abonnement Unibet Coolblue
pi_77191848


- Het Centrale Fok! Nederhop Topic -
Voor alle liefhebbers van Nederlandstalige hiphop nu een centraal topic! Bespreek hier de nieuwste tracks, opkomende artiesten, agenda puntjes voor dope feesten en natuurlijk de oldskool tracks. Van DuvelDuvel tot de jeugd van tegenwoodig, alle soorten hiphop zijn welkom. 1L

- Hiphop Agenda -
http://nlhiphop.nl/agenda.php

Media.
http://www.puna.nl/ - News
http://www.statemagazine.nl/ - News
http://www.hipholeeft.nl/ - News
http://www.nederhoppers.nl/ - News
http://bijlmerstyle.blogspot.com/ - News
http://www.kenzy0172.com - News
http://www.101barz.nl - Video/Studio Clips
http://www.101.tv/page/101barz/downloads - Free Mixtapes


Boards.
Nederhop #3 - Je weet wel wie - Vorige Fok! Topic







[ Bericht 9% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:32:40 ]
pi_77197524
tvp
pi_77202103
tvp
pi_77202294
tvp³
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_77206209
Nieuwe School !

Goede topic
pi_77214282


Soulsearchin'
  maandag 25 januari 2010 @ 14:39:15 #7
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_77248549
TVP.
The Most Incredible, Baby
pi_77256808
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77269114


JayJay & B-fresh ft. Die Princesss - Wat ik voel
pi_77279736
Metaan...
TVP uiteraard.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_77285440


Rowell & Micha - Alleen met mezelf
pi_77308645
Wil hier ook even melden dat we bij Nederhoppers.nl de website aanzienlijk vernieuwd hebben. Komende dagen zal het nog wat sleutelen zijn, maar hij is volledig actief.
pi_77309566
Nice, ik kwam daar opeens mn Hefbingo in een recensie tegen.

Deze dus..

pi_77310363
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Nice, ik kwam daar opeens mn Hefbingo in een recensie tegen.

Deze dus..

[ afbeelding ]
Erg leuk.

Maar ik mis het woord Bempi


pi_77528886
101 Barz: Wintersessie 2010 - Jae
http://www.101.tv/page/10(...)66be7791b77a9c392a28
pi_77528996
Kraantje Pappie - Punt ft. Jiggy Djé


Bekijk deze YouTube-video
pi_77531319
2009 / 2010 volgens WINNE / AKWASI / FRESKU&TEEMONG


Exclusief interview met Akwasi (KenJeDat) - Deel 1
pi_77616345
Exclusief interview met Akwasi (KenJeDat) - Deel 2


Bekijk deze YouTube-video
  zondag 7 februari 2010 @ 12:50:48 #22
285648 Faberge
Ondertitel.
pi_77726905
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Nice, ik kwam daar opeens mn Hefbingo in een recensie tegen.

Deze dus..

[ afbeelding ]
Haha

Ontopic, nieuwe van Opposites:



Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Sig.
pi_77727018
Wie luistert er eigenlijk ook altijd naar Wat Anders of andere shows van Lijn5? Snap eigenlijk niet dat er echt markt voor is want ken echt niemand die dat luistert.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_77727480
Luister dat altijd wel ja, vaak een dag later.
pi_77748226
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:50 schreef Faberge het volgende:

[..]

Haha

Ontopic, nieuwe van Opposites:



Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
thanks, komt er ook een nieuw album aan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77751373
Op 5 maart komt het dubbel-album van The Opposites uit: 2 soloalbums in 1 hoes! Licht Uit is geproduceerd door SoundG8 en staat op Willem’s album ‘Succes’.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:55 schreef Roscovitch het volgende:
Wie luistert er eigenlijk ook altijd naar Wat Anders of andere shows van Lijn5? Snap eigenlijk niet dat er echt markt voor is want ken echt niemand die dat luistert.
Pik weleens een showtje mee (meestal een dag later), als er interessante gasten komen. De lijn5 sessies zijn wel dope!
pi_77753456
dank, die gaan we halen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77754079
Vind dat nummer 'Licht Uit' echt jammerlijk.
pi_77758682
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:55 schreef Roscovitch het volgende:
Wie luistert er eigenlijk ook altijd naar Wat Anders of andere shows van Lijn5? Snap eigenlijk niet dat er echt markt voor is want ken echt niemand die dat luistert.
Op mijn vorige werk luisterde ik het altijd de dag erna, hier mag ik niet de muziek bepalen. Natuurlijk is daar markt voor. Wat anders is veruit het beste van Lijn5/FunX.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_77845516
Hef & Crooks verlaten het Streetknowledge kamp
Twee jaar geleden lanceerde het toen nog onbekende label StreetKnowledge de video van ‘Puur’ op het net en daarmee de rapper ‘Hef’. De track en video zijn een instant classic en Hef claimt zijn positie tussen de grootste namen van het land.

Meer video’s volgen en Nederland maakt op die manier kennis met onder andere Hef, Hoogvliet, Zalmplaat, Partij van de Straat, Bangladesh, SreetKnowledge en Black Ice. Eind 2009 verschijnt de eerste officiële solo EP van de rapper uit Hoogvliet getiteld ‘Hefvermogen’. De plaat wordt zeer goed ontvangen.

Verschillende ambities en doelen is de reden waarom de wegen van Hef en StreetKnowledge scheiden maar de beslissing is in goed overleg genomen. Er is geen enkele sprake van kwaad bloed tussen beide. Het jongste broertje
Crooks gaat met Hef mee. Meer informatie over de situatie volgt.

Hef tekent bij Noah's Ark
In de wandelgangen gingen de geruchten al een tijdje dat Hef B. zou tekenen bij Noah’s Ark, het platenlabel van Jiggy Djé. Details rond de deal zijn schaars, maar we weten wel dat er een re-release komt van Hefvermogen en dat Bundy binnenkort twee nieuwe videoclips zal releasen.

De geruchtenmachine draaide op volle toeren sinds Hef vorige maand vriend en vijand verraste met zijn vertrek bij Black Ice / Streetknowledge. De ogenschijnlijjke ‘biddingwar’ die ontstond tussen Top-Notch en Noah’s Ark gooide nog meer olie op het vuur. Hef heeft niet bekend gemaakt waarom zijn keuze is gevallen op de Ark, maar we nemen aan dat de aanwezigheid van zijn Bangbro Önder Dogan zeker een positief effect heeft gehad hierop. Hef werkte eerder al mee aan het succesvolle album ”De Ark De Triomf’ van Noah’s Ark oprichter Jiggy Djé.

Wat deze move betekent voor broertje Crooks is niet bekend. Crooks verliet Black Ice / Streetknowledge samen met Hef.

  woensdag 10 februari 2010 @ 21:55:32 #32
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_77862944
Die foto is zo geniaal.
The Most Incredible, Baby
pi_77866701
Mag ik een van mijn favorieten op dit moment onder de aandacht brengen?

DJ Promo met zijn EP: Boombox op Duizend.

En dan vooral dit nummer:



Ben al een liefhebber van zijn hardcore, maar dit is ook wel goed te pruimen...
Doet me een beetje denken aan Steen.
pi_77868639
Ik vond die EP een beetje mwah to be honest. Maar laat wel zien dat ie er nog verder in kan groeien.

Favoriete nummer is deze met Sef.

pi_77875170
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:43 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Ik vond die EP een beetje mwah to be honest. Maar laat wel zien dat ie er nog verder in kan groeien.

Favoriete nummer is deze met Sef.

Opzich wel even wennen, maar niet lelijk ofzo.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:58:04 #36
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_77918402
Gaat er nog iemand 20 maart naar Fakkelbrigade, Zwart Licht en Winne in de Melkweg?

Grote kans op Binnevetter remix. .
The Most Incredible, Baby
pi_77918557
Ik ga volgende week wel naar Luxor....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_77928059
Vrijdag ook naar Luxor inderdaad, op Nederhoppers kun je er kaarten voor winnen trouwens.
pi_77930565
RIP Appletree Records
pi_77959442
Ik zat laatst weer Raymzter te luisteren en de laatste dagen blijf ik steeds bij 1 track hangen: Denk er over na

Nu dat nummer zon beetje in mn kop zit moet ik eigenlijk zeggen dat het zo'n beetje Nederhop track is die ik ooit heb gehoord, echt alles klopt aan dat nummer

Sowieso vind ik Raymzter wel een prettige flow hebben
Ik ben aan, net als die Zuid-koreaan tegen Italia
pi_78020719
Ik ga er ook naar toe.
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:39:01 #47
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_78094829
quote:
Beste track van het album, sowieso.
The Most Incredible, Baby
pi_78107326
De Hollandse Droom vind ik de beste track van het album eerlijk gezegd.
  donderdag 18 februari 2010 @ 12:37:32 #49
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_78135167
Iemand geintresseerd om vanavond naar The Opposites luister-sessie in Baarn te gaan?
Ik sta + 1 op de lijst maar ik kom er net achter dat ik echt niet kan.

Het begint om 19:30 in het Top-Notch gebouw.

DM me maar.
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:57:19 #50
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_78183344
Nieuwe mixtape van Klemma is fucking hard! Du Disciepel.

Win net een Gesigneerde CD van Zwart licht bij De Wereld Draait Door, altijd leuk . Kreeg van de week al de R.kay 100% Damage EP gesigneerd door Kempi en R. Kay .

[ Bericht 7% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:38:32 (Geen downloads op FOK!) ]
Blub
pi_78192853
Is er dan niemand die ze er op wijst dat je discipel zonder 'e' schrijft? Die 'du' gimmick snap ik nog wel maar c'mon son..
pi_78193072
Dat 'du' erger ik me ook altijd aan.
pi_78195343


Onderschatte bassline pomper van Du Kempi.
pi_78195606
Nieuwe clip van Hef uit trouwens.
pi_78351553
Politieke partij Bijlmer Style presenteert het officiële campagne lied/ videoclip 'Vuisten in de lucht' van Gikkels ft. Dret. De partij doet dit jaar mee met de stadsdeelverkiezingen in het Amsterdamse stadsdeel Zuidoost.

Gideon 'Gikkels' Everduim, zal onder lijsttrekker Robert Coblijn tijdens de stadsdeelverkiezingen op het stemformulier prijken. Dret won in 2009 samen met z'n partner Krulle de Grote prijs van Nederland in de categorie Hiphop.

Gikkels maakte eerder furore in de media vanwege het nummer Doofpot. Hij maakte dit nummer als reactie op een uitspraak van politiechef Welten over een verband tussen hiphopvideos en geweld in de Bijlmer. In de nasleep van dit nummer richtten Robert Coblijn en Gikkels de politieke partij Bijlmer Style op, met als doel de Bijlmer jeugd te vertegenwoordigen in de lokale politiek en het functioneren als brug tussen de straat en de politiek.

De clip is geschoten en gemonteerd door Teemong en de productie, mix & master is van Killing Skills.

pi_78361237
Neuwe clip van HEF is weer megazwaar. Grote griebels wat een beukplaat!

Hij is dan momenteel ook wel dé man:

pi_78372156
Hef getekend bij NA belooft erg veel. Wat hij bij streetknowledge miste was budget. Heb je papierwerk gehoord? Dat album klinkt gewoon naar te weinig geld voor een degelijke recordingstudio.

Samen met Turk doet ie BangBros en die gelekte tracks zijn ook erg lekker. In "Misschien ft. Turk" komt zelfs naar boven dat hij erg goed kan zijn in dualstacked monotone refreintjes, ook wel 50's truukje voor een catchy refrein zonder per se pop/R&B te klinken.

Benieuwd Jiggy heeft een erg goede crew met Turk, Hef, FS Green, SirOJ, Terilekst en natuurlijk zichzelf. Als ze in deze lijn verder gaan (zelfs Spacekees gaat er op vooruit) kan je ze straks eerder serieus nemen dan TopNotch, die zo'n beetje alles tekenen wat vast en los zit. Al Mag je NA en TN niet echt vergelijken denk ik.
graag verwijderen
pi_78375270
En nu maar hopen dat de invloed van Noachs Boot beperkt blijft tot het vermarkten en promoten van HEF. En dat ze zich niet gaan bemoeien met de producties zelf. Want laten we eerlijk zijn: Deze man kwam met een storm de laatste 24 maanden, en legt de ene na de andere rauwe beuker met een gruwelijk harde en trage flow voor ons neer.

De man is werkelijk overal momenteel de metro, de tram, ringtones, de straat, de schoolpleinen, en op duizenden webpagina's.

Nog even proeven:

pi_78382779
Klemma trok ik trouwens niet echt. Ik kon hem maar slecht verstaan en die track met die house beat was echt te wack.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:56:43 #60
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_78415893
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef fyah het volgende:
Hef getekend bij NA belooft erg veel. Wat hij bij streetknowledge miste was budget. Heb je papierwerk gehoord? Dat album klinkt gewoon naar te weinig geld voor een degelijke recordingstudio.

Samen met Turk doet ie BangBros en die gelekte tracks zijn ook erg lekker. In "Misschien ft. Turk" komt zelfs naar boven dat hij erg goed kan zijn in dualstacked monotone refreintjes, ook wel 50's truukje voor een catchy refrein zonder per se pop/R&B te klinken.

Benieuwd Jiggy heeft een erg goede crew met Turk, Hef, FS Green, SirOJ, Terilekst en natuurlijk zichzelf. Als ze in deze lijn verder gaan (zelfs Spacekees gaat er op vooruit) kan je ze straks eerder serieus nemen dan TopNotch, die zo'n beetje alles tekenen wat vast en los zit. Al Mag je NA en TN niet echt vergelijken denk ik.
Noahs Ark is een soort sublabel van Top Notch toch? Dus echte concurrentie zal er niet zijn in de NL hiphop scene...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_78418972
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Noahs Ark is een soort sublabel van Top Notch toch? Dus echte concurrentie zal er niet zijn in de NL hiphop scene...
nope, volledig losstaand. Ook distributie is apart.
graag verwijderen
pi_78530022
Zo Moeilijk ft. Rico & Sticks - Basis
pi_78531381
Valt Pete Philly ook onder nederhop? Relaxte muziek maakt die gast zeg.
pi_78532176
Die is toch al ff gestopt? Of was dat alleen als duo met Perquisite?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_78532617
Solo is hij nog gewoon 'actief' inderdaad, valt wel onder Nederhop vind ik.
pi_78532789
Ja, dat sowieso
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_78549888
Die fakkelteitgroep ep staat weer vol met zachte g spraakgebrekrappers kap daar eens mee.
pi_78549960
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:27 schreef kikoooooo het volgende:
Die fakkelteitgroep ep staat weer vol met zachte g spraakgebrekrappers kap daar eens mee.
Zo Moeilijk, jonguh.
pi_78550783
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Metaan het volgende:
Neuwe clip van HEF is weer megazwaar. Grote griebels wat een beukplaat!

Hij is dan momenteel ook wel dé man:

Ik heb elke keer het idee dat ik te maken heb met het zwarte broertje van MC Dark

Die Major heeft dezelfde flow en moves als MC Dark

pi_78551993


En Major zet hier een perfecte NL pendant van Snoop Dog neer.

Héérlijk!
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:51:45 #71
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_78729132
Nieuwe van The Opposites staat op de luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_78729355
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Nieuwe van The Opposites staat op de luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:07:44 #73
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_78729745
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:43 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Ik vond die EP een beetje mwah to be honest. Maar laat wel zien dat ie er nog verder in kan groeien.

Favoriete nummer is deze met Sef.


Mega nummer. die EP bevalt me sowieso wel.
Ben benieuwd wanneer Steen met zijn nieuwe album komt
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_78729789
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:34 schreef Metaan het volgende:


En Major zet hier een perfecte NL pendant van Snoop Dog neer.

Héérlijk!
En wie vind de verse van Maejor weer als ENIGE van NL goed
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_78731582


Tijgers & Draken staat op het derde solo-album van Sticks: Alledaagse Waanzin. Vanaf 14 mei overal te koop. Hou Sticks en A.R.T. in de gaten via www.fakkelteitgroep.nl
  donderdag 4 maart 2010 @ 15:08:23 #76
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_78732009
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:08 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

En wie vind de verse van Maejor weer als ENIGE van NL goed
Vind Hef heel vet, maar Major rapt echt als een fool.
The Most Incredible, Baby
pi_78733573
Ik ken weinigen in de rapwereld die dezelfde absolute timing als Hef kunnen brengen. Is echt wereldklasse hoor van die man.
Je zal er maar naast staan als Major zijnde. Desondanks blaast die Major uitstekend terug. Doggystyle idd.
pi_78734050
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Metaan het volgende:
Ik ken weinigen in de rapwereld die dezelfde absolute timing als Hef kunnen brengen. Is echt wereldklasse hoor van die man.
Je zal er maar naast staan als Major zijnde. Desondanks blaast die Major uitstekend terug. Doggystyle idd.
De flow van mc dark man. Hoe kun je dat uitatekend vinden?
pi_78734270
Ik ken geen solowerk van die tsjap, Major, dus ik houd mij aanbevolen.

Twee 'oudjes' van Hef dan maar. Worden nu door het grote succes weer gerecycled.





pi_78735612
Eigenlijk is het wel weer leuk geweest met Hef, als kneuzen als Metaan het gaan hypen weet ik genoeg.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_78740360
Is nieuwe opposites al te koop bij FRS las ik op puna?
graag verwijderen
pi_78747147
Jawel dus, en hij is wel lekker
graag verwijderen
pi_78749030
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:29 schreef fyah het volgende:
Is nieuwe opposites al te koop bij FRS las ik op puna?
Maat van me heeft em net gehaald.

Staat ook op luisterpaal btw

Edit: spuit 11, eerst tabs refreshen voordat je na een half uur gaat reageren kikoooooo
pi_78749065
Ik digg Big2 echt op deze manier, 'Brief aan jou' en 'Kryptonite' zijn keihard.
pi_78750761
Gierig is zo hard Fit heeft het beste refrein van de CD
graag verwijderen
pi_78783805
-nee-

[ Bericht 95% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:30:47 (Geen downloads op FOK!) ]
  maandag 8 maart 2010 @ 12:40:29 #88
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_78884727
Engel komt 13 maart mat z'n EP 'Op karakter' Zijn single staat alvast op youtube:

Bekijk deze YouTube-video

Klinkt wel lekker.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_79065084
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat is een stoer hiphop-nummer met dampende beat en passende lyrics om onder een sport-compilatie-filmpje te zetten?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_79065112
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat was een van eerste hits van DHC met videoclip en alles en zeer fijne beat?

Titel is een of ander moeilijk woord.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Of is dat THC?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_79065325
Bij DHC kom ik niet verder dan 180CC en bij THC niet verder Ballen tot we vallen..maar echt moeilijk zijn die woorden niet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_79065359
Whaha.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_79065580
110, 120, 130 geen enkel probleeeeeem

Wat een faal
pi_79065639
Pure poëzie hoor. Vooral de zin "schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen, anders gaan we nergens heen" is gewoon schitterend.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:16:33 #95
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_79065782
Roelie Vuitton dropt binnenkort weer een mixtape denk?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_79069357
Önder & FS Green - De Kassier op luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43206171

pi_79084892


[ Bericht 37% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:30:07 (Geen downloads op FOK!) ]
pi_79118700
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat is een stoer hiphop-nummer met dampende beat en passende lyrics om onder een sport-compilatie-filmpje te zetten?
Heeft iemand nog een tip?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_79121965
quote:
Op zondag 14 maart 2010 08:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Heeft iemand nog een tip?
Zoiets?



Geen idee eigenlijk.
pi_79122689
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef ShinobizWinter het volgende:
Önder & FS Green - De Kassier op luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43206171

[ afbeelding ]
Ik vind em super
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
Roelie Vuitton dropt binnenkort weer een mixtape denk?
Kan niet wachten
pi_79125161
Pompende beats:

In de aanbieding nu:

  zondag 14 maart 2010 @ 16:04:07 #102
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_79129798
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef ShinobizWinter het volgende:
Önder & FS Green - De Kassier op luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43206171

[ afbeelding ]
Nice!
Blub
pi_79137851
quote:
Op zondag 14 maart 2010 08:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Heeft iemand nog een tip?
Moet het nederlands zijn?
pi_79138168
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:04 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Moet het nederlands zijn?
Moet niet, maar zou wel het leukst zijn.

Andere tips vind ik ook leuk.
Mag ook via PM, wil het topic niet te veel belasten.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_79139465
Anders zit het inderdaad zo vol, gaat enorm hard.
pi_79139786
Haha, nee maar normaal kom ik hier nooit, dus wil niet te veel de richting bepalen weet je wel.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 14 maart 2010 @ 20:34:53 #107
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_79142013
De Kassier klinkt heel erg fijn.
Ik denk dat ik de Bang Bros tour maar mee ga pakken.
The Most Incredible, Baby
  maandag 15 maart 2010 @ 09:58:38 #108
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_79159697
The Most Incredible, Baby
pi_79190202
Iets zuidelijker, maar o zo mooi!

O ja Sweet=Zweet


pi_79192416
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef Gupje het volgende:

[..]

Nice!
Die verses van Jiggy
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:07:20 #112
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_79271104
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Kan niet wachten
ik heb al een stukkie mogen luisteren enzo.. Track met kraantje pinda is cool, rest is echt bagger.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_79271442
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

ik heb al een stukkie mogen luisteren enzo.. Track met kraantje pinda is cool, rest is echt bagger.
Ik was cynisch.
pi_79350690
Iemand al een lead voor De Kassier? Niet de Luisterpaal.
graag verwijderen
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:34:47 #116
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_79365485
Gast, blijf je nou gewoon dit topic opvullen door alleen achterlijke video's te posten?
The Most Incredible, Baby
pi_79365608
Kan Metaan een ban krijgen? Niemand zit hierop te wachten.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_79473979
Metaan.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  maandag 22 maart 2010 @ 23:56:48 #120
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_79474570
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:15:45 #121
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_79497696
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:16 schreef fyah het volgende:
Iemand al een lead voor De Kassier? Niet de Luisterpaal.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_79498575
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef LasTeR het volgende:

[..]
TPB
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:41:56 #123
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_79501010
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

TPB
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_79501090
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:41 schreef LasTeR het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same shit hier alleen een LQ rip gevonden
graag verwijderen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:43:19 #125
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_79512554
Het album is goed genoeg om legaal aan te schaffen.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 24 maart 2010 @ 07:09:23 #126
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_79518179
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef RedGuy het volgende:
Het album is goed genoeg om legaal aan te schaffen.
Mijn paycheck ook, maar dan moet ik alsnog moeite doen om hem te rippen en op mijn mp3 te zetten.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_79518862
Kempi - Ze Pikt Mu Op http://bit.ly/9TgIGk

Ik ben geen Kempi fan, maar deze flowed echt wel lekker
pi_79521732
www.soundclick.com/sjaakcl

pies
pi_79533272
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef RedGuy het volgende:
Het album is goed genoeg om legaal aan te schaffen.
Idd, sowieso support ik (goede) nl hiphop!




Ik Ben Du Baas is de eerste uit een reeks van 3 door Kempi en Teemong gemaakte minifilm-videoclips. De track staat op Kempi's Du Gangsta Tape, deze is vanaf 26 maart te koop. 22 tracks aan kersvers Kempi materiaal voor maar ¤ 11,99 op Bol.com of voor ¤10,- bij Free Record Shop: http://www.freerecordshop.nl/music/du...

Het nummer Ik Ben Du Baas is geproduceerd door SoundG8: http://soundg8.nl

[ Bericht 6% gewijzigd door ShinobizWinter op 24-03-2010 15:34:04 ]
pi_79533517
Mixtape: Kempi – Juize F. Kemp



Net voordat Kempi’s Du Gangsta Tape het licht zal zien op 26 maart, dropt de Eindhovense rapper op 23 maart in samenwerking met 538 Juize en DJ Waxfiend alvast een mixtape, genaamd Juize F Kemp. De mixtape is een voorproefje op zijn officiële release van Du Gangsta Tape, die vanaf 26 maart in alle bekende platenzaken zal liggen.

Op de Juize F Kemp tape staat 1 exclusieve track, de remix van Ik Ga Voor Du Top (Baby) ft. Jayh, Ali B. & Lange Frans. Du Gangsta Tape bevat op zijn beurt de volledige versies van alle andere tracks op de Juize F Kemp Mixtape, inclusief 5 bonustracks waaronder een samenwerking met Bone Thugs-N-Harmony. Kortom, 22 tracks aan kersvers Kempi materiaal voor maar ¤ 11,99 op Bol.com of voor ¤10,- bij Free Record Shop.

[ Bericht 5% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:14:46 (Geen downloads op FOK!) ]
pi_79533660
pi_79535489
Kempi.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_79536876
Dat plaatje is zo wack. Kempi is verder wel goed. Beter dan Roscovitch
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_79539921
lol, ik ben ook geen kempi liefhebber, maar het is toch wel nieuws
pi_79568355
Metaan
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:05:33 #138
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_79569365
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef Roscovitch het volgende:
Metaan
The Most Incredible, Baby
pi_79569931
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat plaatje is zo wack. Kempi is verder wel goed. Beter dan Roscovitch
Baithewai haat ik niet alles van Kempi, refreintje van Mama Zei is hardt.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:47:16 #140
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_79570896
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:20 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Baithewai haat ik niet alles van Kempi, refreintje van Mama Zei is hardt.
Refreintje op Nog Meer Succes trouwens ook.
The Most Incredible, Baby
  zondag 28 maart 2010 @ 18:11:34 #142
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_79676100
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Metaan het volgende:
Neuwe clip van HEF is weer megazwaar. Grote griebels wat een beukplaat!

Hij is dan momenteel ook wel dé man:

Wat een vette plaat is dit... wel jammer van Major
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_79693652
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:11 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Wat een vette plaat is dit... wel jammer van Major
Major is de Hollandse Snoop hier.

Alleen is Hef idd beter.


pi_79697049
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:16 schreef Metaan het volgende:

[..]

Major is de Hollandse Snoop hier.


Domme troll
pi_79724264


Blaxtar - OZMO6:2 op luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43279415
pi_79724445
Kees lekt een track van Fresku van zijn album Fresku (23 april).

Fresku - Mama Ik Snap Je

[ Bericht 27% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:09:10 (Geen downloads op FOK!) ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:07:41 #147
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_79735975
Is dit Blaxtar nummer in het engels? Vond zijn nederlandse cd's wel goed, maar ik trek het geluid van de familie de Randamie wel in tegenstelling tot een hoop anderen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_79738899


Harde Antilliaanse shizzle
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:55:50 #149
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_79742647
CD van Blax klinkt op eerste gehoor hard.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:16:42 #150
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_79743284
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef Metaan het volgende:


Harde Antilliaanse shizzle
Ah, dope man.
Heb je nog meer van dit soort pareltjes?
The Most Incredible, Baby
pi_79747254
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ah, dope man.
Heb je nog meer van dit soort pareltjes?
Echt he, Metaan ga door, maak me gek.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:58:40 #152
213360 ChrisMoneymaker
heeft geen idee.
pi_79762558
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef Metaan het volgende:


Harde Antilliaanse shizzle
Pharao is geen Antilliaan overigens.
pi_79779848
Je dropt de een na de andere bullshit rapper en Blaxtar vind je mwah?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_79793791
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je dropt de een na de andere bullshit rapper en Blaxtar vind je mwah?


Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_79797408


Fijne track dit Maar wie is die 2e mongool? Heeft ie een beugel? Of gewoon spraakgebrek?




Deze is ook fijn

[ Bericht 27% gewijzigd door kikoooooo op 31-03-2010 18:18:43 ]
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:43:42 #157
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_79798483
Nog mensen die een hoge kwaliteits kassier nodig hebben? PM me
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_79818095
Hoi! Ik kijk even mee hier.
All good things are wild and free.
pi_79876392
Vanavond start van de tour van Bang Bros, ben benieuwd.
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:53:43 #161
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_80016440
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_80025534
Nieuwe track van U-Niq (ja hij komt terug!):

Nieuwe clip van Hef:

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 53% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:06:27 (Geen downloads op FOK!) ]
pi_80027435
Er moet clip van Get Money komen, en legendarische shizzle dan eh.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:16:30 #164
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_80125110
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:10 schreef Jiveje het volgende:
Nieuwe track van U-Niq (ja hij komt terug!):

Nieuwe clip van Hef:

Bekijk deze YouTube-video
Track van U-Niq is echt nice! Clip van Hef vind ik minder, ik zou een kopie van Jay-Z - Girls Girls Girls leuker gevonden hebben en Hef echt zien lopen in z'n djokie (no homo).

[ Bericht 25% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:07:03 (Reactie op edit.) ]
pi_80160996
Fucking harde nieuwe track en clip van Fresku, ik digg:



Heb trouwens net een forum online gegooid voor m'n site, de bedoeling is dat dat wat actiever gaat worden dan dit topic hier. Weet niet of het mag hier maar dit is de link.
pi_80161356
Nederhop is verpauperd. Er lopen nog maar een paar echte koningen rond.
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:02:19 #167
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_80161494
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:45 schreef Jiveje het volgende:
Fucking harde nieuwe track en clip van Fresku, ik digg:



Heb trouwens net een forum online gegooid voor m'n site, de bedoeling is dat dat wat actiever gaat worden dan dit topic hier. Weet niet of het mag hier maar dit is de link.
Die shit is aan
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 11 april 2010 @ 01:29:39 #168
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_80176661
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:45 schreef Jiveje het volgende:
Fucking harde nieuwe track en clip van Fresku, ik digg:



Heb trouwens net een forum online gegooid voor m'n site, de bedoeling is dat dat wat actiever gaat worden dan dit topic hier. Weet niet of het mag hier maar dit is de link.
Wat een zieke clip
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_80176951
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:45 schreef Jiveje het volgende:
Fucking harde nieuwe track en clip van Fresku, ik digg:



Heb trouwens net een forum online gegooid voor m'n site, de bedoeling is dat dat wat actiever gaat worden dan dit topic hier. Weet niet of het mag hier maar dit is de link.
HAhahaha fucking master

Ik digg die Teemong video's wel trouwens
pi_80176982
Ik lig gewoon serieus dubbel achter de pc nu

Dit is voor mn spierpompende niggers met een maatje s t-shirt aan
  zondag 11 april 2010 @ 12:28:35 #171
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_80181821
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:45 schreef Jiveje het volgende:
Fucking harde nieuwe track en clip van Fresku, ik digg:



Heb trouwens net een forum online gegooid voor m'n site, de bedoeling is dat dat wat actiever gaat worden dan dit topic hier. Weet niet of het mag hier maar dit is de link.
  maandag 12 april 2010 @ 17:08:45 #172
213360 ChrisMoneymaker
heeft geen idee.
pi_80232136
UnsignedHype

Blogje met non-mainstream artiesten uit NL en Vlaanderen.
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:18:39 #173
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_80249845
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
UnsignedHype

Blogje met non-mainstream artiesten uit NL en Vlaanderen.
Non-mainstream?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:51:31 #174
213360 ChrisMoneymaker
heeft geen idee.
pi_80250531
mjah underground dekt de lading net niet helemaal denk ik.. maar dingen als The Opposites en Dio enzo zal je er niet op vinden
pi_80250890
Vlaamse hiphop pijnlijke confrontatie elke keer
graag verwijderen
pi_80252155
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:45 schreef Jiveje het volgende:
Fucking harde nieuwe track en clip van Fresku, ik digg:



Heb trouwens net een forum online gegooid voor m'n site, de bedoeling is dat dat wat actiever gaat worden dan dit topic hier. Weet niet of het mag hier maar dit is de link.
Hoe vaker ik hem luister hoe leuker hij word, die clip
All good things are wild and free.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:09:19 #177
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_80260749
Fresku... Vind hem niet zo, maar dit nummer is baas.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:15:13 #178
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_80260918


Wat maken die chille muziek zeg.
pi_80478403
HET album van het jaar te beluisteren:

http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43356486
pi_80480205
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:07 schreef Jiveje het volgende:
HET album van het jaar te beluisteren:

http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43356486
Dope, ff luisteren
pi_80481327
Er staat een foutje in de tracklist? track 8 en 9 zijn omgedraaid?
pi_80490266
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:07 schreef Jiveje het volgende:
HET album van het jaar te beluisteren:
Ik denk dat ik het daar best wel eens mee eens kan zijn...
pi_80492455
Lamballen Geniale track.

Album staat ook op usenet btw.
pi_80513539
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het daar best wel eens mee eens kan zijn...
Ik vind hem beter dan die 2 van de opposites
pi_80546513
TVP om aankomende dagen eens 4 maanden muziek in te halen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_80604262
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:45 schreef Jiveje het volgende:
Fucking harde nieuwe track en clip van Fresku, ik digg:



Heb trouwens net een forum online gegooid voor m'n site, de bedoeling is dat dat wat actiever gaat worden dan dit topic hier. Weet niet of het mag hier maar dit is de link.
freshhhhhhhh
pi_81086494
Gister kwam fakkelbrigade hard!
pi_81086740
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:12 schreef Milou__ het volgende:
Gister kwam fakkelbrigade hard!
hebben ze je geraakt?
pi_81088524
Inderdaad wel leuk optreden, alleen sfeer is wel heel anders met zoveel mensen en buiten in het licht.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:46:39 #190
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_81194892
TVP.

Nederhop. Ben overtuigd.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:48:43 #191
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_81194984
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef Banzaiaap het volgende:
TVP.

Nederhop. Ben overtuigd.
Hoi Thomas
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:11:34 #192
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_81195989
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Hoi Thomas
Wie is dit nou weer..

Edit: T L?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:20:49 #193
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_81196357
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef Banzaiaap het volgende:

[..]

Wie is dit nou weer..

Edit: T L?
Haha jep
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:21:23 #194
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_81196384
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Haha jep
Hahah was aan je posthistorie wel te zien.
pi_81471599
'Grootheidswaan' blijft mijn favoriet.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zaterdag 15 mei 2010 @ 23:33:27 #196
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_81473792
Wat betekend tvp?
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
  zondag 16 mei 2010 @ 15:43:21 #197
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_81491401
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 23:33 schreef queensbridge het volgende:
Wat betekend tvp?
tvp betekent terugvindpost

dit kan je doen zodat het topic dan bij "mijn actieve topics" komt te staan, handig om een topic te volgen en te zien waar nieuw in is gepost in plaats van iedere keer al de topics af te lopen.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 16 mei 2010 @ 18:18:25 #198
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_81497569
Dret & Krulle - Beestachtig

Sticks & A.R.T. - Uniek

[ Bericht 22% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:05:04 (Geen downloads op FOK!) ]
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_81501126
Waarom is het zo eigenlijk dat The Opposites amper serieuze tracks kunnen maken/uitbrengen...het enige wat me zo 1,2,3 te binnen schiet is Slaap en Brief aan jou, en allebei vind ik het niet heel sterk. Snap niet dat ze zelf niet inzien dat ze veel beter zijn om gewoon blije tracks (Ey Ey Ey, Dom Lomp & Famous, etc) te maken, dat is veel leuker.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 16 mei 2010 @ 22:15:29 #200
182560 krioro
no span
pi_81512248
TVP nog maar even. En de OP en het topic wat opgeruimd. Downloads niet op FOK! mensen.

[ Bericht 65% gewijzigd door krioro op 23-05-2010 21:51:54 ]
full stops and exclamation marks
pi_81514284
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef kalinhos het volgende:
Waarom is het zo eigenlijk dat The Opposites amper serieuze tracks kunnen maken/uitbrengen...het enige wat me zo 1,2,3 te binnen schiet is Slaap en Brief aan jou, en allebei vind ik het niet heel sterk. Snap niet dat ze zelf niet inzien dat ze veel beter zijn om gewoon blije tracks (Ey Ey Ey, Dom Lomp & Famous, etc) te maken, dat is veel leuker.
Begin 20. Verder zijn ze inderdaad een duo met luchtige tracks, niks mis mee toch?
graag verwijderen
  zondag 16 mei 2010 @ 23:22:50 #202
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_81516362
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef kalinhos het volgende:
Waarom is het zo eigenlijk dat The Opposites amper serieuze tracks kunnen maken/uitbrengen...het enige wat me zo 1,2,3 te binnen schiet is Slaap en Brief aan jou, en allebei vind ik het niet heel sterk. Snap niet dat ze zelf niet inzien dat ze veel beter zijn om gewoon blije tracks (Ey Ey Ey, Dom Lomp & Famous, etc) te maken, dat is veel leuker.
Album van Willem (Succes) heeft anders aardig wat serieuze tracks.
Sjonnie en Anita is ook niet echt een partytrack.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:23:15 #204
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_81578490
quote:
Interessant, ik had er nog nooit van gehoord. Maar eens gaan luisteren.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  woensdag 19 mei 2010 @ 00:18:07 #205
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_81606672
quote:
Super ja! Stralen is een prachtig nummer. Sowieso Sticks
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_81606753
quote:
Wild Heart


Deze is ook nice.
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:17:00 #207
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_81610654
Ik heb het vrijdag geluisterd, misschien waren de verwachtingen te hoog gespannen, maar ik vond het erg tegenvallen. Was niks bijzonders, terwijl ik dat toch echt verwacht had. standaard beats, standaard lyrics.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_81611325
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Wild Heart


Deze is ook nice.
Lyrics in dit nummer zijn ook niet nieuw. Zijn al eerder gebruikt in de studiosessies van 101barz van fakkelbrigade.
pi_81618462
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 08:59 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Lyrics in dit nummer zijn ook niet nieuw. Zijn al eerder gebruikt in de studiosessies van 101barz van fakkelbrigade.
welke 101?
Seal my heart and brake my pride
I've nowhere to stand and now nowhere to hide
Align my heart, my body, my mind
To face what I've done and do my time
pi_81619857
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:33 schreef kalinhos het volgende:
Waarom is het zo eigenlijk dat The Opposites amper serieuze tracks kunnen maken/uitbrengen...het enige wat me zo 1,2,3 te binnen schiet is Slaap en Brief aan jou, en allebei vind ik het niet heel sterk. Snap niet dat ze zelf niet inzien dat ze veel beter zijn om gewoon blije tracks (Ey Ey Ey, Dom Lomp & Famous, etc) te maken, dat is veel leuker.
Conscience do cost.
pi_81621462
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:10 schreef kneiterhard het volgende:

[..]

welke 101?
Pff, da's een goeie moet ik ff nadenken. Die ene waar James als eerste rapt volgens mij. youtube geblokkeerd op stage
pi_81636481
Vind The Opposites juist heel sterk komen met hun 2 nieuwe cd's, die serieuze shit doen ze juist goed.
pi_81658182
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:10 schreef kneiterhard het volgende:

[..]

welke 101?

Vanaf 3:16
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:35:58 #214
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_81733265
quote:
Yo bro.

Iemand toevallig de cd al gehaald?
pi_81734324


Opvallend sterke track van twee nl elftal spelers: Babel & Anita
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:06:26 #216
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_81734446
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef Metaan het volgende:


Opvallend sterke track van twee nl elftal spelers: Babel & Anita
Godsamme wat een teringzooi.
pi_81844654
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef Metaan het volgende:


Opvallend sterke track van twee nl elftal spelers: Babel & Anita
Zeggen ze nu echt 'Ik heb meer swagger dan jou'
pi_81851957
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef Metaan het volgende:


Opvallend sterke track van twee nl elftal spelers: Babel & Anita
Bijna nog erger dan misgunners. Of hoe heette die kansloze track?
pi_81853317
Priester wasvdaarop wel hard..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_81858026
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:02 schreef Metaan het volgende:
Nieuwe School !

Goede topic
pi_81858035
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef Metaan het volgende:


Opvallend sterke track van twee nl elftal spelers: Babel & Anita
Jij moet wel een troll zijn.
pi_81859187
Metaan
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:14:26 #223
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_81865023
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
Roelie Vuitton dropt binnenkort weer een mixtape denk?

http://www.roelievuitton.nl/het-is-zover/
Dat dus. Nog niet de tijd gehad om hem helemaal door te luisteren.

[ Bericht 8% gewijzigd door krioro op 26-05-2010 00:02:10 (Alleen linken naar officiële artiestensite svp.) ]
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_81873070
-verkeerde topic-

[ Bericht 62% gewijzigd door ems. op 25-05-2010 16:05:43 ]
Conscience do cost.
pi_82081206
Nieuwe remix van Kubus met de buitenwesten namen: Jawat, Sticks, Duvel, SupahDupah & Typhoon http://stratipolder.nl/?p=1587.
De originele versie staat op de Rottz cd die 3 juli uitkomt, ben benieuwd.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:26:02 #226
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_82132561
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 09:13 schreef kikoooooo het volgende:
Metaan
Het moet eigenlijk gewoon wel Rotjoch zijn.
The Most Incredible, Baby
pi_82246253
Duizend nieuwe tracks, clips en mixtapes dezer dagen.
pi_82249906
Hiphop groeit.
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:15:45 #230
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_82251600
Ik had er laatst op twitter, samen met nog iemands anders, nog een discussie over met Job de Wit na aanleiding van een 3VOOR12 artikel over de radioshow van Puna.

Job vindt dat de echte hoogtij dagen van Nederlandse hiphop in 2004/2005 waren, en daar waren wij het niet mee eens.

Ik denk dat de scene momenteel nog nooit zo groot is geweest.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:39:13 #232
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_82263518
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef RedGuy het volgende:

Ik Job vindt dat de echte hoogtij dagen van Nederlandse hiphop in 2004/2005 waren, en daar waren wij het niet mee eens.

Ik denk dat de scene momenteel nog nooit zo groot is geweest.
Je hebt gelijk:

Vooral door het internet.

In 2009 zijn er ongeveer 26.000 Nederlandse rapnummers uitgebracht.

Dat is net zoveel als de complete Nederlandstalige muziekproductie (alle genres) tussen 1960 en 2003.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metaan op 04-06-2010 12:07:00 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:38:55 #234
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_82263628
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:37 schreef Metaan het volgende:

[..]

Je hebt gelijk:

Vooral door het internet.

In 2009 zijn er ongeveer 26.000 Nederlandse rapnummers uitgebracht.

Dat is net zoveel als de complete Nederlandstalige muziekproductie (alle genres) tussen 1960 en 2003.
Bron?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_82319195


Nieuwe clip van Engel Ft. Just
pi_82338061
www.rottz.com
check nr 10 bismillah
pi_82339000
quote:
Over een paar weken, om precies te zijn 18 juni, dropt Sticks alweer zijn derde solo-album ‘Alledaagse Waanzin’. Dit keer verzorgd A.R.T. de catering aan beats, net zoals bij het album ‘Colucci Era’ van de Fakkelbrigade. Begin deze week konden jullie al de twee-in-een video van ‘Blokkades & Parels‘ zien, twee nummers die ook op het album staan. Zie hierboven alvast de cover van het album en hieronder de tracklist. Vanaf 18 juni te halen bij de bekende platenzaken, en vanaf nu te pre-orderen op bol.com.
quote:
Tracklist:

01. Welkom In De Waanzin
02. Risico Van Het Vak (met Rico)
03. Tijgers En Draken
04. Andere Fase
05. Minuten
06. Cyclus (met Nosa)
07. Niets Voor Lief (met James)
08. Blokkades
09. Parels
10. Nieuwe Notie (met Typhoon)
11. Oeii
12. Wereldpremiere (met Zo Moeilijk)
13. Eeuwigheid
14. Verloren Zielen (met Fred Zomer)
15. Goed Eten (met Duvel)
16. Vlaggenplanters
17. Te Snel (met Typhoon)
18. Alledaagse Waanzin
19. Losgeslagen
20. Smaakmaker (Stick & Duuv - bonus)
pi_82340306
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:37 schreef Metaan het volgende:

[..]

Je hebt gelijk:

Vooral door het internet.

In 2009 zijn er ongeveer 26.000 Nederlandse rapnummers uitgebracht.

Dat is net zoveel als de complete Nederlandstalige muziekproductie (alle genres) tussen 1960 en 2003.
Iedere josti kan een rapnummertje op zijn zolderkamer uitbrengen dus VIND JE HET GEK LUL.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_82341711
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef Skiet het volgende:


Nieuwe clip van Engel Ft. Just

Wat vinden mensen hier eigenlijk van Engel?
pi_82342119
Hmm maar 1 track met Rico...ben nog altijd niet onder de indruk van James
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82342492
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:04 schreef kalinhos het volgende:
Hmm maar 1 track met Rico...ben nog altijd niet onder de indruk van James
Ik ook niet, zal ook niet snel gebeurden ben ik bang.
pi_82356002
Wat is er mis met James dan? Niemand 'Van komen en gaan' gecheckt op die sosolobie tape of wat?
  zondag 6 juni 2010 @ 02:07:04 #243
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_82383998
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wat is er mis met James dan? Niemand 'Van komen en gaan' gecheckt op die sosolobie tape of wat?
Zeker wel en vind 't ook echt een lekkere track.
  maandag 7 juni 2010 @ 13:51:04 #245
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_82440056
Nieuw nummer van Cartes & Kleine Jay

Cartes & Kleine Jay - Het Is Over

[ Bericht 42% gewijzigd door krioro op 07-06-2010 14:08:24 (Geen links naar downloads op FOK!) ]
pi_82445216
quote:
Jij bent één van de gelukkigen die aanstaande woensdag, 9 juni, naar de luistersessie van Sticks mag. Om het gezellig te houden, mag je ook 1 vriend of vriendin meenemen. Tijdens de luistersessie zul alle nummers horen afkomstig van 'Alledaagse Waanzin', het derde solo-album van Sticks. 'Alledaagse Waanzin' wordt op 18 juni gereleast. Sticks is woensdag natuurlijk ook aanwezig!

De locatie is in het Top Notch/Universal Music gebouw in Baarn.
Hieronder vind je alle informatie. Wees op tijd en maak aub gebruik van het openbare vervoer ivm het gebrek aan parkeergelegenheid.
(Het is maar 3 minuten lopen vanaf het station.)

Wij hopen dat je er woensdag ook bij bent
  maandag 7 juni 2010 @ 16:47:23 #247
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_82449553
gefeliciteerd


we verwachten een verslag woensdag

[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 07-06-2010 16:58:35 (:D) ]
  maandag 7 juni 2010 @ 17:10:27 #248
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82450784
Engel - Op karakter staat inmiddels op de luisterpaal.

http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43569827
  maandag 7 juni 2010 @ 17:15:54 #249
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_82451059
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

nice, very nice
Wat je vindt, ...
pi_82451105
Ik geef jullie een uitgebreide verslag.
pi_82453787
Nog mensen bij Boogiedown geweest Zaterdag?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 7 juni 2010 @ 21:26:54 #252
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_82466617
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:39 schreef ShinobizWinter het volgende:
Rottz vol 1. op de Luisterpaal
[ afbeelding ]

http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43561851
Keihard
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:00:35 #253
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_82483651
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Skiet het volgende:

[..]

Wat vinden mensen hier eigenlijk van Engel?
Engel is een goede old-scool rapper. Niks geen poespas, gewoon boombap. Vind het wel beter dat zijn beats niet meer door Daniel worden gemaakt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:15:27 #254
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82518097
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[..]


[..]

Ik heb 2 plekken voor de luistersessie van morgen gewonnen. Ben erg benieuwd. Heb weinig aandacht besteedt aan de fakkelbrigade. De nummers die nu op youtube staan klinken vet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_82587618
Kom net bij de luistersessie van Alledaagse Waanzin weg van Sticks en A.R.T

Wow, dat was vet.
pi_82589028
Was zeer tof idd
  donderdag 10 juni 2010 @ 00:35:54 #257
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_82591010
Hoe was het album?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_82597959
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/a-tCp38CrSs&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/a-tCp38CrSs&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WVpNaHTMybk&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WVpNaHTMybk&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  donderdag 10 juni 2010 @ 04:28:03 #259
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_82600461
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:17 schreef kalinhos het volgende:
Nog mensen bij Boogiedown geweest Zaterdag?
yeah, vond camp lo alleen vies tegenvallen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:42:48 #260
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82601977
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hoe was het album?
echt heel vet!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_82923039
Newskool = rappen in het Nederlands in Duitsland.



Wambuseun Stel jou voor
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:57:11 #263
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_82923924
Deze al gepost?

Alledaagse Waanzin op Luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/43616259
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:06:58 #264
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_82924386
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef Banzaiaap het volgende:
Deze al gepost?

Alledaagse Waanzin op Luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/43616259
Hoe issie Thomas?

Ga em nu ook maar eens checken
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:30:10 #265
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_82940839
Die porno vriendin van Lange Frans, die is dus weer vrijgezel.
Ze schijnt Frans verlaten te hebben, en hij is tevens ook opgelicht door voormalig manager, Baas B en broer Brutus.
The Most Incredible, Baby
pi_82941393
tis me wat zeg
pi_82960244
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:57 schreef Banzaiaap het volgende:
Deze al gepost?

Alledaagse Waanzin op Luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/43616259
Heerlijk man.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:57:57 #268
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82960578
echt lekker he, Eeuwigheid is lelijk goed uit de verf gekomen. Zulke tracks mogen er wel vaker gemaakt worden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_82960596
^ vind 't beter klinken dan de nr's die die de laatste maanden uitbracht, zoals bv een Valse Profeten of Tijgers&Draken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:02:08 #270
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_82960771
Promo - Voor de straat (FreshCotton)

Aankondiging voor de clip 'voor de straat' een track met Hef, Winne, Jiggy Djé, Willy (Opposites), Diego Biseswar & Mitchel Burgraaf. In deze clip: Rocky, Kempi, Big2, Willy, Diego Biseswar, Jermain Biseswar, Giovanni, Winne, Jiggy Djé, Spacekees, Hef Bundy, Ruben Partysquad, Edgar Davids. Productie muziek SirOJ. Engineer Snelle Jelle. Video producent Brian Heerenveen.

Uzi - Down Met Me

Uzi is sinds kort getekend bij Wilde Westen Records en dropt zijn eerste videoclip in samenwerking met de label. De track is ook te downloaden op www.wildewestenrecords.nl . De clip is geregiseerd door Rotjoch.

Extince over nieuw album

Op de afgelopen editie van Boogiedown Breda wisten we Extince na een toffe show aan zijn mouw te trekken voor een kort interviewtje. De Prins kwam met goed nieuws. Het is de bedoeling dat er nog dit jaar een nieuw album verschijnt van de kletsmajoor. Wee toch!

Reverse, Adje & Jayh - Fock Wachten

Fock Wachten staat op de Slordig Mixtape van Reverse, Adje en Jayh die op 2 juli uitkomt.

Keizer - Nice remix ft Negativ (Wie is de baas)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:08:27 #271
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_82961014
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef kalinhos het volgende:
^ vind 't beter klinken dan de nr's die die de laatste maanden uitbracht, zoals bv een Valse Profeten of Tijgers&Draken.
Tijgers&Draken vind ik echt wel hard! De clip past ook perfect bij de track en op de remix komt Duvel ook erg nice!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:11:30 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82961133
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef kalinhos het volgende:
^ vind 't beter klinken dan de nr's die die de laatste maanden uitbracht, zoals bv een Valse Profeten of Tijgers&Draken.
Tijgers en Draken is wel een vet springnummer
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:18:58 #273
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_82961411
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Tijgers en Draken is wel een vet springnummer
Idd , heerlijke productie.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:26:21 #274
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_82965081
Nieuwe cd van de Exteronaldus!
Heerlijk verhueg me er nu al op Als die nieuwe gasten zijn best goed, maar Extince maakt me echt blij. Zal wel iets te maken hebben met weemoed.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_82966362
En horen home-made teksten hier ook thuis in dit topic?
want dan post ik er zo 1
Verkeerd verbonden
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:15:19 #276
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_82967707
Laat maar zien.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_82970452
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Laat maar zien.
shit, ik trip sessies, spit ze over de lippen
bitchslap de beats als blote billen
chillen, zittend jonko`s killen over the top
als flows van sticker de dichter
onmogelijk te tippen

vind ervaring terug in lyrics
leer ervan, vertaal en mik `t
in de roos, HBO, ZWO vanaf Ermelo
ondervond obstakels en scenario`s
als soaps op school, koos voor de lol
maar stond op falen, dozen vol verslagen
nog te maken om t te halen
maar toch slagen
vage verbaasde gezichten staarde me aan en na
na t aanpakken van m`n diploma
''Dag allemaal!!'' en ik bedankte die stakkers
startte en brandde daarna mn allereerste fakkel
op t strand met marnix, eerst nix
maar na een half jaar verslavingsdrang
met dagelijkse mars naar de shop als gevolg
toppen zo droog als mn mond
en zo groot als m`n lont, op dat moment
waar ik ben, vaste stek? nee, ik ken geen vaste plekken
begeef me een beetje waar mn benen me naartoe slepen
en me gedachte me heen trekken

Tot zover

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaff-a op 18-06-2010 12:57:29 ]
Verkeerd verbonden
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:13:34 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_83002659
Beter!! Een nieuw album van Ex is altijd klaar..

Enne is dat album van Sticks al te checken ergens?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_83003320
Ik had gelezen dat er hier ook mensen waren die bij de luistersessie waren van Alledaagse Waanzin. Hebben jullie de CD al ontvangen?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:26:19 #280
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_83003495
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
Beter!! Een nieuw album van Ex is altijd klaar..

Enne is dat album van Sticks al te checken ergens?
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43616259

Daar.
pi_83032619
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had gelezen dat er hier ook mensen waren die bij de luistersessie waren van Alledaagse Waanzin. Hebben jullie de CD al ontvangen?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:36:31 #282
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83033720
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef Edwinuss het volgende:

[..]
Ik niet iig.

CD is ook beschikbaar via sommige bronnen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83034512
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik niet iig.

CD is ook beschikbaar via sommige bronnen.
Dat van die bronnen snap ik, maar ik wil CD's zoals deze graag origineel hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door krioro op 20-06-2010 01:27:54 ]
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:52:55 #284
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83034557
Ik koop hem sowieso ook wel, maar de downloadboys van tegenwoordig doen dat vast niet.

[ Bericht 39% gewijzigd door krioro op 20-06-2010 01:27:15 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83034688
Metz
pi_83035322
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Catch22- het volgende:
Ik koop hem sowieso ook wel, maar de downloadboys van tegenwoordig doen dat vast niet.
Gevonden, alleen jammer dat er zoveel verschillende woorden met 'sticks' zijn. Dus moest even zoeken

[ Bericht 7% gewijzigd door krioro op 20-06-2010 01:28:37 ]
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:14:53 #287
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83035566
als je op alledaagse waanzin had gezocht...

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83035587
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:14 schreef Catch22- het volgende:
als je op alledaagse waanzin had gezocht...

Komt pas later in mijn op blijkbaar.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:52:08 #289
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_83037521
Had em vanmiddag ook al gevonden. Wel ok. Vorige solo plaat was beter imo.

[ Bericht 10% gewijzigd door krioro op 20-06-2010 01:28:59 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 20 juni 2010 @ 00:25:48 #290
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83041604
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
Had em vanmiddag ook al gevonden. Wel ok. Vorige solo plaat was beter imo.
Fakkelteit bedoel je? Heb ik de laatste weken weer veel gehoord.


Delic, sowieso...

[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 20-06-2010 01:29:14 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83041692
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
Had em vanmiddag ook al gevonden. Wel ok. Vorige solo plaat was beter imo.
Ja, dat heb ik ook. Wat van mij betreft iets meer variatie dan deze plaat, en Rico doet 1 keer mee in dit album. Bij Tijgers en Draken hoor je Rico soms ook, maar dat is voor mij niet voldoende.

Fakkelteit is voor mij ook beter, alleen Sporen 2 is een baggernummer op dat album.

En zoals Catch22- zegt: Delic.

[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 20-06-2010 01:29:43 ]
  zondag 20 juni 2010 @ 01:30:16 #292
182560 krioro
no span
pi_83043331
Onofficiële downloads bespreken - niet op FOK!
full stops and exclamation marks
pi_83043354
quote:
Op zondag 20 juni 2010 01:30 schreef krioro het volgende:
Onofficiële downloads bespreken - niet op FOK!
Sorry.
pi_83053944
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef ShinobizWinter het volgende:
Promo - Voor de straat (FreshCotton)

Aankondiging voor de clip 'voor de straat' een track met Hef, Winne, Jiggy Djé, Willy (Opposites), Diego Biseswar & Mitchel Burgraaf. In deze clip: Rocky, Kempi, Big2, Willy, Diego Biseswar, Jermain Biseswar, Giovanni, Winne, Jiggy Djé, Spacekees, Hef Bundy, Ruben Partysquad, Edgar Davids. Productie muziek SirOJ. Engineer Snelle Jelle. Video producent Brian Heerenveen.

Uzi - Down Met Me

Uzi is sinds kort getekend bij Wilde Westen Records en dropt zijn eerste videoclip in samenwerking met de label. De track is ook te downloaden op www.wildewestenrecords.nl . De clip is geregiseerd door Rotjoch.

Extince over nieuw album

Op de afgelopen editie van Boogiedown Breda wisten we Extince na een toffe show aan zijn mouw te trekken voor een kort interviewtje. De Prins kwam met goed nieuws. Het is de bedoeling dat er nog dit jaar een nieuw album verschijnt van de kletsmajoor. Wee toch!

Reverse, Adje & Jayh - Fock Wachten

Fock Wachten staat op de Slordig Mixtape van Reverse, Adje en Jayh die op 2 juli uitkomt.

Keizer - Nice remix ft Negativ (Wie is de baas)

dit zijn de betere posts.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:43:50 #295
179257 ShinobizWinter
Soulsearchin'
pi_83169370
^ thnx



Rottz soldaten Dubbel N en Rascle vormen samen MidKade, een samensmelting van hun Rotterdamse buurten Middelland en Kruiskade. De eerste videoclip van dit dynamische duo is dan ook ‘Voor De Buurt’ die zij vertegenwoordigen. In de vierde uitzending van Hiphop Vandaag vertelde Dubbel N al dat deze video in een ‘one-shot’ concept is geschoten.

De video van Voor De Buurt is geschoten door Kas. Presto is verantwoordelijk voor de beat, en DJ MP voor de productie. Het nummer staat op de Rottz vol. 1 compilatie, die nog steeds bij Woei verkrijgbaar is.
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:31:22 #296
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_83179523
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:30 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

shit, ik trip sessies, spit ze over de lippen
bitchslap de beats als blote billen
chillen, zittend jonko`s killen over the top
als flows van sticker de dichter
onmogelijk te tippen

vind ervaring terug in lyrics
leer ervan, vertaal en mik `t
in de roos, HBO, ZWO vanaf Ermelo
ondervond obstakels en scenario`s
als soaps op school, koos voor de lol
maar stond op falen, dozen vol verslagen
nog te maken om t te halen
maar toch slagen
vage verbaasde gezichten staarde me aan en na
na t aanpakken van m`n diploma
''Dag allemaal!!'' en ik bedankte die stakkers
startte en brandde daarna mn allereerste fakkel
op t strand met marnix, eerst nix
maar na een half jaar verslavingsdrang
met dagelijkse mars naar de shop als gevolg
toppen zo droog als mn mond
en zo groot als m`n lont, op dat moment
waar ik ben, vaste stek? nee, ik ken geen vaste plekken
begeef me een beetje waar mn benen me naartoe slepen
en me gedachte me heen trekken

Tot zover
Zal ik dan maar reageren?
Allereerst ik rap zelf niet, maar dat heeft ook een reden. Het is verrekte lastig om een goed ritme te vinden en spitsvondig te zijn in teksten.
Dat mis ik ook bij jou als ik hem lees voel ik het ritme van een sinterklaas rijm. Komt nog bij dat er ook veel hele slechte rijmstukken bij zitten. Ik weet dat de newscool rappers zelf op twaalf wat te rijmen vinden, maar sommige gaan echt te ver.
Ook spreekt het verhaal me niet zo aan, maar dat is persoonlijk. net als de rest trouwens....
Maar vooral doorgaan!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:28:59 #297
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83180901
je bent 'met álle respect' vergeten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:21:51 #298
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_83229758
Ik kijk erg uit naar de Ski Leraar Bruin Mixtape.
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:08:33 #300
289235 MeMyselfAnd
Ik, mezelf en
pi_83319852
Skenkie is wel baaas.. goede MC
Ait,,..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')