abonnement Unibet Coolblue
pi_60150330
Volgens mij gaat het niet zozeer om de service, maar dat ze spelen met een dergelijk racket:



  woensdag 16 juli 2008 @ 19:14:48 #252
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_60150377
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:12 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij gaat het niet zozeer om de service, maar dat ze spelen met een dergelijk racket:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het ziet er wel gaar uit. Maar ik lette meer op de service beweging. Zag wel dat hij zijn grip overpakte maarik wist niet wat hij deed tot ik je foto zag (en nu snap ik het nog steeds niet ).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_60215775
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 20 juli 2008 @ 15:11:58 #254
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_60225755
Del Potro veegt Melzer in eigen huis en wint z'n tweede toernooi op rij: 6-2 6-1 .
sig verwijderd door FA
pi_60225974
Zou de doorbraak dan eindelijk een feit zijn? Fantastische speler hoor. Heeft wel afgezegd voor Toronto en dat is misschien maar beter ook..beetje rust inbouwen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60226393
Del Potro
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zondag 20 juli 2008 @ 20:48:49 #257
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_60231870
Simon wint het toernooi van Indianapolis met twee keer 6-4 van Tursunov in de finale.
sig verwijderd door FA
  zondag 20 juli 2008 @ 23:06:38 #258
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_60234896
Verdasco wint in Umag de finale van Andreev met 6-3 4-6 7-6 (4). Bizarre derde set. Verdasco stond met *3-0 40-0 voor en serveerde op *5-4 voor de wedstrijd. Andreev kwam helemaal terug, maar kon toch niet winnen.

Bizar trouwens dat je om 23.00 plaatselijke tijd nog aan het spelen bent op zondagavond, zeker als je helemaal naar Amerika moet voor het volgende toernooi de dag erop.
sig verwijderd door FA
pi_60235206
Verbaasde mij ook. Finale had ook om 15u gekund
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60235301
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
Verdasco wint in Umag de finale van Andreev met 6-3 4-6 7-6 (4). Bizarre derde set. Verdasco stond met *3-0 40-0 voor en serveerde op *5-4 voor de wedstrijd. Andreev kwam helemaal terug, maar kon toch niet winnen.

Bizar trouwens dat je om 23.00 plaatselijke tijd nog aan het spelen bent op zondagavond, zeker als je helemaal naar Amerika moet voor het volgende toernooi de dag erop.
3-6 6-4 7-6
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_60242004
Santoro heeft the play of the week weer eens

http://www.atptennis.com/3/en/mercedesbenz/default.asp
pi_60251304
Heeft Wassen eindelijk een succesvolle dubbelpartner

I wonder if anyone else will be suspended in wake of the ATP probe.

http://afp.google.com/article/ALeqM5...ZlZz8GEtyrtAjQ

Cermak and Mertinak banned in betting probe - ATP

PARIS (AFP) — Tennis players Frantisek Cermak and Michal Mertinak have been suspended after being found guilty of gambling on matches, the ATP announced on Monday.

Cermak, a Czech doubles player, was found guilty of betting on matches other than his own between September 2006 and February 2007 by the probe conducted by the ATP.

He was fined 15,000 dollars and banned him for 10 weeks by the ATP.

Slovak Mertinak, ranked 616th in the world, was charged with gambling on the outcomes of matches in October 2006.

He was handed a two-week suspension.

The ATP said its investigation had found no evidence to suggest that either player had tried to rig results of the matches concerned.

The bans take effect as of July 21.

In April, a report into betting in the sport found irregularities in 45 matches played in the last five years, with its authors urging tennis's three ruling bodies (ATP, WTA and ITF) to implement radical change.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60251346
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:09 schreef wimderon het volgende:
Santoro heeft the play of the week weer eens

http://www.atptennis.com/3/en/mercedesbenz/default.asp
Play of the year
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60251430
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Wassen eindelijk een succesvolle dubbelpartner

I wonder if anyone else will be suspended in wake of the ATP probe.

http://afp.google.com/article/ALeqM5...ZlZz8GEtyrtAjQ

Cermak and Mertinak banned in betting probe - ATP

PARIS (AFP) — Tennis players Frantisek Cermak and Michal Mertinak have been suspended after being found guilty of gambling on matches, the ATP announced on Monday.

Cermak, a Czech doubles player, was found guilty of betting on matches other than his own between September 2006 and February 2007 by the probe conducted by the ATP.

He was fined 15,000 dollars and banned him for 10 weeks by the ATP.

Slovak Mertinak, ranked 616th in the world, was charged with gambling on the outcomes of matches in October 2006.

He was handed a two-week suspension.

The ATP said its investigation had found no evidence to suggest that either player had tried to rig results of the matches concerned.

The bans take effect as of July 21.

In April, a report into betting in the sport found irregularities in 45 matches played in the last five years, with its authors urging tennis's three ruling bodies (ATP, WTA and ITF) to implement radical change.
Ook echt hè, Mertinak alleen in oktober 2006

Gewoon weer een zoethoudertje zodat er niet geklaagd wordt over laksheid wat betreft gokken en doping
pi_60251496
Die Zuid-Afrikaan vond hem te slecht, Kas was voor Wassen te slecht en Haase raakte geblesseerd..ben benieuwd met welk exotisch figuur hij nu aan komt zitten.
Misschien kan hij Gimelstob uit een retirement home trekken..kan hij intussen alle mokkels langs de kant voor sexpod uitmaken
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 21 juli 2008 @ 20:58:23 #266
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60252951
Let's go Rafa let's go!!!

Wat een drama trouwens dat daar niemand in de tribune zit zeg.

Als je zo'n master series in R'ttm zou houden met zoveel toppers dan zou het dagelijks vol zitten (wel kleiner stadion natuurlijk maar hier zit overdag echt geen drol). Volgens mij zitten er nu bij Mathieu - Ginepri zo'n 50 man.

[ Bericht 63% gewijzigd door jojomen4 op 21-07-2008 22:51:13 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60258237
Wat de neuk is dit

Dit is dus daadwerkelijk kwalificatie voor een challenger

pi_60258284
haha zag hem al op MTF...die gast kan ik serieus hebben
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:51:08 #269
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_60258295
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef wimderon het volgende:
Wat de neuk is dit

Dit is dus daadwerkelijk kwalificatie voor een challenger

Die services . Die slagen .

En zo te lezen nog nooit een game gewonnen in drie profwedstrijden .
sig verwijderd door FA
pi_60325284
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef wimderon het volgende:
Wat de neuk is dit

Dit is dus daadwerkelijk kwalificatie voor een challenger


Die slo-mo service

Stond die Challenger niet op de internationale kalender dat ze hem toegelaten hebben voor de kwalificaties
  donderdag 24 juli 2008 @ 20:43:30 #271
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_60327578
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef wimderon het volgende:
Wat de neuk is dit

Dit is dus daadwerkelijk kwalificatie voor een challenger


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_60359774
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60361179
quote:
‘Dopingstrijd in tennis slaat door’

De jacht op dopingzondaars in het tennis is doorgeslagen. De lijst met verboden middelen is zo lang en ondoorzichtig, dat onschuldige spelers worden geschorst.

,,Ze worden afgeschilderd als dopingzondaars en ten onrechte behandeld als criminelen,’’ vindt bondsarts Babette Pluim, verbonden aan de tennisbond. Ze wil de lijst met verboden middelen inkorten en de dopingrechtspraak van de Internationale Tennis Federatie (ITF) eerlijker maken.

Pluim onderzocht de openbare uitspraken van de dopingcommissie van de tennisfederatie, die werkt volgens de regels van het Wereld Anti Doping Agentschap (WADA), in de laatste vijf jaar en kwam tot opvallende conclusies.

Zo is bij ruim tweederde van de gevallen vastgesteld dat de spelers niet de bedoeling hadden hun prestaties te verbeteren of nalatig waren toen ze medicijnen namen. ,,Toch worden al die tennissers als dopingzondaars weggezet. Ze krijgen een milde straf, maar bij een volgende zogenaamde overtreding volgt een schorsing van twee jaar. Erg streng,’’ vindt Pluim.

De bondarts diept met gemak een lange reeks voorbeelden op van tennissers die alleen voor medicijngebruik werden geschorst. Lang niet altijd terecht, vindt ze.

,,Dankzij de huidige, strenge regels geldt nu: je bent positief als er een verboden stof is gevonden. De vraag of een sporter daarvoor een zinnige verklaring heeft, doet niet meer ter zake. Ook al heeft de sporter geen schuld aan de vondst, zijn prestaties zijn misschien verbeterd door bijvoorbeeld een astmamedicijn of hoofdpijntablet te nemen en dus is hij schuldig.’’

De lijst van dopingzondaars in het tennis, waar controleren op doping pas in de laatste jaren aandacht kreeg, toont weinig grote namen. Uit de top-10 werd alleen Martina Hingis vorig jaar twee jaar geschorst wegens cocaïnegebruik. Pluim meent dat de ITF échte overtreders te allen tijde moet straffen, maar secuurder moet bezien wie dat precies zijn.

,,Neem het geval van de Amerikaanse Rus Alex Bogomolov. Die heeft last van astma, een chronische aandoening, waar hij zelfs een keer met spoed voor is behandeld in het ziekenhuis. Hij had al jaren toestemming om een medicijn te gebruiken dat zijn luchtwegen verwijdt. Op een toernooi werd gevraagd: heb je vrijstelling voor dit medicijn? Die bleek precies twee weken verlopen. Een administratieve fout. Hij kreeg een zogenaamd bescheiden sanctie: 13.500 euro boete en een schorsing van anderhalve maand. Maar pas op: als dit nog een keer gebeurt, staat hij meteen twee jaar op non-actief. Dat betekent in veel gevallen het einde van een carrière.’’

De bondsarts wil dat er beter onderscheid wordt gemaakt tussen medicijnen en doping. ,,Regelgevers moeten oppassen niet op de stoel van de arts te gaan zitten. In feite schrijft een dopingbestrijder die de sporter nooit heeft onderzocht, voor hoe bijvoorbeeld zijn longprobleem of hoge bloeddruk wordt behandeld. Dat is niet wenselijk.’’

Pluim pleit voor een kortere lijst met verboden producten. Zo worden corticosteroïden (de chemische variant van het lichaamseigen bijnierschorshormoon, aanwezig in ontstekingsremmers) en de luchtwegverruimende medicijnen wat haar betreft geschrapt. Ook is er meer onderzoek nodig. ,,Corticosteroïden hebben simpelweg de schijn tegen, omdat de naam op anabole steroïden lijkt. Onterecht! Een recente studie toonde dat het inhaleren van corticosteroïden bij wielrenners geen enkel prestatiebevorderend effect had.’’

Haar oproep is, zo beseft ze, politiek gevoelig. In de tijd dat bestuurders lijken wakker geschrokken en zich ontpoppen tot gretige dopingjagers, duidt een oproep tot matiging al snel op naïviteit. ,,Ik ben niet naïef! Ik weet heus dat soms wordt vals gespeeld en veroordeel het gebruik van Epo of anabole steroïden, maar er moet een rechtvaardiger systeem komen om zin en onzin bij vervolging te scheiden.’’

De voormalig voorzitter van het WADA, Dick Pound, heeft met zijn ultrastrenge beleid de problemen in het tennis ‘groter gemaakt dan ze in werkelijkheid zijn’, aldus Pluim.

,,Bij zulke strenge straffen moet je uiterst voorzichtig zijn bij het uitdelen. Wij in Nederland zijn dat doorgaans in onze rechtsspraak: alles in het werk stellen om te voorkomen dat we een onschuldige straffen. Bij de dopingbestrijding wordt meer Amerikaans gedacht: maakt niet uit als we drie onschuldigen treffen, als we die zondaar maar niet missen.’’

Pluim, lid van het Health, medical and research comité van het WADA, hoopt via lobbywerk de wijzigingen te bewerkstelligen.

,,Ook binnen onze commissie hebben we vaak al pittige discussies. Een tolerant land als Nederland vertegenwoordigen, is in dat opzicht geen voordeel. Je zou zeggen dat we allemaal dezelfde belangen hebben, maar in de praktijk blijkt de weg naar een schone sport vaak een politiek spel, ten koste van de sporters.’’


Wat een grappenmakers, slaat totaal nergens op dit

Ze moeten eens bij het wielrennen kijken, daar kunnen ze nog veel van leren. Babette Pluim moest ook eens weten wat de ATP allemaal onder het tapijt schuift.
pi_60361229
ATP is gewoon hopeloos qua doping en gokken..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60361237
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:15 schreef Tim86 het volgende:
ATP is gewoon hopeloos qua doping en gokken..
Inderdaad, anders was Nadal allang betrapt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')