abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:48:15 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71266934
vorig deeltje Zoek mee naar de upskirtman

"kleine" samenvatting
quote:
Bouwe Samplonius uit Winsum, vw_caddy @Fok

Upskirt-fotograaf blijkt Fok!-user!
Ok dames We got him! De vrolijke zomerspeurtocht is voorbij. Dankzij noest speurwerk van onze reaguurders en enkele mannen in regenjassen kunnen we u mededelen dat de upskirt-man, de stiekeme meisjesfotograaf, de vrouwelijke collega-filmert, niemand minder dan Bouwe Samplonius uit Winsum is, ook wel bekend als 'vw_caddy', de gewaardeerde moderator op Fok.nl. Ja, dus toch wéér een Fok!ertje hè! Het leuke is dat Bouwe niet door de mand in gevallen dankzij een loslippige buurman maar gewoon door zijn eigen stomme fout. Zo plaatste hij dit geinige gifje op het forum van Mokkels.nl, uiteraard in de hoedanigheid van Blizzard de übercoole upskirt-man. Een ding vergat hij hierbij echter, en dat is dat de lokatie van het plaatje eenvoudig te herleiden is naar een e-mailadres. Dat ging zo. Dit klinkt vast vaag, maar om er zeker van te zijn mailden we blizzard, en kregen zo het ip-nummer van zijn bedrijf, namelijk Bollegraaf Recycling Machinery. Kortom, Bouwe, ga je nu zelf naar de politie, of moet iemand anders voor je gaan? Voordeel is wel dat Bouwe zijn verklaring al klaar heeft. Die postte hij namelijk vorig jaar al als reactie op het nieuws van een collega-rokjesfilmer die veroordeeld werd: "Sommige vrouwen vragen er nou eenmaal om." Waarvan akte. His famous last words hierrrr!
Update: POLITIE GRONINGEN SCHIET OP! Het is een IT-expert, hij is nu dingen aan het wissen. Gelukkig hebben we genoeg sluitend bewijs dat hij het is. Maar verzegel de computers op zijn werk, die gebuirkt hij om te uploaden. Grote kans dat hij thuis dingen aan het wissen is. Gelukkig we hebben ook nog een filmpje dat hij vanuit zijn eigen huis de buuv filmde. He is going down, maar maak het uzelf niet te lastig.

Speciaal voor geschokte Groningse dames, hieronder zijn complete C.V. Voor zover we konden nagaan heeft op al deze bedrijfsplekken, heimelijke videoopnamen van vrouwen gemaakt, dat doet hij namelijk élke dag. Ook van zijn blonde buuv trouwens.

Systeembeheerder at Bollegraaf Recycling Machinery November 2008 — Present (9 months)

Interim Professional at Tempo Team IT Professionals February 2008 — November 2008 (10 months)
Systeembeheerder at Bollegraaf Recycling Machinery September 2008 — November 2008 (3 months)
IT Security Officer at Atos Origin May 2008 — August 2008 (4 months)
Werkplekbeheerder at UMCG February 2008 — May 2008 (4 months)
Afstudeerstage at Ordina February 2007 — September 2007 (8 months)
IT Onderzoeksstage at Gemeente Assen
Operationeel Beheerder ICT at NDC|VBK
Operationeel Beheerder ICT / stage at NDC|VBK
Hanzehogeschool Groningen
Alfa College
Zijn stage bij de gemeente Assen


Bouwe Samplonius zijkant Assen



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Spinoff Lamon vs Geenstijl
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:33 schreef Lamon het volgende:
Zo, mailtje naar de redactie van GeenStijl is verstuurd.

Geachte Heer/Heren, Dame/Dames,

In uw amusante zoektocht naar een Groningse rokjesfilmer zijn bij de reacties enkele links geplaatst naar mijn persoon, zonder enige aanleiding.
Via die links, zijn mijn Foto, Woonplaats, en andere informatie, die ik open heb staan voor ingeschreven leden op het FOK!forum openbaar gemaakt, in combinatie met de eventuele suggestie dat ik mogelijk de persoon zou zijn, die deze filmpjes gemaakt zou hebben.
Geziene het feit dat ik nooit dergelijke films gemaakt heb, zelf nooit bekeken heb, voel ik mij aangetast in mijn persoon. Dit is een serieuze beschadiging, al was het eindresultaat dat het iemand anders was, die deze onzin op internet geplaatst heeft. Aangezien de link naar mijn naam en persoonlijke gegevens icm een volledig ongefundeerde suggestie dat ik iets te maken zou hebben met deze filmpjes, een dag op uw site heeft gestaan, ben ik serieus van plan gerechtelijke stappen te ondernemen.
Het enige wat u rest, is mij vertellen of uw disclaimer de poster van de desbetreffende reactie verantwoordelijk stelt, of ik bij u als site zelf moet zijn voor het niet tijdig verwijderen van de reactie.
In het eerste geval zou ik graag willen, dat u de gegevens van diegene die de link naar mijn persoon als eerste plaatste op uw site vrij zou willen geven, zodat ik verder kan met de stappen die daarop volgen.
Om het 1 en ander duidelijk te maken, mijn username op het FOK!forum is Lamon, dit vergemakkelijkt eventueel het zoeken naar de desbetreffende aantijging die mij onterecht en volledig ongefundeerd aangedaan werd.


[ Bericht 96% gewijzigd door MikeyMo op 23-07-2009 23:01:53 ]
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:48:48 #2
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71266953
Hulde voor de TT.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:49:12 #3
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_71266968
Lamon, je begrijpt het echt niet. Je had - als je al iets eraan had willen doen - beter gewoon een kort mailtje kunnen sturen waarin je vraagt of ze de comments waarin jouw nickname genoemd wordt willen verwijderen. Je had er dan nog bij kunnen zeggen dat men via je nickname je normale naam kan traceren, en je dit i.v.m. je werk niet echt prettig vindt. Je had ook kunnen opperen dat ze het over een weekje o.i.d. verwijderen, als het topic al wat naar beneden gezakt is, waardoor het niet opvalt. Gebrabbel over een rechtzaak heeft totaal geen nut. In tegendeel. Daarnaast is het natuurlijk ook niet slim om dat mailtje in dit topic te zetten, aangezien het nu al op GS staat.

The internet is a bitch, maar dat begrijp je nog niet echt zie ik.
Primum non nocere
pi_71266976
quote:
Met Lamon die Geenstijl kapot gaat maken
Zou mooi zijn als het hem lukt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:49:40 #5
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71266980
@TS maak eens een mooie topicstart
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:50:11 #6
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_71267004
Dikke tvp natuurlijk
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:50:47 #7
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_71267026
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef MrManiak het volgende:
Dikke tvp natuurlijk
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 23 juli 2009 @ 22:51:05 #8
206731 Mortaxx
Doomer
pi_71267038
Lekker bezig Lamon

Gewoon een mailtje om te vragen of ze de comments die over jou gaan willen verwijderen en het was opgelost. Nu vererger je de zaak alleen maar. Of vind je die aandacht stiekem wel leuk?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_71267047
Go Lamon
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:51:23 #10
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71267054
Bouwe Samplonius uit Winsum, vw_caddy @Fok

Wat vooraf ging:
http://www.geenstijl.nl/m(...)groningse_upski.html (1)
http://www.geenstijl.nl/m(...)ngse_upskirtman.html (2)

http://www.geenstijl.nl/m(...)f_blijkt_fokmod.html (3)
Upskirt-fotograaf blijkt Fok!-user!
Ok dames We got him! De vrolijke zomerspeurtocht is voorbij. Dankzij noest speurwerk van onze reaguurders en enkele mannen in regenjassen kunnen we u mededelen dat de upskirt-man, de stiekeme meisjesfotograaf, de vrouwelijke collega-filmert, niemand minder dan Bouwe Samplonius uit Winsum is, ook wel bekend als 'vw_caddy', de gewaardeerde moderator op Fok.nl. Ja, dus toch wéér een Fok!ertje hè! Het leuke is dat Bouwe niet door de mand in gevallen dankzij een loslippige buurman maar gewoon door zijn eigen stomme fout. Zo plaatste hij dit geinige gifje op het forum van Mokkels.nl, uiteraard in de hoedanigheid van Blizzard de übercoole upskirt-man. Een ding vergat hij hierbij echter, en dat is dat de lokatie van het plaatje eenvoudig te herleiden is naar een e-mailadres. Dat ging zo. Dit klinkt vast vaag, maar om er zeker van te zijn mailden we blizzard, en kregen zo het ip-nummer van zijn bedrijf, namelijk Bollegraaf Recycling Machinery. Kortom, Bouwe, ga je nu zelf naar de politie, of moet iemand anders voor je gaan? Voordeel is wel dat Bouwe zijn verklaring al klaar heeft. Die postte hij namelijk vorig jaar al als reactie op het nieuws van een collega-rokjesfilmer die veroordeeld werd: "Sommige vrouwen vragen er nou eenmaal om." Waarvan akte. His famous last words hierrrr!
Update: POLITIE GRONINGEN SCHIET OP! Het is een IT-expert, hij is nu dingen aan het wissen. Gelukkig hebben we genoeg sluitend bewijs dat hij het is. Maar verzegel de computers op zijn werk, die gebuirkt hij om te uploaden. Grote kans dat hij thuis dingen aan het wissen is. Gelukkig we hebben ook nog een filmpje dat hij vanuit zijn eigen huis de buuv filmde. He is going down, maar maak het uzelf niet te lastig.

Speciaal voor geschokte Groningse dames, hieronder zijn complete C.V. Voor zover we konden nagaan heeft op al deze bedrijfsplekken, heimelijke videoopnamen van vrouwen gemaakt, dat doet hij namelijk élke dag. Ook van zijn blonde buuv trouwens.

Systeembeheerder at Bollegraaf Recycling Machinery November 2008 — Present (9 months)

Interim Professional at Tempo Team IT Professionals February 2008 — November 2008 (10 months)
Systeembeheerder at Bollegraaf Recycling Machinery September 2008 — November 2008 (3 months)
IT Security Officer at Atos Origin May 2008 — August 2008 (4 months)
Werkplekbeheerder at UMCG February 2008 — May 2008 (4 months)
Afstudeerstage at Ordina February 2007 — September 2007 (8 months)
IT Onderzoeksstage at Gemeente Assen
Operationeel Beheerder ICT at NDC|VBK
Operationeel Beheerder ICT / stage at NDC|VBK
Hanzehogeschool Groningen
Alfa College


Zijn stage bij de gemeente Assen


Bouwe Samplonius zijkant Assen



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Spinoff Lamon vs Geenstijl
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:33 schreef Lamon het volgende:
Zo, mailtje naar de redactie van GeenStijl is verstuurd.

Geachte Heer/Heren, Dame/Dames,

In uw amusante zoektocht naar een Groningse rokjesfilmer zijn bij de reacties enkele links geplaatst naar mijn persoon, zonder enige aanleiding.
Via die links, zijn mijn Foto, Woonplaats, en andere informatie, die ik open heb staan voor ingeschreven leden op het FOK!forum openbaar gemaakt, in combinatie met de eventuele suggestie dat ik mogelijk de persoon zou zijn, die deze filmpjes gemaakt zou hebben.
Geziene het feit dat ik nooit dergelijke films gemaakt heb, zelf nooit bekeken heb, voel ik mij aangetast in mijn persoon. Dit is een serieuze beschadiging, al was het eindresultaat dat het iemand anders was, die deze onzin op internet geplaatst heeft. Aangezien de link naar mijn naam en persoonlijke gegevens icm een volledig ongefundeerde suggestie dat ik iets te maken zou hebben met deze filmpjes, een dag op uw site heeft gestaan, ben ik serieus van plan gerechtelijke stappen te ondernemen.
Het enige wat u rest, is mij vertellen of uw disclaimer de poster van de desbetreffende reactie verantwoordelijk stelt, of ik bij u als site zelf moet zijn voor het niet tijdig verwijderen van de reactie.
In het eerste geval zou ik graag willen, dat u de gegevens van diegene die de link naar mijn persoon als eerste plaatste op uw site vrij zou willen geven, zodat ik verder kan met de stappen die daarop volgen.
Om het 1 en ander duidelijk te maken, mijn username op het FOK!forum is Lamon, dit vergemakkelijkt eventueel het zoeken naar de desbetreffende aantijging die mij onterecht en volledig ongefundeerd aangedaan werd.



[ Bericht 49% gewijzigd door NoFidea op 23-07-2009 23:03:28 ]
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_71267058
TVP
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:51:32 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71267060
het belastende materiaal:











Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_71267066
Ik zie het probleem niet echt, een loser die een paar foto's en filmpjes heeft gemaakt van vrouwen die door de stad lopen, niks aan de hand mensen, doorlopen

edit: er zitten een paar best zieke bij
... Stone island vriend! ...
pi_71267093
nu afwachten tot ze met de camera bij hem voor de deur staan.
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:52:32 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71267109
TVP.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_71267118
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef MrManiak het volgende:
Dikke tvp natuurlijk
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:53:00 #17
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_71267131
Typo in de TT..
Het moet Kapodt zijn

garpje natuurlijk tevens tvp
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:53:01 #18
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71267136
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
The internet is a bitch, maar dat begrijp je nog niet echt zie ik.
Het wordt maar eens tijd dat jullie allemaal leren dat het internet geen vrijplaats is zonder regels

Lamon, de Tim Kuik van Fok
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 23 juli 2009 @ 22:53:38 #19
206731 Mortaxx
Doomer
pi_71267163
Trouwens, Rutger die upskirtfilmpjes maakt is helemaal geweldig op GeenStijl. Doet een ICT-nerdje het en het is een viezerik

Hypocrisie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:53:59 #20
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71267173
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef enforcermoh het volgende:
Ik zie het probleem niet echt, een loser die een paar foto's en filmpjes heeft gemaakt van vrouwen die door de stad lopen, niks aan de hand mensen, doorlopen

edit: er zitten een paar best zieke bij
Ik verheug me nu al op de interviews op SBS Shownieuws met een paar van die huilende kippen die zich nu plots aangerand voelen...
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:55:35 #21
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71267255
GeenStijl kapot maken Ik steun je Lamon!
pi_71267281
Ik wil meer bewijs materiaal zien.

............................
pi_71267309
PVTV
pi_71267349
Ook uit het eerste topic, 2 upskirtfilmpjes van hem

http://www.megaupload.com/?d=0XSMVOSM

http://www.megaupload.com/?d=U5PZHP0O
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:57:54 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71267367
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:56 schreef sander89 het volgende:
Ik wil meer bewijs materiaal zien.


Ik heb de halve dag tegen vrouwenreten aan zitten loeren
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_71267406
Succes Lamon
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71267421
Die kan zijn toekomstige banen ook wel op z'n buik schrijven.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:01:31 #28
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71267518
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:59 schreef gabberklaas het volgende:
Die kan zijn toekomstige banen ook wel op z'n buik schrijven.
Bouwe Samplonius bedoel je
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_71267542
bouwe slamponius (wat een naam!) die ouwe smeerkees die onder de rokjes van de boesjes kijkt wat een soap weer, heeeerlijk Nou nog Lamon in de re-bound ! Davy van K.
pi_71267568
volgens mij heeft GS al een aantal posts verwijderd waarin onschuldige mensen worden genoemd als dader.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:02:42 #31
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71267576
Ja jullie lachen er wel om maar dit is dus gewoon weer een autochtoon in de WW straks. Jullie schoppen Geerts cijfers in de war mensen
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_71267583
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
Lamon, je begrijpt het echt niet. Je had - als je al iets eraan had willen doen - beter gewoon een kort mailtje kunnen sturen waarin je vraagt of ze de comments waarin jouw nickname genoemd wordt willen verwijderen. Je had er dan nog bij kunnen zeggen dat men via je nickname je normale naam kan traceren, en je dit i.v.m. je werk niet echt prettig vindt. Je had ook kunnen opperen dat ze het over een weekje o.i.d. verwijderen, als het topic al wat naar beneden gezakt is, waardoor het niet opvalt. Gebrabbel over een rechtzaak heeft totaal geen nut. In tegendeel. Daarnaast is het natuurlijk ook niet slim om dat mailtje in dit topic te zetten, aangezien het nu al op GS staat.

The internet is a bitch, maar dat begrijp je nog niet echt zie ik.
Ik zit al 10 jaar op internet, ik begrijp alles prima.
Simpele feiten:

-Ik heb niets te verbergen.
-Op mijn werk kent iedereen mijn karakter, en zullen ze zich niets aantrekken van wat er ook over mij gepost wordt, sterker nog, mensen zullen me enkel meer waarderen, omdat ik sta voor wat ik zeg.
-Mijn klacht is serieus, en dient serieus behandeld te worden door volwassen mensen.

Daar is niets naiefs of onwetends aan.
En juist omdat ik eerlijk ben, geef ik netjes aan wat de problemen tussen mij en GeenStijl zijn op dit moment, zodat ze me niet vangen op ongemeende schijnheilige opmerkingen. Ik sta voor wat ik beweer.
Ik ben het zeer oneens met de manier waarop zij handelen en onterecht mensen in een zwart daglicht laten staan, en zij dienen zich daar gewoon op een nette manier voor te verantwoorden, klaar uit.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:04:33 #33
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71267657
Lamon, het braafste jongetje van de klas
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Admin donderdag 23 juli 2009 @ 23:05:18 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_71267675
Go Lamon!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_71267679
Volgens mij is het commentaar dat lamon hier in betrok verwijdert.
Op Gs staan alleen nog de comments die verwijzen naar deze comments.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:05:29 #36
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71267686
Ik zie nu pas dat hij het spul uploadde vanaf zijn werk bij Bollegraaf Recycling Machinery
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 23 juli 2009 @ 23:05:40 #37
206731 Mortaxx
Doomer
pi_71267698
Lamon, ga je ook Danny aanklagen omdat mensen je hier met de upskirtman in verband brengen?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_71267712
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef MrManiak het volgende:
Dikke tvp natuurlijk
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:06:19 #39
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71267731
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:02 schreef MikeyMo het volgende:
Ja jullie lachen er wel om maar dit is dus gewoon weer een autochtoon in de WW straks. Jullie schoppen Geerts cijfers in de war mensen
Deze jongen kan zo aan de bak als systeem beheerder bij Don&Ad wees gerust
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:06:32 #40
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71267741
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef iszinloos het volgende:
Volgens mij is het commentaar dat lamon hier in betrok verwijdert.
Op Gs staan alleen nog de comments die verwijzen naar deze comments.
Nope, staan d'r nog.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:07:10 #41
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_71267765
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
Lamon, ga je ook Danny aanklagen omdat mensen je hier met de upskirtman in verband brengen?
Inderdaad. Ik ben namelijk van mening dat Lamon het wel degelijk is. Ik bedoel, het bewijs liegt niet.
Primum non nocere
pi_71267808
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef Xebber het volgende:

[..]

Nope, staan d'r nog.
Excuus onder het eerste nieuws bericht staan inderdaad de comments nog. ik keek bij de tweede.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:08:22 #43
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71267814
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:06 schreef NoFidea het volgende:

[..]

Deze jongen kan zo aan de bak als systeem beheerder bij Don&Ad wees gerust
ik denk eerder als cameraman, hij heeft er oog voor
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:09:05 #44
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_71267840
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:04 schreef MikeyMo het volgende:
Lamon, het braafste jongetje van de klas
Mwah, zo ver ik niet gaan, maar zonder meer de eerste op Fok! die ook maar iets wat lijkt op een ruggegraat toont....
pi_71267844
Ik had ook een mail gestuurd als dit mij zou gebeuren, immers het is GS en die wil zich gewoon ergens invast bijten dus als 1 iemand Lamon roept gaat de rest het internet een beetje door spitten of ze iets kunnen vinden zodat ze een link kunnen koppelen aan iets.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:09:31 #46
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71267860
Linkedin cache kan er ook nog wel bij

Linkedin Google cache Bouwe Samplonius
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:09:45 #47
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71267874
Ja, dat zou ook nog kunnen, Dat Lamon die arme Bouwe er bij probeert te lappen maar eigenlijk de Upskirtman is... Zou het? Zou Lamon de Upskirtman zijn?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_71267879
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben namelijk van mening dat Lamon het wel degelijk is. Ik bedoel, het bewijs liegt niet.
Uitkijken met dat soort grapjes, mijn jong.
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:11:04 #49
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71267920
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Mwah, zo ver ik niet gaan, maar zonder meer de eerste op Fok! die ook maar iets wat lijkt op een ruggegraat toont....
Welnee, hij wordt overeind gehouden door zijn harnas dat hij als echte moraalridder draagt...
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 23 juli 2009 @ 23:11:11 #50
206731 Mortaxx
Doomer
pi_71267923
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef Chau het volgende:
Ik had ook een mail gestuurd als dit mij zou gebeuren, immers het is GS en die wil zich gewoon ergens invast bijten dus als 1 iemand Lamon roept gaat de rest het internet een beetje door spitten of ze iets kunnen vinden zodat ze een link kunnen koppelen aan iets.
Sherlock, Lamon werd hier op FOK! als upskirtman genoemd. Dit werd op GS in de comments overgenomen. Deze comments zijn verwijdert

Nu gaan zeiken bij GS dat je gegevens van die reaguurders wil of dat je GS gaat aanklagen slaat gewoon nergens op
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')