Je hebt gelijk:quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef RedGuy het volgende:
Ik Job vindt dat de echte hoogtij dagen van Nederlandse hiphop in 2004/2005 waren, en daar waren wij het niet mee eens.
Ik denk dat de scene momenteel nog nooit zo groot is geweest.
Bron?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:37 schreef Metaan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk:
Vooral door het internet.
In 2009 zijn er ongeveer 26.000 Nederlandse rapnummers uitgebracht.
Dat is net zoveel als de complete Nederlandstalige muziekproductie (alle genres) tussen 1960 en 2003.
quote:Over een paar weken, om precies te zijn 18 juni, dropt Sticks alweer zijn derde solo-album ‘Alledaagse Waanzin’. Dit keer verzorgd A.R.T. de catering aan beats, net zoals bij het album ‘Colucci Era’ van de Fakkelbrigade. Begin deze week konden jullie al de twee-in-een video van ‘Blokkades & Parels‘ zien, twee nummers die ook op het album staan. Zie hierboven alvast de cover van het album en hieronder de tracklist. Vanaf 18 juni te halen bij de bekende platenzaken, en vanaf nu te pre-orderen op bol.com.
quote:Tracklist:
01. Welkom In De Waanzin
02. Risico Van Het Vak (met Rico)
03. Tijgers En Draken
04. Andere Fase
05. Minuten
06. Cyclus (met Nosa)
07. Niets Voor Lief (met James)
08. Blokkades
09. Parels
10. Nieuwe Notie (met Typhoon)
11. Oeii
12. Wereldpremiere (met Zo Moeilijk)
13. Eeuwigheid
14. Verloren Zielen (met Fred Zomer)
15. Goed Eten (met Duvel)
16. Vlaggenplanters
17. Te Snel (met Typhoon)
18. Alledaagse Waanzin
19. Losgeslagen
20. Smaakmaker (Stick & Duuv - bonus)
Iedere josti kan een rapnummertje op zijn zolderkamer uitbrengen dus VIND JE HET GEK LUL.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:37 schreef Metaan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk:
Vooral door het internet.
In 2009 zijn er ongeveer 26.000 Nederlandse rapnummers uitgebracht.
Dat is net zoveel als de complete Nederlandstalige muziekproductie (alle genres) tussen 1960 en 2003.
quote:
Ik ook niet, zal ook niet snel gebeurden ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:04 schreef kalinhos het volgende:
Hmm maar 1 track met Rico...ben nog altijd niet onder de indruk van James
Zeker wel en vind 't ook echt een lekkere track.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wat is er mis met James dan? Niemand 'Van komen en gaan' gecheckt op die sosolobie tape of wat?
quote:Jij bent één van de gelukkigen die aanstaande woensdag, 9 juni, naar de luistersessie van Sticks mag. Om het gezellig te houden, mag je ook 1 vriend of vriendin meenemen. Tijdens de luistersessie zul alle nummers horen afkomstig van 'Alledaagse Waanzin', het derde solo-album van Sticks. 'Alledaagse Waanzin' wordt op 18 juni gereleast. Sticks is woensdag natuurlijk ook aanwezig!
De locatie is in het Top Notch/Universal Music gebouw in Baarn.
Hieronder vind je alle informatie. Wees op tijd en maak aub gebruik van het openbare vervoer ivm het gebrek aan parkeergelegenheid.
(Het is maar 3 minuten lopen vanaf het station.)
Wij hopen dat je er woensdag ook bij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |