Kan je niet, helaas.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
ik was aan 't kijken of ik de OP kon verbeteren
quote:
Oke, maar je ondertitel is out-of-date.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
![]()
de eerste 2 albums zijn al uit bij upcoming albums, de agenda is ook niet meer van toepassing(, was dus een nieuwe aan 't zoeken)
pnwedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Oke, maar je ondertitel is out-of-date.
ik was erquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
pnwed
Winne @ BoogieDown Breda
http://vimeo.com/5157538
ik ook...maar vond Zo Moeilijk vetter.quote:
Wij gaan met de tijd mee. 'nuff said.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een Topic over nederhop en nergens in de OP zie ik ook maar iets over de grondleggers met veruit de beste rapper van Nederland als frontman, toch vreemd!
Ach, Def P kent iedereen nu toch wel? Ik heb juist 2 onbekendere nummers in de OP(nee... niet die OP) gezet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een Topic over nederhop en nergens in de OP zie ik ook maar iets over de grondleggers met veruit de beste rapper van Nederland als frontman, toch vreemd!
Castro - Palestina is volgens mij al wel een best oud nummer, maar wel echt een tof nummer. Toffe beat, goeie tekst en Vlaamse tongval.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Ach, Def P kent iedereen nu toch wel? Ik heb juist 2 onbekendere nummers in de OP(nee... niet die OP) gezet.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Castro - Palestina is volgens mij al wel een best oud nummer, maar wel echt een tof nummer. Toffe beat, goeie tekst en Vlaamse tongval.
Ik ga ze zien op Mysteryland.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:38 schreef S-Two het volgende:
Iemand al naar optreden van de FB geweest? Ze komen in september in Simplon Groningen.
Def P.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
flamewar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Def P.Osdorp Posse.
![]()
![]()
Dat Extince er niet tussen staat is dom, hij heeft namelijk wel skills, OP zuigt gewoon.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Def P.Osdorp Posse.
![]()
![]()
Dat Extince er niet tussen staat is dom, hij heeft namelijk wel skills, OP zuigt gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |