Huntelaar naar Juve?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trez gaat in de komende uren zeer waarschijnlijk naar Arsenal
Daar kan ik leuk geld mee verdienen (unibet), dus laat dat maar rap gebeuren!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat lijkt me niet onwaarschijnlijk.
quote:13/6/2007 - 'Feyenoord bekijkt Omar Bravo en Albert Medina'
(Gepost door K)
Volgens de Mexicaanse krant Reforma is een scout van Feyenoord aangekomen in de Verenigde Staten om de ontwikkeling van de Mexicanen Omar Bravo en Alberto Medina te bekijken. Omar Bravo is een 27-jarige aanvaller die zowel in de spits als op de flanken uit de voeten kan. Hij speelt al zijn hele carrière voor Chivas de Guadalajara. In een reactie liet Bravo weten naar Europa toe te willen deze zomer en waarschijnlijk te vertrekken bij zijn huidige club. Concreter dan Feyenoord zou de interesse van het Franse Auxerre zijn. De 24-jarige Alberto Medina komt uit voor dezelfde club en speelt met nummer 10 als aanvallende middenvelder of op de flanken voorin
En ja hoor, toch nog een nieuw gerucht rondom Feyenoord zo op het einde van de dag!quote:
Nee hoor, van Marwijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef dus. De interesse van Cata Diaz moet ook al uit zijn koker komen.
quote:European Offers
In October of 2006, sources linked Medina to be going with Borussia Dortmund along side his teamates Omar Bravo and Adolfo Bautista. There have been rumours circulating in the press that the Bundesliga will be a likely destination for Medina come the summer.
Is De Graafschap belgisch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nana Asare(Feyenoord/Mechelen) kan kiezen uit de Graafschap en vier andere belgische teams.
Dat zou geweldig zijn zeg, kunnen we goed gebruikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Trez gaat in de komende uren zeer waarschijnlijk naar Arsenal
Check zijn onderschrift. Is mode tegenwoordig om meerdere clubs te supporten. Kijk maar naar Jorientje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef BB-boy het volgende:
We?
Denk niet dat deze nog doorgaatquote:
Tegenwoordig alleen nog maar Anderlechtquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Check zijn onderschrift. Is mode tegenwoordig om meerdere clubs te supporten. Kijk maar naar Jorientje.
Ja mooi héquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Check zijn onderschrift. Is mode tegenwoordig om meerdere clubs te supporten. Kijk maar naar Jorientje.
Wesley Sneijder-award is van jou...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja mooi héTrekken jullie nou maar eens spelers aan in plaats van kansloos te gaan dromen over spelers die niet eens haalbaar zijn
.
En de ''Feyenoord zoekt trouw-award'' voor jou...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wesley Sneijder-award is van jou...
Niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk niet dat deze nog doorgaat
Idd ... ze hebben nu enkel Adriano, Crespo, Ibrahimofiets, Cruz, Recoba en Suazoquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Niet?
Vanwege Suazo bedoel je? Maar bij Inter moeten toch standaard 23 spitsen rondlopen in de selectie?
Nee!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef blueangel_ het volgende:
Ze kunnen misschien 1 van hun 30 middenvelders diep in de spits zetten dan?
Mooie club voor Rafael !!quote:'Juventus wil eerherstel met Van der Vaart'
Uitgegeven: 14 juni 2007 07:37
Laatst gewijzigd: 14 juni 2007 07:44
AMSTERDAM - De Italiaanse recordkampioen Juventus wil Rafael van der Vaart betrekken bij haar terugkeer in de Serie A. De tien miljoen die de Italianen willen betalen voor de spelmaker, is echter veel te weinig voor HSV om overstag te gaan, meldt de Duitse krant Bild.
Navraag leert dat de interesse van de Oude Dame, die het afgelopen seizoen in de Serie B speelde vanwege een omkoopschandaal, serieus is. Juve-vedette Pavel Nedved gaf al aan dat zijn werkgever idolaat is van het spel van de Nederlandse international. "Hij kan ons spel vorm geven", zei de Tsjechische aanjager tegenover de krant.
Geconfronteerd met de Italiaanse belangstelling, reageerde de nummer 10 van HSV: "Ik vind het een grote eer dat een club met zo'n historie mij wil hebben." De club van Huub Stevens gaat pas om tafel met de Turijnse promovendus als de club het dubbele biedt.
Bild meldt ook dat Real Madrid de droomclub blijft van Van der Vaart. "Daar wil ik in mijn carrière zeker gespeeld hebben."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |