Dat heb ik ook. Ik verwacht wel dat ergens deze dagen die er wel in komt te staan. Ik maak me er nu ieder geval nog geen zorgen om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:38 schreef Murray het volgende:
HELP.
Wie heeft er vanochtend kaarten gekocht?
Log dan eens in op eventim.nl, en kijk eens of je je order ook kan terugvinden onder je orderhistorie?
Daar staat bij mij namelijk niets... :|
[quote]
Als u eenmaal bent ingelogd, kiest u voor ORDERHISTORIE. In uw Orderhistorie kiest u vervolgens voor ORDERNUMMER. Hier vindt u alle relevante informatie met betrekking tot uw bestelling.
Staat er geen Ordernummer, dan raden wij u aan om zo snel mogelijk een nieuwe bestelling te plaatsen.
![]()
ik heb wel een bevestigingsmail gekregen met ordernummer etc, maar ben toch benieuwd of iedereen dit heeft.
Hoiquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef Murray het volgende:
Ik heb trouwens nog kaarten over.
Men wil wel met me mee, maar een vakantie afzeggen ho maar...
Hier ook, ik maak me er ook geen zorgen om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik verwacht wel dat ergens deze dagen die er wel in komt te staan. Ik maak me er nu ieder geval nog geen zorgen om.
heb je veldkaarten????!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef Murray het volgende:
Ik heb trouwens nog kaarten over.
Men wil wel met me mee, maar een vakantie afzeggen ho maar...
Ik denk inderdaad dat het hoogsten 2 concerten worden. 20 en 21 juli. Zit me af te vragen hoe het in 2005 was.. werd toen ook maar 1 concert aangekondigd om er uiteindelijk toch 3 te geven?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef Murray het volgende:
Hoeveel concerten verwachten jullie eigenlijk?
Ik denk dat het maar bij 2 blijft..
De 24e staan ze weer in Dublin.
Er wordt gespeculeerd dat ze de 20e, 21e, en 22e in Amsterdam staan maar dat betwijfel ik eigenlijk...
Ik verwacht gewoon Get On Your Boots.. met het hele the future needs a big kiss Zooropa achtige intro'tje.. inclusief het Wilhelmus natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:59 schreef Dandelion het volgende:
Ander verhaal dan. Wat voorspellen jullie als openingsnummer voor de concerten?
Ik zet in op Fez.
Vergeet mijn post nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:47 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon Get On Your Boots.. met het hele the future needs a big kiss Zooropa achtige intro'tje.. inclusief het Wilhelmus natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wie wat waar hoeveel en aan wie kan ik het bosje bloemen sturen als ik ze kan overkopen?
lol.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:45 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
heb je veldkaarten????!
hoeveel heb je er precies over?
tussen alle concertgekte door...vandaag een leuk interview in OOR met Edge en Larry Mullen
Jij zat toch ook in de accountancy... in de achterhoek.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:54 schreef Maraca het volgende:
awhz..Wij zijn niet toevallig collega's?
Nou ja, zaterdag maar mijn F5 knop verslijten
1 aangekondigt, 3 gegeven idd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:47 schreef Bartjuh1981 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het hoogsten 2 concerten worden. 20 en 21 juli. Zit me af te vragen hoe het in 2005 was.. werd toen ook maar 1 concert aangekondigd om er uiteindelijk toch 3 te geven?
Als iedereen dat nou eens gaat doen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef Dandelion het volgende:
Van opnamen en foto's maken ben ik allang afgestapt. Ik concentreer me liever op het concert. Terug zien doe ik later wel op DVD, dat is veel mooier dan welke opname ik ooit kan maken. Foto's haal ik wel in betere kwaliteit van het internet.
Er zit heel veel bagger tussen idd. ik pik alleen de pareltjes ertussen uit.. zelfs die audience recordings zijn soms echt geweldig.quote:En bootlegs downloaden daar begin ik al helemaal niet meer aan. Uit de maat meeklappende mensen, schreeuwers en andere onzin hoor je daar meestal beter op dan de band. Al die moeite is het me niet waard.
Dat heeft zo te horen iedereen dus. no worries.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:05 schreef rapje het volgende:
Help Help, Ik heb hier een geprinte bevestiging met stoelnummers, namen etc maar in 'mijneventim' is echt niets te vinden onder Orderhistorie.........heb ik wel kaartjes
150 vind ik ook wat aan de hoge kant ja. Dan ga ik wel een ringtje hoger zitten voor de helft van het geld..quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind die prijs van 150 euro zo raar.... net of ze die lage ticketprijzen willen compenseren om er toch nog iets aan te kunnen verdienen.
Waarschijnlijk wordt je ticket gescand.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:03 schreef janp32 het volgende:
PS het lijkt op het plaatje van livenation alsof de staanplaatsen niet 'om' het podium staan, maar dat lijkt mij niet waar. Wat denken jullie???
plaatje op u2.com klopt niet. heeft livenation later aangepast.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:03 schreef janp32 het volgende:
podiumplaats van plaatje op livenation.nl komt niet overeen met plaatje op u2.com (http://360.u2.com/images/largevenues/lg_amsterdam.jpg) let als referentiepunt maar op de perstribune, tweede ring lang zijde. Dit verschilt op beide plaatjes.
Die klopt ook niet hoor. Ik heb 4 kaarten voor vak 427 en toch echt ¤82,50 betaald.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:08 schreef Murray het volgende:
[..]
plaatje op u2.com klopt niet. heeft livenation later aangepast.
voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
Wat vreemd dat het podium op dit plaatje toch tegen de kant staat? Volgens alle eedere berichten en schetsen staat U2 rechter onder overkapping die op het veld staat (met de 4 "palen" op de hoeken) ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:08 schreef Murray het volgende:
[..]
plaatje op u2.com klopt niet. heeft livenation later aangepast.
voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
Dan zou ik livenation om wat geld terug vragen, volgens het kaartje wat ze nu hebben moet dat ¤ 30 kosten..quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die klopt ook niet hoor. Ik heb 4 kaarten voor vak 427 en toch echt ¤82,50 betaald.
podium moet je even niet naar kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:14 schreef Bartjuh1981 het volgende:
[..]
Wat vreemd dat het podium op dit plaatje toch tegen de kant staat? Volgens alle eedere berichten en schetsen staat U2 rechter onder overkapping die op het veld staat (met de 4 "palen" op de hoeken) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |