ja, die willen idd nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:18 schreef Klare het volgende:
Ik kan niks bestellen...krijg steeds technische fout. Kan dat door de kortingscode's komen?
Ah oke, ik heb hier wel een framboze rode blouse liggen (die retour moet) met korte kapmouwtjes, maar das maat 44. Zal een beetje te groot gaan wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het rode blousje, maat 36 (34 vond ik net iets te klein)...
Had ik eindelijk iets dat bij m'n rode pumps past...
de nieuwe bestelling gaat goed. Oude openstaande bestellingen zijn spoorloos.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik nog wel even wacht met bestellen als ik het zo hoor
okay dan..quote:Om 15.30 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.
Ben je bezig met het bestellen van artikelen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.
We bedanken je voor je begrip!
Wij zijn rond 15.40 uur weer bereikbaar.
Juist die toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:12 schreef Greys het volgende:
Euh, ook de bestellingen van vóór deze nieuwe collectie?
ja die bedoel ik. althans bij mijzelf is dat dus en op de klantenservice waren er ook al meerdere telefoontjes van binnengekomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:12 schreef Greys het volgende:
Euh, ook de bestellingen van vóór deze nieuwe collectie?
Oh sorry, dan begreep ik het helemaal verkeerd hiervoor... ik dacht dat de eerste paar bestellingen van de nieuwe collectie fout waren gegaan en verdwenen waren, maar dit is nog veel ergerquote:
Het is wel een vrij grote maat 40 bij de H&M..dus misschien dat je het kan proberen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:05 schreef Debsterr het volgende:
Hoerige KUT H&M.. zie ik eindelijk mooie zwarte ballerina's.. gaat 't maar tot fucking maat 40. We zijn fucking Nederlandse vrouwen inclusief grote voeten hier
.
Ik zit tegen 42 aanquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:30 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Het is wel een vrij grote maat 40 bij de H&M..dus misschien dat je het kan proberen.
Ik heb geen idee, dat bousje staat trouwens ook bij 55 dingen zag ik net. Maar de jas ik iig verder nergens vinden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:17 schreef Ri-Klain het volgende:
Lang leven spion alors![]()
Wel gek dat ze 'geheime' dingen hebben. Zou t expres zijn? Of een foutje?![]()
edit: je kan ze btw vinden als je naar dit jurkje gaat:
[afbeelding]
en dan rechtsboven staat de jas, en bij 'geen afbeelding' is de blouse![]()
Hm, dan wordt het wat moeilijker ja.. ik zit zo rond de 41 en toen ging 40 van de H&M wel prima.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zit tegen 42 aan. Dus ben bang dat dat niks wordt
.
Nou ja, zodra ik weer geld heb ga ik wel 'ns kijken of ik ze bestelquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:44 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hm, dan wordt het wat moeilijker ja.. ik zit zo rond de 41 en toen ging 40 van de H&M wel prima.
Neej ik heb eens een 'het-spijt-ons-dat-we-jou-iets-verkeerds-hebben-toegestuurd' bon gehad voor 5 euro kortingquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Kun je waardebonnen ook digitaal inwisselen dan?? Ik heb met kerst een bon van 50 euro gekregen maar ik ben sindsiden niet meer in een H&M geweest...
Ja, bij die truien liggen ook leggings in alle kleuren van de regenboog, klik je er op, kun je alleen een zwarte bestellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef Addict89 het volgende:
Bij heel veel dingen is het trouwens zo dat het model een kleur shirtje aan heeft en als je er dan op klikt er alleen zwart en wit zijn![]()
Dit doet me een beetje denken aan een sekte gewaad of zo...quote:
quote:Normaal gesproken ontvang je je artikelen ruim een week nadat we je bestelling hebben ontvangen. Tijdens het hoogseizoen kan het iets langer duren. We verwerken en leveren alle bestellingen in volgorde van binnenkomst.
Lezen kan ik zelf ook wel.quote:
Ja ik had mijn bestellingen ook redelijk op tijd in huis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:14 schreef Plasterk het volgende:
Ik ken mensen die het redelijk op tijd in huis hadden.
half juli had ik niet gepiktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:19 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ja ik had mijn bestellingen ook redelijk op tijd in huis.
Maar het verschilt wel dat als je in mei bestelt, een deel begin juni geleverd wordt en een deel half juli.
Ook qua betaling enzo is dat wel handig om even te weten.![]()
De vraag nogmaalsquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, zodra ik weer geld heb ga ik wel 'ns kijken of ik ze bestel.
Vraagje trouwens: ik moest laatst een bedrag al betalen bij het afhalen van m'n pakket. Alleen; dat wat retour is gegaan is minder waard dan wat ik betaald heb! Hoe gaan ze dit fiksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |