Ainsleyquote:
quote:Bartlett: why were you in the closet
Ainsley: I had to pee
Bartlett: they wont let me smoke inside but you can pee in Leo's closet
Bedankt voor de tip. Heb de aflevering net gekeken en er zitten inderdaad wel grappige stukjes in. Ik vond het alleen wel een beetje jammer dat hoewel de halve aflevering uit vragen aan Martin ik niks nieuws gehoord heb.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:46 schreef darktower het volgende:
Ik heb die aflevering gevonden van The Sunday Night Project (s08e07) met Martin Sheen. My god wat verschrikkelijk vaag! Zit een hele leuke scene in waarin hij samen met zijn zoon Emilio doet alsof hij door zijn leeftijd een beetje de weg kwijt is en denkt dat ie nog steeds Bartlet is, maar dan dus echt. Een of andere kid wordt gevraagd als bodyguard, maar het is dus een grote verborgen camera grap. Best leuk. Afl is wel ergens op een torrent te vinden, maar nog niet op youtube geloof ik. Happy searching. Het is leuk genoeg.
Damn, ze is in elk geval wel een beetje geupbotoxed...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:42 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ainsley Hayesnowadays:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of ze nog steeds Republikein is...
Die was erg goed, daardoor heb ik tot een uurtje of 3 uur snachts door zitten kijken, terwijl dat niet echt de bedoeling was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:35 schreef rgras het volgende:
Zojuist het 4e seizoen afgerond.. cliffhanger!
Dat probeer ik dus ook maar zodra je dan begint over de Amerikaanse politiek denkt iedereenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:48 schreef Tweek het volgende:
Probeer nu ook andere mensen met west wing aan te steken, merk steeds dat ik gesprekken begin met: Weet je wat een briljante serie is?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:30 schreef darktower het volgende:
omg! er is al een week niet in dit topic gepost!!
Jaquote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik lees net dat Ron Silver is overleden op 62-jarige leeftijd aan slokdarmkanker.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |