abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:38:25 #251
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_54162149
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dus eerst probeer je slim te zijn door te zeiken over iets wat helegaar niet van belang is en als ik dan aangeef dat het eigenlijk helemaal niet slim was wat je te vertellen had, maar gewoon niet ter zake doende, dan zit het mij hoog...
Nee, je voert een kansloos topic over 2 totaal verschillende dingen.

In feite hebben hebben jullie misschien wel beide gelijk, of zelfs ongelijk. (Ik ga geen onzinnig topic helemaal lezen! )

Theorie en praktijk liggen mijlenver uit elkaar, dat zal een ieder met een gram technisch verstand kunnen beamen, maar je kunt ook tot het einde doorgaan met je gelijk krijgen.


Misschien is dit een beroepsmatig trekje van je



[ Bericht 2% gewijzigd door Herr.Flick op 25-10-2007 17:00:10 ]
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_54162157
Ik heb Stefan P nog steeds geen reactie zien geven om mijn behoorlijke stuk tekst wat ik hier neer heb gezet wat DS4 gelijk geeft!

Stefan P heeft maar op 1 manier gelijk en dat is als de overbrengen van beide motoren 100% gelijk zijn. Anders is het onzin.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
pi_54163024
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:38 schreef Herr.Flick het volgende:

Nee, je voert een kansloos topic over 2 totaal verschillende dingen.
Ik tel er precies 1. Is bij acceleratie de hoogte van koppel van belang, of de hoogte van het vermogen. E.e.a is meermaals uitgelegd, dus ik zou zeggen: lees het eens.
quote:
In feite hebben hebben jullie misschien wel beide gelijk, of zelfs ongelijk. (Ik ga geen onzinnig topic helemaal lezen! )
Dus jij baseert jouw mening op wat jij DENKT dat er staat?
quote:
Theorie en praktijk liggen mijlenver uit elkaar, dat zal een ieder met een gram technisch verstand kunnen beamen, maar je kunt ook tot het einde doorgaan met je gelijk krijgen.
De theorie en de praktijk liggen in deze helemaal niet mijlenver uit elkaar. Maar dat had je misschien wel geweten als je gewoon eens had gekeken waar het om gaat in plaats van maar wat te roepen...

Wat ook zo maar eens kan is dat je slim probeerde te zijn, daarbij de plank mis sloeg en dat je nu je gezicht aan het redden bent.

Hoe dan ook: zowel in theorie als in de praktijk is niet de hoogte van het koppel waaraan je de versnelling kan inschatten, maar de hoogte van het vermogen. Als je nog eens wil weten waarom, dan staat het in dit draadje een aantal maal uitgelegd.

Als jij wil volhouden dat de theorie en de praktijk hier uiteenlopen dan mag je dat onderbouwen. Succes!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54163058
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:38 schreef casejunkie het volgende:

Stefan P heeft maar op 1 manier gelijk en dat is als de overbrengen van beide motoren 100% gelijk zijn. Anders is het onzin.
Alleen is het zo sneu voor Stefan dat door de frase "uitgaande van een gelijke theoretische topsnelheid" hier dwars gezeten wordt vanaf het begin van de discussie...

(en dan nog...)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 17:53:47 #255
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_54163669
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik tel er precies 1. Is bij acceleratie de hoogte van koppel van belang, of de hoogte van het vermogen. E.e.a is meermaals uitgelegd, dus ik zou zeggen: lees het eens.
[..]

Dus jij baseert jouw mening op wat jij DENKT dat er staat?
[..]

De theorie en de praktijk liggen in deze helemaal niet mijlenver uit elkaar. Maar dat had je misschien wel geweten als je gewoon eens had gekeken waar het om gaat in plaats van maar wat te roepen...

Wat ook zo maar eens kan is dat je slim probeerde te zijn, daarbij de plank mis sloeg en dat je nu je gezicht aan het redden bent.


Als jij wil volhouden dat de theorie en de praktijk hier uiteenlopen dan mag je dat onderbouwen. Succes!
Theorie en praktijk liggen mijlenver uit elkaar, het is niet voor niets dat op papier sterke motoren/auto's/vliegtuigen/raketten/traktoren en zelfs spoelbakken van de wc herzien worden, omdat het gewenste(lees gehoopte) resultaat uitblijft (kijk maar eens naar Yamaha in de GP op dit moment), of naar de F1 waar verschillende teams slecht presteren door technische mankementen terwijl het op papier zo goed zou moeten zijn! Vaak gaat een goed idee terug naar de tekentafel omdat het in de praktijk toch niet zo goed werkte.


Ik hoef m'n gezicht niet te redden hier op PTA, sterker nog ik zou het niet eens willen, maar wat je wel met deze zin onderbouwd is je drang naar gelijk krijgen, want het topic gaat immers nergens anders over, ik heb gereageerd op de OP, niets meer, niets minder, want in de OP staat (als het goed is) beschreven waarover dit topic ZOU moeten gaan.

Mensen mogen van mij geloven wat ze willen, en als jij denkt dat ik hier niet technisch genoeg voor ben, mij best!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:29:28 #256
177810 Evenveel
en niet minder
pi_54164504
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:08 schreef DS4 het volgende:

Het gaat mij niet om het gelijk. Het lijkt mij inmiddels voor diegenen die zich er in verdiepen wel duidelijk waar dat ligt. Waar het mij om gaat is dat Stefan eens leert om niet een te grote broek aan te trekken. Een maatje groter kom je mee weg, maar 10 maten en je staat in je onderbroek...
Ach... Later bedacht ik me dat StefanP en jij eigenlijk helemaal niet zo veel verschillen wat dat betreft. Jullie kunnen eeuwig door gaan met welles/nietes volgens mij. Hoe oud ben jij eigenlijk? Eind 20 begin 30? 13? 65+?
quote:
Misschien ben ik gewoon niet sympathiek. Misschien is actie reactie. Misschien een beetje van beiden. Hoe ik hier overkom interesseert mij niet zo heel veel. Als ik hier sociaal uitgekotst zou worden kan ik gewoon niet meer op deze site komen en het is opgelost...
Als je sommige dingen net wat anders zou zeggen zou je ineens wat sympathieker en misschien intelligenter overkomen. Maarja, dat maakt jou niets uit, maakt mij niets uit, maar daardoor nemen weinig mensen jou niet serieus (meer). Dat is toch jammer, want volgens mij wil je wel serieus genomen worden. Dat het je daarnaast niets uitmaakt of je sociaal uitgekotst zou worden op een forum kan ik mij ook wel in vinden. Zou niet goed met je gaan als dat niet zo is.
quote:
Goed en wel beschouwd is 99% van wat hier op fok! gebeurt nutteloos. Het kan echter wel vermakelijk zijn en geloof het of niet, ik vermaak mij prima met Stefan. En ik geloof dat er meerderen zijn die zich hier vermaken.
Ieder zijn meug.
quote:
Dat jij er de lol niet van in ziet is jammer, maar ook hier weer het voordeel van internet: er is altijd een leuke pagina elders op het web!
Ik heb nooit gezegd dat ik er de lol niet van in kan zien
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:53 schreef Herr.Flick het volgende:
maar wat je wel met deze zin onderbouwd is je drang naar gelijk krijgen,
Doei.
pi_54164723
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:53 schreef Herr.Flick het volgende:

Theorie en praktijk liggen mijlenver uit elkaar, het is niet voor niets dat op papier sterke motoren/auto's/vliegtuigen/raketten/traktoren en zelfs spoelbakken van de wc herzien worden, omdat het gewenste(lees gehoopte) resultaat uitblijft (kijk maar eens naar Yamaha in de GP op dit moment), of naar de F1 waar verschillende teams slecht presteren door technische mankementen terwijl het op papier zo goed zou moeten zijn! Vaak gaat een goed idee terug naar de tekentafel omdat het in de praktijk toch niet zo goed werkte.
Je lult er volledig overheen. Het gaat hier om iets van een totaal andere orde.
quote:
Ik hoef m'n gezicht niet te redden hier op PTA, sterker nog ik zou het niet eens willen, maar wat je wel met deze zin onderbouwd is je drang naar gelijk krijgen, want het topic gaat immers nergens anders over, ik heb gereageerd op de OP, niets meer, niets minder, want in de OP staat (als het goed is) beschreven waarover dit topic ZOU moeten gaan.
Uit de OP:

We hadden dit al meteen kunnen zien aan het vermogen van de auto’s. Beide hebben ongeveer hetzelfde vermogen. De Honda haalt zijn kracht uit hoge toerentallen en een bijpassend korte overbrengingen en de Subaru zuiver uit een hoog draaimoment. Het nettoresultaat aan de wielen is hetzelfde. In de berekening van het vermogen zitten draaimoment en toerental als gelijkwaardige factoren zodat met beide effecten wordt rekening gehouden. Vermogen is dus een soort wondergetal dat kan vertellen of een auto veel of weinig draaimoment aan de wielen kan brengen zonder daarvoor de overbrengingsverhoudingen te hoeven kennen!

Vertel eens waarom praktijk en theorie hier mijlenver uit elkaar liggen en de hoogte van het koppel ineens wel een enorme rol gaat spelen. Mocht het zo zijn dat jij gelijk hebt, dan ben ik daar oprecht benieuwd naar!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54164795
Pagina 1 was nog een grap, pagina 2 werd al veel, maar 6 pagina's over deze onzin is overdreven

Wat kan het jullie nou rotten dat de ander het niet met je eens is?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_54164828
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:29 schreef Evenveel het volgende:

Ik heb nooit gezegd dat ik er de lol niet van in kan zien
Wat zeur je dan?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54164853
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:42 schreef vlad het volgende:

Wat kan het jullie nou rotten dat de ander het niet met je eens is?
Het einde van het vermaak op een discussieforum. Als iedereen het met elkaar eens is...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54164870
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:42 schreef vlad het volgende:
Pagina 1 was nog een grap, pagina 2 werd al veel, maar 6 pagina's over deze onzin is overdreven

Wat kan het jullie nou rotten dat de ander het niet met je eens is?
De eeuwige drang naar het gelijk hebben is bij deze 2 heren blijkbaar sterk aanwezig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54164933
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het einde van het vermaak op een discussieforum. Als iedereen het met elkaar eens is...
mja, het punt van vermaak was na pagina 1 toch echt al voorbij.

Nu is het gelul in de ruimte, jullie willen beide niets toegeven, zijn allebei zeker van jezelf.

Laat het gewoon bij gelijkspel, slotje, klaar
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_54164994
Het begint inderdaad een beetje zielig te worden
pi_54165067
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het begint inderdaad een beetje zielig te worden
dit is geen discussie meer, dit is een obsessie

En wat kan het nou rotten dat een auto veel koppel of vermogen heeft? Ik wil een ato die kwalitatief oke is, lekker rijdt, en er goed uitziet vermogen pomp ik er zelf wel in

olie en vuur enzo
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_54165162
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:53 schreef vlad het volgende:

[..]

dit is geen discussie meer, dit is een obsessie

En wat kan het nou rotten dat een auto veel koppel of vermogen heeft? Ik wil een ato die kwalitatief oke is, lekker rijdt, en er goed uitziet vermogen pomp ik er zelf wel in

olie en vuur enzo
Dan moet je vooral in een Seat gaan rijden.
pi_54165181
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dan moet je vooral in een Seat gaan rijden.
Hij is wel geblazen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_54165249
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef vlad het volgende:

[..]

Hij is wel geblazen
Goh, niet eens LPG?
Wat is het maximale piek koppelvermogen bij 12500 tpm trouwens?
pi_54165395
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Goh, niet eens LPG?
Wat is het maximale piek koppelvermogen bij 12500 tpm trouwens?
Uiteraard LPG. Daardoor begint ie bij 12500 rpm net een beetje te trekken. Partij koppel wat ik dan heb joh Zo blij met m'n draaimoment al had ik liever een hoger piekmaximaalvermogen gehad maar helaas gaat het allemaal niet samen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_54165454
Ah ok ...

"Niets te zien mensen ... discussie op een forum gaande. Doorlopen!"
Calm down, please!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 19:09:08 #270
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_54165471
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:57 schreef vlad het volgende:

[..]

Hij is wel geblazen
OPgeblazen?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_54165474
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:06 schreef vlad het volgende:

[..]

