Wel als je diaree hebtquote:
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 3 a 4 weken geen sex meer gehad. Knap als ik zwanger wordt
Kut diarree en zulks
Oh jezusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dus
Serieus? Kom op, iedereen weet dat mijn diarree uit mn poesje spuit als een malle. Hou je nou niet van de domme, heaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMFG, ik dacht al die tijd serieus dat je gewoon uit je aars zat te diarreeën, maar tis nog erger dus
Ziekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
klopt. Zeker als je om de 10 min moet. Dan sex je niet lekker hoorquote:
Ja arme Q, echt ziekquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff snel bij de fuch-fuch-fuch-fuchsia's
Ze is al thuis? Sterker nog, ze is nooit weggeweest vandaag!quote:Maar ze is al thuis volgens mij, ik vroeg het meer gewoon omdat ik niet weet waar in R'dam een Intratuin zit?
En nu moet je stappen, da's 3 grappige posts op een rijquote:
En je weet dat je pil dan niet werkt he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. Zeker als je om de 10 min moet. Dan sex je niet lekker hoor
Uh-oh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En je weet dat je pil dan niet werkt he?
Ja he? Ja toch?
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Godverdommequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?
Qwea, ik hoor wel of het blauw of roze moet wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ja toch?
Ik ga een beetje naar fuckin Pijnacker voor een plantje van 3,50quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ze is al thuis? Sterker nog, ze is nooit weggeweest vandaag!
Maar ik heb nieuws voor je...
http://www.intratuin.nl/vestiging_prov/Zuid-Holland/2
Jij moet ook naar Pijnacker
Als je om de 10 minuten sext dan werkt ie niet, dat houdt ie niet bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Werkt de pil niet als de sex langer duurt dan 10 minuten?
Dat dacht Boris Becker ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je om de 10 minuten sext dan werkt ie niet, dat houdt ie niet bij.
Gelukkig dat Qutje gewoon slikt of t in de haar laat spuiten, daar wor je nie heul snel door bezwangerd.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |