Ik moet toch om 6.30 opstaan, dusss het 1e wat ik dan doe is mijn laptop aanzettenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef alors het volgende:
Het zal morgen wel zijn... Wie gaat er nog meer zn wekker zetten?
Had ik ook, toen ik de kortingscodes verwijderde lukte het wel. Misschien bij jou ook het geval?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:19 schreef Lollifant het volgende:
Wil ik afrekenen, is er een technische fout
Is van die gratis set wat je nu kunt krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:54 schreef zoeperzazke het volgende:
0,01???
0,01 is niet gratisquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:37 schreef Roeji het volgende:
[..]
Is van die gratis set wat je nu kunt krijgen.
Dat heb ik gelukkig ook. Kan het me voorlopig ook niet veroorloven. Heb nog een rekening open staan haha :pquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:50 schreef Ri-Klain het volgende:
Hmm zo vluchtig te zien (duidelijk niet om 9 uur opgestaan) zit er niet veel voor mij bij. Stiekem ben ik daar wel blij om, ik kan al mn geld goed gebruiken voor mn vakanties.
Vooral veel basics (die ik al heb) of dingen die niet mijn smaak zijn. Wel fijn om weer eens tussen nieuwe dingen te snuffelen. Meestal na 10 keer naar t zelfde kijken bestel ik t ineens toch![]()
Maar waar is die leuke groene lange trui uit de campagnefotos van een tijdje terug???Ik hoop wel dat ie nog komt
![]()
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef Chanty87 het volgende:
Godver neeeeeeeeeee! Volgens mij hebben ze m'n blouse uit m'n bestelling getieft!![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Kwam al op bijna 200 euro uit...
Misschien beter nog ff wachten, t is niet dat ik die kleren nu al nodig heb ofzo... maarja ze zijn wel leuk, straks zijn ze op... mhhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:33 schreef Roeji het volgende:
[..]
Welkom bij de clubIk heb daarstraks gebeld en het probleem blijkt dus veelvuldig voor te komen. Oude artikelen zijn nu niet meer te bestellen door ons. Ze ging proberen of zij de artikelen wel nog kon bestellen voor me. Ik wacht op een telefoontje of het wel of niet gelukt is. Aangezien ik lichtelijk pislink ervan word hoop ik voor haar dat het lukt, ik weet nl niet of ik me wel kan inhouden als blijkt dat t niet meer besteld kan worden. Ben het nu echt zat al dat gekloot met die bestellingen.
![]()
Ik vind het echt geen stijl meer hoe ze met de klanten/bestellingen omgaan. Het wordt tijd dat ze eens wakker geschud worden, denk ik. Maar ja, een beetje gaan rellen tegen de klantenservice zal weinig zin hebben. En niet meer bestellen is moeilijk vol te houden en als ik daar de enige in ben, interesseerd t ze toch niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was dus die felrode blouse, ik vond die ene die ik al had net iets te klein dus had ik een 36 besteld (die nu dus eruit is geflikkerd) en de 34 retour gedaan... Ik ga zo ook bellen, dit vind ik dus echt niet tof.
wat zocht je precies?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Chanty87 het volgende:
*belt*
TeringzooiMag ik dus regelmatig naar hun gaan bellen om te vragen of er eentje retour is gegaan of zelf in de winkel kijken, waar mijn maat dus vrijwel altijd is uitverkocht of ik kan het artikel gewoon niet vinden. Heel fijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |