abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:31:09 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50198908
De opvolger van: Transfergeruchten #76. Einde seizoen.

Wat gebeurt er komende zomer met Wesley Sneijder, Kenneth Perez, Ryan Babel, Klaas Jan Huntelaar, Tom de Mul, Alex Rodrigo Dias da Costa, Heurelho da Silva Gomes, Roy Makaay en Jerrel Jimmy Floyd Hasselbaink?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50199007
Vergeet Dirk Jan Derksen niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 juni 2007 @ 13:34:25 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50199037
figo naar de VS misschien
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50199183
Hete herfst?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50199589
Tering dit kan wel eens de meest drukke transferperiode van de afgelopen jaren gaan worden, niet normaal
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:57:07 #6
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50199943
Tottenham Hotspur zou zich volgens The Sun gemeld hebben bij Ajax voor Wesley Sneijder. Tottenham is bereid zo'n 10 miljoen euro te betalen.
pi_50199994
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tottenham Hotspur zou zich volgens The Sun gemeld hebben bij Ajax voor Wesley Sneijder. Tottenham is bereid zo'n 10 miljoen euro te betalen.
Hebben ze in een hol gelegen ofzo? Sneijder gaat weg voor 15+ miljoen, niet voor 10. De groeten Tottenham
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:02:40 #8
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_50200156
Bedoelen ze niet 10 miljoen pond?
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_50200214
Nog te weinig.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:04:43 #10
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_50200238
Ja het is te weinig maar komt wel iets meer in de buurt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_50200308
10 miljoen pond is 15 miljoen Euro anders.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50200491
Ik zie geen pond staan anders.
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:19:33 #13
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50200851
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:02 schreef Ajaxfan het volgende:
Bedoelen ze niet 10 miljoen pond?
Nee
quote:
TOTTENHAM are ready to fight Aston Villa in the hunt for Ajax midfield man Wesley Sneijder.

Spurs boss Martin Jol is a big admirer of his fellow Dutchman and is willing to match the £7m Villa chief Martin O’Neill will offer.

Sneijder, 26, is a versatile attacking midfielder and Dutch international.
The Sun
pi_50200952
Laat dan maar hangen.
pi_50200962
quote:
Sneijder, 26, is a versatile attacking midfielder and Dutch international.
23 toch?
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_50201076
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:21 schreef egoTRON het volgende:

[..]

23 toch?
Dat wordt ie zaterdag toch?
pi_50201151
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat wordt ie zaterdag toch?
Ook goed...drie jaar eraf, £7m erbij
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_50201206
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Ook goed...drie jaar eraf, £7m erbij
Daar zeg je me wat, niks 26 jaar De volle pond of optyfen Tottenham
pi_50203422
quote:
De Mos hoeft Makaay en Hasselbaink niet

Aad de Mos is geen voorstander van de komst van Roy Makaay of Jerrel Hasselbaink naar Vitesse. De coach van de Arnhemmers vertelde aan VI.nl dat geen van beide dertigers een geschikte vervanger is van Danko Lazovic, die zo goed als rond is met PSV.
'Vitesse moet geen spits van boven de dertig aantrekken', legt De Mos uit. 'De club is gebaat bij jonge jongens, talentvol en ambitieus. Een speler die we na één of twee jaar voor veel geld kunnen verkopen. Dat is mijn visie en ook die van de club. Vitesse kan niet anders.'

De Mos weerspreekt hiermee de uitatingen die manager voetbal Jan Streuer deed in het AD. Streuer opperde aan te kloppen bij Hasselbaink of Makaay, al twijfelde hij aan de haalbaarheid van de twee ervaren goalgetters.
VI.nl

You heard it, the BOSS has spoken.
pi_50204073
Lucarelli...
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:34:32 #21
159022 AminBen
El Maestro
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:55:29 #22
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_50206930
Bayern Munchen is wel flink aan het shoppen
Ribery voor 4 jaar naar Bayern
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:15:27 #23
159022 AminBen
El Maestro
pi_50207600
Serieuze daling in mijn achting. Italia

[ Bericht 33% gewijzigd door AminBen op 07-06-2007 17:25:28 ]
pi_50207649
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:15 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]

Serieuze daling in mijn achting. Italia
Nu nog een keer maar zonder rood kruisje?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50207738
Ik zie ook nix
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:27:37 #26
159022 AminBen
El Maestro
pi_50207998
Was Ribery in Munchen met een Italia-shirtje nu hebben ze de frontpage blijbaar veranderd bij Sport-Bild (klik ) maar dat was het dus.

En Toni; geldwolf
pi_50208444
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:55 schreef J.Herrer het volgende:
Bayern Munchen is wel flink aan het shoppen
Ribery voor 4 jaar naar Bayern
Verkeerde topic.
Dit gaat over de geruchten en hij heeft al getekend.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_50210407
Zé Roberto terug naar Bayern.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:38:43 #29
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50211820
Pfff, wat betreft Feyenoord zullen er ook wel de nodige geruchten komen, die ellende is al begonnen, en wie komen er concreet uiteindelijk......
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50218860
Boula niet naar Munchen, aldus Uli Hoennes

bron: VI
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50219331
Boulah zei gister al dat hij bij CHelsea voor een basisplek wou vechten..
pi_50219440
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Boula niet naar Munchen, aldus Uli Hoennes

bron: VI
Naar Ajax dus
pi_50220147
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Naar Ajax dus
Hij wilde niet naar Nederland terug.
pi_50220333
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij wilde niet naar Nederland terug.
Dan wordt het Sunderland
pi_50220901
NRC, Nakamura en Boruc naar Villa
pi_50222126
Nakamura, wat een heerlijke trap heeft die loempiavouwer
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:52:02 #37
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50222160
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Naar Ajax dus


Maar die komt echt niet
Ik ben inmiddels overleden
pi_50223446
quote:
Bayern: 'Klose komt en Makaay wil blijven'

Bayern München is druk bezig met een renovatie. Zé Roberto lijkt de volgende aanwinst, Miroslav Klose komt of deze zomer of volgende zomer. En de Duitse club lijkt open te staan voor een vertrek van Roy Makaay.
Klose maakte woensdagavond na de interland van Duitsland tegen Slowakije bekend dat hij naar de club uit München vertrekt. 'Het is een feit dat ik besloten heb uiterlijk vanaf 2008 voor Bayern München te gaan spelen.' De spits staat nog tot medio 2008 onder contract bij Werder Bremen, dat vooralsnog niet wil buigen in de onderhandelingen met Bayern.

Bayerns algemeen directeur Karl-Heinz Rummenigge spreekt nagenoeg dezelfde woorden: 'Ik ben er van overtuigd dat Miroslav Klose uiterlijk 2008 transfervrij naar FC Bayern komt.' Rummenigge zegt dat Werder wel wil praten maar ook de hoofdprijs verlangt. 'Maar het mag toch voor iedereen duidelijk zijn dat Bayern niet akkoord zal gaan met een bedrag van vijftien of twintig miljoen voor een speler die nog maar één jaar onder contract staat.'

Rummenigge verklaarde dat hij een aantal aanbiedingen voor Roy Makaay heeft ontvangen. 'Maar tot nu toe heeft hij verklaard zijn tot 30 juni 2008 lopende contract bij Bayern te willen uitdienen', aldus de Duitse bestuurder, die even later duidelijk maakte dat Lukas Podolski onder geen beding weg mag. 'Poldi heeft nog een contract tot 30 juni 2010 en hij mag Bayern in geen enkel geval verlaten. Wij zijn overtuigd van zijn kwaliteiten.'

Der Kicker meldt dat Zé Roberto zo goed als zeker naar Bayern terugkeert. De Braziliaanse middenvelder, die vorige zomer nog naar FC Santos vertrok, is akkoord over een tweejarig contract. De Duitse club zou circa zes miljoen euro moeten betalen voor de 83-voudig international, die bijna 33 is.
VI
  vrijdag 8 juni 2007 @ 00:56:58 #39
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50223924
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Boulah zei gister al dat hij bij CHelsea voor een basisplek wou vechten..
Hij wil gewoon kei hard knaken vangen, gevalletje Bogarde.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 8 juni 2007 @ 01:19:22 #40
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_50224415
quote:
Roda wil Newcastle-keeper Tim Krul huren
Roda heeft belangstelling voor doelman Tim Krul van Newcastle United. De Kerkraadse club wil het 19-jarige Nederlandse talent - dat nog tot medio 2008 onder contract staat bij de Engelse club - voor één seizoen huren. Roda zoekt een nieuwe keeper aangezien Vladan Kujovic is vertrokken. Eerder contracteerde Roda al de Belg Cliff Mardulier voor de positie van derde keeper.

Bron : LD
pi_50225036
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 00:56 schreef stefmans het volgende:

[..]

Hij wil gewoon kei hard knaken vangen, gevalletje Bogarde.
Met het verschil dat Boulahrouz niet naar het jeugdelftal geflikkerd wordt, maar gewoon stand-in is.

Je leest hier ongelooflijk veel geruchten waar Boulahrouz allemaal heen zou gaan, maar beseffen die mensen wel dat Chelsea op dit moment inclusief Boulahrouz slechts 3 centrale verdedigers heeft, en dat op die positie het afgelopen jaar verschrikkelijk veel problemen waren vanwege een gebrek aan?

Zelf met Alex vind ik het nog maar gemiddeld bezet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50227703
quote:
Ook FC Twente dingt naar Huysegems

Stein Huysegems heeft bepaald niet te klagen over de belangstelling die er voor hem bestaat. De aanvaller van Feyenoord is volgens het Belgische Sporza nu ook in beeld bij FC Twente.

De club uit Enschede sluit daarmee aan in het rijtje dat reeds bestond uit Roda JC, Borussia Mönchengladbach, RC Genk en Club Brugge. Toch wil de Belgische vleugelspits geen overhaaste keuze maken.
Allereerst wil Huysegems duidelijkheid hebben wie de nieuwe trainer van Feyenoord gaat worden. Aan de hand daarvan, en mogelijk een gesprek met de nieuwe coach, kan hij afwegen hoe zijn toekomstperspectief in Rotterdam is. Mocht blijken dat hij, net als het afgelopen seizoen, opnieuw weinig aan spelen zal komen, dan lijkt een vertrek voor de hand te liggen.

De belangstelling van FC Twente is opvallend, aangezien de Tukkers in Romano Denneboom (NEC) eerder al een soortgelijke speler wisten aan te trekken.

voetbalprimeur
pi_50227720
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Schimpie het volgende:

[..]
optie , zo blijft Piet ook in arnhem , als dat nog niet zeker was
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:21:18 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50227931
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 01:54 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Met het verschil dat Boulahrouz niet naar het jeugdelftal geflikkerd wordt, maar gewoon stand-in is.

Je leest hier ongelooflijk veel geruchten waar Boulahrouz allemaal heen zou gaan, maar beseffen die mensen wel dat Chelsea op dit moment inclusief Boulahrouz slechts 3 centrale verdedigers heeft, en dat op die positie het afgelopen jaar verschrikkelijk veel problemen waren vanwege een gebrek aan?

Zelf met Alex vind ik het nog maar gemiddeld bezet.
Ze hebben dan inclusief Khalid Boulahrouz misschien maar drie centrale verdedigers, maar als Jonh Terry of Ricardo Carvalho niet kan spelen, dan verwacht je wel een kans. Nu gebeurde het gewoon dat Mickaël Essien als centrale verdediger werd opgesteld, terwijl Boulah op de bank bleef.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50231389
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:13 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
. Ik begin zo een hekel aan Twente te krijgen .
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:18:08 #46
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50231458
Veel belangrijker wordt natuurlijk de vraag wie Feijenoord gaat halen? En welke trainer er aan het roer komt te staan. I.i.g. geen van Marwijk ben ik bang.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_50231535
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef Happel het volgende:
Veel belangrijker wordt natuurlijk de vraag wie Feijenoord gaat halen? En welke trainer er aan het roer komt te staan. I.i.g. geen van Marwijk ben ik bang.
Bertje wacht alleen nog maar op die versterkingen als we vi moeten geloven.
pi_50231542
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef Happel het volgende:
Veel belangrijker wordt natuurlijk de vraag wie Feijenoord gaat halen? En welke trainer er aan het roer komt te staan. I.i.g. geen van Marwijk ben ik bang.
Hij lijkt toch te komen:
quote:
'Feyenoord financieel rond met Van Marwijk'

8/6/2007 10:40

Feyenoord en Bert van Marwijk zijn het eens over de persoonlijke voorwaarden waaronder de 55-jarige coach opnieuw aan de slag gaat in De Kuip. Het wachten is volgens financieel directeur Onno Jacobs op 'de afwikkeling van enkele belangrijke zaken'.

'Het gaat in ieder geval niet over de persoonlijke financiële wensen van Van Marwijk', zegt Jacobs in het Algemeen Dagblad. 'Daar zijn we allang uit. We doen ons best ervoor te zorgen dat Van Marwijk haast geen nee meer kan zeggen. We willen hem graag hebben. Hij past in het profiel dat we voor deze functie maakten en van dat specifieke kaliber zijn er gewoon niet zo veel mensen beschikbaar.'

Waar de schoen nog wringt wil Jacobs niet zeggen ('We gaan niet in op details'), maar het is geen geheim dat Van Marwijk garanties heeft geëist voor versterking van de Feyenoord-selectie. 'Er moeten nog veel dingen worden ingevuld waarover ik verder niet wil uitweiden', zegt de coach deze week zelf in Voetbal International. 'Feyenoord is top en blijft top, al beseft de club ook dat er veel moet veranderen.'

De Rotterdammers zijn achter de schermen druk bezig. De club wordt onder meer in verband gebracht met het aantrekken van Roy Makaay (Bayern München) en Kenneth Perez (Ajax), maar kan pas tot actie overgaan als een nieuwe trainer is vastgelegd.

'Iedereen met interesse in Feyenoord kan weten dat we haast hebben', spreekt Jaacobs de intenties van de club uit in het AD. 'De selectie voor volgend seizoen moet worden rondgemaakt en wat dat betreft is het nu de periode dat er beslissingen vallen. Daarbij heb je als Feyenoord je nieuwe trainer gewoon nodig.'
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:21:47 #49
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_50231564
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ze hebben dan inclusief Khalid Boulahrouz misschien maar drie centrale verdedigers, maar als Jonh Terry of Ricardo Carvalho niet kan spelen, dan verwacht je wel een kans. Nu gebeurde het gewoon dat Mickaël Essien als centrale verdediger werd opgesteld, terwijl Boulah op de bank bleef.
Bij Chelsea zien ze hem ook meer als rechtsback
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_50234247
Tim Janssen naar Benfica vind ik toch wel mooi
pi_50236909
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ze hebben dan inclusief Khalid Boulahrouz misschien maar drie centrale verdedigers, maar als Jonh Terry of Ricardo Carvalho niet kan spelen, dan verwacht je wel een kans. Nu gebeurde het gewoon dat Mickaël Essien als centrale verdediger werd opgesteld, terwijl Boulah op de bank bleef.
Nou is Boulahrouz ook redelijk vaak geblesseerd geweest vorig jaar. Hij startte het seizoen goed op rechtsback, vervolgens ging het minder en wilde hij centraal. Die kans kreeg hij ook, maar die greep hij niet (herinner me slechte wedstrijden tegen Everton en Wigan). Daarna raakte hij langdurig geblesseerd, en toen hij terugkwam was Terry ook weer terug. Hij mocht weer opdraven tegen Arsenal, maar dat werd een drama. Essien, een middenvelder, was gewoon een betere verdediger dan Boulahrouz.

Maar goed, als hij zijn vorm terug kan pakken van zijn begin periode is het een prima selectiespeler.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:16:09 #52
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50238031
Cerezo Fung a Wing mag vertrekken bij degradant RKC Waalwijk. De verdediger lijkt voor het gepromoveerde De Graafschap te kiezen. (12:12)
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50245078
Ik denk trouwens niet dat Van Marwijk Feijenoord nu ineens wél kampioen zou kunnen maken. Hij lijkt mij te soft.
quote:
'PSV biedt minder dan helft voor De Cler'

8/6/2007 9 :00

Waar PSV met succes Danko Lazovic, Tommie van der Leegte, Bas Roorda en Mike Zonneveld vastlegde, is de transfer van Tim de Cler nog lang niet rond. De Eindhovenaren willen vooralsnog niet voldoen aan de door AZ gewenste transfersom.
'Wij hebben een prijs in ons hoofd en PSV biedt nog niet eens de helft', vertelde AZ-directeur Marcel Brands aan het Algemeen Dagblad. De Cler heeft zelf aangegeven een transfer naar de landskampioen wel te zien zitten. Áls AZ de tienvoudig international al laat vertrekken, dan willen de Alkmaarders hem het liefst verkopen aan een buitenlandse club in plaats van aan een concurrent.
Van mij mag hij komen (wéér een ex-ajacied ), maar dit had ik al lang voorzien. AZ gaat natuurlijk lekker dwars liggen.
pi_50251839
Pierre Geldwolf...

Ik dacht toch echt dat hij voor een amateurclub zou gaan spelen
pi_50253020
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Pierre Geldwolf...

Ik dacht toch echt dat hij voor een amateurclub zou gaan spelen
Ben jij altijd zo goedgelovig of alleen als het jou uitkomt?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:34:43 #57
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_50253213
Robben blijft bij Chelsea

LONDEN - Arjen Robben zal z'n contract met Chelsea langdurig verlengen.

Vader en belangenbehartiger Hans Robben verwacht in de loop van de volgende week de zaken af te ronden met Chelsea-directeur Peter Kenyon. Robben tekent bij tot 1 juli 2012. Het huidige contract loopt af op 1 juli 2009. In de afgelopen week maakten zowel Bayern München en Real Madrid bekend in overleg te zijn met de aanvaller, maar volgens Hans Robben is er sprake van fabeltjes.

Bron: TV Noord.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:43:23 #58
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50253493
Tim Bakens en Dustley Mulder -> Heracles?
Marc Höcher -> AGOVV
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50253805
Bayern zal nog wel 4 aanvallers extra aan de selectie gaan toevoegen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_50256509
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Bayern zal nog wel 4 aanvallers extra aan de selectie gaan toevoegen
4 aanvallers?!!!!
pi_50257385
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ben jij altijd zo goedgelovig of alleen als het jou uitkomt?
Kijk eens:
klik

Luister en huiver de eerste 15 minuten, dipshit
pi_50260377
Tottenham bied 15 miljoen voor Wesley Sneijder.
pi_50263438
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kijk eens:
klik

Luister en huiver de eerste 15 minuten, dipshit

Kijk eens naar die bron die methodmich geeft rukkertje
pi_50263671
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kijk eens:
klik

Luister en huiver de eerste 15 minuten, dipshit
Je kan wel gaan zwaaien shitdip, maar als ik je berichtje hierboven bekijk bevestigt dit de uitspraak van Erasmusch alleen maar .
pi_50264519
Malouda twijfelt tussen Chelsea en Liverpool .
Beasley naar Rangers.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:50:51 #66
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_50264583
Perez naar PSV
Kan ie daar Koné uitschelden
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_50264694
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 10:53 schreef Erasmusch het volgende:

[..]


Kijk eens naar die bron die methodmich geeft rukkertje
Die is weggehaald, zie ik. Gisteren stond het bericht er overigens wel serieus.

Volgens der Kicker wil VfL Wolfsburg Antonio Di Natale van Udinese halen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50264764
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:56 schreef methodmich het volgende:
Volgens der Kicker wil VfL Wolfsburg Antonio Di Natale van Udinese halen.
Dat zou wel een stunt zijn...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50265523
Sibon --> de Graafschap
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_50265755
Waar voetbalde Sibon dit seizoen?
pi_50265765
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:36 schreef -J-D- het volgende:
Sibon --> de Graafschap
Sibon Superboer
pi_50265773
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar voetbalde Sibon dit seizoen?
Nurnberg
pi_50267547
quote:

Anouar Diba vrijwel zeker naar Qatar
NAC-aanvaller Anouar Diba vertrekt vrijwel zeker richting Qatar. De Utrechtse Marokkaan ondergaat zaterdag de medische keuring bij Al-Wakrah. In de oliestaat kan Diba een contract voor twee jaargangen tekenen.

Zijn vertrek stond voor Diba zelf al langer vast. Hij zinspeelde al enkele maanden op een vertrek. FC Twente was lang in de markt, maar de 24-jarige speler kiest zoals het er op dit moment uitziet voor het grote geld uit Qatar.

Zaterdag vliegt Diba naar Qatar om 'kennis te maken' met de clubleiding van Al-Wakrah. Technisch manager Earnest Stewart tegenover BN De Stem: "Bij ons heeft niemand zich gemeld. Als Diba naar Qatar vliegt, doet hij iets wat niet mag."

Mocht het ook definitief tot een overgang komen, dan is Edouard Duplan van RBC Roosendaal de beoogde opvolger.
Echt, waarom? Ok, relaxt leven + een buidel met geld, maar je bent in de eerste plaats 24 en in Nederland ondanks dat je bij NAC niet altijd speelt, een gerenomeerd voetballer die enkel de juiste coach nodig heeft. Dan is het direct een van de betere spelers van het team. Zonde
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:51:36 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50267627
Op je 24e naar Qatar vertrekken, dan ben je toch echt niet bezig met je voetbalcarriere maar gewoon met zwaar cashen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50268046
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:36 schreef -J-D- het volgende:
Sibon --> de Graafschap
Waar heb je dat bericht vandaan?
pi_50268135
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:05 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Waar heb je dat bericht vandaan?
hier
pi_50269192
quote:
Kanu transfervrij, Ajax toont interesse
Nwankwo Kanu gaat niet in op het contractvoorstel van Portsmouth. De Nigeriaan is daarom vrij om te gaan en verschillende clubs hebben al interesse getoond in de aanvaller.

Onder andere Ajax en Werder Bremen zouden wel oren hebben naar Kanu. Mocht de 30-jarige Nigeriaan voor Ajax kiezen, dan zou dat een terugkeer betekenen bij de ploeg waar hij naam en faam maakte in de jaren negentig. In Amsterdam behaalde hij ook zijn grootste successen als speler.

Kanu sloeg het aanbod van Pompey af, omdat hij minimaal een contractverlenging van twee jaar wilde hebben. “Een éénjarige contractverlening geeft mij te weinig zekerheid”, verklaarde hij aan The Sun. “Nu heb ik de clubs voor het uitkiezen en er zijn ook opties bij die me erg aanspreken.”

Nwankwo Kanu arriveerde in het seizoen 1993/1994 bij Ajax als grote onbekende. In 1996 verliet hij de club als een ster. Via Internazionale, Arsenal en West Bromwich Albion kwam hij afgelopen seizoen bij Portsmouth terecht. In 38 wedstrijden was hij twaalf keer trefzeker.
Kijk slim. Een jonkie achter Huntelaar vind ik niet verstandig. Je moet een gast hebben die er direct staat als je hem inbrengt of als Huntelaar geblesseerd of geschorst is. Bovendien is zijn ervaring handig voor dudes als Babel en Leonardo in de aanval. Hetzelfde geldt als men Kluivert aantrekt (niet voor het spelen, maar voor ervaring).
pi_50272236
quote:
'Heerenveen wil Boakye overnemen van Ajax'

9/6/2007 15:47

Emmanuel Boakye staat in de belangstelling van SC Heerenveen. Volgens het Algemeen Dagblad zien de Friezen in de 22-jarige verdediger de opvolger van Petter Hansson, die komend seizoen uit zal komen voor Stade Rennes.
Als het Boakye wil aantrekken, zal Heerenveen in de slag moeten met Ajax waar de Ghanees nog tot medio 2008 onder contract staat. De verdediger heeft in Amsterdam te horen dat hij ondanks zijn doorlopende contract mag vertrekken.

Het afgelopen seizoen speelde Boakye op huurbasis bij Heracles Almelo. Voor die club speelde hij 31 competitiewedstrijden. De Almeloërs hebben kenbaar gemaakt de verdediger voor de club te willen behouden.
pi_50272255
Dan komen ze voor een verrassing te staan.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50272521
Cerezo Fung a Wing mag vertrekken bij degradant RKC Waalwijk. De verdediger lijkt voor het gepromoveerde De Graafschap te kiezen.
pi_50278162
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Cerezo Fung a Wing mag vertrekken bij degradant RKC Waalwijk. De verdediger lijkt voor het gepromoveerde De Graafschap te kiezen.
Zet hij toch nog een stap vooruit ook

Raar van Diba trouwens
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:30:30 #82
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50283094
quote:
AZ en RC Genk praten weer over Pocognoli

9/6/2007 21:51

AZ heeft de hoop nog altijd niet opgegeven Sebastien Pocognoli los te weken bij RC Genk. Beide clubs zaten zaterdag om de tafel om over de transfer te praten.
Genk meldt op zijn website dat er nog geen akkoord is bereikt, maar dat het wel een 'constructief gesprek' was. Dat zijn positievere geluiden dan een aantal weken geleden toen voorzitter Willy Reynders een eerste bod van AZ afwimpelde als onacceptabel.
Bron
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_50283372
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:42 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Kijk slim. Een jonkie achter Huntelaar vind ik niet verstandig. Je moet een gast hebben die er direct staat als je hem inbrengt of als Huntelaar geblesseerd of geschorst is. Bovendien is zijn ervaring handig voor dudes als Babel en Leonardo in de aanval. Hetzelfde geldt als men Kluivert aantrekt (niet voor het spelen, maar voor ervaring).
Of 4-4-2 spelen met Kanu en Huntelaar.
lollig
pi_50283399
Dat die Luca Toni maar 11 miljoen euro heeft gekost trouwens. Een koopje.
lollig
pi_50284686
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:42 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Kijk slim. Een jonkie achter Huntelaar vind ik niet verstandig. Je moet een gast hebben die er direct staat als je hem inbrengt of als Huntelaar geblesseerd of geschorst is. Bovendien is zijn ervaring handig voor dudes als Babel en Leonardo in de aanval. Hetzelfde geldt als men Kluivert aantrekt (niet voor het spelen, maar voor ervaring).
Kanu kan nog makkelijk mee op basis niveau dus ik denk niet dat hij bij Ajax wil banken als stand-in.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:22:59 #86
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_50284747
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:04 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Zet hij toch nog een stap vooruit ook
Op korte termijn ja
Maar wie zegt dat de Graafschap volgend seizoen ook in de Eredivisie blijft?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_50287228
'Diba in Qatar, NAC Breda weet van niets'
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Malouda twijfelt tussen Chelsea en Liverpool .
Bron?
pi_50287340
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
'Diba in Qatar, NAC Breda weet van niets'
[..]

Bron?
Engelse media.
pi_50287354
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Engelse media.
Daar heb ik veel aan ja, bedankt.
pi_50287393
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Dat die Luca Toni maar 11 miljoen euro heeft gekost trouwens. Een koopje.
Je ziet het maar zelden hoor, meer dan 10 miljoen voor een 30+-er.
Hij moet Bayern echt naar de titel schieten wil hij de investering waard zijn...
pi_50287402
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Daar heb ik veel aan ja, bedankt.
Meer dan genoeg, ventje.
pi_50287529
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Meer dan genoeg, ventje.
So true.
pi_50287932
Malouda wil samen met Drogba voetballen, maar wil ook weer onder Benetiz trainen
pi_50288075
quote:
Op zondag 10 juni 2007 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Malouda wil samen met Drogba voetballen, maar wil ook weer onder Benetiz trainen
Kijk er komt nu tenminste wat duidelijkheid...
pi_50288319
Yaya Touré naar Barcelona.
pi_50288400
Koeman opnieuw gelinkt aan City
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 9 juni om 15:51

De naam van Ronald Koeman wordt nog steeds in de verband gebracht met Manchester City. Vooral nadat de oefenmeester van PSV gisteren volgens The Mirror een bliksembezoek aan Manchester zelf bracht.

Na het ontslag van Stuart Pearce vorige maand zijn verschillende trainers uit het buitenland in verband gebracht met The Citizens. Koeman ging echter niet op de Engelse interesse, terwijl ook de Engelse club de belangstelling ontkende.

Co Adriaanse zou volgens de Britse tabloid nog wel in beeld zijn om de selectie onder zijn hoede te nemen, evenals Sevilla-trainer Juande Ramos. De oefenmeester van de Andalusiërs liet echter enkele weken terug al weten het uitstekend naar zijn zin te hebben bij Sevilla.
  zondag 10 juni 2007 @ 09:49:23 #97
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50291184
Koenders >> AZ
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50292298
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:49 schreef venomsnake het volgende:
Koenders >> AZ
Stond al in de op van #76

Transfergeruchten #76. Einde seizoen.
pi_50292382
Tevez naar Man Utd maar nu begint Inter zich er ook mee te bemoeien .
Fowler, Figo en Makelele lijken nu ook naar VS te gaan .
Bellamy zou kunnen terugkeren naar Newcastle
Kerlon (het talent wat niet verder komt dan een zeehondendribbel ) naar Middlesbrough.

Wederom alles van Engelse media.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 11:36:21 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50292566
quote:
Nederlandse clubs dingen naar Oremo
Johan Oremo staat in de belangstelling van een vijftal Nederlandse clubs. De 20-jarige aanvaller van het Zweedse Gefle is in beeld bij Ajax, AZ, PSV, sc Heerenveen en FC Groningen.

Oremo zit ook in de selectie van het Zweedse nationale team tot 20 jaar. Met dat elftal speelde hij recentelijk tegen de leeftijdgenoten uit Zwitserland. Op de tribune waren de nodige scouts te vinden die de aanvaller volgden. Naast de eerder genoemde Nederlandse clubs, zaten er eveneens vertegenwoordigers van Anderlecht, Bayer Leverkusen, Hertha BSC en Stade Rennes.
fussbalprimeur
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50293160
quote:
'Vitesse biedt te weinig voor Sun Xiang'

De pogingen van Vitesse om Sun Xiang in te lijven zijn mislukt. De club Shanghai Shenhua vindt het bod van de Arnhemmers voor de 24-jarige Chinees te laag. Dat laat de manager van de international aan de Chinese krant Oriental Sports Daily weten. Sun kwam na de winterstop op huurbasis uit voor PSV, maar kon daar geen langer verblijf afdwingen.
De transferbesprekingen zouden naast het te lage bod van Vitesse ook zijn stukgelopen op het korte tijdsbestek waarin de overstap moest worden afgerond. Vitesse zou Shanghai Shenhua tot dinsdag de tijd hebben gegeven om te reageren op het aanbod. De club uit Shanghai veegde de voorwaarden echter direct van tafel.

De 24-jarige Sun vertrok een maand geleden al na vier maanden bij PSV. De landskampioen uit Eindhoven besloot de optie in het huurcontract om de Chinese verdediger voor drie seizoenen definitief in te lijven niet te lichten.
De Pers.
pi_50293237
De Mos
  zondag 10 juni 2007 @ 12:07:55 #103
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_50293285
Hmm, Tevez naar Man U vind ik wel 'n interessante
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50297951
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Fowler, Figo en Makelele lijken nu ook naar VS te gaan .
Zoals het er nu uit ziet blijft Figo nog één jaar bij Inter.
pi_50298228
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zoals het er nu uit ziet blijft Figo nog één jaar bij Inter.
David Beckham could be reunited with former Real Madrid team-mate Luis Figo at LA Galaxy after the Portuguese star was released by Inter Milan. (Sunday Express)
  zondag 10 juni 2007 @ 15:33:59 #106
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_50298823
Ach gewoon geld vangen en zo af en toe een potje 'soccer' ( ) spelen voor bier- en hamburgerpubliek
Maar wel beter dan geld vangen in een oliestaatje, waar ze het voetbal als een speeltje zien
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_50299271
Hoe zou LA Galaxy zowel Figo en Beckham kunnen contracteren? Die Salary Cap kent toch maar een uitzondering van één speler?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50299322
Figo moet gewoon weg van het Europese voetbal, ver weg van de schijnwerpers, ver weg van mij met zijn irritante kut kop. Ik vind hem zo'n ongelofelijk luie kut voetballer. Vroegah had hij nog een actie, tegenwoordig heeft hij de bal, waggelt hij en bij de eerste de beste tegenstander gaat hij liggen om vervolgens zelf de vrije trap te nemen.

Oprottuh, of het nu Quatar en Amerika is. Niet nog een jaar Inter...
  zondag 10 juni 2007 @ 15:54:02 #109
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50299370
quote:
'Ajax toont opnieuw interesse in Modric'

Volgens een Kroatische voetbalsite, Jutarnji, heeft Ajax Amsterdam interesse getoond in Luka Modric. Modric speelt op dit moment bij Dinamo Zagreb en zal de Amsterdammers zo tussen de tien en de twaalf miljoen euro moeten gaan kosten.

Een delegatie van de Amsterdammers zou de Kroatisch international al vier keer hebben bekenen in de afgelopen twee maanden. Het ziet er naar uit dat middenvelder Wesley Sneijder gaat vertrekken en de clubleiding van Ajax ziet in Modric de ideale opvolger. Maar als Sneijder bij Ajax blijft dan zal het Modric ook niet gaan aantrekken, want dan is de Kroaat veels te duur.

Ajax zal moeten gaan concurreren met Shakhtar Donetsk, want ook zij hebben hun interesse getoond in middenvelder Modric. De pas 21-jarige Modric vindt zelf dat een overgang naar de Oekraïnse club wel aardig is, omdat hij denkt dat het een goede stap vooruit is.

pi_50299426
Als ik Modric was zou ik niet naar Shakthar. Maar da's logisch. Voor Ajax een goede jongen idd, maar erg duur.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50302319
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

David Beckham could be reunited with former Real Madrid team-mate Luis Figo at LA Galaxy after the Portuguese star was released by Inter Milan. (Sunday Express)
Volgens RTL 7 staat hij op het punt om 1 jaar door te gaan. Werd gisteren nog gezegd tijdens de wedstrijd van zijn foundation.
pi_50302813
-verkeerde topic-
pi_50309836
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

David Beckham could be reunited with former Real Madrid team-mate Luis Figo at LA Galaxy after the Portuguese star was released by Inter Milan. (Sunday Express)
quote:
Figo verlengt contract bij Internazionale

Luis Figo zal ook volgend seizoen voor Internazionale uitkomen. De Portugees maakte vanmiddag zijn beslissing aan de Italiaanse landskampioen bekend.

Figo twijfelde nog over het voortzetten van zijn carrière in de Italiaanse modestad. Aanvankelijk was het de bedoeling van de 34-jarige vleugelaanvaller om voor Al Ittihad uit Saudi-Arabië uit te komen, maar door het ontbreken van enkele randvoorwaarden besloot hij toch om af te zien van de lucratieve overgang.

Door zijn transfervrije status werd de oud-international met tal van Europese clubs in verband gebracht. Figo gaf echter aan in Europa alleen voor de Nerazzurri te willen uitkomen of een avontuur buiten Europa aan te gaan.

Figo zal nog deze week zijn handtekening onder een éénjarig contract zetten. In de zomer van 2004 kwam hij over van Real Madrid, waar hij in totaal vijf seizoenen op de loonlijst stond. Daarvoor waren FC Barcelona en Sporting Portugal zijn werkgevers.
pi_50310404
Doe er dan minstens een bron bij.
pi_50311929
Verlaag je nou niet Peter
  zondag 10 juni 2007 @ 22:17:25 #116
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_50312985
quote:
Real wil pogen Beckham toch te behouden

10/6/2007 21:39

Het sterke spel van David Beckham heeft Real Madrid achter de oren doen krabben. De Koninklijke onderzoekt zelfs mogelijkheden om de Engelse middenvelder in Spanje te houden, vertelde voorzitter Ramón Calderón aan Marca.

'Het zou voor mij een opluchting betekenen als David bij de club blijft', aldus de preses. 'We moeten met hem om de tafel gaan zitten en bekijken wat de mogelijkheden zijn om de clausule in zijn contract te lichten.' Volgens Calderón heeft Real het recht Beckham in Madrid te houden.

Een woordvoerder van Beckham reageerde met de mededeling dat de Engelsman niet de intentie heeft om onder zijn toekomstige contract bij LA Galaxy uit te komen. 'David kijkt er naar uit naar LA te gaan. Hij wil zijn verblijf bij Real wel waardig afsluiten door kampioen te worden.'

Hoewel het niet erg waarschijnlijk lijkt dat Beckham terug komt op zijn beslissing Real de rug toe te keren, is de ontboezeming van Calderón opvallend. Het was juist de Spaanse club die als eerste kenbaar maakte de samenwerking te willen beëindigen. Beckham werd door coach Fabio Capello halverwege het seizoen zelfs naar de tweede selectie verbannen.

Na een vijfjarig contract te hebben ondertekend bij LA Galaxy kwam Beckham ijzersterk terug bij Real. Na te zijn teruggekeerd in de selectie speelde de 32-jarige middenvelder zich snel weer in de basis. Mede door de traptechniek van Beckham kan Real komend weekeinde kampioen van Spanje worden.
aldus VI
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50316539
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Doe er dan minstens een bron bij.
Of je loopt niet te mekkeren en neemt gewoon van mij aan dat dit waar is. Maar goed de bron: Voetbalzone
  maandag 11 juni 2007 @ 00:37:45 #118
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_50317969
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Of je loopt niet te mekkeren en neemt gewoon van mij aan dat dit waar is. Maar goed de bron: Voetbalzone


ff kijken, waar ging het ook alweer over? Oh ja..
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_50318066
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:37 schreef J.Herrer het volgende:

[..]



ff kijken, waar ging het ook alweer over? Oh ja..
Ja ze zullen het maar uit hun duim hebben gezogen
pi_50318079
Zou niet voor het eerst zijn..
pi_50318163
Ach ja RTL 7 kwam gisteren al met de mededeling dus ja nu ook Voetbalzone ermee is gekomen denk ik dat het gewoon op waarheid berust. Daar ga ik gewoon vanuit. Was Voetbalzone de enige die hiermee was gekomen dan had ik gewacht op meerdere bronnen.
pi_50318780
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:54 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Dat plaatje Sprekend Cedric van der Gun.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  maandag 11 juni 2007 @ 07:48:43 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50320231
quote:
11/6/2007 - 'Feyenoord doet bod op Cata Diaz'
(Gepost door K)

Volgens de Argentijnse sportkrant Ole heeft Feyenoord een bod uitgebracht op Daniel "Cata" Díaz van Boca Juniors (zie profiel). De 28-jarige centrale verdediger kwam in totaal 3 keer uit voor het nationale elftal van Argentinië. Boca Juniors zou een bedrag van maar liefst 8 miljoen dollar vragen voor de verdediger, het bedrag dat Feyenoord heeft geboden zou lager liggen.

Radio Rijnmond meldde gisteren al dat er een delegatie van Feyenoord in Argentinië was in een poging om versterking aan te trekken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 11 juni 2007 @ 08:14:21 #124
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50320410
Ricky van den Berg naar Heracles
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50321960
Een heuse versterking hoor
pi_50322390
Harry Redknapp wil Yakubu van Middlesbrough terug naar Portsmouth halen.

Newcastle United wil Giuly

Aston Villa heeft belangstelling voor Nigel de Jong

Wigan heeft zich nu ook gemeld vor Mario Melchiot

West Ham heeft Defoe en Bellamy op het verlanglijstje staan
pi_50322459
West Ham laat er geen gras over groeien zeg, die willen bovenin eindigen volgend jaar.
Net als Portsmouth btw.
  maandag 11 juni 2007 @ 10:48:07 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50323762
Feyenoord en Daniel Díaz (Boca Juniors).
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50323785
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
Feyenoord en Daniel Díaz (Boca Juniors).
Kijk eens een paar berichten boven je
  maandag 11 juni 2007 @ 10:49:43 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50323806
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kijk eens een paar berichten boven je
Goh, misschien moet ik mijn ogen verder open proberen te doen, was een zwaar weekend.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50324333
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Goh, misschien moet ik mijn ogen verder open proberen te doen, was een zwaar weekend.
.


Honkfeest
pi_50324497
Schaars naar Feyenoord

'Van Marwijk wil Schaars, Perez persoonlijk rond met PSV'
Uitgegeven: 11 juni 2007 10:23
Laatst gewijzigd: 11 juni 2007 10:36

AMSTERDAM - Bert van Marwijk zou Stijn Schaars graag naar Feyenoord willen halen. De trainer, die persoonlijk rond is met Feyenoord, ziet in de AZ-speler de nieuwe leider op het middenveld. Dat wist Frits Barend zondagavond te melden in het Tien-programma De Wedstrijden.

Schaars, te gast bij de tv-zender, gaf aan daar niet van op de hoogte te zijn en AZ momenteel hoger in te schatten dan de club uit Rotterdam. 'Maar zeg nooit nooit', sloot de middenvelder zijn reactie af.



Cata Diaz

Feyenoord zou ook interesse hebben in Kevin Hofland, van het Duitse Wolfsburg, en Daniel Díaz van Boca Juniors. Voor Diaz - voetbalnaam 'Cata' - is al een bod uitgebracht, meldde Radio Rijnmond zondagavond. Diaz is een 28-jarige verdediger en drievoudig Argentijns international.

Perez

PSV is persoonlijk rond met Kenneth Perez, weet het Algemeen Dagblad te melden. De landskampioen onderhandelt met Ajax over de transfersom. De Deen speelde nog maar een jaar voor

[ Bericht 0% gewijzigd door BobRooney op 11-06-2007 11:15:04 ]
pi_50324555
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Schaars naar AZ

'Van Marwijk wil Schaars, Perez persoonlijk rond met PSV'
Uitgegeven: 11 juni 2007 10:23
Laatst gewijzigd: 11 juni 2007 10:36

AMSTERDAM - Bert van Marwijk zou Stijn Schaars graag naar Feyenoord willen halen. De trainer, die persoonlijk rond is met Feyenoord, ziet in de AZ-speler de nieuwe leider op het middenveld. Dat wist Frits Barend zondagavond te melden in het Tien-programma De Wedstrijden.

Schaars, te gast bij de tv-zender, gaf aan daar niet van op de hoogte te zijn en AZ momenteel hoger in te schatten dan de club uit Rotterdam. 'Maar zeg nooit nooit', sloot de middenvelder zijn reactie af.



Cata Diaz

Feyenoord zou ook interesse hebben in Kevin Hofland, van het Duitse Wolfsburg, en Daniel Díaz van Boca Juniors. Voor Diaz - voetbalnaam 'Cata' - is al een bod uitgebracht, meldde Radio Rijnmond zondagavond. Diaz is een 28-jarige verdediger en drievoudig Argentijns international.

Perez

PSV is persoonlijk rond met Kenneth Perez, weet het Algemeen Dagblad te melden. De landskampioen onderhandelt met Ajax over de transfersom. De Deen speelde nog maar een jaar voor
Schaars zit al bij AZ
En de andere waren al lang en breed gepost Notabene die van Diaz staat hier al 2 keer op deze pagina
pi_50324556
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Schaars naar AZ
R?
pi_50324558
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Schaars naar AZ
Daar zit ie al.
pi_50324586
Hatseflats we zijn weer scherp
pi_50324594
Uh....moet Feyenoord zijn
pi_50324627
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:13 schreef BobRooney het volgende:
Uh....moet Feyenoord zijn
En je hebt wel eens scoop hoor met je Diaz
pi_50324702
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

En je hebt wel eens scoop hoor met je Diaz
Ging me meer om Schaars...die al bij AZ zit, maar nu gelinked wordt aan Feyenoord.
pi_50324773
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:16 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ging me meer om Schaars...die al bij AZ zit, maar nu gelinked wordt aan Feyenoord.
Er worden wel meerdere spelers gelinked aan Feyenoord.
pi_50324846
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Er worden wel meerdere spelers gelinked aan Feyenoord.
Klopt. Alleen jammer voor ze dat ze zo weinig geld aan spelers willen uitgeven.
pi_50326139
edit: had pagina 3 effe gemist
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_50326816
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:20 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Klopt. Alleen jammer voor ze dat ze zo weinig geld aan spelers willen uitgeven.
Ze willen wel meer uitgeven, maar er is een verschil tussen willen en kunnen.
  maandag 11 juni 2007 @ 15:39:05 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50334033
Jerrel Jimmy Floyd Hasselbaink naar Levski Sofia, leuk met al die rechts-extremisten daar!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50334903
quote:
Schaars langer onder contract bij AZ

Stijn Schaars heeft zijn handtekening gezet onder een nieuw contract bij AZ. De middenvelder, momenteel herstellende van problemen aan zijn enkel, staat nu tot de zomer van 2010 onder contract in Alkmaar.

Schaars is sinds de zomer van 2005 actief bij AZ. Destijds haalden de Alkmaarders de 23-jarige speler op bij Vitesse, alwaar hij ontevreden was over zijn reserverol. In Alkmaar ontwikkelde de jongeling zich tot international.

Directeur Marcel Brands is zeer tevreden met de ontwikkeling van Schaars, zo laat hij weten op de clubwebsite. "Stijn heeft zich enorm ontwikkeld. Hij wordt volgend seizoen een van de steunpilaren in het team."
Geen Feyenoord dus
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 11 juni 2007 @ 16:27:49 #146
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50336136
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Geen Feyenoord dus
Lijkt me dan eentje voor de categorie "bevestigde transfers".
pi_50336543
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:27 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Lijkt me dan eentje voor de categorie "bevestigde transfers".
Nee, want het is geen transfer.
Is er ook een topic "Bevestigde blijvers"?
Aangezien de roddels hier geplaatst werden, is het ontkrachten daarvan hier ook op zijn plaats, zeker als het niet in BT hoort
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_50342834
quote:
'Huntelaar rond met Juventus'
Uitgegeven: 11 juni 2007 17:12

AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar zou een persoonlijk akkoord bereikt hebben met de Italiaanse club Juventus, melden Italiaanse media.

Huntelaar moet bij de promovendus waarschijnlijk David Trezequet vervangen. De Fransman is teleurgesteld in de club uit Turijn en aast op een vertrek naar Engeland.


De 24-jarige international zou naar verluidt zo'n 3,5 miljoen euro per jaar kunnen verdienen bij Juventus.

Eerder werd al bekend dat de kersverse trainer van de 'Oude Dame', Claudio Ranieri, Huntelaar beschouwt als de ideale opvogler van Trezequet. De spits van Ajax mag voor ongeveer achttien miljoen euro vertrekken uit Amsterdam.
Nu.nl
pi_50346274
In hoeveel termijnen dit keer?
pi_50348214
Trezequet vervangen
  maandag 11 juni 2007 @ 21:22:10 #151
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50348336
Moet hij concurren met Iaquinta dan ?

zie http://www.voetbalcentraa(...)-speler-van-juventus
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_50348511
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef Bjoro het volgende:
Moet hij concurren met Iaquinta dan ?

zie http://www.voetbalcentraa(...)-speler-van-juventus
Samen een duo vormen met hem denk ik.
pi_50349986
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling naar NAC.
! ! !
pi_50350374
Leeft die prutser nog steeds dan? .
pi_50350621
Ik heb een column geschreven over Lurling, ooit. Of, altahns, over de moeder van Anthony, Bep Lurlling.

Maar dat even geheel terzijde .
  maandag 11 juni 2007 @ 22:07:53 #157
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_50351010
Lurling
Ken je die mop van die voetballer die even dacht de van Nistelrooy-route te kunnen doorlopen?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_50351397
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Leeft die prutser nog steeds dan? .
Die "prutser" verdient bij zijn huidige werkgever in 1 jaar meer dan jij in je hele leven zult verdienen.
pi_50351579
En toch is het een prutser.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50352625
Volgens France Football is er een akkoord tussen Henry en Barca. http://www.francefootball(...)70611_153137Dev.html
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50354047
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling naar NAC.
Waar tover je dit vandaan?
- NAC Breda -
  maandag 11 juni 2007 @ 23:05:25 #162
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50354336
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een column geschreven over Lurling, ooit. Of, altahns, over de moeder van Anthony, Bep Lurlling.

Maar dat even geheel terzijde .
Die hoer bedoel je?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_50354888
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Waar tover je dit vandaan?
Patrick Zwaanswijk, Lurling zelf, de krant van morgen.
pi_50354949
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Patrick Zwaanswijk, Lurling zelf, de krant van morgen.
Wat staat er nog meer in de krant morgen?
  maandag 11 juni 2007 @ 23:17:56 #165
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_50355073
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat staat er nog meer in de krant morgen?
het weer van dinsdag
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_50355782
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die "prutser" verdient bij zijn huidige werkgever in 1 jaar meer dan jij in je hele leven zult verdienen.
Dat meen je niet joh?
pi_50355793
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef Bjoro het volgende:

[..]

het weer van dinsdag
pi_50358923
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens France Football is er een akkoord tussen Henry en Barca. http://www.francefootball(...)70611_153137Dev.html
quote:
UPDATE 23:29 uur: De zaakwaarnemer van Thierry Henry, Jerome Anderson, heeft maandagavond laat tegenover Sky Sport News laten weten dat de speculaties omtrent zijn client niet op waarheid berust zijn. De belangenbehartiger dreigt zelfs om gerechtelijke stappen onder te nemen.

“Deze geruchten zijn absolute onzin”, reageerde Anderson furieus. “Ik heb nimmer met iemand van Barcelona gepraat. Zo zou ik in Zuid-Frankrijk met een vertegenwoordiger van Barcelona hebben onderhandeld. Onzin. Ik ben al jaren niet meer in Zuid-Frankrijk geweest. Ik zal absoluut gerechtelijke stappen ondernemen.”
pi_50360989
quote:
Rummenigge: 'Als Klose komt, kan Makaay gaan'

11/6/2007 23:25

De toekomst van Roy Makaay bij Bayern München hangt nauw samen met de toekomst van Miroslav Klose.

'Roy Makaay mag weg als Miroslav Klose nu al naar ons komt', vertelde Bayern-voorman Karl-Heinz Rummenige op de website van de Beierse club. 'Dat hebben we zijn zaakwaarnemer ook medegedeeld.'

Vooralsnog betekent dat dat Makaay in de wachtkamer zit. Werder Bremen wil namelijk (nog) niet meewerken aan een transfer van de spits, die al een akkoord heeft met Bayern over een contract met ingang van het seizoen 2008/2009.

Klose is dan transfervrij. Dus Werder moet de aanvaller nu al verkopen wil het voorkomen dat hij gratis Bremen verlaat. Olympique Lyon heeft zich volgens Klose zelf gemengd in de strijd.

Bayern weigert zich gek te laten maken door de Franse interesse. 'We zullen niet meedoen in dit pokerspel', aldus Rummenigge. 'We hebben een bod gedaan en dat zoals het er nu voorstaat zijn we niet bereid het bod te veranderen.'

'We volgen de perikelen allemaal zeer relaxed', zegt Rummenigge, die weigert de druk op te voeren. 'Waarom zouden we een deadline stellen? We zijn er zeker van dat hij volgend seizoen voor ons speelt.'

Makaay had de clubleiding van Bayern gevraagd meer duidelijkheid te verschaffen over zijn toekomst aangezien de komst van onder meer Luca Toni zijn kansen reduceert. De international staat in de belangstelling van onder andere Feyenoord.
VI
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:52:59 #170
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50361994
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die "prutser" verdient bij zijn huidige werkgever in 1 jaar meer dan jij in je hele leven zult verdienen.
Dat kan ik me niet voorstellen. Zelfs als hij een uitkering heeft niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50362014
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Patrick Zwaanswijk, Lurling zelf, de krant van morgen.
Welke krant? Brabants Nieuwsblad en BN De Stem melden niks.
pi_50363689
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dat kan ik me niet voorstellen. Zelfs als hij een uitkering heeft niet.
Om anderhalf miljoen te verdienen in je leven moet je best een aardig maandsalaris hebben hoor.
pi_50363714
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:54 schreef Stofje het volgende:

[..]

Welke krant? Brabants Nieuwsblad en BN De Stem melden niks.
Komt nog. Deze week.
pi_50363749
In de krant van morgen zeker.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50363968
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef BB-boy het volgende:
In de krant van morgen zeker.
Of overmorgen, misschien wel de dag daarna...
pi_50364025
En misschien wel nooit.
- NAC Breda -
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:31:49 #177
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50364405
hey kinderen het blijft een geruchtrentopic he
Ik ben inmiddels overleden
pi_50364496
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:19 schreef Ritchie het volgende:
En misschien wel nooit.
Zeg nooit nooit.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:50:25 #179
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50364947
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Om anderhalf miljoen te verdienen in je leven moet je best een aardig maandsalaris hebben hoor.
Vergeten dat den Bosch zijn loon niet betaald
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50367853
quote:
Liberty for Fernando
Atletico Madrid will spark a transfer scramble next week when confirming that striker Fernando Torres is for sale. United, Liverpool, Chelsea and Arsenal have all looked at Torres, while Spurs, West Ham and Newcastle may launch a £15million bid. Atletico's failure to earn a UEFA Cup slot means they are expecting to lose their star forward.
Martin Lipton, Daily Mirror
quote:
Former United striker Diego Forlan will not be moving to Liverpool, his agent claims in The Sun.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50367890
15m pond maar voor Torres? Weinig.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:58:40 #182
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50375714
quote:
Feyenoord bekeek twee Tsjechen

Meerdere scouts van Feyenoord hebben gisterenavond op de tribune gezet tijdens de wedstrijd Jong Tsjechië - Jong Engeland. Deze wedstrijd bleef doelpuntloos, maar niet oninteressant voor de scouts. Feyenoord bekeek namelijk twee Tsjechen.

Het zou hierbij vooral gaan om de 21-jarige Franti¨ek Rajtoral. Deze jongen had volgens enkele scouts van Feyenoord een hele goede voorzet en een erg goede mentaliteit. Hij zou bovenaan het lijstje staan van Feyenoord als het gaat om middenvelders. Hij speelt op dit moment bij Banik Ostrava. Zijn specialiteit is een nauwkeurige voorzet afleveren. Hij zou voor een ongeveer 1,5 miljoen mogen vertrekken bij de oude club van Tomas Galásek.

Verder heeft Feyenoord ook een oogje op Jiøí Kladrubský. Deze back, die vooral aan de rechterkant speelt, heeft veel potentie volgens de Feyenoord scouts. De 21-jarige rechtspoot zou de concurrentie mogen aangaan met Dwight Tiendalli. Hij viel gister vooral op om zijn aanvallende acties. Hij was eenmaal dichtbij een doelpunt en de andere keer maakte hij een prima actie en vervolgens scoorde Jong Tsjechië bijna de 1-0. Zijn specialiteit is vooral zijn techniek en is een goede verdediger. Hij vecht zich vaak terug in de duels. Hij speelt op dit moment voor Ceské Budejovice en zou voor een meer dan redelijk bedrag weg mogen. Het zou hierbij slechts om enkele tonnen gaan.

pi_50375815
Kladrubsky vond ik gister ook wel aardig. Speelt Tiendalli zo uit de basis.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50375923
Qua omschrijving lijken het echte toppers in de dop.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_50376019
Dat valt ook wel mee. Die eerste speler is me niet opgevallen gister, die tweede is idd wel wat voor Feyenoord. Maar toppers in de dop gaat wat ver, ze zijn toch al weer 21.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50376031
Rechtsback heeft niet echt prioriteit...
pi_50376497
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat valt ook wel mee. Die eerste speler is me niet opgevallen gister, die tweede is idd wel wat voor Feyenoord. Maar toppers in de dop gaat wat ver, ze zijn toch al weer 21.
De eerste speler niet opgevallen? Dat was de beste man aan tsjechische zijde tot het moment dat hij helemaal op werd gewisseld. Was eigenlijk de enige man die ervoor zorgde dat er nog enkele speelbare ballen bij de spitsen van tsjechie kwamen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_50376558
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef Steven184 het volgende:

[..]

De eerste speler niet opgevallen? Dat was de beste man aan tsjechische zijde tot het moment dat hij helemaal op werd gewisseld. Was eigenlijk de enige man die ervoor zorgde dat er nog enkele speelbare ballen bij de spitsen van tsjechie kwamen.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien. En bovendien heeft hij een naam die je wat makkelijker vergeet
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50377284
Grétar Steinsson naar Middlesbrough.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:19:38 #190
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50378446
Ik gister bij de wedstrijd in het Gelredome aanwezig, en ik vond die rechtsbuiten erg goed ja. Goede techniek, bleef maar doorgaan ook. Snapte ook niet dat hij gewisseld werd.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:10:13 #191
51286 w00h00
Digital man!
pi_50381986
tvp
pi_50382150
Giuly misschien terug naar Monaco.
Eto'o naar AC Milan?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50384102
Werder Bremen wil Carlos Alberto (oud-CL winnaar met FC Porto) halen.

Schalke 04 denkt aan Stephen Appiah van Fenerbahçe (mooie transfer) en Albert Streit van Frankfurt (bijna rond).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:09:22 #194
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50384436
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Om anderhalf miljoen te verdienen in je leven moet je best een aardig maandsalaris hebben hoor.
Valt wel mee hoor, met een basisloontje kom je er al bijna!

Met een basissalaris van ¤ 2.000 BPM, over 47 werkende jaren (van je 18 t/m 65j) heb je toch al gauw
2000 (brutoloon) x 12 (mnd) x 1,07 (vakantiegeld) x 47 (jaar) = 1.2 miljoen bij elkaar gesprokkeld gedurende je leven.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50384657
quote:
'Drogba overweegt Spaans of Italiaans avontuur'

12/6/2007 18:20

Ambitieuze clubs kunnen een poging wagen bij Didier Drogba. De Ivoriaanse spits van Chelsea sluit een vertrek bij de Londenaren niet uit. De clubtopscorer staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij Chelsea.

In France Football sprak Drogba openlijk over zijn toekomst en zijn twijfels. 'Ik realiseer me dat ik op het punt sta om de laatste beslissing in mijn loopbaan te maken: blijven of weggaan. Ik voel niets voor een beetje trainen en in dezelfde routine te vervallen.'

De 29-jarige aanvaller denkt mogelijk een nieuwe omgeving nodig te hebben om het beste uit zichzelf te halen.' 'Ik heb het nodig dat ik me zorgen moet maken. Misschien dat de komst van Sjevtsjenko dit seizoen wel de reden is dat ik het zo goed heb gedaan. Ik houd van concurrentie om niet in te dutten.'

Ongevraagd liet Drogba weten wel wat te voelen voor Spanje of Italië. 'Ik heb er zin in een nieuw universum te ontdekken. Maar een vertrek bij Chelsea is ver weg. Al kan alles gebeuren tussen nu en de start van het nieuwe seizoen.'

Drogba heeft er drie seizoenen op zitten bij Chelsea. Hij pakte met The Blues onder meer twee landstitels. Vooral afgelopen seizoen was hij van grote waarde en onomstreden.
Drogba misschien naar Spanje of Italië dus
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50384731
Da Costa naar Chelsea
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50384795
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Da Costa naar Chelsea
Hij is toch al eigendom van Chelsea?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:45:43 #198
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50385889
Is in Nederland al bekend naar welke Belgische club Kevin Van Dessel gaat?
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_50388432
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:45 schreef blueangel_ het volgende:
Is in Nederland al bekend naar welke Belgische club Kevin Van Dessel gaat?
Nee...
quote:
Van Dessel wil niet zeggen met welke club hij in verregaande onderhandeling is. 'In België ga ik bij mijn nieuwe club geen prestatiecontract tekenen.' Toch is rekening gehouden met de fysieke onzekerheid.

'Mocht er komend seizoen weer iets met mijn knie gebeuren, zal deze overeenkomst meteen verscheurd worden. Maar dat vind ik logisch in mijn situatie', aldus Van Dessel.
Bron
pi_50390669
quote:
'Inter en Tévez vinden elkaar geschikte partners'

12/6/2007 22:21

Internazionale is bezig Carlos Tévez los te weken bij West Ham United. De Argentijnse spits rept van een aantal ontmoetingen en de Italiaanse kampioen zegt hem een speler te vinden die het nodig heeft.

'Het klopt dat Tévez een speler is die mij erg bevalt', gaf Inter-voorzitter Massimo Moratti aan bij de huldiging van jeugdteams van de Nerazzurri. 'Hij beschikt over kwaliteit en karakter en daar zijn wij bij gebaat.'

Tegenover de Engelse pers liet de 23-jarige international weten Inter wel te zien zitten. 'Het zou mooi zijn in Italië te spelen, zeker bij een club met zoveel Argentijnen', aldus Tévez. 'Ik weet dat Inter belangstelling heeft in mij.'

Inter is niet de eerste Europese grootmacht met wie Tévez in verband wordt gebracht. Ook Liverpool, Manchester United, Juventus en Real Madrid zouden serieus werk van hem willen maken.

Tévez dankt die interesse aan zijn ijzersterke slot van de competitie. Na een matig begin bij West Ham scoorde hij in de laatste tien duels zeven keer voor The Hammers en hielp de Londenaren daarmee in het Premiership te blijven.
VI
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50403118
quote:
'Feyenoord heeft RKC'er Obodai op de korrel'

13/6/2007 9 :48

Athony Obodai heeft de interesse gewekt van Feyenoord, dat bij RKC Waalwijk heeft geïnformeerd.

Feyenoord heeft de interesse volgens het Algemeen Dagblad niet laten volgen door een concreet bod. Ook al ziet Obodai een overgang zitten, RKC Waalwijk lijkt de Ghanees niet te laten gaan.

'Sommige spelers kunnen niet weg, zoals Tim Bakens, Obodai en Ruud Berger', zegt directeur Henry van der Vegt deze week in Voetbal International. 'Iedereen roept namelijk wel dat alle spelers hier vertrekken, maar dat is helemaal niet waar. Alleen de jongens die te zwaar op de begroting drukken, zijn voor een transfer bespreekbaar.'

Obodai kwam in de winterstop van Sparta Rotterdam naar RKC Waalwijk. De Ghanese middenvelder kon niet voorkomen dat de zijn nieuwe Brabantse werkgever ontsnapte aan degradatie uit de Eredivisie. Hij wil deze zomer de degradant verlaten.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:18:32 #203
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50407794
NEC probeert Beerens te kopen van PSV..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50407816
Manchester City zit achter Juande Ramos en Co Adriaanse aan.

BBC
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50408082
Lokomotiv Moskou heeft 15 miljoen over voor Alves.

bron: nu.nl
pi_50408410
Juve --> Johan Elmander.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:38:08 #207
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_50408531
SC Heerenveen wil Danny Schenkel van Sparta, Sparta vraagt vooralsnog een te hoge afkoopsom.
(voetbalprimeur)
pi_50409638
Hopelijk blijven ze dan een te hoge transfersom vragen.
pi_50411247
quote:
'Wigan haalt Melchiot terug naar Premiership'

13/6/2007 12:12

Stade Rennes rekent niet meer op Mario Melchiot. Wigan Athletic zou de beste papieren hebben de transfervrije Nederlander in te lijven.

Waar zijn toekomst ligt is nog ongewis, maar zeker is dat Stade Rennes geen optie meer is voor Melchiot. 'Mario gaat een andere weg', vertelde coach Pierre Dreossi in Ouest France.

Wigan Athletic heet de voornaamste kandidaat te zijn als nieuwe club voor Melchiot. Dinsdagavond zou er een akkoord zijn bereikt met de Oranje-international, die een aanbod van Besiktas eerder had afgewezen. Wigan-manager Chris Hutchings wil de overgang niet bevestigen

'We zijn hard bezig en het zijn een paar goede dagen geweest', aldus Hutchings op de website van Wigan. 'Ik hoop snel meer goed nieuws te hebben, hopelijk tegen het eind van de week.'

Voor Melchiot zou het een terugkeer in het Premiership worden. De 31-jarige international was van 1999 tot en met 2006 actief voor achtereenvolgens Chelsea en Birmingham City. Afgelopen seizoen kwam hij uit voor Stade Rennes, waar hij werd gekozen tot Speler van het Jaar.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50412102
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:38 schreef Stpan het volgende:
SC Heerenveen wil Danny Schenkel van Sparta, Sparta vraagt vooralsnog een te hoge afkoopsom.
(voetbalprimeur)
Als vervanger van Hansson
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:20:07 #211
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_50412448
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als vervanger van Hansson
Volgens Verbeek is Breuer de vervanger van Hansson, Schenkel zou dan weer vervanger van Breuer (als stand-in) worden.. Eerlijk gezegd ben ik niet zo onder de indruk van Schenkel, kunnen ze bij Sparta beter De Roover losweken, alhoewel die geen centrale verdediger is..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50414069
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef BobRooney het volgende:
Lokomotiv Moskou heeft 15 miljoen over voor Alves.

bron: nu.nl
Moet hij niet doen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50414621
Binnen nu en niet al te lange tijd zal DJ Derksen tekenen bij Den Bosch.

Hij komt onder andere plaatjes draaien in het home.
pi_50414695
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:

Hij komt onder andere plaatsen draaien in het home.
Voor de wekelijkse stoelendans
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50414702
PSV wil de jonge Braziliaanse goalie Cássio Ramos van Grêmio.

Dirk Jan Derksen kan naar FC Den Bosch en FC Eindhoven

Andy van der Meyde in de belangstelling van Parma, Lokomotiv Moskou en Atlético Madrid

Lyon wil, na Mathieu Bodmer, ook Abdul Kader Keita van Lille halen

Werder Bremen wil Lukas Podolski en heeft interesse in Alou Diarra

AS Roma volgt Zenden
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50414789
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Voor de wekelijkse stoelendans
Jup, gevolgd door een hoelahoep en jumpstyle party.
pi_50414811
Werder Bremen wil Poldi gebruiken in de deal met Klose met Bayern óf Diarra als Klose naar Lyon gaat. En anders zullen ze er wel eentje los kopen.

Mandy heeft de clubs weer voor het uitkiezen
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50416236
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Binnen nu en niet al te lange tijd zal DJ Derksen tekenen bij Den Bosch.

Hij komt onder andere plaatjes draaien in het home.
bang dat hij de eredivisie niet aankan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_50418398
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mandy heeft de clubs weer voor het uitkiezen
Dat snap ik dus ook totaal niet Brengt die jongen 'n zak geld mee of zo?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50419737
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

bang dat hij de eredivisie niet aankan?
Hij kreeg weinig vertrouwen, pas dagen na de promotie wilden ze hem contractaanbieding aanbieden, niet zo'n goede band met trainer Wetzel, maar dat zal ook wel meespelen is natuurlijk ook al 35.
pi_50420633
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Moet hij niet doen
Ben het helemaal met je eens, maar hij kan daar miljoenen verdienen. Zou mij niks verbazen als hij daar naar toe zou gaan.
pi_50420810
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, maar hij kan daar miljoenen verdienen. Zou mij niks verbazen als hij daar naar toe zou gaan.
Mwah, 4 ton per jaar... Valt nog mee..
pi_50420982
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Mwah, 4 ton per jaar... Valt nog mee..
4 ton verdient ie nu . Hij kan daar 2 miljoen verdien. Volgens nu.nl tenminste.
pi_50421173
Verkeerd gelezen inderdaad, excuses.
pi_50421222
Trez gaat in de komende uren zeer waarschijnlijk naar Arsenal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50423135
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trez gaat in de komende uren zeer waarschijnlijk naar Arsenal
Huntelaar naar Juve?
pi_50423164
Dat lijkt me niet onwaarschijnlijk.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50423247
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Daar kan ik leuk geld mee verdienen (unibet), dus laat dat maar rap gebeuren!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:14:50 #229
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50423254
quote:
13/6/2007 - 'Feyenoord bekijkt Omar Bravo en Albert Medina'
(Gepost door K)

Volgens de Mexicaanse krant Reforma is een scout van Feyenoord aangekomen in de Verenigde Staten om de ontwikkeling van de Mexicanen Omar Bravo en Alberto Medina te bekijken. Omar Bravo is een 27-jarige aanvaller die zowel in de spits als op de flanken uit de voeten kan. Hij speelt al zijn hele carrière voor Chivas de Guadalajara. In een reactie liet Bravo weten naar Europa toe te willen deze zomer en waarschijnlijk te vertrekken bij zijn huidige club. Concreter dan Feyenoord zou de interesse van het Franse Auxerre zijn. De 24-jarige Alberto Medina komt uit voor dezelfde club en speelt met nummer 10 als aanvallende middenvelder of op de flanken voorin
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:15:49 #230
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50423301
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef Happel het volgende:

-knip-
En ja hoor, toch nog een nieuw gerucht rondom Feyenoord zo op het einde van de dag!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50423335
Steef dus. De interesse van Cata Diaz moet ook al uit zijn koker komen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:30:18 #232
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50423952
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef dus. De interesse van Cata Diaz moet ook al uit zijn koker komen.
Nee hoor, van Marwijk
quote:
European Offers

In October of 2006, sources linked Medina to be going with Borussia Dortmund along side his teamates Omar Bravo and Adolfo Bautista. There have been rumours circulating in the press that the Bundesliga will be a likely destination for Medina come the summer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_50424039
Jij weet niet wat Steef toen tegen Bertje zei. Al waren dat niet echt vrienden.

Alle Latijns Amerikaanse namen wijzen op minimaal een link naar Steef
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:33:26 #234
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50424079
Nana Asare(Feyenoord/Mechelen) kan kiezen uit de Graafschap en vier andere belgische teams.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:38:42 #235
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50424326
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nana Asare(Feyenoord/Mechelen) kan kiezen uit de Graafschap en vier andere belgische teams.
Is De Graafschap belgisch?
pi_50424639
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trez gaat in de komende uren zeer waarschijnlijk naar Arsenal
Dat zou geweldig zijn zeg, kunnen we goed gebruiken
pi_50424718
We?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:08:56 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50425771
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef BB-boy het volgende:
We?
Check zijn onderschrift. Is mode tegenwoordig om meerdere clubs te supporten. Kijk maar naar Jorientje.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_50426348
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

VI
Denk niet dat deze nog doorgaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50427707
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Check zijn onderschrift. Is mode tegenwoordig om meerdere clubs te supporten. Kijk maar naar Jorientje.
Tegenwoordig alleen nog maar Anderlecht

[EK-21] Nederland-Portugal. # 2 Denk aan Veloso in 88
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50427733
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Check zijn onderschrift. Is mode tegenwoordig om meerdere clubs te supporten. Kijk maar naar Jorientje.
Ja mooi hé Trekken jullie nou maar eens spelers aan in plaats van kansloos te gaan dromen over spelers die niet eens haalbaar zijn .
pi_50428006
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja mooi hé Trekken jullie nou maar eens spelers aan in plaats van kansloos te gaan dromen over spelers die niet eens haalbaar zijn .
Wesley Sneijder-award is van jou...
pi_50428178
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Wesley Sneijder-award is van jou...
En de ''Feyenoord zoekt trouw-award'' voor jou...

Back ontopic maar weer!

[ Bericht 6% gewijzigd door Cyberia18 op 13-06-2007 22:04:40 ]
pi_50430091
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk niet dat deze nog doorgaat
Niet?

Vanwege Suazo bedoel je? Maar bij Inter moeten toch standaard 23 spitsen rondlopen in de selectie?
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:38:27 #245
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50430279
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Niet?

Vanwege Suazo bedoel je? Maar bij Inter moeten toch standaard 23 spitsen rondlopen in de selectie?
Idd ... ze hebben nu enkel Adriano, Crespo, Ibrahimofiets, Cruz, Recoba en Suazo
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_50430339
Da's nooit genoeg hoor!

Stel je voor dat de geelgerandegroenbekkikker op komt zetten daaro, dan ligt de helft met 'n virus in bed


"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:40:58 #247
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50430410
Ze kunnen misschien 1 van hun 30 middenvelders diep in de spits zetten dan?
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_50430498
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef blueangel_ het volgende:
Ze kunnen misschien 1 van hun 30 middenvelders diep in de spits zetten dan?
Nee!

Dat vindt Moratti niet goed!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50438157
quote:
'Juventus wil eerherstel met Van der Vaart'
Uitgegeven: 14 juni 2007 07:37
Laatst gewijzigd: 14 juni 2007 07:44

AMSTERDAM - De Italiaanse recordkampioen Juventus wil Rafael van der Vaart betrekken bij haar terugkeer in de Serie A. De tien miljoen die de Italianen willen betalen voor de spelmaker, is echter veel te weinig voor HSV om overstag te gaan, meldt de Duitse krant Bild.

Navraag leert dat de interesse van de Oude Dame, die het afgelopen seizoen in de Serie B speelde vanwege een omkoopschandaal, serieus is. Juve-vedette Pavel Nedved gaf al aan dat zijn werkgever idolaat is van het spel van de Nederlandse international. "Hij kan ons spel vorm geven", zei de Tsjechische aanjager tegenover de krant.



Geconfronteerd met de Italiaanse belangstelling, reageerde de nummer 10 van HSV: "Ik vind het een grote eer dat een club met zo'n historie mij wil hebben." De club van Huub Stevens gaat pas om tafel met de Turijnse promovendus als de club het dubbele biedt.

Bild meldt ook dat Real Madrid de droomclub blijft van Van der Vaart. "Daar wil ik in mijn carrière zeker gespeeld hebben."
Mooie club voor Rafael !!

Van nu.nl overigens...
  donderdag 14 juni 2007 @ 08:48:24 #250
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_50438600
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef Happel het volgende:

[..]
Omar Bravo is echt een held, als Feijenoord die kan halen...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_50438699
Ik vind het niet veel. Sws zijn de goede spelers in Mexico op de vingers van een hand te tellen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50438820
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind het niet veel. Sws zijn de goede spelers in Mexico op de vingers van een hand te tellen
Guardado is er eentje in ieder geval, alleen onbetaalbaar
pi_50439207
Ochoa ook en Chelito.

Dan houdt het al een heel eind op.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:02:24 #254
43497 Afunados
Get Therapy
pi_50442324
Gunter Thiebaut van Dender/Zulte naar MVV, is persoonlijk al rond. Vorig seizoen goed voor 22 doelpunten
pi_50443473
De dagelijkse enkele geruchten :

Pantelic (topscorer Hertha) naar Chelsea.
Nu Saha zo lang is uitgeschakeld wil Man Utd een spits erbij halen, Fabio Quagliarella van Sampdoria staat op 't lijstje.
Ben Haim, verdediger van Bolton naar Chelsea, terwijl z'n oude manager Big Sam hem mee wil nemen naar Newcastle.
Buffel naar Bolton.

En:
Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail).
pi_50444127
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

Buffel naar Bolton.
Nee...
pi_50444906
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nu Saha zo lang is uitgeschakeld wil Man Utd een spits erbij halen, Fabio Quagliarella van Sampdoria staat op 't lijstje.
Is dat die knakker die er van de week 2 van afstand inlegde voor Italië? Is 't verder wat, ik ken 'm eigenlijk niet zo

Verder:
quote:
The Daily Mail claim that alleged United target David Villa will stay with Valencia, but puts forward Tottenham striker Jermain Defoe as a more viable target. Spurs will supposedly welcome offers in the region of £12million if the 24-year-old doesn't extend his current contract.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 juni 2007 @ 12:24:54 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50445184
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De dagelijkse enkele geruchten :

Pantelic (topscorer Hertha) naar Chelsea.
Nu Saha zo lang is uitgeschakeld wil Man Utd een spits erbij halen, Fabio Quagliarella van Sampdoria staat op 't lijstje.
Ben Haim, verdediger van Bolton naar Chelsea, terwijl z'n oude manager Big Sam hem mee wil nemen naar Newcastle.
Buffel naar Bolton.

En:
Portsmouth striker Kanu is ready to move to Ajax on a two-year deal. (Daily Mail).
Saha kan het begin van het seizoen gewoon halen aldus het AD......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50445393
'Real Madrid heeft jawoord doelman Dudek'
.
pi_50445410
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
'Real Madrid heeft jawoord doelman Dudek'
.
Bron?
pi_50445481
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:32 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Bron?
Vi.nl .
  donderdag 14 juni 2007 @ 12:58:52 #262
51286 w00h00
Digital man!
pi_50446295
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
'Real Madrid heeft jawoord doelman Dudek'
.
'Real Madrid heeft jawoord doelman Dudek'

Jerzy Dudek verhuist binnenkort naar Real Madrid, meldt AS. Volgens de Spaanse krant heeft de Poolse doelman zijn jawoord al gegeven aan technisch directeur Predrag Mijatovic.
Dudek moet vertrekken bij Liverpool, waar zijn contract aan het einde van dit seizoen afloopt. De 34-jarige keeper zal bij De Koninklijke als tweede doelman fungeren achter eerste keus Iker Casillas. Hij neemt de rol over van Diego López, die komend seizoen naar Villarreal vertrekt.

Dudek heeft er zes seizoenen bij Liverpool op zitten. Daarvoor stond hij vijf jaar onder contract bij Feyenoord, dat hem in 1996 had overgenomen van het Poolse Sokól Tychy.

OMG!
pi_50446312
Kanu naar Ajax

En wat what the fuck moet Chelsea met zoveel spitsen in godsnaam ! Gaat Drogba dan toch écht naar Italië of Spanje?
pi_50447368
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax

En wat what the fuck moet Chelsea met zoveel spitsen in godsnaam ! Gaat Drogba dan toch écht naar Italië of Spanje?
Neem inderdaad aan dat ze dan uitgaan van een vertrek van of Drogba of Shevchenko.
pi_50447747
Kanu naar Ajax lijkt me prachtig, met z'n rare benen. Goed nieuws dat Villa blijft.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50449995
Leuk als Kanu naar Nederland komt en jammer dat Lopez naar Villarreal gaat want Viera en in mindere mate Barbosa zijn erg talentvol
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:38:02 #267
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50450077
Kanu
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:45:15 #268
159022 AminBen
El Maestro
pi_50452802
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax

En wat what the fuck moet Chelsea met zoveel spitsen in godsnaam ! Gaat Drogba dan toch écht naar Italië of Spanje?
Zoveel spitsen? Drogba moest ALLES spelen omdat er geen alternatieven waren (Sheva speelt/speelde als een drol en Kalou is geen spits.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:27:24 #269
51286 w00h00
Digital man!
pi_50454523
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Kanu naar Ajax
Waar staat dat gerucht?
pi_50457482
quote:
'Laudrup denkt na over baan bij Recreativo'

14/6/2007 17:13

Recreativo is bezig Michael Laudrup te strikken. De Spaanse club wil de Deen aantrekken als nieuwe coach. 'Laudrup heeft een serieus aanbod gekregen van Recreativo en denkt er over na', legde Laudrups zaakwaarnemer Bajram Tutumlu uit in de Deense krant Nyhedsavisen.

De voormalige speler van onder meer Juventus, Barcelona, Real Madrid en Ajax geeft binnen drie of vier dagen uitsluitsel. Laudrup heeft er een sabbatical van een jaar op zitten. Nadat Brøndby IF besloot zijn contract in 2006 niet te verlengen, besloot de 43-jarige Deen vrijaf te nemen.

Recreativo is bezig aan zijn beste seizoen ooit op het hoogste niveau. Met nog één wedstrijd te gaan in de Primera División staat de club uit Huelva op de achtste plaats.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_50457666
David Nugent naar Sunderland
pi_50458212
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:45 schreef AminBen het volgende:

[..]

Zoveel spitsen? Drogba moest ALLES spelen omdat er geen alternatieven waren (Sheva speelt/speelde als een drol en Kalou is geen spits.
Kalou is juist wel een spits, geen buitenspeler ofzo.
pi_50458951
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:02 schreef Afunados het volgende:
Gunter Thiebaut van Dender/Zulte naar MVV, is persoonlijk al rond. Vorig seizoen goed voor 22 doelpunten
FCDB wil hem ook 517 teletekst belg.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:15:19 #274
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50460489
Damnz, Dudek naar Real is wel echt een verrassende transfer als ie waar is.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50466959
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef sjimz het volgende:
David Nugent naar Sunderland
Goeie spits, zeker voor een promovendus.
pi_50467571
Cichino naar Roma van Real
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50469670
‘Newcastle en Celtic volgen Rigters’

pi_50470853
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 23:10 schreef sjimz het volgende:
‘Newcastle en Celtic volgen Rigters’

is altijd van dat gehype tijdens zo'm jeugdek...Maduro is ineens ook the next best thing die door de halve wereldtop gevolgd wordt.,
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:34:46 #279
43497 Afunados
Get Therapy
pi_50472392
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

FCDB wil hem ook 517 teletekst belg.
Denk dat hij naar ons komt (mede doordat hij er enkele oude bekenden tegenkomt), en Derksen naar jullie gaat.
pi_50472443
Dat weet ik eigenlijk wel zeker, wij kunnen niet eens een afkoopsom betalen

Qua doelpunten historie is Derksen in ieder geval meer waard.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 09:21:49 #281
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50476969
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cichino naar Roma van Real
?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50476982
Wat begrijp je niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50477262
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:21 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

?
Er staat naar Roma...niet van Roma...of bedoel je dat niet?
pi_50479973
Lincoln van Schalke naar Galatasaray.
pi_50480797
Koevermans naar Shaktar Donetsk

voetbalzone
pi_50480817


Rangers past veel beter bij hem.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:40:09 #287
159022 AminBen
El Maestro
pi_50480932
Henk van Stee scout op hoog niveau
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:42:50 #288
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_50481011
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:35 schreef BobRooney het volgende:
Koevermans naar Shaktar Donetsk

voetbalzone
Daar geloof ik geen reet van. Een voetballer die niet prof wilde worden omdat hij dan de gezelligheid bij z'n amateurclub moest opgeven, die blijft hangen in het supportershome na een wedstrijd, die Alkmaar al ver vindt, gaat niet naar Shaktar vermoed ik.
pi_50481113
Zuid is dichterbij idd
pi_50481128
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef Stpan het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen reet van. Een voetballer die niet prof wilde worden omdat hij dan de gezelligheid bij z'n amateurclub moest opgeven, die blijft hangen in het supportershome na een wedstrijd, die Alkmaar al ver vindt, gaat niet naar Shaktar vermoed ik.
Dat was ook mijn gedachte. Zie het zo snel, of zelfs helemaal niet gebeuren. Maar vond het toch een leuke roddel.
pi_50481153
quote:
'Rajkovic optie voor PSV, Beerens mag gaan'

15/6/2007 9 :17

PSV heeft komend seizoen mogelijk de beschikking over Slobodan Rajkovic. Volgens het Algemeen Dagblad mag de achttienjarige Servische verdediger, eigendom van Chelsea, ervaring opdoen in Eindhoven. Diezelfde krant weet dat Roy Beerens mag vertrekken.

Rajkovic verblijft momenteel met Jong Servië in Nederland om deel te nemen aan het EK Onder-21. De verdediger kreeg nog geen speeltijd tijdens het toernooi, maar zijn land plaatste zich wel al voor de halve finale en de Olympische Spelen.

Chelsea scoutte Rajkovic een jaar geleden een legde de jonge Serviër direct vast. Het afgelopen seizoen kwam hij nog uit voor zijn vroegere club OFK Belgrado. Om meer ervaring op te doen zou een overgang naar PSV, waarmee Chelsea een samenwerkingsverband heeft, voor de hand liggen. Volgens het AD hebben begeleiders van de Servische jeugdploeg gezegd dat de overstap van Rajkovic naar Eindhoven bijna rond is.

Het AD weet ook te melden dat Roy Beerens mag vertrekken bij PSV. De negentienjarige aanvaller, selectielid van Jong Oranje op het EK Onder-21, werd het afgelopen seizoen al verhuurd aan NEC. Beerens heeft bij PSV nog een contract tot medio 2008.
quote:
Barca Offer Eidur As Bait
Barcelona have proposed a surprise £8million swap deal involving Eidur Gudjohnsen and Manchester United’s Gerard Pique. United signed Pique, 20, from Barcelona in 2004 by exploiting a loophole in the age Spanish players sign professional contracts. He has had a successful season on loan at Real Zaragoza and has caught the eye of Barcelona. The 6ft 4in centre half is due back at United after La Liga finishes on Sunday, with Sir Alex Ferguson telling him he will figure next season. Zaragoza have already had an offer rejected by United and are expected to make a new £7m bid in the next few days. Barca, however, want to add height to their defence and hope to tempt United with former Chelsea striker Gudjohnsen, 29.
Simon Jones, Daily Mail
quote:
Various tabloids claim United have tabled a £10million offer for 23-year-old Sampdoria striker Fabio Quagliarella, while The Sun says a host of Premiership clubs are ready to bid for United's Alan Smith.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:55:07 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50481402
Hofland -> Feijenoord
quote:
Baustelle Hofland: Jetzt wird‘s ernst


(eh) Nach der Saison stand Kevin Hofland kurz vor einem Wechsel zu Bayer Leverkusen. Dieser Deal scheiterte. Doch der Kapitän des Fußball-Bundesligisten VfL Wolfsburg stand auch auf Listen anderer Klubs – etwa bei Feyenoord Rotterdam. Und der holländische Erstligist macht in Sachen Hofland jetzt ernst.
Gestern gab der Klub bekannt, dass Bert van Marwijk (zuletzt bei Borussia Dortmund) in Rotterdam einen Zweijahresvertrag erhält. Van Marwijk stellte bei seinen Verhandlungen Bedingungen: Eine war der Kauf von Hofland. Beide kennen sich noch aus gemeinsamen Tagen bei Fortuna Sittard.
Feyenoord hat bereits Kontakt zum VfL aufgenommen, will in den nächsten Tagen die Verhandlungen aufnehmen. Und nach WAZ-Informationen darf Hofland mit Rotterdam verhandeln – obwohl er noch einen Vertrag bis 2008 beim VfL hat. Ein Angebot, um diesen Kontrakt zu verlängern, liegt Hofland vor. Aber dass es dazu kommt, danach sieht es momentan nicht aus.
Hofland selbst will nach dem gescheiterten Wechsel nach Leverkusen zur aktuellen Anfrage aus Rotterdam nicht viel sagen. Nur so viel: „Ich weiß, dass Feyenoord großes Interesse hat.“ Er selbst hat es auch – in erster Linie, weil er van Marwijk schon seit Jahren kennt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:00:47 #293
43497 Afunados
Get Therapy
pi_50481573
Fiorentina, Udinese, Palermo willen Babel, transfersom vna 8 miljoen.

Bron: La Gazzetta
pi_50481681
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:00 schreef Afunados het volgende:
Fiorentina, Udinese, Palermo willen Babel, transfersom vna 8 miljoen.

Bron: La Gazzetta
Babel wil Ajax volgens mij alleen verruilen voor Arsenal. Gaat niet gebeuren dus...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:04:17 #295
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_50481682
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:35 schreef BobRooney het volgende:
Koevermans naar Shaktar Donetsk

voetbalzone
Wat is de grap? Koevermans naar Shaktar of voetbalzone?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 juni 2007 @ 12:13:57 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50481977
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:35 schreef BobRooney het volgende:
Koevermans naar Shaktar Donetsk

voetbalzone
Koevermans heeft inmiddels zelf aangegeven niet naar Shaktar te willen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:18:11 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50482111
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Babel wil Ajax volgens mij alleen verruilen voor Arsenal. Gaat niet gebeuren dus...
Die zal dus zijn hele leven bij ajax blijven voetballen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:15:36 #298
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50490917
quote:
Wisla Krakow wil Niedzielan halen

NIJMEGEN - De Poolse topclub Wisla Krakow heeft serieuze interesse in NEC aanvaller Andrzej Niedzielan. Dat bevestigt de club in Gazeta Krakowska.

Wisla is ervan overtuigd dat er snel een overeenkomst mogelijk is tussen de club en de bij NEC in onmin geraakte Pool. Volgens de Gazeta praten Wisla en Niedzielan's manager vandaag (vrijdag) met elkaar.

Niedzielan zelf is er nog niet uit of hij terugkeert naar zijn thuisland. Elche (Secunda Division), Stoke City, Cardiff City en Bristol City (allen Championship) en Energie Cottbus (2.Bundesliga) zouden interesse hebben.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50492167
quote:
Clubs in rij voor Rigters
door onze Telesportredactie

LANGEZWAAG - Maceo Rigters (23) heeft zijn visitekaartje in Europa afgegeven. De spits van NAC Breda werd op het laatste moment aan de selectie van Jong Oranje toegevoegd, rekende niet op speelminuten, maar vestigde in de eerste twee wedstrijden van het EK onder 21 volop de aandacht op zich. Newcastle United, Celtic en Bayer Leverkusen zaten op de tribune en dingen naar de gunst van de Amsterdammer, die aan het einde van het vorig seizoen nog mocht vertrekken bij NAC Breda.

„Ik ben blij met mijn prestaties en trots op mezelf”, blikt Rigters terug op de duels met Jong Israël en Portugal. De aanvaller is bondscoach Foppe de Haan dankbaar. „Hij geeft me het vertrouwen dat ik bij NAC nooit heb gehad.” De spits is een koopje voor de geïnteresseerde clubs, omdat hij in zijn tot 2009 lopende contract een gelimiteerde afkoopsom van driehonderdduizend euro heeft. De jeugdige international wil zich echter nog niet bezighouden met een mogelijke transfer. „Ik houd mijn hoofd liever bij het toernooi.”
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50492318
De geruchten van Rigerts waren al gepost.
pi_50494591
Vol, jeweet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')