Uiteraard LPG. Daardoor begint ie bij 12500 rpm net een beetje te trekken. Partij koppel wat ik dan heb joh Zo blij met m'n draaimoment al had ik liever een hoger piekmaximaalvermogen gehad maar helaas gaat het allemaal niet samen
Dan zou ik een Supra nemen. Die heeft dus een mega draaimoment bij een enorm hoog piekmaximaalvermogen en dat begint al bij 1900 tpm!!
Dus pak jij je natuurkunde boek er maar even bij!
pi_54165611
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dan zou ik een Supra nemen. Die heeft dus een mega draaimoment bij een enorm hoog piekmaximaalvermogen en dat begint al bij 1900 tpm!!
Dus pak jij je natuurkunde boek er maar even bij!
pfff, een vtec heeft al een piekvermogen bij 1200 tpm, en max koppel bij 3000 tpm
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  donderdag 25 oktober 2007 @ 19:16:50 #273
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_54165648
als je in de achterbak van je golf nog een motor bouwt ben je ook sneller
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_54165662
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:15 schreef vlad het volgende:

[..]

pfff, een vtec heeft al een piekvermogen bij 1200 tpm, en max koppel bij 3000 tpm
Wat een sukkel ben je ook hè.. je hebt ECHT EEN BORD VOOR JE KOP!!
Iedereen weet toch dat een VTEC onwijs weinig koppel heeft zelfs met dezelfde gearing als de Supra komt dat ding nog niet in de buurt.
pi_54165666
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef lipje het volgende:

[..]

OPgeblazen?
tis geen italiaan
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_54165707
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Wat een sukkel ben je ook hè ECHT EEN BORD VOOR JE KOP!!
Iedereen weet toch dat een VTEC onwijs weinig koppel heeft zelfs met dezelfde gearing als de Supra komt dat ding nog niet in de buurt.
pfff, maar op topsnelheid kan die jouw supra nog op sleeptouw nemen, want door max.hoog koppel merkt ie er niets van
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:14:51 #277
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54166853
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:19 schreef vlad het volgende:

[..]

pfff, maar op topsnelheid kan die jouw supra nog op sleeptouw nemen, want door max.hoog koppel merkt ie er niets van
Onmogelijk, een Supra is ongeëvenaard.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54167032
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Onmogelijk, een Supra is ongeëvenaard.

knakenbakken zijn het
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:23:40 #279
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_54167073
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:22 schreef vlad het volgende:

[..]

knakenbakken zijn het
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:50:31 #280
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_54167640
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je lult er volledig overheen. Het gaat hier om iets van een totaal andere orde.
[..]

Uit de OP:

We hadden dit al meteen kunnen zien aan het vermogen van de auto’s. Beide hebben ongeveer hetzelfde vermogen. De Honda haalt zijn kracht uit hoge toerentallen en een bijpassend korte overbrengingen en de Subaru zuiver uit een hoog draaimoment. Het nettoresultaat aan de wielen is hetzelfde. In de berekening van het vermogen zitten draaimoment en toerental als gelijkwaardige factoren zodat met beide effecten wordt rekening gehouden. Vermogen is dus een soort wondergetal dat kan vertellen of een auto veel of weinig draaimoment aan de wielen kan brengen zonder daarvoor de overbrengingsverhoudingen te hoeven kennen!

Vertel eens waarom praktijk en theorie hier mijlenver uit elkaar liggen en de hoogte van het koppel ineens wel een enorme rol gaat spelen. Mocht het zo zijn dat jij gelijk hebt, dan ben ik daar oprecht benieuwd naar!
Ga maar eens langs elkaar sprinten bergje op
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_54168870
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:50 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Ga maar eens langs elkaar sprinten bergje op
en dan?
Calm down, please!
pi_54169580
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:16 schreef lipje het volgende:
als je in de achterbak van je golf nog een motor bouwt ben je ook sneller
Ik zweer het je, op het dak is sneller...
Six milion ways to die... choose one.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:53:50 #283
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_54170971
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:41 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

en dan?
Ga je omhoog!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:44:25 #284
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54173543
Zo'n goed topic is dit
Supra vergelijken met een supercar
Signature.
pi_54176311
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
Zo'n goed topic is dit
Supra vergelijken met een supercar
Da's een ander topic, heur.
Calm down, please!
pi_54176938
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:50 schreef Herr.Flick het volgende:

Ga maar eens langs elkaar sprinten bergje op
Maakt geen donder uit zo lang als het vermogen gelijk is en de theoretische top ook, omdat... daar gaan we weer: het hogere koppel van de een teniet wordt gedaan door de langere overbrenging.

