Noahs Ark is een soort sublabel van Top Notch toch? Dus echte concurrentie zal er niet zijn in de NL hiphop scene...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef fyah het volgende:
Hef getekend bij NA belooft erg veel. Wat hij bij streetknowledge miste was budget. Heb je papierwerk gehoord? Dat album klinkt gewoon naar te weinig geld voor een degelijke recordingstudio.
Samen met Turk doet ie BangBros en die gelekte tracks zijn ook erg lekker. In "Misschien ft. Turk" komt zelfs naar boven dat hij erg goed kan zijn in dualstacked monotone refreintjes, ook wel 50's truukje voor een catchy refrein zonder per se pop/R&B te klinken.
BenieuwdJiggy heeft een erg goede crew met Turk, Hef, FS Green, SirOJ, Terilekst en natuurlijk zichzelf. Als ze in deze lijn verder gaan (zelfs Spacekees gaat er op vooruit) kan je ze straks eerder serieus nemen dan TopNotch, die zo'n beetje alles tekenen wat vast en los zit. Al Mag je NA en TN niet echt vergelijken denk ik.
nope, volledig losstaand. Ook distributie is apart.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Noahs Ark is een soort sublabel van Top Notch toch? Dus echte concurrentie zal er niet zijn in de NL hiphop scene...
Zo Moeilijk, jonguh.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:27 schreef kikoooooo het volgende:
Die fakkelteitgroep ep staat weer vol met zachte g spraakgebrekrapperskap daar eens mee.
Ik heb elke keer het idee dat ik te maken heb met het zwarte broertje van MC Darkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Metaan het volgende:
Neuwe clip van HEF is weer megazwaar. Grote griebels wat een beukplaat!
Hij is dan momenteel ook wel dé man:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Nieuwe van The Opposites staat op de luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Mega nummer. die EP bevalt me sowieso wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:43 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Ik vond die EP een beetje mwah to be honest. Maar laat wel zien dat ie er nog verder in kan groeien.
Favoriete nummer is deze met Sef.
En wie vind de verse van Maejor weer als ENIGE van NL goedquote:Op zondag 28 februari 2010 14:34 schreef Metaan het volgende:
En Major zet hier een perfecte NL pendant van Snoop Dog neer.
Héérlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |