quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef darktower het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik mij laatst trouwens op viel is dat, doordat TWW een alternative realiteit heeft waarin Bush nooit geweest is, het witte huis van Bartlet geen Department of Homeland Security, heeft gekregen. Volgens mij had die best een goede plek kunnen krijgen in de verhaallijnen uit de Sitroom. Niet dat ik het echt mis ofzo hoor maar et viel me gewoon op.
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Offtopic: @Darktower: Ga je rond de 20e eigenlijk nog weer terug naar D.C.?Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Dank!! En jij ook de beste wensen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Overigens is Ainsley nog te zien in een van de laatste afleveringen, waarin ze o.a. vraagt om een baan in het 'nieuwe' witte huis.
Moeten hier ook spoiler tags omheen?
Overigens komt Danny nog terug; vrees niet!
Gelukkig nieuwjaar overigens allen.
Ik snap (en heb ook gelezen) hoe het "in het echt" is gegaan met diverse karakters, dat was mijn punt niet. Waar het mij om gaat is dat sommige verhaallijnen in de serie ineens lijken te stoppen. Soms (net als bij Ainsley - overigens ook in seizoen 4, bij het aannemen van Joe Quincy, wordt er gehint op haar vertrek) lijken karakters ineens in thin air te verdwijnen. Dan duikt iemand soms weer op, maar vaak ook niet. Aan de ene kant vond ik het beter dan sommige series waarin iemand dan met veel gedoe en ellelange lijnen eruit wordt geschreven, aan de andere kant is het ook wat vaag (bijvoorbeeld in het geval van Mandy) dat iemand een vrij grote rol heeft die je vervolgens niet eens meer ziét (al vond ik dat zoals gezegd bij Mandy niet zo erg, want het was het enige personage dat me totaal niet aansprak).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn visie op drie punten van je:
Nee, als je even teruggaat naar Er is geen leven na West Wing #2 dan zie je dat ik iedereen hier nota bene heb uitgenodigd om op 19 januari bij mijn boekpresentatie aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[Offtopic: @Darktower: Ga je rond de 20e eigenlijk nog weer terug naar D.C.?
Dat was ik niet vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:03 schreef darktower het volgende:
[..]
Nee, als je even teruggaat naar Er is geen leven na West Wing #2 dan zie je dat ik iedereen hier nota bene heb uitgenodigd om op 19 januari bij mijn boekpresentatie aanwezig te zijn.
Tja, prime time heeft er nooit echt ingezeten in NL voor WW (zondagavond laat, als het ik het me goed herinner, was het vroeger en nu dus 's middags). Helaas moet ik ook toegeven dat ik ook denk dat de gemiddelde tv-kijker niet zit te wachten op een serie als West Wing, dus dat is wel een beetje begrijpelijk van rtl.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:20 schreef Breuls het volgende:
Raar moment om een topserie te herhalen.
Is seizoen 7 ooit al eens uitgezonden in NL?quote:
Ik zou voor de grap eens google-en op Mandyville. Gegarandeert veel hits!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:13 schreef Hik het volgende:
[..]
Aan de ene kant vond ik het beter dan sommige series waarin iemand dan met veel gedoe en ellelange lijnen eruit wordt geschreven, aan de andere kant is het ook wat vaag (bijvoorbeeld in het geval van Mandy) dat iemand een vrij grote rol heeft die je vervolgens niet eens meer ziét (al vond ik dat zoals gezegd bij Mandy niet zo erg, want het was het enige personage dat me totaal niet aansprak).
Wat cool!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
n.wil
[..]
Ik zou voor de grap eens google-en op Mandyville. Gegarandeert veel hits!
http://everything2.com/e2node/Mandyville
Er is mij ooit verteld dat televisieseries in pakketten worden ingekocht door de zenders. Het kan dus zijn dat de HMG nog ergens een seizoen WW op de plank had liggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:22 schreef BrainOverfloW het volgende:
Sowieso raar om in Seizoen 7 te beginnen. Ik snap best dat dat intresant is ivm Santos/Obama maar je mist toch wel erg veel van het verhaal om er zo maar in te vallen.
Het word trouwens dagenlijks uitgezonden.
Geen idee, ik heb de serie nooit op tv gekeken. Maar RTL was altijd de WW uitzender en ik mag toch aannemen dat ze gewoon tot het einde zijn gegaan, toen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Is seizoen 7 ooit al eens uitgezonden in NL?
Nee, ergens begin serie vijf acuut gestopt, meen ik me te herinneren. Toen had ik de DVD's al, dus het maakte me niet zoveel uit en ik was maandag weer wakker op mijn werk, maar toch...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de serie nooit op tv gekeken. Maar RTL was altijd de WW uitzender en ik mag toch aannemen dat ze gewoon tot het einde zijn gegaan, toen?
Het was een NBC-serie, en werd aldaar als primetime uitgezonden. Ook niet bepaald een HBO-publiek, zegmaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Tja, prime time heeft er nooit echt ingezeten in NL voor WW (zondagavond laat, als het ik het me goed herinner, was het vroeger en nu dus 's middags). Helaas moet ik ook toegeven dat ik ook denk dat de gemiddelde tv-kijker niet zit te wachten op een serie als West Wing, dus dat is wel een beetje begrijpelijk van rtl.
Zucht. Rotomroepen hier ook altijd..quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ergens begin serie vijf acuut gestopt, meen ik me te herinneren. Toen had ik de DVD's al, dus het maakte me niet zoveel uit en ik was maandag weer wakker op mijn werk, maar toch...
WW scoorde wel het beste in de VS onder hoogopgeleiden en $100,000+ income huishoudens.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het was een NBC-serie, en werd aldaar als primetime uitgezonden. Ook niet bepaald een HBO-publiek, zegmaar.
Bij mijn terugkijk marathon een half jaar geleden viel mij op dat ik vrij weinig afleveringen heb gemist dankzij video.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:32 schreef darktower het volgende:
Voor geen enkele prijs.
Ik dacht trouwens dat ze van WW in Nederland niet vijf seizoenen, maar slechts vijf afleveringen hadden uitgezonden?
Ik vond dat op zich wel sterk gedaan. Niet dat ik Bartlett en Toby niet wil zien (Toby is ook mijn favoriet, naast mrs Landingham (quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef darktower het volgende:
Ja, teveel Josh en te weinig Toby en Bartlet in laatste seizoen.
mrs Landinghamquote:Op zondag 11 januari 2009 02:59 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik vond dat op zich wel sterk gedaan. Niet dat ik Bartlett en Toby niet wil zien (Toby is ook mijn favoriet, naast mrs Landingham ()) maar met de komst van de nieuwe president wordt de Bartlett-administration steeds minder relevant. Of anders gezegd: de campagnetrail is een boeiender onderwerp voor een TV serie dan een outgoing administration die de laatste eindjes aan elkaar knoopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook vond ik Danny's rol een beetje onuitgelegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yurithemaster op 11-01-2009 06:02:48 ]
Dat zou ons beroofd hebben van de ronduit hilarische scenes met Toby als press secretary.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:41 schreef Stefan het volgende:
Josh was de logische keus. Toby is geen teamplayer en maakt t de president graag ongemakkelijk.
Dat ook inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 19:51 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat zou ons beroofd hebben van de ronduit hilarische scenes met Toby als press secretary.
Die verhaallijn tussen Will en die dame van de NSA (ik ben haar naam ook even kwijt) snapte ik totaal niet. Had geen enkele functie en ze waren sowieso nogal ongeloofwaardige geliefden. Dat de Zoe / Charlie-link onbesproken bleef, vond ik niet zo erg. Ik kon Zoe namelijk niet uitstaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef Stefan het volgende:
Maar Will en die chick met die pukkel naast dr neus. Had dan Zoeey laten trouwen met Charly
Als het je om aktie is te doen en om clichématige helden (dat bedoel ik niet flauw, maar de typische held die de wereld redt en dat nog elegant doet ook) dan moet je je niet wagen aan W.W. Maar als je geinteresseerd bent in een serie die met een uitstekend script, een super cast en fabelachtig acteerwerk de politieke strijd om de (wereld)macht in beeld brengt, dan zit je met W.W. helemaal goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Zal ik als fan van series als 24, Lost, Dexter en Supernatural deze serie kunnen diggen?
Het was niet onbesproken want ze neukten al een tijdje.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Die verhaallijn tussen Will en die dame van de NSA (ik ben haar naam ook even kwijt) snapte ik totaal niet. Had geen enkele functie en ze waren sowieso nogal ongeloofwaardige geliefden. Dat de Zoe / Charlie-link onbesproken bleef, vond ik niet zo erg. Ik kon Zoe namelijk niet uitstaan.
Onbesproken in de afleveringen. Er werd niets over gezegd.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het was niet onbesproken want ze neukten al een tijdje.
Maar dan had je een extra castmember moeten introduceren (en betalen en het budget was al niet meer om over naar huis te schrijven in seizoen 7) en je had een rol voor Leo moeten creëren. En een geheel onlogische keuze was hij niet. "You know how to run a country".quote:Ik vond overigens Leo niet echt een logische VP kandidaat. Al Bundy was logischer.
Ik laat het wel weten zodra ik de box binnen hebquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:18 schreef Stefan het volgende:
Maar ook NL subs?
Ikn heb de hele serie als rip maar dit is een serie die ik ook wel wil hebben
Ik ga hem eerst even als rip proberenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:18 schreef Stefan het volgende:
Maar ook NL subs?
Ikn heb de hele serie als rip maar dit is een serie die ik ook wel wil hebben
Ik heb de Chinese versie. Daar staan alle 22 aflevering op 'e'en dvdquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
Studio 60 twee dagen geleden afgerondLeuke serie, goed einde
Nu West Wing S1 weer in de DVD-speler
Ben al bij disc 2
Eeeeeeeeehm... screenshot? Dat kan niet anders dan dat het volslagen onvolgbaar isquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:45 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik heb de Chinese versie. Daar staan alle 22 aflevering op 'e'en dvd
voor de 19e meer... Ik ben echt helemaal uitgeput. Wordt al dagenlang belaagd door journalisten. De belangstelling voor mijn boek(presentatie) is echt overweldigend. Volgens mij is er bijna geen krant, blad, tv-programma of website die nog NIET heeft gebeld. Wel superleuk allemaal natuurlijk. En ik had vandaag het eerste fysieke exemplaar van mijn boek in de brievenbus! Nu is het ineens heel echt... Ben pas 1 spellingsfout tegengekomen, hehe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 02:37 schreef AnneX het volgende:
en darktower... word je al een beetje nervous voor de 20e ?
Checkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:51 schreef darktower het volgende:
Maandag is het zover... meer dan 100 gasten, tientallen journalisten, minstens 3 cameraploegen... echt iets wat je maar 1x meemaakt.
DarkTower, was je nog van plan ergens eerder te meeten met mensen die komen (ik kan me vaag zoiets herinneren) of word het gewoon in het stadhuis in Rotterdam om kwart over 2?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:51 schreef darktower het volgende:
[..]
voor de 19e meer... Ik ben echt helemaal uitgeput. Wordt al dagenlang belaagd door journalisten. De belangstelling voor mijn boek(presentatie) is echt overweldigend. Volgens mij is er bijna geen krant, blad, tv-programma of website die nog NIET heeft gebeld. Wel superleuk allemaal natuurlijk. En ik had vandaag het eerste fysieke exemplaar van mijn boek in de brievenbus! Nu is het ineens heel echt... Ben pas 1 spellingsfout tegengekomen, hehe.
Maandag is het zover... meer dan 100 gasten, tientallen journalisten, minstens 3 cameraploegen... echt iets wat je maar 1x meemaakt. Ik vind het nog het leukste dat er heel veel mensen komen die ik al heel lang niet heb gezien, zelfs mensen die uit Frankrijk overkomen! Dat vind ik nog leuker dan al die media aandacht bij elkaar.
Had trouwens in West Wing wel eens wat uitgebreider uitgelicht mogen worden, de rol en het belang van media, dat is altijd een beetje onderbelicht gebleven. Verder dan Danny en de press room kwam je nooit echt. Wel jammer eigenlijk.
Heb je goed onthouden! Vanaf 11:30 (tot 13:30) zitten we in Staal, op Beursplein 33. Dat is op een steenworp afstand van het stadhuis. Daar verwacht ik wel 50 man ofzo, misschien zelfs meer.Dus kom gerust langs! TV Rijnmond huppelt daar ook naar binnen, kun je wat reclame maken voor Fok!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DarkTower, was je nog van plan ergens eerder te meeten met mensen die komen (ik kan me vaag zoiets herinneren) of word het gewoon in het stadhuis in Rotterdam om kwart over 2?
Hehehehe...dat reclame maken is geen goed planquote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef darktower het volgende:
[..]
Heb je goed onthouden! Vanaf 11:30 (tot 13:30) zitten we in Staal, op Beursplein 33. Dat is op een steenworp afstand van het stadhuis. Daar verwacht ik wel 50 man ofzo, misschien zelfs meer.Dus kom gerust langs! TV Rijnmond huppelt daar ook naar binnen, kun je wat reclame maken voor Fok!
Komt er nog iets op de FP of in een apart topic?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Boekpresentatie was leuk. Foto's volgen nog
Foto's zijn voor de FP denk ikquote:Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Komt er nog iets op de FP of in een apart topic?
Hoi darktower ook.
FP en apart topic dusquote:Op maandag 19 januari 2009 18:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Komt er nog iets op de FP of in een apart topic?
Hoi darktower ook.
Ik heb je niet gehoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef darktower het volgende:
...dus het is bijna knap als je me niet gehoord hebt.
Oh, wat hou ik toch soms van het internet: Check dit:quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:12 schreef Hik het volgende:
Zeg, voor alle Sorkin fans die ook op facebook zitten kwam ik net deze group tegen: Aaron Sorkin & the Facebook movie. Ik had elders al gelezen dat hij een film gaat maken over facebook. Wat ik me daarbij voor moet stellen weet ik niet (hij ook niet volgens mij), maar het Discussion board heeft de mogelijkheid hem direct vragen te stellen en hij is zo te zien behoorlijk actief in het geven van antwoorden. Leuk om te lezen en wellicht als je zelf een goede vraag hebt?!
Aaron Sorkin en Richard Schiff zijn helden!quote:When we started shooting the second episode of the series ("Post Hoc, Ergo Proctor Hoc"--One Follows the Other, Therefore it Was Caused by the Other), I noticed that Richard was wearing a wedding ring. I asked Tommy if he'd been wearing it in the pilot and he had. I went to Richard and said, "You know, I don't think Toby's married" and Richard said, "Yeah, I don't think so either." I said, "Well you've been wearing your wedding ring" and he said, "It's not my wedding ring, I got it from wardrobe." I said, "You ASKED for the wedding ring even though you thought Toby wasn't married?" and he said, "Yeah" and I said, "Why?" and he said, "I was hoping you'd figure it out." And that's how Toby got an ex-wife he was still in love with.
Richard's a phenomenally honest actor with an ability to access parts of himself that would be the envy of any artist working in any medium. And while the viewer would probably never know it, the most honest of all his many, many incredibly honest moments when I was there was on my second-to-last episode. It was just the line, "I'm not sad.""
Er zitten zoveel mooie scenes in WW, maar een aantal met Toby zijn gewoon heel ontroerend. Zat net wat afleveringen van seizoen 6 te kijken. Dat hij die bril op zet van zijn broer. Hij heeft iets heel onbeholpens, echt mooi.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:26 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Aaron Sorkin en Richard Schiff zijn helden!
quote:When it was announced that Tommy and I were leaving The West Wing, I got a call from Larry David, whom I'd only met once and very briefly. Larry had left Seinfeld a few years before it went off the air and he said, "You can't ever watch the show again. Either it'll be good and you'll be miserable or it'll be less than good and you'll be miserable. Either way you'll be miserable, so you can't watch the show." I figured it was just Larry being Larry since he's made an art form out of being miserable and so I watched the first 10 minutes of the first episode of Season 5. Larry was right. I never saw any more of Seasons 5 thru 7. I have no doubt they were outstanding.
Remco wordt drie keer genoemd!quote:Op zondag 25 januari 2009 11:08 schreef dwerg het volgende:
Wordt teig ook genoemd in je boek? Dan ga ik het wel kopen.
Handig, zo'n dvd-recorder, kun je zondagochtend alle afleveringen van West Wing van de afgelopen week kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |