abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:35:35 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66947899


Welkom in het Centrale U2-topic. De verzamelplaats van U2 adepten op FOK!. Ook toegankelijk voor gewone liefhebbers, geinteresseerden en welke opties je nog meer hebt. U2 haters zullen uiteraard publiekelijk gelynched en verbannen worden

Of, om het in de woorden van Waxxer te zeggen:
[..]

Welkom in het U2-topic!

Bandleden
Paul David Hewson
Oftewel: Bono
Geboren: 10 mei 1960
Zang & Gitaar

David Howell Evans
Oftewel: The Edge
Geboren: 8 augustus 1961
Gitaar, Bas, Piano, Keyboards & Zang

Adam Charles Clayton
Oftewel: Adam Clayton
Geboren: 13 maart 1960
Bas, Gitaar & Synth

Lawrence Joseph Mullen Jr.
Oftewel: Larry Mullen Jr.
Geboren: 31 October 1961
Drums, Percussie, Synth & Zang


Releases

Studio Albums
Boy (1980)
October (1981)
War (1983)
The Unforgettable Fire (1984)
The Joshua Tree (1987)
Achtung Baby (1991)
Zooropa (1993)
Pop (1997)
All That You Can't Leave Behind (2000)
How to Dismantle an Atomic Bomb (2004)
No Line on the Horizon (2009)

Diverse Albums (live, compilatie, ep)
Under a Blood Red Sky (1983)
Wide Awake in America (1985)
Rattle and Hum (1988)
Passengers - Original Soundtracks No. 1 (1995)
The Best Of 1980 - 1990 & B-Sides (1998)
The Best Of 1990 - 2000 & B-Sides (2002)
U218 Singles (2006)
The Joshua Tree 20th Anniversary Edition (2007)

Bioscoop/DVD/VHS
Live from Red Rocks: Under a Blood Red Sky (VHS 1983)
Rattle and Hum (1988) (Bioscoop 1988 / VHS 1988 / DVD 1999)
ZOO TV: Live from Sydney (VHS 1994 / DVD 2006)
Popmart: Live from Mexico City (VHS 1998 / DVD 2007)
The Best of 1980-1990 (VHS 1999)
Elevation 2001: Live from Boston (DVD 2001)
The Best of 1990-2000 (VHS 2002 / DVD 2002)
U2 Go Home: Live from Slane Castle Ireland (DVD 2003)
Vertigo 2005: Live from Chicago (DVD 2005)
U218 Videos (2006) (DVD)
U2 3D (Bioscoop 2008)

Meer info over releases
Wiki Engels, Wiki Nederlands

U2 @ FOK!
Eerdere Centrale U2-topics
U2
U2 #2: How To Dismantle An Atomic Bomb
Het Grote U2 Topic (deel 3)
Het Grote U2 Topic (deel 4)
Het Grote U2 Topic (Deel 5)
Het Grote U2 Topic (deel 6)
Het Grote U2 Topic (deel 7)
Het Grote U2 topic (deeltje 8!)
Het Grote U2 topic (deel 9)
Het grote U2-topic [Deel 10] ---> Van Boy tot Bomb!
U2 is geen topic, U2 is een issue. (Deel 11)
[U2] #12 - U218... Voor de 218e keer dezelfde nummers op cd!
[U2] #13: Topics
[U2] Centraal Topic 14
[U2] Centraal topic 18

Andere U2-gerelateerde topics op fok
Concertfilm U2: 3D

Nuttige links buiten FOK!
www.u2.com
http://www.one.org/

Anti-U2 sites
http://www.eliminatebono.com/



De code voor de OP vind je hier.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:36:11 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_66947927
Twijfel nog steeds of ik wil gaan. Hoeveel kaarten zouden er vandaag al verkocht zijn?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_66948000
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:06 schreef Murray het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wordt je ticket gescand.

Als je dan geluk hebt mag je in het gedeelte rondom het podium, anders moet je in het andere vak.

Zo maakt het minder uit of je nou de hele dag al voor de arena zit, of dat je een uurtje voor aanvang komt opdagen.

Afwachten hoe het in Barcelona gaat...
Dat lijkt me sterk, dat zou ik echt niet tof vinden als ik daardoor niet bij m'n vrienden kan staan! Vorige keer was het gewoon zo dat degenen vooraan in de rij als eerste naar binnen morgen en dan rennen voor je leven naar het voorste vak.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:39:25 #4
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_66948043
Oké ik begrijp nu ik alles heb doorgelezen dat de pre-sale al gestart is en dat livenation zondag om 10 uur start met de voorverkoop.

Dit word de eerste keer dat ik kaarten ga bestellen online dus ik heb nog tips nodig.
Heb inmiddels de volgende stappen ondernomen wat vergeet ik nog.

Heb me aangemeld bij livenation om te bestellen en heb een ticketmaster account aangemaakt voor de betaling te voldoen via Ideal.
En heb natuurlijk vertigo tour gekeken(3d) en heel veel cds weer geluisterd.
En de nieuwe cd vind ik ook kei goed.
pi_66948050
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Bergie88 het volgende:
Oké ik begrijp nu ik alles heb doorgelezen dat de pre-sale al gestart is en dat livenation zondag om 10 uur start met de voorverkoop.

Dit word de eerste keer dat ik kaarten ga bestellen online dus ik heb nog tips nodig.
Heb inmiddels de volgende stappen ondernomen wat vergeet ik nog.

Heb me aangemeld bij livenation om te bestellen en heb een ticketmaster account aangemaakt voor de betaling te voldoen via Ideal.
En heb natuurlijk vertigo tour gekeken(3d) en heel veel cds weer geluisterd.
En de nieuwe cd vind ik ook kei goed.
Zaterdag om 10uur.

Ticketmaster heeft geen doel.
Je moet je bij Eventim aanmelden. Sinds januari gaat alles via hun.
pi_66948069
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:05 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Ik denk Get on your boots.
Dat denk ik ook.
pi_66948159
Ik ga zaterdag naar m'n werk toe, daar hebben we een snelle internetverbinding, heb ik toch wat meer vertrouwen in dan thuis.
pi_66948174
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, dat zou ik echt niet tof vinden als ik daardoor niet bij m'n vrienden kan staan! Vorige keer was het gewoon zo dat degenen vooraan in de rij als eerste naar binnen morgen en dan rennen voor je leven naar het voorste vak.
Het lijkt mij ook stug (al zou het wel vet zijn als ik zo in het voorste vak kom, op voorwaarden dat mijn vrieden ook mogen natuurlijk )
hmmmm....WAT???
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:43:28 #9
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66948181
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Die hoeven ze van mij niet eens te spelen
Ik hoop dat ze Gone weer eens van stal halen om in de setlijst te stoppen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66948229
HANDLEIDING ONLINE U2-KAARTEN BESTELLEN
quote:
Welkom op www.livenation.nl. Hét officiële verkoopadres voor concertkaarten van U2.
Deze handleiding legt in korte en duidelijke stappen uit hoe u kaarten kunt bestellen.

We willen erop wijzen dat originele kaarten voor het concert van U2 alleen verkocht via www.livenation.nl, www.eventim.nl en telefonisch via 0900 - 10 10 20 20 (45 ct/pm).
Alleen via deze kanalen is toegang tot het concert gegarandeerd en bent u ervan verzekerd dat u niet te veel betaalt.

Benodigdheden
* Een account op www.eventim.nl
* Adobe Reader (indien u kaarten zelf wilt printen)
* internet bankieren (vooriDeal via ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank) of Creditcard (Eurocard/Mastercard, Visa Card)

1. Start op www.livenation.nl
Kaarten van U2 gaan niet in de presale. U hoeft zich dus niet in te loggen met uw Live Nation account. U heeft alleen uw Eventim account nodig. Het is aan te raden deze voor de voorverkoop aan te maken of als u er al een heeft de inloggegevens te controleren.

2. Ga naar de juiste artiestenpagina
Typ in de zoekbar bovenaan de pagina ‘U2’ in en klik op ‘zoeken’ of klik op de afbeelding van U2 op de homepage van livenation.nl.


3. Klik op de rode knop ‘bestel kaarten’
U wordt nu doorverwezen naar de website van onze officiële tickethandelaar CTS Eventim waar u direct terecht komt in het venster voor het juiste concert. U ziet hier welke rangen er beschikbaar zijn voor welke prijzen


4. Selecteer het aantal kaarten in de rang waar u wilt zitten

Het systeem van eventim.nl selecteert automatisch de beste beschikbare (zit)plaatsen binnen de door u gekozen prijscategorie/rang.
Als u het gewenste aantal kaarten heeft geselecteerd klikt u op ‘winkelwagen’ achter de juiste rang.
Tijdelijk niet beschikbaar = uitverkocht!

5. Selecteer de bezorgmethode

In uw winkelwagen ziet u best beschikbare plaatsen die voor u gereserveerd zijn.
Als u het hier mee eens bent kunt u de meest gewenste bezorgmethode selecteren.

TicketDirect U print uw tickets zelf. Geen aanvullende verzendkosten.
Aan het einde van uw bestelling verschijnt een pop-up waarin u het .PFD bestand kunt downloaden.
Postbezorging U ontvangt de tickets per post. Aanvullende bezorgkosten van ¤ 2,00 per bestelling.
Express Expresspost binnen Nederland
Eurozone Express Aanvullende kosten ¤ 25,00 per bestelling
Wereld Postbezorging buiten Europa. Aanvullende kosten verschillen per land.

ALS U KIEST VOOR DE BEZORGMETHODE TICKETDIRECT, DAN VERSCHIJNT ER AAN HET EINDE VAN DE BESTELLING EEN POP-UP WAARMEE U DE TICKETDIRECT KUNT OPENEN. HEEFT U EEN POP-UP BLOCKER INGESTELD, SCHAKEL DEZE DAN UIT. U KUNT OOK TE ALLEN TIJDE UW TICKET TERUGVINDEN ONDER ‘ORDERHISTORIE’ IN 'MIJN EVENTIM' OP www.EVENTIM.NL.

6. Inloggen op eventim.nl
Als u al een account van CTS Eventim heeft vult u uw inloggegevens in en klikt u op ‘inloggen’.
Als u nog geen account van CTS Eventim heeft klikt u op ‘nieuwe klant’. Doorloop het registratieformulier en klik op ‘Ga verder’.


7. Controleer uw gegevens
Controleer bij uw klantgegevens extra goed of alles (nog) klopt! Als dit in orde is klikt u op ‘Ga Verder’.


8. Kies uw betalingswijze
U heeft de mogelijkheid om te betalen met iDeal of Creditcard.

iDeal U kunt gebruik maken van iDeal als u een rekening heeft bij de ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank. Meer informatie over iDeal vindt u op www.ideal.nl. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

Creditcard U kunt gebruik maken van uw Eurocard/Mastercard of Visa Card.
Hieraan zitten 3,5% extra transactiekosten verbonden.

Vul uw gegevens in en klik op de gewenste manier van betalen. U wordt vervolgens doorverwezen naar de juiste site waarop u uw betaling kunt voldoen.

Bevestiging
Als uw betaling goed is voltooid ontvangt u hierover een betalingsbevestiging op het door uw opgegeven e-mailadres. U ontvangt nooit de kaarten zelf op uw e-mailadres.

F.A.Q. KAARTEN U2


Waar kan ik kaarten bestellen voor het concert van U2?

Kaarten worden alleen online verkocht via www.livenation.nl, www.eventim.nl of telefonisch via 0900 - 1010 2020 (45 cpm). Dit zijn de enige echte officiële verkooppunten waarvan toegang wordt gegarandeerd!


Wat moet ik doen als ik al een account heb op www.eventim.nl, maar niet in kan loggen?

Controleer of u de goede gegevens invult. Als u twijfelt kunt u op bij het inloggen op ‘wachtwoord vergeten’ klikken en uw gegevens invullen. Uw (nieuwe) inloggegevens worden opgestuurd naar uw e-mailadres.
Mocht het daarna alsnog niet lukken raden we aan contact op te nemen met CTS Eventim via klantenservice@eventim.nl.


Wat betekent “Tijdelijk niet beschikbaar!”?

Als u bij een rang ‘Tijdelijk niet beschikbaar!’ ziet staan, betekent dit dat de tickets voor deze rang zijn uitverkocht.


Hoe kom ik aan mijn kaartje als ik TicketDirect heb gekozen?

Als u kiest voor de bezorgmethode TicketDirect, dan verschijnt er aan het einde van de bestelling een pop-up waarmee u de TicketDirect kunt openen. U kunt ook te allen tijde uw ticket terugvinden onder ‘orderhistorie’ in ‘Mijn Eventim’ op www.eventim.nl. Hier kunt u het bestand ook printen.


Hoe kan ik betalen?

Via www.livenation.nl en www.eventim.nl kan er betaald worden met iDeal (ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank en SNS Bank) of met Creditcard (Eurocard/Mastercard, Visa Card).

Telefonisch kan er alleen met Creditcard worden betaald. Als u gebruik maakt van betalen via creditcard komt hier 3,5% aan transactiekosten bij.


Hoe kan ik bestellen als ik geen Creditcard of iDeal heb?
Voor nu kunnen we u alleen aanraden om aan familie, vrienden of kennissen te vragen of zij de bestelling kunnen maken als ze over internetbankieren of een creditcard beschikken. U heeft dan de mogelijkheid om ze contant of op een andere manier terug te betalen.

Op het moment wordt er hard gewerkt aan een ‘eenmalige machtiging’, maar deze dienst is nog niet operationeel.

Is mijn order succesvol verwerkt?
Als u wilt controleren of uw order met succes door ons systeem is ontvangen, log dan in bij "mijn eventim". Hier kunt u de huidige status van uw bestelling bekijken.

"Mijn eventim" vindt u rechts bovenaan op onze website. Klik vervolgens op "Orderhistorie". Hier kunt u kijken naar uw orders en de status van uw bestelling.

Orders die zijn aangeduid als "ontvangen" zijn succesvol geregistreerd en zullen zo snel mogelijk worden verwerkt.

Orders die aangeduid zijn als "in behandeling" worden momenteel verwerkt en zullen zo snel mogelijk naar u worden gestuurd.

Orders die aangeduid zijn als "verzonden" zijn al naar u opgestuurd.

Orders aangeduid met "geannuleerd" hebben wij helaas niet goed ontvangen. LET GOED OP: deze orders zullen niet verder worden verwerkt!

Door op het ordernummer te klikken ziet u alle details van uw order, de levering en het factuuradres.
http://en.livenation.nl/kaartenkopen.html

Officiële seating chart van live nation (versie 4 inmiddels!):


In welk vak zit je dan?
-edit- IK HEB GEEN ENKEL FLAUW IDEE.

Meer info op de site van livenation:
http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/341280

[ Bericht 2% gewijzigd door Murray op 11-03-2009 20:53:54 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:45:12 #11
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66948243
ik ga zaterdag in ieder geval toch maar backup kaarten bestellen voor de arena. Mocht ik dan geen kaarten voor dublin krijgen dan heb ik in ieder geval wat.
Ik heb er eigenlijk best vertrouwen in dat je zaterdag gewoon kan bestellen. Stom natuurlijk want bij AC/DC was het al chaos geloof ik.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:46:07 #12
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_66948273
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Zaterdag om 10uur.

Ticketmaster heeft geen doel.
Je moet je bij Eventim aanmelden. Sinds januari gaat alles via hun.
Oké al heb ik proef gedraaid op il divo concert. En daar kwam ik na het aangeven van mijn kaarten tegen dat ik een ticketmasteraccount moet hebben voor de afhandeling van het geld.
pi_66948278
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, dat zou ik echt niet tof vinden als ik daardoor niet bij m'n vrienden kan staan! Vorige keer was het gewoon zo dat degenen vooraan in de rij als eerste naar binnen morgen en dan rennen voor je leven naar het voorste vak.
Zo ging dat de vorige tour wel in Amerika, en ik gok erop dat ze dat hier ook gaan invoeren...

Als je met z'n 4en bent dan mag je natuurlijk wel met z'n 4en dat vak in...
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:46:49 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66948285
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:36 schreef Sanne het volgende:
Twijfel nog steeds of ik wil gaan. Hoeveel kaarten zouden er vandaag al verkocht zijn?
Geen idee, maar de kaarten die verkocht zijn, zijn allemaal nog voor het eerste concert. En er is duidelijk ruimte in het tourschema vrijgehouden voor nog minstens één extra optreden in Nederland. Dus er zijn ongetwijfeld nog een heleboel goede kaarten te koop zaterdag. Je moet er alleen op tijd tussen zien te komen. En dat betekent geduld en een beetje geluk.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_66948316
Vergeet ook niet dat de Belgen ook nog geen concert hebben hé... die zitten nu ook allemaal kaarten te kopen voor de arena.
pi_66948416
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:43 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Die hoeven ze van mij niet eens te spelen
Ik hoop dat ze Gone weer eens van stal halen om in de setlijst te stoppen.
Het hoeft van mij ook niet, maar ik verwacht het wel.

Hoop dat ze weer een paar nummers uit het stof halen die in tijden niet gespeeld zijn, bijvoorbeeld A Sort Of Home Coming.
pi_66948435
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Murray het volgende:
[ afbeelding ] HANDLEIDING ONLINE U2-KAARTEN BESTELLEN [ afbeelding ]
[..]

http://en.livenation.nl/kaartenkopen.html

Officiële seating chart van live nation (versie 4 inmiddels!):
[ afbeelding ]

In welk vak zit je dan?
http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/waar_zit_ik/?section=118&id_event=325&Submit=OK

[ afbeelding ]

Of makkelijker:
[ afbeelding ]

Meer info op de site van livenation:
http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/341280
Die vakken kloppen niet meer.
410 is onder ander verplaatst naar de overkant
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:51:35 #18
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_66948463
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Murray het volgende:
[ afbeelding ] HANDLEIDING ONLINE U2-KAARTEN BESTELLEN [ afbeelding ]
[..]

http://en.livenation.nl/kaartenkopen.html

Officiële seating chart van live nation (versie 4 inmiddels!):
[ afbeelding ]

In welk vak zit je dan?
http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/waar_zit_ik/?section=118&id_event=325&Submit=OK

[ afbeelding ]

Of makkelijker:
[ afbeelding ]

Meer info op de site van livenation:
http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/341280
Oké bedankt Murray. Al zie ik na ik alles nog eens goed heb bekeken dat alles niet doorgaat. Dag dat de ticketsale zondag starte. Kan zaterdag nooit. Moet dan werken(en ik dacht hierdoor dat dit het eerste concert was waar ik naartoe kon omdat de ticketsale volgensmij op zondag starte ). En bellen vanaf het werk is ook niet mogelijk want voor telefonisch bestellen heb je als het goed is een creditcard nodig.

Michael Jackson wilde ook al niet lukken. Ik ga denk ik maar de hele avond zitten
pi_66948475
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef Leonos het volgende:

[..]

Die vakken kloppen niet meer.
410 is onder ander verplaatst naar de overkant
Ok ik geef het op.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:52:22 #20
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66948495
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Het hoeft van mij ook niet, maar ik verwacht het wel.

Hoop dat ze weer een paar nummers uit het stof halen die in tijden niet gespeeld zijn, bijvoorbeeld A Sort Of Home Coming.
Ja fijn! Of unforgetable fire.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66948509
Topics gaan hard .
pi_66948522
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Ja fijn! Of unforgetable fire.
Dat laatste zou ik helemaaaal niet erg vinden. Of Bad ofzo .
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:53:30 #23
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66948528
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef Bergie88 het volgende:

[..]

Oké bedankt Murray. Al zie ik na ik alles nog eens goed heb bekeken dat alles niet doorgaat. Dag dat de ticketsale zondag starte. Kan zaterdag nooit. Moet dan werken(en ik dacht hierdoor dat dit het eerste concert was waar ik naartoe kon omdat de ticketsale volgensmij op zondag starte ). En bellen vanaf het werk is ook niet mogelijk want voor telefonisch bestellen heb je als het goed is een creditcard nodig.

Michael Jackson wilde ook al niet lukken. Ik ga denk ik maar de hele avond zitten
Kun je geen familielid/vriend/kennis/wild vreemde inzetten om kaarten voor je te bestellen dan?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66948534
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Of unforgetable fire.
Dan word ik helemaal gek

als ik een kaartje heb
pi_66948599
Gone mag er in ja.

sunday bloody sunday en pride mogen eruit.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:55:52 #26
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66948615
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik helemaaaal niet erg vinden. Of Bad ofzo .
Volgens mij heb ik U2 nog nooit live gezien zonder dat ze bad speelden..

hmm
Ik bedoel te zeggen dat ze die volgens mij altijd spelen
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:56:25 #27
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66948638
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:55 schreef Murray het volgende:
Gone mag er in ja.

sunday bloody sunday en pride mogen eruit.
Sowieso, One, Wowy d'r uit met die krakers
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:56:48 #28
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66948654
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Topics gaan hard .
Lijkt 3FM topics wel
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66948675
Livenation, Eventim, wat een gedoe allemaal + tvp
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:58:57 #30
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66948722
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef conobram het volgende:
Livenation, Eventim, wat een gedoe allemaal + tvp
ach je hoeft er niet meer voor om 4 uur uit je bed, uren in de regen te wachten, net voor 9 uur te moeten pissen etc
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:01:37 #31
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_66948800
TVP.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 21:04:10 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66948872
Van mij mogen ze de hele nieuwe plaat live spelen.
Dan nog een paar echt verrassende oude nummers.
En een sloot hits ontkom je toch niet aan en da's ook over het algemeen niet erg.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:04:26 #33
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_66948881
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:53 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Kun je geen familielid/vriend/kennis/wild vreemde inzetten om kaarten voor je te bestellen dan?
Degene waarmee ik samen zou gaan maar de kaarten moesten een suprise zijn probeer ik nu aan het werk te zetten. Ik hoop dat hij de moeite wil doen
pi_66948894
Ik was jullie kwijt
Ben benieuwd hoelaat zaterdag er een 2e datum bij komt. En ook benieuwd wat ik nou krijg voor die 30 euro kaarten waar ik dan voor ga want ik heb nu al zoveel plattegrondjes gezien dat ik er officieel niets meer van snap
20e heb ik staan dat is 1 ding wat zeker is
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:05:22 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_66948918
Oh zijn we hier alweer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_66948973
En bij de fanclub voorverkoop, hoe is dat verlopen? Heeft iedereen een kaartje kunnen krijgen, of zijn inmiddels de staanplaatsen voor de Arena op daar?
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:08:10 #37
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66949013
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:07 schreef KneiterS het volgende:
En bij de fanclub voorverkoop, hoe is dat verlopen? Heeft iedereen een kaartje kunnen krijgen, of zijn inmiddels de staanplaatsen voor de Arena op daar?
Volgens de laatste berichten heeft iedereen die dat wilde staanplaatsen. Zal zo'n vaart niet lopen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:12:10 #38
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_66949151
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef Leonos het volgende:

[..]

Die vakken kloppen niet meer.
410 is onder ander verplaatst naar de overkant
De oude bezoekers van 410 zijn verplaatst, en zijn zichzelf Vak 410 blijven noemen (F-Side is nu ook nog steeds F-Side, ondanks dat er geen Vak F is in de arena).
Vaknummers zijn hetzelfde gebleven, dus Vak 410 zit/staat nu in 424+425
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_66949190
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:55 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik U2 nog nooit live gezien zonder dat ze bad speelden..

hmm
Ik bedoel te zeggen dat ze die volgens mij altijd spelen
Mwah, valt wel mee . Check http://www.u2setlists.com/vertigo-europe.shtml /
pi_66949206
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:07 schreef KneiterS het volgende:
En bij de fanclub voorverkoop, hoe is dat verlopen? Heeft iedereen een kaartje kunnen krijgen, of zijn inmiddels de staanplaatsen voor de Arena op daar?
Volgens mij heeft iedereen wel wat ie wilde .
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:20:52 #41
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_66949435
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Topics gaan hard .
Michael Jackson topic gaat harder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:28:09 #42
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66949740
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah, valt wel mee . Check http://www.u2setlists.com/vertigo-europe.shtml /
Verrek.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66950196
tvp
pi_66950345
Staat een mega irritante verkoper op marktplaats met presale kaarten voor ¤250!!!
pi_66950401
Hij heet trouwens Bas en heeft van mij al een mail ontvangen dat ie een beetje normaal moet doen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:45:26 #46
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_66950461
20 juli.... duurt nog zo lang
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:46:00 #47
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66950484
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef rapje het volgende:
Staat een mega irritante verkoper op marktplaats met presale kaarten voor ¤250!!!
heb je geen linkje?
[edit]
lama
deze oplichter dus
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66950670
Ja, wat een zielepoten, zeg! Ik zeg massaal mailen. Heb hem ook even gemeld dat hij zijn lidmaatschap en de geldigheid van zijn kaarten riskeert, zie oproep forum u2.com
pi_66950702
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef rapje het volgende:
Hij heet trouwens Bas en heeft van mij al een mail ontvangen dat ie een beetje normaal moet doen.
Bash Bas!


Ontopic:
Hoera hier ook 4 staanplaatsen binnen gehengeld!

Ben bnieuwd wanneer ze in mijn brievenbusje vallen!

Vond het wel een gedoe zeg!
pi_66950770
Staat ook een mobiel nummer van Bas. De beller is sneller...
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:51:51 #51
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66950790
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef rapje het volgende:
Ja, wat een zielepoten, zeg! Ik zeg massaal mailen. Heb hem ook even gemeld dat hij zijn lidmaatschap en de geldigheid van zijn kaarten riskeert, zie oproep forum u2.com
Ach heb rapport gegeven bij marktplaats. Verder kun je denk ik weinig doen.
Maar goed, hier koopt dus iedereen braaf alleen de tickets die hij nodig heeft via de presale?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66950838
Sorry, we blijven vanaf nu weer ontopic.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:52:42 #53
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_66950845
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Dandelion het volgende:

[..]

heb je geen linkje?
[edit]
lama
deze oplichter dus
Op dat soort site waag ik mij al niet eens voor concertkaarten. Veel te riskant. Dit merkte ik ook al snel met Michael Jackson kaarten. Er waren zelfs ticketsites die heel betrouwbaar leken kvk genoteerd e.d.. Al waren dat weer wederverkopers en waren ze zelf ook nog niet zeker van kaartjes dus was je uiteindelijk je geld ook nog eens kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:52:46 #54
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66950846
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef rapje het volgende:
Staat ook een mobiel nummer van Bas. De beller is sneller...
haha, zet je wel ff je nummerherkenning uit?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:55:51 #55
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66951005
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef rapje het volgende:
Sorry, we blijven vanaf nu weer ontopic.
Tja er loopt op fok al ergens een topic over dat soort onderkruipsels. Als je dan leest dat mensen het blijkbaar heel normaal vinden... En ergens snap ik het ook nog wel, ik heb straks de mogelijkheid om 4 tickets te kopen, heb er maar 2 nodig. Ik koop er maar 2, maar als je er vier koopt kun je er 2 weer met winst doorverkopen (of zonder winst natuurlijk).
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:57:10 #56
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66951053
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Bergie88 het volgende:

[..]
Psst, push the button levert een 404 error op...
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:03:05 #57
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_66951354
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Psst, push the button levert een 404 error op...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66951532
Mensen, ik ga eensch heel gelukkig naar bed, dromen van 20 juli!
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:08:22 #59
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_66951591
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Psst, push the button levert een 404 error op...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:09:03 #60
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66951625
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef Bergie88 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, daar is zo'n ondertitel sig weet ik veel ding toch voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66951767
stelletje spoilerts!
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:12:18 #62
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_66951785
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Tja, daar is zo'n ondertitel sig weet ik veel ding toch voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ik kan nog even verder gaan maar dan worden er denk ik mensen boos daarom maar een u2 plaatje in deze post
pi_66951828
mijn excuses, maar hier nog één vraag over het eventim/livenation gedoe. Je schijnt via livenation kaarten te moeten kopen, en dan wordt je via livenation doorgestuurd naar eventim. Maar waarom moet je dan in vredesnaam een eventim account hebben? En kan je zaterdag ook meteen via eventim bestellen om de hele horde van livenation voor te zijn?
pi_66951880
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef DrowningMan het volgende:
mijn excuses, maar hier nog één vraag over het eventim/livenation gedoe. Je schijnt via livenation kaarten te moeten kopen, en dan wordt je via livenation doorgestuurd naar eventim. Maar waarom moet je dan in vredesnaam een eventim account hebben? En kan je zaterdag ook meteen via eventim bestellen om de hele horde van livenation voor te zijn?
Eergisteren las ik nog op eventim dat er geen kaarten in de pre-sale gingen.
Raar verhaal....

maar ik heb ze nu!
pi_66952182
Nog wat nummers dan die ik wil horen:

Gone
Mofo
Please

wellicht een verband te herkennen....;)
pi_66952518
als we toch bezig zijn.
ik wil graag horen;

Gloria
40
Bad
White As Snow(weinig kans dat ze die spelen)
Gone(goed nummer ja)
If You Wear That Velvet Dress
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:42:03 #67
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66952978
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:31 schreef DrowningMan het volgende:
als we toch bezig zijn.
ik wil graag horen;

Gloria
40
Bad
White As Snow(weinig kans dat ze die spelen)
Gone(goed nummer ja)
If You Wear That Velvet Dress
Waarom denk je dat ze White as snow niet zullen spelen? Nummers als Exit, Love is blindness, New York en meer uit die catergorie werden tijdens de albumtours ook gewoon gespeeld.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:42:26 #68
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66952989
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:22 schreef Morrigun99 het volgende:
Nog wat nummers dan die ik wil horen:

Gone
Mofo
Please

wellicht een verband te herkennen....;)
Discotheque ook toevallig?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66952998
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef DrowningMan het volgende:
mijn excuses, maar hier nog één vraag over het eventim/livenation gedoe. Je schijnt via livenation kaarten te moeten kopen, en dan wordt je via livenation doorgestuurd naar eventim. Maar waarom moet je dan in vredesnaam een eventim account hebben? En kan je zaterdag ook meteen via eventim bestellen om de hele horde van livenation voor te zijn?
Livenation is de organisator van het concert (eigenlijk de Nederlandse dochter Mojo Concerts). Zij hebben alleen geen systeem om concertkaarten te verkopen, daar gebruikten ze voorheen Ticketservice voor, maar sinds januari zijn ze overgstapt naar Eventim.nl. Eventim doet dus de technische afhandeling voor Mojo (Livenation). Zaterdag zal je dus vanaf Livenation worden doorgelinkt naar het bestelgedeelte op de Eventim site. Waarschijnlijk kun je inderdaad ook rechtstreeks naar de Eventim-site gaan om daar te bestellen. Maar hoe het precies gaat blijkt denk ik pas zaterdagochtend.
pi_66953172
Ik wil Ultraviolet & Whose Gonna Ride Your Wild Horses horen!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_66953225
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze White as snow niet zullen spelen? Nummers als Exit, Love is blindness, New York en meer uit die catergorie werden tijdens de albumtours ook gewoon gespeeld.
als ze New York zelfs gespeeld hebben, gaat White As Snow inderdaad ook wel voorbij komen denk ik.
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 22:51:35 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66953358
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef DrowningMan het volgende:

[..]

als ze New York zelfs gespeeld hebben, gaat White As Snow inderdaad ook wel voorbij komen denk ik.
Schitterend nummer! Maar dat enorm mooie trompetje moet er dan óók bij!
En ik wil ook Edge ff zien soleren, in Unknown Caller.

En verder aub een "verrassende klassieker" van vroegah. I fall down,. Surrender, zoiets..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_66953375
Ik wil 40 horen.
Net als in `87 in de kuip, met nazang van het publiek. Magnificent.
#35.
pi_66953710
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:31 schreef DrowningMan het volgende:
als we toch bezig zijn.
ik wil graag horen;

Gloria
40
Bad
White As Snow(weinig kans dat ze die spelen)
Gone(goed nummer ja)
If You Wear That Velvet Dress
40 Tijdens de vertigo tour kregen wij bij het derde concert 40 als afsluiter ipv de tweede keer vertigo

en Miss Sarajevo Die mag dit keer ook wel weer terug komen
hmmmm....WAT???
pi_66953942
Gloria G L O R I A Gloria is ook altijd leuk,
en Miss Sarajevo YES goeie tip. mail ff door aan de heren zelf.
#35.
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:13:56 #76
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66954161
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:07 schreef Clayton1 het volgende:
Gloria G L O R I A Gloria is ook altijd leuk,
en Miss Sarajevo YES goeie tip. mail ff door aan de heren zelf.
bono@u2.com was het toch?
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66954261
Of,
Paul.Hewson@bandje.com
#35.
pi_66954825
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef Clayton1 het volgende:
Of,
Paul.Hewson@bandje.com
.
pi_66955688
Enige tips voor het kopen van kaarten? Op welke manier maak je de meeste kans (bellen of internet), maak je überhaupt kans of zijn alle kaarten in 2 seconden uitverkocht, moet je al een uur van tevoren beginnen met F5-en of kan je ook om 10u05 nog eens inloggen, etc...

En waar in het stadion moet je gaan zitten voor een goed zicht? Hoe ongunstig is het om naast cq. achter het podium te zitten? (Die laatste zal wel vrij kut zijn gezien de extreem lage prijs van ¤30?) En heb je niet praktisch een telescoop nodig als je vanuit de zitplaatsen áchter het GA-vak iets wilt zien?

Ten slotte: weet iemand waar de kaarten voor Berlijn, Parijs en Göteborg verkocht gaan worden? (Niet dat Göteborg wat gaat worden ofzo. Welke idioot plant een voorverkoop nou op een vrijdag? Normale mensen zitten dan op school/stage/werk )
  donderdag 12 maart 2009 @ 00:10:01 #80
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_66955994
@LinkseFrieseVegetarier

zicht is nergens telescoop slecht, weet niet of je ooit wel is in de arena bent geweest. Je ziet het goed op de tweede ring, maar de sfeer is natuurlijk 1000x beter als je dichterbij staat/zit. weet niet hoe snel t zal gaan. je zal mazzel moeten hebben. en volgens mij hebben ze de lage prijs gedaan ivm de recessie en dat ze willen dat 'iedereen' naar hun kan komen kijken.

-
iets anders.
is er wat bekend mbt extra concerten?
duitsland gaat volgens mij via eventim.
pi_66956072
Met Vertigo een blokje Boy en blokje ZooTV ... dan mogen ze van mij nu een blokje Unforgettable Fire en blokje Pop doen
pi_66958495
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef Clayton1 het volgende:
Ik wil 40 horen.
Net als in `87 in de kuip, met nazang van het publiek. Magnificent.
DIE moeten ze spelen inderdaad!! Ik luister de Red Rocks versie nog erg vaak.
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Discotheque ook toevallig?
Ben gewoon een grote Pop fan. Maar ten tijde van Popmart was ik nog te jong om naar zulke concerten te gaan.
pi_66958700
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Tja er loopt op fok al ergens een topic over dat soort onderkruipsels. Als je dan leest dat mensen het blijkbaar heel normaal vinden... En ergens snap ik het ook nog wel, ik heb straks de mogelijkheid om 4 tickets te kopen, heb er maar 2 nodig. Ik koop er maar 2, maar als je er vier koopt kun je er 2 weer met winst doorverkopen (of zonder winst natuurlijk).
Hmm tja ik heb het met POP-mart gedaan, ik had 1000 gulden winst. Maar die concerten waren niet eens snel uitverkocht, en ik kocht de kaarten voor vrienden die zelf geen zin hadden in de rij te staan en bereid waren zoveel meer te betalen (ik hoefde toen voor mezelf niet in de rij te staan, ik had al vipkaarten). Nu heb ik 4 gekocht omdat wij ook daadwerkelijk met z'n vieren gaan, anders had ik er zeker minder gekocht. Ik heb een geweten gekregen denk ik

Het enige wat ik trouwens wil is dat 'where the streets' zonder Afrikaanse toestanden gespeeld word maar gewoon weer met oranje achtergrond en het licht vol aan in het begin
pi_66959332
Ik hoop in elk geval White as snow en moment of surrender te horen En 40 is zo gaaf! Kippenvel!
pi_66959733
Is het bij het bestellen van de kaartjes mogelijk om zelf de plaats aan te geven op de tribune? Ik moet namelijk kaarten bestellen voor mijn oom en tante en zij hebben het liefst de kaarten van de prijsklasse 65 - 75 euro. Ik denk dat die plaatsen dan achter het podium het beste geschikt zijn?
pi_66960442
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:59 schreef Dandelion het volgende:
Ander verhaal dan. Wat voorspellen jullie als openingsnummer voor de concerten?
Ik zet in op Fez.
Album nog eens geluisterd en ik denk ook dat ze hier mee beginnen.
pi_66960571
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:00 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

40 Tijdens de vertigo tour kregen wij bij het derde concert 40 als afsluiter ipv de tweede keer vertigo


Vond ik trouwens toch raar tijdens de Vertigo tour dat ze er mee begonnen en eindigden, als je je kan putten uit zoveel nummers, wat was de rede daarachter eigelijk, als ie er al was? In de States begonnen ze toch met City Of Blinding Lights?
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:56:44 #88
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66961148
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef Exterminator het volgende:
Is het bij het bestellen van de kaartjes mogelijk om zelf de plaats aan te geven op de tribune? Ik moet namelijk kaarten bestellen voor mijn oom en tante en zij hebben het liefst de kaarten van de prijsklasse 65 - 75 euro. Ik denk dat die plaatsen dan achter het podium het beste geschikt zijn?
Je kunt alleen voor een prijsklasse kiezen, niet voor een specifiek vak.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 11:03:07 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66963124
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:36 schreef Luni het volgende:

[..]

Vond ik trouwens toch raar tijdens de Vertigo tour dat ze er mee begonnen en eindigden, als je je kan putten uit zoveel nummers, wat was de rede daarachter eigelijk, als ie er al was? In de States begonnen ze toch met City Of Blinding Lights?
City vind ik maar een matige opening, maar ja, vind dat dan ook een matig nummer.
Beginnen en eindigen met hetzelfde nummer is merkwaardig ja. Waarschijnlijk in het kader van: laten we dat ook eens doen. En het is natuurlijk wél een heerlijke stadion-rocksong.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 11:05:36 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66963193
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:43 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hmm tja ik heb het met POP-mart gedaan, ik had 1000 gulden winst.
En daar word je nu voor gestraft door veel te veel te hebben betaald voor je kaartjes.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:14:43 #91
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_66963519
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:Ten slotte: weet iemand waar de kaarten voor Berlijn, Parijs en Göteborg verkocht gaan worden? (Niet dat Göteborg wat gaat worden ofzo. Welke idioot plant een voorverkoop nou op een vrijdag? Normale mensen zitten dan op school/stage/werk )
Göteborg gaat via www.ticnet.se. Ticketverkopen zijn hier altijd doordeweeks, en toch is er voor de grote concerten amper door te komen.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:15:10 #92
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_66963531
Edit: Dubbele post
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_66964348
De Arena boulevard is ontruimd wegens dreiging met explosieven. Iemand kennelijk niet zo blij met de Arena als locatie *flauw ik weet het*
pi_66965080
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef Sonja27 het volgende:
De Arena boulevard is ontruimd wegens dreiging met explosieven. Iemand kennelijk niet zo blij met de Arena als locatie *flauw ik weet het*
we zullen de politie niet inlichten hoor, hier kan je gerust bekennen...
pi_66965108
Ik ben er stiekem wel een beetje blij mee, tis lekker dichtbij
pi_66965749
Magnificent word volgens Rob Stenders de nieuwe single die volgende week uitkomt.
pi_66965942
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef Luni het volgende:
Magnificent word volgens Rob Stenders de nieuwe single die volgende week uitkomt.
Had ik al verwacht. Goede keuze .
pi_66966010
Net in de mail:
quote:
Breng een bod uit op U2-Package!


Ze worden ook wel de grootste rock 'n roll band van de wereld genoemd. En hoewel U2 allang wereldwijd haar strepen heeft verdiend, de passie en ambitie straalt af van alles wat de band onderneemt. Niet zo gek dat de laatste keer dat de stadiondinosauriërs naar Nederland kwamen alle 150.000 kaarten er binnen 80 minuten uit zijn gevlogen.

Van voorspelbaarheid kunnen we U2 niet beschuldigen. Er zijn maar weinig bands die al meer dan 25 jaar muziek maken en toch met ieder album blijven verrassen en vernieuwen. Het laatste album 'No Line On The Horizon' is volgens critici zowel ijzersterk als spannend en bereikte al platina status op de dag van de release.

Met de nieuwe show op maandag 20 juli komt U2 met een spectaculaire nieuwe productie, waarbij het publiek rondom het podium staat en de band van alle kanten te bekijken is. Een productie van ongekende grootte, die nog nooit eerder is vertoond. Verandert U2 ook jouw wereld met de "360 Tour"?

Via Ticketmaster UK zijn speciale U2-packages te verkrijgen. Door middel van het uitbrengen van een bod kan jij zo'n package bemachtigen. Zorg dat je er snel bij bent en het hoogste bod uitbrengt!
http://www.ticketmaster.nl/adm/nl/U2_AUCTION_RED.html
pi_66966215
Is dit de manier van ticketmaster om toch nog geld te verdienen aan het concert
pi_66966266
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef Gert het volgende:

[..]

En daar word je nu voor gestraft door veel te veel te hebben betaald voor je kaartjes.
Nee hoor
pi_66966765


WTF. Staan we met een "gewone" veldkaart dan toch in dat rechter vak? En wat heet Ticketmaster hier opeens mee van doen? Ik vind 't maar vaag.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:52:00 #102
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_66966941
En dan ook nog 45 euro handling fee vragen :S
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:16:21 #103
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_66967678
Ga 4 kaarten proberen te bestellen

2 staanplaatsen 2 zitplaatsen probeer ik te krijgen. Dan mag degeen met wie ik ga beslissen wat we doen (is een verrassing), zitten of staan. Dan verkoop ik die andere kaarten gewoon voor de normale prijs, aangezien ik mij dood kan ergeren aan mensen die kaarten kopen puur voor de verkoop

alleen, moet ik eerst proberen de kaarten te krijgen hehe

oja, mocht ik dus kaarten hebben, dan verkoop ik ze denk ik alleen maar via fokforum topic [u2]centraal topic nummer # zitten wel echte fans denk ik
pi_66968464
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef Pink_Floyd het volgende:
En dan ook nog 45 euro handling fee vragen :S
Schandalig idd. Net als die internationale verzendkosten van 35 euro bij de ticketverkoop trouwens .
pi_66968744
Die Red-zones zullen wel weer naar sponsors en bedrijfsuitjes gaan. Net als vorige keer in de Arena in het voorste vak. Komt er één minuut voor het begin van de show opeens zo'n van VIP-bandjes voorziene groep van een advocatenkantoor het vak in.

Maargoed, ik heb nog hoop dat dat "inner circle" grijze stuk vlakbij het podium wel toegankelijk is voor gewone fans.
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:37:01 #106
104654 empee1977
I am wide awake!
pi_66972525
JA die inner circle is toegangelijk ... dat dit kaartje duidelijk zien. ZO niet dan staat U2 wel erg ver af van zijn ECHTE fans
There is a silence that comes to a house, where no one can sleep
I guess it is the price of love, I know it's not cheap!
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:38:43 #107
104654 empee1977
I am wide awake!
pi_66972578
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]

WTF. Staan we met een "gewone" veldkaart dan toch in dat rechter vak? En wat heet Ticketmaster hier opeens mee van doen? Ik vind 't maar vaag.
Ze meoten ergens hun goedkope tickets mee terugverdienen he ... slechte zaak dit. Wederom de sponsors van blackberry die ongetwijfeld daar komen te staan. Als echt U2 fan zijnde en dus ook al kaarten hebbende U2 fan walg ik hier van ...
There is a silence that comes to a house, where no one can sleep
I guess it is the price of love, I know it's not cheap!
pi_66974099
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:56 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Je kunt alleen voor een prijsklasse kiezen, niet voor een specifiek vak.
Dus het is maar afwachten of je in de 2de ring komt te zitten of achter het podium op de eerste ring...

Inderdaad bullshit van die 2 aparte vakken voor sponsors. Nu staan de fans met veldkaarten nog halverwege het veld dus Begin nu sterk te twijfelen om dan misschien toch maar tribunekaarten te nemen...
pi_66974373
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Dus het is maar afwachten of je in de 2de ring komt te zitten of achter het podium op de eerste ring...

Inderdaad bullshit van die 2 aparte vakken voor sponsors. Nu staan de fans met veldkaarten nog halverwege het veld dus Begin nu sterk te twijfelen om dan misschien toch maar tribunekaarten te nemen...
Dit lijken me geen sponsorvakken. Volgens ticketmaster zijn deze vakken beschikbaar voor de veiling, waarvan een deel naar het goede doel gaat. U2fans met veel geld zullen niet twijfelen om hier een mooi bod op te doen vrees ik.
pi_66975131
Waarom hebben ze die vakken dan niet tegelijk met de pre-sale in de verkoop gedaan (met een veiling voor mijn part)? De echte U2-fans die geld over hebben voor zo'n plek hebben dinsdag al een kaartje in de pre-sale gehaald. Verder vind ik het raar dat opeens Ticketmaster weer om de hoek komt kijken terwijl Livenation/Mojo juist per januari is overgestapt op Eventim voor de ticketafhandeling.
pi_66975761
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom hebben ze die vakken dan niet tegelijk met de pre-sale in de verkoop gedaan (met een veiling voor mijn part)? De echte U2-fans die geld over hebben voor zo'n plek hebben dinsdag al een kaartje in de pre-sale gehaald. Verder vind ik het raar dat opeens Ticketmaster weer om de hoek komt kijken terwijl Livenation/Mojo juist per januari is overgestapt op Eventim voor de ticketafhandeling.
Ik vind 't sws belachelijk dat er een rijtje organisaties bij de kaartverkoop is betrokken. Waarom? Alleen maar om te kunnen 'onderbouwen' dat je nog wat euro's aan 'service'kosten kwijt bent
pi_66976311
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef empee1977 het volgende:
JA die inner circle is toegangelijk ... dat dit kaartje duidelijk zien. ZO niet dan staat U2 wel erg ver af van zijn ECHTE fans
Welke?

Die der kaarten voor grof geld doorverkopen op Marktplaats?
pi_66976381
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Welke?

Die der kaarten voor grof geld doorverkopen op Marktplaats?
Nee, die daar grof geld voor betalen .
pi_66977363
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]

WTF. Staan we met een "gewone" veldkaart dan toch in dat rechter vak?
Hoe kom je daar nou bij dan?

Als je bij ticketmaster een kaartje koopt dan kom je dus in dat vak.

Dat wil niet zeggen dat wij met onze gewone kaartjes ook niet in dat vak en verder rond het podium zitten...
pi_66978484
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:54 schreef Murray het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij dan?

Als je bij ticketmaster een kaartje koopt dan kom je dus in dat vak.

Dat wil niet zeggen dat wij met onze gewone kaartjes ook niet in dat vak en verder rond het podium zitten...
Met je gewone kaartje kom je echt niet in dat Red vak terecht. Maar zoals ik later ook aangaf, ik hoop dat je nog wel in dat grijze deel dichtbij het podium kunt komen.
pi_66979139
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik vind 't sws belachelijk dat er een rijtje organisaties bij de kaartverkoop is betrokken. Waarom? Alleen maar om te kunnen 'onderbouwen' dat je nog wat euro's aan 'service'kosten kwijt bent
Juist!, ik denk dat ik ga proberen om 2 kaarten te kunnen bemachtigen voor PL5 veldplaats, maar of dat lukt is een tweede vraag.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_66979741
heeft er hier iemand kaartjes gekocht via de presale? Ik wil het ook wel doen, maar heb geen zin om $50 lidmaadschap te betalen om er vervolgens achter te komen dat de kaartjes van de presale opzijn... of kunnen die niet op zijn?

Ik kan ook nergens op de site vinden of die presale kaarten gelimiteeerd zijn of dat dat gewoon uit de "grote pot met kaarten" gehaald wordt, en vanaf zaterdag dus publiekelijk.... iemand die me kan helpen?
pi_66980469
Ik heb ze gekocht via de presale. De kaarten waren gelimiteerd, maar volgens mij was er genoeg beschikbaar waardoor iedereen wel heeft wat hij wilde hebben (iig hier op FOK!).
De Presale is inmiddels over. Vanmiddag rond 3u is de presale afgelopen, kaarten zijn dus alleen nog maar te verkrijgen in de reguliere verkoop op zaterdag.
hmmmm....WAT???
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:36:03 #119
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66980674
ik wil verdorie onderhand weten wanneer dublin in de presale komt...
Ik hoop maar dat ik mijn presale code niet vergooit heb door niets voor amsterdam te bestellen en te gokken op dublin... Lees van veel horizon-leden die naar dublin willen... Kom ik aan met mn breatheaccount..
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66981116
op de website staat dat de presale nog niet voorbij is hoor
er staat dat de presale gedaan wordt in 3 groepen, wie het langst lid is eerst
en dat gister de 1e groep was, vandaag de 2e en morgen de 3e...
pi_66981198
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef FireFoz het volgende:
op de website staat dat de presale nog niet voorbij is hoor
er staat dat de presale gedaan wordt in 3 groepen, wie het langst lid is eerst
en dat gister de 1e groep was, vandaag de 2e en morgen de 3e...
Eh nee?

Horizon Group - Day 1, Tuesday 10AM (local venue time)
Breathe Group - Day 2, Wednesday 10AM (local venue time)
Boots Group - Day 2, Wednesday 3PM (local venue time)
Presale for all groups ends on Day 3, Thursday 12noon (local venue time)
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:06:51 #122
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66981838
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef FireFoz het volgende:
op de website staat dat de presale nog niet voorbij is hoor
er staat dat de presale gedaan wordt in 3 groepen, wie het langst lid is eerst
en dat gister de 1e groep was, vandaag de 2e en morgen de 3e...
Als je inlogd kun je ook niet meer klikken op de presale. Dus ik zou die 50$ gewoon lekker in je zak houden, en zaterdag via de reguliere weg kaarten kopen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_66982233
oja jullie hebben gelijk, shit.

nu maar hopen dat ik zaterdag geluk heb...zie de bui al hangen

ik vind het wel balen zo, normaal was ik al om 2:00 oid bij het postkantoor gaan zitten, maar nu kun je helemaal niet op een of andere manier er voor zorgen dat je meer kans hebt...:/
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 20:24:23 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66982542
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef FireFoz het volgende:
oja jullie hebben gelijk, shit.
maar nu kun je helemaal niet op een of andere manier er voor zorgen dat je meer kans hebt...:/

Nu niet méér, nee.
Maar ik denk dat ze er binnen een uur nog een tweede concert achteraan knallen, zaterdag. Gewoon blijven proberen, dan lukt het wel een keer.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_66984114
er komen 2 concerten meer bij
ik heb al met mojo gebeld, en de twee dagen er na zijn al gereserveerd

is heel vaak zo, dan zeggen ze 1 dag maar als die na 10 min al uitverkocht is gooien ze die andere 2 ook open...
pi_66985018
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef FireFoz het volgende:
er komen 2 concerten meer bij
ik heb al met mojo gebeld, en de twee dagen er na zijn al gereserveerd

is heel vaak zo, dan zeggen ze 1 dag maar als die na 10 min al uitverkocht is gooien ze die andere 2 ook open...
Qua dagen kan het, maar is wel redelijk uniek als U2 3 dagen achterelkaar speelt (vorige tour is dat 1 keer gebeurd).
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 21:41:26 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66986915
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef FireFoz het volgende:
er komen 2 concerten meer bij
ik heb al met mojo gebeld, en de twee dagen er na zijn al gereserveerd

Doet het kantoor van mojo ook aan koopavond of zo?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:49:26 #128
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_66987361
Ik heb mijn kaartjes, 4 stuks via de presale reeds besteld. 1e dag in de horizon group. Werkte prima, lekker snel, zal zaterdag wel een ander verhaal worden voor een eventueel 2e en 3e concert. Morgen ga ik proberen San Siro binnen te komen
White Water Flipperkast
pi_66991070
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef FireFoz het volgende:
er komen 2 concerten meer bij
ik heb al met mojo gebeld, en de twee dagen er na zijn al gereserveerd

is heel vaak zo, dan zeggen ze 1 dag maar als die na 10 min al uitverkocht is gooien ze die andere 2 ook open...
Hebben ze ook gezegd welke datums.
#35.
pi_66991879
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Qua dagen kan het, maar is wel redelijk uniek als U2 3 dagen achterelkaar speelt (vorige tour is dat 1 keer gebeurd).
was met de vorige tour toch ook?

tenminste, ik weet niet zeker of het echt 3 dagen achtereenvolgens zijn, maar ze zei iig dat er nog 2 andere data gereserveerd zijn.

als ik het me het goed herinner, was er vorige keer in eerste instantie ook maar 1 concert aangekondigd, en toen die na 5 min al uitverkocht was ook de overige 2.
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:15:08 #131
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_66992093
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:10 schreef FireFoz het volgende:

[..]

was met de vorige tour toch ook?

tenminste, ik weet niet zeker of het echt 3 dagen achtereenvolgens zijn, maar ze zei iig dat er nog 2 andere data gereserveerd zijn.

als ik het me het goed herinner, was er vorige keer in eerste instantie ook maar 1 concert aangekondigd, en toen die na 5 min al uitverkocht was ook de overige 2.
13-15-16 july was dat. Klopt wel dat er eerst 1 datum was en later 3. Gezien het schema zal dat nu lastig worden. Of ze moeten er een voor plakken. Maar dat zal wel niet.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  donderdag 12 maart 2009 @ 23:22:59 #132
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_66992415
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:15 schreef Dandelion het volgende:

[..]

13-15-16 july was dat. Klopt wel dat er eerst 1 datum was en later 3. Gezien het schema zal dat nu lastig worden. Of ze moeten er een voor plakken. Maar dat zal wel niet.
Wat langer geleden speelde U2 weleens 3 maal achter elkaar. Komt alleen niet vaak voor...

1989 dortmund
1993 in de kuip
1997 Chicago
1998 Buenos Aires

Alleen ze worden een dagje ouder Ik denk dat het weleens bij 2 dagen kan blijven...deels door de layout van het concert, waardoor er al 10/15% meer kaarten kunnen worden verkocht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ternerito op 12-03-2009 23:30:15 ]
White Water Flipperkast
pi_66993463
Met de Vertigo tour ook nog een keer. 27,28 en 29 april 2005 in Vancouver. Verder zat er altijd een rustdag tussen wanneer er 3 keer in 1 stad werd gespeeld. Het is dus niet uitgesloten, maar de kans is denk ik erg klein. En zoals Ternerito zegt, omdat de tribunes nu 100% gebruikt kunnen worden gaan er nu meer mensen in de Arena (vorige tour 50.000, nu 60.000?).

En 19 juli kan niet, omdat ze de 18e nog in Berlijn spelen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:22:52 #134
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_66994225
Wat een ellende dat online boeken. Zat in het boekingssysteem in italie. Tijdens kiezen van kaarten crashed het systeem weer. gvd. Nog maar weer proberen...

update: weer kunnen inloggen, weer kaarten kunnen kiezen, nu zelfs een rekening overzicht gezien, zelfs creditcard gegevens ingevuld. Daarna, floep terug in de rij volgens mij...wat een belachelijk systeem...

[ Bericht 41% gewijzigd door Ternerito op 13-03-2009 00:44:01 ]
White Water Flipperkast
pi_66994900
en daar betaal je dan 50 dollar voor

nog over die data;

ik weet het ook niet, maar dat is wat die miep van mojo mij vertelde. 1 dag er bij moet toch wel minimaal kunnen.
ze staan ook de 18e in berlijn, en dan de 20e alweer in amsterdam, dus wat dat betreft moet het qua logistiek zeker kunnen. De 24e moeten zin in dublin zijn... dus ze hebben 4 dagen voor 2 of 3 optredens, en dan een dag logistiek, en dan weer optreden.

moet te doen zijn, denk ik.

komt wel minimaal 1 concert bij denk ik...
pi_66994992
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:50 schreef FireFoz het volgende:
en daar betaal je dan 50 dollar voor

nog over die data;

ik weet het ook niet, maar dat is wat die miep van mojo mij vertelde. 1 dag er bij moet toch wel minimaal kunnen.
ze staan ook de 18e in berlijn, en dan de 20e alweer in amsterdam, dus wat dat betreft moet het qua logistiek zeker kunnen. De 24e moeten zin in dublin zijn... dus ze hebben 4 dagen voor 2 of 3 optredens, en dan een dag logistiek, en dan weer optreden.

moet te doen zijn, denk ik.

komt wel minimaal 1 concert bij denk ik...
Nee, ze zijn maar 3 dagen in Amsterdam, vandaar dat de kans op 3 concerten me klein lijkt. Maar een 2e concert is sowieso zeer waarschijnlijk ja.

18e Berlijn
19e 'on the road'
20e Amsterdam
21e Amsterdam
22e Amsterdam
23e 'on the road'
24e Dublin
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:56:42 #137
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_66995037
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:50 schreef FireFoz het volgende:
en daar betaal je dan 50 dollar voor

nog over die data;

ik weet het ook niet, maar dat is wat die miep van mojo mij vertelde. 1 dag er bij moet toch wel minimaal kunnen.
ze staan ook de 18e in berlijn, en dan de 20e alweer in amsterdam, dus wat dat betreft moet het qua logistiek zeker kunnen. De 24e moeten zin in dublin zijn... dus ze hebben 4 dagen voor 2 of 3 optredens, en dan een dag logistiek, en dan weer optreden.

moet te doen zijn, denk ik.

komt wel minimaal 1 concert bij denk ik...
Uhm ik heb maar 32 dollar betaald, een 28 euro? Krijg je nog een leuke dubbel cd bij ook En de presale ging super voor amsterdam geen verbindingsproblemen, kaartjes binnen paar minuutjes geboekt en gekocht.

Ik zit nu in de algemene voorverkoop voor milan.
White Water Flipperkast
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:09:10 #138
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_66995244
Wat een kut systeem. Weer erin, nu 4x zitplaats. Weer bij creditcard. Weer eruit. Weer terug in wachtrij. Nu 700 voor mij

Ik hoop voor degene die Amsterdam gaan boeken dat het wat succesvoller gaat
White Water Flipperkast
  vrijdag 13 maart 2009 @ 01:48:36 #139
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_66995716
3x is scheepsrecht 4 zitplaatsen
White Water Flipperkast
pi_66998844
Toch heb ik er vertrouwen in dat ik zaterdagmorgen kaarten kan kopen.

Ik ga voor zitplaatsen (4x) waarschijnlijk die van ¤ 30.
pi_66999050
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:50 schreef FireFoz het volgende:
en daar betaal je dan 50 dollar voor

nog over die data;

ik weet het ook niet, maar dat is wat die miep van mojo mij vertelde. 1 dag er bij moet toch wel minimaal kunnen.
ze staan ook de 18e in berlijn, en dan de 20e alweer in amsterdam, dus wat dat betreft moet het qua logistiek zeker kunnen. De 24e moeten zin in dublin zijn... dus ze hebben 4 dagen voor 2 of 3 optredens, en dan een dag logistiek, en dan weer optreden.

moet te doen zijn, denk ik.

komt wel minimaal 1 concert bij denk ik...
Qua logistiek zeker wel, want ik neem aan dat ze 2 podia hebben
pi_66999097
Hoe groter de kans op kaarten dus! Goed nieuws, al lag het wel in de lijn van verwachting!
pi_66999158
Helaas geen u2.com lid kunnen worden op tijd,vanwege geen Creditcard. Ik baal echt als een stekker dat ik nog geen kaarten heb, want ik vrees het ergste voor morgen Marktplaats is gewoon asociaal wat er voor gevraagd wordt. Mocht iemand hier 2 veldkaarten over hebben ben ik zeer bereid kostprijs + lidmaatschap u2.com te betalen (dus 40 e extra). Keeping my fingers crossed, denk niet dat ik het overleef als ik niet naar dit concert kan
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:13:03 #144
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_66999871
Gewoon redelijk op tijd inloggen bij livenation, en bovenal niet opgeven als het bij jou mis gaat, dan gaat het bij nog veel meer mensen mis, ofwel je kan best een anderhalf uur na de verkoop start nog steeds kaarten vinden volgens mij. Ik geloof nooit dat het online zo snel gaat als via de ouderwetse kanalen.

Voor Morrissey in de Watt (oude nighttown) heb ik ook vele problemen gehad. Uiteindelijk toch netjes 2x 2 kaartjes kunnen kopen (was max 2 p/p) ook toen diverse keren inloggen. Vaak worden kaarten gereserveerd als iemand ze selecteert. Het gebeurt heel vaak dat er iets mis gaat en de kaarten weer vrij komen na een paar minuten. Dit was ook al bij Morrissey zo. Ik ga ervan uit dat met de verwachte toeloop voor U2 dit niet anders zal zijn.

Ik ga in ieder geval proberen nog een extra concert in Amsterdam mee te pakken, later probeer ik in augustus nog ergens in Engeland binnen te komen
White Water Flipperkast
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:14:12 #145
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_66999902
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Qua logistiek zeker wel, want ik neem aan dat ze 2 podia hebben
Klopt, staat mij niets bij dat ze tijdens Vertigo ook 2 podia hadden.
White Water Flipperkast
pi_67000198
Nog maar een keertje dan:

Handleiding online U2-kaarten bestellen
quote:
We willen erop wijzen dat originele kaarten voor het concert van U2 alleen verkocht via www.livenation.nl, www.eventim.nl en telefonisch via 0900 - 10 10 20 20 (45 ct/pm).
Alleen via deze kanalen is toegang tot het concert gegarandeerd en bent u ervan verzekerd dat u niet te veel betaalt.

Benodigdheden

  • Een account op www.eventim.nl
  • Adobe Reader (indien u kaarten zelf wilt printen)
  • internet bankieren (voor iDeal via ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank) of Creditcard (Eurocard/Mastercard, Visa Card)


    1. Start op www.livenation.nl
    Kaarten van U2 gaan niet in de presale. U hoeft zich dus niet in te loggen met uw Live Nation account. U heeft alleen uw Eventim account nodig. Het is aan te raden deze voor de voorverkoop aan te maken of als u er al een heeft de inloggegevens te controleren.


    2. Ga naar de juiste artiestenpagina
    Typ in de zoekbar bovenaan de pagina ‘U2’ in en klik op ‘zoeken’ of klik op de afbeelding van U2 op de homepage van livenation.nl.


    3. Klik op de rode knop ‘bestel kaarten’
    U wordt nu doorverwezen naar de website van onze officiële tickethandelaar CTS Eventim waar u direct terecht komt in het venster voor het juiste concert. U ziet hier welke rangen er beschikbaar zijn voor welke prijzen


    4. Selecteer het aantal kaarten in de rang waar u wilt zitten
    Het systeem van eventim.nl selecteert automatisch de beste beschikbare (zit)plaatsen binnen de door u gekozen prijscategorie/rang.
    Als u het gewenste aantal kaarten heeft geselecteerd klikt u op ‘winkelwagen’ achter de juiste rang.
    Tijdelijk niet beschikbaar = uitverkocht!

    5. Selecteer de bezorgmethode
    In uw winkelwagen ziet u best beschikbare plaatsen die voor u gereserveerd zijn.
    Als u het hier mee eens bent kunt u de meest gewenste bezorgmethode selecteren.

    TicketDirect U print uw tickets zelf. Geen aanvullende verzendkosten.
    Aan het einde van uw bestelling verschijnt een pop-up waarin u het .PFD bestand kunt downloaden.
    Postbezorging U ontvangt de tickets per post. Aanvullende bezorgkosten van ¤ 2,00 per bestelling.
    Express Expresspost binnen Nederland
    Eurozone Express Aanvullende kosten ¤ 25,00 per bestelling
    Wereld Postbezorging buiten Europa. Aanvullende kosten verschillen per land.


    ALS U KIEST VOOR DE BEZORGMETHODE TICKETDIRECT, DAN VERSCHIJNT ER AAN HET EINDE VAN DE BESTELLING EEN POP-UP WAARMEE U DE TICKETDIRECT KUNT OPENEN. HEEFT U EEN POP-UP BLOCKER INGESTELD, SCHAKEL DEZE DAN UIT. U KUNT OOK TE ALLEN TIJDE UW TICKET TERUGVINDEN ONDER ‘ORDERHISTORIE’ IN 'MIJN EVENTIM' OP www.EVENTIM.NL.


    6. Inloggen op eventim.nl
    Als u al een account van CTS Eventim heeft vult u uw inloggegevens in en klikt u op ‘inloggen’.
    Als u nog geen account van CTS Eventim heeft klikt u op ‘nieuwe klant’. Doorloop het registratieformulier en klik op ‘Ga verder’.


    7. Controleer uw gegevens
    Controleer bij uw klantgegevens extra goed of alles (nog) klopt! Als dit in orde is klikt u op ‘Ga Verder’.


    8. Kies uw betalingswijze
    U heeft de mogelijkheid om te betalen met iDeal of Creditcard.

    iDeal U kunt gebruik maken van iDeal als u een rekening heeft bij de ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank. Meer informatie over iDeal vindt u op www.ideal.nl. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

    Creditcard U kunt gebruik maken van uw Eurocard/Mastercard of Visa Card.
    Hieraan zitten 3,5% extra transactiekosten verbonden.

    Vul uw gegevens in en klik op de gewenste manier van betalen. U wordt vervolgens doorverwezen naar de juiste site waarop u uw betaling kunt voldoen.

    Bevestiging
    Als uw betaling goed is voltooid ontvangt u hierover een betalingsbevestiging op het door uw opgegeven e-mailadres. U ontvangt nooit de kaarten zelf op uw e-mailadres.
  • pi_67000334
    die handleiding heb ik al vaak zien langskomen ;-)!
    pi_67000445
    haha ja indeed, maar nooit verkeerd om nog een keer door te lezen.

    ik zit zaterdag klaar met 4 laptops.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 10:33:26 #149
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_67000501
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef DJRV het volgende:
    haha ja indeed, maar nooit verkeerd om nog een keer door te lezen.

    ik zit zaterdag klaar met 4 laptops.
    Ben blij dat ik die stress niet heb zaterdag. Lang leve de voorverkoop

    Succes in ieder geval!
    * I intend to live forever, so far so good! *
      vrijdag 13 maart 2009 @ 10:37:47 #150
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67000640
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef DJRV het volgende:
    haha ja indeed, maar nooit verkeerd om nog een keer door te lezen.

    ik zit zaterdag klaar met 4 laptops.
    Als alles vastloopt zoals in Italië afgelopen nacht dan heb je niks meer aan zo'n handleiding Dan kan je alleen nog maar vloeken

    In ieder geval was de presale voor Amsterdam zeer simpel, alles is duidelijk weergegeven. Ik hoop dat de servers de toeloop op een fatsoenlijke manier aankunnen. Ik hou persoonlijk toch wat meer van het wie het eerst komt wie het eerst maalt principe van bij het postkantoor kaartjes kopen.
    Online ben je toch van veel meer factoren afhankelijk.
    Zoals je provider (upc) die er bij afgelopen nacht een paar minuten ook nog eens uitlag tijdens de verkoop van italië
    White Water Flipperkast
    pi_67001153
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 10:37 schreef Ternerito het volgende:

    [..]

    Als alles vastloopt zoals in Italië afgelopen nacht dan heb je niks meer aan zo'n handleiding Dan kan je alleen nog maar vloeken

    In ieder geval was de presale voor Amsterdam zeer simpel, alles is duidelijk weergegeven. Ik hoop dat de servers de toeloop op een fatsoenlijke manier aankunnen. Ik hou persoonlijk toch wat meer van het wie het eerst komt wie het eerst maalt principe van bij het postkantoor kaartjes kopen.
    Online ben je toch van veel meer factoren afhankelijk.
    Zoals je provider (upc) die er bij afgelopen nacht een paar minuten ook nog eens uitlag tijdens de verkoop van italië
    Das indeed ook een beetje mijn angst. Postkantoor heb je nog redeiljk zelf in de hand. Gelukkig is mijn provider redelijk stabiel (tele2) maar dat zegt niks over de connectie aan de andere kant. Als dat u2.com nou gewoon ideal geaccepteerd had ..
    pi_67001207
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef Ternerito het volgende:

    [..]

    Klopt, staat mij niets bij dat ze tijdens Vertigo ook 2 podia hadden.
    Das volgens mij met elke tour zo.
    pi_67001326
    Postkantoor had ik altijd 100% zeker een kaartje, m'n zus werkte er.

    Ik ga morgen naar m'n werk voor kaarten, daar is de internetverbinding een stuk sneller!
      vrijdag 13 maart 2009 @ 11:15:15 #154
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_67001921
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 10:53 schreef DJRV het volgende:

    [..]

    Das indeed ook een beetje mijn angst. Postkantoor heb je nog redeiljk zelf in de hand. Gelukkig is mijn provider redelijk stabiel (tele2) maar dat zegt niks over de connectie aan de andere kant. Als dat u2.com nou gewoon ideal geaccepteerd had ..
    Ik vind dat je juist via internet alles zelf in de hand hebt. Je bent niet afhankelijk van een trage medewerker of een lange rij voor je. Je hebt net als iedereen om 10:00 uur de kans om kaarten te kopen. En bij het postkantoor kan de verbinding er ook uit knallen, net zoals thuis.
    pi_67002334
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 10:58 schreef Luni het volgende:
    Postkantoor had ik altijd 100% zeker een kaartje, m'n zus werkte er.
    Juist om die praktijken van je zus is de ticketverkoop nu alleen nog maar online... bedank d'r maar ff namens mij!
    You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
    pi_67002451
    oeooeoe ben nu al in de stress voor morgenochtend!
    Ik ga 2 dingen tegelijk doen: via internet en telefoon proberen
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 11:32:27 #157
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_67002549
    Ah hier zijn we gebleven!
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
    pi_67002558
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Ik vind dat je juist via internet alles zelf in de hand hebt. Je bent niet afhankelijk van een trage medewerker of een lange rij voor je. Je hebt net als iedereen om 10:00 uur de kans om kaarten te kopen. En bij het postkantoor kan de verbinding er ook uit knallen, net zoals thuis.
    Naja ok wellicht wel, misschien is het ook wel omdat het minder tastbaar is.
    pi_67002590
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef MissJ het volgende:
    oeooeoe ben nu al in de stress voor morgenochtend!
    Ik ga 2 dingen tegelijk doen: via internet en telefoon proberen
    Mja die kan ook nog wel, alleen dan tegen 45 cpm. Hoe gaat dat eigenlijk? Hoe regel je het betalen e.d via de telefoon? Via CC?
    pi_67002909
    Hey Leon... wat een deceptie gister of niet!
    Ik voel me nog steeds een beetje ontgoocheld eigenlijk...
    You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 11:45:20 #161
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_67003028
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef CoExist het volgende:
    Hey Leon... wat een deceptie gister of niet!
    Ik voel me nog steeds een beetje ontgoocheld eigenlijk...
    Ja vond het ook behoorlijk klote. Ook niet echt zo lekker geslapen en ook al best vroeg wakker eigenlijk. Aan de andere kant heb je zoiets van: ja stel je eens voor dat...
    Gelukkig voor mijzelf heb ik ook kaartjes voor vanavond gekocht, dus bij mij valt de schade nog enigszins mee
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
    pi_67003393
    Lucky you, jij hebt nog kaarten voor vanavond!
    Zing maar ff mee vanavond: Are we Muslim or are we suicidal fundamentalist bombers...

    Veel plezier in Düsseldorf!
    You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 12:01:01 #163
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_67003605
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef CoExist het volgende:
    Lucky you, jij hebt nog kaarten voor vanavond!
    Zing maar ff mee vanavond: Are we Muslim or are we suicidal fundamentalist bombers...

    Veel plezier in Düsseldorf!
    Thanks!
    Ofeuh Disregarding bombs en suicidal Muslims
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
    pi_67005008
    Staat in het AD ook een stuk hoe kaarten te kopen voor U2:
    quote:
    Wie bestelt, komt vermoedelijk in een wachtrij terecht, druk nooit op 'refresh' want dan beland je weer achteraan.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 12:44:26 #165
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67005084
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Ik vind dat je juist via internet alles zelf in de hand hebt. Je bent niet afhankelijk van een trage medewerker of een lange rij voor je. Je hebt net als iedereen om 10:00 uur de kans om kaarten te kopen. En bij het postkantoor kan de verbinding er ook uit knallen, net zoals thuis.
    Ben ik het niet mee eens. Over het algemeen heb ik nog nooit serieuze problemen gehad bij een voorverkoop via een postkantoor. Menig postkantoor is zeer wel goed voorbereid op grote verkopen zoals U2. Ten tijde van Vertigo hadden ze het in Maassluis waar ik toen stond, best goed voor elkaar. 1 medewerker noteerde alles, de volgende draaide de kaarten uit, weer een ander medewerker was voor de betaling. Je betaalde dus feitelijk pas ruim nadat je kaarten waren uitgedraaid. Daar kan echt geen enkele internetverkoop voor een grote act aan tippen. Dat is toch echt een veel grotere loterij.

    Vanmorgen stond ik netjes in de wachtrij in Italie, ik ben aan de beurt, en nog gaat het mis. Tot 2x toe. Ik heb een paar duizend man voor moeten laten gaan, door simpelweg server ondercapaciteit. Dan praat ik nog niet eens over hoe moeilijk het tot meerdere keren alleen al inloggen was. Alleen de opera browser werkte goed IE en Chrome niet, tipje misschien?

    Op het internet heb je ook een lange rij voor je. Alleen zie je die visueel niet, maar als er 50.000 man of meer ook nog eens dubbel aan het inloggen zijn, dan wou je maar dat je gewoon lekker vroeg je bed uit kon om zelf te bepalen waar je in de rij staat voor het postkantoor. Hoe vroeger, hoe sneller...
    kom je om 10 uur bij het postkantoor, dan moet je niet gek staan te kijken als er 100 man voor je staan. Simpel zat...zo is het nu eenmaal met acts als U2.
    White Water Flipperkast
    pi_67005122
    Bleh, de voorverkoop van Parijs is óók al op een vrijdag.

    Hoe moet je als normaal, werkend mens in godsnaam aan kaartjes komen?
    pi_67005124
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 11:26 schreef CoExist het volgende:

    [..]

    Juist om die praktijken van je zus is de ticketverkoop nu alleen nog maar online... bedank d'r maar ff namens mij!
    Stel je niet zo aan man, stakker!

    Daar was zo'n strenge controle op dat ze met pijn en moeite 2 kaarten voor mij uit kon draaien.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 12:52:44 #168
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67005338
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 12:45 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
    Bleh, de voorverkoop van Parijs is óók al op een vrijdag. [ afbeelding ]

    Hoe moet je als normaal, werkend mens in godsnaam aan kaartjes komen?
    Italie was vannacht om 00:01, ook al zo'n vage tijd. Gelukkig had ik vandaag een vrije dag, dus kon ik lekker "uitslapen"

    maar je hebt gelijk. In de echte verkoop kan het weleens een uur duren voordat je tickets hebt, als je dan ook nog problemen krijgt dan is het niet te doen tijdens je werk, lijkt mij niet echt gepast...
    White Water Flipperkast
      vrijdag 13 maart 2009 @ 12:56:39 #169
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67005484
    ik heb al kaartjes voor U2 in Paris
    pi_67005650
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 12:56 schreef KimU2 het volgende:
    ik heb al kaartjes voor U2 in Paris
    Via een fanclubarrangement o.i.d.? Losse kaartjes zijn namelijk nog op geen enkele manier te koop.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 13:03:59 #171
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67005720
    nee, via een busmaatschappij hier...we gaan met de bus..ja de kaartjes heb ik nog niet thuis. wel betaald.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 13:15:21 #172
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67006040
    Heb ik ook een keer gedaan met een bus pakket naar Keulen in 2001. Achteraf toch best veel betaald. Zelfstandig regelen scheelde best wel wat geld.
    White Water Flipperkast
      Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 13:17:38 #173
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_67006117
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef Ternerito het volgende:
    Heb ik ook een keer gedaan met een bus pakket naar Keulen in 2001. Achteraf toch best veel betaald. Zelfstandig regelen scheelde best wel wat geld.
    Plus dat je nog maar af moet wachten of zo'n kaarten-sjacheraar er ook daadwerkelijk in slaagt om voor iedereen die heeft toegehapt tickets te bemachtigen.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 13:21:00 #174
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67006256
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Gert het volgende:

    [..]

    Plus dat je nog maar af moet wachten of zo'n kaarten-sjacheraar er ook daadwerkelijk in slaagt om voor iedereen die heeft toegehapt tickets te bemachtigen.
    Klopt Ik gun dat soort organisaties eigenlijk mijn geld niet. Geld verdienen over mijn en U2's en consorten hun rug. Verbieden zou mooi zijn. Alleen lijkt het uitbannen mij een utopie.
    White Water Flipperkast
    pi_67006711
    Hoeveel kaartjes voor ¤ 30 zijn er in de verkoop voor Arena? 10.000?
    pi_67006990
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 13:34 schreef Kroellie het volgende:
    Hoeveel kaartjes voor ¤ 30 zijn er in de verkoop voor Arena? 10.000?
    Ja, minstens. Dat was een eis van U2.
    pi_67009959
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 13:21 schreef Ternerito het volgende:

    [..]

    Alleen lijkt het uitbannen mij een utopie.
    Inderdaad, als je kijkt hoeveel er al weer aangeboden worden op Marktplaats, en daar ziten dan ook nog eens een hoop mensen bij die lid zijn van de "fan" club.

    En dan nog die ticketbureau's

    In Rotterdam ook, het ziin altijd dezefde gasten die zwart kaarten verkopen, ze staan er met wedstrijden van Feyenoord, met concerten in de Kuip en Ahoy en ze staan met kaarten bij grote Houseparties. Als je ze toch met elk evenement oppakt heb je die gasten toch zo uitgeroeid.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:12:17 #178
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67009964
    achjaaa wel naar U2 in Parijs met overnachting..en dag erna nog hele dag in parijs..wel mooi begin van de vakantie:)
      Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 15:15:06 #179
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_67010085
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Luni het volgende:

    [..]

    Inderdaad, als je kijkt hoeveel er al weer aangeboden worden op Marktplaats, en daar ziten dan ook nog eens een hoop mensen bij die lid zijn van de "fan" club.
    Het is een simpel rekensommetje. Lid worden van de fanclub kost 12,50 per kaartje. Die haal je er dik uit bij de doorverkoop. Heel "slim". Ze kunnen trots zijn op hun koopmansgeest.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:16:39 #180
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67010143
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef KimU2 het volgende:
    achjaaa wel naar U2 in Parijs met overnachting..en dag erna nog hele dag in parijs..wel mooi begin van de vakantie:)
    mag ik vragen hoeveel je kwijt bent?
    White Water Flipperkast
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:21:12 #181
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67010321
    180 euro met hotel en eten:)
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:22:51 #182
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67010389
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef KimU2 het volgende:
    180 euro met hotel en eten:)
    Valt opzich wel mee, mooie zitplaats erbij? Staanplaatsen hebben wij busreisjes vaak niet zoveel nut. Je komt te laat aan om mooi vooraan te staan.
    White Water Flipperkast
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:24:39 #183
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67010468
    nee staanplaatsen...we vertrekken om half 7 s'ochtens dus optijd komen moet toch wel lukke
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:27:39 #184
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67010572
    Tijdens Vertigo in Ams om 7.30 's ochtends zat de wachtrij al vol met nummertjes toen werd het hek alweer gesloten rond die tijd. Zover ik mij kon herinneren stond rond 12:00 uur er een behoorlijk lange rij Ik hoop voor je dat je op tijd bent voor een mooi plaatsje
    White Water Flipperkast
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:28:50 #185
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67010624
    anders neem ik mn giga kipling tas wel mee, ik wurm me wel naar voren
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:30:19 #186
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67010675
    Gewoon vriendelijke naar die Fransen kijken en gewoon oui oui blijven zeggen als je er voorbij loopt
    White Water Flipperkast
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:34:55 #187
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67010851
    indeed. voor de rest ken ik 1 zin frans; je ne comprends pas, vous pouvez parler plus lentement s'il vous plait. mjaa duurt nog lang
    pi_67012362
    Voulez-vous coucher avec moi (ce soir)?
    pi_67014196
    Hoeveel kaarten kunnen morgen max besteld worden? 4 stuks?

    Ik heb namelijk 2 zitplaatsen en 2 staanplaatsen nodig, kan dit dan tegelijkertijd?
      vrijdag 13 maart 2009 @ 17:49:02 #190
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67015397
    kitsjie kitsjie ya ya tataaaa, kitsjie kitsjieeee ya ya here.
    Mocha chocalata ya ya,
      vrijdag 13 maart 2009 @ 17:59:10 #191
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67015694
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 17:08 schreef Exterminator het volgende:
    Hoeveel kaarten kunnen morgen max besteld worden? 4 stuks?

    Ik heb namelijk 2 zitplaatsen en 2 staanplaatsen nodig, kan dit dan tegelijkertijd?
    Tijdens de presale via u2.com was het max 4 kaarten. De italiaanse algemene verkoop was het 6 kaarten per persoon max. In italie was het mogelijk om 2x veld en 2x zitten tegelijkertijd te bestellen. Geen idee of dit via de nederlandse verkoper mogelijk is. Niet op gelet toen ik mijn presale kaarten bestelde.
    White Water Flipperkast
      vrijdag 13 maart 2009 @ 18:16:43 #192
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67016213
    Tvp alvast voor morgen
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      vrijdag 13 maart 2009 @ 18:16:51 #193
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67016218
    klees net dat ze in 2010 waarschijnlijk ook nog n keer komen met nieuw album
      vrijdag 13 maart 2009 @ 18:20:01 #194
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67016294
    Ik kan niet inloggen op Eventim.. nog meer mensen dit probleem?
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      vrijdag 13 maart 2009 @ 18:22:22 #195
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67016351
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 18:16 schreef KimU2 het volgende:
    klees net dat ze in 2010 waarschijnlijk ook nog n keer komen met nieuw album
    Songs of Ascent inderdaad, tevens komen ze volgend jaar weer terug voor een vervolg van de Tour.

    Vergelijk het een beetje met Zoo tv in 1992, en later de Zooropa tour in 1993
    White Water Flipperkast
      vrijdag 13 maart 2009 @ 18:23:43 #196
    248462 KimU2
    magnificent
    pi_67016384
    glukkig hopelijk n nieuw bijbaantje met n wat hoger salaris =)
    pi_67016785
    Ik moest vandaag ook proberen om kaarten voor michael jackson te kopen voor een kennis.

    dat was helemaal een drama

    hoop dat het morgen wat soepeler gaat.

    ik ben al blij dat ik kaarten heb iig.

    heb er nu 1 over, dan kan ik die nog ruilen voor een 2e of 3e concert..
    pi_67018230
    Zo.. ik ga m'n PCtje eens afsluiten voor vandaag en wens alvast iedereen succes voor morgenvroeg Ik meld me hier wel weer met een dagboek over morgenvroeg
      vrijdag 13 maart 2009 @ 20:02:26 #199
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67019174
    Ik vrees met grote vrezen voor de bereikbaarheid van de site en alles morgen.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_67019377
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 20:02 schreef alors het volgende:
    Ik vrees met grote vrezen voor de bereikbaarheid van de site en alles morgen.
    me too.......
      vrijdag 13 maart 2009 @ 20:10:03 #201
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_67019397
    nm

    [ Bericht 49% gewijzigd door Roel_Jewel op 13-03-2009 20:10:10 ]
    pi_67020378
    Veel succes iedereen voor wie het morgen gaat proberen of nog eens gaat proberen. Ik wacht vol spanning op een 2e show en ga dan voor de 30 euro kaarten. Die voor de 20e zijn gelukkig al binnen (nou ja besteld en betaald dan ).
    pi_67023290
    Morgen proberen. M'n zus gaat aan de telefoon hangen en ik ga via Internet proberen. Ik acht de kans heel klein, maar goed; niet geschoten is altijd mis.
    *duimen gaat*
    I found myself alone,
    Alone above the raging sea
    That stole the only boy I loved
    And drowned him deep inside of me
      ESF Reporter vrijdag 13 maart 2009 @ 22:30:31 #204
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_67024952
    Ik ga me ook alvast voorbereiden op een debacle morgen. Dan kan het altijd meevallen. Succes iedereen!
      vrijdag 13 maart 2009 @ 22:34:16 #205
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_67025083
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 22:30 schreef Cee het volgende:
    Ik ga me ook alvast voorbereiden op een debacle morgen. Dan kan het altijd meevallen. Succes iedereen!
    Succes!
      vrijdag 13 maart 2009 @ 22:45:59 #206
    20979 darktower
    www.twitter.com/locuta
    pi_67025502
    Speculations about U2 Tour Itinerary and extra shows.
    Disclaimer: NOT BASED ON INSIDE INFORMATION
    But purely based on longtime experience with tour logistics AND common
    sense which extra shows will sell-out.
    What is possible on the dates in between the shows already announced:

    :30 June 2009: Camp Nou, Barcelona
    * Logistic-wise a gap of 4 unused days (the other 3 days are needed for
    transportation and production-build)
    - could mean extra concerts in Barcelona on July 01 and/or Milano July 06
    - OR even an extra gig with just 1 show. Zürich (July 3or 4) OR even
    Madrid (July 2 or 3) are feasible logistic wise (locations are pure
    speculation, but based on experience).
    07 July 2009: San Siro, Milano
    * 1 unused day, could mean extra show Milano July 08 OR Paris July 10.
    11 July 2009: Stade De France, Paris
    * 1 unused day, could mean extra show Paris July 12 OR (less likely)
    Nice July 14.
    15 July 2009: Charles Ehrmann, Nice
    * NO extra show. All days needed for transportation and build.
    18 July 2009: Olympic Stadium, Berlin
    * NO extra show. All days needed for transportation and build.
    20 July 2009: Arena, Amsterdam
    * IF trucking is pressed, there's room for an extra show Amsterdam 21
    July (Dublin 23 July less likely, because there's enough room for extra
    shows AFTER July 24)
    24 July 2009: Croke Park, Dublin
    * there's enough room for an extra show Dublin July 25 AND 26.
    OR (if no shows on 25 and 26) there's room for even an extra gig.
    Brussels is feasible (but not likely IF there a added shows in either
    Paris or Amsterdam). North Germany (Bremen or Hamburg) or even
    Mid-Germany (e.g Frankfurt) are also feasible. (again, locations are
    pure speculation, but based on experience).
    31 July 2009: Ullevi Stadium, Gothenburg
    (03 Aug 2009: Veltins Arena, Gelsenkirchen is no longer listed on
    http://360.u2.com but logistic-wise it is possible).
    * NO extra shows are likely in either Gothenburg or Chorzow. So if
    Gelsenkirchen is not happening than probably a different gig in Germany,
    August 03
    06 Aug 2009: Slaski Stadium, Chorzow
    * extra show possible, but not likely in either Chorzow or Zagreb.
    10 Aug 2009: Stadium Maksimir, Zagreb
    * No extra show likely in Zageb. If trucking is pressed London Aug 13 is
    possible, but not likely because there's enough room for extra shows
    after Aug 14
    14 Aug 2009: Wembley Stadium, Londen
    * Enough room for extra shows in London Aug 15 AND 16. OR (not likely)
    London Aug 15 AND Glasgow Aug 17.
    18 Aug 2009: Hampden Park, Glasgow
    * NO extra show
    20 Aug 2009: Don Valley Stadium, Sheffield
    * NO extra show
    22 Aug 2009: Millenium Stadium, Cardiff
    * No extra show. Transfer production to USA right away.
    Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
      vrijdag 13 maart 2009 @ 23:00:02 #207
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_67026032
    U2 zometeen @ BBC2 bij Comic Relief/Red Nose Day

    http://www.bbc.co.uk/programmes/b00j6lg2
      vrijdag 13 maart 2009 @ 23:23:44 #208
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_67026810
    U2 NU @ BBC2 met Get On Your Boots.
    pi_67027688
    Morgen hopelijk kaarten scoren..
    Het zullen helaas tribune kaarten worden mijn vriend wil niet zo lang staan. En mocht ik al een kaart voor het veld bemachtigen, ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan.

    Succes iedereen!
    pi_67030849
    Succes iedereen, ik kan iig lekker uitslapen morgen
    mis het toch wel om bij het postkantoor te zitten, vorige keer zat ik er nu ongeveer.
    hmmmm....WAT???
      zaterdag 14 maart 2009 @ 07:21:19 #211
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67031195
    Goed.. ik ben er klaar voor Nu weet ik wel dat er monteurs langskomen tussen 8 en 10 dus ik hoop dat ze vroeg zijn
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      zaterdag 14 maart 2009 @ 08:35:33 #212
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67031486
    heb eens ingelogd, zie weinig bijzonders nog. Op mijn gemakje afwachtend of concert 2 in de verkoop gaat Succes voor degene die voor concert 1 een kaartje willen boeken.
    White Water Flipperkast
      zaterdag 14 maart 2009 @ 08:36:57 #213
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67031497
    edit: ik kan niet lezen
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      zaterdag 14 maart 2009 @ 08:39:47 #214
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67031519
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 08:36 schreef Maraca het volgende:
    Hoe bedoel je concert 1 en concert 2? Als ik inlog op Livenation zie ik alleen bestel kaarten voor 20-07 en dan voorverkoop begint om 10.00 ..
    `

    Sterke geruchten over een concert op 21-07. Deze zal alleen pas in de verkoop gaan als concert op 20-07 uitverkocht is. Is ook in Gothenburg gebeurt. Die hebben er ook een extra concert op 01-08 bij gekregen, beide uitverkocht.

    Vroeger gingen de concerten gewoon direct na elkaar in de verkoop. Daar zat nog geen minuut verschil in bij het postkantoor. Geen idee hoe snel een 2e in de verkoop gaat via het Internet.
    White Water Flipperkast
      ESF Reporter zaterdag 14 maart 2009 @ 08:53:59 #215
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_67031612
    * Cee zit klaar. Drinkt 'tension tamer' thee.
    pi_67031614
    Jullie zitten ook bij eventim ingelogd allemaal?
    ٩๏̯͡๏)۶
      ESF Reporter zaterdag 14 maart 2009 @ 08:56:46 #217
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_67031629

    Gelukkig had ik me een paar dagen geleden al aangemeld want ik kreeg het activeringsmailtje pas na 24 uur binnen. Stel dat ik dat vandaag pas gedaan had.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 08:57:08 #218
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67031631
    Yep, met daar onderin het kruisje door de tickets...ik hoop dat daar over zeg een 2 uur een extra regeltje staat
    White Water Flipperkast
    pi_67031642
    Dank, ik zat een beetje te twijfelen of ik op de goeie pagina was, er staat idd nog geen bestel link op dit moment
    ٩๏̯͡๏)۶
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:00:55 #220
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67031663
    Je kan wel op het logo geen ticket drukken, kom je in een nieuw scherm. Daar staan normaal een de verschillende tickets. Daar staat nog niks. Ben benieuwd hoe dit gaat.

    In italie was het wel netjes. Na inloggen kwam je in een wachtscherm. Daarin stond hoeveel wachtenden je nog voor je had. Pas daarna kon je door naar het scherm van de kaartjes en je bestelling afronden. Is wel een goed principe. Hoe eerder je je aanmeld, hoe eerder je aan de beurt bent. Hier heb ik zoiets nog niet kunnen ontwaken. Misschien gebeurt dat pas als de toeloop te groot wordt
    White Water Flipperkast
    pi_67031700
    Nou ja, in ieder geval maar hopen dat de site er niet uit klapt zodadelijk.
    ٩๏̯͡๏)۶
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:06:46 #222
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67031715
    Dan grijp ik direct de telefoon
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:22:18 #223
    148588 rulerofdeath
    Ruler the Rotting-BrainEater
    pi_67031823
    iedereen succes. hoorde net op veronica dat ze het beter wouden doen als bij AC/DC
    Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
    De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
    I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
    Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:23:27 #224
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67031825
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:22 schreef rulerofdeath het volgende:
    iedereen succes. hoorde net op veronica dat ze het beter wouden doen als bij AC/DC
    ben zo zenuwachtig
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:24:04 #225
    23158 Miss_MacPhisto
    This is not an exit.
    pi_67031834
    Nou, ik zit klaar ..... duimen maar.
    Smell the flowers while you can....
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:24:38 #226
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67031840
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 08:39 schreef Ternerito het volgende:

    [..]

    `

    Sterke geruchten over een concert op 21-07. Deze zal alleen pas in de verkoop gaan als concert op 20-07 uitverkocht is. Is ook in Gothenburg gebeurt. Die hebben er ook een extra concert op 01-08 bij gekregen, beide uitverkocht.

    Vroeger gingen de concerten gewoon direct na elkaar in de verkoop. Daar zat nog geen minuut verschil in bij het postkantoor. Geen idee hoe snel een 2e in de verkoop gaat via het Internet.
    gezien de tourdata denk ik dat een 2de en eventueel 3de concert er wel in zit.
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:25:10 #227
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67031842
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:24 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
    Nou, ik zit klaar ..... duimen maar.
    telefoons staan uit, deurbel ook wens niet gestort te worden namelijk
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:25:40 #228
    23158 Miss_MacPhisto
    This is not an exit.
    pi_67031850
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    telefoons staan uit, deurbel ook wens niet gestort te worden namelijk
    Groot gelijk, prioriteiten stellen.
    Smell the flowers while you can....
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:26:37 #229
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67031860
    Nou ik heb alles gereed staan.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:28:03 #230
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67031875
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:25 schreef Miss_MacPhisto het volgende:

    [..]

    Groot gelijk, prioriteiten stellen.
    mn zoon naar zn kamer gestuurd die mag pas storen als het gelukt is
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:28:28 #231
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67031879
    Als Gothenburg al een 2e krijgt, sja...dan moet Amsterdam er toch ook een krijgen

    Een 3e twijfel ik nog over.
    White Water Flipperkast
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:29:29 #232
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67031890
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:28 schreef Ternerito het volgende:
    Als Gothenburg al een 2e krijgt, sja...dan moet Amsterdam er toch ook een krijgen

    Een 3e twijfel ik nog over.
    ik ook maar kijk er ook niet vreemd van op als die wel komt
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:29:39 #233
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67031891
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:26 schreef alors het volgende:
    Nou ik heb alles gereed staan.
    Ik ook.. zo nog even snel het telefoonnummer onder speed dial zetten voor het geval dat

    Toch had ik het idee dat er iets miste..

    * Maraca zet U2 op
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:30:32 #234
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67031899
    Iedereen succes voor de 1e Gelukkig ben ik niet zo zenuwachtig als jullie ik heb mijn veldplaatsen al
    White Water Flipperkast
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:32:43 #235
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67031919
    Als je belt, bel dan even een paar minuten ervoor. Hou je van de domme, ga vragen welke vakken etc Hou ze aan de lijn tot 10 uur
    White Water Flipperkast
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:33:15 #236
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67031923
    Het is geen computer dan?
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:34:13 #237
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67031935
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:29 schreef Maraca het volgende:

    [..]

    Ik ook.. zo nog even snel het telefoonnummer onder speed dial zetten voor het geval dat

    Toch had ik het idee dat er iets miste..

    * Maraca zet U2 op
    hahaha dat zat ik me net ook te bedenken
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:34:40 #238
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67031940
    wat is het telefoonnummer?
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:35:38 #239
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67031952
    0900 - 1010 2020 (¤ 0,45 p/m)
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_67031959
    0900 - 1010 2020 (¤ 0,45 p/m)
    You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:36:54 #242
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67031972
    okay
    thnx ff in de foon zetten meteen
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:38:04 #243
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67031981
    Bij mij staat er bel U2 thuis
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_67032015
    Ik zit ook klaar

    even nog een vraag (waarschijnlijk is het al eerder genoemd), maar wat houdt dat ticketdirect in?
    Ik heb wel een vermoeden, maar heb geen printer thuis.
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:41:13 #245
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67032024
    Volgens mij is dat bezorging.. dat je het thuis krijgt.. maar 100% zeker weten doe ik niet. De naam doet wel vermoeden dat je de kaartjes direct hebt dus printen..
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:41:14 #246
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032025
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:40 schreef MissJ het volgende:
    Ik zit ook klaar

    even nog een vraag (waarschijnlijk is het al eerder genoemd), maar wat houdt dat ticketdirect in?
    Ik heb wel een vermoeden, maar heb geen printer thuis.
    heb je ergens anders de mogelijkheid om te printen? want je kan die kaarten dan zelfs over 2 weken ofzo uitprinten
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:41:51 #247
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032028
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:38 schreef Maraca het volgende:
    Bij mij staat er bel U2 thuis



    omg ik heb zulke klamme handjes van de zenuwen
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      ESF Reporter zaterdag 14 maart 2009 @ 09:42:08 #248
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_67032032
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:40 schreef MissJ het volgende:
    Ik zit ook klaar

    even nog een vraag (waarschijnlijk is het al eerder genoemd), maar wat houdt dat ticketdirect in?
    Ik heb wel een vermoeden, maar heb geen printer thuis.
    quote:
    HEEFT U EEN POP-UP BLOCKER INGESTELD, SCHAKEL DEZE DAN UIT. U KUNT OOK TE ALLEN TIJDE UW TICKET TERUGVINDEN IN 'MIJN EVENTIM'.
    Moet goedkomen dus.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:42:14 #249
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032033
    en om de 5 minuten check ik mijn banksaldo ben doodsbang dat er opeens iets wordt afgeschreven
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_67032034
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    heb je ergens anders de mogelijkheid om te printen? want je kan die kaarten dan zelfs over 2 weken ofzo uitprinten
    Oooow ja hoor, kan op mijn werk printen! Dusss dan komt het goed als ik voor ticketdirect kies
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:42:46 #251
    61472 Its_Muppet
    "Shit Happens"
    pi_67032038
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:40 schreef MissJ het volgende:
    Ik zit ook klaar

    even nog een vraag (waarschijnlijk is het al eerder genoemd), maar wat houdt dat ticketdirect in?
    Ik heb wel een vermoeden, maar heb geen printer thuis.
    installeer even snel een PDFprinter, dan kan je hem naar jezelf mailen en ergens anders uitprinten.
    http://www.cutepdf.com/download/CuteWriter.exe
    I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:43:29 #252
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032045
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:42 schreef Its_Muppet het volgende:

    [..]

    installeer even snel een PDFprinter, dan kan je hem naar jezelf mailen en ergens anders uitprinten.
    http://www.cutepdf.com/download/CuteWriter.exe
    hoeft niet eens je kan ten alle tijde je ticket weer bekijken en printen op de site
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      ESF Reporter zaterdag 14 maart 2009 @ 09:43:35 #253
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_67032046
    Vraag is: refresh ik als een malle, met de kans dat de boel straks op hol slaat? Of wacht ik gewoon netjes tot de klok (welke klok? ) 10 uur slaat en ga dan met een handige klik naar 'tickets'?
    Oh man ik moet naar de wc.
    pi_67032051
    mensen ik zit er ook klaar voor!
    pi_67032055
    ik zit ook klaar,... voor me'n baas,. is op vakantie en belde net of ik kaartejes wil proberen te bemachtigen,. wat een kutband,. maar goed, hij wil er heen
    pi_67032057
    van Eventim:
    Hoe ontvang ik mijn Ticketdirect?
    Zodra u de betaling heeft verricht, opent zich een nieuw venster waarin uw Ticketdirect wordt weergegeven. Nu hoeft u dit document alleen nog maar uit te printen. Gelijktijdig wordt u een bevestiging per e-mail toegestuurd, waarin een link naar de rubriek mijn eventim is opgenomen. Wanneer u zich hier met uw persoonlijke gebruikersnaam aanmeldt, kunt u het document opnieuw oproepen en uitprinten.
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:44:17 #257
    61472 Its_Muppet
    "Shit Happens"
    pi_67032058
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    hoeft niet eens je kan ten alle tijde je ticket weer bekijken en printen op de site
    ooooowwwwww, das makkelijk!
    I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:44:29 #258
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032063
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:43 schreef Cee het volgende:
    Vraag is: refresh ik als een malle, met de kans dat de boel straks op hol slaat? Of wacht ik gewoon netjes tot de klok (welke klok? ) 10 uur slaat en ga dan met een handige klik naar 'tickets'?
    Oh man ik moet naar de wc.
    nu snel plassen. vanaf 5 voor als een gestoorde op f5 gaan rammen
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:44:33 #259
    133873 Pink_Floyd
    FOK! ReviewER
    pi_67032065
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    tvp
    en hier ook al
    pi_67032069
    Succes voor jullie!
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:46:04 #261
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_67032088
    Morgen
    vraagje (nOOb mode ): als ik kaartjes via livenation koop, zijn dat dan alleen de kaartjes die je zelf moet uitprinten, of je krijg je gewoon "echte" kaartjes toegestuurd? ik begrijp uit de site dat ze daar alleen kaartjes verkopen die je moet uiprinten
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:46:10 #262
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032091
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
    Succes voor jullie!
    laat me raden jij hebt al kaarten?
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:46:22 #263
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032093
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:46 schreef Timo20 het volgende:
    Morgen
    vraagje (nOOb mode ): als ik kaartjes via livenation koop, zijn dat dan alleen de kaartjes die je zelf moet uitprinten, of je krijg je gewoon "echte" kaartjes toegestuurd? ik begrijp uit de site dat ze daar alleen kaartjes verkopen die je moet uiprinten
    je kan kiezen
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:46:39 #264
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67032095
    Nog 14 minuten mensen
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
    pi_67032101
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    laat me raden jij hebt al kaarten?
    pi_67032105
    zooo ik ben ook wakker .
    Laat de ellende maar beginnen *waar is het bier?*

    Zijn jullie al ingelogd op eventim?
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:48:05 #267
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032113
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:47 schreef Exterminator het volgende:
    zooo ik ben ook wakker .
    Laat de ellende maar beginnen *waar is het bier?*

    Zijn jullie al ingelogd op eventim?
    al vanaf half 8 vanochtend
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:48:22 #268
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032121
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:47 schreef Miracle_Drug het volgende:

    [..]

    ik wil ook een creditcard
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:49:21 #269
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032132
    11 minuten
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:49:38 #270
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032137
    straks om 10 uur is dit topic opeens dood
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:50:13 #271
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_67032144
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    ik wil ook een creditcard
    Dan bestel je er toch een...
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_67032149
    Ooow ik ben ook zo bang dat mijn internet er ineens uitligt terwijl ik net kaarten aan het bestellen ben
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:50:29 #273
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67032150
    Maar om 10:05 is het
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:50:30 #274
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_67032151
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    je kan kiezen
    ok thanks
    Heb nu een account aangemaakt bij dat eventim. Kan ik dus zowel proberen via die site als via de livenation site of kun je maar één van de twee gebruiken?
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:50:44 #275
    61472 Its_Muppet
    "Shit Happens"
    pi_67032156
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:

    [..]

    ik wil ook een creditcard
    Wat heeft dat te maken met het al hebben van kaartjes?
    I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
    pi_67032159
    Ik heb gelukkig ook al GA tickets voor 20 juli...
    Maar ik stress wel ff solidair met jullie mee
    You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
    pi_67032162
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:50 schreef Maraca het volgende:
    Maar om 10:05 is het
    Laten we het hopen, voor iedereen hier!
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_67032168
    succes allemaal
    pi_67032170
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:50 schreef Its_Muppet het volgende:

    [..]

    Wat heeft dat te maken met het al hebben van kaartjes?
    Heel veel Lidmaatschap van U2.com kan alleen met creditcard.. en zo hebben leden al kaarten kunnen bestellen van de week
    pi_67032171
    Laat me best klote als ideal er nu opeens uitvliegd

    Het valt me op dat de site van Eventim (nog) niet traag is...
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:51:49 #281
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67032173
    Wie hopen jullie voor het voorprogramma? Ik hoop op Elbow In ieder geval niet weer Snow Patrol zoals in 2005.

    Snow Patrol is ook al voorprogramma in Milaan
    White Water Flipperkast
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:51:52 #282
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032175
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:50 schreef CoExist het volgende:
    Ik heb gelukkig ook al GA tickets voor 20 juli...
    Maar ik stress wel ff solidair met jullie mee
    dat is lief van je
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:51 schreef MissJ het volgende:

    [..]

    Laten we het hopen, voor iedereen hier!
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      ESF Reporter zaterdag 14 maart 2009 @ 09:51:59 #283
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_67032178
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:50 schreef Timo20 het volgende:

    [..]

    ok thanks
    Heb nu een account aangemaakt bij dat eventim. Kan ik dus zowel proberen via die site als via de livenation site of kun je maar één van de twee gebruiken?
    Je moet je eerst inloggen bij Eventim. Heb je al een wachtwoord?
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:52:28 #284
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_67032188
    succes allemaal
    Engaging Infinite Improbability Drive..
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:52:47 #285
    154446 steve-urkel
    Did I Do That??
    pi_67032190
    iedereen ook de cache van hun internet browser verwijderd? Cache betekent reeds opgeslagen pagina's, waardoor hij wellicht een oudere weergeeft dan dan het daadwerkelijk is?

      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:52:52 #286
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_67032193
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:51 schreef Ternerito het volgende:
    Wie hopen jullie voor het voorprogramma? Ik hoop op Elbow In ieder geval niet weer Snow Patrol zoals in 2005.

    Snow Patrol is ook al voorprogramma in Milaan
    Alhoewel het voorprogramma me doorgaans gestolen kan worden, prefereer ik dan toch Elbow.
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
    pi_67032196
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:51 schreef Exterminator het volgende:
    Laat me best klote als ideal er nu opeens uitvliegd

    Het valt me op dat de site van Eventim (nog) niet traag is...
    Ja mij ook!
    heb het gevoel dat het heel makkelijk gaat zometeen... of is dat valse hoop
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:53:22 #288
    9738 para909
    Mr Mojo Risin'
    pi_67032197
    *ik mis het postkantoor ineens...*
    Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
    http://www.flickr.com/photos/wimw79/
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:53:39 #289
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_67032201
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:51 schreef Cee het volgende:

    [..]

    Je moet je eerst inloggen bij Eventim. Heb je al een wachtwoord?
    ja, en ben ook ingelogd op m`n account op die site
    pi_67032206
    Livenation.nl ligt al op z'n gat... woehoe!
    pi_67032208
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:53 schreef para909 het volgende:
    *ik mis het postkantoor ineens...*
    Het had altijd wel wat hé
    pi_67032209
    je moet toch eerste bij live nation zijn en dan word je doorverwezen naar eventim, j het is handig als je van te voren een accoutn hebt
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:54:10 #293
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_67032214
    Zo, vriendin zit ook achter de pc en haar vriendje gaat zo bellen.. moet lukken
    Ik wil ook graag dat iedereen hier naar U2 kan
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:54:14 #294
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032218
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:53 schreef MissJ het volgende:

    [..]

    Ja mij ook!
    heb het gevoel dat het heel makkelijk gaat zometeen... of is dat valse hoop
    dat gevoel heb ik ook

    donderdag zag het er nog naar uit dat ik geen kaarten kon krijgen en opeens gebeurde er allemaal positieve dingen waardoor ik nu mee zit te zenuwpezen dus die kaarten moeten ook lukken
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:54:15 #295
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_67032219
    Succes allen .
    pi_67032222
    Ik heb gehoord dat je tijdens de wachtrij niet moet F5-en omdat je dan weer helemaal achter aan de virtuele wachtrij word geplaatst!
    You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
    pi_67032226
    Zo, Eventim staat klaar. Livenation loopt nu al vast geloof ik
    pi_67032227
    zijn jullie ook al bezig om te kijken of je al kan bestellen?
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:54:43 #299
    152668 Ternerito
    El Pueblo Vencerá
    pi_67032229
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:53 schreef MissJ het volgende:

    [..]

    Ja mij ook!
    heb het gevoel dat het heel makkelijk gaat zometeen... of is dat valse hoop
    In Italie ging het tot een paar minuten voor super, en dan...sja...tot nu toe inderdaad erg snel
    White Water Flipperkast
      zaterdag 14 maart 2009 @ 09:54:45 #300
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_67032230
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:53 schreef para909 het volgende:
    *ik mis het postkantoor ineens...*
    ja ik ook

    stond je met een hele groep U2 liedjes te zingen enz
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_67032231
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Succes allen .
    Hey Roel, jij ook hier Al iets vernomen over Gelsenkirchen?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')