VIquote:'Inter en Tévez vinden elkaar geschikte partners'
12/6/2007 22:21
Internazionale is bezig Carlos Tévez los te weken bij West Ham United. De Argentijnse spits rept van een aantal ontmoetingen en de Italiaanse kampioen zegt hem een speler te vinden die het nodig heeft.
'Het klopt dat Tévez een speler is die mij erg bevalt', gaf Inter-voorzitter Massimo Moratti aan bij de huldiging van jeugdteams van de Nerazzurri. 'Hij beschikt over kwaliteit en karakter en daar zijn wij bij gebaat.'
Tegenover de Engelse pers liet de 23-jarige international weten Inter wel te zien zitten. 'Het zou mooi zijn in Italië te spelen, zeker bij een club met zoveel Argentijnen', aldus Tévez. 'Ik weet dat Inter belangstelling heeft in mij.'
Inter is niet de eerste Europese grootmacht met wie Tévez in verband wordt gebracht. Ook Liverpool, Manchester United, Juventus en Real Madrid zouden serieus werk van hem willen maken.
Tévez dankt die interesse aan zijn ijzersterke slot van de competitie. Na een matig begin bij West Ham scoorde hij in de laatste tien duels zeven keer voor The Hammers en hielp de Londenaren daarmee in het Premiership te blijven.
quote:'Feyenoord heeft RKC'er Obodai op de korrel'
13/6/2007 9 :48
Athony Obodai heeft de interesse gewekt van Feyenoord, dat bij RKC Waalwijk heeft geïnformeerd.
Feyenoord heeft de interesse volgens het Algemeen Dagblad niet laten volgen door een concreet bod. Ook al ziet Obodai een overgang zitten, RKC Waalwijk lijkt de Ghanees niet te laten gaan.
'Sommige spelers kunnen niet weg, zoals Tim Bakens, Obodai en Ruud Berger', zegt directeur Henry van der Vegt deze week in Voetbal International. 'Iedereen roept namelijk wel dat alle spelers hier vertrekken, maar dat is helemaal niet waar. Alleen de jongens die te zwaar op de begroting drukken, zijn voor een transfer bespreekbaar.'
Obodai kwam in de winterstop van Sparta Rotterdam naar RKC Waalwijk. De Ghanese middenvelder kon niet voorkomen dat de zijn nieuwe Brabantse werkgever ontsnapte aan degradatie uit de Eredivisie. Hij wil deze zomer de degradant verlaten.
quote:'Wigan haalt Melchiot terug naar Premiership'
13/6/2007 12:12
Stade Rennes rekent niet meer op Mario Melchiot. Wigan Athletic zou de beste papieren hebben de transfervrije Nederlander in te lijven.
Waar zijn toekomst ligt is nog ongewis, maar zeker is dat Stade Rennes geen optie meer is voor Melchiot. 'Mario gaat een andere weg', vertelde coach Pierre Dreossi in Ouest France.
Wigan Athletic heet de voornaamste kandidaat te zijn als nieuwe club voor Melchiot. Dinsdagavond zou er een akkoord zijn bereikt met de Oranje-international, die een aanbod van Besiktas eerder had afgewezen. Wigan-manager Chris Hutchings wil de overgang niet bevestigen
'We zijn hard bezig en het zijn een paar goede dagen geweest', aldus Hutchings op de website van Wigan. 'Ik hoop snel meer goed nieuws te hebben, hopelijk tegen het eind van de week.'
Voor Melchiot zou het een terugkeer in het Premiership worden. De 31-jarige international was van 1999 tot en met 2006 actief voor achtereenvolgens Chelsea en Birmingham City. Afgelopen seizoen kwam hij uit voor Stade Rennes, waar hij werd gekozen tot Speler van het Jaar.
Als vervanger van Hanssonquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:38 schreef Stpan het volgende:
SC Heerenveen wil Danny Schenkel van Sparta, Sparta vraagt vooralsnog een te hoge afkoopsom.
(voetbalprimeur)
Volgens Verbeek is Breuer de vervanger van Hansson, Schenkel zou dan weer vervanger van Breuer (als stand-in) worden.. Eerlijk gezegd ben ik niet zo onder de indruk van Schenkel, kunnen ze bij Sparta beter De Roover losweken, alhoewel die geen centrale verdediger is..quote:
Moet hij niet doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef BobRooney het volgende:
Lokomotiv Moskou heeft 15 miljoen over voor Alves.
bron: nu.nl
Voor de wekelijkse stoelendansquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij komt onder andere plaatsen draaien in het home.
bang dat hij de eredivisie niet aankan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Binnen nu en niet al te lange tijd zal DJ Derksen tekenen bij Den Bosch.
Hij komt onder andere plaatjes draaien in het home.
Dat snap ik dus ook totaal nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mandy heeft de clubs weer voor het uitkiezen
Hij kreeg weinig vertrouwen, pas dagen na de promotie wilden ze hem contractaanbieding aanbieden, niet zo'n goede band met trainer Wetzel, maar dat zal ook wel meespelen is natuurlijk ook al 35.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bang dat hij de eredivisie niet aankan?
Ben het helemaal met je eens, maar hij kan daar miljoenen verdienen. Zou mij niks verbazen als hij daar naar toe zou gaan.quote:
Mwah, 4 ton per jaar... Valt nog mee..quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, maar hij kan daar miljoenen verdienen. Zou mij niks verbazen als hij daar naar toe zou gaan.
4 ton verdient ie nu . Hij kan daar 2 miljoen verdien. Volgens nu.nl tenminste.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mwah, 4 ton per jaar... Valt nog mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |