abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58209029
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:40 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ok zal het doen.

Ben op dit moment ff aan het kijken wat 2-3 weken Toronto omgeving allemaal gaat kosten om te kijken of het haalbaar is, wil er niet al mijn spaargeld aan besteden namelijk. Misschien ook van daaruit mensen bezoeken in Chicago, en dan via de andere kant van het meer weer terugrijden.
Toronto is wel een leuke stad. In de zomer zal het er heel anders aan toegaan dan in de winter. Toen was het er erg rustig. Mocht je de grens overgaan neem dan iig geen fruit mee Daar doen ze vrij moeilijk over. Mocht je ook richting Quebec gaan dan is een TomTom echt aan te raden. In Vancouver weet ik de weg wel te vinden, maar ik spreek geen woord Frans en zonder navigatiesysteem zou ik nu nog vast in Montreal staan.
pi_58209651
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:39 schreef tevebe het volgende:

[..]

Hudson bay company is wel een leuke winkel. Ligt vlakbij de bibliotheek en vlakbij Sears. Verder liggen op Robson ook enkele leuke winkels. Guess heeft net een nieuwe winkel daar geopend. Ik heb flink wat kleren van CK gekocht bij HBC.
relaxed, loop ik daar eens binnen morgen ofzo

Is dat deze ?

Alhoewel, die ligt niet echt in de buurt van sears

-edit-

toch wel, zat te kloten met google maps. 900m van het ziekenhuis, idd morgen maar eens langs lopen
pi_58209939
quote:
Op maandag 21 april 2008 20:05 schreef WooZ het volgende:

[..]

relaxed, loop ik daar eens binnen morgen ofzo

Is dat deze ?

Alhoewel, die ligt niet echt in de buurt van sears

-edit-

toch wel, zat te kloten met google maps. 900m van het ziekenhuis, idd morgen maar eens langs lopen
Dat is m inderdaad. Sears heeft ook merkkleren, maar ben er zelf nooit kunnen slagen. Als je een mall zoekt is Metrotown in Burnaby mss wel iets. Vlakbij HBC (mss zelfs tegenover) is ook Pacific Centre.
pi_58210017
HBC heeft trouwens als ik het me goed herinner 1 of 2 grote verdiepingen met herenkleren.

Edit: RL handdoeken in de aanbieding
pi_58231860
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:44 schreef tevebe het volgende:

[..]

Toronto is wel een leuke stad. In de zomer zal het er heel anders aan toegaan dan in de winter. Toen was het er erg rustig. Mocht je de grens overgaan neem dan iig geen fruit mee Daar doen ze vrij moeilijk over. Mocht je ook richting Quebec gaan dan is een TomTom echt aan te raden. In Vancouver weet ik de weg wel te vinden, maar ik spreek geen woord Frans en zonder navigatiesysteem zou ik nu nog vast in Montreal staan.
Dank voor de tip, heb nog wel een Canada map op m'n telefoon staan van afgelopen keer.

En ik krijg net een geniale ingeving, lekker easyrider met de motor, vast een stuk goedkoper om te huren ook, ff uitzoeken.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58231890
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:13 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dank voor de tip, heb nog wel een Canada map op m'n telefoon staan van afgelopen keer.

En ik krijg net een geniale ingeving, lekker easyrider met de motor, vast een stuk goedkoper om te huren ook, ff uitzoeken.
Dan zou je eigenlijk niet naar Toronto moeten gaan. BC, Alaska is dan beter
pi_58231918
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:15 schreef tevebe het volgende:

[..]

Dan zou je eigenlijk niet naar Toronto moeten gaan. BC, Alaska is dan beter
Misschien wel ja, nog niet in Toronto omgeving geweest, maar heel veel mooiere wegen dan BC kan niet. Moet ik wel in hoog zomer gaan, anders ben ik weer iedere dag zeiknat.

Sea to Skyhighway
pi_58232077
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:16 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Misschien wel ja, nog niet in Toronto omgeving geweest, maar heel veel mooiere wegen dan BC kan niet. Moet ik wel in hoog zomer gaan, anders ben ik weer iedere dag zeiknat.

Sea to Skyhighway
Naja vorige zomer was ook bagger dus als je dan was geweest was je ook nat geweest
Sea to sky highway is nu echt fijner om te rijden. Het zal nog even duren voordat die klaar is, maar daar zitten goeie scheurstukken in. En dan dat uitzicht..
pi_58232144

Een van de uitzichten langs de Sea to Sky.
pi_58232260
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:25 schreef tevebe het volgende:

[..]

Naja vorige zomer was ook bagger dus als je dan was geweest was je ook nat geweest
Sea to sky highway is nu echt fijner om te rijden. Het zal nog even duren voordat die klaar is, maar daar zitten goeie scheurstukken in. En dan dat uitzicht..
S2S is nog steeds bagger om te rijden. Ze zijn heel die weg aan het verbouwen ivm olympische spelen, dus voorlopig blijft dat nog wel ff zo. Veel files etc. omdat er op een aantal stukken maar 1 helft beschikbaar is.

Ik ga vrijdagavond weer naar Whistler
pi_58232350
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef WooZ het volgende:

[..]

S2S is nog steeds bagger om te rijden. Ze zijn heel die weg aan het verbouwen ivm olympische spelen, dus voorlopig blijft dat nog wel ff zo. Veel files etc. omdat er op een aantal stukken maar 1 helft beschikbaar is.

Ik ga vrijdagavond weer naar Whistler
Naja ik vergelijk het met 7 jaar geleden en met juni vorig jaar. De laatste keer dat ik er was (begin maart dit jaar) kon ik duidelijk verschil zien met juni.
pi_58234870
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 18:25 schreef tevebe het volgende:

[..]

Krijg er helemaal zin in.

Vooral het stuk voorbij Whistler rijdt echt bijna niemand, en als ze dat wel doen gaat het langzame verkeer ook beleefd voor je aan de kant.

Vraag me alleen af of de 25 kW regels ook gelden in Canada, niet dat ik in een heg wil eindigen ofzo.
pi_58234956
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:23 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Krijg er helemaal zin in.

Vooral het stuk voorbij Whistler rijdt echt bijna niemand, en als ze dat wel doen gaat het langzame verkeer ook beleefd voor je aan de kant.

Vraag me alleen af of de 25 kW regels ook gelden in Canada, niet dat ik in een heg wil eindigen ofzo.
Die regel kennen ze daar niet En als je Sea to Sky zou rijden beland je alleen maar in de zee...
pi_58235161
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:27 schreef tevebe het volgende:

[..]

Die regel kennen ze daar niet En als je Sea to Sky zou rijden beland je alleen maar in de zee...
Komt nog zacht aan dus. Wel oppassen voor beren.

Mooi dat ze die regel daar niet kennen, lijkt me wel tof zo'n niet geknepen V-Twin onder je kont.
pi_58235346
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Komt nog zacht aan dus. Wel oppassen voor beren.

Mooi dat ze die regel daar niet kennen, lijkt me wel tof zo'n niet geknepen V-Twin onder je kont.
Nu heb ik ook zin om (na het halen van mijn motorrijbewijs) rond te gaan touren daar! Lekker beertjes pesten. Doen alsof je stoer bent en de chicks proberen te imponeren
pi_58235722
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:39 schreef tevebe het volgende:

[..]

Nu heb ik ook zin om (na het halen van mijn motorrijbewijs) rond te gaan touren daar! Lekker beertjes pesten. Doen alsof je stoer bent en de chicks proberen te imponeren
Snowboard chicks oppikken uit Whistler.
pi_58236411
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ik weet niet wie die dude ernaast is, maar heb deze foto ff van hun facebook afgeplukt:

2 zusjes uit noorwegen met een egyptische moeder waarmee ik (in m'n eentje ) uit eten ben geweest in een of ander duur steakhouse @ Whistler

Haha toen ik dat aan enkele andere gasten vertelden en die foto's liet zien kreeg ik telkens maar 1 reactie: 'you must have felt like the king...' haha

en nu maar hopen dat m'n vriendin thuis niet stiekem in m'n fokprofieltje zit te neuzen
pi_58236519
O en bij de ubc lodge hadden we ook een hot tub Meiden erin, koude biertjes buiten de deur en chillen maar
pi_58236612
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik weet niet wie die dude ernaast is, maar heb deze foto ff van hun facebook afgeplukt:

[ afbeelding ]

2 zusjes uit noorwegen met een egyptische moeder waarmee ik (in m'n eentje ) uit eten ben geweest in een of ander duur steakhouse @ Whistler

Haha toen ik dat aan enkele andere gasten vertelden en die foto's liet zien kreeg ik telkens maar 1 reactie: 'you must have felt like the king...' haha

en nu maar hopen dat m'n vriendin thuis niet stiekem in m'n fokprofieltje zit te neuzen

Zien er wel appetijtelijk uit die Noorse zusjes.

Maar dan ga ik toch maar voor de natives, als het dan een vaste vriendin word heb ik goedkoop een slaapplek in Canada.
pi_58236885
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:15 schreef WooZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Leuk en aardig maarre nog gebatst of niet?
pi_58236920
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Maar dan ga ik toch maar voor de natives, als het dan een vaste vriendin word heb ik goedkoop een slaapplek in Canada.
Doe mij dan maar een zweedse die geemigreerd is Af en toe naar Zweden waar ze vast lekkere vriendinnen heeft en wsl ook een jammie mammie..
pi_58236948
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Het is dat Banff wat verder weg is, maar daar lopen ook zeer aantrekkelijke rond. Kun je ze mooi meenemen over de Icefield Parkway naar Jasper
pi_58237327
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dude, die middelste woont hier op de campus van de UBC en verhuist in september naar downtown
pi_58237363
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:34 schreef tevebe het volgende:

[..]

Doe mij dan maar een zweedse die geemigreerd is Af en toe naar Zweden waar ze vast lekkere vriendinnen heeft en wsl ook een jammie mammie..
Je hebt 't al helemaal uitgestippeld.
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:36 schreef tevebe het volgende:

[..]

Het is dat Banff wat verder weg is, maar daar lopen ook zeer aantrekkelijke rond. Kun je ze mooi meenemen over de Icefield Parkway naar Jasper
Moet dus wel een chopper zijn met een zitje achterop.
pi_58237374
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dude, die middelste woont hier op de campus van de UBC en verhuist in september naar downtown
! Adress, telefoonnummer, hyves, facebook, MSN, alles! Nu!
pi_58237418
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:55 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Je hebt 't al helemaal uitgestippeld.
[..]

Moet dus wel een chopper zijn met een zitje achterop.
Ja nu nog zo iemand vinden... En ach ze kan ook ergens anders zitten, maar of dat comfortabel is over langere afstand weet ik niet
pi_58237453
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

Wat doe je dan op Fok? Je hebt wel iets anders te fokken..
Inkoppertje en flauw enzo :p
pi_58237778
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:57 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja nu nog zo iemand vinden... En ach ze kan ook ergens anders zitten, maar of dat comfortabel is over langere afstand weet ik niet
Zolang ze maar geen Nederlands kan, kun je af en toe nog wat vertellen hier op Fok!
pi_58237940
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:09 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Zolang ze maar geen Nederlands kan, kun je af en toe nog wat vertellen hier op Fok!
Tijd dat ik terug ga om zo iemand te vinden Jammer dat nu de financiele middelen ontbreken en dat ik weer met school begin
pi_58242014
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:58 schreef tevebe het volgende:

[..]

Wat doe je dan op Fok? Je hebt wel iets anders te fokken..
Inkoppertje en flauw enzo :p
ik zit te werken in het ziekenhuis

Morgen eten bij Gotham steakhouse & cocktailbar (categorie $$$$$ volgens google maps). Een vd beste tenten hier in Vancouver naar het schijnt

Staat hier ook tussen.

gratis overigens
pi_58256145
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:29 schreef WooZ het volgende:

[..]

ik zit te werken in het ziekenhuis

Morgen eten bij Gotham steakhouse & cocktailbar (categorie $$$$$ volgens google maps). Een vd beste tenten hier in Vancouver naar het schijnt

Staat hier ook tussen.

gratis overigens
Als het zo duur is ken ik het vast niet Ik ging zelf altijd graag naar Earls. Trouwens.. nog naar The Bay geweest?
pi_58257561
nee ga vandaag naar the bay. Ik ben meestal tussen 4-5 afgewerkt en eten begint pas om half 7.

Gotham zit naast the Bay zo ongeveer dus ik heb tijd zat
pi_58257840
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:57 schreef WooZ het volgende:
nee ga vandaag naar the bay. Ik ben meestal tussen 4-5 afgewerkt en eten begint pas om half 7.

Gotham zit naast the Bay zo ongeveer dus ik heb tijd zat
Eerst ff shoppen en dan met volle tassen het restaurant in
pi_58258898
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef tevebe het volgende:

[..]

Eerst ff shoppen en dan met volle tassen het restaurant in
Nou ik ga eerst ff kijken naar de prijzen etc.

En daarnaast kan ik nog geen broeken kopen, want ik moet eerst nog wat kilo's kwijt waarvoor ik nu 3x/week in de gym zit

En is het diner een officiele bijeenkomst met diverse artsen uit Vancouver incl. receptie / presentatie, dus het zou wat zijn als ik daar aankom met m'n volle tassen
pi_58260373
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:48 schreef WooZ het volgende:

[..]

Nou ik ga eerst ff kijken naar de prijzen etc.

En daarnaast kan ik nog geen broeken kopen, want ik moet eerst nog wat kilo's kwijt waarvoor ik nu 3x/week in de gym zit

En is het diner een officiele bijeenkomst met diverse artsen uit Vancouver incl. receptie / presentatie, dus het zou wat zijn als ik daar aankom met m'n volle tassen
De hardloopschoenen aan doen en iedere morgen 'even' ( ) een rondje Seawall doen. Die kilo's zullen er dan vanaf vliegen.
Die volle tassen kun je ook bij de garberobe achter laten
Hugo Boss heeft ook wel een leuke winkel. Ligt meer richting Canada Place.. Mss op West Hastings, maar dat weet ik neit zeker.
pi_58276255
ok, ik vind het vrij kansloos op het hier neer te zetten. Maar ik ben dus net naar gothametc. geweest, en we zijn daarna nog diverse clubs ingeweest En verder ken ik weinig celebrities. We eindigden rond middernacht in de roxy, daar zijn we tot nu toe gebleven.

Maar ik zou er vlot 100 euro op durven te zetten dat danwel paris danwel haar zusje hilton daar binnen was, ik heb helaas geen foto's omdat de sluitertijd te lang was binne met m'n gsm, maar ik weet het vrijwel 98% zeker
pi_58281796
Ben nou in Thunder Bay! Gezellig even wat familie bezoeken.

Ben wel blij dat ik Alberta en Saskatchewan op tijd voorbij ben, met al hun sneeuw nu Alleen hebben ze hier nu een waarschuwing omdat er veel regen aankomt, jippie!!
pi_58282000
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef Irrem het volgende:
Ben nou in Thunder Bay! Gezellig even wat familie bezoeken.

Ben wel blij dat ik Alberta en Saskatchewan op tijd voorbij ben, met al hun sneeuw nu Alleen hebben ze hier nu een waarschuwing omdat er veel regen aankomt, jippie!!
Ruim 60cm ofzoiets in Banff Trouwens in Toronto is het nu zomer. Sprak net een vriendin van me en die was op weg naar het strand.
pi_58282034
Even wat foto's van mijn stad

Kon ik maar terug
pi_58306538
Vancouver Mooie foto's.

Saskatoon vond ik ook een erg leuke stad

In Edmonton op een gegeven moment -11 graden !!!
pi_58307739
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:22 schreef Irrem het volgende:
Vancouver Mooie foto's.

Saskatoon vond ik ook een erg leuke stad

In Edmonton op een gegeven moment -11 graden !!!
Helaas heb ik de foto's niet zelf gemaakt Hoe bevalt het rijden trouwens in Canada?
pi_58308549
SITREP:
Eerste stap is gezet naar de mogelijke motoradventure door Canada. Proefles op de 6e.

Motorverhuur in BC kom ik op ongeveer 900 euro voor 2 weken uit, BMW Adventure of vergelijkbaar heb je dan.

Plannen om een jaar in Toronto te zitten zijn weer een klein stapje dichterbij.

[ Bericht 7% gewijzigd door Koploperkopper op 26-04-2008 20:33:43 ]
pi_58325687
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 19:23 schreef Koploperkopper het volgende:
SITREP:
Eerste stap is gezet naar de mogelijke motoradventure door Canada. Proefles op de 16e.

Motorverhuur in BC kom ik op ongeveer 900 euro voor 2 weken uit, BMW Adventure of vergelijkbaar heb je dan.

Plannen om een jaar in Toronto te zitten zijn weer een klein stapje dichterbij.
900 euro voor 2 weken? Dat is wel erg prijzig! Maja zou wel stoer zijn
pi_58352403
net terug uit whistler

Ik was m'n zonnebrand vergeten, dat was niet zo slim Ubergoeie pistes nog daar
pi_58356777
quote:
Op maandag 28 april 2008 04:46 schreef WooZ het volgende:
net terug uit whistler

Ik was m'n zonnebrand vergeten, dat was niet zo slim Ubergoeie pistes nog daar
Ben je ook al op Cypress geweest? Die hadden ook superveel sneeuw dit jaar.
pi_58363164
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 18:36 schreef tevebe het volgende:

[..]

Helaas heb ik de foto's niet zelf gemaakt Hoe bevalt het rijden trouwens in Canada?
Erg lekker hoor! Zo lekker rustig op die wegen hier. Waarschijnlijk zal het wel wat drukker worden als ik in de buurt van Toronto kom.

Van Winnipeg naar Thunder Bay, 8 uur, erg lang en heel veel bomen .
pi_58363653
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:08 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ben je ook al op Cypress geweest? Die hadden ook superveel sneeuw dit jaar.
Cypress en Grouse zijn allang gesloten helaas

Maar over een weekje of 2 wederom weekendje naar Whistler
pi_58365762
tvp
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_58372842
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:29 schreef WooZ het volgende:

[..]

Cypress en Grouse zijn allang gesloten helaas

Maar over een weekje of 2 wederom weekendje naar Whistler
Cypress had een erg goed jaar. Toen Sunshine en lake Louise nog bijna niks hadden had Cypress al 4m.
pi_58372854
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:02 schreef Irrem het volgende:

[..]

Erg lekker hoor! Zo lekker rustig op die wegen hier. Waarschijnlijk zal het wel wat drukker worden als ik in de buurt van Toronto kom.

Van Winnipeg naar Thunder Bay, 8 uur, erg lang en heel veel bomen .
Ja het is echt lekker rijden daar. Toronto is het wel drukker ja, maar geen ramp om in te rijden. Ook al spannende dingen onderweg meegemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')