 80 nog wel op dat tijdstip maar dan kan ik vervolgens weer naar de peterburgstraat lopen om m'n fiets op te halen
Ah ja, dat soort conditiemaatregelen schieten niet op natuurlijk! Bleeegh. Ben blij dat ik nu in een stad woon... Maar ik moet er toch steeds weer aan denken als ik naar m'n ouders ga
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:06:37 #235
60456 Gesloten
Niet open
pi_81029210
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef tijntjethf het volgende:
Ja, heel leuk maar nou kom ik dus om 17:50 niet weg uit Almelo.. gelukkig rijdt 80 nog wel op dat tijdstip maar dan kan ik vervolgens weer naar de peterburgstraat lopen om m'n fiets op te halen
Stond er vanmiddag ook op te wachten, heb de trein maar gepakt later.

Gaan er nog Vriezenveners naar Zwolle toen morgen? Ik moet morgen werken
pi_81057755
ik niet in ieder geval
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_81172538
En een beetje leven inblazen .. Nog wat gebeurd in Vjenne ?
We shall rise again !
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:31:53 #238
67174 Dos37
Come on Twente
pi_81173292
Nee maar er kan wel wat gebeuren vandaag kan Dos promoveren
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_81177007
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_81179678
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:31 schreef Dos37 het volgende:
Nee maar er kan wel wat gebeuren vandaag kan Dos promoveren
Dos

Deto
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:25:09 #241
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_81182299
Deto

Dos

En Deto Dames Team
  zondag 9 mei 2010 @ 13:45:40 #242
67174 Dos37
Come on Twente
pi_81210546
Dos 5
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 9 mei 2010 @ 22:35:47 #243
230027 KingSizePinda
Black Sheep
pi_81232069
Jaaah
We shall rise again !
pi_81257732
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_81412677
en wat hebt de vjenne leu hier allemoal met hemelvoart gedoan??
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:32:44 #246
67174 Dos37
Come on Twente
pi_81413232
Nou ik denk Randrock,

En die dag ervoor promotie van Dos gevierd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:35:59 #247
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_81413346
Gisterenavond was ik ook op Rankrock. Kraak & Smaak was wel leuk feestje
pi_81414037
die antwoorden had ik inderdaad al wel verwacht
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_81414229
Eerst tot een uurtje of 3 bij Tractor Pulling geweest @ Wierden, daarna door naar Randrock

bij Kraak en Smaak zag je inderdaad wel het hele publiek loskomen, klonk lekker.. helaas moest ik er om kwart over 11 alweer vandoor
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:28:44 #250
60456 Gesloten
Niet open
pi_81417649
Ik heb een avondje geblowd in Wierden
pi_81866070
nog wat gebeurt in Vriezenveen afgelopen pinkster weekend??
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:04:48 #252
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_81866791
Zag zaterdag nog wel een vrachtwagen met allemaal jongens in roze shirtjes achterop. Was vast geen gay parade?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:20:41 #253
67174 Dos37
Come on Twente
pi_81869454
Nee dat was het kampioenschap van Dos 5
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_81870547
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_81872419
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef Dos37 het volgende:
Nee dat was het kampioenschap van Dos 5
Wat bijna nog uitbundiger gevierd werd dan promotie van het eerste .
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:57:08 #256
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_81879296
Kwam ze ook nog wel tegen toen ik 's avonds bij 't wapen op het terras zat. Weg met de rust
pi_81881921
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef Neuskleuter het volgende:
Zag zaterdag nog wel een vrachtwagen met allemaal jongens in roze shirtjes achterop. Was vast geen gay parade?
Ook ik was de gek Was mooi feessie idd Hopen dat we et volgend seizoen nog maar een keer over kunnen doen
We shall rise again !
pi_81908618
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:57 schreef VjenneKloetn het volgende:
Kwam ze ook nog wel tegen toen ik 's avonds bij 't wapen op het terras zat. Weg met de rust
Er flikkerden er 's nachts nog een aantal van die achterste biljarttafel af toen ze er in een beschonken bui af probeerden te springen
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:18:34 #259
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_81909489
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:58 schreef KingSizePinda het volgende:

[..]

Ook ik was de gek Was mooi feessie idd Hopen dat we et volgend seizoen nog maar een keer over kunnen doen
Haha, nou ja, het was een leuk stukje vermaak voor ons bij Zandwijk. Vooral voor onze jarige oma
En gefeliciteerd!
pi_81914991
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:47 schreef tijntjethf het volgende:

[..]

Er flikkerden er 's nachts nog een aantal van die achterste biljarttafel af toen ze er in een beschonken bui af probeerden te springen
LOL
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:24:34 #261
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_82048995
Hoezee! Piet Paulusma bleek zich op hetzelfde pleintje in Leeuwarden te bevinden als ik zelf. Stond live tijdens shownieuws dus schaapachtig in zo'n lens te loeren. Te erg.
pi_82053496
Pics?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:51:28 #263
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_82057579
Hehe, doe ff link dat we terug kunnen kijken :p
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:56:23 #264
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:41:01 #265
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_82083164
quote:
Ja, die! Maar die was niet live. Tijdens het oant moarn ben ik een half hoofdje rechts van Piet die het haar goed doet, met een groene mouw, whahaha. Maar Shownieuws was duidelijker, maar da's blijkbaar niet online terug te vinden. Het was al gęnant genoeg
pi_82105134
Een jongen uit Vriezenveen dood gevonden in het kanaal? Na een avond stappen bij Zandwijk.
  zondag 30 mei 2010 @ 17:24:01 #267
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_82107018
Hoorde dat ze aan het zoeken waren maar niet dat ze hem al gevonden hadden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 30 mei 2010 @ 17:29:17 #268
67174 Dos37
Come on Twente
pi_82107234
Ja ik ken hem wel, lid van Dos37.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 30 mei 2010 @ 17:32:51 #269
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_82107382


[ Bericht 46% gewijzigd door drumstickNL op 30-05-2010 17:39:28 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 30 mei 2010 @ 17:56:58 #270
230027 KingSizePinda
Black Sheep
pi_82108312
What ? Iemand meer info ?

[ Bericht 62% gewijzigd door KingSizePinda op 30-05-2010 18:06:05 ]
We shall rise again !
  zondag 30 mei 2010 @ 18:47:18 #271
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_82110025
VRIEZENVEEN - In het Kanaal Almelo - De Haandrik op de kruising van het Westeinde en de Kanaalweg-zuid in Vriezenveen is zondagmiddag het lijk gevonden van een nog onbekend persoon. De GGD is bezig met een lijkschouwing.

Later meer.



http://www.tctubantia.nl/(...)n-in-Vriezenveen.ece
  zondag 30 mei 2010 @ 18:51:56 #272
230027 KingSizePinda
Black Sheep
pi_82110211
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:47 schreef Vjenne_kloet het volgende:
VRIEZENVEEN - In het Kanaal Almelo - De Haandrik op de kruising van het Westeinde en de Kanaalweg-zuid in Vriezenveen is zondagmiddag het lijk gevonden van een nog onbekend persoon. De GGD is bezig met een lijkschouwing.

Later meer.



http://www.tctubantia.nl/(...)n-in-Vriezenveen.ece
Allemensen ..
We shall rise again !
pi_82112541
Mijn kameraad, helaas overleden was gevonden in het water bij Zandwijk.

RIP Bjorn.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:43:20 #274
230027 KingSizePinda
Black Sheep
pi_82115484
Sterkte man ..

RIP
We shall rise again !
  zondag 30 mei 2010 @ 22:39:23 #275
60456 Gesloten
Niet open
pi_82123582
Jezus, dit is wel heel erg. Veel sterkte Vjenne12345.
pi_82124421
Hoorde vandaag ook nog dat hij al niet zo'n prettige jeugd heeft gehad omdat hij vaak ziek was. Zeer triest nieuws dit. Sterkte vjenne12345.

Vraag mij eigenlijk alleen af hoe zo iets kan gebeuren?
  maandag 31 mei 2010 @ 00:02:13 #277
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_82127394
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mijn kameraad, helaas overleden was gevonden in het water bij Zandwijk.

RIP Bjorn.
Gecondoleerd
pi_82132460
gecondoleerd, ik hoorde het toevallig vanmorgen op het werk.
iemand toevallig een foto van die jongen?

[ Bericht 8% gewijzigd door sjoemie1985 op 31-05-2010 10:18:54 ]
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 31 mei 2010 @ 17:43:53 #279
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_82152599
En onze oud burgemeester Helmer Koetje is ook overleden .
pi_82157199
Das ook jammer nieuws .. Kheb een foto van Bjorn gezien maar ik heb em nooit eerder gezien. Maakt het natuurlijk niet minder erg. Sterkte aan de familie en aan degene die em wel goed kenden
We shall rise again !
pi_82180786
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:43 schreef VjenneKloetn het volgende:
En onze oud burgemeester Helmer Koetje is ook overleden .
dit hoorde ik inderdaad ook gisteren van mijn moeder, maar hij had ook al kanker (hoewel daar in sommige gevallen nog best een tijd mee te leven valt.)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:08:29 #282
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_82183615
En oud-wethouder Becker ook overleden.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:59:22 #283
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_82190478
Jeetje! Dat van die jongen is best schrikken, ook al heb ik geen idee wie hij was. Sterkte voor wie hem kende..
pi_82195377
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef Vjenne_kloet het volgende:
En oud-wethouder Becker ook overleden.
Freek Becker .. de man achter de bar bij de Stamper, daar kende ik em van. Sterkte aan familie en vrienden.


en nu mag er wel weer goed nieuws komen
We shall rise again !
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:47:22 #285
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_82195820
Allemensen, beetje sprakeloos over wat der allemaal gebeurt
Btw, heb vanavond bedrijfsvolleybaltoernooi in de Stamper, zal mij benieuwen of er nog een minuut stilte word gehouden ofzo aangezien Freek daar jaren achter de bar heeft gestaan.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:41:52 #286
67174 Dos37
Come on Twente
pi_82203388
Inderdaad wat een naar nieuws allemaal. Om maar een nieuw onderwerp aan te snijden Sabine Uitslag zit nu bij DWDD.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:54:34 #287
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_82204080
Blijft een leuke meid die Sabine .
Jammer dat ze bij de verkeerde partij zit
pi_82216682
Er liggen nu allemaal bloemen enzo bij het water samen met een teamfoto van ons elftal en wat kaarsjes. Misschien wel goed om eens langs te rijden als je er helemaal niks van wist.
pi_82223387
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Blijft een leuke meid die Sabine .
Jammer dat ze bij de verkeerde partij zit
stap je toch over naar haar partij
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:34:37 #290
19902 Hymn
CG Artist
pi_82223690
Hehe, ik was vroegah vrienden met het broertje van Sabine, had nooit gedacht dat zij in de politiek zou gaan. Was en is een leuke vrouw.
pi_82481796
nog nieuws uit vriezenveen, het is alweer een tijdje geleden dat hier gepost is, want anders krijgen we deze nooit vol
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:21:10 #292
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_82482302
Nou, gisteren was er een hoop actie met polities.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:22:23 #293
19902 Hymn
CG Artist
pi_82484374
hm waar dan?
niks van gemerkt :\
pi_82493176
inderdaad niks van gemerkt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:45:56 #295
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_82493370
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
nog nieuws uit vriezenveen, het is alweer een tijdje geleden dat hier gepost is, want anders krijgen we deze nooit vol
Er is vast nog wel ergens een hondje geboren.
pi_82493403
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:03:18 #297
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_82494270
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:22 schreef Hymn het volgende:
hm waar dan?
niks van gemerkt :\
Gisterochtend bij de verkeerslichten, hadden behoorlijke snelheid erop.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:10:00 #298
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_82504111
Ja daar was ik ook bij betrokken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:30:26 #299
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_82505262
Wat heb je gedaan?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:01:03 #300
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_82506460
Collega van mij zag wel een politiemotor voorbij vliegen over de nieuwe daarleveenseweg toen die naar buiten keek.
pi_82539570
Water ...afgesloten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')