En daarnaast is bij Alda een aantal jaren terug Parkinsons geconstateerd, dat helpt ook niet mee...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alda is 85, 5 jaar ouder dan Sheen
Aan ieder de taak om TWW nog een beetje levend te houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:02 schreef darktower het volgende:
Ik word elke keer weer blij als er na X maanden weer iemand in dit forum post.
Dan volgt er goed nieuws: https://deadline.com/2021(...)-hbo-max-1234731914/quote:Op woensdag 24 maart 2021 07:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En daarnaast is bij Alda een aantal jaren terug Parkinsons geconstateerd, dat helpt ook niet mee...
[..]
Aan ieder de taak om TWW nog een beetje levend te houden.
Dit!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 21:02 schreef darktower het volgende:
Ik word elke keer weer blij als er na X maanden weer iemand in dit forum post.
…omdat jij hier 1 x in de drie jaar komt…quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:08 schreef darktower het volgende:
Hoezo was die post in januari de eerste post in drie JAAR?
Ik bedoel, Allison Janney is te zien in het tweede seizoen van The Diplomat, maar daarin worden wel interessante creatieve ehh.. keuzes gemaakt.quote:
En Richard Schiff wordt doormidden gebeten door een dino.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik bedoel, Allison Janney is te zien in het tweede seizoen van The Diplomat, maar daarin worden wel interessante creatieve ehh.. keuzes gemaakt.
Maar het is dan ook geen WW kopie.
Zitten ondertussen weer in het begin van seizoen 7.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Alan Alda is 89 geworden.
Uitgekekenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:13 schreef mitt het volgende:
[..]
Zitten ondertussen weer in het begin van seizoen 7.
Ben niet zo'n fan van Alda, maar hier wel steengoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |