Om wie gaat het hier? Kees?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:34 schreef kikoooooo het volgende:
# RT @RoshanT: Vind je het dan raar dat je nooit gigs/money/interviews hebt!!! Hiphop aint no game!! It hard work! Step ya game up1:22 PM Oct 21st from UberTwitter
# RT @RoshanT: Als je rond 1400 wakker wordt en vervolgens de rest van de dag gaat lopen tweeten dat je aan het schijten bent en jonkos draait1:21 PM Oct 21st from UberTwitter
# RT @RoshanT: Wanneer gaan al die rappers eens beseffen dat tijdens kantooruren de meeste business wordt gedaan!?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef ShinobizWinter het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flinke Namen - Wolken
tvp
quote:
Flinke Namen zijn ook niet mijn favorieten, maar dit nummer doet wel vind ik. Clip is hoogstaand en de beat is heerlijk.quote:
Bronquote:Wat zijn je favoriete non hiphop albums?
Alles van Bob Marley.. Veel Turkse albums die ik nu niet ga opnoemen. Te veel man. Fok met je boy ik luister naar alles! Ik woon met WiWa in een huis and we listen to music all fuckin day long. De laatste paar weken zit we in de eerste album van Trey Songz...that nigga is a baws!
Openingsposts zijn zo overratedquote:foto Op zaterdag 31 oktober 2009 23:38 schreef maess het volgende:
Ey waarom vul je de openingspost met info uit juni?
Kun je het beter over laten aan iemand die er wel beetje moeite voor wilt doen...
Is tof.quote:foto Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef ShinobizWinter het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flinke Namen - Wolken
tvp
Jij bent niet iedereen.quote:Op zondag 1 november 2009 12:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Openingsposts zijn zo overratedNet alsof iemand dat gaat lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop