Ach heb rapport gegeven bij marktplaats. Verder kun je denk ik weinig doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef rapje het volgende:
Ja, wat een zielepoten, zeg! Ik zeg massaal mailen. Heb hem ook even gemeld dat hij zijn lidmaatschap en de geldigheid van zijn kaarten riskeert, zie oproep forum u2.com
Op dat soort site waag ik mij al niet eens voor concertkaarten. Veel te riskant. Dit merkte ik ook al snel met Michael Jackson kaarten. Er waren zelfs ticketsites die heel betrouwbaar leken kvk genoteerd e.d.. Al waren dat weer wederverkopers en waren ze zelf ook nog niet zeker van kaartjes dus was je uiteindelijk je geld ook nog eens kwijt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Dandelion het volgende:
[..]
heb je geen linkje?
[edit]
lama
deze oplichter dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, zet je wel ff je nummerherkenning uit?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef rapje het volgende:
Staat ook een mobiel nummer van Bas. De beller is sneller...
Tja er loopt op fok al ergens een topic over dat soort onderkruipsels. Als je dan leest dat mensen het blijkbaar heel normaal vinden... En ergens snap ik het ook nog wel, ik heb straks de mogelijkheid om 4 tickets te kopen, heb er maar 2 nodig. Ik koop er maar 2, maar als je er vier koopt kun je er 2 weer met winst doorverkopen (of zonder winst natuurlijk).quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Psst, push the button levert een 404 error op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Psst, push the button levert een 404 error op...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef Bergie88 het volgende:
[..]Tja, daar is zo'n ondertitel sig weet ik veel ding toch voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, daar is zo'n ondertitel sig weet ik veel ding toch voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan nog even verder gaan maar dan worden er denk ik mensen boos daarom maar een u2 plaatje in deze post
Eergisteren las ik nog op eventim dat er geen kaarten in de pre-sale gingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef DrowningMan het volgende:
mijn excuses, maar hier nog één vraag over het eventim/livenation gedoe. Je schijnt via livenation kaarten te moeten kopen, en dan wordt je via livenation doorgestuurd naar eventim. Maar waarom moet je dan in vredesnaam een eventim account hebben? En kan je zaterdag ook meteen via eventim bestellen om de hele horde van livenation voor te zijn?
Waarom denk je dat ze White as snow niet zullen spelen? Nummers als Exit, Love is blindness, New York en meer uit die catergorie werden tijdens de albumtours ook gewoon gespeeld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:31 schreef DrowningMan het volgende:
als we toch bezig zijn.
ik wil graag horen;
Gloria
40
Bad
White As Snow(weinig kans dat ze die spelen)
Gone(goed nummer ja)
If You Wear That Velvet Dress
Discotheque ook toevallig?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:22 schreef Morrigun99 het volgende:
Nog wat nummers dan die ik wil horen:
Gone
Mofo
Please
wellicht een verband te herkennen....;)
Livenation is de organisator van het concert (eigenlijk de Nederlandse dochter Mojo Concerts). Zij hebben alleen geen systeem om concertkaarten te verkopen, daar gebruikten ze voorheen Ticketservice voor, maar sinds januari zijn ze overgstapt naar Eventim.nl. Eventim doet dus de technische afhandeling voor Mojo (Livenation). Zaterdag zal je dus vanaf Livenation worden doorgelinkt naar het bestelgedeelte op de Eventim site. Waarschijnlijk kun je inderdaad ook rechtstreeks naar de Eventim-site gaan om daar te bestellen. Maar hoe het precies gaat blijkt denk ik pas zaterdagochtend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef DrowningMan het volgende:
mijn excuses, maar hier nog één vraag over het eventim/livenation gedoe. Je schijnt via livenation kaarten te moeten kopen, en dan wordt je via livenation doorgestuurd naar eventim. Maar waarom moet je dan in vredesnaam een eventim account hebben? En kan je zaterdag ook meteen via eventim bestellen om de hele horde van livenation voor te zijn?
als ze New York zelfs gespeeld hebben, gaat White As Snow inderdaad ook wel voorbij komen denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze White as snow niet zullen spelen? Nummers als Exit, Love is blindness, New York en meer uit die catergorie werden tijdens de albumtours ook gewoon gespeeld.
Schitterend nummer! Maar dat enorm mooie trompetje moet er dan óók bij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
als ze New York zelfs gespeeld hebben, gaat White As Snow inderdaad ook wel voorbij komen denk ik.
40quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:31 schreef DrowningMan het volgende:
als we toch bezig zijn.
ik wil graag horen;
Gloria
40
Bad
White As Snow(weinig kans dat ze die spelen)
Gone(goed nummer ja)
If You Wear That Velvet Dress
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |