quote:Op zondag 3 januari 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
Nee, dat had ik vannacht gedaan...bijna 5 topics...
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef trovey het volgende:
Oh en en op 1 meter afstand zie ik momenteel dit
[ afbeelding ]
2 heren die op een extra maaltijd wachten
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Tombolalala en de Fiets gebatst hebben of niet
Wat een rotkoppen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:34 schreef trovey het volgende:
Oh en en op 1 meter afstand zie ik momenteel dit
[ afbeelding ]
2 heren die op een extra maaltijd wachten
Maar de hammosselvraag is natuurlijk of Tombolalala en de Fiets gebatst hebben of niet
quote:
Maar de hamvraag is natuurlijk of Tombolalala en de Fiets gebatst hebben of niet
nee natuurlijk niet joh... hap hapquote:
Je kunt het hier vragen, maar binnen 5 minuten zijn we weer en pagina of 3 verder.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Kan ik in deze speedchat een ervaringsvraag stellen mbt. krabpalen voor katten, of kan ik dan beter een apart topic openen?
ja, ik dacht zo van, hier zitten veul mensen. Maar dan open ik wel ff een nijequote:Op zondag 3 januari 2010 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt het hier vragen, maar binnen 5 minuten zijn we weer en pagina of 3 verder.Dus wat dat betreft is het handiger er een apart topic over te openen. Of misschien vind je al info via de zoekfunctie.
volgens mij is daar wel een topic over.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Hai! Kan ik in deze speedchat een ervaringsvraag stellen mbt. krabpalen voor katten, of kan ik dan beter een apart topic openen?
Er zijn hier wel diverse mensen met krabpalen, ik weet niet of die je kunnen helpen met je vraag.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
Palle lijkt heel wat zoquote:
Tja ls je net wilt gaan "praten"quote:Op zondag 3 januari 2010 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat een rotkoppen.![]()
Ik werd net in mijn typbewegingen belemmerd door iets groots en roods wat zich op zijn rug in mijn armen had genesteld en al snorrend mij vertederend aankeek.
Hier zitten meestal weinig mensen die veel kletsen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik dacht zo van, hier zitten veul mensen. Maar dan open ik wel ff een nije
De topictitel valt me weer 100% mee trouwens...quote:Op zondag 3 januari 2010 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee natuurlijk niet joh... hap hap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |