Hij heeft nooit in de raad gezeten, hij was nu volgens mij voor het eerst verkiesbaar. Zijn de hooivorken eigenlijk al geslepen?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
lol, wat een kneus. hop weg uit de gemeente raad er mee.
![]()
Vetjes. Weet je nog dat die spriet een keer knapte? Ik ben trouwens nog heersend kampioene kussengevechtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:52 schreef VjenneKloetn het volgende:
Yeah, kussengevechten en boegsprietlopen
Ben jij voor'n vjenne noob danquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat mag dat den wel niet zijn, dat boegsprietlopen???
dag boegsprietlopen zegt me zo niets. ik ben wel op de bruggefeesten geweest maar dan zal ik dat wel net gemist hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:19 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ben jij voor'n vjenne noob dan
Je kent toch wel de bruggefeesten met boegsprietlopen. Als je uit 85 komt dan heb je het vast wel meegemaakt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Wat mooi gemeente belangen de grootste![]()
Opdonder met al die CDA borden
Heb er eentje thuisliggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Wat mooi gemeente belangen de grootste![]()
Opdonder met al die CDA borden
Geniaal.quote:Zaterdagavond 6 maart kwam omstreeks 03.10 uur bij de politie de melding binnen dat op het Westeinde in Vriezenveen een fietsendief opgehaald kon worden, die door de eigenaar van de fiets in de kraag was gevat.
De fiets werd eerder op de avond gestolen uit de kofferbak van een geparkeerde auto. Nadat de eigenaar van de fiets, een 24-jarige man uit Vriezenveen, hiervan melding had gedaan bij een politieauto die hij tegenkwam, ging hij samen met een vriend zelf op zoek naar zijn fiets. De mannen troffen de fiets aan op het Westeinde in Vriezenveen. Ze wachtten af tot ze een jongen naar de fiets zagen lopen. De mannen vatten deze 22-jarige man uit Vriezenveen in de kraag en belden de politie, die de 22-jarige vervolgens aanhield. De jongen werd voor onderzoek ingesloten op het politiebureau.
Was ook de enigste waar ik gelijk van dacht dat die het wel gedaan zal moeten hebben, snap alleen niet waaromquote:Op maandag 8 maart 2010 20:12 schreef Dos37 het volgende:
Peter was het, tenminste wat ik heb gehoord hé, kan natuurlijk dat ik het weer verkeerd heb gehoord.
Kan zo niet op zijn achternaam komen. Woont op het Oosteinde dichtbij de fietsgigant, althans daar woonde hij vroeger. Zoek anders op de Deto site daar staat ie wel op bij het 1e elftal.quote:
Denk dat dat grapje wel duurder zal worden. Maar zoals tijntjethf ook al aangeeft krijg je daar behoorlijk proat van!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:36 schreef KingSizePinda het volgende:
Kheb em gevondenMaar jah, wat krijg je voor et jatten van een fiets ? Een boete van ¤ 50,- ?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:11 schreef Neuskleuter het volgende:
Eigenlijk ziet geen enkele Deto-voetballer eruit of 'ie nog ergens verstand heeft zitten. Maar volgens mij is dat bij iedere voetballer wel zo.
Duidelijk geen voetbal fan dus? Maar in het eerste van Deto voetballen inderdaad wel een paar vage gasten maar over het algemeen (complete vereniging) heb je bij DOS meer van die rare gasten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:11 schreef Neuskleuter het volgende:
Eigenlijk ziet geen enkele Deto-voetballer eruit of 'ie nog ergens verstand heeft zitten. Maar volgens mij is dat bij iedere voetballer wel zo.
lol en cool. ik zal vanavond eens kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Vriezenveen staan nu ook op google street view. Nog niet alles, maar wel het west en oosteinde en nog wat andere hoofdwegen. Wel geinig, heb nog geen bekenden gevonden haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |