Heren. Mijn eerste bezoek aan MUZ, maar volgens mij heb ik het juiste topic te pakken. Ik woon inmiddels al weer 3.5 jaar in het buitenland, en de voorraad muziek begint wat eindig te worden. Nou is mijn smaak wat breed, maar de focus ligt toch wel op hiphop, zowel Engels and Nederlands talig.
Dat laatste ging vroeger altijd wel goed, beetje CDs en MP3-tjes uitwisselen met vrienden op de universiteit enzo, maar hier in Londen is de klad er een beetje ingekomen. Daar moet dus verandering in komen, ik moet weer even grof inkopen doen. Ik wil het liefst CDs, iTunes enzo vind ik maar ellende. De vraag is, welke winkel in de randstad (liefst A'dam) heeft een beetje de breedste Nederhop collectie?
Ik ben op zoek naar Opgezwolle, Fakkelbrigade, DAC, Flinke Namen, De Jeugd, Jiggy Dje, Kubus en meer van dat soort shit. Niet alleen nieuwe, maar ook oud spul (Spookrijders ontbreekt bij mij, oud spul van Extince, etc). Verder natuurlijk zoveel mogelijk andere spul kunnen luisteren, ik trek er wel een dagje voor uit.
In het kort: Wie helpt Drive-r up-to-date te brengen, opent zijn ogen voor nieuw spul en helpt hem met zijn historisch materiaal