abonnement Unibet Coolblue
pi_57988537
Deel 1
Deel 2

De laatste vraag:
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:32 schreef Irrem het volgende:
Ben trouwens van plan een GPS voor in de auto te kopen. Natuurlijk omdat die dollar zo laag staat. Maar dan krijg ik natuurlijk een GPS met een kaart van Canada. Weet iemand hoe duur het kost als ik in NL ben en de kaart wil veranderen?
Hangt er vanaf wat voor een GPS systeem je wilt kopen. Simpele modellen hebben idd alleen lokale kaarten de wat duurdere versies met meer opties hebben meestal West Europa + VS en Canada kaarten dus dan hoef je geen nieuwe kaart te kopen. Ik werk zelf voor een navigatie bedrijf en als je in Nederland een nieuwe kaart wilt kopen ben je bij ons 49,95 Euro voor een Benelux of 79,95 (of 99,95 als je voor een SD ipv download gaat) voor een West Europa kaart kwijt.

Om een indruk te geven wat voor modellen we nu in de VS en Canada verkopen kun je hier kijken. Eind deze maand komen trouwens de nieuwe modellen GO730 en GO 930 uit (ook in Canada) met IQ routes
  vrijdag 11 april 2008 @ 21:13:28 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57990677
Canada lijkt me fantastisch mooi en staat al jaren op m'n "verlanglijstje"! Even volgen dus
censuur :O
pi_57995047
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:27 schreef mouzzer het volgende:
Deel 1
Deel 2

De laatste vraag:
[..]

Hangt er vanaf wat voor een GPS systeem je wilt kopen. Simpele modellen hebben idd alleen lokale kaarten de wat duurdere versies met meer opties hebben meestal West Europa + VS en Canada kaarten dus dan hoef je geen nieuwe kaart te kopen. Ik werk zelf voor een navigatie bedrijf en als je in Nederland een nieuwe kaart wilt kopen ben je bij ons 49,95 Euro voor een Benelux of 79,95 (of 99,95 als je voor een SD ipv download gaat) voor een West Europa kaart kwijt.

Om een indruk te geven wat voor modellen we nu in de VS en Canada verkopen kun je hier kijken. Eind deze maand komen trouwens de nieuwe modellen GO730 en GO 930 uit (ook in Canada) met IQ routes

Dank je

Vanavond weer lekker naar de sport kroeg, play offs kijken
pi_57997320


Ik kom net van de AMS Block Party, afsluiting van het collegejaar van de UBC, pffffff ik ben kapot
pi_57999319
Even een tvp plaatsen.
pi_58000424
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 08:30 schreef WooZ het volgende:


Ik kom net van de AMS Block Party, afsluiting van het collegejaar van de UBC, pffffff ik ben kapot
Dan kom je om half 2 al thuis?
pi_58000577
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:18 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan kom je om half 2 al thuis?
Half 12 zelfs
pi_58008456
het begon al vroeg
pi_58008549
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:39 schreef WooZ het volgende:
het begon al vroeg
Alles gaat er ook vroeg dicht Ik ben zelf in n paar kroegen geweest in Downtown, maar heb geen idee waar ze liggen of wat de naam was :p
Ben je wel al naar die comedyclub geweest? Ligt vlakbij het ziekenhuis.
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:42:38 #10
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_58008550
Tvp Ben in de zomer van 2001 in Canada geweest, echt mijn tofste vakantie ooit! We hebben daar familie (toen woonden ze nog vlakbij Toronto, inmiddels verhuisd) dus dat kwam mooi uit. Naar Toronto geweest (CN-Tower enz, brrr), Niagara Falls (ook op de boot), gekanood (hoe schrijf je dat in godsnaam ), wilde beren gezien bij een vuilnisbelt... we stonden daar achter de bosjes naar die beren te gluren op 30 m afstand ofzo
pi_58008583
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:42 schreef Eva4Evah het volgende:
wilde beren gezien bij een vuilnisbelt... we stonden daar achter de bosjes naar die beren te gluren op 30 m afstand ofzo
Misschien rook je minder fris dan de vuilnis
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:49:47 #12
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_58008671
pi_58009453
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:42 schreef tevebe het volgende:

[..]

Alles gaat er ook vroeg dicht Ik ben zelf in n paar kroegen geweest in Downtown, maar heb geen idee waar ze liggen of wat de naam was :p
Ben je wel al naar die comedyclub geweest? Ligt vlakbij het ziekenhuis.
nee ik ben nog nerngens naartoe geweest in vancouver behalve de canucks, komt ook omdat ik een week in whistler ben geweest. Ben vandaag precies 2 weken weg eigenlijk, dus heb nog tijd zat

En idd alle gewone kroegen gaan rond max. middernacht dicht. Clubs schijnen lange rijen voor te staan en aardig wat entree te kosten.

Morgen maar eens rondje Stanley Park doen
pi_58009933
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:26 schreef WooZ het volgende:

[..]


Morgen maar eens rondje Stanley Park doen
Hoe ga je? Met de fiets? Lopen? Skaten?
Trouwens kun jij mss een High res foto maken vanaf Stanley Park als het donker is? Ik was er zo'n 7 weken geleden, maar toen regende het uiteraard en zitten er regendruppels op de foto en daar baal ik van.
pi_58011361
das goed, even wachten totdat het eens een keer helder is. Misschien dat ik er vanavond dan wel ff inloop

Reisje wat ik m'n met ouders ga maken is ook zo goed als rond. Alle tours zijn al geboekt en bevestigd. Moet alleen nog een slaapplek in Tofino zien te vinden, echt alles is al volgeboekt nu
pi_58011411
Vanaf waar heb je die foto eigenlijk gemaakt?
pi_58011523
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:03 schreef WooZ het volgende:
Vanaf waar heb je die foto eigenlijk gemaakt?
Iets voorbij de Totempalen heb je een standbeeld in een bocht. Ik zal wel even een foto uploaden van de locatie.
pi_58011618

Deze is bij de parkeerplaats bij de Totempalen.


Niet scherp en Canada Place staat er helaas niet op, maar dit is bij het standbeeld genomen. Helaas geen tripod bij me en het regende.
pi_58011650
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:01 schreef WooZ het volgende:
das goed, even wachten totdat het eens een keer helder is. Misschien dat ik er vanavond dan wel ff inloop

Reisje wat ik m'n met ouders ga maken is ook zo goed als rond. Alle tours zijn al geboekt en bevestigd. Moet alleen nog een slaapplek in Tofino zien te vinden, echt alles is al volgeboekt nu
Tofino is erg populair ja.. Er is wel een motel dat ietsjes buiten Tofino ligt. Daar heb ik toen 1 nachtje geslapen omdat ik niks anders kon vinden.
Ik mis Vancouver steeds meer. Deze zomer zal ik er geen geld voor hebben, maar hoop er met kerst weer heen te gaan en daarna wil ik weer met de Olympics gaan.
pi_58011677

In Stanley Park genomen op dezelfde dag.
pi_58011873
Nu ik toch al 4 posts op rij heb... Kreeg laatst nog een mailtje van Sunshine Village of ik nog opzoek was naar werk Mijn visum is nog tot 22mei geldig, hehe.
pi_58014538
Niet twijfelen gewoon weer lekker terug gaan
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:42 schreef tevebe het volgende:

[..]


Ben je wel al naar die comedyclub geweest? Ligt vlakbij het ziekenhuis.
Is dat Yuk Yuk's of zoiets?
pi_58017381
quote:
Op zondag 13 april 2008 01:05 schreef Irrem het volgende:
Niet twijfelen gewoon weer lekker terug gaan
[..]

Is dat Yuk Yuk's of zoiets?
Helaas het geld er niet voor om meteen terug te gaan
En het is idd Yuk Yuk's. Ik ben er zelf maar 1x geweest en heb toen veel moeten lachen.
pi_58024666
ik ben net naar die totempalen geweest. Welk standbeeld bedoel je? Ik heb er eentje gezien, een niet al te groot persoon (1-1,5m) op een sokkel. Bedoel je die?

Ik had trouwens m'n stoute running shoes aangedaan. Heb voor het eerst in tijdens weer eens gesport en voor het eerst in een jaar gehardloopt. Rondje van 5km gedaan. Best relaxed op de zondagochtend
pi_58025527
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:20 schreef WooZ het volgende:
ik ben net naar die totempalen geweest. Welk standbeeld bedoel je? Ik heb er eentje gezien, een niet al te groot persoon (1-1,5m) op een sokkel. Bedoel je die?

Ik had trouwens m'n stoute running shoes aangedaan. Heb voor het eerst in tijdens weer eens gesport en voor het eerst in een jaar gehardloopt. Rondje van 5km gedaan. Best relaxed op de zondagochtend
Ja die op de sokkel inderdaad. Daar is ook een kanon (meen ik).

Hoe is het weer nu in Vancouver? Hopelijk heb je een betere zomer als afgelopen jaar. Toen hadden we een nieuw warmterecord (37C in downtown), maar de rest van de zomer was waardeloos.
pi_58026639
volgens bbc news wat ik hier op m'n feed heb staan vandaag heavy showers, maar de zon schijnt keihard

11 graden vandaag, we zullen zien
pi_58040983
Wij zijn ook een reis door Canada aan het plannen en twijfelen nu tussen start in Toronto of in Montreal en dan naar naar het (noord)oosten rijden (enkele reis). We hebben eigenlijk maar gelegenheid om één stad te bekijken, dus start in Toronto betekent om Montreal heen rijden. Welke stad vonden jullie het mooist en waarom?
pi_58059178
Hoe zit dat eigenlijk met die GST tax die je terug kunt vragen? Of kan dat niet meer sinds 1 april 2007?

Het is me niet helemaal duidelijk. Maar ik heb bv voor m'n skipas 302$ betaald, waarvan 15$ GST. Kan ik die nu als ik terugben in Nederland terugvragen? Hetzelfde voor m'n nieuwe laptop natuurlijk
pi_58064772
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 03:44 schreef WooZ het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die GST tax die je terug kunt vragen? Of kan dat niet meer sinds 1 april 2007?

Het is me niet helemaal duidelijk. Maar ik heb bv voor m'n skipas 302$ betaald, waarvan 15$ GST. Kan ik die nu als ik terugben in Nederland terugvragen? Hetzelfde voor m'n nieuwe laptop natuurlijk
Oei moet ik even de folder nalezen. Inkomstenbelasting krijg je wel veel of alles van terug als je onder de 10k blijft.
pi_58079900
Ik krijg alleen niet betaald hier

Maar als je dat eens zou kunnen nazoeken van die GST, tx!
pi_58191596
Dat ik me hier zomaar ben vergeten te melden zeg.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58191651
Voordat ik het vergeet ( ) te vragen, iemand enig idee waar ze <21 jaar een auto (of camper) aan je willen verhuren? Snap dat 't dan wat meer gaat kosten, maar meer afzetterij dan Alamo kan toch niet.

Couchsurfen klinkt toch als een leuk idee, kan ik voor wat langere tijd, en heb dan alleen kosten voor de auto/vliegticket/voer.

[ Bericht 8% gewijzigd door Koploperkopper op 20-04-2008 23:16:04 ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58193367
ik heb wel een adresje (of 2 eigenlijk) in vancouver waar je wel wat kunt onderhandelen, heb 't van iemand gekregen die er bij die bedrijven ervaring mee heeft (afgelopen jaar)

Alhoewel, dan heb ik het over <25 jaar, want dat is nml de grens
  maandag 21 april 2008 @ 07:02:37 #34
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_58195721
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 03:44 schreef WooZ het volgende:
Het is me niet helemaal duidelijk. Maar ik heb bv voor m'n skipas 302$ betaald, waarvan 15$ GST. Kan ik die nu als ik terugben in Nederland terugvragen? Hetzelfde voor m'n nieuwe laptop natuurlijk
15$ "BTW" oftewel zo'n 5% wat hier 19% is? Geen geld daar zeg!
Die skipas heb je daar gebruikt, oftewel de belasting betaal je daar. Op je nieuwe daar gekochte laptop kan je wellicht je 5% terugkrijgen, maar ga er maar van uit dat je er 19% voor mag bijbetalen in Nederland...
censuur :O
pi_58204219
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:10 schreef Koploperkopper het volgende:
Voordat ik het vergeet ( ) te vragen, iemand enig idee waar ze <21 jaar een auto (of camper) aan je willen verhuren? Snap dat 't dan wat meer gaat kosten, maar meer afzetterij dan Alamo kan toch niet.

Couchsurfen klinkt toch als een leuk idee, kan ik voor wat langere tijd, en heb dan alleen kosten voor de auto/vliegticket/voer.
wreck4rent ofzoiets zou je kunnen proberen. Ik had hetzelfde probleem met mn neef (hij was toen 22) en uiteindelijk hebben we bij Enterprise een auto kunnen huren, maar moesten een flinke toeslag betalen. Ik (toen 19) mocht absoluut niet rijden! 4 Dagen in een Economy auto gereden en alleen dr huurprijs was al 400$! Camper kun je gerust uit je hoofd zetten.
pi_58206144
Nou idd volgens mij mag je <21 helemaal geen auto huren, dat las ik ook in de rough guide als ik me niet vergis. Maar tussen de 21-25 mag het wel met een toeslag.

Deze toeslag schijnt niet zo te zijn als je een camper huurt heb ik me laten vertellen, deze prijzen zijn dan altijd even duur
pi_58206188
quote:
Op maandag 21 april 2008 17:24 schreef WooZ het volgende:
Nou idd volgens mij mag je <21 helemaal geen auto huren, dat las ik ook in de rough guide als ik me niet vergis. Maar tussen de 21-25 mag het wel met een toeslag.

Deze toeslag schijnt niet zo te zijn als je een camper huurt heb ik me laten vertellen, deze prijzen zijn dan altijd even duur
Ik zie net nog dat staan van GST. Zal er nog even naar zoeken. Ik had zo'n foldertje ervan.. Er is een -hele kleine- kans dat ik rond september weer even in Canada ben.
pi_58206771
quote:
Op maandag 21 april 2008 07:02 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

15$ "BTW" oftewel zo'n 5% wat hier 19% is? Geen geld daar zeg!
Die skipas heb je daar gebruikt, oftewel de belasting betaal je daar. Op je nieuwe daar gekochte laptop kan je wellicht je 5% terugkrijgen, maar ga er maar van uit dat je er 19% voor mag bijbetalen in Nederland...
Je hebt een belastingpercentage voor het rijk en de belasting voor de provincie/staat. Een van die twee zit al bij de prijs vd skipas inbegrepen maar uiteindelijk betaal je hier zo'n 12-15% BTW in BC.

En die laptop had ik natuurlijk al meegenomen uit Nederland
pi_58206945
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:04 schreef WooZ het volgende:

[..]

Je hebt een belastingpercentage voor het rijk en de belasting voor de provincie/staat. Een van die twee zit al bij de prijs vd skipas inbegrepen maar uiteindelijk betaal je hier zo'n 12-15% BTW in BC.

En die laptop had ik natuurlijk al meegenomen uit Nederland
Ik zou er gewoon vanuit gaan dat je niet wordt aangehouden bij de douane. Dan hoef je ook geen smoesje te verzinnen over je laptop. Toen ik aankwam was niemand aanwezig bij de douane en dat was maar goed ook
pi_58207039
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:13 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik zou er gewoon vanuit gaan dat je niet wordt aangehouden bij de douane. Dan hoef je ook geen smoesje te verzinnen over je laptop. Toen ik aankwam was niemand aanwezig bij de douane en dat was maar goed ook
ja ik heb ook nog een snowboard wat ik in m'n binnenzak mee moet smokkelen

Ik hoop het tegen die tijd idd maar. Toen ik 2,5 maand geleden uit Vietnam terugkwam was het niet normaal die douane. Ong 20% werd eruitgepikt, stonden zeker een man of 15-20 personeel, niet normaal

Maar dat schijnt met de bestemming te maken te hebben, dat er nogal wat drugstransport etc. uit die richting komt
pi_58207153
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:18 schreef WooZ het volgende:

[..]

ja ik heb ook nog een snowboard wat ik in m'n binnenzak mee moet smokkelen

Ik hoop het tegen die tijd idd maar. Toen ik 2,5 maand geleden uit Vietnam terugkwam was het niet normaal die douane. Ong 20% werd eruitgepikt, stonden zeker een man of 15-20 personeel, niet normaal

Maar dat schijnt met de bestemming te maken te hebben, dat er nogal wat drugstransport etc. uit die richting komt
Het zal inderdaad met de bestemming te maken hebben. Ik had een tussenstop in Frankfurt en bij de bagage afhandeling waren meerdere vluchten, maar je hebt 2 doorgangen bij de douane en bij ene stond niemand en bij de andere stonden ze met elkaar te praten, maar nogmaals ik zou me er geen zorgen over maken..
pi_58207288
doe ik ook niet

Weet jij trouwens fatsoenlijke kledingwinkels hier, ik heb er werkelijk nog geeneen gezien

En merken zoals RL, CK verkopen ze amper hier, terwijl het brands uit de USA zijn
pi_58207350
en met een fatsoenlijke kledingwinkel bedoel ik waar ze meerdere merken in 1 winkel verkopen (op robson zitten bv zat winkels, maar allemaal winkels van het merk zelf en dat is altijd veel duurder).

In NYC zitten tig kledingwinkels waar je voor een paar tientjes wat RL en CK broeken op de kop kunt tikken, en in Las Vegas heb ik ook niet verkeerd geshopt bij de Macy's in de aanbieding.

Ik vrees een beetje dat ik echt naar Seattle moet, daar zitten wat factory stores en er zullen ook wel wat gewone kledingwinkels zitten
pi_58207462
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:31 schreef WooZ het volgende:
doe ik ook niet

Weet jij trouwens fatsoenlijke kledingwinkels hier, ik heb er werkelijk nog geeneen gezien

En merken zoals RL, CK verkopen ze amper hier, terwijl het brands uit de USA zijn
Hudson bay company is wel een leuke winkel. Ligt vlakbij de bibliotheek en vlakbij Sears. Verder liggen op Robson ook enkele leuke winkels. Guess heeft net een nieuwe winkel daar geopend. Ik heb flink wat kleren van CK gekocht bij HBC.
pi_58207501
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:34 schreef WooZ het volgende:
en met een fatsoenlijke kledingwinkel bedoel ik waar ze meerdere merken in 1 winkel verkopen (op robson zitten bv zat winkels, maar allemaal winkels van het merk zelf en dat is altijd veel duurder).

In NYC zitten tig kledingwinkels waar je voor een paar tientjes wat RL en CK broeken op de kop kunt tikken, en in Las Vegas heb ik ook niet verkeerd geshopt bij de Macy's in de aanbieding.

Ik vrees een beetje dat ik echt naar Seattle moet, daar zitten wat factory stores en er zullen ook wel wat gewone kledingwinkels zitten
Je kunt ook wachten op een uitverkoop bij HBC. Dan zijn kleren ineens heel goedkoop. Kleren 50% korting en dan doen ze er nog eens extra 40% korting bovenop.
pi_58208441
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:10 schreef WooZ het volgende:
ik heb wel een adresje (of 2 eigenlijk) in vancouver waar je wel wat kunt onderhandelen, heb 't van iemand gekregen die er bij die bedrijven ervaring mee heeft (afgelopen jaar)

Alhoewel, dan heb ik het over <25 jaar, want dat is nml de grens
Hmm, zijn dat bekende verhuurbedrijven? Wil natuurlijk geen problemen met de verzekering krijgen.
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:34 schreef tevebe het volgende:

[..]

wreck4rent ofzoiets zou je kunnen proberen. Ik had hetzelfde probleem met mn neef (hij was toen 22) en uiteindelijk hebben we bij Enterprise een auto kunnen huren, maar moesten een flinke toeslag betalen. Ik (toen 19) mocht absoluut niet rijden! 4 Dagen in een Economy auto gereden en alleen dr huurprijs was al 400$! Camper kun je gerust uit je hoofd zetten.
Ben op Rent a Wreck uitgekomen, best mooie wagens, en de prijs voor bv. een Subaru Impreza was 42$ per dag, valt nog te overzien. Dank voor de tip. Camper was misschien iets teveel van het goeie ja.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58208524
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:21 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Hmm, zijn dat bekende verhuurbedrijven? Wil natuurlijk geen problemen met de verzekering krijgen.
[..]

Ben op Rent a Wreck uitgekomen, best mooie wagens, en de prijs voor bv. een Subaru Impreza was 42$ per dag, valt nog te overzien. Dank voor de tip. Camper was misschien iets teveel van het goeie ja.
Ik had iig wreck en rent goed. Niet op de juiste plaats maja
pi_58208610
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:25 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik had iig wreck en rent goed. Niet op de juiste plaats maja
Oh ja nog 1 vraagje, dat bedrijf verhuurt ook aan 20-jarigen? Kon het niet zo 1-2-3 op hun site vinden.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58208675
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:28 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Oh ja nog 1 vraagje, dat bedrijf verhuurt ook aan 20-jarigen? Kon het niet zo 1-2-3 op hun site vinden.
Wij konder er met een 22jarige wel bij huren.. uiteindelijk voor enterprise gegaan vanwege contacten met het werk van mijn tante, maar anders even mailtje sturen.
Weet je al of je voor langere tijd kunt gaan?
pi_58208925
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:30 schreef tevebe het volgende:

[..]

Wij konder er met een 22jarige wel bij huren.. uiteindelijk voor enterprise gegaan vanwege contacten met het werk van mijn tante, maar anders even mailtje sturen.
Weet je al of je voor langere tijd kunt gaan?
Ok zal het doen.

Ben op dit moment ff aan het kijken wat 2-3 weken Toronto omgeving allemaal gaat kosten om te kijken of het haalbaar is, wil er niet al mijn spaargeld aan besteden namelijk. Misschien ook van daaruit mensen bezoeken in Chicago, en dan via de andere kant van het meer weer terugrijden.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58209029
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:40 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ok zal het doen.

Ben op dit moment ff aan het kijken wat 2-3 weken Toronto omgeving allemaal gaat kosten om te kijken of het haalbaar is, wil er niet al mijn spaargeld aan besteden namelijk. Misschien ook van daaruit mensen bezoeken in Chicago, en dan via de andere kant van het meer weer terugrijden.
Toronto is wel een leuke stad. In de zomer zal het er heel anders aan toegaan dan in de winter. Toen was het er erg rustig. Mocht je de grens overgaan neem dan iig geen fruit mee Daar doen ze vrij moeilijk over. Mocht je ook richting Quebec gaan dan is een TomTom echt aan te raden. In Vancouver weet ik de weg wel te vinden, maar ik spreek geen woord Frans en zonder navigatiesysteem zou ik nu nog vast in Montreal staan.
pi_58209651
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:39 schreef tevebe het volgende:

[..]

Hudson bay company is wel een leuke winkel. Ligt vlakbij de bibliotheek en vlakbij Sears. Verder liggen op Robson ook enkele leuke winkels. Guess heeft net een nieuwe winkel daar geopend. Ik heb flink wat kleren van CK gekocht bij HBC.
relaxed, loop ik daar eens binnen morgen ofzo

Is dat deze ?

Alhoewel, die ligt niet echt in de buurt van sears

-edit-

toch wel, zat te kloten met google maps. 900m van het ziekenhuis, idd morgen maar eens langs lopen
pi_58209939
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:05 schreef WooZ het volgende:

[..]

relaxed, loop ik daar eens binnen morgen ofzo

Is dat deze ?

Alhoewel, die ligt niet echt in de buurt van sears

-edit-

toch wel, zat te kloten met google maps. 900m van het ziekenhuis, idd morgen maar eens langs lopen
Dat is m inderdaad. Sears heeft ook merkkleren, maar ben er zelf nooit kunnen slagen. Als je een mall zoekt is Metrotown in Burnaby mss wel iets. Vlakbij HBC (mss zelfs tegenover) is ook Pacific Centre.
pi_58210017
HBC heeft trouwens als ik het me goed herinner 1 of 2 grote verdiepingen met herenkleren.

Edit: RL handdoeken in de aanbieding
pi_58231860
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:44 schreef tevebe het volgende:

[..]

Toronto is wel een leuke stad. In de zomer zal het er heel anders aan toegaan dan in de winter. Toen was het er erg rustig. Mocht je de grens overgaan neem dan iig geen fruit mee Daar doen ze vrij moeilijk over. Mocht je ook richting Quebec gaan dan is een TomTom echt aan te raden. In Vancouver weet ik de weg wel te vinden, maar ik spreek geen woord Frans en zonder navigatiesysteem zou ik nu nog vast in Montreal staan.
Dank voor de tip, heb nog wel een Canada map op m'n telefoon staan van afgelopen keer.

En ik krijg net een geniale ingeving, lekker easyrider met de motor, vast een stuk goedkoper om te huren ook, ff uitzoeken.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58231890
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:13 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dank voor de tip, heb nog wel een Canada map op m'n telefoon staan van afgelopen keer.

En ik krijg net een geniale ingeving, lekker easyrider met de motor, vast een stuk goedkoper om te huren ook, ff uitzoeken.
Dan zou je eigenlijk niet naar Toronto moeten gaan. BC, Alaska is dan beter
pi_58231918
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:15 schreef tevebe het volgende:

[..]

Dan zou je eigenlijk niet naar Toronto moeten gaan. BC, Alaska is dan beter
Misschien wel ja, nog niet in Toronto omgeving geweest, maar heel veel mooiere wegen dan BC kan niet. Moet ik wel in hoog zomer gaan, anders ben ik weer iedere dag zeiknat.

Sea to Skyhighway
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58232077
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:16 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Misschien wel ja, nog niet in Toronto omgeving geweest, maar heel veel mooiere wegen dan BC kan niet. Moet ik wel in hoog zomer gaan, anders ben ik weer iedere dag zeiknat.

Sea to Skyhighway
Naja vorige zomer was ook bagger dus als je dan was geweest was je ook nat geweest
Sea to sky highway is nu echt fijner om te rijden. Het zal nog even duren voordat die klaar is, maar daar zitten goeie scheurstukken in. En dan dat uitzicht..
pi_58232144

Een van de uitzichten langs de Sea to Sky.
pi_58232260
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:25 schreef tevebe het volgende:

[..]

Naja vorige zomer was ook bagger dus als je dan was geweest was je ook nat geweest
Sea to sky highway is nu echt fijner om te rijden. Het zal nog even duren voordat die klaar is, maar daar zitten goeie scheurstukken in. En dan dat uitzicht..
S2S is nog steeds bagger om te rijden. Ze zijn heel die weg aan het verbouwen ivm olympische spelen, dus voorlopig blijft dat nog wel ff zo. Veel files etc. omdat er op een aantal stukken maar 1 helft beschikbaar is.

Ik ga vrijdagavond weer naar Whistler
pi_58232350
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef WooZ het volgende:

[..]

S2S is nog steeds bagger om te rijden. Ze zijn heel die weg aan het verbouwen ivm olympische spelen, dus voorlopig blijft dat nog wel ff zo. Veel files etc. omdat er op een aantal stukken maar 1 helft beschikbaar is.

Ik ga vrijdagavond weer naar Whistler
Naja ik vergelijk het met 7 jaar geleden en met juni vorig jaar. De laatste keer dat ik er was (begin maart dit jaar) kon ik duidelijk verschil zien met juni.
pi_58234870
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:25 schreef tevebe het volgende:

[..]

Naja vorige zomer was ook bagger dus als je dan was geweest was je ook nat geweest
Sea to sky highway is nu echt fijner om te rijden. Het zal nog even duren voordat die klaar is, maar daar zitten goeie scheurstukken in. En dan dat uitzicht..
Krijg er helemaal zin in.

Vooral het stuk voorbij Whistler rijdt echt bijna niemand, en als ze dat wel doen gaat het langzame verkeer ook beleefd voor je aan de kant.

Vraag me alleen af of de 25 kW regels ook gelden in Canada, niet dat ik in een heg wil eindigen ofzo.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58234956
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:23 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Krijg er helemaal zin in.

Vooral het stuk voorbij Whistler rijdt echt bijna niemand, en als ze dat wel doen gaat het langzame verkeer ook beleefd voor je aan de kant.

Vraag me alleen af of de 25 kW regels ook gelden in Canada, niet dat ik in een heg wil eindigen ofzo.
Die regel kennen ze daar niet En als je Sea to Sky zou rijden beland je alleen maar in de zee...
pi_58235161
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:27 schreef tevebe het volgende:

[..]

Die regel kennen ze daar niet En als je Sea to Sky zou rijden beland je alleen maar in de zee...
Komt nog zacht aan dus. Wel oppassen voor beren.

Mooi dat ze die regel daar niet kennen, lijkt me wel tof zo'n niet geknepen V-Twin onder je kont.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58235346
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Komt nog zacht aan dus. Wel oppassen voor beren.

Mooi dat ze die regel daar niet kennen, lijkt me wel tof zo'n niet geknepen V-Twin onder je kont.
Nu heb ik ook zin om (na het halen van mijn motorrijbewijs) rond te gaan touren daar! Lekker beertjes pesten. Doen alsof je stoer bent en de chicks proberen te imponeren
pi_58235722
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef tevebe het volgende:

[..]

Nu heb ik ook zin om (na het halen van mijn motorrijbewijs) rond te gaan touren daar! Lekker beertjes pesten. Doen alsof je stoer bent en de chicks proberen te imponeren
Snowboard chicks oppikken uit Whistler.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58236411
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Snowboard chicks oppikken uit Whistler.
Ik weet niet wie die dude ernaast is, maar heb deze foto ff van hun facebook afgeplukt:



2 zusjes uit noorwegen met een egyptische moeder waarmee ik (in m'n eentje ) uit eten ben geweest in een of ander duur steakhouse @ Whistler

Haha toen ik dat aan enkele andere gasten vertelden en die foto's liet zien kreeg ik telkens maar 1 reactie: 'you must have felt like the king...' haha

en nu maar hopen dat m'n vriendin thuis niet stiekem in m'n fokprofieltje zit te neuzen
pi_58236519
O en bij de ubc lodge hadden we ook een hot tub Meiden erin, koude biertjes buiten de deur en chillen maar
pi_58236612
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik weet niet wie die dude ernaast is, maar heb deze foto ff van hun facebook afgeplukt:

[ afbeelding ]

2 zusjes uit noorwegen met een egyptische moeder waarmee ik (in m'n eentje ) uit eten ben geweest in een of ander duur steakhouse @ Whistler

Haha toen ik dat aan enkele andere gasten vertelden en die foto's liet zien kreeg ik telkens maar 1 reactie: 'you must have felt like the king...' haha

en nu maar hopen dat m'n vriendin thuis niet stiekem in m'n fokprofieltje zit te neuzen


Zien er wel appetijtelijk uit die Noorse zusjes.

Maar dan ga ik toch maar voor de natives, als het dan een vaste vriendin word heb ik goedkoop een slaapplek in Canada.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58236885
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik weet niet wie die dude ernaast is, maar heb deze foto ff van hun facebook afgeplukt:

[ afbeelding ]

2 zusjes uit noorwegen met een egyptische moeder waarmee ik (in m'n eentje ) uit eten ben geweest in een of ander duur steakhouse @ Whistler

Haha toen ik dat aan enkele andere gasten vertelden en die foto's liet zien kreeg ik telkens maar 1 reactie: 'you must have felt like the king...' haha

en nu maar hopen dat m'n vriendin thuis niet stiekem in m'n fokprofieltje zit te neuzen
Leuk en aardig maarre nog gebatst of niet?
pi_58236920
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]



Zien er wel appetijtelijk uit die Noorse zusjes.

Maar dan ga ik toch maar voor de natives, als het dan een vaste vriendin word heb ik goedkoop een slaapplek in Canada.
Doe mij dan maar een zweedse die geemigreerd is Af en toe naar Zweden waar ze vast lekkere vriendinnen heeft en wsl ook een jammie mammie..
pi_58236948
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Snowboard chicks oppikken uit Whistler.
Het is dat Banff wat verder weg is, maar daar lopen ook zeer aantrekkelijke rond. Kun je ze mooi meenemen over de Icefield Parkway naar Jasper
pi_58237327
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]



Zien er wel appetijtelijk uit die Noorse zusjes.

Maar dan ga ik toch maar voor de natives, als het dan een vaste vriendin word heb ik goedkoop een slaapplek in Canada.
Dude, die middelste woont hier op de campus van de UBC en verhuist in september naar downtown
pi_58237363
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:34 schreef tevebe het volgende:

[..]

Doe mij dan maar een zweedse die geemigreerd is Af en toe naar Zweden waar ze vast lekkere vriendinnen heeft en wsl ook een jammie mammie..
Je hebt 't al helemaal uitgestippeld.
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:36 schreef tevebe het volgende:

[..]

Het is dat Banff wat verder weg is, maar daar lopen ook zeer aantrekkelijke rond. Kun je ze mooi meenemen over de Icefield Parkway naar Jasper
Moet dus wel een chopper zijn met een zitje achterop.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58237374
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dude, die middelste woont hier op de campus van de UBC en verhuist in september naar downtown
! Adress, telefoonnummer, hyves, facebook, MSN, alles! Nu!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58237418
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:55 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Je hebt 't al helemaal uitgestippeld.
[..]

Moet dus wel een chopper zijn met een zitje achterop.
Ja nu nog zo iemand vinden... En ach ze kan ook ergens anders zitten, maar of dat comfortabel is over langere afstand weet ik niet
pi_58237453
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dude, die middelste woont hier op de campus van de UBC en verhuist in september naar downtown
Wat doe je dan op Fok? Je hebt wel iets anders te fokken..
Inkoppertje en flauw enzo :p
pi_58237778
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:57 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja nu nog zo iemand vinden... En ach ze kan ook ergens anders zitten, maar of dat comfortabel is over langere afstand weet ik niet
Zolang ze maar geen Nederlands kan, kun je af en toe nog wat vertellen hier op Fok!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58237940
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:09 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Zolang ze maar geen Nederlands kan, kun je af en toe nog wat vertellen hier op Fok!
Tijd dat ik terug ga om zo iemand te vinden Jammer dat nu de financiele middelen ontbreken en dat ik weer met school begin
pi_58242014
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:58 schreef tevebe het volgende:

[..]

Wat doe je dan op Fok? Je hebt wel iets anders te fokken..
Inkoppertje en flauw enzo :p
ik zit te werken in het ziekenhuis

Morgen eten bij Gotham steakhouse & cocktailbar (categorie $$$$$ volgens google maps). Een vd beste tenten hier in Vancouver naar het schijnt

Staat hier ook tussen.

gratis overigens
pi_58256145
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:29 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik zit te werken in het ziekenhuis

Morgen eten bij Gotham steakhouse & cocktailbar (categorie $$$$$ volgens google maps). Een vd beste tenten hier in Vancouver naar het schijnt

Staat hier ook tussen.

gratis overigens
Als het zo duur is ken ik het vast niet Ik ging zelf altijd graag naar Earls. Trouwens.. nog naar The Bay geweest?
pi_58257561
nee ga vandaag naar the bay. Ik ben meestal tussen 4-5 afgewerkt en eten begint pas om half 7.

Gotham zit naast the Bay zo ongeveer dus ik heb tijd zat
pi_58257840
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef WooZ het volgende:
nee ga vandaag naar the bay. Ik ben meestal tussen 4-5 afgewerkt en eten begint pas om half 7.

Gotham zit naast the Bay zo ongeveer dus ik heb tijd zat
Eerst ff shoppen en dan met volle tassen het restaurant in
pi_58258898
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef tevebe het volgende:

[..]

Eerst ff shoppen en dan met volle tassen het restaurant in
Nou ik ga eerst ff kijken naar de prijzen etc.

En daarnaast kan ik nog geen broeken kopen, want ik moet eerst nog wat kilo's kwijt waarvoor ik nu 3x/week in de gym zit

En is het diner een officiele bijeenkomst met diverse artsen uit Vancouver incl. receptie / presentatie, dus het zou wat zijn als ik daar aankom met m'n volle tassen
pi_58260373
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:48 schreef WooZ het volgende:

[..]

Nou ik ga eerst ff kijken naar de prijzen etc.

En daarnaast kan ik nog geen broeken kopen, want ik moet eerst nog wat kilo's kwijt waarvoor ik nu 3x/week in de gym zit

En is het diner een officiele bijeenkomst met diverse artsen uit Vancouver incl. receptie / presentatie, dus het zou wat zijn als ik daar aankom met m'n volle tassen
De hardloopschoenen aan doen en iedere morgen 'even' ( ) een rondje Seawall doen. Die kilo's zullen er dan vanaf vliegen.
Die volle tassen kun je ook bij de garberobe achter laten
Hugo Boss heeft ook wel een leuke winkel. Ligt meer richting Canada Place.. Mss op West Hastings, maar dat weet ik neit zeker.
pi_58276255
ok, ik vind het vrij kansloos op het hier neer te zetten. Maar ik ben dus net naar gothametc. geweest, en we zijn daarna nog diverse clubs ingeweest En verder ken ik weinig celebrities. We eindigden rond middernacht in de roxy, daar zijn we tot nu toe gebleven.

Maar ik zou er vlot 100 euro op durven te zetten dat danwel paris danwel haar zusje hilton daar binnen was, ik heb helaas geen foto's omdat de sluitertijd te lang was binne met m'n gsm, maar ik weet het vrijwel 98% zeker
pi_58281796
Ben nou in Thunder Bay! Gezellig even wat familie bezoeken.

Ben wel blij dat ik Alberta en Saskatchewan op tijd voorbij ben, met al hun sneeuw nu Alleen hebben ze hier nu een waarschuwing omdat er veel regen aankomt, jippie!!
pi_58282000
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef Irrem het volgende:
Ben nou in Thunder Bay! Gezellig even wat familie bezoeken.

Ben wel blij dat ik Alberta en Saskatchewan op tijd voorbij ben, met al hun sneeuw nu Alleen hebben ze hier nu een waarschuwing omdat er veel regen aankomt, jippie!!
Ruim 60cm ofzoiets in Banff Trouwens in Toronto is het nu zomer. Sprak net een vriendin van me en die was op weg naar het strand.
pi_58282034
Even wat foto's van mijn stad



Kon ik maar terug
pi_58306538
Vancouver Mooie foto's.

Saskatoon vond ik ook een erg leuke stad

In Edmonton op een gegeven moment -11 graden !!!
pi_58307739
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:22 schreef Irrem het volgende:
Vancouver Mooie foto's.

Saskatoon vond ik ook een erg leuke stad

In Edmonton op een gegeven moment -11 graden !!!
Helaas heb ik de foto's niet zelf gemaakt Hoe bevalt het rijden trouwens in Canada?
pi_58308549
SITREP:
Eerste stap is gezet naar de mogelijke motoradventure door Canada. Proefles op de 6e.

Motorverhuur in BC kom ik op ongeveer 900 euro voor 2 weken uit, BMW Adventure of vergelijkbaar heb je dan.

Plannen om een jaar in Toronto te zitten zijn weer een klein stapje dichterbij.

[ Bericht 7% gewijzigd door Koploperkopper op 26-04-2008 20:33:43 ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58325687
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 19:23 schreef Koploperkopper het volgende:
SITREP:
Eerste stap is gezet naar de mogelijke motoradventure door Canada. Proefles op de 16e.

Motorverhuur in BC kom ik op ongeveer 900 euro voor 2 weken uit, BMW Adventure of vergelijkbaar heb je dan.

Plannen om een jaar in Toronto te zitten zijn weer een klein stapje dichterbij.
900 euro voor 2 weken? Dat is wel erg prijzig! Maja zou wel stoer zijn
pi_58352403
net terug uit whistler

Ik was m'n zonnebrand vergeten, dat was niet zo slim Ubergoeie pistes nog daar
pi_58356777
quote:
Op maandag 28 april 2008 04:46 schreef WooZ het volgende:
net terug uit whistler

Ik was m'n zonnebrand vergeten, dat was niet zo slim Ubergoeie pistes nog daar
Ben je ook al op Cypress geweest? Die hadden ook superveel sneeuw dit jaar.
pi_58363164
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:36 schreef tevebe het volgende:

[..]

Helaas heb ik de foto's niet zelf gemaakt Hoe bevalt het rijden trouwens in Canada?
Erg lekker hoor! Zo lekker rustig op die wegen hier. Waarschijnlijk zal het wel wat drukker worden als ik in de buurt van Toronto kom.

Van Winnipeg naar Thunder Bay, 8 uur, erg lang en heel veel bomen .
pi_58363653
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:08 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ben je ook al op Cypress geweest? Die hadden ook superveel sneeuw dit jaar.
Cypress en Grouse zijn allang gesloten helaas

Maar over een weekje of 2 wederom weekendje naar Whistler
pi_58365762
tvp
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_58372842
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:29 schreef WooZ het volgende:

[..]

Cypress en Grouse zijn allang gesloten helaas

Maar over een weekje of 2 wederom weekendje naar Whistler
Cypress had een erg goed jaar. Toen Sunshine en lake Louise nog bijna niks hadden had Cypress al 4m.
pi_58372854
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:02 schreef Irrem het volgende:

[..]

Erg lekker hoor! Zo lekker rustig op die wegen hier. Waarschijnlijk zal het wel wat drukker worden als ik in de buurt van Toronto kom.

Van Winnipeg naar Thunder Bay, 8 uur, erg lang en heel veel bomen .
Ja het is echt lekker rijden daar. Toronto is het wel drukker ja, maar geen ramp om in te rijden. Ook al spannende dingen onderweg meegemaakt?
pi_58376826


Kwam deze op internet tegen, wie kan 'em raden?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58377313
Toronto als je de mall uitloopt?
pi_58379888
quote:
A panoramic view of Dundas Square in Toronto.


Stond op digg
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58380116
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]



Stond op digg
Had ik t nou goed of niet?
pi_58380160
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:10 schreef tevebe het volgende:

[..]

Had ik t nou goed of niet?
Geen idee, ben niet bekend met Toronto.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58380348
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:12 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Geen idee, ben niet bekend met Toronto.
Dat is toch times square van Toronto
pi_58510419
Nog 3 weekjes en dan ga ik ook lekker 4 weken naar Canada. We gaan ongeveer de volgende route rijden met een trailer van mijn oom en tante.



Deze wonen in Edmonton en hebben een grote fifth-wheeler waar deze samen met mijn broer+vriendin gaan slapen. Ik slaap met mijn vriendin een een busje die ook mee gaat.



We rijden dan via Jasper naar Banff door de rocky's naar de Waterton lakes en dan via de Badlands terug naar Edmonton (kan ook nog andersom, maar dat zien we dan wel ) Ik heb er echt superveel zin in, vandeweek hebben we goede wandelschoenen gekocht en verschillende plekken staan al op de to-do list om met zonsopgang op locatie te zijn om de perfecte foto's te schieten . Wordt wel lekker wandelen met 14kg aan cameraspullen op mijn rug, maar ik heb het er echt voor over
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_58515158
14kg aan cameraspullen? Zoek een hobby ofzo Je maakt wel een vrij kleine route.
pi_58518079
pak glacier np ook mee dat groene stukje ten westen tussen jasper en banff

Ik zal binnenkort ook eens wat foto's hier neer dumpen
pi_58519303
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 17:22 schreef tevebe het volgende:
14kg aan cameraspullen? Zoek een hobby ofzo Je maakt wel een vrij kleine route.
nope, is mijn hobby/baan. Ik moet eigenlijk wel
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:57 schreef WooZ het volgende:
pak glacier np ook mee dat groene stukje ten westen tussen jasper en banff

Ik zal binnenkort ook eens wat foto's hier neer dumpen
Zal ik ook op de lijst zetten, klinkt wel erg cool. Heb er ook hele mooie foto's van gezien.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_58774131

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


pi_58778472
Mooie fotos.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58779560
We hebben eindelijk groen licht!
me passport licht nu bij de ambassade en als ik m terug heb kan ik gewoon vertrekken wanneer ik wil!
(moet alleen eerst even me school afmaken:S dus nog 1,5 jaar en dan ga ik voorgoed weg uit Nederland:D)

Mijn ouders hebben grond gekocht in Golden (canyon ridge project) dat is ongeveer 3 uur rijden (als je langzaam rijdt en koffie doet ondertussen) vanaf Calgary... ik ga een vervolgopleiding doen in Vancouver of Calgary ofzo...(weet alleen nog niet wat!)

Zijn hier mensen die ook in Canada wonen of studeren?

ik heb dr zin in in ieder geval!!!
we stand on guard for thee
pi_58782356
quote:
Eigen foto's/?
pi_58783500
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef DJvearlez het volgende:
We hebben eindelijk groen licht!
me passport licht nu bij de ambassade en als ik m terug heb kan ik gewoon vertrekken wanneer ik wil!
(moet alleen eerst even me school afmaken:S dus nog 1,5 jaar en dan ga ik voorgoed weg uit Nederland:D)

Mijn ouders hebben grond gekocht in Golden (canyon ridge project) dat is ongeveer 3 uur rijden (als je langzaam rijdt en koffie doet ondertussen) vanaf Calgary... ik ga een vervolgopleiding doen in Vancouver of Calgary ofzo...(weet alleen nog niet wat!)

Zijn hier mensen die ook in Canada wonen of studeren?

ik heb dr zin in in ieder geval!!!
Denk dat je beter het KAA Canada topic kan opzoeken.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58783566
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:48 schreef tevebe het volgende:

[..]

Eigen foto's/?
pi_58783571
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:07 schreef DJvearlez het volgende:
Zijn hier mensen die ook in Canada wonen of studeren?
Nee, maar beide staan hoog op mijn lijstje.
pi_58783640
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:49 schreef WooZ het volgende:

[..]


Eerste: Lost Lagoon, Stanley Park?
Laatste: Horseshoe Bay?
pi_58783724
Horseshoe Bay is in mijn herrinering omrimgt met hogere bergen dan deze. Kan er naast zitten.

Iemand trouwens enig idee hoeveel potje golfen kost in Canada? Ik hoorde van iemand 40-60 CAD, maar dat lijkt me een beetje onrealistisch goedkoop? (18 Holes inclusief huurclubs)
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58783948

Mijn herrinering.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58784033
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef tevebe het volgende:

[..]

Eerste: Lost Lagoon, Stanley Park?
Laatste: Horseshoe Bay?
Onderweg van Victoria > Vancouver, precies halverwege dus

Potje golf kost naar ik heb gehoord idd 50$ per round, als je niet bij die exclusieve banen gaat, maar dat lijkt me excl. huur vd clubs.

Als je van vancouver richting squamish rijdt ligt er een mooie golfbaan aan de rechterkant, daar is ook zo'n komedie opgenomen, ik kom ff niet op die naam
pi_58784592
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn herrinering.
Ik dacht dat die foto mss vanaf de kade (of bij de mega dure huizen) was genomen.

Edit: net de ferrie gemist?
pi_58784619
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:14 schreef WooZ het volgende:

[..]

Onderweg van Victoria > Vancouver, precies halverwege dus

Potje golf kost naar ik heb gehoord idd 50$ per round, als je niet bij die exclusieve banen gaat, maar dat lijkt me excl. huur vd clubs.

Als je van vancouver richting squamish rijdt ligt er een mooie golfbaan aan de rechterkant, daar is ook zo'n komedie opgenomen, ik kom ff niet op die naam
Rondom Vancouver zitten echt mega veel golfbanen. Jammer dat het hier prijzig is om te doen.
pi_58784734
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:57 schreef Koploperkopper het volgende:
Horseshoe Bay is in mijn herrinering omrimgt met hogere bergen dan deze. Kan er naast zitten.

Iemand trouwens enig idee hoeveel potje golfen kost in Canada? Ik hoorde van iemand 40-60 CAD, maar dat lijkt me een beetje onrealistisch goedkoop? (18 Holes inclusief huurclubs)
Weet je al meer over een eventueel jaar Canada?
pi_58785037
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:43 schreef tevebe het volgende:

[..]

Rondom Vancouver zitten echt mega veel golfbanen. Jammer dat het hier prijzig is om te doen.
film: Happy Gilmore



Furry Creek

prijslijst: http://www.golfbc.com/courses/furry_creek/about/rates
pi_58785270
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik dacht dat die foto mss vanaf de kade (of bij de mega dure huizen) was genomen.

Edit: net de ferrie gemist?
Hehe nee, er was een boot uigevallen, en iedereen zonder reservering werd weggestuurd.

Even 2 uurtjes doorgebracht in Horseshoe Bay, best leuk dorpje. Toen we terugkwamen bij de auto stonden we wel helemaal vooraan zo'n beetje, toen stond de rij idd tot waar ik die foto heb genomen.

En ja, die locatie zou kunnen. Bloedmooie huizen trouwens.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58785314
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:00 schreef WooZ het volgende:

[..]

film: Happy Gilmore

[ afbeelding ]

Furry Creek

prijslijst: http://www.golfbc.com/courses/furry_creek/about/rates
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:14 schreef WooZ het volgende:

[..]

Potje golf kost naar ik heb gehoord idd 50$ per round, als je niet bij die exclusieve banen gaat, maar dat lijkt me excl. huur vd clubs.
Damn, spotgoedkoop zeg. Jammer dat het zo moeilijk te onderhouden is met de prijzen hierzo.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58785377
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:48 schreef tevebe het volgende:

[..]

Weet je al meer over een eventueel jaar Canada?
't Ligt een beetje stil, maar als het doorgaat moet ik binnenkort wel even een lang weekendje naar Toronto om even bij die lui te kijken, wat afspraken maken, visum, regels etc.

Ga jij binnenkort nog terug?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58786115
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:13 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Hehe nee, er was een boot uigevallen, en iedereen zonder reservering werd weggestuurd.

Even 2 uurtjes doorgebracht in Horseshoe Bay, best leuk dorpje. Toen we terugkwamen bij de auto stonden we wel helemaal vooraan zo'n beetje, toen stond de rij idd tot waar ik die foto heb genomen.

En ja, die locatie zou kunnen. Bloedmooie huizen trouwens.
Duurste gedeelte van Van Dorpje zelf is inderdaad ook leuk.
pi_58786164
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:19 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

't Ligt een beetje stil, maar als het doorgaat moet ik binnenkort wel even een lang weekendje naar Toronto om even bij die lui te kijken, wat afspraken maken, visum, regels etc.

Ga jij binnenkort nog terug?
Lang weekend Toronto.. hmm het kan slechter Wat wou je ook alweer gaan doen?

Nja het gaat niet zo goed met mijn oma, maar kzou begin september kunnen gaan. Ik begin alleen dan met een nieuwe opleiding en ik wil niet 3 weken missen van een nieuw schooljaar. Eventueel met kerst of volgend jaar zomer. Alleen als ik IBMS ga doen hoop ik ook naar Canada te kunnen gaan.
pi_58787944
@ WooZ al naar een Whitecaps wedstrijd gegaan? Niet echt hetzelfde niveau als dat van PSV, maar je kunt in ieder voetbal kijken. Ze hebben vorige week LA Galaxy met 2-1 verslagen.
pi_58788071
Nog maar enkele foto's van Vancouver. Niet de mijne.






Shangri la wordt flink hoog!



Wat een stad. En ohja even naar rechts scrollen, oh hoeft nu niet meer
pi_58788318
Na vorige jaar Vancouver, ja ik weet het, het ging mis, ik ben dus niet dood of afgeborreld... . (Maar ik ga het wel afmaken ... ).

Deze zomer ga ik dus m'n vriendin opzoeken. Zij is de vakantie van twee weken aan het plannen, Ik weet dat ik naar Ottawa vlieg, en weer vertrek vanuit Montreal (zelf geboekt). Het enige wat ze van de planning heeft losgelaten is Ottawa-Toronto (met vliegtuig en Niagara watervallen)-Ottawa (korte tussenstop) - Quebec ( Trein ) - Montreal ( Trein ). Ben benieuwd
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_58788442
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:49 schreef Theebag het volgende:
Na vorige jaar Vancouver, ja ik weet het, het ging mis, ik ben dus niet dood of afgeborreld... . (Maar ik ga het wel afmaken ... ).

Deze zomer ga ik dus m'n vriendin opzoeken. Zij is de vakantie van twee weken aan het plannen, Ik weet dat ik naar Ottawa vlieg, en weer vertrek vanuit Montreal (zelf geboekt). Het enige wat ze van de planning heeft losgelaten is Ottawa-Toronto (met vliegtuig en Niagara watervallen)-Ottawa (korte tussenstop) - Quebec ( Trein ) - Montreal ( Trein ). Ben benieuwd
Was jij die ene die op zo'n cruiseschip werkte?
Btw: vliegen van Ottawa-Toronto? Die paar 100km Ben trouwens op die plaatsen geweest en Ottawa vond ik persoonlijk 3x niks. Ben alleen mijn foto's kwijt van Ottawa en Quebec City. En een paar honderd van Alaska. Baal er nog van.
pi_58788575
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:30 schreef tevebe het volgende:
@ WooZ al naar een Whitecaps wedstrijd gegaan? Niet echt hetzelfde niveau als dat van PSV, maar je kunt in ieder voetbal kijken. Ze hebben vorige week LA Galaxy met 2-1 verslagen.
Nee nog niet. Ik weet nog niet of ik ernaartoe ga. Ik wilde eerst kaartjes boeken voor LA Galaxy, maar toen dacht ik eigenlijk waar doe ik het voor, 45$ voor een nietzeggende vriendschappelijke wedstrijd. En Beckham heb ik al zien spelen jaren geleden in Lissabon; benfica - real madrid

Ik ben trouwens dit weekend wel langs het stadion van de Whitecaps gekomen

Ik ga wel proberen om aan NFL kaartjes te komen

En ik zit erover te denken om een vlucht met een watervliegtuig te maken hier
pi_58788642
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:02 schreef WooZ het volgende:

[..]

Nee nog niet. Ik weet nog niet of ik ernaartoe ga. Ik wilde eerst kaartjes boeken voor LA Galaxy, maar toen dacht ik eigenlijk waar doe ik het voor, 45$ voor een nietzeggende vriendschappelijke wedstrijd. En Beckham heb ik al zien spelen jaren geleden in Lissabon; benfica - real madrid

Ik ben trouwens dit weekend wel langs het stadion van de Whitecaps gekomen

Ik ga wel proberen om aan NFL kaartjes te komen

En ik zit erover te denken om een vlucht met een watervliegtuig te maken hier
Ik dacht dat ze in Edmonton tegen LA speelde? Ze zijn ook een nieuw stadion aan het plannen. Naast de seabus zou het moeten komen. Zou dan ook voor concerten ed gebruikt kunnen worden.
CFL wou ik ook nog heengaan maar is er niet van gekomen.
Vlucht naar Victora of 'rondje' Vancouver?
pi_58788922
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:05 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze in Edmonton tegen LA speelde? Ze zijn ook een nieuw stadion aan het plannen. Naast de seabus zou het moeten komen. Zou dan ook voor concerten ed gebruikt kunnen worden.
CFL wou ik ook nog heengaan maar is er niet van gekomen.
Vlucht naar Victora of 'rondje' Vancouver?
Zo Kaartje gekocht voor as vrijdag tegen Seattle Sounders

Ik dacht eerst aan enkeltje Victoria. Maar aangezien ik waarschijnlijk met andere lui daar al met de boot weer naartoe ga, dacht ik meer aan een extended rondje Vancouver, met de gulf islands erbij

http://www.harbour-air.co(...)er_extended_panorama

As vrijdag begint de voorverkoop van het aankomende seizoen NFL, ik heb iig een herinnering in m'n gsm gezet dat ik t gelijk online check
pi_58789108
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:16 schreef WooZ het volgende:

[..]

Zo Kaartje gekocht voor as vrijdag tegen Seattle Sounders

Ik dacht eerst aan enkeltje Victoria. Maar aangezien ik waarschijnlijk met andere lui daar al met de boot weer naartoe ga, dacht ik meer aan een extended rondje Vancouver, met de gulf islands erbij

http://www.harbour-air.co(...)er_extended_panorama

As vrijdag begint de voorverkoop van het aankomende seizoen NFL, ik heb iig een herinnering in m'n gsm gezet dat ik t gelijk online check
Niet naast de piloot gaan zitten als je die tour doet. Lijkt misschien leuk, maar is minder om foto's te maken.
BC Lions spelen toch in BC Place he?
pi_58789861
ja

Ik ga der zaterdag ofzo ook naartoe, alleen dan ga ik me helemaal vol vreten

http://www.eat-vancouver.com/
pi_58790512
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:00 schreef tevebe het volgende:

[..]

Lang weekend Toronto.. hmm het kan slechter Wat wou je ook alweer gaan doen?

Nja het gaat niet zo goed met mijn oma, maar kzou begin september kunnen gaan. Ik begin alleen dan met een nieuwe opleiding en ik wil niet 3 weken missen van een nieuw schooljaar. Eventueel met kerst of volgend jaar zomer. Alleen als ik IBMS ga doen hoop ik ook naar Canada te kunnen gaan.
Pilotenopleiding volgen, kost daarzo 50% van wat het hier kost. Goed, zitten wel wat ogen en haken aan (markt is kleiner, gehele traject duurt langer, je krijgt minder betaald etc), maar het zou wel betekenen dat ik ook kan emigreren naar Canada, en dat is iets wat ik dolgraag zou willen.

Balen man. Maar vergeet niet, ouwe karren kraken (piepen?) het langst! Studie in Canada zelf zie je niet zitten?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58790554
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:16 schreef WooZ het volgende:

[..]

Zo Kaartje gekocht voor as vrijdag tegen Seattle Sounders

Ik dacht eerst aan enkeltje Victoria. Maar aangezien ik waarschijnlijk met andere lui daar al met de boot weer naartoe ga, dacht ik meer aan een extended rondje Vancouver, met de gulf islands erbij

http://www.harbour-air.co(...)er_extended_panorama

As vrijdag begint de voorverkoop van het aankomende seizoen NFL, ik heb iig een herinnering in m'n gsm gezet dat ik t gelijk online check
Doen. Zo'n rondvlucht is ontzettend leuk. Ik heb er toen een in Tofino gedaan. Vancouver lijkt me spectaculairder. Whistler heeft bij Green Lake ook Whistler Air voor rondvluchten en vluchten van/naar Vancouver harbour. Misschien ook aan te raden.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58790627
Was trouwens laatst Full Circle with Michael Palin (Monty Python, Lumberjack song. ) aan het kijken, hij ging met de trein vanuit Vancouver naar Alaska, lijkt me ook wel tof om te doen. Meen er iets over gelezen te hebben dat dat ding alleen seizoensgebonden is? Klopt dat?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58790756
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:55 schreef tevebe het volgende:

[..]

Was jij die ene die op zo'n cruiseschip werkte?
Btw: vliegen van Ottawa-Toronto? Die paar 100km Ben trouwens op die plaatsen geweest en Ottawa vond ik persoonlijk 3x niks. Ben alleen mijn foto's kwijt van Ottawa en Quebec City. En een paar honderd van Alaska. Baal er nog van.
Ja dat was ik, met die weblog. .

Ottawa wordt geloof ik beperkt tot een minimum, het is dat ze daar woont. Maar dat had ik al begrepen uit dit topic .En vliegen is alleen maar om wat tijd te winnen.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_58791083
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:10 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Pilotenopleiding volgen, kost daarzo 50% van wat het hier kost. Goed, zitten wel wat ogen en haken aan (markt is kleiner, gehele traject duurt langer, je krijgt minder betaald etc), maar het zou wel betekenen dat ik ook kan emigreren naar Canada, en dat is iets wat ik dolgraag zou willen.

Balen man. Maar vergeet niet, ouwe karren kraken (piepen?) het langst! Studie in Canada zelf zie je niet zitten?
Toronto? Is dat dan CAE? Bedoel je dat je met je opleiding genoeg punten hebt voor emigratie?

Deze kar kraakt (piept) al heel lang Studie in Vancouver (UBC) heb ik naar gekeken. Helaas onbetaalbaar na mijn reis van afgelopen jaar. University College is veel goedkoper, maar dat kost nog altijd rond de 10k per jaar. Daarom wil ik met IBMS (ik twijfel tussen 2 opleidingen, maar het wordt waarschijnlijk IBMS) semsters/stage lopen in Canada. Voorkeur heeft (uiteraard) Vancouver.

Ik zou trouwens korting krijgen op een pilotenopleiding hier
pi_58791112
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:14 schreef Koploperkopper het volgende:
Was trouwens laatst Full Circle with Michael Palin (Monty Python, Lumberjack song. ) aan het kijken, hij ging met de trein vanuit Vancouver naar Alaska, lijkt me ook wel tof om te doen. Meen er iets over gelezen te hebben dat dat ding alleen seizoensgebonden is? Klopt dat?
Veel succes om in de winter met de trein naar Alaska te gaan. Eind september begint de winter daar Treinreizen zijn sowieso erg prijzig. Wel mooi!
pi_58791140
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:19 schreef Theebag het volgende:

[..]

Ja dat was ik, met die weblog. .

Ottawa wordt geloof ik beperkt tot een minimum, het is dat ze daar woont. Maar dat had ik al begrepen uit dit topic .En vliegen is alleen maar om wat tijd te winnen.
Achja er is onderweg niet veel (niks) te zien dus je mist niks haha.
pi_58791217
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:50 schreef WooZ het volgende:
ja

Ik ga der zaterdag ofzo ook naartoe, alleen dan ga ik me helemaal vol vreten

http://www.eat-vancouver.com/
Online aanmelden dan krijg je nog 2$ korting.

Mijn ouders gaan waarschijnlijk in september naar Canada en ik heb al een lijstje met dingen die ik wel hebben oa een Whitecaps shirt en een UBC/Vancouver trui. Toen ik er was vond ik nergens een mooie Vancouver trui. Het meeste was van die el cheapo rotzooi.
pi_58791550
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:30 schreef tevebe het volgende:

[..]

Toronto? Is dat dan CAE? Bedoel je dat je met je opleiding genoeg punten hebt voor emigratie?

Deze kar kraakt (piept) al heel lang Studie in Vancouver (UBC) heb ik naar gekeken. Helaas onbetaalbaar na mijn reis van afgelopen jaar. University College is veel goedkoper, maar dat kost nog altijd rond de 10k per jaar. Daarom wil ik met IBMS (ik twijfel tussen 2 opleidingen, maar het wordt waarschijnlijk IBMS) semsters/stage lopen in Canada. Voorkeur heeft (uiteraard) Vancouver.

Ik zou trouwens korting krijgen op een pilotenopleiding hier
Gaat dan niet via een Nederlandse vliegschool nee. Toronto Airways Ltd.

Zijn er geen regelingen bij Canadese uni's? Studieschuld afbetalen na behalen baan etc?

Korting?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58791610
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:31 schreef tevebe het volgende:

[..]

Veel succes om in de winter met de trein naar Alaska te gaan. Eind september begint de winter daar Treinreizen zijn sowieso erg prijzig. Wel mooi!
Sneeuwschuiver op de voorkant, goan!

Hmm maar okay. Ik draaf nu een beetje door, ik wil gewoon zo graag terug.

Misschien moet ik me maar eens opgeven als vrijwilliger bij zo'n reisorganisatie voor gehandicapten. Denk alleen niet dat je dan mag kiezen waar je naartoe gaat/wil?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58791642
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:35 schreef tevebe het volgende:

[..]

Online aanmelden dan krijg je nog 2$ korting.

Mijn ouders gaan waarschijnlijk in september naar Canada en ik heb al een lijstje met dingen die ik wel hebben oa een Whitecaps shirt en een UBC/Vancouver trui. Toen ik er was vond ik nergens een mooie Vancouver trui. Het meeste was van die el cheapo rotzooi.
ik heb gratis kaartjes en ik kan binnen ook gratis eten
pi_58791676
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:46 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Gaat dan niet via een Nederlandse vliegschool nee. Toronto Airways Ltd.

Zijn er geen regelingen bij Canadese uni's? Studieschuld afbetalen na behalen baan etc?

Korting?
Weet ik eigenlijk niet of ze zulke regelingen hebben. Zal er een achteraan gaan!

Mijn vader werkt bij een pilotenschool. Bij zijn vorige werkgever zou ik een flinke korting krijgen als ik die opleiding zou doen. Hoe dat nu is weet ik niet.
pi_58791710
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:48 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Sneeuwschuiver op de voorkant, goan!

Hmm maar okay. Ik draaf nu een beetje door, ik wil gewoon zo graag terug.

Misschien moet ik me maar eens opgeven als vrijwilliger bij zo'n reisorganisatie voor gehandicapten. Denk alleen niet dat je dan mag kiezen waar je naartoe gaat/wil?
Mijn werkvisum is tot donderdag geldig Ik wil ook heel graag terug.
pi_58791751
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:49 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik heb gratis kaartjes en ik kan binnen ook gratis eten
Goed geregeld!
pi_58792275
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:51 schreef tevebe het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet of ze zulke regelingen hebben. Zal er een achteraan gaan!

Mijn vader werkt bij een pilotenschool. Bij zijn vorige werkgever zou ik een flinke korting krijgen als ik die opleiding zou doen. Hoe dat nu is weet ik niet.
Ah gaaf. Dat is de CAE dan zeker?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58792282
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:46 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Toronto Airways Ltd.
Heb het meteen doorgegeven aan m'n vader. Kan die daar solliciteren
pi_58792298
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:10 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ah gaaf. Dat is de CAE dan zeker?
NLS was het toen inderdaad, onderdeel van CAE. Hoofdkantoor is in Toronto.

Edit: ik ga pitten Moet morgen om half 6 op
pi_58792568
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:11 schreef tevebe het volgende:

[..]

Heb het meteen doorgegeven aan m'n vader. Kan die daar solliciteren
Hehe, het is wel een aardig grote school dacht ik.

Maar geeft je pa dan instructie ofzo?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58792582
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:11 schreef tevebe het volgende:

[..]

NLS was het toen inderdaad, onderdeel van CAE. Hoofdkantoor is in Toronto.

Edit: ik ga pitten Moet morgen om half 6 op
Ah, wist ik niet. Dacht dat al die hoofdkantoren ergens in Arizona/New Mexico/Florida/Zuid-Afrika/Australie zaten.

Weer wat geleerd. Slaap-ze.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58794781
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:24 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Hehe, het is wel een aardig grote school dacht ik.

Maar geeft je pa dan instructie ofzo?
Jup
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:09:45 #160
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_58797132
Gisteren was er onverwachts familie uit Canada over voor de verjaardag van mijn moeder Haar broer met vrouw en hun zoon plus vrouw en 2 kinderen. Dat was een leuke verrassing en al die verhalen die ze vertelde..... zucht..... ik wil ook op vakantie naar Canada...
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:10:39 #161
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_58821365
Even een vraagje: ik ga half juni eerst een paar dagen naar NY en dan met de trein naar Toronto, vanwaar ik weer terug naar NL vlieg. Nu ben ik van plan wat dingen aan te schaffen in NY (iPhone bijvoorbeeld). Moet ik daarvan aangifte doen als ik de VS-Canadese grens passeer? Wordt dat gecontroleerd?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_58826117
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Hik het volgende:
Even een vraagje: ik ga half juni eerst een paar dagen naar NY en dan met de trein naar Toronto, vanwaar ik weer terug naar NL vlieg. Nu ben ik van plan wat dingen aan te schaffen in NY (iPhone bijvoorbeeld). Moet ik daarvan aangifte doen als ik de VS-Canadese grens passeer? Wordt dat gecontroleerd?
Nee, Nee.
pi_58827298
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Hik het volgende:
Even een vraagje: ik ga half juni eerst een paar dagen naar NY en dan met de trein naar Toronto, vanwaar ik weer terug naar NL vlieg. Nu ben ik van plan wat dingen aan te schaffen in NY (iPhone bijvoorbeeld). Moet ik daarvan aangifte doen als ik de VS-Canadese grens passeer? Wordt dat gecontroleerd?
(Ook niet invullen op je landingskaart he. )

(Als die er zijn van Canada naar Amsterdam, kan me bijna niets van de terugreis meer herrineren )

[ Bericht 12% gewijzigd door Koploperkopper op 22-05-2008 16:17:18 ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58828265
tvp ben je ook in point roberts geweest?

Ik wil er eigenlijk wel ff naartoe, al is het alleen maar om te kunnen zeggen dat ik fftjes op en neer was
pi_58829011
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:49 schreef WooZ het volgende:
tvp ben je ook in point roberts geweest?

Ik wil er eigenlijk wel ff naartoe, al is het alleen maar om te kunnen zeggen dat ik fftjes op en neer was
Mooie locatie
pi_58829367
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:25 schreef tevebe het volgende:

[..]

Mooie locatie
ja ik wist niet eens dat het bestond, sprak laatst lui die er een postbus hebben. Laten ze daar een pakketje bezorgen, rijden ze ff op en neer en bingo, geen invoerkosten oid
pi_58829678
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:39 schreef WooZ het volgende:

[..]

ja ik wist niet eens dat het bestond, sprak laatst lui die er een postbus hebben. Laten ze daar een pakketje bezorgen, rijden ze ff op en neer en bingo, geen invoerkosten oid
Kijk dat is nou slim. Was je al bij The Bay geweest?
pi_58830434
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:53 schreef tevebe het volgende:

[..]

Kijk dat is nou slim. Was je al bij The Bay geweest?
ja al gelijk toen we het daar over hadden

Maar ze hebben er helemaal geen jeans, alleen maar van hilfiger en laat dat nou net niet mijn merk zijn, daarnaast was het ook nog best duur (vanaf 85$).

Maar ik ga in juli waarschijnlijk dagje op en neer naar Seattle om te shoppen, liggen daar wat outlets. En dan in augustus/september nog een keer terug om de stad zelf te zien
pi_58830545
De jeans die ze hebben vond ik ook niet echt mooi. Voor de rest is het wel een relaxe winkel. In Montreal hadden ze er soep die op erwtensoep leek. Ideaal voor in de winter dus.
De prijs van de broeken vind ik nog steeds goedkoop.
pi_58830993
klopt, 85$ + wat tax is nog steeds maar 60 euro voor een broek die hier minimaal 2x zo veel kost. Echter CK en eerst nog RL jeans kostten gemiddeld 40-60$ in de states, daar doe ik het zeker voor
pi_58831555
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef WooZ het volgende:
klopt, 85$ + wat tax is nog steeds maar 60 euro voor een broek die hier minimaal 2x zo veel kost. Echter CK en eerst nog RL jeans kostten gemiddeld 40-60$ in de states, daar doe ik het zeker voor
CK heb ik in NY gezien voor rond de 70-80 dollar. Nog steeds goedkoop natuurlijk. Jammer dat er hier niet of nauwelijks aan te komen is. Ik zou niet weten waar hier een winkel is die CK verkoopt. Jammer dat Macy's niet naar Nederland levert
pi_58831756
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:20 schreef tevebe het volgende:

[..]

CK heb ik in NY gezien voor rond de 70-80 dollar. Nog steeds goedkoop natuurlijk. Jammer dat er hier niet of nauwelijks aan te komen is. Ik zou niet weten waar hier een winkel is die CK verkoopt. Jammer dat Macy's niet naar Nederland levert
CK in NYC gekocht voor 35-40 euro 4 jaar geleden, dat was toen zo'n 50-60$. En niet in 1 winkel, nee echt tig kledingwinkels zitten daar. Maarja we zien we in Seattle, daar zitten wat van die factoryshop
pi_58831795
volgende week zondag trouwens de grouse grind doen als voorproefje voor yellowstone
pi_58831908
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:28 schreef WooZ het volgende:

[..]

CK in NYC gekocht voor 35-40 euro 4 jaar geleden, dat was toen zo'n 50-60$. En niet in 1 winkel, nee echt tig kledingwinkels zitten daar. Maarja we zien we in Seattle, daar zitten wat van die factoryshop
Dat maakt shoppen daar zo leuk. Ik vraag mn ouders wel om wat leuks mee te nemen
pi_58831972
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:29 schreef WooZ het volgende:
volgende week zondag trouwens de grouse grind doen als voorproefje voor yellowstone
Pfff ik ben in Banff eens begonnen met Sulphur Mountain, maar na een paar honderd meter omhoog ben ik teruggegaan en heb de gondola gepakt, haha.
pi_58846139
Grnrnrngrrnrnrn






ff schaamteloos gejat van Flickr.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58846767
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef tevebe het volgende:

[..]

Pfff ik ben in Banff eens begonnen met Sulphur Mountain, maar na een paar honderd meter omhoog ben ik teruggegaan en heb de gondola gepakt, haha.


Heb hem wel gedaan met een dikke laag sneeuw. Was wel trots dat ik de top had bereikt en het scheelde 25 dollar. Naar boven lopen is gratis terug. Naderhand wel even in de hot springs.
pi_58858039
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 07:37 schreef MCH het volgende:

[..]



Heb hem wel gedaan met een dikke laag sneeuw. Was wel trots dat ik de top had bereikt en het scheelde 25 dollar. Naar boven lopen is gratis terug. Naderhand wel even in de hot springs.
Ik begon samen met 7 andere waarvan een groepen meenam op tochten. Die gaf ook het tempo aan. Ik en een (zeer aantrekkelijk) meisje konden het tempo niet aan en zijn toen op eigen tempo verder gegaan. Uiteindelijk maar betaald voor de Gondola. Had ik er wel voor over, want wij waren het eerste boven, haha.
pi_58858050
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 03:00 schreef Koploperkopper het volgende:
Grnrnrngrrnrnrn

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ff schaamteloos gejat van Flickr.
En dan wil jij naar Toronto gaan? Vancouver is toch veel mooier
pi_58863419


Net om 10u stipt begon de verkoop van de NFL games, ik had al bijna een kaartje voor de eerste wedstrijd omdat ik als een gek aan het klikken was, kwam ik er op het allerlaatste moment achter dat ik dan nog in Yellowstone NP zit

Dus nu voor eentje later, tegen Saskatchewan
pi_58872600
Zit hier in Thunder Bay, heb werk gevonden blijf hier tot begin juli daarna ga ik verder naar het oosten.

Ik zit nog steeds te wachten op de warme zomer hier. Ben hier nou ongeveer al 4 weken en vandaag was de eerste echte warme dag, maar vannacht geven ze weer vorst op
pi_58873581
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Hik het volgende:
Even een vraagje: ik ga half juni eerst een paar dagen naar NY en dan met de trein naar Toronto, vanwaar ik weer terug naar NL vlieg. Nu ben ik van plan wat dingen aan te schaffen in NY (iPhone bijvoorbeeld). Moet ik daarvan aangifte doen als ik de VS-Canadese grens passeer? Wordt dat gecontroleerd?
Bij mij werd alles gecheckt (koffer open, kijken of electronica die ik had aan en uit kon etc.) voor de treinreis van Canada naar de VS.
Van de VS naar Canada met de bus moet je bij de grens uitstappen en kreeg daar een visum na het invullen van de 'landing card'.

Met de auto moet je ook stoppen en kijken ze eventueel de auto na. Zorg in ieder geval wel dat je stopt om een visum te krijgen en je VS visum te laten verwijderen als je daar de VS ook echt verlaat.
pi_58873611
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 10:02 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Bij mij werd alles gecheckt (koffer open, kijken of electronica die ik had aan en uit kon etc.) voor de treinreis van Canada naar de VS.
Van de VS naar Canada met de bus moet je bij de grens uitstappen en kreeg daar een visum na het invullen van de 'landing card'.

Met de auto moet je ook stoppen en kijken ze eventueel de auto na. Zorg in ieder geval wel dat je stopt om een visum te krijgen en je VS visum te laten verwijderen als je daar de VS ook echt verlaat.
Toen ik met de trein ging heb ik niet meegekregen dat dat ook maar bij iemand is gebeurd. Misschien pikken ze af en toe een bus/trein eruit ofzo?
pi_58873627
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:29 schreef WooZ het volgende:
volgende week zondag trouwens de grouse grind doen als voorproefje voor yellowstone
Hmm, weet waar je aan begint... maar het voelt erg goed om uiteindelijk zo'n beetje 4x de Euromast opgelopen te zijn. Niet doen als het regent en alleen met goede schoenen en voldoende water.
pi_58873650
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 10:04 schreef tevebe het volgende:
Toen ik met de trein ging heb ik niet meegekregen dat dat ook maar bij iemand is gebeurd. Misschien pikken ze af en toe een bus/trein eruit ofzo?
Dat was van Vancouver naar Seattle; op het station van Vancouver ging alles net zo als op een luchthaven, alleen hebben ze veel meer tijd per passagier. Maar die Canadezen zijn dan ook zeer relaxt vergeleken met de US Customs / Immigration.
pi_58873681
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 10:08 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat was van Vancouver naar Seattle; op het station van Vancouver ging alles net zo als op een luchthaven, alleen hebben ze veel meer tijd per passagier. Maar die Canadezen zijn dan ook zeer relaxt vergeleken met de US Customs / Immigration.
Ik ging met de trein van Montreal - NYC en toen de US customs binnen kwamen begonnen ze meteen te schreeuwen dat we moesten blijven zitten. Daarna waren ze wel erg aardig en ook nog eens grappig. Het was voor mij moeilijker om daarna weer Canada in te komen. Ik moest heel veel vragen beantwoorden over o.a. mijn werkvisum.
pi_58873784
Heb je ook niet van die mooie vliegtuig-style boardingcards en bagagelabels gekregen voor de trein ?
pi_58873881
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 10:21 schreef DutchTrain het volgende:
Heb je ook niet van die mooie vliegtuig-style boardingcards en bagagelabels gekregen voor de trein ?
Dat wel alleen de labels werden niet gebruikt.
pi_58894354
Flickr foto's



pi_58895131
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:24 schreef tevebe het volgende:

[..]

En dan wil jij naar Toronto gaan? Vancouver is toch veel mooier
Dat zeker. (Afgaande van fotootjes van Toronto)
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58896496
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:06 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dat zeker. (Afgaande van fotootjes van Toronto)
In de winter is het ook veels te koud
pi_58921197
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:06 schreef tevebe het volgende:

[..]

In de winter is het ook veels te koud
Ach, 't Is maar voor +/- een jaar. (Daarna zie ik wel verder. )

Net even emigratie regeltjes doorgelopen, ze zijn er best streng. Ze willen je echt alleen maar hebben als je echt nuttig bent. Dit houdt dan in afgeronde opleiding und so.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58931332
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:59 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ach, 't Is maar voor +/- een jaar. (Daarna zie ik wel verder. )

Net even emigratie regeltjes doorgelopen, ze zijn er best streng. Ze willen je echt alleen maar hebben als je echt nuttig bent. Dit houdt dan in afgeronde opleiding und so.
Tenzij je Pakistaan of Chinees bent. Daar wordt je echt mee doodgegooid in omgeving Vancouver.Surrey is alleen maar Pakistanen en Richmond is Chinees.

Een (Canadese) vriendin kwam met t idee om volgende zomer te trouwen..
pi_58931932
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:02 schreef tevebe het volgende:

[..]

Tenzij je Pakistaan of Chinees bent. Daar wordt je echt mee doodgegooid in omgeving Vancouver.Surrey is alleen maar Pakistanen en Richmond is Chinees.

Een (Canadese) vriendin kwam met t idee om volgende zomer te trouwen..
Klopt, je ziet er meer Aziaten dan Canadezen zo'n beetje.

Zelfs een Frans restaurant werd door een Aziaat gerunt.

Foto's van die vriendin!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58932143
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:29 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]


naaktFoto's van die vriendin!
pi_58935379
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:29 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Klopt, je ziet er meer Aziaten dan Canadezen zo'n beetje.

Zelfs een Frans restaurant werd door een Aziaat gerunt.

Foto's van die vriendin!
Alle advertenties in Richmond zijn met Chinese mensen Ik heb daar veel gewerkt, maar echt ije kijkt er van op als je een blanke ziet
pi_58935387
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:43 schreef WooZ het volgende:

[..]


  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:04:24 #198
52034 U
bevindt zich hier
pi_58935454
Ik ga over 3 weken rondreizen met 'n camper vanuit Vancouver, ik had me ingelezen en volgens mij is het nog niet nodig om camperplaatsen te reserveren (richting Banff/Jasper en Vancouver Island). Klopt dit, of heeft iemand andere ideeën daarover?
Wat zegt U?
pi_58935514
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:04 schreef U het volgende:
Ik ga over 3 weken rondreizen met 'n camper vanuit Vancouver, ik had me ingelezen en volgens mij is het nog niet nodig om camperplaatsen te reserveren (richting Banff/Jasper en Vancouver Island). Klopt dit, of heeft iemand andere ideeën daarover?
Uhm Banff en Jasper zou ik voor de zekerheid wel doen. Die 2 plaatsjes zijn echt megapopulair in de zomer. Er komen nog veel meer mensen op af dan in de winter. Je hebt t voordeel dat je nog vroeg in het seizoen bent, maar een beetje zekerheid zo nu en dan is wel fijn
pi_59061385
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 10:06 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Hmm, weet waar je aan begint... maar het voelt erg goed om uiteindelijk zo'n beetje 4x de Euromast opgelopen te zijn. Niet doen als het regent en alleen met goede schoenen en voldoende water.
Met dit als voorbereiding: Canada deeltje 2 Fok!kers in dit mooie land!

en nog vlug een flesje water meegegritst net zonder problemen even die berg opgelopen. Eerste mark op 1/4 vd afstand ligt volgens mij veel verder dan 1/4, want de stukken erna waren duidelijk korter had ik 't idee

Het was zekers mooi

Bizar ook dat je in je korte broek en tshirtje op een gegeven moment tusse de sneeuw loopt
pi_59070564
quote:
Op maandag 2 juni 2008 03:53 schreef WooZ het volgende:

[..]

Met dit als voorbereiding: Canada deeltje 2 Fok!kers in dit mooie land!

en nog vlug een flesje water meegegritst net zonder problemen even die berg opgelopen. Eerste mark op 1/4 vd afstand ligt volgens mij veel verder dan 1/4, want de stukken erna waren duidelijk korter had ik 't idee

Het was zekers mooi

Bizar ook dat je in je korte broek en tshirtje op een gegeven moment tusse de sneeuw loopt
Pics or...
pi_59074290
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:22 schreef tevebe het volgende:

[..]

Pics or...




pi_59074669
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:09 schreef WooZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]




Geen zonnige dag of zat je in de wolken?
pi_59075550
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef tevebe het volgende:

[..]

Geen zonnige dag of zat je in de wolken?
vanaf daar waar de sneeuw begon werd het langzaamaan mistiger inderdaad. En op de top lag er nog behoorlijk wat sneeuw en zo mistig al iets helaas voor het uitzicht
pi_59091365
Een paar jonkies die met een laag budget naar omgeving Toronto gaan. Wat is leuk om heen te gaan, buiten de Niagara Falls en de CN Tower?
pi_59091569
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Vidacz het volgende:
Een paar jonkies die met een laag budget naar omgeving Toronto gaan. Wat is leuk om heen te gaan, buiten de Niagara Falls en de CN Tower?
De kroeg
pi_59092265
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:27 schreef tevebe het volgende:

[..]

De kroeg
Jonkies wil zeggen: nog geen 19.
pi_59093130
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Jonkies wil zeggen: nog geen 19.
kunnen ze al engels?
pi_59093144
en voor welke voetbalclub zijn ze?
pi_59093357
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Jonkies wil zeggen: nog geen 19.
Oh zo jonkies Geen idee dan. Volgens mij heeft Toronto enkele stranden..
pi_59093394
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:20 schreef WooZ het volgende:
en voor welke voetbalclub zijn ze?
Er is toch maar een echte club in Nederland. En die komt uit de hoofdstad en ik bedoel niet die zogenaamde voetbalhoofdstad
pi_59093722
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:28 schreef tevebe het volgende:

[..]

Er is toch maar een echte club in Nederland. En die komt uit de hoofdstad en ik bedoel niet die zogenaamde voetbalhoofdstad
en kijk dan de kaart welk plaatsje er vlakbij toronto ligt
pi_59094121
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:39 schreef WooZ het volgende:

[..]

en kijk dan de kaart welk plaatsje er vlakbij toronto ligt
Ik ben er een paar keer langs gereden. Het stelt alleen niks voor. En daar kun jij vast wel een bijdehante opmerking bij maken
pi_59094217
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef WooZ het volgende:

[..]

kunnen ze al engels?
Ja.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:20 schreef WooZ het volgende:
en voor welke voetbalclub zijn ze?
Ik ben voor Feijenoord, de rest voor Ajax. Relevant? Nee.
pi_59094229
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:27 schreef tevebe het volgende:

[..]

Oh zo jonkies Geen idee dan. Volgens mij heeft Toronto enkele stranden..
Daar zullen we sowieso wel een tijdje bivakkeren. We willen echter een maand daar blijven.
pi_59094328
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Ik ben voor Feijenoord, de rest voor Ajax. Relevant? Nee.
Dan niet, zoek je het ook maar zelf uit
pi_59094344
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:54 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik ben er een paar keer langs gereden. Het stelt alleen niks voor. En daar kun jij vast wel een bijdehante opmerking bij maken
pi_59094495
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Daar zullen we sowieso wel een tijdje bivakkeren. We willen echter een maand daar blijven.
Montreal ligt op een paar uur rijden.. Misschien leuk om daar enkele dagen heen te gaan dan. Van Montreal weet ik dat ze een pretpark hebben. Of Toronto zoiets heeft weet ik niet. Ohja Toronto Zoo. Ligt wel een klein stukje buiten Toronto.
pi_59095206
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:02 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dan niet, zoek je het ook maar zelf uit
Okee.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:09 schreef tevebe het volgende:

[..]

Montreal ligt op een paar uur rijden.. Misschien leuk om daar enkele dagen heen te gaan dan. Van Montreal weet ik dat ze een pretpark hebben. Of Toronto zoiets heeft weet ik niet. Ohja Toronto Zoo. Ligt wel een klein stukje buiten Toronto.
Montréal is een optie. We zaten ook al aan New York te denken, is dat in een paar uur te doen qua afstand met auto/trein?
pi_59096280
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:39 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Okee.
[..]

Montréal is een optie. We zaten ook al aan New York te denken, is dat in een paar uur te doen qua afstand met auto/trein?
Auto is af te raden. Tenzij je Staat New York bedoelt, maar NYC zou ik echt niet aan beginnen met een auto. Parkeerplaats is zeer moeilijk te vinden en als je het vindt betaal je de hoofdprijs. Daarnaast is het ook niet echt ontspannen rijden daar Trein is wel ee optie. Ik ben zelf vanaf Montreal met de trein gegaan en dat was 10,5 - 11,5u in een trein zitten. Er waren wel een paar mooie uitzichten, maar 11,5u in een trein is lang
NYC is wel een hele leuke stad waar een week zo voorbij vliegt
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:49:47 #221
64191 boerinnetje
Kendime yeni bir ben lazým
pi_59096726
Ook Toronto heeft een pretpark. Canada's Wonderland. Heb het zelf nog niet bezocht, maar de familie is er helemaal dol van.

En in de zomer is er in Toronto elk weekend wel een (groots) festival, wanneer gaan jullie?

Verder is er rond Toronto van alles te doen, maar waar zijn jonkies geinteresseerd in?

Wij wandelen veel, maar het is hier natuurlijk niet zo spectaculair als in Vancouver (bijvoorbeeld). Zusterlief was erg geinteresseerd in de Mennonieten, maar betwijfel of dat zo interessant is voor jullie. Wel goed te doen, dik uur met de auto vanuit Toronto. (St Jacobs, Elmira, Waterloo)

Als je aan een strand denkt, dan denk je natuurlijk aan Wasaga beach, het strand van de GTA. Wel anderhalf uur ten noorden van Toronto, Georgian Bay area...

Heb geen idee van vervoer, heb een chauffeur
C'est la vie, et la vie est belle!
pi_59096879
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:49 schreef boerinnetje het volgende:
Ook Toronto heeft een pretpark. Canada's Wonderland. Heb het zelf nog niet bezocht, maar de familie is er helemaal dol van.

En in de zomer is er in Toronto elk weekend wel een (groots) festival, wanneer gaan jullie?

Verder is er rond Toronto van alles te doen, maar waar zijn jonkies geinteresseerd in?

Wij wandelen veel, maar het is hier natuurlijk niet zo spectaculair als in Vancouver (bijvoorbeeld). Zusterlief was erg geinteresseerd in de Mennonieten, maar betwijfel of dat zo interessant is voor jullie. Wel goed te doen, dik uur met de auto vanuit Toronto. (St Jacobs, Elmira, Waterloo)

Als je aan een strand denkt, dan denk je natuurlijk aan Wasaga beach, het strand van de GTA. Wel anderhalf uur ten noorden van Toronto, Georgian Bay area...

Heb geen idee van vervoer, heb een chauffeur
Wasaga beach is inderdaad the place to be. Ik had er niks te zoeken in de winter, maar een goede vriend van me heeft daar in de vakantie gewerkt en die vond het echt leuk daar.
pi_59098433
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:49 schreef boerinnetje het volgende:
Ook Toronto heeft een pretpark. Canada's Wonderland. Heb het zelf nog niet bezocht, maar de familie is er helemaal dol van.
Waren we ook al van plan, heb ik veel over gehoord.
quote:
En in de zomer is er in Toronto elk weekend wel een (groots) festival, wanneer gaan jullie?
Dat is nog niet zeker. Waarschijnlijk vanaf half juli tot half augustus. Hoeveel zou een kaartje voor zo'n festival gemiddeld kosten?
quote:
Verder is er rond Toronto van alles te doen, maar waar zijn jonkies geinteresseerd in?

Wij wandelen veel, maar het is hier natuurlijk niet zo spectaculair als in Vancouver (bijvoorbeeld). Zusterlief was erg geinteresseerd in de Mennonieten, maar betwijfel of dat zo interessant is voor jullie. Wel goed te doen, dik uur met de auto vanuit Toronto. (St Jacobs, Elmira, Waterloo)

Als je aan een strand denkt, dan denk je natuurlijk aan Wasaga beach, het strand van de GTA. Wel anderhalf uur ten noorden van Toronto, Georgian Bay area...

Heb geen idee van vervoer, heb een chauffeur
Ah, genoeg stranden dus. Zullen we zeker eens bekijken dan. Bedankt voor je feedback.
pi_59098447
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:32 schreef tevebe het volgende:

[..]

Auto is af te raden. Tenzij je Staat New York bedoelt, maar NYC zou ik echt niet aan beginnen met een auto. Parkeerplaats is zeer moeilijk te vinden en als je het vindt betaal je de hoofdprijs. Daarnaast is het ook niet echt ontspannen rijden daar Trein is wel ee optie. Ik ben zelf vanaf Montreal met de trein gegaan en dat was 10,5 - 11,5u in een trein zitten. Er waren wel een paar mooie uitzichten, maar 11,5u in een trein is lang
NYC is wel een hele leuke stad waar een week zo voorbij vliegt
Hm, NYC zit er dan niet in.
pi_59098623
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:56 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Hm, NYC zit er dan niet in.
Daar zou ik zeker heengaan als de jonkies wat ouder zijn. Trouwens Niagara Falls is alleen leuk voor hooguit 2-3uurtjes. Daarna begon ik me te ergeren aan het hoge kermis gehalte. Kinderen zullen het wel kunnen waarderen.
pi_59105428
Weet men hier trouwens ook hoe duur een last minute naar Toronto over 3 weken á een maand zal zijn? De prijzen liggen nu tussen 400 en 500 euro, hoe zal dat eind juni, begin juli ongeveer zijn?
pi_59357174
M'n vriend en ik hebben net retourtje Toronto geboekt voor 698,- voor twee weken begin augustus bij Martinair.
pi_59357573
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:11 schreef Numbie het volgende:
M'n vriend en ik hebben net retourtje Toronto geboekt voor 698,- voor twee weken begin augustus bij Martinair.
En we zoeken nog een goedkope car rental. We zijn 23, dus graag een waar ze niet zoveel toeslag berekenen. Weet iemand nog een goede? Ik had zelf RentaWreck gevonden maar daar mag je maar 200km per dag mee rijden. Ik neem aan dat dat excl. brandstof is..
pi_59510808
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59516331
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 09:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
Na de varkensboer nu weer een seriemoordenaar?
pi_59516796
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:16 schreef tevebe het volgende:

[..]

Na de varkensboer nu weer een seriemoordenaar?
Voetfetisht.

Gelukkig draag ik geen sportschoenen, dus ik loop geen gevaar.

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59517079
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:32 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Voetfetisht.

Gelukkig draag ik geen sportschoenen, dus ik loop geen gevaar.


sixth foot in a size 10 running shoe was found Wednesday on a beach on Tyee Spit near Campbell River. (CBC)

Ik heb size 9.5 dus ik hoef me ook geen zorgen te maken
pi_59517100
"It was definitely a foot in a shoe. You can see the bones sticking out the top part of the shoe a few inches. And it was clean cut, like straight across," said Malone.

Forensic pathologist will examine foot
"The object will ultimately be examined by a forensic pathologist in attempts to determine the source of the foot and if it is related to other feet recently found," Linteau said.

Three years ago, a small float plane took off from Tyee Spit and crashed 10 kilometres away from where the foot was found Wednesday. Four of the five people on that plane remain unaccounted for.

2 feet found this week
A left foot was discovered partially submerged in the water near Westham Island in Ladner on Monday.

A couple out for a walk in the 2800 block of Savage Road spotted a shoe floating in the water around 10:30 a.m. and called police.

Four right feet, each wearing a sock and sneaker, have been discovered in the province since August.

A woman's right foot was found on the uninhabited Kirkland Island in the Fraser River in May, just a few kilometres from Westham Island.

Three men's right feet washed up in the Gulf Islands between Vancouver and Vancouver Island. In August, feet were discovered on Gabriola and Jedediah islands and, in February, a foot was found on Valdes Island

Lekker
pi_59517304
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:41 schreef tevebe het volgende:

[..]

sixth foot in a size 10 running shoe was found Wednesday on a beach on Tyee Spit near Campbell River. (CBC)

Ik heb size 9.5 dus ik hoef me ook geen zorgen te maken
Kut, ik heb wel 10.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59517360
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:47 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Kut, ik heb wel 10.
Ga je ff lekker zwemmen kom je ineens boven met een teen in je mond
pi_59519000
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ga je ff lekker zwemmen kom je ineens boven met een teen in je mond
Als-ie z'n tenen maar gewassen heeft.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59548693
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:35 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Als-ie z'n tenen maar gewassen heeft.
Je kunt weer rustig zwemmen. De voet was van een dier.
pi_59561452
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:20 schreef tevebe het volgende:

[..]

Je kunt weer rustig zwemmen. De voet was van een dier.
Hippe beer dan, met z'n Nike gympies.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59563354
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:38 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Hippe beer dan, met z'n Nike gympies.
De mode van Canada kennende zal het wel om DC of Airwalks gaan
pi_59595707
Iemand hier die alleen naar Glacier, Yoho, Banff en Jasper NP's is geweest?

Ik wil daar zowieso naartoe, maar ik vraag me af hoe makkelijk het is om bij diverse trailheads te komen. (althans ik neem aan dat je toch wel een aantal mooie wandelingen kan maken daar) Kom net bv uit Yellowstone en daar is het onmogelijk om zonder auto aan trails te gaan beginnen

Het enige wat ik er verder nog wil doen is richting Golden, om te raften
pi_59620422
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef tevebe het volgende:

[..]

De mode van Canada kennende zal het wel om DC of Airwalks gaan
Zolang het maar geen Burberry is.


Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59624317
quote:
Op zondag 22 juni 2008 02:01 schreef WooZ het volgende:
Iemand hier die alleen naar Glacier, Yoho, Banff en Jasper NP's is geweest?

Ik wil daar zowieso naartoe, maar ik vraag me af hoe makkelijk het is om bij diverse trailheads te komen. (althans ik neem aan dat je toch wel een aantal mooie wandelingen kan maken daar) Kom net bv uit Yellowstone en daar is het onmogelijk om zonder auto aan trails te gaan beginnen

Het enige wat ik er verder nog wil doen is richting Golden, om te raften
In Banff is kun je de meeste trails zo bereiken b.v. vanaf de hot springs en cave and basin

http://www.pc.gc.ca/pn-np/ab/banff/activ/activ29a_E.asp#top
pi_59636426
In Banff kun je oa Sulphur oplopen. Ik heb er zelf geen gedaan. Ik heb geen conditie en het was hartje winter.
pi_59636468
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:30 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Zolang het maar geen Burberry is.

[ afbeelding ]

Er wonen gelukkig geen marokkanen of turken die met nepkleren patsen

Hopelijk kan ik na mijn studie naar Canada gaan
pi_59637281


Shangri-La hoog boven Van
pi_59638388
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:30 schreef tevebe het volgende:
In Banff kun je oa Sulphur oplopen. Ik heb er zelf geen gedaan. Ik heb geen conditie en het was hartje winter.
ok tx

Maar wat zijn de must-see's in de rockies allemaal?

glacies np?
lake louise?
banff?
jasper?
golden? (raften )
radium hot springs?

ligt er zeg maar op de weg tussen banff / jasper nog veel meer wat de moeite waard is?

en is alles makkelijk per openbaar vervoer te bereiken?
pi_59638595
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef WooZ het volgende:

[..]

ok tx

Maar wat zijn de must-see's in de rockies allemaal?

glacies np?
lake louise?
banff?
jasper?
golden? (raften )
radium hot springs?

ligt er zeg maar op de weg tussen banff / jasper nog veel meer wat de moeite waard is?

en is alles makkelijk per openbaar vervoer te bereiken?
Maligne Lake(jasper), Peyto Lake, Moraine Lake, Bow valley Parkway. Banff in de zomer is gekkenhuis. Heel erg druk. Dan is jasper veel leuker terwijl het in de winter juist andersom is.
pi_59639229
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef tevebe het volgende:

[..]

Maligne Lake(jasper), Peyto Lake, Moraine Lake, Bow valley Parkway. Banff in de zomer is gekkenhuis. Heel erg druk. Dan is jasper veel leuker terwijl het in de winter juist andersom is.
en kan je vanuit die plekken ook wat hiken? en is dat ook allemaal goed te bereiken per bus?
pi_59639457
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:06 schreef WooZ het volgende:

[..]

en kan je vanuit die plekken ook wat hiken? en is dat ook allemaal goed te bereiken per bus?
Greyhound stopt wel in Jasper, Banff en Lake Louise. Bow valley is een andere weg van Banff naar Lake Louise. Daar zal de bus dus niet komen. Moraine lake ligt op de weg naar Lake Louise. Maligne Lake en Peyto lake neem ik aan van niet. Of het moet al een lokale bus zijn.
pi_59639540
hoe ben jij er gekomen? auto gehuurd?
pi_59639573
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef WooZ het volgende:
hoe ben jij er gekomen? auto gehuurd?
Ik heb samen op 31 augustus 2007 een auto gekocht op East Hastings. Burnaby

[ Bericht 0% gewijzigd door tevebe op 25-06-2008 22:26:27 ]
pi_59674802
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:31 schreef tevebe het volgende:

[..]

Er wonen gelukkig geen marokkanen of turken die met nepkleren patsen

Hopelijk kan ik na mijn studie naar Canada gaan
Wel veel Chinezen in dure auto's merkte ik.


Mooi glas is niet lelijk.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59686091

Ziet de Sea to Sky highway er trouwens nogsteeds zo uit? Ze moeten wel opschieten, 2010 zijn de spelen toch?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59689816
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet de Sea to Sky highway er trouwens nogsteeds zo uit? Ze moeten wel opschieten, 2010 zijn de spelen toch?
Haha dat stuk is al veel verbeterd. Ik merkte duidelijk verschil tussen Augustus 2007 en Maart 2008. Ze hebben nog een kleine 2 jaar en ze moeten nog wel behoorlijk wat doen, maar hopelijk lukt het ze. En trouwens.. Ik ga toch niet naar Whistler voor de OS. Ik wil in Vancouver zijn en bij het Holland House.
pi_59689868
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:26 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Wel veel Chinezen in dure auto's merkte ik.

[ afbeelding ]
Mooi glas is niet lelijk.
Richmond is idd vol met chinezen. Downtown ook wel veel, maar in Richmond moet je blanken gaan zoeken.
pi_59690098
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef tevebe het volgende:

[..]

Haha dat stuk is al veel verbeterd. Ik merkte duidelijk verschil tussen Augustus 2007 en Maart 2008. Ze hebben nog een kleine 2 jaar en ze moeten nog wel behoorlijk wat doen, maar hopelijk lukt het ze. En trouwens.. Ik ga toch niet naar Whistler voor de OS. Ik wil in Vancouver zijn en bij het Holland House.
Deze foto heb ik gemaakt ergens in Oktober vorig jaar.

Je gaat naar de spelen in 2010? Gaaf! Neem me mee!

Met die ATV-tour zijn we toen ook over het terrein van de bobsleebaan in aanbouw gereden, enorm project zeg, moeilijk bereikbaar ook sommige stukken (met grote SUV, met een quad is het een makkie ).
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59690217
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:27 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Deze foto heb ik gemaakt ergens in Oktober vorig jaar.

Je gaat naar de spelen in 2010? Gaaf! Neem me mee!

Met die ATV-tour zijn we toen ook over het terrein van de bobsleebaan in aanbouw gereden, enorm project zeg, moeilijk bereikbaar ook sommige stukken (met grote SUV, met een quad is het een makkie ).
Kaartjes gaan oktober de verkoop in. Ik ga een poging doen om kaartjes te krijgen. Hopelijk lukt het en anders lijkt het me nog super gaaf (keigaaf zelfs ) om daar rond te lopen. Jammer dat het schaatsen in Richmond (spreek uit Lichmond HAHAHA) is.

ATV-tour heb ik niet gedaan. Weer een reden om terug te gaan
pi_59690300
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:23 schreef tevebe het volgende:

[..]

Richmond is idd vol met chinezen. Downtown ook wel veel, maar in Richmond moet je blanken gaan zoeken.
Klopt ja, gehele personeel van het hotel om bij te komen van de vlucht was daar compleet aziatisch. Wel vriendelijk, in de pub van het hotel kreeg ik een grote portie nacho's voor de prijs van een kleine, heerlijk zo als het voor je lichaam al 4 uur in de morgen is.

Stuk beter dan de Middle-East-ergens taxichauffeur gozer, chagrijnige pik zeg, was geen goede eerste indruk. Reed als een bezetene (zag 'em 130 aantikken op de verbindingsweg van het vliegveld ), en de riemen waren stuk, fijn.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59690491
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef tevebe het volgende:

[..]

Kaartjes gaan oktober de verkoop in. Ik ga een poging doen om kaartjes te krijgen. Hopelijk lukt het en anders lijkt het me nog super gaaf (keigaaf zelfs ) om daar rond te lopen. Jammer dat het schaatsen in Richmond (spreek uit Lichmond HAHAHA) is.

ATV-tour heb ik niet gedaan. Weer een reden om terug te gaan


Kaartjes zullen wel rap uitverkocht zijn, zoals gewoonlijk. Dan maar weer de zwarte markt afspeuren. Lijkt me wel gaaf om bij het ijshockeyen aanwezig te zijn. Wilde ik op m'n afgelope reis ook al bezoeken, er speelde toen alleen niemand geloof ik. Beetje schreeuwen met domme petjes op en hotdogs vretend.

ATV-tour is zeker gaaf, de volgende keer ga ik de Hummer-tour doen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59690493
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Klopt ja, gehele personeel van het hotel om bij te komen van de vlucht was daar compleet aziatisch. Wel vriendelijk, in de pub van het hotel kreeg ik een grote portie nacho's voor de prijs van een kleine, heerlijk zo als het voor je lichaam al 4 uur in de morgen is.

Stuk beter dan de Middle-East-ergens taxichauffeur gozer, chagrijnige pik zeg, was geen goede eerste indruk. Reed als een bezetene (zag 'em 130 aantikken op de verbindingsweg van het vliegveld ), en de riemen waren stuk, fijn.
Ik heb veel in Richmond moeten werken en heb iedere keer weer moeten lachen om de reclameborden en reclame op de ruiten. Alleen maar chinezen komen daarin voor. Terwijl je overal in Vancouver dezelfde winkels ziet met andere mensen op reclameborden.
Surrey is trouwens vol met Pakistanen.
De taxi vond ik trouwens qua prijs nog best meevallen. Van Downtown Van naar vliegveld voor 25$ ofzo.
pi_59690626
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:33 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]



Kaartjes zullen wel rap uitverkocht zijn, zoals gewoonlijk. Dan maar weer de zwarte markt afspeuren. Lijkt me wel gaaf om bij het ijshockeyen aanwezig te zijn. Wilde ik op m'n afgelope reis ook al bezoeken, er speelde toen alleen niemand geloof ik. Beetje schreeuwen met domme petjes op en hotdogs vretend.
Kaartje voor de finale kost 775$ nu. Veel succes op de zwarte markt. Als je zoveel geld hebt wil ik je ook wel mijn rekeningnr geven.
Misschien kunnen we wel een fokreunie houden in 2010
pi_59691033
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:33 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik heb veel in Richmond moeten werken en heb iedere keer weer moeten lachen om de reclameborden en reclame op de ruiten. Alleen maar chinezen komen daarin voor. Terwijl je overal in Vancouver dezelfde winkels ziet met andere mensen op reclameborden.
Surrey is trouwens vol met Pakistanen.
De taxi vond ik trouwens qua prijs nog best meevallen. Van Downtown Van naar vliegveld voor 25$ ofzo.
Geen idee meer wat ik toen heb betaald, was maar een kort stukje, Abercorn Inn gingen we toen heen met de taxi, volgende ochtend met de shuttlebus terug naar het vliegveld om de huurauto op te halen. Verder daar niet echt rond gelopen of op reclameborden gelet.
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:34 schreef tevebe het volgende:

[..]

Kaartje voor de finale kost 775$ nu. Veel succes op de zwarte markt. Als je zoveel geld hebt wil ik je ook wel mijn rekeningnr geven.
Misschien kunnen we wel een fokreunie houden in 2010
Owh, dan hoop ik maar dat 't niet de zwarte markt wordt.

Met een beetje geluk zit ik in 2010 ergens in Canada voor 1 of andere studie/opleiding iets in die vorm. Prima idee zo'n Fok Reunie.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59691475
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Geen idee meer wat ik toen heb betaald, was maar een kort stukje, Abercorn Inn gingen we toen heen met de taxi, volgende ochtend met de shuttlebus terug naar het vliegveld om de huurauto op te halen. Verder daar niet echt rond gelopen of op reclameborden gelet.
[..]

Owh, dan hoop ik maar dat 't niet de zwarte markt wordt.

Met een beetje geluk zit ik in 2010 ergens in Canada voor 1 of andere studie/opleiding iets in die vorm. Prima idee zo'n Fok Reunie.
Met een beetje pech ben ik dan net weg Mocht ik kaartjes kunnen krijgen dan geef ik ook wel op school aan dat ik dan even bijzonder verlof wil/heb.

Trouwens dan heb je echt iets gemist als je de reclameborden niet hebt gezien.

Maarre jou mijn rekeningnr geven schiet dus ook niet op?
pi_59693477
Je kunt 'em best geven, veel zin heeft 't alleen niet.

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59697531
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Je kunt 'em best geven, veel zin heeft 't alleen niet.

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag?
Per 1 september IBMS.
Heb jij al een pilotenopleiding gevonden?
pi_59797752


Granville bridge

Wat een weertje




Lions Gate
pi_59797853
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:30 schreef tevebe het volgende:

[..]

Per 1 september IBMS.
Heb jij al een pilotenopleiding gevonden?
Ah. Wel leuk om daarmee de wereld rond te gaan.

Mwah, wel een aantal gevonden, wil gewoon graag een gesprek met ze aanknopen, dat ze me kunnen laten zien hoe de woning eruit ziet etc. Meteen een goed excuus om naar Toronto te gaan.

Heb al wel gave auto's gezien, Saab 93 of 95 ('00 of nieuwer), 2.0 met high-pressure turbo, 200pk, handgeschakelde 5-bak, 5000$ CAD

Echt een lachertje.

Eerst nog even hier een beetje klussen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59797868
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:09 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Granville bridge
[ afbeelding ]
Wat een weertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lions Gate
[ afbeelding ]
Wist niet dat de brandstof zo duur is geworden voor de Canadezen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59797961
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:13 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ah. Wel leuk om daarmee de wereld rond te gaan.

Mwah, wel een aantal gevonden, wil gewoon graag een gesprek met ze aanknopen, dat ze me kunnen laten zien hoe de woning eruit ziet etc. Meteen een goed excuus om naar Toronto te gaan.

Heb al wel gave auto's gezien, Saab 93 of 95 ('00 of nieuwer), 2.0 met high-pressure turbo, 200pk, handgeschakelde 5-bak, 5000$ CAD

Echt een lachertje.

Eerst nog even hier een beetje klussen.
Ja ze hebben alleen geen contacten met uni's in Canada, maar mss kan ik zelf iets regelen. En omgeving Vancouver heeft mijn voorkeur.

Dat is trouwens wel erg goedkoop voor een Saab. Misschien is de motor kapot, haha. Of de prijzen liggen daar nog veel lager dan in het westen.

Ik moet nog steeds iets vinden om te beunen. Ik werk nu wel fulltime, maar extra geld kan geen kwaad
pi_59797985
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:14 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Wist niet dat de brandstof zo duur is geworden voor de Canadezen.
Haha Ik zou best zo'n tocht willen maken. Ik vermoed ook dat het tempo niet echt hoog ligt. Dat zou dan goed uitkomen, want mijn conditie is niet echt goed te noemen.
pi_59798057
Gastown



Ja daar zou ik wel kunnen wonen

Wat een stad
pi_59798276
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:19 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja ze hebben alleen geen contacten met uni's in Canada, maar mss kan ik zelf iets regelen. En omgeving Vancouver heeft mijn voorkeur.

Dat is trouwens wel erg goedkoop voor een Saab. Misschien is de motor kapot, haha. Of de prijzen liggen daar nog veel lager dan in het westen.

Ik moet nog steeds iets vinden om te beunen. Ik werk nu wel fulltime, maar extra geld kan geen kwaad
Mileage was wel wat hoog, 190.000 ofzo, maar dan nog. DO WANT!

't Is dat ik met mezelf heb afgesproken nooit werk te doen waar ik zelf ook geirriteerd door zou raken, maar misschien kun je je ziel verkopen en telemarkt werk doen in de avonduren, schijnt best leuk te verdienen.
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef tevebe het volgende:

[..]

Haha Ik zou best zo'n tocht willen maken. Ik vermoed ook dat het tempo niet echt hoog ligt. Dat zou dan goed uitkomen, want mijn conditie is niet echt goed te noemen.
Wel kut met al die bergen, zie hier al tegen bruggen op.

Was trouwens wel ergens in September/Oktober 2007 een fiets-iets voor politieagenten, geloof dat ze van Victoria naar Tofino aan het fietsen waren tegen kanker(?). Kom je daar met 90 de bocht omzetten.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59798292
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:23 schreef tevebe het volgende:
Gastown
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar zou ik wel kunnen wonen

Wat een stad
Die eerste foto, is dat ten oosten van de uitkijk toren?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59798312
Zijn al die foto's van gister?

Relaxed weertje was het idd zeg, warmste dag van het jaar tot nu toe. Eerst lekker voetbal kijken met paar honderd lui in Library Square Pub, daarna lekker lopend naar huis en ik heb voor het eerst in m'n leven gegolfd, 18 holes pitch & putt in Stanley Park, wat uber-gaaf zeg!

Baan was een groot biljartlaken, waar ondertussen eens een wasbeertje of eekhoorntjes zo tussen je doorlopen
pi_59798481
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:37 schreef WooZ het volgende:
Zijn al die foto's van gister?

Relaxed weertje was het idd zeg, warmste dag van het jaar tot nu toe. Eerst lekker voetbal kijken met paar honderd lui in Library Square Pub, daarna lekker lopend naar huis en ik heb voor het eerst in m'n leven gegolfd, 18 holes pitch & putt in Stanley Park, wat uber-gaaf zeg!

Baan was een groot biljartlaken, waar ondertussen eens een wasbeertje of eekhoorntjes zo tussen je doorlopen
\
Critical Mass..
Hopelijk blijft dit goede weer dan. Vorig jaar 37graden in downtown (nieuw record), maar de rest van de zomer was bagger.
pi_59798543
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Mileage was wel wat hoog, 190.000 ofzo, maar dan nog. DO WANT!

't Is dat ik met mezelf heb afgesproken nooit werk te doen waar ik zelf ook geirriteerd door zou raken, maar misschien kun je je ziel verkopen en telemarkt werk doen in de avonduren, schijnt best leuk te verdienen.
[..]

Wel kut met al die bergen, zie hier al tegen bruggen op.

Was trouwens wel ergens in September/Oktober 2007 een fiets-iets voor politieagenten, geloof dat ze van Victoria naar Tofino aan het fietsen waren tegen kanker(?). Kom je daar met 90 de bocht omzetten.
Explorer had 241k bij aanschaf. Maandje later stond ie al op 253k. Verbruikte meer olie dan de gemiddelde olietanker bij zich heeft,
Telemarketing lijkt me dus echt 100x niks. Ik heb eventjes een klein callcentre gemanaged, maar daar werd ik al gek van.

Victoria - Tofino is ook een kutstuk om te fietsen. Wel mooi, maar jammer dat je langs die incest plaatsjes komt.
pi_59800526
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:47 schreef tevebe het volgende:

[..]

Explorer had 241k bij aanschaf. Maandje later stond ie al op 253k. Verbruikte meer olie dan de gemiddelde olietanker bij zich heeft,
Telemarketing lijkt me dus echt 100x niks. Ik heb eventjes een klein callcentre gemanaged, maar daar werd ik al gek van.

Victoria - Tofino is ook een kutstuk om te fietsen. Wel mooi, maar jammer dat je langs die incest plaatsjes komt.


Hmm, serveren in een strandtent ofzo? (geen idee waar je woont) Zitten leuke foois bij.

Die nederzettingen? Of bedoel je Parksville enzo?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59800786
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]



Hmm, serveren in een strandtent ofzo? (geen idee waar je woont) Zitten leuke foois bij.

Die nederzettingen? Of bedoel je Parksville enzo?
Ik woon kwartiertje fietsen van MAA. Niet echt een strandtent hier in de buurt. Ik verdien nu wel aardig, maar iets op de zaterdag is wel welkom.

Parksville, port alberni etc. Toen ik daar langsreed had ik echt het idee dat het incest plaatsen waren. Dat was trouwens echt exteem duur. Een (kleine) huurauto voor 4 dagen gehuurd. Gvd 400$! En dat was zonder benzine. Maar ik was samen met mijn neef en hij was toen 22 en ik 19 dus allebei eigenlijk te jong voor autohuur.
pi_59822220
Happy Canada Day
Enkele foto's van afgelopen jaar (jaren?)



WooZ @ English Bay?

Edit:
Foto's van eergister




[ Bericht 31% gewijzigd door tevebe op 01-07-2008 16:55:35 ]
pi_59823644
ik weet nog niet waar ik ben vanavond, ik moet zo gewoon werken, heb een deadline voor as vrijdag dat is zwaar kut

maar eind vd middag ff potje golfen weer en dan idd wel relaxen bij the english bay ja
pi_59824196
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 18:00 schreef WooZ het volgende:
maar eind vd middag ff potje golfen weer en dan idd wel relaxen bij the english bay ja
Wat een leventje
pi_59845959
tvb ik had toch ooit iets belooofd?



ik heb er ook ngo wel een paar met vuurwekr op de achtergrond
pi_59846021
oja de horizon staat scheef maar dat corrigeer ik nog wel etc. etc. vandaag dagje kayakken bij deep cove
pi_59846545
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:19 schreef WooZ het volgende:
tvb ik had toch ooit iets belooofd?

[ afbeelding ]

ik heb er ook ngo wel een paar met vuurwekr op de achtergrond
Kun je die niet mailen/pmen? Ik wil nog steeds een foto vanaf die lokatie laten afdrukken en inlijsten. Post die andere ook meteen even als je tijd/zin hebt

BTW: Wat een onweer net hier.
pi_59846562
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:22 schreef WooZ het volgende:
oja de horizon staat scheef maar dat corrigeer ik nog wel etc. etc. vandaag dagje kayakken bij deep cove
\
Dat is ook wel sjiek ja. Heb het zelf niet gedaan, maar heb er foto's van gezien. Mocht je nog naar Tofino gaan dan kun je daar ook heel mooi kayakken. Als het weer mee werkt
pi_59857531
ja zit in augustus in tofino, maar gaan bijj squadra island al kayakken

Ik zal de mooiste foto's wel n x uitzoeken en ergens uppen ofzo

Tot die tijd:



pi_59857828
Een foto zegt soms meer dan 1000 woorden









Ik sta er soms van te kijken hoeveel ik uit een 175 euro camera kan halen
pi_59867641
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 07:49 schreef WooZ het volgende:
Een foto zegt soms meer dan 1000 woorden



[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik sta er soms van te kijken hoeveel ik uit een 175 euro camera kan halen
Mooie foto's
pi_59947913
http://www.cbc.ca/canada/story/2005/07/01/ferry-050701.html

Kwam laatst deze tegen toevallig, nooit geweten.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_60077774
Ik ook, ik ook ... Foto's :









Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_60087491
ik word net wakker, 12u lang wezen stappen gister
pi_60176232
Mooie foto's weer. Net terug van vakantie. Helaas was het Frankrijk geworden en niet Canada.
pi_60177457
Waar in Frankrijk ben je geweest?

Ik heb toevallig net weer een paar fototjes online gezet











pi_60183298
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:15 schreef WooZ het volgende:
Waar in Frankrijk ben je geweest?

Ik heb toevallig net weer een paar fototjes online gezet

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


Ik heb 10 dagen vlakbij Dijon gezeten (anderhalf uurtje rijden). Mooie omgeving daar, maar het weer werkte niet echt mee.
Mooie foto's weer. Alleen de 1e zegt me niks.
pi_60195675
1e foto is op 225km ofzo van vancouver, s2s en dan 20km voorbij pemberton, zo'n beetje (zo niet de) mooiste dayhike in omgevind vancouver
pi_60195955
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:34 schreef WooZ het volgende:
1e foto is op 225km ofzo van vancouver, s2s en dan 20km voorbij pemberton, zo'n beetje (zo niet de) mooiste dayhike in omgevind vancouver
Ik ben bij Pemberton geweest, maar toen was het al heel donker Ziet er iig heel mooi uit. Het begint voor jou nu ook wel op te schieten of niet?
pi_60196057
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:48 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik ben bij Pemberton geweest, maar toen was het al heel donker Ziet er iig heel mooi uit. Het begint voor jou nu ook wel op te schieten of niet?
ja nog maar 2 weekjes, dan nog 18 dagen rondreizen vancouver/the island en dan naar seattle/hawaii
pi_60196099
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:53 schreef WooZ het volgende:

[..]

ja nog maar 2 weekjes, dan nog 18 dagen rondreizen vancouver/the island en dan naar seattle/hawaii
Nog een maandje Canada dus. Ga je het missen? Al is Hawaii natuurlijk ook niet slecht
pi_60196209
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef tevebe het volgende:

[..]

Nog een maandje Canada dus. Ga je het missen? Al is Hawaii natuurlijk ook niet slecht
ja de totale onafhankelijkheid en leven zonder agenda in de setting van Vancouver, dat is niet mis
pi_60196332
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef WooZ het volgende:

[..]

ja de totale onafhankelijkheid en leven zonder agenda in de setting van Vancouver, dat is niet mis
Plannen om nog terug te gaan?
pi_60196335
vol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')