abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 december 2008 @ 02:56:43 #1
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64048368
Hier verder over de beste serie aller tijden!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64048445
Nou ik ben er ook weg van.
Het kijken van die serie geeft me zo'n ongelooflijke levensinspiratie!!! Al die emoties, al die interacties, het is wonderbaarlijk. Ik probeer dan ook het "image" van de mensen uit die serie te imiteren en toe te passen in mijn eigen leven, bijvoorbeeld als ik in een situatie op werk zit... dat ik dan bedenk hoe Hank zou reageren enzo!!! Naah Pfoeee !
pi_64048860
quote:
Jed Bartlet: What's next?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 16 december 2008 @ 07:29:28 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64049037
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 02:56 schreef darktower het volgende:
Hier verder over de beste serie aller tijden!
Of ik het de beste serie vond, weet ik niet zo zeker, maar genieten was het wel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64049125
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 07:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Of ik het de beste serie vond, weet ik niet zo zeker, maar genieten was het wel
Het staat in ieder geval in mijn top 5 van beste series ooit
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 16 december 2008 @ 07:53:59 #7
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
  dinsdag 16 december 2008 @ 09:35:41 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64050193
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 07:49 schreef Bruce117 het volgende:
Het staat in ieder geval in mijn top 5 van beste series ooit
Daar kan ik me in vinden
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64050404
Ben een tijdje terug tot halverwege het tweede seizoen gekomen. Is de rest van de serie van vergelijkbaar niveau?
  dinsdag 16 december 2008 @ 09:51:41 #10
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_64050488
Zo niet beter.
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:26:27 #11
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64051240
Tvp. Blijft genieten, deze serie!
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_64076198
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 07:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Of ik het de beste serie vond, weet ik niet zo zeker, maar genieten was het wel
nou, noem mij ns één serie die beter is. Eentje maar.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 17 december 2008 @ 00:47:41 #13
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64076704
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:47 schreef rgras het volgende:
Ben een tijdje terug tot halverwege het tweede seizoen gekomen. Is de rest van de serie van vergelijkbaar niveau?
Waarom ben je destijds gestopt?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 17 december 2008 @ 02:32:43 #14
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64077837
Hoe kun je nou stoppen met WW kijken?

Ik heb trouwens leuk nieuws; was vandaag in de Tweede Kamer (veel Kamerleden kennen WW!) en Wouter Bos wil 1e exemplaar van mijn boek in ontvangst nemen als het uitkomt. Leuk
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64077988
quote:
Op woensdag 17 december 2008 02:32 schreef darktower het volgende:
Hoe kun je nou stoppen met WW kijken?

Ik heb trouwens leuk nieuws; was vandaag in de Tweede Kamer (veel Kamerleden kennen WW!) en Wouter Bos wil 1e exemplaar van mijn boek in ontvangst nemen als het uitkomt. Leuk
Gefeliciteerd
pi_64078944
quote:
Op woensdag 17 december 2008 02:32 schreef darktower het volgende:
Hoe kun je nou stoppen met WW kijken?

Ik heb trouwens leuk nieuws; was vandaag in de Tweede Kamer (veel Kamerleden kennen WW!) en Wouter Bos wil 1e exemplaar van mijn boek in ontvangst nemen als het uitkomt. Leuk
Cool
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_64080544
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:47 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Waarom ben je destijds gestopt?
Had het toendertijd even een weekje druk en ben daarna WW helemaal vergeten.
  woensdag 17 december 2008 @ 10:41:23 #18
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64081266
Als ik tijd en plaats rond heb voor boekpresentatie nodig ik jullie ook nog wel even uit. Ik ga Wouter trouwens WW ook aanpraten. Hij vindt films als True Colors en Wag The Dog leuk zei hij gister, dan moet hij WW helemaal fantastisch vinden, lijkt mij.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64082478
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef darktower het volgende:
Als ik tijd en plaats rond heb voor boekpresentatie nodig ik jullie ook nog wel even uit. Ik ga Wouter trouwens WW ook aanpraten. Hij vindt films als True Colors en Wag The Dog leuk zei hij gister, dan moet hij WW helemaal fantastisch vinden, lijkt mij.
Heeft die beste man helemaal geen tijd voor joh... hij moet een schadeclaim van 11 miljard weg zien te praten Maareh...boekpresentatie..cool
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 17 december 2008 @ 12:20:14 #20
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_64084242
tsja.. ww werd veuls te laat uitgezonden .. (na 12 uur. nog onmogelijkere tijd na sopranos ..)

moet tochecht die boxset maar es halen . verrassend dat ze er met het hele Obama gehalte niet een groter slaatje uit hebben gehaald...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 17 december 2008 @ 14:36:49 #21
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64088712
WW is een goed verkopende dvd box hoor, vergis je niet. Ik heb 'm twee weken terug nog gekocht.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 17 december 2008 @ 14:40:22 #22
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64088818
Ik heb trouwens dat interview bij Charlie Rose zitten kijken met Sorkin, Sheen, Whitford, Schiff, Janney en Spencer, maar ik dacht dat iemand zei dat dat twee uur was? Is maar 1 uur..? Was wel erg leuk!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64089887
Charlie Rose is 1 uur, maar wel een mooi uur . Zal ik trouwens nog even een leuke afbeelding voor de OP in elkaar knallen? Ziet er wel zo mooi uit. Zodra ik tijd heb fix ik wel even wat.
pi_64090125
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:47 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Waarom ben je destijds gestopt?
Vóór Two Cathedrals, dus er is sowieso geen andere oplossing dan doorkijken.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_64092658
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Vóór Two Cathedrals, dus er is sowieso geen andere oplossing dan doorkijken.
Vooruit, dat wordt dus een avondje West Wing.
pi_64093811
quote:
Op woensdag 17 december 2008 16:43 schreef rgras het volgende:

[..]

Vooruit, dat wordt dus een avondje maandje of 3 West Wing.
Ervanuitgaande dat je ook nog werkt. Als je student bent en fulltime gaat kijken ben je wel in een maandje klaar denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_64094917
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ervanuitgaande dat je ook nog werkt. Als je student bent en fulltime gaat kijken ben je wel in een maandje klaar denk ik
Student, dus dat betekent dat ik vijf uur per week geen tijd heb om West Wing te kijken.
pi_64095278
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:09 schreef rgras het volgende:

[..]

Student, dus dat betekent dat ik vijf uur per week geen tijd heb om West Wing te kijken.
Hmm...ff rekenen..... 7 seizoenen x 22 afleveringen x 1 uur (50 minuten TV kijken, 10 minuten logistieke acties uitvoeren) = 154 uur.

Beschikbare tijd: 7 x 24 - 5 = 163 uur.

Wow.....je houd tijd over Kun je toch nog een beetje slapen Nou....tot over een week. Dan kun je hier helemaal meepraten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 17 december 2008 @ 19:37:29 #29
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64097394
Leuk nieuws van Wouter
Ik heb Ronald Plassterk ook al eens horen vertellen over TWW. Hij is ook helemaal fan
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_64098078
had Plasterk ook niet een WW-fragment in zijn Zomergasten-avond?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 17 december 2008 @ 20:03:50 #31
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64098415
Oh, als ik dat had geweten had ik Ronald daar gister even over aangesproken, die was er ook (iedereen was er, was kerstdiner, vandaar). Ik zie hem zaterdag weer denk, bij de politieke ledenraad van de PvdA in Arnhem. Ik zal het eens navragen, leuk.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 17 december 2008 @ 20:12:58 #32
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64098754
Is hier iemand heen geweest? http://www.coolpoliticspr(...)-Wing-Fan-Avond.html
Ik zat toen nog in de VS. Had wel een uitnodiging gehad en was absoluut gegaan als ik in Nederland was geweest, maar dat was dus helaas niet het geval.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64105852
Ik weet niet zeker of hij daadwerkelijk een fragment meegenomen had, maar dit staat op

http://www.vpro.nl/progra(...)7355/items/39829539/
quote:
Plasterk is een enorme fan van Aaron Sorkin die de tekst heeft geschreven voor Charlie Wilsons War maar ook voor West Wing. Plasterk is een groot fan van West Wing en heeft alle seizoenen op zijn iPod geladen
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 17 december 2008 @ 23:56:33 #34
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64106536
Van zomergasten weet ik niet zeker maar mij hij heeft wel bij De Wereld Draait Door er wat over vertelt. Lieten ze nog een stukje zien van de eerste aflevering. Van Josh en Sam die allebij nog hun kleding van gisteren aan hebben. Sam omdat hij bij Lorie heeft geslapen, Josh omdat hij op zijn bureau inslaap is gevallen

Edit: Ik zie op de site van zomergasten niet TWW staan als fragment. Wel een fragment uit Charlie Wilsons war. Het zou me niet verbazen als aan de hand daarvan het ook wel even over TWW gegaan zou zijn.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 18 december 2008 @ 00:02:52 #35
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64106700
ja ik zag het
ww is everywhere:)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 18 december 2008 @ 20:50:30 #36
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64130553
Even off-topic.. ik sta op Geenstijl hoor ik net...
http://www.geenstijl.nl/m(...)ingen_2009.html#more
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64130639
En waar kom jij in dat artikel voor?
  donderdag 18 december 2008 @ 20:56:46 #38
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64130734
Nou, ik heet Kirsten.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 21 december 2008 @ 06:19:32 #39
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64200303
Ik heb gisteren de engelse box gehaald met alle seizoenen. iets minder dan 60 euro bij Amazon.co.uk
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_64202900
quote:
Op zondag 21 december 2008 06:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb gisteren de engelse box gehaald met alle seizoenen. iets minder dan 60 euro bij Amazon.co.uk
Don't tempt me.
  zondag 21 december 2008 @ 12:20:46 #41
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_64203356
quote:
Op zondag 21 december 2008 06:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb gisteren de engelse box gehaald met alle seizoenen. iets minder dan 60 euro bij Amazon.co.uk
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 22 december 2008 @ 15:19:46 #42
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64246466
Ah, hier zijn jullie...

Ik heb dit weekend een soort marathon gehad met seizoen drie en zes door elkaar. Ik ben zelf met zes bezig nu, maar lief is nu pas halverwege 3, dus het is een beetje mixen. Gaat best...

Overigens: Vorig jaar heb ik ergens (illegaal) het eerste seizoen van Commander in Chief gekocht. Achteraf gezien bij lange na niet zo goed als WW, maar toch vermakelijk en goed gespeeld. Helaas al na een seizoen stopgezet in de VS (en daar gaan me toch een cpmplottheorieën over online! ). Kortom: misschien toch wat voor mensen die echt omhoog zitten...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 22 december 2008 @ 15:54:14 #43
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_64247597
Leuk dat ik Matt Santos weer tegenkwam in het derde seizoen van Dexter
  maandag 22 december 2008 @ 16:02:46 #44
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_64247853
Ik heb overigens voor een recent nummer van FilmValley (nummer 55) minister Ronald Plasterk geïnterviewd over zijn passie voor West Wing. Voor de liefhebber hier het transcript:
quote:
Met Andere Ogen
Neem eens een deskundige mee naar de film

Minister Ronald Plasterk over The West Wing

Zelf maakt hij het politieke wereldje van zeer nabij mee, en ziet in Jed Bartlet de ideale leider. Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen Ronald Plasterk is fan van The West Wing, heeft alle afleveringen op zijn iPod staan en sleept zijn staf mee in zijn enthousiasme.



Ik hoorde dat The West Wing momenteel enorm populair is in Haagse kringen. Klopt dat?

‘Ik spreek inderdaad veel mensen die er naar kijken. Maar ook heb ik heel wat mensen om mij heen aangestoken, zoals mijn secretaris-generaal en mijn politiek assistent. Ik zit hier toch in een soort West Wing-achtige omgeving waarin hetzelfde teamgevoel heerst.’

Wanneer bent u in contact gekomen met The West Wing?
‘Dat was een paar maanden geleden toen ik sprak met Theodor Holman, columnist voor Het Parool. Ik vertelde hem dat ik graag naar 24 keek en hij zei me dat ik dan The West Wing maar eens moest proberen, die serie was veel beter. Ik heb toen de complete serie op dvd gekocht en heb inmiddels alle zeven seizoenen er doorheen gejaagd. Inmiddels ben ik weer opnieuw begonnen bij het eerste seizoen.’

Wat maakt The West Wing zo goed?
‘In de eerste plaats het script. De dialogen en snelle teksten van Aaron Sorkin vormen de basis. Maar ook omdat het goed geacteerd wordt, je gaat een beetje voor die mensen voelen, het komt dicht in de buurt dat je ook van die mensen gaat houden. In de zwakheid die ze allemaal hebben zijn het hele goede herkenbare personages. Zo’n jongen als Charlie die geschokt is dat hij zo snel bij de President terecht komt, of Josh die zichzelf belachelijk maakt. Zelfs Toby blijft in het laatste seizoen, waarin hij in de fout gaat, geloofwaardig. De serie is een visitekaartje voor eenieder die zich serieus inzet voor de publieke zaak.’

Wordt de wereld achter de politieke schermen accuraat weergegeven?

‘Uiteraard is het een geromantiseerd beeld en wordt er veel overdreven, maar niet heel veel. Het tempo en de hectiek die het kenmerk zijn van The West Wing, daar zit ik ook midden in. Ik had net nog een befaamde walk and talk toen ik naar mijn auto liep samen met mijn directeur-generaal hoger onderwijs. Twee minuten daarvoor had ik een gesprek met het NOS Journaal over topsalarissen en nu zit ik in de auto naar een werkbezoek te praten over The West Wing. Ik heb vijfentwintig jaar in de wetenschap gezeten en daar denk je in termijnen van jaren als je plannen maakt. In de politiek is dat uren en soms zelfs minuten.’
‘Maar ook inhoudelijk is de serie een goede weergave van de politieke realiteit, zelfs als je denkt aan het verschil tussen de Amerikaanse situatie en hier. Aan de ene kant het zoeken naar draagvlak met het parlement, of in het geval van The West Wing met het Congres, aan de andere kant rekening houdend met wat de pers en het publiek van het beleid vindt.’

Welke eigenschappen in President Bartlet spreken u aan?

‘President Jed Bartlet is de ideale leider, in alle opzichten. Hij heeft een warm hart voor de mensen, hij is veeleisend en kritisch, luistert altijd meer naar zichzelf dan naar anderen en houdt rekening met het politieke krachtenveld mar volgt zijn eigen diepste overtuiging. Die combinatie maakt dat hij een inspirerende leider is, je zou hopen dat je zo kunt zijn. De afzonderlijke eigenschappen die je tegenkomt in de politiek hebben in de serie een eigen personage gekregen. C.J. is de high achiever die wereldvreemd en nogal onhandig is, Josh is de cynische New Yorkse linkse intellectueel, Leo is de wijze, oude man. In werkelijkheid kom je die eigenschappen in verschillende mengvormen tegen, de complete Bartlet zie je nergens rondlopen.’

Wat heeft u als politicus opgestoken van The West Wing?
‘Het systeem is uiteraard anders, daar hebben ze een tweepartijenstelsel en de macht van de President is vele malen groter dan hier. De serie gaat vooral om de mensen rond de politieke leider heen: de voorlichter, de hoogste ambtenaar, de woordvoerder, de perschef. En binnen het Ministerie vervul ik de Bartlet-rol en ik herken wel dingen. Zo krijgt Josh in de serie na het heengaan van Leo McGarry een briefje met de letters WWLD: What would Leo do? Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik me afvraag: What would Bartlet do. Of meer concreter: What would Koos do, verwijzend naar mijn secretaris-generaal Koos van der Steenhoven.’

Zou er ooit een Nederlandse equivalent gemaakt kunnen worden? Zeg: Het Torentje?
‘Ik denk het wel, elke omgeving waar voldoende dingen gebeuren kan een boeiende serie opleveren. Ikzelf zou daar overigens geen rol in spelen, want ik zit op een Ministerie en in The West Wing komen ministers slechts af en toe langs, alsof het Witte Huis het hele land bestuurt.’

In het laatste seizoen wordt de presidentsverkiezingsstrijd uitgevochten tussen Santos en Vinick in een treffende gelijkenis met de huidige strijd tussen Obama en McCain. Heeft u nog een voorkeur voor de winnaar?
‘Laten we hopen dat de verkiezingen in het echt net zo aflopen als in de serie.’
pi_64263634
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:54 schreef Woodpecker het volgende:
Leuk dat ik Matt Santos weer tegenkwam in het derde seizoen van Dexter
En in Star Wars II en III Die zat ik toevallig vandaag te kijken en ik herkende zijn stem
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_64265307
Heb zojuist seizoen 2 afgerond, ik ga meteen maar door met het volgende seizoen.
pi_64267383
Heb gister even een andere Sorkin serie, Sports Night opgezet. Gewoon voor de leuk. Heeft wat meer weg van Studio 60 dan de West Wing, maar hilarisch op z'n eigen manier. Ook veel acteurs uit de West Wing die daar hun opwachting maken, waaronder Joshua Malina (Will), Lisa Edelstein (Brittany 'Laurie' Rollins), Janel Moloney (Donna) en Felicity Huffman (die in Sports Night een grote rol speelt) speelt ook een gastrol in de West Wing (als Ann Stark in 'the leadership breakfast'). Alleen Joshua Malina speelt overigens in meer dan 1 aflevering van Sports Night (tot en met Studio 60 heeft hij zelfs in elke film en serie van Sorkin gespeeld).

Als je gewoon van Sorkin's dialogen houd is dat ook wel een aanrader.

Leuk, dat artikel met Plasterk overigens!
  dinsdag 23 december 2008 @ 01:39:43 #48
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64270968
Ik weet niet of je al door Sports Nights heen bent maar er zijn meer overlappende acteurs/actrices. Miss Santos speelt een aantal afleveringen mee net als de presentator van Capital Beat (ben even te lui om precies op te zoeken hoe de acteurs heten ). En twee van de mensen uit de controlroom van Sports Night komen in TWW af en toe terug als journalisten in de Press pool.
In het vorige topic heb ik eens een lijstje gemaakt van alle overlappende acteurs in het werk van Sorkin. Hij werkt graag met dezelfde acteurs.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 23 december 2008 @ 01:59:22 #49
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64271410
Dat interview met Plasterk is leuk. Ik baal er een beetje van dat ik tot vorige week niet wist dat hij WW fan was, want anders had ik hem daar vorige week dinsdag zeker over aangesproken!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:36:38 #50
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64281932
quote:
CJ: Well, you're impoverished, and while we don't care, we don't want you to go away empty-handed, so we offer you this goat, Ron, to give you milk.
Will: Do male goats give milk?
CJ: No, no, of course they don't. So... we offer you this thing that will just gnaw on your stuff.
Hihi...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:02:08 #51
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64282983
Kan Aaron Sorkin niet voor Obama gaan werken?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64283045
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:02 schreef darktower het volgende:
Kan Aaron Sorkin niet voor Obama gaan werken?
"De State of the Union komt een weekje later, maar bevat wel extra walk-and-talks." .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:27:07 #53
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64283965
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:02 schreef darktower het volgende:
Kan Aaron Sorkin niet voor Obama gaan werken?
Gezien sommige speeches is het eerder de vraag of hij niet gewoon stiekem al aan de slag is.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:31:24 #54
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64300157
Welnu, beste Fok!-ers uit de wereldberoemde West Wing thread, ik wil jullie graag uitnodigen om mijn boekpresentatie bij te wonen op 19 januari. Ik heb zelfs een foto van het plaatsje Bartlett in mijn boek staan, inclusief uitleg over the West Wing, dus enige relevantie is er wel, nietwaar?

De details zie je als het goed is in de twee plaatjes die ik hieronder probeer te plakken. Maar zo niet:
Maandag 19 januari 2009
14:15 uur in de Burgerzaal van het stadhuis in Rotterdam (Coolsingel 40)

De eerste exemplaren worden daar door mij aan Wouter Bos en Peter van Heemst overhandigd.
Vergeet je identiteitsbewijs niet mee te nemen, anders kom je het stadhuis niet in!

Omdat er direct na afloop wel wat mediavragen zullen zijn, heb ik bedacht dat het leuk is om al vanaf 11:30 uur (tot pakweg 13:45 uiterlijk) in Brasserie Staal af te spreken, op Beursplein 33 (50 meter lopen van het stadhuis). Ik zou het leuk vinden als jullie kunnen komen.


Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 24 december 2008 @ 10:17:57 #55
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64316920
Klinkt heel leuk, maar ben helaas gewoon aan het werk die dag!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Admin woensdag 24 december 2008 @ 10:34:54 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64317386
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmm...ff rekenen..... 7 seizoenen x 22 afleveringen x 1 uur (50 minuten TV kijken, 10 minuten logistieke acties uitvoeren) = 154 uur.

Beschikbare tijd: 7 x 24 - 5 = 163 uur.

Wow.....je houd tijd over Kun je toch nog een beetje slapen Nou....tot over een week. Dan kun je hier helemaal meepraten
Een aflevering is ruim 42 minuten. Ik heb de 7 seizoenen een jaar geleden in ongeveer vijf weken weggekeken. Waarin ik niet meereken dat ik een maand moest wachten op S7 want die hadden de lokale winkels niet (meer) dus die heb ik moeten bestellen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_64318348
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Breuls het volgende:

[..]

Een aflevering is ruim 42 minuten. Ik heb de 7 seizoenen een jaar geleden in ongeveer vijf weken weggekeken. Waarin ik niet meereken dat ik een maand moest wachten op S7 want die hadden de lokale winkels niet (meer) dus die heb ik moeten bestellen.
Doe je goed Enneh...dat de afleveringen korter zijn, betekent natuurlijk dat er meer tijd overblijft voor slapen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Admin woensdag 24 december 2008 @ 11:29:07 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64318915
Dat doe ik liever niet te lang.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 24 december 2008 @ 16:24:37 #59
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64329043
Mijn box is binnen Vrij netjes van Amazon om in 4 dagen te leveren zo vlak voor kerst . Nu nog wachten tot hij morgen onder de kerstboom vandaan mag komen

Volgens de box is het een totaal van 122 uur.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_64331499
Ga nu ook maar eindelijk eens aan deze serie beginne, gisteren de complete box gekocht voor 55 euro. Nu alleen nog tijd vinden om het te kunnen kijken.
  Admin woensdag 24 december 2008 @ 18:28:51 #61
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64332950
122 uur is close. Als ik uitga van 154 afleveringen (bron: tv.com) en afrond naar 43 afleveringen kom ik op 110 uur uit. Neem daar de extra's bij (Isaac & Ishmael enzo) plus de wat langere afleveringen (if any) en je kunt wellicht in de buurt komen.

Dat lijkt me een mooie kerstvakantie: alleen maar WW kijken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 24 december 2008 @ 21:32:26 #62
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64339557
Ik heb er twee weken over gedaan, om de hele serie te kijken.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin woensdag 24 december 2008 @ 23:15:31 #63
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64342921
Woei. Mijn record is 7 seizoenen Buffy in 3 weken, en dat vond ik al heel wat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:58:36 #64
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64344510
Amateur.

Ik ben vergeten WW te quoten in Intermediair.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:00:49 #65
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64395358
Ik ben vanmorgen begonnen met seizoen 7, nadat ik gisteren 2x de laatste aflevering van 6 heb gekeken ( ) en we gisteravond ook een 8-afleveringen lange marathon hebben gedaan van seizoen 3/4.

Vandaag maar eens even sporten ofzo...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:35:45 #66
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64404772
Ik vind die speech van Santos zo mooi tijdens de DNC.

[ Bericht 1% gewijzigd door BrainOverfloW op 27-12-2008 18:55:27 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:23:16 #67
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64406057
Santos heeft dit jaar nog gespeeched voor het Capitol. Nou ja, de acteur dus, Jimmy Smits, op indepdencende day. DAT was gaaf... om hem dan pal voor het Capitol te zien...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:55:51 #68
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64406911
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:23 schreef darktower het volgende:
Santos heeft dit jaar nog gespeeched voor het Capitol. Nou ja, de acteur dus, Jimmy Smits, op indepdencende day. DAT was gaaf... om hem dan pal voor het Capitol te zien...
Zijn daar beelden van?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 28 december 2008 @ 11:41:42 #69
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64424415
Het is op tv uitgezonden, maar weet alleen niet meer op welke zender. Ik stond er gewoon zelf bij, voor het podium.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 28 december 2008 @ 18:33:16 #70
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64437539
Ik was gisteren op de sportschool en daar kun je ook (hele oude, slechte) DVDs huren. Daar stond ook deze film: http://www.imdb.com/title/tt0092632/ Let vooral even op de twee hoofdrolspelers...
Het is dat het volgens mij echt een ***film is...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_64442003
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:33 schreef Hik het volgende:
Ik was gisteren op de sportschool en daar kun je ook (hele oude, slechte) DVDs huren. Daar stond ook deze film: http://www.imdb.com/title/tt0092632/ Let vooral even op de twee hoofdrolspelers...
Het is dat het volgens mij echt een ***film is...
Cool Ze kenden elkaar al dus
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 december 2008 @ 21:16:16 #72
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64442921
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool Ze kenden elkaar al dus
Uit '87 ook hè!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_64442991
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool Ze kenden elkaar al dus
Ik ken zowel Spencer als Smits uit LA Law.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_64448637
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:16 schreef Hik het volgende:

[..]

Uit '87 ook hè!
Ja Cool
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:18 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik ken zowel Spencer als Smits uit LA Law.
LA Law heb ik nooit gekeken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 december 2008 @ 23:20:06 #75
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64448987
LA Law is toch de enige andere serie op de planeet die net als West Wing vier Emmy's voor beste serie op rij heeft gekregen?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin zondag 28 december 2008 @ 23:40:16 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64449860
quote:
The show won numerous awards, including the Emmy for Outstanding Drama Series in 1987, 1989, 1990, and 1991.
Close, maar net niet op rij.

(Als WP het goed heeft natuurlijk.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 29 december 2008 @ 09:10:33 #77
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64456134
Ah je, klopt. Zij wonnen 'm niet op rij. HAHA, DE LOSERS!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  maandag 29 december 2008 @ 11:27:09 #78
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64459105
De meesten van jullie hadden deze al gelezen waarschijnlijk? Ik struikel er net pas over... http://www.nytimes.com/2008/09/21/opinion/21dowd-sorkin.html
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 29 december 2008 @ 12:57:49 #79
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_64461619
Net even gebruik gemaakt van het feit dat de pond nu op ¤1.023 staat en ook zo'n box besteld
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 29 december 2008 @ 23:39:33 #80
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64484132
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:27 schreef Hik het volgende:
De meesten van jullie hadden deze al gelezen waarschijnlijk? Ik struikel er net pas over... http://www.nytimes.com/2008/09/21/opinion/21dowd-sorkin.html
Ja, die hebben we hier al eens aangehaald, dat stuk. Briljant nietwaar? En ook veelbesproken in de VS. Er waren duizenden blogs over nadat het artikel verscheen.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 30 december 2008 @ 01:49:41 #81
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64487852
Ik ben gisteren begonnen om, nu ik alles netjes op DVD heb, weer vanaf seizoen 1 alles netjes op volgorde te kijken.
Ik zou, als je de serie nog niet op DVD hebt hem nu aanschaffen. Met de lage pond en de zware afprijzing van Amazon ga je hem niet veel goedkoper krijgen denk ik. Studio 60 is overigens ook met 77% afgeprijst. (ik voel me net een verkoper van Amazon )
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Admin dinsdag 30 december 2008 @ 01:58:30 #82
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64487998
Ik weet niet of Amazon bezorgkosten rekent, maar bij Play.com is Studio 60 ongeveer even duur (en die rekent geen bezorgkosten).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 30 december 2008 @ 04:12:56 #83
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64489322
Amazon rekent rond de 2 euro aan verzendkosten. Of iets meer als je voor snellere bezorging kiest.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 30 december 2008 @ 09:07:34 #84
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64490432
Hoe is Studio 60? Heb ooit een keer een aflevering gezien en herinner me vaag dat ik het wel leuk vond, maar weet het niet meer heel best. Zijn daar ook meerdere seizoenen van geweest? Het is niet in NL op tv geweest toch?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Admin dinsdag 30 december 2008 @ 09:52:04 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64491060
Studio 60 is ook erg goed, maar slechts 1 seizoen. Nooit in Nederland geweest, inderdaad.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_64491219
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:52 schreef Breuls het volgende:
Studio 60 is ook erg goed, maar slechts 1 seizoen.
Wat hij zegt Ik heb ooit de afleveringen een keer gedownload en na de 2e aflevering gestopt met kijken om eerst de box maar te kopen. Goeie serie.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:09:44 #87
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64492905
Ik vond Studio 60 ook leuk om naar te kijken. Wel jammer inderdaad dat het maar 1 seizoen is gebleven. Gelukkig was wel op tijd bekend dat er geen tweede seizoen meer kwam. Daardoor had Aaron genoeg tijd om alle verhaallijnen af te sluiten.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Admin dinsdag 30 december 2008 @ 11:14:20 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64493005
Ik heb de box ook liggen. Qua Sorkin collectie zou ik alleen Sports Night nog ergens in regio 2 willen tegenkomen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_64493758
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 11:14 schreef Breuls het volgende:
Ik heb de box ook liggen. Qua Sorkin collectie zou ik alleen Sports Night nog ergens in regio 2 willen tegenkomen.
Die heb ik nooit gezien Kan ze ook gewoon niet vinden op het grote internet
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 31 december 2008 @ 15:46:03 #90
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64535350
Laatste uitzending gekeken...

*snotter
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 31 december 2008 @ 20:40:50 #91
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64543908
Gewoon opnieuw beginnen. Heb ik ook gedaan.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 31 december 2008 @ 20:44:28 #92
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64543991
Anyhow, dat was dus 2008. WHAT'S NEXT?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:03:16 #93
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64587948
2009 dus.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64590617
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef darktower het volgende:
2009 dus.
Duidelijk ja
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:32:21 #95
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64591775
Nogmaals: helemaal weg van de West Wing. Máár: soms wel die gekmakende losse eindjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vragen, vragen vragen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:05:43 #96
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64593226
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:32 schreef Hik het volgende:
Nogmaals: helemaal weg van de West Wing. Máár: soms wel die gekmakende losse eindjes:

Vragen, vragen vragen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:06:08 #97
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64593246
Trouwens redelijk briljant bedacht, die spoilertag op Fok!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64595577
Ben nu aan het kijken, seizoen 2. Waar is Danny opeens gebleven????
geniet nooit met mate
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:16:18 #99
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_64596304
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:32 schreef Hik het volgende:
Nogmaals: helemaal weg van de West Wing. Máár: soms wel die gekmakende losse eindjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vragen, vragen vragen...
Mijn visie op drie punten van je:

Mandy was duidelijk bedoeld als een romantic love-interest voor Joshua Lyman, in de eerste afleveringen lag dat er wel heel dik op. Vond ik iig...
Wellicht dat die twee op papier goed werkten, maar op het scherm was weinig chemie zichtbaar.
Tegelijkertijd had je het karakter Donna Moss. Die, zover ik heb gelezen, in eerste instantie slechts een kleine bijrol zou vervullen, net als de andere secretaresses (Margaret Hooper en Carol Fitzpatrick bijv.).
Echter, tussen Bradley Whitford en Janel Moloney spatte de chemie er direct vanaf! Dit moet de mensen achter de serie ook niet ontgaan zijn.

Uiteindelijk zag je steeds minder scènes tussen Josh en Mandy naarmate seizoen 1 vorderde. Tel daarbij op dat Mandy geen nuttige functie vervulde in de West Wing (want wat deed ze daar nou eigenlijk? ) en dan is de conclusie al vrij snel gemaakt om haar karakter te schrappen.

Mandy lijkt me echt een klassiek voorbeeld van een karakter die op papier voor de schrijvers interessant leek, maar niet uit de verf kwam op het scherm.
Bepaalde personages en verhaallijnen ontwikkelen zich nou eenmaal anders dan de bedenkers dat hadden voorzien.

Ik weet alleen niet waarom ze het karakter nooit een afscheid hebben gegeven (niet dat ik het gemist heb).
Voelden mensen achter de serie er niks voor of wilde de actrice niet?

Van Rob Lowe (Sam) moet je weten dat hij dé man had moeten worden van The West Wing, let op: hij is ook de first billed in de title opening.
The West Wing is oorspronkelijk geschreven als een serie die zich met name focust op de staf rondom de President. President Bartlet zelf zou maar één keer in de 4/5/6 afleveringen voorkomen.
Binnen de staf zou het karakter van Sam Seaborn dan de grote verhaallijnen krijgen. Let bijvoorbeeld maar op in seizoen 1: Sam is het eerste karakter uit de staf met een grote verhaallijn en wel die met Lisa Edelstein als escort girl.

Dit is ook weer een voorbeeld van een idee van de bedenkers dat in realiteit anders uitpakte. Want President Bartlet kwam iedere aflevering voor en kreeg een compleet eigen verhaallijn en achtergrond.
Daarnaast heb ik ook een keer gelezen dat het karakter Sam concurrentie kreeg van het karakter Josh, die ook erg populair bleek bij het tv kijkend publiek.
Het is bekend dat Rob Lowe ontevreden was over de kleinere rol van zijn karakter.
Uiteindelijk heeft dat geleid tot zijn vertrek uit de serie in seizoen 4 en omdat Lowe er toch niet meer was lijkt mij dat men toen ook verder wilde met de serie?

Rob Lowe was pas later weer te porren voor een paar gastoptredens. (volgens mij omdat zijn carriere na de West Wing ook niet erg wilde)

Het karakter Ainsley Hayes ligt een stuk eenvoudiger: Actrice Emily Procter werd in 2002 gecast in CSI Miami voor één van de hoofdrollen. Dat was waarschijnlijk niet te combineren met haar werk in The West Wing.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 02-01-2009 22:21:47 ]
pi_64597391
Overigens is Ainsley nog te zien in een van de laatste afleveringen, waarin ze o.a. vraagt om een baan in het 'nieuwe' witte huis.

Moeten hier ook spoiler tags omheen?

Overigens komt Danny nog terug; vrees niet!

Gelukkig nieuwjaar overigens allen .
  zaterdag 3 januari 2009 @ 05:12:46 #101
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64606197
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef darktower het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik mij laatst trouwens op viel is dat, doordat TWW een alternative realiteit heeft waarin Bush nooit geweest is, het witte huis van Bartlet geen Department of Homeland Security, heeft gekregen. Volgens mij had die best een goede plek kunnen krijgen in de verhaallijnen uit de Sitroom. Niet dat ik het echt mis ofzo hoor maar et viel me gewoon op.

Gelukkig nieuwjaar allemaal

Offtopic: @Darktower: Ga je rond de 20e eigenlijk nog weer terug naar D.C.?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_64606545
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Overigens is Ainsley nog te zien in een van de laatste afleveringen, waarin ze o.a. vraagt om een baan in het 'nieuwe' witte huis.

Moeten hier ook spoiler tags omheen?

Overigens komt Danny nog terug; vrees niet!

Gelukkig nieuwjaar overigens allen .
Dank!! En jij ook de beste wensen!
geniet nooit met mate
  zaterdag 3 januari 2009 @ 09:13:57 #103
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64606842
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Mijn visie op drie punten van je:

Ik snap (en heb ook gelezen) hoe het "in het echt" is gegaan met diverse karakters, dat was mijn punt niet. Waar het mij om gaat is dat sommige verhaallijnen in de serie ineens lijken te stoppen. Soms (net als bij Ainsley - overigens ook in seizoen 4, bij het aannemen van Joe Quincy, wordt er gehint op haar vertrek) lijken karakters ineens in thin air te verdwijnen. Dan duikt iemand soms weer op, maar vaak ook niet. Aan de ene kant vond ik het beter dan sommige series waarin iemand dan met veel gedoe en ellelange lijnen eruit wordt geschreven, aan de andere kant is het ook wat vaag (bijvoorbeeld in het geval van Mandy) dat iemand een vrij grote rol heeft die je vervolgens niet eens meer ziét (al vond ik dat zoals gezegd bij Mandy niet zo erg, want het was het enige personage dat me totaal niet aansprak).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:03:39 #104
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64608051
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 05:12 schreef BrainOverfloW het volgende:

[Offtopic: @Darktower: Ga je rond de 20e eigenlijk nog weer terug naar D.C.?
Nee, als je even teruggaat naar Er is geen leven na West Wing #2 dan zie je dat ik iedereen hier nota bene heb uitgenodigd om op 19 januari bij mijn boekpresentatie aanwezig te zijn.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:12:02 #105
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64610708
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:03 schreef darktower het volgende:

[..]

Nee, als je even teruggaat naar Er is geen leven na West Wing #2 dan zie je dat ik iedereen hier nota bene heb uitgenodigd om op 19 januari bij mijn boekpresentatie aanwezig te zijn.
Dat was ik niet vergeten Maar er zijn meer dagen rond de 20e Maar ik gok dat je wel meer promotie verplichtingen de komende tijd zult hebben. Maar was gewoon even nieuwsgierig
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:25:52 #106
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64619693
Om nou direct de avond van mijn presentatie nog naar de VS te vliegen, dat gaat wel heel ver (letterlijk en figuurlijk).

En inderdaad, veel promotie verplichtingen; heb nu al 13 aanvragen voor interviews staan, wel leuk!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64685082
Nu op rtl4 aflevering 1 van season 7!!!!
  maandag 5 januari 2009 @ 14:15:55 #108
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_64685367
Zit ik net te zappen zie ik ineens the west wing op rtl4

Ben niet de enige zo te zien
  Admin maandag 5 januari 2009 @ 14:20:06 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64685523
Raar moment om een topserie te herhalen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_64686076
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:20 schreef Breuls het volgende:
Raar moment om een topserie te herhalen.
Tja, prime time heeft er nooit echt ingezeten in NL voor WW (zondagavond laat, als het ik het me goed herinner, was het vroeger en nu dus 's middags). Helaas moet ik ook toegeven dat ik ook denk dat de gemiddelde tv-kijker niet zit te wachten op een serie als West Wing, dus dat is wel een beetje begrijpelijk van rtl.
Er is leven na de lach.
  maandag 5 januari 2009 @ 14:57:22 #111
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64686901
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:20 schreef Breuls het volgende:
herhalen.
Is seizoen 7 ooit al eens uitgezonden in NL?
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:22:22 #112
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64687887
Sowieso raar om in Seizoen 7 te beginnen. Ik snap best dat dat intresant is ivm Santos/Obama maar je mist toch wel erg veel van het verhaal om er zo maar in te vallen.
Het word trouwens dagenlijks uitgezonden.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_64688831
n.wil
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 09:13 schreef Hik het volgende:

[..]

Aan de ene kant vond ik het beter dan sommige series waarin iemand dan met veel gedoe en ellelange lijnen eruit wordt geschreven, aan de andere kant is het ook wat vaag (bijvoorbeeld in het geval van Mandy) dat iemand een vrij grote rol heeft die je vervolgens niet eens meer ziét (al vond ik dat zoals gezegd bij Mandy niet zo erg, want het was het enige personage dat me totaal niet aansprak).
Ik zou voor de grap eens google-en op Mandyville. Gegarandeert veel hits!

http://everything2.com/e2node/Mandyville
  maandag 5 januari 2009 @ 15:51:47 #114
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64689141
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
n.wil
[..]

Ik zou voor de grap eens google-en op Mandyville. Gegarandeert veel hits!

http://everything2.com/e2node/Mandyville
Wat cool!
Thanks voor die link/tip!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 5 januari 2009 @ 16:25:47 #115
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_64690867
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:22 schreef BrainOverfloW het volgende:
Sowieso raar om in Seizoen 7 te beginnen. Ik snap best dat dat intresant is ivm Santos/Obama maar je mist toch wel erg veel van het verhaal om er zo maar in te vallen.
Het word trouwens dagenlijks uitgezonden.
Er is mij ooit verteld dat televisieseries in pakketten worden ingekocht door de zenders. Het kan dus zijn dat de HMG nog ergens een seizoen WW op de plank had liggen.

Maandagmiddag is hoe dan ook pure tijdvulling. Dat is geen tijdstip om bewust een serie als The West Wing voor aan te kopen.
  Admin maandag 5 januari 2009 @ 16:26:57 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64690929
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef NJ het volgende:

[..]

Is seizoen 7 ooit al eens uitgezonden in NL?
Geen idee, ik heb de serie nooit op tv gekeken. Maar RTL was altijd de WW uitzender en ik mag toch aannemen dat ze gewoon tot het einde zijn gegaan, toen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_64690959
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb de serie nooit op tv gekeken. Maar RTL was altijd de WW uitzender en ik mag toch aannemen dat ze gewoon tot het einde zijn gegaan, toen?
Nee, ergens begin serie vijf acuut gestopt, meen ik me te herinneren. Toen had ik de DVD's al, dus het maakte me niet zoveel uit en ik was maandag weer wakker op mijn werk, maar toch...
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  Admin maandag 5 januari 2009 @ 16:27:47 #118
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64690977
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]

Tja, prime time heeft er nooit echt ingezeten in NL voor WW (zondagavond laat, als het ik het me goed herinner, was het vroeger en nu dus 's middags). Helaas moet ik ook toegeven dat ik ook denk dat de gemiddelde tv-kijker niet zit te wachten op een serie als West Wing, dus dat is wel een beetje begrijpelijk van rtl.
Het was een NBC-serie, en werd aldaar als primetime uitgezonden. Ook niet bepaald een HBO-publiek, zegmaar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 5 januari 2009 @ 16:28:10 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64690993
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, ergens begin serie vijf acuut gestopt, meen ik me te herinneren. Toen had ik de DVD's al, dus het maakte me niet zoveel uit en ik was maandag weer wakker op mijn werk, maar toch...
Zucht. Rotomroepen hier ook altijd..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 5 januari 2009 @ 16:29:54 #120
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_64691082
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het was een NBC-serie, en werd aldaar als primetime uitgezonden. Ook niet bepaald een HBO-publiek, zegmaar.
WW scoorde wel het beste in de VS onder hoogopgeleiden en $100,000+ income huishoudens.
  maandag 5 januari 2009 @ 16:49:20 #121
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64691983
Ik heb net Studio60 besteld...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Admin maandag 5 januari 2009 @ 18:00:00 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64695276
Good choice
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_64697564
Ik heb zojuist toch ook maar de complete seizoenen west wing besteld bij amazon. Voor die prijs kun je zo'n box natuurlijk niet laten liggen!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:32:57 #124
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64699277
Voor geen enkele prijs.
Ik dacht trouwens dat ze van WW in Nederland niet vijf seizoenen, maar slechts vijf afleveringen hadden uitgezonden?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin maandag 5 januari 2009 @ 19:37:11 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64699443
Nee, ik ben het jaren geleden regelmatig in de tv-gids tegen gekomen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 5 januari 2009 @ 23:44:26 #126
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64712436
valt me weer mee dan... afijn, ik ben een west wing clipje in mijn boekpresentatiefilmpje aan het verwerken
komt onder de muziek van neil diamond zo te zien (sweet caroline)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  maandag 5 januari 2009 @ 23:44:47 #127
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64712452
Oh nee, kan ook nog onder 'let's get it started'... hmm
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64717419
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef darktower het volgende:
Voor geen enkele prijs.
Ik dacht trouwens dat ze van WW in Nederland niet vijf seizoenen, maar slechts vijf afleveringen hadden uitgezonden?
Bij mijn terugkijk marathon een half jaar geleden viel mij op dat ik vrij weinig afleveringen heb gemist dankzij video.
En dat waren dan alle 7 seizoenen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:27:25 #129
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64722211
Gisteren Tommorow gezien, fantastische serie. Mis t nu al. Seizoen 6 en 7 in 6 dagen gezien ofzo. Beste serie allertijden, mooi einde.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:38:31 #130
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64722584
Ik keek btw regelmatig op imdb om te kijken hoevaak een karakter nog terug zou komen. En ik had me ingelezen en wist dat S5 de slechtste was. Idd, was soms moeilijk doorheen te komen, al waren er sterke eps met President Walken.

Seizoen 6 en 7 vond ik zelf de beste seizoenen, spannend ook al wist ik al dat Santos ging winnen. Wel jammer dat Toby minder aandacht kreeg in S7.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_64725520
Toby is een held.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:28:58 #132
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_64728531
Toby is één van m'n favo karakters
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:24:00 #133
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:41:06 #134
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64738852
Ja, teveel Josh en te weinig Toby en Bartlet in laatste seizoen.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_64906538
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef darktower het volgende:
Ja, teveel Josh en te weinig Toby en Bartlet in laatste seizoen.
Ik vond dat op zich wel sterk gedaan. Niet dat ik Bartlett en Toby niet wil zien (Toby is ook mijn favoriet, naast mrs Landingham ( )) maar met de komst van de nieuwe president wordt de Bartlett-administration steeds minder relevant. Of anders gezegd: de campagnetrail is een boeiender onderwerp voor een TV serie dan een outgoing administration die de laatste eindjes aan elkaar knoopt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 11 januari 2009 @ 03:23:00 #136
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64906749
Daarom vond ik S6 en S7 ook de beste seizoenen
In de eerste 2 werd sowieso bezuinigd op exterieurlokaties
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 11 januari 2009 @ 05:13:58 #137
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_64907422
quote:
Op zondag 11 januari 2009 02:59 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik vond dat op zich wel sterk gedaan. Niet dat ik Bartlett en Toby niet wil zien (Toby is ook mijn favoriet, naast mrs Landingham ( )) maar met de komst van de nieuwe president wordt de Bartlett-administration steeds minder relevant. Of anders gezegd: de campagnetrail is een boeiender onderwerp voor een TV serie dan een outgoing administration die de laatste eindjes aan elkaar knoopt.
mrs Landingham maar wel C.J blijf mijn favoriet zij is trouwens de enige die in alle afleveringen zit.

Maar persoonlijk vond ik Bartlett vooral in het laatste seizoen een beetje 'ondergesneeuwd' als je ze zag ging het bijna alleen maar over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook vond ik Danny's rol een beetje onuitgelegd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Yurithemaster op 11-01-2009 06:02:48 ]
  zondag 11 januari 2009 @ 13:06:39 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64911268
De verhaallijnen rond Bartlet waren wel zo'n beetje op. Ik had graag meer gezien rond Charly en Zooey. Nu wordt er alleen vermeld dat ze al een tijd seks hebben met elkaar.

Het is wel debiel dat CJ van persvoorlichtster ineens Chief of Staff wordt/
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_64911943
Vond ik ook raar had eerder Toby of Josh verwacht
  zondag 11 januari 2009 @ 13:41:31 #140
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64912249
Josh was de logische keus. Toby is geen teamplayer en maakt t de president graag ongemakkelijk.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 11 januari 2009 @ 15:15:36 #141
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64915179
Ik denk niet dat Toby als CoS had gewerkt. Toby en Bartlet liggen lang niet altijd op dezelfde lijn en hebben te vaak hevige discussies/ruzies gehad.
Sowieso levert dat een beetje een rare relatie op met CJ aangezien zij dan Press secretary blijft zonder dat er een Comunication Director is. Of ze zouden daarvoor weer een nieuw iemand moeten aannemen. Toby heeft zelf gezegt dat er maar weinig mensen zijn die goed genoeg zijn voor zijn baan (het ging toen om Deputy Com. Dir.). Ook heeft Will al eens gezegt dat de relatie tussen een President en zijn speechschrijver moet groeien. Daarvoor was geen tijd meer in het verhaal.

Josh had een stuk beter gewerkt. Maar dan waren ze gelijk het verhaal van de verkiezing kwijt. Met Josh als CoS had Santon niet meegedaan. Hoynes en Russel zijn in de loop van de serie vaak neergezet als de kandidaat die het net niet is voor de Democraten dus dan is de verkiezing ook niet leuk meer.
Daarnaast krijg je een probleem met Donna en Margret. Donna wou graag meer dan assisent zijn dus zij gaat naar Russel en ineens heb je Josh met Margret wat denk ik niet echt werkt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_64924798
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:41 schreef Stefan het volgende:
Josh was de logische keus. Toby is geen teamplayer en maakt t de president graag ongemakkelijk.
Dat zou ons beroofd hebben van de ronduit hilarische scenes met Toby als press secretary.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:27:08 #143
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_64926246
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:51 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat zou ons beroofd hebben van de ronduit hilarische scenes met Toby als press secretary.
Dat ook inderdaad
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 11 januari 2009 @ 22:43:15 #144
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_64932048
Ik vind het juist het sterke van de serie dat je ook die laatste stukjes van de oude regering hebt. Het is niet allemaal flashy en spectaculair en snel; er zit ook zand in de tandwielen, het is zwaar, mensen worden snel oud, oude vrienden vertrekken, enthousiasme is moeilijk op te brengen en er is twijfel of je het allemaal wel goed hebt gedaan... Niet persé altijd makkelijk in beeld te brengen of "leuk" om te zien, maar wel móói en ontroerend!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 11 januari 2009 @ 22:56:25 #145
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64932622
Bartlet was in 7 jaar snel oud geworden, dat was goed te zien. Ik vond wel dat er in t laatste seizoen te veel onbeantwoorde liefde werd beantwoord. Josh en Donna oke, CJ en dinges ook. Maar Will en die chick met die pukkel naast dr neus. Had dan Zoeey laten trouwen met Charly
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_64933926
Zal ik als fan van series als 24, Lost, Dexter en Supernatural deze serie kunnen diggen?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_64935130
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef Stefan het volgende:
Maar Will en die chick met die pukkel naast dr neus. Had dan Zoeey laten trouwen met Charly
Die verhaallijn tussen Will en die dame van de NSA (ik ben haar naam ook even kwijt) snapte ik totaal niet. Had geen enkele functie en ze waren sowieso nogal ongeloofwaardige geliefden. Dat de Zoe / Charlie-link onbesproken bleef, vond ik niet zo erg. Ik kon Zoe namelijk niet uitstaan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_64935191
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Zal ik als fan van series als 24, Lost, Dexter en Supernatural deze serie kunnen diggen?
Als het je om aktie is te doen en om clichématige helden (dat bedoel ik niet flauw, maar de typische held die de wereld redt en dat nog elegant doet ook) dan moet je je niet wagen aan W.W. Maar als je geinteresseerd bent in een serie die met een uitstekend script, een super cast en fabelachtig acteerwerk de politieke strijd om de (wereld)macht in beeld brengt, dan zit je met W.W. helemaal goed.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 12 januari 2009 @ 00:50:42 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64936143
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:13 schreef Argento het volgende:

[..]

Die verhaallijn tussen Will en die dame van de NSA (ik ben haar naam ook even kwijt) snapte ik totaal niet. Had geen enkele functie en ze waren sowieso nogal ongeloofwaardige geliefden. Dat de Zoe / Charlie-link onbesproken bleef, vond ik niet zo erg. Ik kon Zoe namelijk niet uitstaan.
Het was niet onbesproken want ze neukten al een tijdje.

Ik vond overigens Leo niet echt een logische VP kandidaat. Al Bundy was logischer.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 12 januari 2009 @ 12:26:22 #150
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_64944526
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het was niet onbesproken want ze neukten al een tijdje.
Onbesproken in de afleveringen. Er werd niets over gezegd.
quote:
Ik vond overigens Leo niet echt een logische VP kandidaat. Al Bundy was logischer.
Maar dan had je een extra castmember moeten introduceren (en betalen en het budget was al niet meer om over naar huis te schrijven in seizoen 7) en je had een rol voor Leo moeten creëren. En een geheel onlogische keuze was hij niet. "You know how to run a country".
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_64974458
Ik heb de 44-disc ( ) box besteld bij Amazon. Tevens ook Studio 60 . Wel matig dat ze daar VAT berekenen.

Maargoed dan nog is het goedkoop
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:18:15 #152
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64975591
Maar ook NL subs?

Ikn heb de hele serie als rip maar dit is een serie die ik ook wel wil hebben
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_65054655
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:18 schreef Stefan het volgende:
Maar ook NL subs?

Ikn heb de hele serie als rip maar dit is een serie die ik ook wel wil hebben
Ik laat het wel weten zodra ik de box binnen heb Gisteren verzonden trouwens
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_65055560
Seizoenen 3, 4, 6 en 7 hebben nl subs...
pi_65056589
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:18 schreef Stefan het volgende:
Maar ook NL subs?

Ikn heb de hele serie als rip maar dit is een serie die ik ook wel wil hebben
Ik ga hem eerst even als rip proberen als het me bevalt kom ik hier wel nasnikken dat het over is.
pi_65057989
en darktower... word je al een beetje nervous voor de 20e ?
pi_65059107
Studio 60 twee dagen geleden afgerond Leuke serie, goed einde Nu West Wing S1 weer in de DVD-speler Ben al bij disc 2
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 15 januari 2009 @ 09:45:51 #158
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65060522
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
Studio 60 twee dagen geleden afgerond Leuke serie, goed einde Nu West Wing S1 weer in de DVD-speler Ben al bij disc 2
Ik heb de Chinese versie. Daar staan alle 22 aflevering op 'e'en dvd
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_65081072
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:45 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik heb de Chinese versie. Daar staan alle 22 aflevering op 'e'en dvd
Eeeeeeeeehm... screenshot? Dat kan niet anders dan dat het volslagen onvolgbaar is

Vandaag de West Wing box ontvangen Wat een prachtbox Afgerekend met een koers van 1,09 pounds
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:51:57 #160
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65120075
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 02:37 schreef AnneX het volgende:
en darktower... word je al een beetje nervous voor de 20e ?
voor de 19e meer... Ik ben echt helemaal uitgeput. Wordt al dagenlang belaagd door journalisten. De belangstelling voor mijn boek(presentatie) is echt overweldigend. Volgens mij is er bijna geen krant, blad, tv-programma of website die nog NIET heeft gebeld. Wel superleuk allemaal natuurlijk. En ik had vandaag het eerste fysieke exemplaar van mijn boek in de brievenbus! Nu is het ineens heel echt... Ben pas 1 spellingsfout tegengekomen, hehe.

Maandag is het zover... meer dan 100 gasten, tientallen journalisten, minstens 3 cameraploegen... echt iets wat je maar 1x meemaakt. Ik vind het nog het leukste dat er heel veel mensen komen die ik al heel lang niet heb gezien, zelfs mensen die uit Frankrijk overkomen! Dat vind ik nog leuker dan al die media aandacht bij elkaar.

Had trouwens in West Wing wel eens wat uitgebreider uitgelicht mogen worden, de rol en het belang van media, dat is altijd een beetje onderbelicht gebleven. Verder dan Danny en de press room kwam je nooit echt. Wel jammer eigenlijk.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:52:57 #161
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65120118
(en wat kijk ik er trouwens naar uit om als de drukte wat geluwd is weer verder te kijken in seizoen 4)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65120801
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:51 schreef darktower het volgende:
Maandag is het zover... meer dan 100 gasten, tientallen journalisten, minstens 3 cameraploegen... echt iets wat je maar 1x meemaakt.
Check Ik ben er ook
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_65124871
De verbanden in West Wing met de werkelijke wereld blijven soms pijnlijk duidelijk worden. Deze week in de herhalingen een plotline dat een agent een afro amerikaan neerschiet omdat hij een nep wapen heeft en een auto gestolen heeft en Santos die daar dan over moet gaan speechen. Deze week opeens de beelden van een agent die een afro amerikaan doodschiet terwijl hij al de grond ligt .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_65184002
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:51 schreef darktower het volgende:

[..]

voor de 19e meer... Ik ben echt helemaal uitgeput. Wordt al dagenlang belaagd door journalisten. De belangstelling voor mijn boek(presentatie) is echt overweldigend. Volgens mij is er bijna geen krant, blad, tv-programma of website die nog NIET heeft gebeld. Wel superleuk allemaal natuurlijk. En ik had vandaag het eerste fysieke exemplaar van mijn boek in de brievenbus! Nu is het ineens heel echt... Ben pas 1 spellingsfout tegengekomen, hehe.

Maandag is het zover... meer dan 100 gasten, tientallen journalisten, minstens 3 cameraploegen... echt iets wat je maar 1x meemaakt. Ik vind het nog het leukste dat er heel veel mensen komen die ik al heel lang niet heb gezien, zelfs mensen die uit Frankrijk overkomen! Dat vind ik nog leuker dan al die media aandacht bij elkaar.

Had trouwens in West Wing wel eens wat uitgebreider uitgelicht mogen worden, de rol en het belang van media, dat is altijd een beetje onderbelicht gebleven. Verder dan Danny en de press room kwam je nooit echt. Wel jammer eigenlijk.
DarkTower, was je nog van plan ergens eerder te meeten met mensen die komen (ik kan me vaag zoiets herinneren) of word het gewoon in het stadhuis in Rotterdam om kwart over 2?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 18 januari 2009 @ 20:19:32 #165
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65184133
Veel succes en plezier van de week!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 18 januari 2009 @ 20:47:31 #166
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65185390
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

DarkTower, was je nog van plan ergens eerder te meeten met mensen die komen (ik kan me vaag zoiets herinneren) of word het gewoon in het stadhuis in Rotterdam om kwart over 2?
Heb je goed onthouden! Vanaf 11:30 (tot 13:30) zitten we in Staal, op Beursplein 33. Dat is op een steenworp afstand van het stadhuis. Daar verwacht ik wel 50 man ofzo, misschien zelfs meer.Dus kom gerust langs! TV Rijnmond huppelt daar ook naar binnen, kun je wat reclame maken voor Fok!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65186077
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef darktower het volgende:

[..]

Heb je goed onthouden! Vanaf 11:30 (tot 13:30) zitten we in Staal, op Beursplein 33. Dat is op een steenworp afstand van het stadhuis. Daar verwacht ik wel 50 man ofzo, misschien zelfs meer.Dus kom gerust langs! TV Rijnmond huppelt daar ook naar binnen, kun je wat reclame maken voor Fok!
Hehehehe...dat reclame maken is geen goed plan Maareh... 50 man Da's een leuke pre-party Tot morgen dan maar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_65201818
Gaat vlug darktower. Ik las vrijdag al iets van je in de journalist, vandaag filmpje op VK.nl...
Leuk.
pi_65214051
Boekpresentatie was leuk. Foto's volgen nog
Leuk om je een keer te ontmoeten trouwens, Darktower. Enneh.... Breuls ook en Q
@Breuls: sorry btw dat ik opeens weg was. Kwam een oud-collega tegen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 19 januari 2009 @ 18:07:27 #170
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65216446
Kan ik het boek nu op Bol bestellen?
(daar heb ik nog bonnen van)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Admin maandag 19 januari 2009 @ 18:16:26 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65216753
Het was leuk!

Ben tussen het werken door al een beetje in het boek begonnen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_65216884
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Boekpresentatie was leuk. Foto's volgen nog
Komt er nog iets op de FP of in een apart topic?

Hoi darktower ook.
I intend to live forever, or die trying.
pi_65219158
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dwerg het volgende:

[..]

Komt er nog iets op de FP of in een apart topic?

Hoi darktower ook.
Foto's zijn voor de FP denk ik Ik ben namens FOK! gaan fotograferen daar. maar ik mik wel wat in het topic hier
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 19 januari 2009 @ 20:31:10 #174
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65221928
Ik hoorde t op 3FM, klopt dat?
Waarom is er geen nieuwsbericht?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin maandag 19 januari 2009 @ 20:33:44 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65222033
Ik zag iemand met een 3FM trui en een opnameding lopen, ja.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:37:02 #176
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65222141
Kirstens weblog
http://blogger.xs4all.nl/locuta/

Wel tof hoor, stoer. West Wing Real Life
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_65225075
Vanuit Groningen was het nét even te ver (en te druk met illustratie opdrachten), dus ik zal je vanaf hier maar even feliciteren met je nieuwe boek. Ben benieuwd naar de foto's.

Overigens weer een paar afleveringen van Sports Night gekeken. Het blijft toch een hilarische serie. Als Studio 60 net zo grappig en losjes was, was de series misschien nog wel even doorgegaan (alhoewel Sports Night ook maar 2 seizoenen draaide). Ik hoop toch zo dat Sorkin weer eens tv gaat maken.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:25:08 #178
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65231669
Hoi allemaal, ben net pas thuis. Wat een krankzinnige dag was dat! 200 man in de Burgerzaal, tien fotografen, vier tv-ploegen en sowieso alleen vandaag al een enorme berg media-aandacht. Ik blog er later nog uitgebreid over, maar wil nu echt slapen, moet morgen alweer naar het mediapark en naar een debat in Den Haag (zie www.locuta.nl voor wie langs wil komen).

In antwoord op de vragen:
Het boek is te bestellen op Bol.com ja, zie ik net, namelijk op:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006407337/index.html

Je kunt het ook op http://www.vanrotterdamnaarhetwittehuis.nl bestellen, dan krijg je 'm gesigneerd.

Verder was het heel leuk dat er wat Fokkers waren, en het klopte inderdaad dat ik ook op 3FM was, ook al heb ik dat zelf (nog) niet gehoord. Zat ook op Radio 1, Radio 2, Megastad FM, BNR, FunX en Radio Rijnmond vandaag, dus het is bijna knap als je me niet gehoord hebt.

Dank voor de foto's P, op o.a. robmaas.xs4all.nl staan er nog meer. Ik hoop ook op filmpjes, maar dat moet ik komende dagen dus allemaal na gaan bellen en mailen.

Adrenaline giert nog door mijn lijf.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:51:21 #179
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65233001
Ik heb net toch alvast maar even de eerste foto's online gezet, met Wouter Bos en alle media etc. erop ook; http://blogger.xs4all.nl/locuta/archive/2009/01/20/439494.aspx
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65233170
Ik vraag me af wat je ambities na deze ervaringen zijn? De PvdA helpen aan een MP?

[ Bericht 2% gewijzigd door febster op 20-01-2009 02:16:57 ]
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_65238412
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dwerg het volgende:

[..]

Komt er nog iets op de FP of in een apart topic?

Hoi darktower ook.
FP en apart topic dus

[FOK!fotoreportage] Boekpresentatie van FOK!ster Kirsten Verdel
FOK!ster schrijft boek over Obama
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Admin dinsdag 20 januari 2009 @ 11:29:44 #182
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65238470
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef darktower het volgende:
...dus het is bijna knap als je me niet gehoord hebt.
Ik heb je niet gehoord.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_65258162
Eindelijk eens West Wing in de Wereld Draait Door! Ik moest vandaag ook wel aan dat fragment denken.
pi_65268943
Nu zie je Barack en Michelle kijken naar de parade op CNN. Wanneer de camera de twee precies 'pakt' van voor, zie je achter hun een meneer staan. Het lijkt mij secret service.
Hij lijkt zoveel op iemand die bij de West Wing ook een functie had in de veiligheidswereld.
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:49:37 #185
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65269459
Er is nu een programma over Obama/Santon bezig. Heb Eli Attie en Jimmy Smits voorbij zien komen

EDIT: Het is President Hollywood op BBC2. Volgens mij was dit laatst ook al op NED3

[ Bericht 33% gewijzigd door BrainOverfloW op 21-01-2009 00:54:40 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:12:44 #186
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65328649
Zeg, voor alle Sorkin fans die ook op facebook zitten kwam ik net deze group tegen: Aaron Sorkin & the Facebook movie. Ik had elders al gelezen dat hij een film gaat maken over facebook. Wat ik me daarbij voor moet stellen weet ik niet (hij ook niet volgens mij ), maar het Discussion board heeft de mogelijkheid hem direct vragen te stellen en hij is zo te zien behoorlijk actief in het geven van antwoorden. Leuk om te lezen en wellicht als je zelf een goede vraag hebt?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:14:57 #187
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65328699
Ik heb laatst die filmm met Tom Hanks gegeken op FFW. Die geef ik snel een nieuwe kans
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_65336245
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:12 schreef Hik het volgende:
Zeg, voor alle Sorkin fans die ook op facebook zitten kwam ik net deze group tegen: Aaron Sorkin & the Facebook movie. Ik had elders al gelezen dat hij een film gaat maken over facebook. Wat ik me daarbij voor moet stellen weet ik niet (hij ook niet volgens mij ), maar het Discussion board heeft de mogelijkheid hem direct vragen te stellen en hij is zo te zien behoorlijk actief in het geven van antwoorden. Leuk om te lezen en wellicht als je zelf een goede vraag hebt?!
Oh, wat hou ik toch soms van het internet: Check dit:

"I like that there are a lot of Schiff fans out there because I'm the recording secretary of his fan club.
quote:
When we started shooting the second episode of the series ("Post Hoc, Ergo Proctor Hoc"--One Follows the Other, Therefore it Was Caused by the Other), I noticed that Richard was wearing a wedding ring. I asked Tommy if he'd been wearing it in the pilot and he had. I went to Richard and said, "You know, I don't think Toby's married" and Richard said, "Yeah, I don't think so either." I said, "Well you've been wearing your wedding ring" and he said, "It's not my wedding ring, I got it from wardrobe." I said, "You ASKED for the wedding ring even though you thought Toby wasn't married?" and he said, "Yeah" and I said, "Why?" and he said, "I was hoping you'd figure it out." And that's how Toby got an ex-wife he was still in love with.

Richard's a phenomenally honest actor with an ability to access parts of himself that would be the envy of any artist working in any medium. And while the viewer would probably never know it, the most honest of all his many, many incredibly honest moments when I was there was on my second-to-last episode. It was just the line, "I'm not sad.""
Aaron Sorkin en Richard Schiff zijn helden!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:02:06 #189
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65339754
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:26 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Aaron Sorkin en Richard Schiff zijn helden!
Er zitten zoveel mooie scenes in WW, maar een aantal met Toby zijn gewoon heel ontroerend. Zat net wat afleveringen van seizoen 6 te kijken. Dat hij die bril op zet van zijn broer. Hij heeft iets heel onbeholpens, echt mooi.

Ik vond dit ook opmerkelijk trouwens...
quote:
When it was announced that Tommy and I were leaving The West Wing, I got a call from Larry David, whom I'd only met once and very briefly. Larry had left Seinfeld a few years before it went off the air and he said, "You can't ever watch the show again. Either it'll be good and you'll be miserable or it'll be less than good and you'll be miserable. Either way you'll be miserable, so you can't watch the show." I figured it was just Larry being Larry since he's made an art form out of being miserable and so I watched the first 10 minutes of the first episode of Season 5. Larry was right. I never saw any more of Seasons 5 thru 7. I have no doubt they were outstanding.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:13:28 #190
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65344610
nu weer op TV
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_65346537
dag Kirsten, vandaag kwam je boek binnen en dank je voor de persoonlijke inscriptie.

Niets is onmogelijk !

Trouwens getraind door TWW, zei ik direkt na de oath die leek mis te gaan bij Obama: dat gaat-ie overdoen.
Met de parade/going on stage van de vips - afgelopen dinsdag - had ik ook al zo'n deja-vu gevoel .
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:23:26 #192
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65361582
Ja grappig he? Ik had het met Obama's eerste persconferentie nadat hij won op 4-11. Toen maakte hij een foute grap over Nancy Reagan. 'Dat wordt excuses aanbieden' zei ik toen, en binnen een half uur had ie haar gebeld.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:00:34 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65362760
Ligt je boek ook bij de AKO?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:23:29 #194
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65363461
als het goed is wel. zo niet: bestel hem daar dan aub ter plekke. grote kans dat ze er dan meteen 10 inslaan.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:24:42 #195
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65363501
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65367402
Vanmiddag en - bijna gelukkig FoK down - heb ik je boek in één adem uitgelezen !
Heerlijk leesvoer en achtergrondinfo rond de campaign.

Wat heb je veel gereisd en gewerkt Kirsten !
  zondag 25 januari 2009 @ 10:56:26 #197
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65378687
Dat Fok! down was heb ik natuurlijk persoonlijk voor je geregeld.

Ik hoor veel mensen die mn boek in 1x uitlezen. En ik maar denken dat 320 blz veel was...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65378892
Wordt teig ook genoemd in je boek? Dan ga ik het wel kopen.

Handig, zo'n dvd-recorder, kun je zondagochtend alle afleveringen van West Wing van de afgelopen week kijken.
I intend to live forever, or die trying.
pi_65380027
Heb hier in Reykjavik voor 11 euro de box van seizoen 6 gekocht Heerlijke serie en dit vond ik wel heel goedkoop, toch?
  zondag 25 januari 2009 @ 12:35:16 #200
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65380894
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:08 schreef dwerg het volgende:
Wordt teig ook genoemd in je boek? Dan ga ik het wel kopen.

Handig, zo'n dvd-recorder, kun je zondagochtend alle afleveringen van West Wing van de afgelopen week kijken.
Remco wordt drie keer genoemd!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 25 januari 2009 @ 12:35:41 #201
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65380903
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:02 schreef PAA-053 het volgende:
Heb hier in Reykjavik voor 11 euro de box van seizoen 6 gekocht Heerlijke serie en dit vond ik wel heel goedkoop, toch?
Nee... voor ongeveer 55-60 eur kun je alle 7 seizoenen kopen.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 25 januari 2009 @ 13:01:50 #202
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65381715
Check http://www.petesouza.com/ trouwens, de fotograaf van Obama. Fantastische foto's van afgelopen week.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65383038
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:35 schreef darktower het volgende:
Remco wordt drie keer genoemd!
Dan koop ik het zeker!
I intend to live forever, or die trying.
pi_65386773
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:01 schreef darktower het volgende:
Check http://www.petesouza.com/ trouwens, de fotograaf van Obama. Fantastische foto's van afgelopen week.
De man kan tof fotograferen Wel cool, dat soort reportages
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:00:26 #205
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65513504
Zo. Meest nutteloze feit zo net op 29 januari 2009. Een post in 's werelds koelste West Wing threat. Je moet toch wat tijdens het twitteren, kijken naar The Colbert Report en jarig zijn (ontkenningsfase... 31 voelt echt way too old).

Waren er ooit karakters jarig in de WW?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:09:49 #206
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65513746
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:00 schreef darktower het volgende:
Zo. Meest nutteloze feit zo net op 29 januari 2009. Een post in 's werelds koelste West Wing threat. Je moet toch wat tijdens het twitteren, kijken naar The Colbert Report en jarig zijn (ontkenningsfase... 31 voelt echt way too old).

Waren er ooit karakters jarig in de WW?
Feli

Ik heb je boek gekocht...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:10:51 #207
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65513766
Woehoe, thanks
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65513823
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:00 schreef darktower het volgende:
Zo. Meest nutteloze feit zo net op 29 januari 2009. Een post in 's werelds koelste West Wing threat. Je moet toch wat tijdens het twitteren, kijken naar The Colbert Report en jarig zijn (ontkenningsfase... 31 voelt echt way too old).

Waren er ooit karakters jarig in de WW?
Gefeliciteerd Kirsten !
En heb je van de week de docu over de (jonge) speechwriter van Obama gezien?
Is nog een weekje terug te kijken : alleen waar ? ms even in de gids kijken.

Volgens mij is CJ wel eens jarig geweest ?
Ik mis haar bij de persconferenties !!!
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:15:34 #209
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65513870
ik ben die tegenlicht docu aan het downloaden, hoor er wisselende verhalen over, dus ben wel benieuwd of het wat is of niet
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65514309
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:00 schreef darktower het volgende:
Waren er ooit karakters jarig in de WW?
Donna probeerde Josh skis af te troggelen voor haar verjaardag.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_65516549
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:00 schreef darktower het volgende:
Zo. Meest nutteloze feit zo net op 29 januari 2009. Een post in 's werelds koelste West Wing threat. Je moet toch wat tijdens het twitteren, kijken naar The Colbert Report en jarig zijn (ontkenningsfase... 31 voelt echt way too old).

Waren er ooit karakters jarig in de WW?
Gefeliciteerd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_65516553
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:37 schreef Litpho het volgende:

[..]

Donna probeerde Josh skis af te troggelen voor haar verjaardag.
Was dat niet voor kerst?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:27:25 #213
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65518341
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:00 schreef darktower het volgende:
Zo. Meest nutteloze feit zo net op 29 januari 2009. Een post in 's werelds koelste West Wing threat. Je moet toch wat tijdens het twitteren, kijken naar The Colbert Report en jarig zijn (ontkenningsfase... 31 voelt echt way too old).

Waren er ooit karakters jarig in de WW?
Voor zo ver ik me kan herrinneren van de senior staff niemand. Wel is er een verhaallijn dat er tijdens een googeltruc op de verjaardag van Zoey mogenlijk een amerikaanse vlag verbrand word.

De skis van Donna waren inderdaad voor kerst. Ze krijgt uiteindelijk een antiek boek over skien als Josh met Leo, Bartlet e.a. kerstinkopen hebben gedaan.

Gefeliciteerd Darktower
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:27:39 #214
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65518348
Vergeet Josh z'n verjaardag niet. Op de dag dat die ene senator (de baas van Top Gear ) switchte naar de Republikeinen...

Gefeli, DT!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:44:16 #215
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65518706
quote:
Josh sees a pile of papers on his desk. He lifts up the papers to
discover a dead fish wrapped in them.

JOSH
We had a rule today--no gifts.

Donna enters.

DONNA
Your birthday's not for you, it's for the rest of us.

JOSH
How's that work, exactly?

DONNA
Well, we get to, I don't know, eat cake and wear pointy little hats.

JOSH
Just don't tell anyone, okay? I don't want one of those sad-sack parties
in the Indian Treaty Room where some guy from the OMB drones on about
how I saved the aquatic weed subsidy.
quote:
JOSH
What's this?

CARRICK
It's my letter of resignation from the Democratic Party.

JOSH
Come again?

CARRICK
I'm running as a Republican in my next election.

JOSH
You're switching parties 'cause we won't give you a launcher that
doesn't even...

CARRICK
The launcher is a detterant. The launcher says we're serious about
perfecting missile defense, so rogue governments don't build missile
programs.

JOSH
You can't be serious...

CARRICK
Building it is more important than whether it works. We don't want it to
ever have to work.

JOSH
We can't win back the Senate without Idaho. We can't pass the tax bill,
the new stimulus package. I'll get you a meeting with Fitzwallace.
A meeting with the President.

CARRICK
I don't work for the President. I don't work for you. I work for the
people of Idaho.

JOSH
You're leaving the party be... this is 'cause of me?!

CARRICK
I'm not leaving 'cause of you. But you made it a whole lot easier.

The senator leaves Josh standing absorbing what he's just heard. Josh
walks out into the HALLWAY.

MARGARET
Josh. Leo wants you in the Mural Room.

Josh walks to THE MURAL ROOM. The door is closed. When he opens the
door, the senior staffers all yell--

ALL
Surprise! Happy Birthday! Happy Birthday!

The room is decorated and they are wearing party hats and throwing
confetti.

ALL
[singing]
Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday, dear Josh...
Uit: THE WEST WING
"CONSTITUENCY OF ONE"
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:15:40 #216
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65542513
Ge-wel-dig-e scene was dat.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65631322
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ervanuitgaande dat je ook nog werkt. Als je student bent en fulltime gaat kijken ben je wel in een maandje klaar denk ik
Ik heb zojuist het derde seizoen afgerond. Ik weet het, ik ben het predikaat 'student' onwaardig.
pi_65631556
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef rgras het volgende:

[..]

Ik heb zojuist het derde seizoen afgerond. Ik weet het, ik ben het predikaat 'student' onwaardig.
Ach....het feit dat je dan het 3e seizoen hebt gekeken maakt een hoop goed Ben zelf ook weer bezig in het derde seizoen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 februari 2009 @ 18:50:40 #219
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65631945
Maar t klopt dus dat er geen volledige ondertitelde serie te koop is? Zie in d e winkels sowieso geen WW-boxen liggen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_65633099
RTL4 is bezig met afleveringen van TWW uit te zenden.
En wel elke werkdag op het briljante tijdstip van 14:10 - 15:05
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_65633265
De gemiddelde persoon die rond dat tijdstip televisie zit te kijken is niet bepaald de meest ideale doelgroep voor WW.
pi_65633833
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:50 schreef Stefan het volgende:
Maar t klopt dus dat er geen volledige ondertitelde serie te koop is? Zie in d e winkels sowieso geen WW-boxen liggen.
Nee, dat klopt niet

http://www.bol.com/nl/p/d(...)004546997/index.html
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_65635167
Er staat niets over een eventuele ondertiteling bij.
pi_65637624
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:33 schreef rgras het volgende:
Er staat niets over een eventuele ondertiteling bij.
Uhm...het is de NL-versie van BOL. Wat acht je de kans dat die geen R2 en NL-ondertitelde versies levert?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 1 februari 2009 @ 21:39:33 #225
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65637688
als je het al met ondertiteling kijkt, kijk het dan met de engelse
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 1 februari 2009 @ 21:55:01 #226
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65638220
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:50 schreef Stefan het volgende:
Maar t klopt dus dat er geen volledige ondertitelde serie te koop is? Zie in d e winkels sowieso geen WW-boxen liggen.
Nee dat klopt niet, want wij hebben 'm hier in de kast staan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 2 februari 2009 @ 09:51:29 #227
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65647369
Ik ben het wel met Darktower eens dat je de serie het beste zonder, of met engelse ondertiteling kunt krijgen. Vertalen en inkorten doen een hoop af aan de mooie dialogen van Sorkin.
Maar mocht je nederlands fijner vinden om te lezen is dat natuurlijk beter dan de serie niet kijken
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 2 februari 2009 @ 14:13:05 #228
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65655577
Door de OT heb ik meer aandacht voor de dialogen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 2 februari 2009 @ 21:47:18 #229
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65673276
Ik heb een google alert op Martin Sheen en daar kwam vandaag in langs dat hij te gast was bij een Engelse zender (ben nog op zoek naar de beelden, als iemand het vindt, let me know), en heb alvast wat foto's gevonden. HEEEEEEEEEL bizarre foto's... als Bartlet en als... nu ja... kijk naar:

http://www.dailymail.co.u(...)y-Night-Project.html
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:45:39 #230
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65686709
Die helicopter! Waar slaaaat dat op?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_65691623
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:45 schreef Hik het volgende:
Die helicopter! Waar slaaaat dat op?
Er is leven na de lach.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:01:29 #232
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65704646
Daarop inderdaad ja. Ik wil bewegende beelden zien!! Sheen heeft humor.

Ondertussen heb ik mijn boek zelfs verkocht aan een Belgische minister, waar ineens een bestelling van binnen kwam. Hoe leuk is dat!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:06:36 #233
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:09:56 #234
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65726895
Bradley Withford gaat in een nieuwe comdey serie spelen
Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_65727428
Dat is waarschijnlijk de reden van die vreselijke snor van hem. Brrrrr. Ziet er echt niet uit. Maar Whitford is wel grappig, dus misschien is de serie wel interessant.
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:50:54 #236
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65728130
Heb je daar een foto van? Ik heb hem nog niet met snor gezien
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:20:55 #238
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65729142
Femke Halsema haalt net Bartlett aan in het debat over de steun aan de oorlog in irak
pi_65729146
Halsema citeerde net Bartlet in het Irakdebat.

edit: ah, te laat
pi_65731112
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Femke Halsema haalt net Bartlett aan in het debat over de steun aan de oorlog in irak
Ik zag het, ja.
Maar welke quote het nou precies was? Seizoen 1 zei ze 'over alle feiten en informatie beschikken voor het voeren van een oorlog', maar ik kan de exacte quote niet vinden. Ik gok 1 van de afleveringen met Marbury erin? Weet iemand wel welke quote ze bedoelde?

( Kan het zelfs niet vinden als ik dit gebruik http://www.westwingtranscripts.com/search.php )

[ Bericht 9% gewijzigd door Magere_Gein op 04-02-2009 21:51:16 ]
Er is leven na de lach.
  donderdag 5 februari 2009 @ 00:40:07 #241
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65753261
Ik heb van meerdere kanten gehoord dat Femke Bartlet quotte.. maar welke quote? Wat zei ze? Weet iemand dat? Ben nieuwsgierig nu
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 5 februari 2009 @ 01:59:02 #242
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65754886
Als je oorlog voert je moet zorgen dat je de feiten en het recht aan je kant moet hebben anders heb je er niks te zoeken.

Iets in die trant was het.
  donderdag 5 februari 2009 @ 03:18:35 #243
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_65755490
Op goed geluk The West Wing maar eens gekocht, nog nooit wat van gezien, maar Studio 60 vond ik geweldig.

Geen spijt van, 2 weken verder en 5 seizoenen, briljant gewoon. Enige jammere is dat gesprekken tussen de president en andere mensen in 24 ontzettend suf zijn nu.
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:31:06 #244
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65756753
Tweek, dank voor deze woorden.
Is zeer herkenbaar, dat andere series ineens heel sufjes aandoen. Met name de dialogen. Waar je in de meeste series af en toe een goede zin hebt, is vrijwel ELKE zin in The West Wing quoatable. Schiet een beetje op met die laatste seizoenen.

Heb overigens Femke' WW quote gevonden. Stikt van de WW junkies in de Tweede Kamer. Diederik ook, net als Plasterk dus. Ik heb Martijn van Dam ook verteld dat ie echt eens moet gaan kijken, maar er zijn er meer, fans dus.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:37:30 #245
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_65756841
Wat was de quote dan ?
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:19:44 #246
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65768420
Ik zag gisteren nog een stukje met Bernard

"Aren't you a frumpy little fellow"

(Overigens speelde deze acteur ook de oom van Emily in Friends. Echt exact hetzelfde typetje!)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:56:05 #247
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_65769646
Wat ik trouwens erg goed aan de serie vind, naast natuurlijk de snelle scherpe dialogen, is dat er geen enkel karakter in zit wat irritant is. Meeste series hebben toch wel één hoofdpersoon die irritant is, waar je je aan ergert qua acteerprestaties of karakter. Battlestar Galactica heeft Kara, Scrubs heeft Carla enz. Tenminste vind ik dan, maar bij The West Wing heb ik er nog geen kunnen ontdekken en dat is knap voor een serie met zoveel karakters.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:07:07 #248
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65770084
Sterker nog, ik vind het ontzettend moeilijk om een favoriet karakter te kiezen. Dat wisselt ongeveer per aflevering.

Overigens is de enige uitzondering Mandy, maar dat geldt volgens mij voor iedereen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:40:43 #249
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65771297
Ja Mandy was niks. En gister klaagde iemand tegen me over Annabeth. Maar die heeft seizoen 7 nog niet gezien.

Ik had de eerste keer dat ik heel TWW had gezien ook geen favoriet karakter. Allemaal goed. Maar inmiddels wel: Bartlet en Leo steken er voor mij bovenuit. Josh begon in het eind een beetje te irriteren (vond hem teveel in beeld in seizoen 7). Maar CJ en Toby... natuurlijk ook geweldig... zelfs Margareth enzo... Charlie... argh! Ik wil weer kijken
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:44:38 #250
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65771459
Annabeth

Ik vind haar geweldig... en ze kan trouwens ook ge-wel-dig zingen!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_65771540
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef darktower het volgende:
Ja Mandy was niks. En gister klaagde iemand tegen me over Annabeth. Maar die heeft seizoen 7 nog niet gezien.

Ik had de eerste keer dat ik heel TWW had gezien ook geen favoriet karakter. Allemaal goed. Maar inmiddels wel: Bartlet en Leo steken er voor mij bovenuit. Josh begon in het eind een beetje te irriteren (vond hem teveel in beeld in seizoen 7). Maar CJ en Toby... natuurlijk ook geweldig... zelfs Margareth enzo... Charlie... argh! Ik wil weer kijken
Margareth in de scene met Leo waar ze toegeeft dat ze de handtekening van de President kan .

Overall, maar ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dat rond seizoen zeven (ivm campaign en verhaallijn) minder werd, is het toch echt Toby.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_65773570
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:31 schreef darktower het volgende:


Heb overigens Femke' WW quote gevonden. Stikt van de WW junkies in de Tweede Kamer. Diederik ook, net als Plasterk dus. Ik heb Martijn van Dam ook verteld dat ie echt eens moet gaan kijken, maar er zijn er meer, fans dus.
Zou je het erg vinden om die quote met ons te delen, pretty please?

Bij voorbaat dank.
Er is leven na de lach.
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:02:34 #253
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65776177
Ik weet niet zeker of dit de quote is waar Femke het over had, heb haar niet gezien in het debat. Maar afgaande op de beschrijven gok ik op de volgende:

BARTLET
...When you don't have the law on your side, when you don't have the facts on your side, bang your fist on the defense table as loud as you can.' Well, we've got the law on our side now, and we've got the facts on our side now...
...bang our fist on the defense table, but we're not listening any more. We're not having that any more.

Voor degene die het nog niet gezien hebben. Ik kwam de show van Ellen Degeneres tegen waar bijna de gehele main cast van TWW te gast was. [url=http://vtibika.free.fr/Interviews.html#Ellen]Linkje[url]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_65776244
Donna
stupidity has become as common as common sense was before
pi_65777790
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik weet niet zeker of dit de quote is waar Femke het over had, heb haar niet gezien in het debat. Maar afgaande op de beschrijven gok ik op de volgende:

BARTLET
...When you don't have the law on your side, when you don't have the facts on your side, bang your fist on the defense table as loud as you can.' Well, we've got the law on our side now, and we've got the facts on our side now...
...bang our fist on the defense table, but we're not listening any more. We're not having that any more.

Bedankt! (Die dacht ik al, maar ik vond hem toch een beetje anders )
Een beetje een vrije interpretatie van Femke Halsema dus van wat Bartlet zegt:
quote:
Mevrouw Halsema (GroenLinks):

Voorzitter. Mij speelt telkens een opmerking door het hoofd van de beroemde Amerikaanse president Bartlet. Voor de liefhebbers: The West Wing, eerste seizoen. Als je oorlog wilt voeren, zo zei hij, moet je de feiten en het recht aan je kant hebben. Als je de feiten niet aan je kant hebt, zorg dan wel dat het recht voor je spreekt. Als je in strijd met het recht handelt, zorg dan in ieder geval dat je de feiten aan je kant hebt. Heb je geen van beide aan je kant, dan geldt: "get the hell out of there". In Irak klopte de feiten niet. Er waren geen massavernietigingswapens. Er zijn valse feiten geconstrueerd. Er was geen volkenrechtelijk mandaat voor de militaire aanval die toch plaatsvond. Nederland had tegen de VS moeten zeggen: get the hell out of there. In plaats daarvan gaf Nederland politieke steun aan een onwenselijke en onwettige oorlog."
Voor de duidelijkheid nog even de quote (uit Five Votes Down, 1x04) in zijn geheel:
quote:
BARTLET
You know, I had a civil procedure professor who said once...

[...]

BARTLET
He said, 'When the law is on your side, argue the law; and when the facts
are on
your side, argue the facts...

[..]

BARTLET
...When you don't have the law on your side, when you don't have the facts
on your
side, bang your fist on the defense table as loud as you can.' Well, we've
got the
law on our side now, and we've got the facts on our side now...

JOSH
Yeah, this is Josh Lyman. Please call me. I need to know what happened.

BARTLET
...bang our fist on the defense table, but we're not listening any more. We're
not
having that any more. We're gonna win on Wednesday. We're gonna win on
Wednesday!
Thank you all. [The crowd stands up and applauds.] God bless you, and God
bless America!
Iedereen die West Wing quote heeft al een streepje voor bij mij, maar een beetje nitpicken is soms ook wel leuk. ( Ik laat de ontleding van de verschillen tussen Halsema en Bartlet aan u zelf over)

[ Bericht 0% gewijzigd door Magere_Gein op 05-02-2009 20:05:12 ]
Er is leven na de lach.
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:41:45 #256
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65786295
hmja, die quote van bartlet is toch wel wat anders ja. Femke zei dat Bartlet had gezegd: als je de feiten EN recht niet hebt, 'get the hell out of here' dan. maar dat zei jed dus niet

maar ik vergeef het haar!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65786746
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef darktower het volgende:
hmja, die quote van bartlet is toch wel wat anders ja. Femke zei dat Bartlet had gezegd: als je de feiten EN recht niet hebt, 'get the hell out of here' dan. maar dat zei jed dus niet

maar ik vergeef het haar!

Misschien dacht Femke wel dat als ze het zo zou zeggen, er mensen zouden zijn die seizoen 1 gaan kopen en net zo lang kijken tot die quote langskomt en als dat maar niet gebeurt, ze daardoor alle seizoenen gaan kijken.
West Wing-promotie gaat nou eenmaal boven dat politieke poppenkastgedoegebeuren, uh wacht....

Wat een prachtzinnen en woorden, maar het is dan ook al laat.....

(*dit gezegd hebbende waarschijnlijk nog tot 2 uur last heeft van insomnia.... * )
Er is leven na de lach.
  Admin vrijdag 6 februari 2009 @ 00:41:14 #258
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65787591
Welbeschouwd is het toch tof als je als scenarioschrijver achter je computer zit, een zin bedenkt en die jaren later tegenkomt in de echte politiek in een of ander land.

Which reminds me: kennen jullie het West Wing Scenario in de Britse politiek?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:01:51 #259
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65790021
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:41 schreef Breuls het volgende:
Welbeschouwd is het toch tof als je als scenarioschrijver achter je computer zit, een zin bedenkt en die jaren later tegenkomt in de echte politiek in een of ander land.

Which reminds me: kennen jullie het West Wing Scenario in de Britse politiek?
Nee, vertel
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_65794273
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:41 schreef Breuls het volgende:
Which reminds me: kennen jullie het West Wing Scenario in de Britse politiek?
Haha, ja . Goed verhaal is dat.
  Admin vrijdag 6 februari 2009 @ 11:36:49 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65794293
De aflevering A Good Day draaide voor een deel om Santos, die zich met een aantal partijgenoten verborg in een kamer van het congresgebouw om de Speaker te doen geloven dat ze allemaal de stad uit zijn. Die zou dan een stemronde houden over een stamcelwet, met het idee dat alleen de mensen met de juiste stem aanwezig zouden zijn. Toen hij die ronde hield kwamen ze echter allemaal tevoorschijn om te stemmen.

Dat scenario is in de UK uitgevoerd als het West Wing Plot:
quote:
The television series The West Wing about the life and times of a fictional US president was the inspiration for the "rebellion by stealth" that humbled Tony Blair and his Chief Whip, Hilary Armstrong.

Slumped in front of the television on Sunday night, one of the leaders of the revolt watched with growing interest as Democrats won a key vote on stem cell research by pretending not to be around.

The congressmen hid in an empty office and then triumphantly emerged in force when the vote was called by the unsuspecting Republican speaker.

"That's where the idea came from," the MP, who declined to be identified, told The Daily Telegraph. "We had no big press conferences, no events announcing the coming protest. It was directly inspired by the West Wing," he said.

...
Blair's whips fooled by West Wing plot
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:41:59 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_65794471
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:46 schreef Litpho het volgende:

[..]

Margareth in de scene met Leo waar ze toegeeft dat ze de handtekening van de President kan .

Overall, maar ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat dat rond seizoen zeven (ivm campaign en verhaallijn) minder werd, is het toch echt Toby.
Zes en zeven vind ik daarom juist de betere seizoenen. De eerste 2 waren toch vooral binnenskamers.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_65803849
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zes en zeven vind ik daarom juist de betere seizoenen. De eerste 2 waren toch vooral binnenskamers.
Ik zou echt niet weten wat ik de betere seizoenen vind, ik beschouw de serie in zijn geheel als briljant.

[ Bericht 5% gewijzigd door Magere_Gein op 06-02-2009 18:37:25 ]
Er is leven na de lach.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:40:17 #264
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65812445
De hele serie is inderdaad briljant. Die actie met Blair trouwens ook
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65812464
http://www.amazon.com/dp/B001B187BQ?tag=continguidetothe&camp=14573&creative=327641&linkCode=as1&creativeASIN=B001B187BQ&adid=1N1GC1MBYKBNRFT8MVXF&

Deze wil ik! Sports Night is echt het medicijn voor West Wing addicts. De eerste samenwerking tussen Aaron Sorkin en Thomas Schlamme. Alleen jammer dat Richard Schiff niet meespeelt . Hij zou fantastisch zijn in Sports Night.
  Admin vrijdag 6 februari 2009 @ 20:58:37 #266
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65813140
Sports Night wil ik ook al heel lang, maar ik kan 'm nooit in regio 2 vinden..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 21:46:04 #267
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65835784
Ik heb die aflevering gevonden van The Sunday Night Project (s08e07) met Martin Sheen. My god wat verschrikkelijk vaag! Zit een hele leuke scene in waarin hij samen met zijn zoon Emilio doet alsof hij door zijn leeftijd een beetje de weg kwijt is en denkt dat ie nog steeds Bartlet is, maar dan dus echt. Een of andere kid wordt gevraagd als bodyguard, maar het is dus een grote verborgen camera grap. Best leuk. Afl is wel ergens op een torrent te vinden, maar nog niet op youtube geloof ik. Happy searching. Het is leuk genoeg.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:12:28 #268
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65836325
Het is trouwens heel raar dat als je net een paar uitzendingen hebt zitten kijken en dan nu ineens bij the Negotiator John Spencer voorbij ziet komen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 23:01:44 #269
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65837411
ik kijk nu 4x2
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 8 februari 2009 @ 02:14:27 #270
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65841256
Maar weer bij 1 begonnen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65857552
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zes en zeven vind ik daarom juist de betere seizoenen. De eerste 2 waren toch vooral binnenskamers.
Ik vind a) de binnenskamers afleveringen beter en b) alhoewel er veel goeds zit in seizoen zes en zeven kwam met name in zeven Toby (waar ik het over had) niet zo goed tot zijn recht.

Dit alles uiteraard naar mijn bescheiden mening.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  zondag 8 februari 2009 @ 20:04:24 #272
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65859526
Ik ben het eens met je bescheiden mening, zeker wat betreft het te lage Toby gehalte in seizoen 7.
Ik vond het ook teveel Santos en Josh.
Had meer Bartlet gewild in laatste seizoen.
Maar ja, dat is MIJN bescheiden mening.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  maandag 9 februari 2009 @ 13:12:39 #273
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65878308
Overigens zag ik pas van de week, toen ik nog eens de laatste episode keek dat Sorkin daar een cameo in heeft!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_65892221
Als je het hebt over binnenskamers en Toby, denk ik maar aan 1 ding: 17 People
quote:
Thanks for the nice words about 17 People, we're all pretty proud of that episode. It was born from a budget crunch. NBC and Warner Bros. give us a good budget to do the show, but even that, we can't live within our means and we'd put an awful lot of money into the season opener. So I was asked to write a show with no locations, no guest cast, no new sets and minimal extras. So I wrote a play. Ironically, given that, it was probably the most cinematic opening we've done so far. I thought Alex Graves did an amazing job, topping even his direction of In Excelcis Deo, The Midterms and Galileo (to say nothing of some of the best Sports Nights.) - Aaron Sorkin
pi_65892707
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Als je het hebt over binnenskamers en Toby, denk ik maar aan 1 ding: 17 People
[..]


Ainsley Hayes nowadays:



Ik vraag me af of ze nog steeds Republikein is...

[ Bericht 3% gewijzigd door Magere_Gein op 09-02-2009 22:41:55 ]
Er is leven na de lach.
  maandag 9 februari 2009 @ 20:58:07 #276
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65893316
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:42 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]

Ainsley Hayes heden ten dage
Ainsley
quote:
Bartlett: why were you in the closet
Ainsley: I had to pee
Bartlett: they wont let me smoke inside but you can pee in Leo's closet
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:23:16 #277
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65912630
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:46 schreef darktower het volgende:
Ik heb die aflevering gevonden van The Sunday Night Project (s08e07) met Martin Sheen. My god wat verschrikkelijk vaag! Zit een hele leuke scene in waarin hij samen met zijn zoon Emilio doet alsof hij door zijn leeftijd een beetje de weg kwijt is en denkt dat ie nog steeds Bartlet is, maar dan dus echt. Een of andere kid wordt gevraagd als bodyguard, maar het is dus een grote verborgen camera grap. Best leuk. Afl is wel ergens op een torrent te vinden, maar nog niet op youtube geloof ik. Happy searching. Het is leuk genoeg.
Bedankt voor de tip. Heb de aflevering net gekeken en er zitten inderdaad wel grappige stukjes in. Ik vond het alleen wel een beetje jammer dat hoewel de halve aflevering uit vragen aan Martin ik niks nieuws gehoord heb.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:45:11 #278
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_65913362
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:42 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]

Ainsley Hayes nowadays:

[ afbeelding ]

Ik vraag me af of ze nog steeds Republikein is...
Damn, ze is in elk geval wel een beetje geupbotoxed...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_65951323
Zojuist het 4e seizoen afgerond.. cliffhanger!
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:48:44 #280
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_65958177
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:35 schreef rgras het volgende:
Zojuist het 4e seizoen afgerond.. cliffhanger!
Die was erg goed, daardoor heb ik tot een uurtje of 3 uur snachts door zitten kijken, terwijl dat niet echt de bedoeling was.

Ondertussen alles gezien, wat een briljante serie is het zeg. Probeer nu ook andere mensen met west wing aan te steken, merk steeds dat ik gesprekken begin met: Weet je wat een briljante serie is?
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:24:27 #281
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65969780
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 18:48 schreef Tweek het volgende:
Probeer nu ook andere mensen met west wing aan te steken, merk steeds dat ik gesprekken begin met: Weet je wat een briljante serie is?
Dat probeer ik dus ook maar zodra je dan begint over de Amerikaanse politiek denkt iedereen
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:37:15 #282
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65974898
Nee joh, dan denkt iedereen: Obama! En dan zeg je dat Santos is gebaseerd op Obama en dan kijken ze wel hoor
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:30:52 #283
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_66259853
omg! er is al een week niet in dit topic gepost!!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_66260158
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:30 schreef darktower het volgende:
omg! er is al een week niet in dit topic gepost!!
IEdereen heeft het te druk met WW kijken Ben jij al klaar? Of heb je teveel andere activiteiten die tussendoor komen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 20 februari 2009 @ 00:04:46 #285
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_66261185
ik heb al in geejn tijden meer kunnen kijken
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:03:28 #286
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_66271814
Ik was vanmorgen heel laat op mijn werk omdat ik tijdens het ontbijt "even" "een stukje" van het einde van seizoen 6 ging kijken (voor de 5e keer).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:00:06 #287
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_66899861
Martin Sheen heeft van de week in een interview (ben even bron kwijt) geroepen dat hij the West Wing heel erg mist. En dat hij niet kan geloven dat ze er tien jaar geleden mee begonnen.

Me neither!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:01:16 #288
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_66899903
ik zat gisteren een film te kijken. Daarin werd Toby opgegeten door een dinosaurus
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:02:00 #289
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_66899927
welke was dat?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:02:21 #290
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_66899940
Jurrasic Park III
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:09:10 #291
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_66900206
hihi
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:10:08 #292
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_66900246
Ik hoorde zijn stem maar herkende hem ook eerst niet
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:32:03 #293
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_66901178
en welke dinosaurus moeten we nu dus gaan boycotten? Zeker weer zo'n vermaledijde t-rex?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_66915768
Richard Schiff speelt in Jurassic Park 2, niet 3. En hij wordt volgens mij inderdaad opgegeten door een T-rex.. 2 eigenlijk. Arme Toby.....
pi_67100297
Op de vraag welke cast members iets meegenomen hebben van de set antwoordde Sorkin:

"I remembering you mentioning it before and I have always wondered what things actors might take from a movie set, props or otherwise."

Ken,

The framed "Bartlet for America" napkin is on the wall in Tommy's office. I was given the door to the communications offices and it's now my office door (the glass door to the Sports Night bullpen is now the door to a storage closet at my office) and I have John Spencer's chair.

Matthew Perry took Teddy Roosevelt's Nobel Prize, Allison has a goldfish bowl, Dule has a carving knife and Janel has video of Yo Yo Ma walking the set, pumping his fist in the air and shouting "Donna rules!" Martin has one of the pens that Mrs. Landingham kept in stock for him as well as a couple of cartons of letters from MS sufferers and their families.

I have a hunch there are pieces of wardrobe that never quite made it to a warehouse.

Aaron


----

Vooral die video van Yo Yo Ma is wel hilarisch .
  maandag 16 maart 2009 @ 15:01:09 #296
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_67102470
Ik wil die video zien...

Die Nobel Pize had ik denk ik ook meegenomen (als ik de kans zou krijgen zou ik Matthew Perry én de Nobel Prize meenemen trouwens... )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 16 maart 2009 @ 15:08:12 #297
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_67102721
Ik lees net dat Ron Silver is overleden op 62-jarige leeftijd aan slokdarmkanker.

pi_67102932
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik lees net dat Ron Silver is overleden op 62-jarige leeftijd aan slokdarmkanker.

[ afbeelding ]
Ja Staat ook al op IMDB.

Wat ik daar ook las:
"A lifelong Democrat of the Truman mold (his description), he broke with the Democratic Party over the War on Terrorism and spoke at the 2004 Republican National Convention in New York City. Has re-registered as an Independent."

Ik moest denken aan S7 van West Wing
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 16 maart 2009 @ 15:20:27 #299
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_67103123
Erg jammer. Ik vond hem als Bruno altijd wel erg leuk.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 16 maart 2009 @ 17:01:08 #300
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_67106379
Jammer, maar ik weet nu wel waar ik hem van herkende; Timecop.
pi_67106529
Ik heb deel II afgerond, vrijdag komt mijn salaris en haal ik deel III en IV... Dit kost echt je nacht rust en je sociaal leven...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')