Inderdaad, hij moet aan zijn aangenomen achterban denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Terroristische aanslagen zijn ook niet gebruikelijk.
Maar het valt wel erg tegen van McCain dat hij nu ook bij incest of verkachting tegen abortie is. Hij was een paar jaar geleden nog voor die uitzonderingsregels, maar net als op veel andere punten heeft hij gekozen voor de religieus-conservatieve principes in zijn jacht naar het presidentschap.
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:24 schreef Re het volgende:
wat mij wel stoort is dat voor een heel groot deel van conservatief Amerkia de issues als abortion en gay marriage hun primaire stemgedrag beinvloed... de rest kan ze weinig schelen
Wil je zeggen dat het niet gebeurt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Wil je beweren dat incest en verkrachting gebruikelijk is?
Geen enkel voorbehoedsmiddel geeft de garantie dat zwangerschap wordt voorkomen. Ik denk niet dat de samenleving er beter van wordt als je mensen die geen kind willen, maar toch onverhoopt in verwachting raken, verplicht stelt dit kind ook te baren.quote:Gevallen van stomheid en/of onvoorzichtigheid reken ik ook onder ervoor kiezen. Kiezen om niet zwanger te worden is heel gemakkelijk.
Inderdaad. Ik zou het mooi vinden als dat in meer landen zo geregeld was.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alle vrouwen in Nederland hebben wel de keuze om zwanger te blijven danwel niet.
Of is het doden van een plant geen moord meer? Principiële standpunten, behalve als het je niet zo goed uitkomt?quote:
Vertel...quote:
Neequote:
Ik ken er één die 100% is...quote:[..]
Geen enkel voorbehoedsmiddel geeft de garantie dat zwangerschap wordt voorkomen.
De samenleving zou er ook beter van worden als we alle recidivisten en 75-plussers een spuitje geven, maarja...quote:Ik denk niet dat de samenleving er beter van wordt als mensen die geen kind willen, maar toch onverhoopt in verwachting raken, verplicht stelt dit kind ook te baren.
Ik begrijp sowieso niet dat een partij die als primaire visie heeft dat de overheid zo klein mogelijk moet zijn, het wenselijk vindt dat er allerlei burgerzaken moeten worden gereguleerd. Past het niet veel meer in het straatje van de Republikein om alles aan de markt over te laten? Als er behoefte is aan homohuwelijken, abortus of euthenasie, dan zullen er wel instanties opstaan die aan deze vraag zullen voldoen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:24 schreef Re het volgende:
wat mij wel stoort is dat voor een heel groot deel van conservatief Amerkia de issues als abortion en gay marriage hun primaire stemgedrag beinvloed... de rest kan ze weinig schelen
of het voortijdig beeindigen van een leven danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:26 schreef Argento het volgende:
Natuurlijk verloop is ook in het leven op aarde van groot belang, maar hoe natuurlijk is dat verloop als de medische wetenschap steeds maar vat krijgt op biologische processen en bovendien maar aan één kant bijspringt, namelijk het doen ontstaan en laten voortduren van leven?
Mensen zijn geen planten hoor, domme vergelijkingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Of is het doden van een plant geen moord meer? Principiële standpunten, behalve als het je niet zo goed uitkomt?
en dat is toch krom al die onthoudings projecten en het verbod op educatie heeft er inmiddels voor gezorgd dat 1 op de 3 tieners in de VS al moeder is...quote:
je wilt inbreken op de persoonlijke integriteit van mensen en hun keuzes doen verbieden, dat gaat tegen de grondrechten van de mens inquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Vertel...
Ik ben het namelijk niet met je eens dus wil ik graag je redenering weten
Is dat wel zo? Alleen als het ze uitkomt hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat een partij die als primaire visie heeft dat de overheid zo klein mogelijk moet zijn,
Ik ben ook niet voor 'abstinence-only sex ed' hoor, maar bij een uitgebreide en gebalanceerde voorlichting mag ook best gezegd worden dat onthouding de enige manier is die gegarandeerde bescherming tegen SOA en zwangerschap geeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:34 schreef Re het volgende:
[..]
en dat is toch krom al die onthoudings projecten en het verbod op educatie heeft er inmiddels voor gezorgd dat 1 op de 3 tieners in de VS al moeder is...
alleen werkt dat niet.... puberende hormonenbommen willen neuken...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor 'abstinence-only sex ed' hoor, maar bij een uitgebreide en gebalanceerde voorlichting mag ook best gezegd worden dat onthouding de enige manier is die gegarandeerde bescherming tegen SOA en zwangerschap geeft.
Daarom kan het niet de basis zijn van voorlichting ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:38 schreef Re het volgende:
[..]
alleen werkt dat niet.... puberende hormonenbommen willen neuken...
Vind jij, ik vind planten belangrijker. Nu mag ik volgens jou geen mensen vermoorden, maar jij wel planten. Vuile fascist.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Mensen zijn geen planten hoor, domme vergelijking![]()
Flora en Fauna zijn twee totaal verschillende dingen. Mensen zijn meer en belangrijker dan planten
Dus geen chemotherapie voor jou als je kanker krijgt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Als je een dodelijke ziekte hebt dan moet je sterven, daarom heet het een dodelijke ziekte.
Alleen als er lekkere Obama chicks zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:49 schreef Ezzer het volgende:
Ander onderwerp dan maar
Ben echt ontzettend benieuwd naar de uitslag. Gaan mensen nog naar die uitslagen feestjes? Geloof dat er in Amsterdam verschillende zijn waar de verkiezingsuitslagen te volgen zijn.
Ik ga naar de US Election Night in Tivoli de Helling (Utrecht). Georganiseerd door de jongerenorganisaties van de VVD, PvdA, D66, CDA en GroenLinks. Ligt hier bij mij om de hoek, dus na het American Breakfast kan ik gelijk m'n bed inrollen. Zie ook: http://www.terminal.nl/ti(...)sp?produktie_id=3124quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:49 schreef Ezzer het volgende:
Ander onderwerp dan maar
Ben echt ontzettend benieuwd naar de uitslag. Gaan mensen nog naar die uitslagen feestjes? Geloof dat er in Amsterdam verschillende zijn waar de verkiezingsuitslagen te volgen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |