abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 16:58:00 #1
163650 Greys
pi_51399392


vervolg van:
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli voor H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 16:58:56 #2
163650 Greys
pi_51399417
Oh ohhhh.... ik sluit weer eens een topic hoor, nu doen de plaatjes het niet
Ik ga even kijken hoe ik dat kan fixen

Overigens, laatste post uit vorige topic:
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef Greys het volgende:
Het is errrrrrrrrrrrrrr!!!!! Oh boy, wat kan je toch blij worden van 3 (jahaaa, 3!!!) groene zakjes

Score so far:
- Rode bikini, je raadt het nooit.... past!!!! Ik had hem in een winkel niet beter kunnen uitzoeken!
- Gestreepte zomerjurkje: had een maatje kleiner gekund, maar op zich zit ie wel lekker zo. Dat elastische gedeelte bovenin bij de boobies had wat strakker gemogen, wat steviger elastiek.
- Rode rieten tas: niets mis mee.
- Grote creme zonnebril: kewl
- Lipstick frambozenrood: is gewoon brandweerrood en die had ik al, dom dus
- Setje van twee singlets, frambozenrood en wit: op zich veel te groot, ik ben 1.82 en aardig bedeeld in the titty-department, maar met L heb ik toch te groot gegokt. Ze zijn echter dusdanig goedkoop dat ik waarschijnlijk te lui ben om ze terug te sturen
- Groen strak driekwart broekje: alsof ie voor me gemaakt is
- Lichte jeans clamdiggers en witte singlet voor Meneer Greys: moet hij straks nog passen

Had ik dit nou over drie bestellingen moeten verdelen? Nee, maar ach, dat is nou eenmaal gebeurd
Geen echte miskleunen, kwaliteit van het groene broekje valt me enorm mee en de clamdiggers van Meneer Greys zien er ook heel tof uit, hoop dat hij past.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51399439
Woei, fijn Greys dat je pakjes er eindelijk zijn!!! Die Singlets vallen inderdaad ruim, ik heb XS genomen maar ik geloof dat het best XXS had mogen zijn en het me nog normaal gepast had. Maar als je ze niet draagt voor overdag zijn het denk ik heerlijke hempjes om in de zomer in te slapen
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 17:04:27 #4
163650 Greys
pi_51399585
Pfieuw, plaatjes doen het weer, had even iets fout gedaan

Ja daar heb je gelijk in hoor, zoeperzazke! Ze waren samen een tientje en op zich zijn ze volgens mij nog wel leuk met een brede witte riem er om. En dan het groene 3/4 broekie, rood/roze singlet met witte brede riem, slippertjes eronder, nieuwe rode rieten tas erbij en de kewle zonnebril. Joh, ik maak er wel wat van En er in slapen kan idd ook altijd nog!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:05:42 #5
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51399627
Nou mijn bestelling is nog onbekend bij tnt en de ander staat ook alweer dagen op manco. Balen dus!

fijn te horen wel dat inmiddels bij de anderen de pakketjes langzaamaan beginnen binnen te druppelen. Geeft mij hoop dat ik toch voor het einde van het jaar en misschien zelfs voor het einde van de zomer mn bestelling nog krijg
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51399775
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:31 schreef Syrena het volgende:


Tijd voor de wintercollectie. Met een hoop schoenen enzeu
Jaaaa, schoenen Zo'n sale is overigens wel goed voor mn portomonnee, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51400293
tvp
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51400533
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:04 schreef Greys het volgende:
Ja daar heb je gelijk in hoor, zoeperzazke! Ze waren samen een tientje en op zich zijn ze volgens mij nog wel leuk met een brede witte riem er om. E
Het zijn toch wel die uit die aanbieidng/ Ze kosten nu wee 9,90, maar ze waren toen een hele tijd voor ik geloof 4,90 in een zomeraanbieding, daar heb ik ze uit...
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:37:41 #9
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51400619
tvp
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 17:46:47 #10
163650 Greys
pi_51400915
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Het zijn toch wel die uit die aanbieidng/ Ze kosten nu wee 9,90, maar ze waren toen een hele tijd voor ik geloof 4,90 in een zomeraanbieding, daar heb ik ze uit...
Ze zijn per twee voor 9,90, bedoel jij die dan ook? Met een paar kleine plooitjes tussen den borschten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51400984
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn bestelling deze week niet binnenkomt... Staat inmiddels al een week op manco
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 17:50:06 #12
163650 Greys
pi_51401043
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn bestelling deze week niet binnenkomt... Staat inmiddels al een week op manco
Echt, hou hoop! Bij mij stonden ze gisteren nog op Manco en jawel, vandaag de chauffeur
Dat heeft dan ook wel 12 dagen (de kortste) op Manco gestaan, dat wel. Maar volgens mij maken ze een soort inhaalslag ofzo. We zullen voor je duimen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51401104
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt, hou hoop! Bij mij stonden ze gisteren nog op Manco en jawel, vandaag de chauffeur
Dat heeft dan ook wel 12 dagen (de kortste) op Manco gestaan, dat wel.
Ach, ik wacht er inmiddels al zo'n 6 weken op, een extra week kan er nog wel bij
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 17:52:47 #14
163650 Greys
pi_51401130
Jezus, dan wordt het wel eens tijd inderdaad. Straks is het winter, krijg jij je zomerspulletjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51401450
Ja die bedoelde ik, maar die waren dus als setje in de aanbieding een tijdje terug.

Ik zet 'm ook nog even hier weg, voor het geval mensen het andere topic niet uitlezen:



Het nachtsetje linksonder is een maatje XS. Hij is echt hartstikke mooi en van een heel fijn zacht stofje, maar hij past mij helaas écht niet. Als iemand interesse heeft, laat het dan even weten (hij staat niet meer op de site), anders stuur ik hem volgende week terug....
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 18:03:16 #16
163650 Greys
pi_51401486
Ik pas bij lange na niet in XS (1.82 ) maar ik vind het een leuk setje. Goed dat je het hier even vraagt, wellicht kan je er idd nog een ander een plezier mee doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51401596
Ik wil dat setje Maar hier ook >1.80
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51401657
Als je heel smal bent wil het wellicht passen, heowel de broek voor mij in principe op goede lengte was (ik ben 1.60).... Probleem is dat de rode band van de broek en het topje geen stretch zijn, anders had het prima gezeten... Ik vind het zo zonde
I had a signature once. It was awful.
pi_51401967
probeer via het retourformulier een maatje groter te bestellen... weet weet ligt er nog een S'je ergens in een hoek.... Of bel even!
pi_51404183
Hier ook geen XS"

Greys, ik heb spijt dat ik die hempjes niet heb teruggestuurd (ook wit & framboos). Ik heb ze nu maar aan mijn moeder gedoneerd en maar niet opnieuw besteld.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51404854
Addict89 kweenie of je mijn vorige bericht hebt gelezen in het vorige topic.. maarrrr het leren Madonna jackje ga ik helaas retour doen.. ik word echt helemaal onpasselijk gewoon van de geur...
Erg jammer, want hij is verder wel ontzettend mooi en zeer goed van kwaliteit.

En ik stel nogmaals de vraag: heeft iemand anders dit ook gehad met dit jackje??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51405139
Ja ik las het Heel erg apart.. ben ook wel benieuwd of er meer mensen dat hebben, want dan hoef ik hem echt niet.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51405226
Ja vreemd he.. ik begrijp er ook niks van.
weet je wat, ik ga gewoon nu ff de klantenservice bellen, en ff vragen of het normaal is.. Wie weet niet en is er iets mis met het jackje wat ik heb gekregen..? haha
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:00:27 #24
163650 Greys
pi_51405297
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:30 schreef Syrena het volgende:
Hier ook geen XS"

Greys, ik heb spijt dat ik die hempjes niet heb teruggestuurd (ook wit & framboos). Ik heb ze nu maar aan mijn moeder gedoneerd en maar niet opnieuw besteld.
Waren ze bij jou ook te groot? Of was er iets anders mis mee?
Misschien dat ik ze dit weekend toch maar even bij de H&M winkel terugbreng en er wat anders voor uitkies...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51405299
Haha, dan ga je je toch afvragen wat ze ermee gedaan hebben als het alleen die van jou is
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:01:49 #26
163650 Greys
pi_51405348
MissJ, wel heel sneu voor je, je had je zo op het jasje verheugd en hij past ook nog goed. Echt klote dat hij dan zo stinkt. Daar durf je dus echt niet mee ergens te verschijnen, als je er zelf al hoofdpijn van krijgt Ik hoop dat ze je snel een welriekend exemplaar kunnen sturen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51405654
Kun je dat jasje niet buiten hangen en kijken of het dan beter wordt?
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:12:28 #28
163650 Greys
pi_51405702
Is het echt leer eigenlijk, of niet? Misschien kan je het inspuiten met zo'n luchtjesvanger?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51405870
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Waren ze bij jou ook te groot? Of was er iets anders mis mee?
Misschien dat ik ze dit weekend toch maar even bij de H&M winkel terugbreng en er wat anders voor uitkies...
Te groot En ook wel erg lang. Geprobeerd met een riem, maar dat was niet echt charmant.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:19:26 #30
163650 Greys
pi_51405967
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Te groot En ook wel erg lang. Geprobeerd met een riem, maar dat was niet echt charmant.
Oke, dat was dus ook mijn plan, die riem. Maar een maatje kleiner is toch beter denk ik, het lubbert ook zo lekker nu en dat willen we niet Je hebt me overtuigd, ik ga ze dit weekend terugbrengen naar de winkel. Is het dan voldoende dat je de 'bon', dus het A4tje/factuur die er bij zat in de tas, meeneemt? Ik hoop maar dat ze ze in de winkel ook hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51406035
Zo, heb de klantenservice gebeld.. Meisje dat ik sprak kende dit probleem niet, zij had het iig nog nooit gehoord, van haar collega's wist ze het niet of die het wel ooit als klacht gehoord hebben over dit jasje
Ze gaf een paar tips als naar de stomerij brengen of met een nat doekje afnemen.. Maar ja, ik heb daar geloof ik geen zin in, als ik iets koop hoort het gewoon gelijk goed te zijn, ja toch?
T enige wat ik wel wil proberen is buiten hangen.. (alleen nu even niet want het regent haha).
Enne, ja het jasje is van 100% echt leer, schapenleer.

[ Bericht 1% gewijzigd door MissJ op 12-07-2007 20:26:50 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:27:10 #32
163650 Greys
pi_51406217
Ja zeg, je gaat geen leren jasje kopen om het vervolgens naar de stomerij te moeten brengen! Met een nat doekje kan je proberen en het vervolgens buiten hangen. Heb je niet een plekje waar het buiten maar toch droog hangt, onder een balkon of afdakje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51406531
Nou idd Greys, zou echt belachelijk zijn als ik m naar de stomerij moet brengen! Doe ik dus dan ook niet
En ik kan m nu wel ergens buiten hangen waar ie droog gaat hangen hoor.. Maar ik denk dat ik m toch vrijwel zeker weten retour ga doen, ik denk nl dat die lucht er niet uit te krijgen is, het ruikt namelijk echt enorm chemisch, dus ik denk echt dat het helemaal diep in het leer zit ofzo.
Dan koop ik in het najaar wel een mooi zwart leren jackje hoor, tis nu toch te warm om aan te doen, dus zo erg is het niet dat ie retour moet.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 21:27:39 #34
163650 Greys
pi_51408416
Bij H&M vallen alle maten wel erg groot eigenlijk he! Nu is ook de 3/4 spijkerbroek veel te groot van Meneer Greys, die normaal toch echt al zijn jeans in maat 38 heeft. Hierin zwemt hij haast.



Zouden deze ook gewoon in de winkels hangen? Dan kan ik hem ruilen in het weekend namelijk, voordat we op vakantie gaan. Terugsturen en omruilen gaat gezien de huidige wachttijden nooit meer voor de vakantie lukken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 21:29:29 #35
163650 Greys
pi_51408496
En hebben jullie in de H&M winkels wel eens dit jurkje zien hangen? Want die wil ik toch bij nader inzien ook een maatje kleiner hebben.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51409487
Volgens mij zijn ze allebei van Divided. Ik meen dat ik ze in Venlo heb zien hangen een tijdje terug.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51409583
ja, in utrecht, filiaal in hoog catharijne. Daar zag ik 'm vorige week nog hangen. Ik wil morgen wel ff kijken voor je. Welke maat wil je en moet ik 'm kopen als ie er hangt?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:05:51 #38
163650 Greys
pi_51409969
Wat lief zijn jullie Ik ga het eerst even zelf proberen BalLon (maar wel supertof van je dat je het alleen al aanbiedt, dat meen ik!) want ik moet hem ruilen, hij is te groot.
Ik denk dat ik even een rondje ga bellen morgen, in Rotterdam zitten vrij veel H&M's en in Zoetermeer zit een grote. Als ze ze daar hebben, laat ik het even apart leggen en ga ik het zaterdag ruilen! Hoe kom je er achter of iets van Divided is en welke H&M store dat heeft, eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51410339
Dat kun je op de site nakijken, tenminste vroegah kon dat. Store locator ofzoiets. Er staat dan bij welke afdelingen ze hebben.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:16:31 #40
163650 Greys
pi_51410365
Oh, ff kieken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:25:48 #41
163650 Greys
pi_51410697
Kan het nergens vinden op de site (of ik kijk weer eens met mijn neus). Heb ze maar even een mailtje gestuurd, of ze me een tip kunnen geven waar ik die artikelen het beste kan ruilen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51410943
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
En hebben jullie in de H&M winkels wel eens dit jurkje zien hangen? Want die wil ik toch bij nader inzien ook een maatje kleiner hebben.

[afbeelding]
H&M Leidschendam heeft m ook (als je toch naar Zoetermeer gaat )

Oh, en als je in het main scherm van H&M site op stores drukt (helemaal onderaan) kan je zoeken per concept en daar staat ook Divided bij.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51410946
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
Wat lief zijn jullie Ik ga het eerst even zelf proberen BalLon (maar wel supertof van je dat je het alleen al aanbiedt, dat meen ik!) want ik moet hem ruilen, hij is te groot.
Ik denk dat ik even een rondje ga bellen morgen, in Rotterdam zitten vrij veel H&M's en in Zoetermeer zit een grote. Als ze ze daar hebben, laat ik het even apart leggen en ga ik het zaterdag ruilen! Hoe kom je er achter of iets van Divided is en welke H&M store dat heeft, eigenlijk?
Graag gedaan hoor! Die 'krengen' gaan zo hard! Ik ga morgen toch voor je kijken hoor! Welke maat wil je? Dan zal ik 'm nog niet kopen, maar weet je in ieder geval of ie er is
(ik moet er toch naar toe, rokje terugbrengen..)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:39:38 #44
163650 Greys
pi_51411272
Thanks meiden!!! En Addict, ik ga nog eens goed kijken op de site om te kijken of ik die broek terug kan vinden daar!

BalLon, het zou om maat 40 gaan. Ik had ivm de lengte (ik ben nogal van de lange...) 42 genomen, maar hij valt al best erg lang en hij is helaas te wijd. Dus 40 moet kunnen, zelfs 38 nog wel denk ik!
Ik zal morgen ook Zoetermeer even bellen om te vragen of ze heel per ongeluk allebei hebben, jurkje en de broek. Of misschien Rotterdam Oosterhof, daar zit ook nog een H&M bedenk ik me net.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 22:43:32 #45
163650 Greys
pi_51411436
Nou, volgens mij heb ik mazzel en vallen beide artikelen niet onder Divided, dat geeft weer wat meer kans misschien dat het in de winkels aanwezig is. Want als ik bij Divided op de site kijk dan zie ik ze allebei niet staan.

Addict, jeetje... ik heb dus ECHT flink gezocht op de site he... staat er gewoon SHOPS op de mainpage Een keer of vier overheen gekeken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51412206
Dat jurkje is idd niet van Divided, en ik heb het al eerder gezegd, hij valt groot, ik heb ook een 34 hiervan, normaal 36/38
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 23:11:24 #47
163650 Greys
pi_51412530
Ik had beter op moeten letten als je het al eerder zei, maar zoals je net met de website zag lees ik nogal eens ergens overheen. Is geen desinteresse, maar gewoon chaotisch kijken
Hoop dattie een maatje kleiner te vinden is. Maar het goede nieuws is... mijn rode bikini zit geweldig en daarvan was ik het meest bang dat ie niet zou passen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51413107
quote:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 05-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Can someone say "EINDELIJK"?
pi_51413152
Greys, ik kan morgen wel ff voor je kijken bij de H&M in Zoetermeer
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51413517
Hmm mijne is nog steeds manco, en dan zit het weekend er nog tussen ook
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51413590
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Can someone say "EINDELIJK"?
Ik dacht, kom,laat ik ook eens kijken:


Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 03-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Mooi, het wordt dit weekend rokjes-en-hemdjes weer!
pi_51414803
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef BalLon het volgende:
ja, in utrecht, filiaal in hoog catharijne. Daar zag ik 'm vorige week nog hangen. Ik wil morgen wel ff kijken voor je. Welke maat wil je en moet ik 'm kopen als ie er hangt?
Hej daar ben ik vandaag nog geweest!

viel me nog best mee qua rommel en zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51419574
Zo, jullie gaan wel snel.
tvp
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 10:10:08 #54
163650 Greys
pi_51421749
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef MissJ het volgende:
Greys, ik kan morgen wel ff voor je kijken bij de H&M in Zoetermeer
Ohhhh ja, wil je dat doen?? En dan ook voor die 3/4 mannen spijkerbroek?
Als ze ze hebben ga ik vrijdagavond (is dat koopavond in Zoetermeer, ja toch?) of zaterdag direct heen!

Chanty, EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!! En, is het wat?

Alors, vanaf wanneer staat die van jou op manco nou dan inmiddels?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51421862
En waar blijft die wintercollectie nou? Ik heb de link stiekem opgeschreven toen ze per ongeluk die wintercollectiebutton erop hadden gezet, en ik check hem af en toe om te kijken of er al iets opstaat hihi, maar helaas....
I had a signature once. It was awful.
pi_51421883
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhh ja, wil je dat doen?? En dan ook voor die 3/4 mannen spijkerbroek?
Als ze ze hebben ga ik vrijdagavond (is dat koopavond in Zoetermeer, ja toch?) of zaterdag direct heen!
Is goed, ga ik ook ff voor die mannen spijkerbroek kijken, welke maat? Als ze tenminste ook een mannenafdeling hebben hier hoor, dat weet ik eigenlijk niet, maar denk t wel.
Jurkje in 38 of 40 toch?

En yes, vanavond is koopavond in Zoetermeer.
Ik ga straks in mijn lunchpauze (rond 12.15) voor je kijken (ik werk in Zoetermeer)!
Kan vanmiddag na mijn pauze niet internetten op mijn werk, maar zodra ik thuis ben zal ik je laten weten hoe en wat! Ben rond 18.00 thuis denk ik.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 10:18:59 #57
163650 Greys
pi_51421980
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:15 schreef MissJ het volgende:

[..]

Is goed, ga ik ook ff voor die mannen spijkerbroek kijken, welke maat? Als ze tenminste ook een mannenafdeling hebben hier hoor, dat weet ik eigenlijk niet, maar denk t wel.
Jurkje in 38 of 40 toch?

En yes, vanavond is koopavond in Zoetermeer.
Ik ga straks in mijn lunchpauze (rond 12.15) voor je kijken (ik werk in Zoetermeer)!
Kan vanmiddag na mijn pauze niet internetten op mijn werk, maar zodra ik thuis ben zal ik je laten weten hoe en wat! Ben rond 18.00 thuis denk ik.
Maar molesteer ik dan niet je hele pauze????? Want dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoor! Serieus!
De broek zou maat 36 moeten zijn (dat klinkt klein, maar dat is het niet in de jeans maten ). Jurkje 38 of 40 inderdaad.
En nogmaals, als je lekker iets anders wilt doen in je pauze, geen probleem, dan ga ik sowieso even vanavond kijken. Als ze ze dan niet hebben, heb ik gewoon pech gehad

Mocht je wel gaan (als je stiekem zelf ook even wilt neuzen in de H&M ) dan alvast onwijs bedankt en ik zal eerst even dit topic checken vanavond alvorens eventueel naar Zoetermeer te rijden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:32:28 #58
16715 Mylene
*schatje*
pi_51422325


Ik wil de wintercollectie .
pi_51422408
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:32 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Ik wil de wintercollectie .
pi_51422560
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar molesteer ik dan niet je hele pauze????? Want dat wil ik niet op mijn geweten hebben hoor! Serieus!
De broek zou maat 36 moeten zijn (dat klinkt klein, maar dat is het niet in de jeans maten ). Jurkje 38 of 40 inderdaad.
En nogmaals, als je lekker iets anders wilt doen in je pauze, geen probleem, dan ga ik sowieso even vanavond kijken. Als ze ze dan niet hebben, heb ik gewoon pech gehad

Mocht je wel gaan (als je stiekem zelf ook even wilt neuzen in de H&M ) dan alvast onwijs bedankt en ik zal eerst even dit topic checken vanavond alvorens eventueel naar Zoetermeer te rijden
hihi, nee, je molesteert mijn pauze dan niet... Ik wil idd stiekum zelf ook ff de h&m in en nu heb ik door jou een goede reden om te gaan hahaha
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51422584
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:32 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Ik wil de wintercollectie .
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:02:39 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51423111
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:32 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Ik wil de wintercollectie .


Een prima artistieke uiting van mijn gevoelens
pi_51423354
Go schatje
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 11:11:07 #65
163650 Greys
pi_51423359
Wat een agressie en frustratie hier. En tereeeeechtttttttttttt

SHE, question, is H&M Beursplein nou die in de Keaupgeaut of die ene waar je bovenin bij La Place kunt snaaien voor veel te veel geld en dat daar dan op de 2e en 3e verdieping een H&M zit?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:13:43 #66
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51423444
Volgens mij is beursplein de koopgoot Hennes!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 11:16:35 #67
163650 Greys
pi_51423525
Senks En anders maar even naar allebei, ook geen straf
Ga ik daar vanavond de clamdiggers van meneer Greys even ruilen, want die hebben hem
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51423541
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja die bedoelde ik, maar die waren dus als setje in de aanbieding een tijdje terug.

Ik zet 'm ook nog even hier weg, voor het geval mensen het andere topic niet uitlezen:

[afbeelding]

Het nachtsetje linksonder is een maatje XS. Hij is echt hartstikke mooi en van een heel fijn zacht stofje, maar hij past mij helaas écht niet. Als iemand interesse heeft, laat het dan even weten (hij staat niet meer op de site), anders stuur ik hem volgende week terug....
Waar in de onlineshop staat dat slaapsetje?
Voices tell me I'm the shit.
pi_51423775
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:17 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Waar in de onlineshop staat dat slaapsetje?
Daar staat ie dus niet meer... Hij is uit een oudere collectie die allaaaaaang is uitverkocht.... Het was kennelijk echt toeval dat ik hem nog had.
I had a signature once. It was awful.
pi_51424482
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Daar staat ie dus niet meer... Hij is uit een oudere collectie die allaaaaaang is uitverkocht.... Het was kennelijk echt toeval dat ik hem nog had.
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:38:26 #71
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51426223
bestel ik ook 1x eens iets via de online shop (ik moest wel, overal in de winkel uitverkocht)
10 euro korting , houd ik maar 1 broek maar dus wel met 10 euro korting dacht ik
dus ik netjes verrekend en het geld overgemaakt, krijg ik net een maand factuur voor de resterende ¤10 + ¤1 voor de factuur!

meteen even klantenservice gebeld, bleek dus dat het bedrag wat je moet hóuden boven de ¤40 moet zijn weet ik veel. maar voor deze ene keer zou de aardige duitse mevrouw van de klantenservice wel het kwijtschelden, als ik het maar niet te vaak zo ging doen
"moet ik nu nog wat overmaken?"
"ja 1 euro voor de factuur"
"dus ik moet geld betalen voor een factuur waar ik niet eens om heb gevraagd?"
"nou vooruit ik zet je saldo op nul, maar niet te vaak doen he "

wel aardig zeg
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 12:40:50 #72
163650 Greys
pi_51426292
Die mevrouw had zeker alvast de zomer van a.s. weekend in haar bol
Lekker voor je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51426641
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef sproetjes het volgende:
bestel ik ook 1x eens iets via de online shop (ik moest wel, overal in de winkel uitverkocht)
10 euro korting , houd ik maar 1 broek maar dus wel met 10 euro korting dacht ik
dus ik netjes verrekend en het geld overgemaakt, krijg ik net een maand factuur voor de resterende ¤10 + ¤1 voor de factuur!

meteen even klantenservice gebeld, bleek dus dat het bedrag wat je moet hóuden boven de ¤40 moet zijn weet ik veel. maar voor deze ene keer zou de aardige duitse mevrouw van de klantenservice wel het kwijtschelden, als ik het maar niet te vaak zo ging doen
"moet ik nu nog wat overmaken?"
"ja 1 euro voor de factuur"
"dus ik moet geld betalen voor een factuur waar ik niet eens om heb gevraagd?"
"nou vooruit ik zet je saldo op nul, maar niet te vaak doen he "

wel aardig zeg
Zoiets heb ik ook gehad inderdaad....

bestelde voor 50.- kreeg een polo die niet paste en een t-shirt geleverd in een andere kleur dan besteld (en S ipv XL). Die terug gestuurd. Kom ik ook onder de 40.- van de waarde van gehouden producten. Dus is die 10.- weer verrekend... Als dat t-shirt wel goed was, dan zat ik net op de 40.- en dus wel korting...

Mailtje gestuurd en nu heb ik ook weer die 10.- korting.

Ooow en weer een kortingsbon van 5.- in verband met een door hun gemaakte fout...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51428456
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:10 schreef Greys het volgende:
Chanty, EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!! En, is het wat?
Chauffeur is onderweg 13-07-2007 Ridderkerk , pakkettendistributie

Nog steeds
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 13:44:02 #75
163650 Greys
pi_51428576
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:41 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Chauffeur is onderweg 13-07-2007 Ridderkerk , pakkettendistributie

Nog steeds
Dan heb je vast dezelfde als die van mij van de week, die zit af en toe even in de kroeg tussendoor, maar hij komt wel hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51428842
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan heb je vast dezelfde als die van mij van de week, die zit af en toe even in de kroeg tussendoor, maar hij komt wel hoor!
Ach, sinds het niet meer via Dordrecht gaat wordt het allemaal een stuk slomer Vroegâh kwamen ze zo rond 11-12 uur al aanbellen, tegenwoordig 2-3 uur of zelfs later nu het via Ridderkerk gaat.
pi_51429195
Speak of the devil, net 5 minuten geleden afgeleverd

Edit: Foto's!


Nieuwe blouse en capribroek


Geel gestreepte top, maar je kijkt er dwars doorheen dus die gaat terug


Blauw topje


Nieuw vestje (ook aardig transparant, maar gaat sowieso wat onder dus dat is niet zo erg)


En de Madonna kimono. Weet nog niet of ik 'm ga houden,

[ Bericht 43% gewijzigd door Chanty87 op 13-07-2007 15:39:46 ]
pi_51432620
Mijn nieuwe spulletjes zitten geweldig .

wit vestje (had hem al in het grijs, maar wit is ook mooi ).

&
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 15:40:31 #79
163650 Greys
pi_51432728
Chanty, staat je goed zeg!
Ik heb dat witte capribroekje ook, maar ik vind hem wel erg dun, de kwaliteit. Viel jou dat niet een beetje tegen? En hij kreukt als de hel Maar misschien ben jij er wel veel zuiniger mee dan ik en blijft hij wel mooi

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 13-07-2007 16:04:14 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51432847
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:40 schreef Greys het volgende:
Chanty, staat je goed zeg!
Ik heb dat witte capribroekje ook, maar ik vind hem wel erg dun, de kwaliteit. Viel jij dat niet een beetje tegen? En hij kreukt als de hel Maar misschien ben jij er wel veel zuiniger mee dan ik en blijft hij wel mooi
Dankje! Heb je deze? (lijkt allemaal zo op elkaar) Want ik vind 't geen dunne kwaliteit hoor
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 16:03:30 #81
163650 Greys
pi_51433476
Ah! Nee, ik heb deze, die is dus wel heel dun en flutterig (Jij hebt de goede gekozen dus! )

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51435123
Die broek en blouse staan je mooi, maarreh... waar heb je die rode pumps gekocht??

En de Kimono staat je ook enig!
I had a signature once. It was awful.
pi_51435989
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Die broek en blouse staan je mooi, maarreh... waar heb je die rode pumps gekocht??

En de Kimono staat je ook enig!
Thanks Die pumps komen van van der Pluijm vandaan
pi_51436512
Greys!
Heb goed nieuws: ze hebben het jurkje in Zoetermeer nog, in 40 wel, in 38 niet meer (iig niet zien hangen). Die 40 hadden ze echt nog zeker 6 stuks van, dus dat komt goed. Ook goed nieuws: hij kost nog maar 5 euri.
Ze hadden helaas geen mannenafdeling, dus die 3/4 spijkerbroek kan je niet in Zoetermeer scoren.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 18:11:35 #85
163650 Greys
pi_51437573
Dank je MissJ! Echt superlief van je!!!!
De mannenafdeling had ik ondertussen ontdekt, dat ze die niet hebben. Dus de broek ga ik vanavond in Rotterdam ruilen (die hebben ze apart gelegd!) en het jurkje dan morgenochtend in Zoetermeer. Als ze er nog zoveel hebben, komt dat wel goed.
Wel jammer dat ik 14,95 heb betaald via de site en hem nu ga ruilen en dat hij dan nog maar 5,-- kost Want dan krijg ik de rest vast niet terug Maar goed, dan heb ik wel een kleinere maat! Top!
(Ook gek trouwens he, dat het zo snel afgeprijsd is!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2007 @ 18:15:17 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51437694
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef Chanty87 het volgende:
Speak of the devil, net 5 minuten geleden afgeleverd

Edit: Foto's!

[afbeelding]
Nieuwe blouse en capribroek

[afbeelding]
Geel gestreepte top, maar je kijkt er dwars doorheen dus die gaat terug

[afbeelding]
Blauw topje

[afbeelding]
Nieuw vestje (ook aardig transparant, maar gaat sowieso wat onder dus dat is niet zo erg)

[afbeelding]
En de Madonna kimono. Weet nog niet of ik 'm ga houden,
Dame, ik MOEST even melden dat je een schitterend figuurtje hebt. Mooie verhoudingen

* SHE denkt met weemoed terug aan 10 jaar terug
pi_51437884
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:11 schreef Greys het volgende:
Dank je MissJ! Echt superlief van je!!!!
De mannenafdeling had ik ondertussen ontdekt, dat ze die niet hebben. Dus de broek ga ik vanavond in Rotterdam ruilen (die hebben ze apart gelegd!) en het jurkje dan morgenochtend in Zoetermeer. Als ze er nog zoveel hebben, komt dat wel goed.
Wel jammer dat ik 14,95 heb betaald via de site en hem nu ga ruilen en dat hij dan nog maar 5,-- kost Want dan krijg ik de rest vast niet terug Maar goed, dan heb ik wel een kleinere maat! Top!
(Ook gek trouwens he, dat het zo snel afgeprijsd is!)
Graag gedaan
Maar eh, anders kan je die van de online shop toch retourneren per post (ipv in de winkel afgeven) en dan die van 5 euri in de winkel kopen?!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 18:22:53 #88
163650 Greys
pi_51437916
Ja, maar ik heb iets doms gedaan, ik heb de rekening al betaald
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51438410
Zijn er toevallig nog werkende kortingscodes?? Bedankt alvast!!
pi_51439276
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:22 schreef Greys het volgende:
Ja, maar ik heb iets doms gedaan, ik heb de rekening al betaald
Oeps... hmm jammer, maar ja, niks aan te doen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51439990
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:43 schreef fae_sarah het volgende:
Zijn er toevallig nog werkende kortingscodes?? Bedankt alvast!!
Volgens mij was 7384 = 25% korting op een artikel

En 7442 is 10 euro korting
pi_51440150
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:35 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Volgens mij was 7384 = 25% korting op een artikel

En 7442 is 10 euro korting
Die werken volgens mij helaas allebei niet meer... bij mij iig niet.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51441676
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:11 schreef Greys het volgende:
Dank je MissJ! Echt superlief van je!!!!
De mannenafdeling had ik ondertussen ontdekt, dat ze die niet hebben. Dus de broek ga ik vanavond in Rotterdam ruilen (die hebben ze apart gelegd!) en het jurkje dan morgenochtend in Zoetermeer. Als ze er nog zoveel hebben, komt dat wel goed.
Wel jammer dat ik 14,95 heb betaald via de site en hem nu ga ruilen en dat hij dan nog maar 5,-- kost Want dan krijg ik de rest vast niet terug Maar goed, dan heb ik wel een kleinere maat! Top!
(Ook gek trouwens he, dat het zo snel afgeprijsd is!)
Tuurlijk krijg je de rest wel terug! dat zou anders echt belachelijk zijn...

En anders breng je em eerst terug en ga je dan rustig shoppen... of je ruilt em later nog in...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51442686
Ja idd, als ze je het verschil niet teruggeven moet je gewoon t volgende doen:
retour geven (dus niet ruilen!), 14,95 vangen en dan later weer terugkomen om voor 5 euri de juiste maat te kopen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51442813
Mijn pakket is ook terug van weggeweest. De postbode had het een paar huizen verderop gebracht en vergeten een briefje in de bus te doen!

De zwarte ballerina's en een broek voor mijn vriend. Beide perfect!
pi_51442856
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:10 schreef loehoes het volgende:
Mijn pakket is ook terug van weggeweest. De postbode had het een paar huizen verderop gebracht en vergeten een briefje in de bus te doen!

De zwarte ballerina's en een broek voor mijn vriend. Beide perfect!
Das tricky... vooral als buurvrouw zelf denkt oeh weer een H&M pakket, lekker uitpakken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 21:27:20 #97
163650 Greys
pi_51443351
Het ging goehoeddddddd! Broek voor Meneer Greys keurig geruild, ze hadden hem apart gelegd. Meisje keek even of jurkje daar ook hing, maar was er alleen in dezelfde maat. Ze gaf keurig de 14,95 terug en zei dat ik hem dan in Zoetermeer maar lekker voor 5,00 moet gaan kopen
Ook de te grote singlets heb ik teruggegeven, dus met 25 euri lekker in Zoetermeer de goede maten gaan kopen. Ik ben blij En blij met jullie goede adviezen. Ennnn MissJ nog steeds erg dankbaar dat ze zomaar even voor me ging kijken

Loehoes, good for you! En... vond je vriend zijn ballerina's leuk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51443501
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Das tricky... vooral als buurvrouw zelf denkt oeh weer een H&M pakket, lekker uitpakken...
Ja precies. Maar had van de week al met de H&M besteld. En ze zij al, als het niet terecht komt halen we het gewoon van de factuur af. Goede service!
Toen vervolgen TNT gebeld, en die hebben contact opgenomen met de chauffeur en die heeft toen gezegd waar hij het heeft afgeleverd

Bleek de buuf al meerdere keren langs te zijn geweest, net op de momenten dat ik er niet was
  vrijdag 13 juli 2007 @ 21:38:22 #99
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51443714
Mijn bestelling (1 van de 2 tenminste) staat op: Zending gesorteerd!!!
Yes eindelijk! Morgen zal ie er dus wel zijn, tenzij de postbode zich verslaapt ofzo

Alleen die andere bestelling zal dus nog wel een weekje gaan duren gok ik, aangezien ze daar dus weer een nieuw track en trace nummer aan hadden gehangen paar dagen geleden. En dat is natuurlijk net de bestelling waar ik al bijna 2 maanden op zit te wachten

Overigens vandaag wel 2 mooie jurkjes gescoord in de sale, zo'n strapless zwart/wit/grijs gestreept en een zwart wat net een hemdje van boven is en aan de voorkant hangt zo'n lap stof als een 'gordijn' gedrapeerd. Moeilijk uit te leggen, zal nog wel een foto posten een dezer dagen. Ligt nu bij mams om hier en daar iets aan te passen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 21:51:01 #100
163650 Greys
pi_51444126
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:27 schreef Greys het volgende:
Loehoes, good for you! En... vond je vriend zijn ballerina's leuk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51444990
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Dame, ik MOEST even melden dat je een schitterend figuurtje hebt. Mooie verhoudingen

* SHE denkt met weemoed terug aan 10 jaar terug
Aww thanks
pi_51445059
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Hehe, hij vond ze prachtig.

Ik neem aan dat je begrijpt dat die in mijn kast eindigen
pi_51445542
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:35 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Volgens mij was 7384 = 25% korting op een artikel

En 7442 is 10 euro korting
Ik heb 7384 kunnen gebruiken.. Bedankt!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 22:55:12 #104
163650 Greys
pi_51446182
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:21 schreef loehoes het volgende:

[..]

Hehe, hij vond ze prachtig.

Ik neem aan dat je begrijpt dat die in mijn kast eindigen
Ja hoor, het was een heel flauw vrijdagavond-grapje
(Heb te vaak Lollipop van Mika geluisterd, daar word ik vervelend van )

Ik heb zin om morgen in Zoetermeer het jurkje te gaan halen
Hopen dat ze niet vanavond ineens allemaal verkocht zijn :0
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2007 @ 22:56:33 #105
123170 alors
zlata1234
pi_51446229
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja hoor, het was een heel flauw vrijdagavond-grapje
(Heb te vaak Lollipop van Mika geluisterd, daar word ik vervelend van )

Ik heb zin om morgen in Zoetermeer het jurkje te gaan halen
Hopen dat ze niet vanavond ineens allemaal verkocht zijn :0
Anders kun je altijd nog naar Leeuwarden rijden daar hingen er nog wel een stuk of 10
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 23:09:26 #106
163650 Greys
pi_51446686
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef alors het volgende:

[..]

Anders kun je altijd nog naar Leeuwarden rijden daar hingen er nog wel een stuk of 10
Jaaaaaaaaa joh! Je moet wat overhebben voor een jurkje van 5,-- he

Trouwens, wat was het een ZOOI in de H&M Rotterdam Koopgoot zeg
Echt, bij de sale afdeling lag er een hele laag kleding op de grond, je moest echt je best doen om er tussendoor te kunnen lopen. Ik vond 'het' jurkje, tussen een ander rek gepropt. Maar dat was dus dezelfde maat als die ik al had. Echt vrouwen hoor, want op de herenafdeling was het smetteloos en overzichtelijk, maar die vrouwen hebben er weer een bende van gemaakt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51446923
Greys wat goed zeg!
dus morgen ga je voor 5 euri het jurkje halen Gaat lukken hoor, zeker weten, er waren er echt onwijs veel nog in maat 40! Kijk uit hoor haha, ze hebben nog veel meer erg leuke dingen in de sale daar, oa veel tunieken

Mijn leren Madonna jackje in inmiddels retour trouwens, vanmiddag naar t postkantoor gebracht dat stinkende ding haha.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51460296
Is er nog een kortingscode die ik nu kan gebruiken?

Gevonden!

[ Bericht 21% gewijzigd door nieky op 14-07-2007 14:53:23 ]
pi_51462056
Ik heb hét rokje gescoord met 50% korting
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:38:01 #110
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51462186
Mmm de postbode is geweest, maar ik was er niet Nu wachten tot maandag. Maar hopelijk is dan ook het 2e pakketje onderweg (die is notabene eerder besteld dan die wat nu al aangeboden werd door de post).

Het lullige is trouwens dat ie dus nu al op het postkantoor zou liggen volgens track & trace. En ik woon náást het postkantoor. Het is alleen nu al dicht.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 juli 2007 @ 18:10:50 #111
163650 Greys
pi_51466358
MissJ, het is gelukt hoor!!! En zelfs nog beter dan ik gedacht had, want er was nu een maat 38 en die zat nog beter dan 40! En dat voor maar 5,--!!! Ik ben helemaal blij! Van blijdschap heb ik ook nog een rokje in datzelfde streepjes stofje gekocht En nog een wit shirtje met een wijde hals. Je had gelijk, het was heel verleidelijk allemaal. Ach, via internet was het jurkje 14,95 en nu 5,-- dus voor de rest kon ik mooi dat rokje en shirtje kopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 juli 2007 @ 18:14:58 #112
163650 Greys
pi_51466468
Addict, wat was ook alweer hét rokje?

Oh, MissJ, ik ben in de sale bij Sacha nog heel goed geslaagd voor twee paar heel leuke S&TC achtige schoentjes!!! (Ik ging uiteraard helemaal niet voor schoenen, maar goed)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51466628
@Greys:



Deze Online praktisch altijd uitverkocht, behalve de L en M, maar die zakken bij iedereen enorm af.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51467411
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef Greys het volgende:
MissJ, het is gelukt hoor!!! En zelfs nog beter dan ik gedacht had, want er was nu een maat 38 en die zat nog beter dan 40! En dat voor maar 5,--!!! Ik ben helemaal blij! Van blijdschap heb ik ook nog een rokje in datzelfde streepjes stofje gekocht En nog een wit shirtje met een wijde hals. Je had gelijk, het was heel verleidelijk allemaal. Ach, via internet was het jurkje 14,95 en nu 5,-- dus voor de rest kon ik mooi dat rokje en shirtje kopen
Supers!

Enne, eigenlijk off-topic, die schoenen bij Sacha.. vertel! Hoe zien ze er precies uit (ik ben namelijk schoenverslaafd en dan vooral pumps en ballerina's)?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51467498
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]
En de Madonna kimono. Weet nog niet of ik 'm ga houden,
en? Al besloten?
Ik zit er al een paar dagen over na te denken om m ook te bestellen.. hij lijkt me zo onwijs mooi namelijk en ik ben echt gek op zijde
Hoe valt ie qua maat? Gewoon "normaal" of juist groter of kleiner?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 juli 2007 @ 19:58:09 #116
163650 Greys
pi_51468993
Ik ga de schoenen even voor je op de foto zetten, moment
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 juli 2007 @ 20:06:27 #117
163650 Greys
pi_51469220
Tadaaaaaaaaaa. Nu 19,95 per paar (En ze hebben ook veel ballerina's in de uitverkoop!).




En het is wel een beeeeeeetje ontopic, want ze passen heel leuk bij mijn groene capribroekje van H&M enzo

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 14-07-2007 20:42:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51471629
Schoenen
Ik heb geld en ik wil verdomme wat kopeeeen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 juli 2007 @ 21:23:24 #119
163650 Greys
pi_51471737
Addict. Er is toch vast wel ergens koopzondag morgen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51471779
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef Greys het volgende:
Addict. Er is toch vast wel ergens koopzondag morgen?
Ergens op de teletekst van Net5 is dat terug te vinden!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51471851
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef Greys het volgende:
Addict. Er is toch vast wel ergens koopzondag morgen?
Ja, in Den Haag gelukkig. Was ook al de planning Maar dat duurt nog zo lang..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:50:27 #122
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_51472507
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:06 schreef Greys het volgende:
[afbeelding] Tadaaaaaaaaaa. Nu 19,95 per paar (En ze hebben ook veel ballerina's in de uitverkoop!).

[afbeelding]
[afbeelding]

En het is wel een beeeeeeetje ontopic, want ze passen heel leuk bij mijn groene capribroekje van H&M enzo
Leuk, vooral die groene!

Ontopic : wordt wel eens tijd voor een nieuwe collectie!
want de klop doet het niet.
pi_51479919
Ooooh leuke schoenen zeg!

enne ja, in Den Haag (my hometown ) is het zeker weten koopzondag
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51480004
7384 Korting 0 Ongeldig, waarde van de artikelen is te laag

Vreemd... was een artikel van 19,95..
Die 25% kan je toch voor alles gebruiken, hoeft toch niet een minimum bedrag te zijn??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51481911
quote:
Op zondag 15 juli 2007 02:11 schreef MissJ het volgende:
7384 Korting 0 Ongeldig, waarde van de artikelen is te laag

Vreemd... was een artikel van 19,95..
Die 25% kan je toch voor alles gebruiken, hoeft toch niet een minimum bedrag te zijn??
Totale waarde moet minimaal 19 euro zijn.

Pfff...wordt die shop alleen doordeweeks bijgevuld...alles is nog steeds uitverkocht
pi_51482269
In het weekend gebeurd er niet veel daar nee
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51482608
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Totale waarde moet minimaal 19 euro zijn.

Pfff...wordt die shop alleen doordeweeks bijgevuld...alles is nog steeds uitverkocht
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is 19,95 toch echt meer dan die minimaal 19 euro?
Stomme h&m!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51483683
Ik heb gisteren mijn hele volle zak opgehaald bij mijn moeders!
Ik maak vanavond foto's
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2007 @ 11:46:40 #129
163650 Greys
pi_51484227
Jippieeeeeeee Syrena!
Maar je kunt ons wel alvast vertellen of het allemaal een beetje past enzo, toch?

Aangezien het hondenweer is en onze plannen van 'op een terrasje in het bos zitten' weer in de kast kunnen, gaan wij ook naar Den Haag om te kopenwinkelen Schoenen voor Meneer Greys kopen. Dat wordt wat lastiger, want die heeft maat 47

Is de H&M in Den Haag een beetje leuk???
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51484710
Er zitten er drie, dus ik hoop dat je genoeg geld bij je hebt Ik denk niet dat ik nog ga, geen zin om met dit hondeweer te gaan fietsen/shoppen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2007 @ 12:05:51 #131
163650 Greys
pi_51484796
Hier is het aardig aan het opklaren hoor en wij zitten niet al te ver van Den Haag af
H&M, here I come! Again!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51485250
Ik zit zo ongeveer in Den Haag Maar het wordt nu inderdaad weer beter, ff afwachten nog maar.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51486321
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:32 schreef MissJ het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is 19,95 toch echt meer dan die minimaal 19 euro?
Stomme h&m!
Ook na de korting moet de totale waarde minimaal 19 euro zijn he
pi_51486796
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Ook na de korting moet de totale waarde minimaal 19 euro zijn he
Ah ok, dan weet ik dus nu waarom ie niet op pakt op dat ene artikel van 19,95
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51486942
quote:
Op zondag 15 juli 2007 13:14 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ah ok, dan weet ik dus nu waarom ie niet op pakt op dat ene artikel van 19,95
Had je maar een artikel besteld van 19.95?
pi_51487163
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Ook na de korting moet de totale waarde minimaal 19 euro zijn he
Ligt er maar net aan waar de site van de H&M zin in heeft Ik heb laatst nog pakketje ontvangen waarbij totaal bedrag 14.80 was.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2007 @ 16:26:38 #137
163650 Greys
pi_51492375
Ik vind het meestal weer zonde om maar 1 artikel te bestellen en daar dan die verzendkosten voor te moeten betalen. Maar goed, dat zal ook de bedoeling zijn, want dan bestel je toch nog maar een paar dingetjes erbij

(Addict, het was leuk in Den Haag! Zelfs nog op een terrasje gezeten, prima weer!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51494337
Hondeweer? Ik heb hier met 30 graden bij het zwembad gelegen! Om het toch een beetje ontopic te houden.: Voor het eerst mijn blauwe H&M bikini kunnen dragen!
pi_51496160
Ja, het weer was inderdaad toch nog goed, naja, ga morgen of dinsdag wel even langs. Nog wat gekocht Greys?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:14:56 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51496178
Weet iemand hoe de leggings vallen? De zwarte 3/4 met twee in een pakje?
  zondag 15 juli 2007 @ 18:18:56 #141
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51496284
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 18:21 schreef Addict89 het volgende:
@Greys:

[afbeelding]

Deze Online praktisch altijd uitverkocht, behalve de L en M, maar die zakken bij iedereen enorm af.
Ik zit al weken op de zwarte maat s te azen, maar ik grijp steeds mis
  zondag 15 juli 2007 @ 18:22:54 #142
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51496399
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand hoe de leggings vallen? De zwarte 3/4 met twee in een pakje?
Ik heb die, zijn van die panty-leggings. Schijnen dus lichtjes door, als een dikke panty dus. Zitten wel fijn, lengte is ook normaal en de breedte viel dacht ik ook normaal. Ik kan het kartonnetje met de maat even niet meteen meer vinden. Ik dacht dat ik M had gepakt voor die. Normaal heb ik 40-42 in broeken.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 15 juli 2007 @ 18:24:04 #143
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51496443
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik zit al weken op de zwarte maat s te azen, maar ik grijp steeds mis
Dan zou ik toch een winkel in lopen, een week of 2 geleden lagen die er nog volop. In maastricht tenminste en heerlen dacht ik dat ze ze ook nog hadden. Hoe het nu na de veldslag van de sales is, dat weet ik niet
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 15 juli 2007 @ 19:41:17 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51498561
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik heb die, zijn van die panty-leggings. Schijnen dus lichtjes door, als een dikke panty dus. Zitten wel fijn, lengte is ook normaal en de breedte viel dacht ik ook normaal. Ik kan het kartonnetje met de maat even niet meteen meer vinden. Ik dacht dat ik M had gepakt voor die. Normaal heb ik 40-42 in broeken.
Mooi, dan neem ik ze volgende keer toch maar mee
quote:
Dan zou ik toch een winkel in lopen, een week of 2 geleden lagen die er nog volop. In maastricht tenminste en heerlen dacht ik dat ze ze ook nog hadden. Hoe het nu na de veldslag van de sales is, dat weet ik niet
Ik zie ze al weken niet meer hangen helaas
  maandag 16 juli 2007 @ 11:36:02 #145
123170 alors
zlata1234
pi_51516183
Nog steeds manco
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 14:31:49 #146
163650 Greys
pi_51521775
Die pantyleggings zijn er alleen nog maar in het bruin he, online

Zal ik even een mailtje sturen aan de Klantenservice waar the hell de nieuwe spullen blijven? Of zou het dan alleen nog maar langer duren, ja he

Normaal zat er altijd zo'n lekker linkje in de site met 'Nieuw Binnengekomen' en daar kon je dan om de zoveel dagen even lekker op neuzen. Jank ende klaag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51530362
Uitverkoop

Voor 13,40 een trui, een vest en een petje!
En ik zag een geweldig lief zomer jurkje voor maar 5,-, maar die zat net iets te strak, en maat groter was er helaas niet
  maandag 16 juli 2007 @ 19:41:46 #148
123170 alors
zlata1234
pi_51532132
gesorteerd!!
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 19:51:28 #149
163650 Greys
pi_51532350
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:41 schreef alors het volgende:
gesorteerd!!
Het mag effe duren, maar dan heb je ook wat!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 juli 2007 @ 20:39:19 #150
123170 alors
zlata1234
pi_51534164
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Het mag effe duren, maar dan heb je ook wat!

Ik ben zoo benieuwd naar mijn wenkbrauwgels
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 21:00:45 #151
163650 Greys
pi_51535148
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ben zoo benieuwd naar mijn wenkbrauwgels
Oh ja, dat was jij Vijf stuks, toch?
Wat heb je nog meer in de bestelling staan allemaal?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51535180
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef alors het volgende:

[..]

Ik ben zoo benieuwd naar mijn wenkbrauwgels
Ik kon die wenkbrauwgel nog uit mijn bestelling gooien toen ze hem opeens toch meteen konden leveren. Inmiddels is de levertijd weer oktober,dus driemaal raden wat er nu weer bij staat in mijn bestelling.......
Het is wel 'gevaarlijk 'hoor, dat soort items erbij bestellen ivm verzendkosten, want dat groene shirtje met 'gat' aan de achterkant heb ik gehouden omdat het in het echt toch wel erg leuk was.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 21:10:36 #153
163650 Greys
pi_51535612
Maar zelfs al is de wenkbrauwgel heeeeeel erg leuk, dan is vijf stuks toch wel een eh.... vrij grote voorraad
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 juli 2007 @ 21:17:24 #154
123170 alors
zlata1234
pi_51535911
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja, dat was jij Vijf stuks, toch?
Wat heb je nog meer in de bestelling staan allemaal?
5 stuks ja

dit voor nog geen 65 euro, exclusief wenkbrauwgels he
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 16 juli 2007 @ 21:21:43 #155
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_51536085
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef alors het volgende:

[..]

5 stuks ja

dit voor nog geen 65 euro, exclusief wenkbrauwgels he
[afbeelding]
Leuk leuk leuk Maar heb je er geen bikini onderstukje bij? Of had je die al?

We willen wel foto's zien he
en vooral van de ge-gelde wenkbrauwen
Of niet soms?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 21:24:29 #156
163650 Greys
pi_51536191
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef Ri-Klain het volgende:
en vooral van de ge-gelde wenkbrauwen


Ziet er onwijs leuk uit, je bestelde spulletjes! Vooral het gele broekje, gezellig! Ik had ook een gele of een frambozenrood broekje gewild, maar die waren potverdee uitverkocht in mijn maat
Ik ben ook wel benieuwd naar het ééndelige bikini'tje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 juli 2007 @ 21:27:54 #157
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51536258
Vandaag pakketje 2 opgehaald, pakketje 1 was nog spoorloos a.k.a. manco. En wat ziet ik net toen ik toch nog even vol goede hoop track and trace raadpleegde: Gesorteerd!!!!!

Het komt dus toch nog allemaal goed
In elk geval kan van pakketje 2 sowieso 1 jeans retour, had m in 2 maten besteld. Maar twijfel nog over die wat past. In de sales in de winkel zijn de jeans een stuk goedkoper dan deze uit de online sale. En eigenlijk was ik op zoek naar een donkere jeans ipv een lichte (het is die relaxed van 34,90 met een beetje baggy/loose fit, alhoewel ik dat reuze vind meevallen).

De rest maak ik wel foto's van als ook pakketje 1 binnen is (heeft dan toch zeker 2maanden geduurd voor ik mn spullen kreeg )
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 21:29:33 #158
163650 Greys
pi_51536324
Twee maanden!? In elk geval mooi dat het nu terecht is. Pffff wel lang zeg!

Mag ik trouwens eens heel n00berig vragen hoe jullie die leuke collages maken van wat je gekocht hebt? Is dat gewoon rechtsklik, eigenschappen, linkjes naast elkaar plakken ofzo? Het ziet er namelijk echt zo leuk uit, zo mooi alles bij elkaar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 juli 2007 @ 21:33:24 #159
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_51536468
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
Twee maanden!? In elk geval mooi dat het nu terecht is. Pffff wel lang zeg!

Mag ik trouwens eens heel n00berig vragen hoe jullie die leuke collages maken van wat je gekocht hebt? Is dat gewoon rechtsklik, eigenschappen, linkjes naast elkaar plakken ofzo? Het ziet er namelijk echt zo leuk uit, zo mooi alles bij elkaar!
Aan de link te zien heeft ze gewoon alle plaatjes opgeslagen, in 1 bestand geplakt en opnieuw geupload.
Of niet soms?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 21:37:17 #160
163650 Greys
pi_51536625
Ow Nou dan moet ik dat ook eens gaan proberen, thanks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 juli 2007 @ 21:41:27 #161
123170 alors
zlata1234
pi_51536804
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

Leuk leuk leuk Maar heb je er geen bikini onderstukje bij? Of had je die al?

We willen wel foto's zien he
en vooral van de ge-gelde wenkbrauwen
Ja dat bikinitopje is voor een vriendin, die had dus ooit wel een goede maat broekje besteld maar het bovenstukje was te klein. De goede maat was steeds uitverkocht. En toen zag ik 's morgens vroeg dat ie er weer was, dus heb ik em in mn bestelling gegooid
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 16 juli 2007 @ 21:46:04 #162
123170 alors
zlata1234
pi_51536969
Oh die plaatjes, ik doe dat als volgt:
Ik maak een print screen van het plaatje, door te drukken op de print screen knop, ook bekend als 'prt scr' oid, rechtbovenaan op je toetsenbord. Dan plak ik ze in paint waar ik het uitknip en in een nieuw paintdocument plak. Dat doe ik net zolang tot ik alles in een plaatjes heb staan en dat sla ik dat plaatje op als afbeelding, et voilà!
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 16 juli 2007 @ 21:51:15 #163
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_51537197
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:46 schreef alors het volgende:
Oh die plaatjes, ik doe dat als volgt:
Ik maak een print screen van het plaatje
Je kan de plaatjes ook gewoon opslaan door rechtermuis - opslaan te doen hoor. Scheelt uitknippen uit de screenshots
Of niet soms?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 22:05:34 #164
163650 Greys
pi_51537852
Maar dan zit er misschien veel meer wit omheen. Alors heeft ze heel mooi vlak bij elkaar geplakt.
Bij de volgende bestelling ( ) ga ik dat ook proberen!
Je vriendin zal wel blij zijn, alors, dat ze nu alsnog het goede bovenstukje heeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 juli 2007 @ 22:38:36 #165
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51539320
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef alors het volgende:

[..]

5 stuks ja

dit voor nog geen 65 euro, exclusief wenkbrauwgels he
[afbeelding]
ik heb die zwarte broek ook (en ook in het wit, al issie in het wit 1 maat kleiner :S)
en die blauwe valt zooooo klein ik kwam echt met geen mogelijk heid in 164 of 176
terwijl ik normaal echt altijd 164 heb
  maandag 16 juli 2007 @ 23:23:05 #166
123170 alors
zlata1234
pi_51541297
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef sproetjes het volgende:

[..]

ik heb die zwarte broek ook (en ook in het wit, al issie in het wit 1 maat kleiner :S)
en die blauwe valt zooooo klein ik kwam echt met geen mogelijk heid in 164 of 176
terwijl ik normaal echt altijd 164 heb
Ik vrees ook dat niet alles past, maarja ik vind ze zo leuk en goedkoop moet de gok maar wagen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51548984
Pffff...nog steeds is alles uitverkocht
pi_51549286
Toch maar geen foto's....teveel werk maar wel een photoshopje. Dat trouwens OOK veel werk was . De bleekroze trui heb ik ook nog in het zwart, maar die is uitverkocht op de site.
Ik was stomverbaasd om de bleekroze aan te treffen in mijn pakket, kon me echt niet herinneren dat ik die besteld had niet echt mijn kleur enzo. Hij gaat ook terug. Het groene topje was helaas te klein Het is van LOGG en daar is de M wel degelijk gewoon een M. En ik had dus een S-je besteld, die was dus flink te klein. Hij is ook zowat uitverkocht op de site, erg jammer.

Het spijkerrokje is in het echt veeeeeeeeeeel toffer, die heb ik trouwens gewoon in de winkel gekocht. Ook van LOGG trouwens. De bruine top was voor mijn moeder. En wat ik met dat grijze geval bovenin moet weet ik nog niet, hij was maar 5 euro Niet met een legging eronder in elk geval. Dat probeerde ik zaterdag thuis uit en toen ging mijn vriend bijkans over z'n nek "Dat ga je toch niet dragen?!?!?!?" Door de fotosoep is ie ook wat meer uitgerekt dat ie in het echt is zie ik nu.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51549364
Leuke spulletjes Syrena!

Ik zou ook wel weer willen bestellen, maar ik heb meer zin in winterkleren
pi_51549474
Ik was aan het zoeken naar m'n plaatjes en mijn vingers begonnen alweer te jeuken
Maar ik heb echt meer dan genoeg kleding. Ik heb van een vorige bestelling zelfs een broek nog helemaal niet gedragen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:49:46 #171
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51549494
Hehe eindelijk, pakket 1 is ook binnen. Zometeen even alles passen. Overigens hebben ze nu voor de 2e keer weer iets fouts geleverd. Bij lichaamsverzorging staat af en toe een setje voetscrub en creme. Maar als je het besteld krijg dus steeds een of ander setje met een vijl en zo. Soort van manicure setje. En dat heb ik dus al eens retour gestuurd en nu krijg ik het weer In de winkel is dat setje voetscrub en creme al eeuwen uitverkocht dus ik baal daar aardig van.
Maar goed de rest zal grotendeels wel goed zijn denk ik. Ik ga nu maar aan mn pas-sessie beginnen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51549813
Ik had echt een lawine van die plastic zakken bij het passen en daarna alles weer terugproppen omdat er dingen terugmoeten. En omdat ik die tic nou eenmaal heb...

Ga me zo maar eens in wat kleding hijsen en de resten terugbrengen in de winkel. En de rekening betalen.... *auw*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:30:39 #173
182751 MisterO
wispelvurig
pi_51552175
Ik ga steeds minder vaak naar de H&M. De zomercollectie voor de heren is echt waardeloos bagger dit jaar.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:35:11 #174
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51554238
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:07 schreef Syrena het volgende:
Ik had echt een lawine van die plastic zakken bij het passen en daarna alles weer terugproppen omdat er dingen terugmoeten. En omdat ik die tic nou eenmaal heb...

Ga me zo maar eens in wat kleding hijsen en de resten terugbrengen in de winkel. En de rekening betalen.... *auw*
Verschrikkelijk die zakken, meestal krijg je ze niet fatsoenlijk open en scheuren ze. Of de plakband plakt weer overal aan vast. Ze kunnen beter die zakken nemen waar de plakstrip al op zit, heel af en toe zit er wel zo een tussen en dat scheelt een hoop ergernis.

Van mijn pakket is ongeveer de helft oke, de rest nog even straks opnieuw bekijken. Een ding wat zeker terug gaat is die poederkwast met poeder ineen. Zou bruiningspoeder zijn, maar ik zie er als een zwaar verknipte lolita uit met dat spul. Alsof ik met mn gezicht in een bad met glimmende bronskleurige verf ben gevallen. Vreselijk. Wel jammer want ik had gehoopt dat ie goed was, is toch wel handig in je tas.

Heb trouwens geen foto's gemaakt, zat niks spectaculairs bij. Waren allemaal t-shirts uit de sale met v-hals en korte mouw en die lange grijze top van 5 euro die Syrena ook had. Die had ik ook in het wit. De grijze staat leuk, wit twijfel ik over. Ik zal straks nog wel wat plaatjes zoeken.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:39:13 #175
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_51554382
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef Roeji het volgende:

[..]

... Een ding wat zeker terug gaat is die poederkwast met poeder ineen. Zou bruiningspoeder zijn, maar ik zie er als een zwaar verknipte lolita uit met dat spul. Alsof ik met mn gezicht in een bad met glimmende bronskleurige verf ben gevallen. Vreselijk. Wel jammer want ik had gehoopt dat ie goed was, is toch wel handig in je tas....
Mag die dan nog wel terug als je m al gebruikt/getest hebt?
Of niet soms?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:46:34 #176
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51554614
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

Mag die dan nog wel terug als je m al gebruikt/getest hebt?
Weet ik veel, ik probeer het. Het was overigens voldoende om het dopje van dat ding af te halen, toen zaten mn handen al vol. Dat heb ik op mn gezicht geveegd en vervolgens eens met die kwast erover. Ik wil wel zien wat ik koop. En op de factuur/papieren staat niks van niet retour sturen. Als het niet kan of mag dan sturen ze m maar weer terug en gaat ie in de carnavals doos.

Accessoires mag je bij h&m ook terugsturen. Ken geen andere winkel waar dat mag. Dus ik zie wel.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:50:27 #177
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_51554733
Dan zou ik het idd gewoon proberen
Of niet soms?
pi_51555792
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:35 schreef Roeji het volgende:

[..]
Een ding wat zeker terug gaat is die poederkwast met poeder ineen. Zou bruiningspoeder zijn, maar ik zie er als een zwaar verknipte lolita uit met dat spul. Alsof ik met mn gezicht in een bad met glimmende bronskleurige verf ben gevallen. Vreselijk. Wel jammer want ik had gehoopt dat ie goed was, is toch wel handig in je tas.
Haha die heb ik inderdaad ook....is ook niet echt mijn ding hoor.
Veel te donker, en TE veel gliters zeg maar!
Maar was te lui om het terug te sturen.
pi_51560560
Nou, ik ben in Den Haag geweest hoor..met geld en zin om veel te kopen Maar niets gevonden in 3 H&M's Oftewel, het is duidelijk tijd voor de nieuwe collectie..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:16:14 #180
16715 Mylene
*schatje*
pi_51580545
pi_51581142
EINDELIJKKKKKKK!
pi_51582220
quote:
Op dit moment zijn we wegens technisch onderhoud en updates tijdelijk niet bereikbaar.

Wij zijn rond 22.00 uur weer bereikbaar.
amokaapjeeh O+
  woensdag 18 juli 2007 @ 06:09:09 #183
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_51582222
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef alors het volgende:

[..]

5 stuks ja

dit voor nog geen 65 euro, exclusief wenkbrauwgels he
[afbeelding]
Die gele broek!
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_51582298
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 06:06 schreef Coconut het volgende:

[..]
jaaa pfff dat zie ik dus ook net haha.
Zullen ze dan vandaag eindelijk de nieuwe collectie erop gaan zetten...?
Ik denk t wel aan het plaatje van schatje te zien
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:13:58 #185
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51582400
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 06:42 schreef MissJ het volgende:

[..]

jaaa pfff dat zie ik dus ook net haha.
Zullen ze dan vandaag eindelijk de nieuwe collectie erop gaan zetten...?
Ik denk t wel aan het plaatje van schatje te zien
Vandaag? Er staat morgen. Verbazingwekkend dat ze een hele dag op 'zwart' gaan met de shop.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51582953
Leuk, leuk, heb er al zin in .
pi_51583416
Door jullie hier is mijn plan voor vandaag helemaal gewijzigd. Namelijk: mijn beetje geld wat ik nu over heb na het Dour festival, uitgeven aan nieuwe (H&M) kleding.

Dat is alweer veel te lang geleden.
pi_51583767
Jeuh! .

Alleen nu kan ik niet zien wanneer m'n bestelling aankomt.... .
Karma is a fucking bitch.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:50:45 #189
123170 alors
zlata1234
pi_51584346
omg, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Van mn bestelling hou ik denk ik voor de verandering maar bar weinig Die riem en die zwarte chillbroek sowieso. Het gele vest misschien. Die kinderbroeken zijn trouwens echt voor als je geen heupen hebt, mn vriendin met maatje 34 had ze ook gepast, maar zelfs bij haar zaten ze te strak.
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 juli 2007 @ 09:56:49 #190
163650 Greys
pi_51584505


Daiiii daiiiiiiiiiii daiiiiiiiiiiii (Balki's Dance Of Joy, mochten jullie dat niet kennen, dan ben ik bij deze dus officieel oud ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51584703
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:13 schreef Roeji het volgende:

[..]

Vandaag? Er staat morgen. Verbazingwekkend dat ze een hele dag op 'zwart' gaan met de shop.
dat plaatje stond er gisteravond op...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51584758
Ze doen er wel lang over zeg...
pi_51586525
Ik wil dat het NU online komt!!
pi_51586576
Jaaaa, eindelijk nieuwe spulleeeetjes En vlak voor de stufi erop komt, dat is heel goed Als ze nu maar opschieten met die site!!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:28:16 #195
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51591343
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

dat plaatje stond er gisteravond op...
Nu nog steeds En als er nu morgen staat, dan zullen ze de rest van de dag dus wel op zwart blijven. Alhoewel ik af en toe ook te zien kreeg dat ze tot 22u bezig zijn. Ik hoop dan maar 22u vandaag.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:41:13 #196
123170 alors
zlata1234
pi_51595966
Anders duurt het toch ook nooit zolang? Mijn geduld raakt op hoor
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51600188
Dus die zomercollectie verdwijnt uit de shop? Of kan je nog wel zomerkleding kopen via de shop

Pfff...ze doen er echt lang over
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:39:24 #198
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51605155
Schiet es effe op h&m

Hoezo ongeduldig
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51607754
22.00...
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:00:36 #200
123170 alors
zlata1234
pi_51607803
Het zal morgen wel zijn... Wie gaat er nog meer zn wekker zetten?
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:30:00 #201
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51608951
Morgen in de zin van: om 12u vannacht of 8u morgenvroeg oid. Je weet t nooit met h&m
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51611018
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef alors het volgende:
Het zal morgen wel zijn... Wie gaat er nog meer zn wekker zetten?
Ik moet toch om 6.30 opstaan, dusss het 1e wat ik dan doe is mijn laptop aanzetten

Wat een hééérlijk topic is dit toch he, we zijn allemaal lotgenoten en begrijpen elkaar zo heerlijk
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51611173
Oeh. Ik hoop dat het een lelijke collectie is haha. Scheelt een hoop geld!
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:20:19 #204
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_51612893
Ik kan niet vroeg opstaan
Als de collectie morgenochtend online komt, laat dan ook wat voor mij over


* Ri-Klain misschien toch wekker zet om iets van 9 uur
Of niet soms?
pi_51617028
hmmm nog steeds niks...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51617748
Ik doe net slaperig mijn ogen open, denk 'bleeeh vroeg, ik blijf liggen', maar ineens schoot de h&m in mijn gedachten, yes!!! Ogen open, bed uitgesprongen, ren naar beneden, computer aan, duurt lang...... kijk op de site!!!!!


NIKS!!
pi_51617815
I had a signature once. It was awful.
pi_51617866
Hm is dat alles?
Die wollen jas is wel erg mooi!
pi_51617889
Nee de andere artikelen staan gewoon tussen de normale artikelen in nu. Staat heel erg veel nieuws op, maar ik vind het allemaal nog te duur Die rode pumps zijn wel mooi trouwens
I had a signature once. It was awful.
pi_51617890
Ohnee er staan wel meer dingen op!! Mijn mandje wordt ondertussen volgegooid...


Rode pumps, even kijken!
pi_51618155
Ligt dat spul nu ook al in de winkels?

Edit: binnen 2 minuten zitten er al 3 dingen in mijn mandje

[ Bericht 67% gewijzigd door Koningin op 19-07-2007 09:11:43 ]
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:14:42 #212
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51618336
Ik vind het feit dat we dit jaar blijkbaar geen zomer hebben een goede reden om gewoon alvast najaarskleding te bestellen
pi_51618346
Mooi .
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:17:05 #214
16715 Mylene
*schatje*
pi_51618393
Voor het geval dat het allemaal niet meer op voorraad is kun je beter nu bestellen.
pi_51618449
Wil ik afrekenen, is er een technische fout
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:20:53 #216
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51618478
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:19 schreef Lollifant het volgende:
Wil ik afrekenen, is er een technische fout
Had ik ook, toen ik de kortingscodes verwijderde lukte het wel. Misschien bij jou ook het geval?
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:22:27 #217
16715 Mylene
*schatje*
pi_51618504
Die lange 100% suède handschoenen zijn ook mooi zeg. Alleen de kleur is iets minder.

Die autohandschoenen met gespje heb ik in m'n mandje gedaan.

Verder gaat kijken .
pi_51618549
Ik gok op de winkel vanavond, want al mijn stukken zijn pas half augustus leverbaar.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:29:25 #219
123170 alors
zlata1234
pi_51618643
dit is echt niet goed voor mijn bankrekening, dat weet ik nu al
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51618742
Die paarse jas vind ik wel erg leuk, jammer dat ik al een winterjas heb....
I had a signature once. It was awful.
pi_51618756
Hmm, ze hebben er wel een zootje van gemaakt met de bestellingen zeg. Ik had aardig wat staan dat pas eind augustus geleverd zou worden.Wil ik nu wat nieuwe dingen toevoegen, is mijn bestelling ineens onderweg, maar wel met een erg lage waarde, dus alles wat later geleverd zou worden, dat hebben ze er gewoon uitgegooid denk ik.
pi_51618781
Ik had mijn mandje aardig vol, maar ik ga toch maar eerst in de winkel kijken straks!
Dit wil ik allemaal hebben:




















maar dan in het zwart



  donderdag 19 juli 2007 @ 09:39:30 #223
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51618847
bij mij is mijn openstaande bestelling ook ineens weg. Niet verzonden, niks. Kan ik gvd wéér gaan bellen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:50:32 #224
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51619080
Vraagje, onderstaande bedragen opgeteld zijn toch 45,71??
7,90
29,90
7,90
0,01

Waarom moet ik volgens h&m dan 55,61 betalen?
Nieuwe tactiek om winst te maken
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51619184
0,01???
I had a signature once. It was awful.
pi_51619390
He ja, nu je het zegt, bij mij klopt er ook niks van het totaalbedrag.Volgens mij is het systeem echt van slag, ik ga deze bestelling nu maar niet afronden. Dan alles maar even op het verlanglijstje zetten.
pi_51620020
Technische fout
Trouwens, is een van de modellen (blond kort haar, vooral bij divided) niet een model van make me a supermodel?

Edit: haha, het gaat niet helemaal goed daar. Kom ik erdoor, heeft ie van elk artikel er 6 instaan, opeens een bestelling van dik 300 euro

[ Bericht 39% gewijzigd door Addict89 op 19-07-2007 10:37:16 ]
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:37:29 #228
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51620228
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:54 schreef zoeperzazke het volgende:
0,01???
Is van die gratis set wat je nu kunt krijgen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51620437
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:37 schreef Roeji het volgende:

[..]

Is van die gratis set wat je nu kunt krijgen.
0,01 is niet gratis maar wat voor set? *gaat kijken*
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:50:01 #230
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_51620576
Hmm zo vluchtig te zien (duidelijk niet om 9 uur opgestaan ) zit er niet veel voor mij bij. Stiekem ben ik daar wel blij om, ik kan al mn geld goed gebruiken voor mn vakanties.
Vooral veel basics (die ik al heb) of dingen die niet mijn smaak zijn. Wel fijn om weer eens tussen nieuwe dingen te snuffelen. Meestal na 10 keer naar t zelfde kijken bestel ik t ineens toch

Maar waar is die leuke groene lange trui uit de campagnefotos van een tijdje terug??? Ik hoop wel dat ie nog komt
Of niet soms?
pi_51621132
Pfff...dus die ene zwembroek die steeds was uitverkocht kan ik nu niet meer bestellen?

Zomer is nog niet eens voorbij
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2007 @ 11:25:49 #232
163650 Greys
pi_51621490
Ik heb nog helemaal geen zin naar winterkleren te kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51621571
Zit voor mij ook niet zo superveel tussen geloof ik. Alleen jeans, een supermooie trui, shirtje en dat gratis setje. Leren jas vind ik ook mooi, maar die is me nog iets te duur.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51622409
Godver neeeeeeeeeee! Volgens mij hebben ze m'n blouse uit m'n bestelling getieft!

[ Bericht 4% gewijzigd door Chanty87 op 19-07-2007 12:02:41 ]
pi_51623416
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:50 schreef Ri-Klain het volgende:
Hmm zo vluchtig te zien (duidelijk niet om 9 uur opgestaan ) zit er niet veel voor mij bij. Stiekem ben ik daar wel blij om, ik kan al mn geld goed gebruiken voor mn vakanties.
Vooral veel basics (die ik al heb) of dingen die niet mijn smaak zijn. Wel fijn om weer eens tussen nieuwe dingen te snuffelen. Meestal na 10 keer naar t zelfde kijken bestel ik t ineens toch

Maar waar is die leuke groene lange trui uit de campagnefotos van een tijdje terug??? Ik hoop wel dat ie nog komt
Dat heb ik gelukkig ook. Kan het me voorlopig ook niet veroorloven. Heb nog een rekening open staan haha :p
pi_51623449
Kwam al op bijna 200 euro uit...
Misschien beter nog ff wachten, t is niet dat ik die kleren nu al nodig heb ofzo... maarja ze zijn wel leuk, straks zijn ze op... mhhhhhhhhhh
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:33:39 #237
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51623475
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef Chanty87 het volgende:
Godver neeeeeeeeeee! Volgens mij hebben ze m'n blouse uit m'n bestelling getieft!
Welkom bij de club Ik heb daarstraks gebeld en het probleem blijkt dus veelvuldig voor te komen. Oude artikelen zijn nu niet meer te bestellen door ons. Ze ging proberen of zij de artikelen wel nog kon bestellen voor me. Ik wacht op een telefoontje of het wel of niet gelukt is. Aangezien ik lichtelijk pislink ervan word hoop ik voor haar dat het lukt, ik weet nl niet of ik me wel kan inhouden als blijkt dat t niet meer besteld kan worden. Ben het nu echt zat al dat gekloot met die bestellingen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:36:10 #238
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51623547
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Kwam al op bijna 200 euro uit...
Misschien beter nog ff wachten, t is niet dat ik die kleren nu al nodig heb ofzo... maarja ze zijn wel leuk, straks zijn ze op... mhhhhhhhhhh
Wow nee deze reis zit er maar weinig bij wat ik echt leuk vind. Paar truien/tops en een jeans. Heb nu dan ook alleen die jeans besteld en 2 aanbieding tops/tunieks. Oh en de gratis set, die is erg leuk.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51623723
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:33 schreef Roeji het volgende:

[..]

Welkom bij de club Ik heb daarstraks gebeld en het probleem blijkt dus veelvuldig voor te komen. Oude artikelen zijn nu niet meer te bestellen door ons. Ze ging proberen of zij de artikelen wel nog kon bestellen voor me. Ik wacht op een telefoontje of het wel of niet gelukt is. Aangezien ik lichtelijk pislink ervan word hoop ik voor haar dat het lukt, ik weet nl niet of ik me wel kan inhouden als blijkt dat t niet meer besteld kan worden. Ben het nu echt zat al dat gekloot met die bestellingen.
Dat was dus die felrode blouse, ik vond die ene die ik al had net iets te klein dus had ik een 36 besteld (die nu dus eruit is geflikkerd) en de 34 retour gedaan... Ik ga zo ook bellen, dit vind ik dus echt niet tof.
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:43:34 #240
123170 alors
zlata1234
pi_51623763
Nou heb ook maar besteld. Ik stuur van de bestelling die ik net gekregen heb toch bijna alles terug.
Die gestippelde tuniek, een donkergrijs shirt met lange mouwen, een wit vest met wijde mouwen en dat gratis zwarte set. Samen iets meer dan 50 euro inc. verzendkosten. Best goed van mezelf, want zo'n lage bestelling heb ik in geen tijden meer gehad.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51623891
D'r staat mooi spul op voor mannen! Leren jack ziet er leuk uit.
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:48:42 #242
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51623895
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:42 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Dat was dus die felrode blouse, ik vond die ene die ik al had net iets te klein dus had ik een 36 besteld (die nu dus eruit is geflikkerd) en de 34 retour gedaan... Ik ga zo ook bellen, dit vind ik dus echt niet tof.
Ik vind het echt geen stijl meer hoe ze met de klanten/bestellingen omgaan. Het wordt tijd dat ze eens wakker geschud worden, denk ik. Maar ja, een beetje gaan rellen tegen de klantenservice zal weinig zin hebben. En niet meer bestellen is moeilijk vol te houden en als ik daar de enige in ben, interesseerd t ze toch niet.
Ik weet dus niet hoe het aan ze duidelijk te maken dat dit werkelijk geen service is (oke het zeggen, maar dan zeg je het tegen zo'n medewerker van de klantenservice die er vermoedelijk toch niks mee doet).
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51624583
*belt*

Teringzooi Mag ik dus regelmatig naar hun gaan bellen om te vragen of er eentje retour is gegaan of zelf in de winkel kijken, waar mijn maat dus vrijwel altijd is uitverkocht of ik kan het artikel gewoon niet vinden. Heel fijn
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:16:22 #244
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51624652
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Chanty87 het volgende:
*belt*

Teringzooi Mag ik dus regelmatig naar hun gaan bellen om te vragen of er eentje retour is gegaan of zelf in de winkel kijken, waar mijn maat dus vrijwel altijd is uitverkocht of ik kan het artikel gewoon niet vinden. Heel fijn
wat zocht je precies?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51624905
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:16 schreef Roeji het volgende:

[..]

wat zocht je precies?


Het rode blousje, maat 36 (34 vond ik net iets te klein)...

Had ik eindelijk iets dat bij m'n rode pumps past...
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:25:43 #246
123170 alors
zlata1234
pi_51624933
tsss belachelijk zeg. Ze kunnen dat toch wel zelf doen, gewoon zo'n blousje achterhouden voor jou? Waarom moet jij er steeds naartoe bellen als t jouw fout niet is?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51625500
Ik hoor iedereen over een gratis setje?
Ik heb die nergens gezien hoor????
pi_51625584
heb t al gevonden, zit erbij
pi_51625656
Toch voor bijna 200 euro besteld...

Zitten ook nog 2 truien voor mn vriendje bij, dus dan is het niet zo erg toch
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:18:45 #251
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_51626663
Ik kan niks bestellen...krijg steeds technische fout. Kan dat door de kortingscode's komen?
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:20:06 #252
123170 alors
zlata1234
pi_51626710
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:18 schreef Klare het volgende:
Ik kan niks bestellen...krijg steeds technische fout. Kan dat door de kortingscode's komen?
ja, die willen idd niet
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:53:48 #253
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51627498
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:24 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het rode blousje, maat 36 (34 vond ik net iets te klein)...

Had ik eindelijk iets dat bij m'n rode pumps past...
Ah oke, ik heb hier wel een framboze rode blouse liggen (die retour moet) met korte kapmouwtjes, maar das maat 44. Zal een beetje te groot gaan worden
Jammer dat je er nu achteraan moet gaan. Ik ben nog altijd niet teruggebeld. Dus ik ga ervan uit dat ik ook kan fluiten naar mn spullen. alhoewel al de hele tijd mn bestelling (die van vanmorgen dus) op in behandeling staat (dus niet dat ie al bij verzonden staat, dat weer niet).
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2007 @ 15:00:44 #254
163650 Greys
pi_51627689
Ik geloof dat ik nog wel even wacht met bestellen als ik het zo hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:09:08 #255
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51627926
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik nog wel even wacht met bestellen als ik het zo hoor
de nieuwe bestelling gaat goed. Oude openstaande bestellingen zijn spoorloos.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2007 @ 15:12:18 #256
163650 Greys
pi_51628021
Euh, ook de bestellingen van vóór deze nieuwe collectie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:14:19 #257
123170 alors
zlata1234
pi_51628099
quote:
Om 15.30 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.

Ben je bezig met het bestellen van artikelen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.

We bedanken je voor je begrip!

Wij zijn rond 15.40 uur weer bereikbaar.
okay dan..
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51628322
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:12 schreef Greys het volgende:
Euh, ook de bestellingen van vóór deze nieuwe collectie?
Juist die toch?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:39:28 #259
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51628908
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:12 schreef Greys het volgende:
Euh, ook de bestellingen van vóór deze nieuwe collectie?
ja die bedoel ik. althans bij mijzelf is dat dus en op de klantenservice waren er ook al meerdere telefoontjes van binnengekomen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51629054
Bij heel veel dingen is het trouwens zo dat het model een kleur shirtje aan heeft en als je er dan op klikt er alleen zwart en wit zijn
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2007 @ 17:10:49 #261
163650 Greys
pi_51631818
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:21 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Juist die toch?
Oh sorry, dan begreep ik het helemaal verkeerd hiervoor... ik dacht dat de eerste paar bestellingen van de nieuwe collectie fout waren gegaan en verdwenen waren, maar dit is nog veel erger
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:13:28 #262
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51631897
Eindelijk een reactie van de klantenservice. Totaal niks aan, maar goed het is tenminste een reactie/teken van leven:

Bedankt voor je e-mail. Wegens werkzaamheden aan het computersysteem ivm de seizoenswisseling is het op dit moment niet mogelijk de bestelling te verwerken. Zodra het systeem weer werkt vandaag of morgen zullen we de bestelling voor je plaatsen. Controleer via onze website dit weekend maar even of het erin staat.

Voor verdere vragen kun je altijd contact opnemen met 0900-1988.

Met vriendelijke groet
H&M Klantenservice
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51632417
Ik ga echt ZO niks bestellen Echt Niet!

oooooh dat gratis setje is wel tof. En de schoenen. En en en en....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51633015





Oh ja, het is een skibroek (voorhet geval dat je dat niet meteen zag).
pi_51633228
Dat soort broeken waren vroeger in.
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:59:28 #266
123170 alors
zlata1234
pi_51636694
Hmmm, naast een artikel staan vaak onder van die plaatjes met een artikel en heel soms "geen afbeelding beschikbaar", toen ik daar voor de grap op klikte kreeg ik deze jas er ineens voor. Maar bij outdoorkleding staat ie niet..


ook in zwart en camel.

ik ga nog ff kijken of ik meer van dat soort dingen kan vinden..
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:05:04 #267
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51636864
Hoerige KUT H&M.. zie ik eindelijk mooie zwarte ballerina's.. gaat 't maar tot fucking maat 40 . We zijn fucking Nederlandse vrouwen inclusief grote voeten hier .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:13:37 #268
123170 alors
zlata1234
pi_51637130
En ja hoor nog een blousje..



ook in beige wit en zwart

meer kan ik zo niet vinden..
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:17:16 #269
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_51637255
Lang leven spion alors

Wel gek dat ze 'geheime' dingen hebben. Zou t expres zijn? Of een foutje?

edit: je kan ze btw vinden als je naar dit jurkje gaat:


en dan rechtsboven staat de jas, en bij 'geen afbeelding' is de blouse

[ Bericht 39% gewijzigd door Ri-Klain op 19-07-2007 20:30:45 ]
Of niet soms?
pi_51637728
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:05 schreef Debsterr het volgende:
Hoerige KUT H&M.. zie ik eindelijk mooie zwarte ballerina's.. gaat 't maar tot fucking maat 40 . We zijn fucking Nederlandse vrouwen inclusief grote voeten hier .
Het is wel een vrij grote maat 40 bij de H&M..dus misschien dat je het kan proberen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:42:48 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51638250
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:30 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Het is wel een vrij grote maat 40 bij de H&M..dus misschien dat je het kan proberen.
Ik zit tegen 42 aan . Dus ben bang dat dat niks wordt .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:42:53 #272
123170 alors
zlata1234
pi_51638253
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:17 schreef Ri-Klain het volgende:
Lang leven spion alors

Wel gek dat ze 'geheime' dingen hebben. Zou t expres zijn? Of een foutje?

edit: je kan ze btw vinden als je naar dit jurkje gaat:
[afbeelding]

en dan rechtsboven staat de jas, en bij 'geen afbeelding' is de blouse
Ik heb geen idee, dat bousje staat trouwens ook bij 55 dingen zag ik net. Maar de jas ik iig verder nergens vinden.

Ik denk dat het een foutje is...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_51638319
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik zit tegen 42 aan . Dus ben bang dat dat niks wordt .
Hm, dan wordt het wat moeilijker ja.. ik zit zo rond de 41 en toen ging 40 van de H&M wel prima.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:46:25 #274
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51638397
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:44 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Hm, dan wordt het wat moeilijker ja.. ik zit zo rond de 41 en toen ging 40 van de H&M wel prima.
Nou ja, zodra ik weer geld heb ga ik wel 'ns kijken of ik ze bestel .

Vraagje trouwens: ik moest laatst een bedrag al betalen bij het afhalen van m'n pakket. Alleen; dat wat retour is gegaan is minder waard dan wat ik betaald heb! Hoe gaan ze dit fiksen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_51639695
Ben net thuis van het werk, heeft iemand deze trui tussen het nieuwe spul gezien?? Ik wil die hebben

  donderdag 19 juli 2007 @ 21:36:15 #276
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_51640146
Ik vind de nieuwe collectie voor vrouwen niet echt geweldig....

Maar voor mijn dochtertje heb ik al weer zulke leuke spulletjes gezien .

Gaat het geld niet aan mij op, dan wel aan mijn dochter .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_51641724
Zijn er al nieuwe kortingscodes gesignaleerd eigenlijk?
Ik ben helemaal weg van alweer een leuke collectie Hello Kitty artikelen.
De rest doet me nu nog iets te 'winters' aan met dit zomerweer.
pi_51642449
OMG ik probeer te bestellen met een kortingscode (waardebon), lukt niet... nog een keer en nog een keer geprobeerd en daarna de kortingscode maar weggehaald... sta ik in de laatste stap van men bestelling, staat alles er 4x in

Ej leuk! ze hebben nu ook producten als een face wash en zo specifiek voor mannen...

en horloges... nu nog kekke schoenen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51642604
Kun je waardebonnen ook digitaal inwisselen dan?? Ik heb met kerst een bon van 50 euro gekregen maar ik ben sindsiden niet meer in een H&M geweest...
I had a signature once. It was awful.
pi_51642681
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Kun je waardebonnen ook digitaal inwisselen dan?? Ik heb met kerst een bon van 50 euro gekregen maar ik ben sindsiden niet meer in een H&M geweest...
Neej ik heb eens een 'het-spijt-ons-dat-we-jou-iets-verkeerds-hebben-toegestuurd' bon gehad voor 5 euro korting
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51643108


Aaahrg, ik ben zo weg van dit bloesje .
Maar ik ga nog niks bestellen, nog niet, nog niet ..... mss toch maar wel .
pi_51645753
Uit de mysterieuze "Geen afbeelding beschikbaar" collectie:


Zwart: 21-8669


Zwart: 79-4586
Chocoladebruin: 79-4578
pi_51645898
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef Addict89 het volgende:
Bij heel veel dingen is het trouwens zo dat het model een kleur shirtje aan heeft en als je er dan op klikt er alleen zwart en wit zijn
Ja, bij die truien liggen ook leggings in alle kleuren van de regenboog, klik je er op, kun je alleen een zwarte bestellen Terwijl er toch echt een supertoffe donkerturquoise bij zit ffs!

Toch maar weer eens besteld:












(rok)
pi_51646139
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef parselmouth het volgende:
Toch maar weer eens besteld:

Dit doet me een beetje denken aan een sekte gewaad of zo...

sorry
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 00:08:50 #285
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_51646235
Ja, maar die jurkjes vallen niet als gewaden Gewoon strak langs je lichaam bij je taille en dan loopt ie uit
pi_51649008
Oh nee!
De wintercollectie in de online shop... Ik moet mezelf echt inhouden op niet meteen te gaan bestellen

Wat is de levertijd van de nieuwe collectie...?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 02:06:00 #287
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_51649027
quote:
Normaal gesproken ontvang je je artikelen ruim een week nadat we je bestelling hebben ontvangen. Tijdens het hoogseizoen kan het iets langer duren. We verwerken en leveren alle bestellingen in volgorde van binnenkomst.
pi_51649080
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:06 schreef Plasterk het volgende:
< 1 week
Ervaringsdeskundige?
pi_51649104
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:06 schreef Plasterk het volgende:

[..]
Lezen kan ik zelf ook wel.

En als je ooit iets besteld zou hebben in de online shop had je geweten dat de levertijden soms verbazingwekkend lang kunnen zijn.
In dit geval zou dat juist positief zijn.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 02:14:08 #290
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_51649143
Ik ken mensen die het redelijk op tijd in huis hadden.
pi_51649205
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:14 schreef Plasterk het volgende:
Ik ken mensen die het redelijk op tijd in huis hadden.
Ja ik had mijn bestellingen ook redelijk op tijd in huis.
Maar het verschilt wel dat als je in mei bestelt, een deel begin juni geleverd wordt en een deel half juli.

Ook qua betaling enzo is dat wel handig om even te weten.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 02:24:50 #292
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_51649258
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:19 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Ja ik had mijn bestellingen ook redelijk op tijd in huis.
Maar het verschilt wel dat als je in mei bestelt, een deel begin juni geleverd wordt en een deel half juli.

Ook qua betaling enzo is dat wel handig om even te weten.
half juli had ik niet gepikt
pi_51650612
Ik wou een truitje (met korte mouwen) bestellen, die was pas eind september leverbaar. Nee daar heb je wat aan.
pi_51650699
Gisteravond besteld, nu al in behandeling.
Ik wilde er nog wat spulletjes in doen, maar ach
pi_51650808
Ook in behandeling, das rap.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51650871
Eerst deel van mn bestelling is ookal in behandeling genomen (gister besteld) ¤ 157,20....
(en dat is het eerste deel nog maar )

Ik hoop echt dat er stomme dingen bij zitten, dan is het nog wel te doen, hihi.
pi_51650992
Ik heb nu toch ook maar wat besteld haha.

Onder andere deze jas:


Ik hoop dat ie leuk is, want ik ben altijd zo moeilijk met winterjassen.
pi_51651463
Ik ben gister in de winkel geweest, maar daar was helaas nog niets van de nieuwe collectie te zien. Jammer genoeg.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:11:39 #299
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51656334
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nou ja, zodra ik weer geld heb ga ik wel 'ns kijken of ik ze bestel .

Vraagje trouwens: ik moest laatst een bedrag al betalen bij het afhalen van m'n pakket. Alleen; dat wat retour is gegaan is minder waard dan wat ik betaald heb! Hoe gaan ze dit fiksen .
De vraag nogmaals .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:38:14 #300
123170 alors
zlata1234
pi_51657292
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De vraag nogmaals .
Terugstorten? Ik denk dat je ze anders even moet mailen
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:41:21 #301
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51657402
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef alors het volgende:

[..]

Terugstorten? Ik denk dat je ze anders even moet mailen
Heb ik inderdaad maar gedaan, want het pakket wat ik begin juli retour heb gestuurd staat nog steeds niet bij de retourzendingen . Echt he, dat is zooooo vermoeiend aan online shoppen bij de H&M, der klopt nooit geen reet van!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')