Bergop, bergaf, wind mee, wind tegen, enz.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54176994
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

De eeuwige drang naar het gelijk hebben is bij deze 2 heren blijkbaar sterk aanwezig.
Gelukkig kom jij nooit terug op dezelfde zaken...

***Hat-MMGW-sjoe***
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:13:50 #288
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54177074
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Onmogelijk, een Supra is ongeëvenaard.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:17:01 #289
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_54177137
TVP
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_54177189
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:48 schreef vlad het volgende:

mja, het punt van vermaak was na pagina 1 toch echt al voorbij.
Voor jou kennelijk. Maar heel gek: bij draadjes waar voor mij de lol vanaf is na pag. 1 zal ik pagina 2 nooit zien, laat staan 6, laat staan dat ik nog op pag. 6 ga posten.
quote:
jullie willen beide niets toegeven, zijn allebei zeker van jezelf.
Ik denk (mag hopen) dat Stefan inmiddels ook wel weet dat hij het mis had en dat hij alleen nog probeerde om mist op te werpen... Anders zou hij wel inhoudelijk gaan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:26:51 #291
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_54177309
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

[..]

Ik denk (mag hopen) dat Stefan inmiddels ook wel weet dat hij het mis had en dat hij alleen nog probeerde om mist op te werpen... Anders zou hij wel inhoudelijk gaan.
Klopt, nu jij nog...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_54177523
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:26 schreef Herr.Flick het volgende:

Klopt, nu jij nog...
Zei de nitwit die dacht dat e.e.a. anders werkt als je bergopwaarts rijdt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:50:32 #293
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_54177727
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zei de nitwit die dacht dat e.e.a. anders werkt als je bergopwaarts rijdt...
Ik probeer alleen maar mee te helpen zodat dit topic zsm vol is, dan is die hele zinloze shit tenminste voorbij, en dan hoef jij je geen zorgen meer te maken over je gelijkheid!

Lief he...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_54177755
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:50 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar mee te helpen zodat dit topic zsm vol is, dan is die hele zinloze shit tenminste voorbij, en dan hoef jij je geen zorgen meer te maken over je gelijkheid!

Lief he...
Als hij die hele discussie nou ook gestart was

Maar intussen is het leuk leesvoer.
Calm down, please!
pi_54177790
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:50 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar mee te helpen zodat dit topic zsm vol is, dan is die hele zinloze shit tenminste voorbij, en dan hoef jij je geen zorgen meer te maken over je gelijkheid!

Lief he...
Dan opent DS4 gewoon deeltje 3.
"leer hier stefke p en Herr.Flick iets over vermogen en koppel... "

  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:56:48 #296
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_54177860
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Als hij die hele discussie nou ook gestart was

Maar intussen is het leuk leesvoer.
Nee, maar wel dit kansloos topic..
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dan opent DS4 gewoon deeltje 3.
"leer hier stefke p en Herr.Flick iets over vermogen en koppel... "

Whoooeeeehoeeeee....!!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:06:09 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54178089
Dan heb ik nog een vraagje. Waarom kunnen diesels maar ruwweg max 5.000 toeren draaien? Er zal vast een technische reden zijn die jullie mij vast kunnen vertellen. Want als je een diesel met 8000 toeren kan draaien heb je natuurlijk heel veel koppel, op heel veel toeren, wat resulteert in een hoog vermogen .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:08:42 #298
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_54178157
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:06 schreef fathank het volgende:
Dan heb ik nog een vraagje. Waarom kunnen diesels maar ruwweg max 5.000 toeren draaien? Er zal vast een technische reden zijn die jullie mij vast kunnen vertellen. Want als je een diesel met 8000 toeren kan draaien heb je natuurlijk heel veel koppel, op heel veel toeren, wat resulteert in een hoog vermogen .
Om het heel plat te zeggen (en simpel)

Diesel verbrand trager dan benzine/gas
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:11:09 #299
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_54178222
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:52 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Als hij die hele discussie nou ook gestart was

Maar intussen is het leuk leesvoer.
Hey ouwe relnicht, geef nou maar toe dat StefanP gelijk heeft
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:14:22 #300
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_54178299
Nog 1...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')