abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78192853
Is er dan niemand die ze er op wijst dat je discipel zonder 'e' schrijft? Die 'du' gimmick snap ik nog wel maar c'mon son..
pi_78193072
Dat 'du' erger ik me ook altijd aan.
pi_78195343

Onderschatte bassline pomper van Du Kempi.
pi_78195606
Nieuwe clip van Hef uit trouwens.
pi_78351553
Politieke partij Bijlmer Style presenteert het officiële campagne lied/ videoclip 'Vuisten in de lucht' van Gikkels ft. Dret. De partij doet dit jaar mee met de stadsdeelverkiezingen in het Amsterdamse stadsdeel Zuidoost.

Gideon 'Gikkels' Everduim, zal onder lijsttrekker Robert Coblijn tijdens de stadsdeelverkiezingen op het stemformulier prijken. Dret won in 2009 samen met z'n partner Krulle de Grote prijs van Nederland in de categorie Hiphop.

Gikkels maakte eerder furore in de media vanwege het nummer Doofpot. Hij maakte dit nummer als reactie op een uitspraak van politiechef Welten over een verband tussen hiphopvideos en geweld in de Bijlmer. In de nasleep van dit nummer richtten Robert Coblijn en Gikkels de politieke partij Bijlmer Style op, met als doel de Bijlmer jeugd te vertegenwoordigen in de lokale politiek en het functioneren als brug tussen de straat en de politiek.

De clip is geschoten en gemonteerd door Teemong en de productie, mix & master is van Killing Skills.

pi_78361237
Neuwe clip van HEF is weer megazwaar. Grote griebels wat een beukplaat!

Hij is dan momenteel ook wel dé man:

pi_78372156
Hef getekend bij NA belooft erg veel. Wat hij bij streetknowledge miste was budget. Heb je papierwerk gehoord? Dat album klinkt gewoon naar te weinig geld voor een degelijke recordingstudio.

Samen met Turk doet ie BangBros en die gelekte tracks zijn ook erg lekker. In "Misschien ft. Turk" komt zelfs naar boven dat hij erg goed kan zijn in dualstacked monotone refreintjes, ook wel 50's truukje voor een catchy refrein zonder per se pop/R&B te klinken.

Benieuwd Jiggy heeft een erg goede crew met Turk, Hef, FS Green, SirOJ, Terilekst en natuurlijk zichzelf. Als ze in deze lijn verder gaan (zelfs Spacekees gaat er op vooruit) kan je ze straks eerder serieus nemen dan TopNotch, die zo'n beetje alles tekenen wat vast en los zit. Al Mag je NA en TN niet echt vergelijken denk ik.
graag verwijderen
pi_78375270
En nu maar hopen dat de invloed van Noachs Boot beperkt blijft tot het vermarkten en promoten van HEF. En dat ze zich niet gaan bemoeien met de producties zelf. Want laten we eerlijk zijn: Deze man kwam met een storm de laatste 24 maanden, en legt de ene na de andere rauwe beuker met een gruwelijk harde en trage flow voor ons neer.

De man is werkelijk overal momenteel de metro, de tram, ringtones, de straat, de schoolpleinen, en op duizenden webpagina's.

Nog even proeven:

pi_78382779
Klemma trok ik trouwens niet echt. Ik kon hem maar slecht verstaan en die track met die house beat was echt te wack.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:56:43 #60
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_78415893
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef fyah het volgende:
Hef getekend bij NA belooft erg veel. Wat hij bij streetknowledge miste was budget. Heb je papierwerk gehoord? Dat album klinkt gewoon naar te weinig geld voor een degelijke recordingstudio.

Samen met Turk doet ie BangBros en die gelekte tracks zijn ook erg lekker. In "Misschien ft. Turk" komt zelfs naar boven dat hij erg goed kan zijn in dualstacked monotone refreintjes, ook wel 50's truukje voor een catchy refrein zonder per se pop/R&B te klinken.

Benieuwd Jiggy heeft een erg goede crew met Turk, Hef, FS Green, SirOJ, Terilekst en natuurlijk zichzelf. Als ze in deze lijn verder gaan (zelfs Spacekees gaat er op vooruit) kan je ze straks eerder serieus nemen dan TopNotch, die zo'n beetje alles tekenen wat vast en los zit. Al Mag je NA en TN niet echt vergelijken denk ik.
Noahs Ark is een soort sublabel van Top Notch toch? Dus echte concurrentie zal er niet zijn in de NL hiphop scene...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_78418972
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Noahs Ark is een soort sublabel van Top Notch toch? Dus echte concurrentie zal er niet zijn in de NL hiphop scene...
nope, volledig losstaand. Ook distributie is apart.
graag verwijderen
pi_78530022
Zo Moeilijk ft. Rico & Sticks - Basis
pi_78531381
Valt Pete Philly ook onder nederhop? Relaxte muziek maakt die gast zeg.
pi_78532176
Die is toch al ff gestopt? Of was dat alleen als duo met Perquisite?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_78532617
Solo is hij nog gewoon 'actief' inderdaad, valt wel onder Nederhop vind ik.
pi_78532789
Ja, dat sowieso
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_78549888
Die fakkelteitgroep ep staat weer vol met zachte g spraakgebrekrappers kap daar eens mee.
pi_78549960
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:27 schreef kikoooooo het volgende:
Die fakkelteitgroep ep staat weer vol met zachte g spraakgebrekrappers kap daar eens mee.
Zo Moeilijk, jonguh.
pi_78550783
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Metaan het volgende:
Neuwe clip van HEF is weer megazwaar. Grote griebels wat een beukplaat!

Hij is dan momenteel ook wel dé man:

Ik heb elke keer het idee dat ik te maken heb met het zwarte broertje van MC Dark

Die Major heeft dezelfde flow en moves als MC Dark

pi_78551993

En Major zet hier een perfecte NL pendant van Snoop Dog neer.

Héérlijk!
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:51:45 #71
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_78729132
Nieuwe van The Opposites staat op de luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_78729355
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Nieuwe van The Opposites staat op de luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:07:44 #73
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_78729745
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:43 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Ik vond die EP een beetje mwah to be honest. Maar laat wel zien dat ie er nog verder in kan groeien.

Favoriete nummer is deze met Sef.

Mega nummer. die EP bevalt me sowieso wel.
Ben benieuwd wanneer Steen met zijn nieuwe album komt
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_78729789
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:34 schreef Metaan het volgende:

En Major zet hier een perfecte NL pendant van Snoop Dog neer.

Héérlijk!
En wie vind de verse van Maejor weer als ENIGE van NL goed
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_78731582

Tijgers & Draken staat op het derde solo-album van Sticks: Alledaagse Waanzin. Vanaf 14 mei overal te koop. Hou Sticks en A.R.T. in de gaten via www.fakkelteitgroep.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')