Aww thanksquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dame, ik MOEST even melden dat je een schitterend figuurtje hebt. Mooie verhoudingen![]()
* SHE denkt met weemoed terug aan 10 jaar terug![]()
Ik heb 7384 kunnen gebruiken.. Bedankt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:35 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Volgens mij was 7384 = 25% korting op een artikel
En 7442 is 10 euro korting
Ja hoor, het was een heel flauw vrijdagavond-grapjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:21 schreef loehoes het volgende:
[..]
Hehe, hij vond ze prachtig.![]()
Ik neem aan dat je begrijpt dat die in mijn kast eindigen
Anders kun je altijd nog naar Leeuwarden rijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, het was een heel flauw vrijdagavond-grapje![]()
(Heb te vaak Lollipop van Mika geluisterd, daar word ik vervelend van)
Ik heb zin om morgen in Zoetermeer het jurkje te gaan halen
Hopen dat ze niet vanavond ineens allemaal verkocht zijn :0
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog naar Leeuwarden rijdendaar hingen er nog wel een stuk of 10
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:10 schreef Greys het volgende:
MissJ, het is gelukt hoor!!! En zelfs nog beter dan ik gedacht had, want er was nu een maat 38 en die zat nog beter dan 40! En dat voor maar 5,--!!! Ik ben helemaal blij! Van blijdschap heb ik ook nog een rokje in datzelfde streepjes stofje gekochtEn nog een wit shirtje met een wijde hals. Je had gelijk, het was heel verleidelijk allemaal. Ach, via internet was het jurkje 14,95 en nu 5,-- dus voor de rest kon ik mooi dat rokje en shirtje kopen
en? Al besloten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]
En de Madonna kimono. Weet nog niet of ik 'm ga houden,
Ergens op de teletekst van Net5 is dat terug te vinden!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef Greys het volgende:Addict. Er is toch vast wel ergens koopzondag morgen?
Ja, in Den Haag gelukkig. Was ook al de planningquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef Greys het volgende:Addict. Er is toch vast wel ergens koopzondag morgen?
Leuk, vooral die groene!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:06 schreef Greys het volgende:
[afbeelding] Tadaaaaaaaaaa. Nu 19,95 per paar(En ze hebben ook veel ballerina's in de uitverkoop!).
[afbeelding]
[afbeelding]
En het is wel een beeeeeeetje ontopic, want ze passen heel leuk bij mijn groene capribroekje van H&M enzo
Totale waarde moet minimaal 19 euro zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:11 schreef MissJ het volgende:
7384 Korting 0 Ongeldig, waarde van de artikelen is te laag
Vreemd... was een artikel van 19,95..
Die 25% kan je toch voor alles gebruiken, hoeft toch niet een minimum bedrag te zijn??
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is 19,95 toch echt meer dan die minimaal 19 euro?quote:Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Totale waarde moet minimaal 19 euro zijn.
Pfff...wordt die shop alleen doordeweeks bijgevuld...alles is nog steeds uitverkocht![]()
Ook na de korting moet de totale waarde minimaal 19 euro zijn hequote:Op zondag 15 juli 2007 10:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is 19,95 toch echt meer dan die minimaal 19 euro?![]()
Stomme h&m!
Ah ok, dan weet ik dus nu waarom ie niet op pakt op dat ene artikel van 19,95quote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ook na de korting moet de totale waarde minimaal 19 euro zijn he![]()
Had je maar een artikel besteld van 19.95?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ah ok, dan weet ik dus nu waarom ie niet op pakt op dat ene artikel van 19,95![]()
Ligt er maar net aan waar de site van de H&M zin in heeftquote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ook na de korting moet de totale waarde minimaal 19 euro zijn he![]()
Ik zit al weken op de zwarte maat s te azen, maar ik grijp steeds misquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:21 schreef Addict89 het volgende:
@Greys:
[afbeelding]
DezeOnline praktisch altijd uitverkocht, behalve de L en M, maar die zakken bij iedereen enorm af.
Ik heb die, zijn van die panty-leggings. Schijnen dus lichtjes door, als een dikke panty dus. Zitten wel fijn, lengte is ook normaal en de breedte viel dacht ik ook normaal. Ik kan het kartonnetje met de maat even niet meteen meer vinden. Ik dacht dat ik M had gepakt voor die. Normaal heb ik 40-42 in broeken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand hoe de leggings vallen? De zwarte 3/4 met twee in een pakje?
Dan zou ik toch een winkel in lopen, een week of 2 geleden lagen die er nog volop. In maastricht tenminste en heerlen dacht ik dat ze ze ook nog hadden. Hoe het nu na de veldslag van de sales is, dat weet ik nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zit al weken op de zwarte maat s te azen, maar ik grijp steeds mis
Mooi, dan neem ik ze volgende keer toch maar meequote:Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik heb die, zijn van die panty-leggings. Schijnen dus lichtjes door, als een dikke panty dus. Zitten wel fijn, lengte is ook normaal en de breedte viel dacht ik ook normaal. Ik kan het kartonnetje met de maat even niet meteen meer vinden. Ik dacht dat ik M had gepakt voor die. Normaal heb ik 40-42 in broeken.
Ik zie ze al weken niet meer hangen helaasquote:Dan zou ik toch een winkel in lopen, een week of 2 geleden lagen die er nog volop. In maastricht tenminste en heerlen dacht ik dat ze ze ook nog hadden. Hoe het nu na de veldslag van de sales is, dat weet ik niet
Ik ben zoo benieuwd naar mijn wenkbrauwgelsquote:Op maandag 16 juli 2007 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Het mag effe duren, maar dan heb je ook wat!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |