abonnement Unibet Coolblue
pi_53191241
# Maatschappij?
Tatarstan Airlines

# Traject?
Moskou - Kazan en vv.

# Vertraging?
Op de heenweg 45 minuten stil gestaan voor we vertrokken, met onbekende reden, terug geen.

# Vriendelijk personeel?
Gewoon.

# Lekker eten?
De vlucht duurde maar 1.15 uur, maar we kregen toch nog een broodje, vleeswaar/kaas, bakje fruit en een cakeje/koekje. Best lekker eigenlijk. Alleen de koffie was smerig, maar dat lijkt iets Russisch te zijn... Verder een drankje bij binnenkomst (sapje, water en iets wat er uit zag als champagne) en een snoepje vlak voor het opstijgen en het dalen.

# Entertainment?
Nope. Alhoewel vliegen met een Russisch vliegtuig al an sich al entertaining is.

# Algehele indruk?
Ik was positief verrast over alles. Heen vlogen we met een Yak-42, terug met een Tu-134, en alhoewel ik vantevoren mijn bedenkingen had over het vliegen met deze, was er eigenlijk niets mis mee. Natuurlijk is het net allemaal wat minder netjes afgewerkt en is de de vlucht, met name de landing, bij gebrek aan de nieuwste electronica vooral handwerk, maar dat deed weinig af aan de vlucht.

# Iets over de luchthavens?
Zowel SVO-1 in Moskou als de terminal Kazan was weinig bijzonder, redelijk spartaans. Voordeel is wel dat de weg van de voordeur van het gebouw naar het vliegtuig en vv. erg kort is, dus alles gaat redelijk snel. Het twee-terminal stelsel van SVO in Moskou is trouwens wel een drama, op de terugweg waren we een meer dan een half uur onderweg om met de bus van SVO-1 naar SVO-2 te komen, omdat de bus maar bleef staan bij SVO-1 en er dus maar steeds mensen bleven instappen. Gelukkig waren we nog net op tijd voor de aansluitende vlucht naar A'dam.
If you're a battery, you're either working or you are dead. That's a shit life. - Demitri Martin
pi_53191963
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:11 schreef Zaphod82 het volgende:
# Lekker eten?
Alleen de koffie was smerig, maar dat lijkt iets Russisch te zijn...
roger that!
quote:
# Iets over de luchthavens?
Zowel SVO-1 in Moskou als de terminal Kazan was weinig bijzonder, redelijk spartaans. Voordeel is wel dat de weg van de voordeur van het gebouw naar het vliegtuig en vv. erg kort is, dus alles gaat redelijk snel. Het twee-terminal stelsel van SVO in Moskou is trouwens wel een drama, op de terugweg waren we een meer dan een half uur onderweg om met de bus van SVO-1 naar SVO-2 te komen, omdat de bus maar bleef staan bij SVO-1 en er dus maar steeds mensen bleven instappen. Gelukkig waren we nog net op tijd voor de aansluitende vlucht naar A'dam.
klinkt erg bekend...

Ik zag trouwens wel tatarstan vliegtuigen staan op moskou, vloog jij met zo'n apparaat met zo'n " geschutskoepel" als neus?...
pi_53197224
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:38 schreef Dynia het volgende:

klinkt erg bekend...

Ik zag trouwens wel tatarstan vliegtuigen staan op moskou, vloog jij met zo'n apparaat met zo'n " geschutskoepel" als neus?...

Tu134


Yak42

Zolang het goed onderhouden wordt, kan het niet kapot.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53197405
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 15:14 schreef The_stranger het volgende:

[..]

[afbeelding]
Tu134

[afbeelding]
Yak42

Zolang het goed onderhouden wordt, kan het niet kapot.
Yeps, those are the ones Dat glazen koepeltje op de Tu134 werd trouwens vroeger gebruikt voor de navigatie.
If you're a battery, you're either working or you are dead. That's a shit life. - Demitri Martin
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:20:53 #130
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53199673
Oud Russisch staal
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_53215973
Omdat ik het zonde vind er een nieuw topic voor te hoeven openen, sluis ik stiekem deze vraag hier; Bij de boeking (KLM) ben ik vergeten een FB-nummer in te vullen, dus vul ik deze achteraf in, nu staat er alleen bij 'soort identificatie'; 'NI-card', maar ik heb dus geen flauw benul wat NI-card is en/of wat het betekent. Help?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53216057
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Omdat ik het zonde vind er een nieuw topic voor te hoeven openen, sluis ik stiekem deze vraag hier; Bij de boeking (KLM) ben ik vergeten een FB-nummer in te vullen, dus vul ik deze achteraf in, nu staat er alleen bij 'soort identificatie'; 'NI-card', maar ik heb dus geen flauw benul wat NI-card is en/of wat het betekent. Help?
Nederlandse Identiteits kaart
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53216087
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Nederlandse Identiteits kaart


Vielen mahl dank.

Paspoort mag dan ook neem ik aan?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53219138
Maatschappij
Air France
Tempo

Toestel
Airbus A319

Traject
Toulouse - Parijs CDG

Vertraging
nee

Vriendelijk personeel
Personeel was heel vriendelijk. Ze spraken duidelijk engels en zagen er ontzettend stylish uit in hun design uniformen.

Lekker eten
Eten bestond uit een drankje en de keuze uit iets zoetigs (koek) of iets hartigs (zoutjes). Verder niks bijzonders.

Entertainment
Magazine Air France. Leuk magazine met mooie plaatjes. Verder stond bij de gate een rek met kranten die meegenomen konden worden.

Algehele indruk
Helaas werd naast me een alleen reizend kind gezet dat zich ontzettend irritant gedroeg. Op zoek naar aandacht. Zat constant aan m'n spullen (m'n camera en m'n mp3), gehuld in z'n Nike schoenen en burberry petje zat ie z'n 70 euro te showen en te flirten met de stewardess. Verder verhalen over drugs aangehoord.... 11 jaar en nu al zo'n crimineeltje
Verder, Air France is prima

Iets over de luchthavens
Toulouse, overzichtelijke luchthaven niks speciaal. Alhoewel bij eht landen en opstijgen, mooi uitzicht over de Airbus fabrieken die enorm zijn.
Parijs CDG, prachtige architecturische luchthaven alleen wegwijzering kan wat beter. Moest van terminal 2D naar 2F. Bleek dus dat ik door de grens naar buiten moest en via buiten naar 2F lopen om daar weer gecontroleerd te worden om bij de vertrekgate te komen. Adembenemend dakwerk en heel mooie lichtinval. Verder lekkere, maar dure broodjes bij 'Paul'

Ow en trouwens, de toiletten daar ruiken ontzettend lekker

----------------------

Maatschappij
KLM
Economy class

Toestel
Boeing 737-800

Traject
Parijs CDG - Amsterdam

Vertraging
nee

Vriendelijk personeel
Personeel zag er verzorgd uit en allemaal een lach op hun gezicht.

Lekker eten
Ook hier de keuze uit een drankje en iets zoetigs of hartigs. Ditmaal ging ik voor hartig, de Doritos Bites.

Entertainment
Holland Herald magazine met leuke weetjes.

Algehele indruk
Rustige vlucht. Veel beenruimte, zat vlak achter de Europe Select Class. Een aantal rijen daarachter in de economy class hebben nog dezelfde stoelafstand als in de Europ Select. Dat was een mooie meekomer.

Iets over de luchthavens
Charles de Gaulle, zie hierboven en Amsterdam, was al ontzettend rustig rond kwart over 10 's avonds.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zephyrus op 16-09-2007 14:59:26 ]
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 01:01:20 #135
107792 Hexley
the Platypus
pi_53710703
# Maatschappij
Iberia

# Traject
Amsterdam - Barcelona / AMS - BCN

# Datum
Eind juli 2007

# Algehele indruk
Waardeloos,
Iberia heeft deze vlucht uitbesteed aan een andere "naamloze" maatschappij.
Echter deze vage maatschappij heeft eigen regels, waar kleine huisdieren niet als handbagage mee mogen.
F#ck you! Die Chihuahua gaat niet in het laadruim, stel mafkezen....

# Resultaat
Andere maatschappij genomen, die geen problemen heeft met een Chihuahua als handbagage.
Uhm, welke was dat? Moet ik toch echt nakijken, weet het zo niet meer...

Iberia was altijd goed, maar na dit...
Voor mij nooit meer Iberia!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:52:37 #136
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53715223
# Maatschappij?
United Airlines

# Toestel?
B777-200

# Traject?
Amsterdam-Washington v.v.

# Vertraging?
Nope. Zowel heen, als terug niet.

# Vriendelijk personeel?
Dat wel. Alleen jammer dat er van die oude stewardessen op de heenvlucht zaten. Op de terugvlucht zaten bijna allemaal stewards

# Lekker eten?

Op de heenvlucht kreeg je iets van kip met groente en een soort aardappeltaartje en ijs toe. Terug kon je kiezen uit diezelfde kip of uit pasta. Beide was goed te eten.

# Entertainment?
Elke stoel heeft een PTV waar je de keuze had uit 4 films. Verder kun je naar 20 verschillende radiozenders luisteren. Alleen jammer dat die maar een paar nummers draaiden en vervolgens weer opnieuw begonnen met uitzenden. Ook jammer dat Channel 9 (cockpit - luchtverkeersleiding) het niet deed.

# Algehele indruk?
Vlucht viel me mee. Had verwacht dat het voor mijn gevoel langer zou duren. Alleen jammer dat het zulke oude kisten zijn die UA op de lijn naar IAD inzet. Op de heenvlucht hadden we de als eerste afgeleverde 777.

# Iets over de luchthavens?
Washington was slechts een overstap, dus heb alleen de UA terminal (Concourse C) gezien. Vond het vrij klein en nauw. Vooral voor de vlucht terug was het eigenlijk te krap. Toen wij vertrokken, stonden er meedere vluchten klaar voor vertrek naar Europa. Aangezien die stuk voor stuk zo'n 300 man aan passagiers meenemen en het nogal een nauwe terminal was, was het daar erg druk.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:59:13 #137
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53715397
# Maatschappij?
United Express (Shuttle America)

# Toestel?
EMB170

# Traject?
Washington-Miami v.v.

# Vertraging?
Nope. Zowel heen, als terug niet.

# Vriendelijk personeel?
Jazeker

# Lekker eten?
Heen niks gekregen. Terug een zakje pretzels.

# Entertainment?
Je kon naar buiten kijken, of (vooral op de terugweg) naar de stewardess

# Algehele indruk?
Best goed. Leuk toestel om eens mee te vliegen. Zag er zeker niet verkeerd uit.

# Iets over de luchthavens?
Voor IAD, zie hierboven. Miami heeft een vrij groot en ruim terminal gebouw. Was lekker rustig toen wij aankwamen en vertrokken. Ziet er goed uit
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:04:17 #138
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_53718507
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[# Iets over de luchthavens?
Miami heeft een vrij groot en ruim terminal gebouw. Was lekker rustig toen wij aankwamen en vertrokken. Ziet er goed uit
Wat ik vreselijk vond aan Miami (ik was in transit tussen vluchten uit St Maarten en richting London Heathrow) was het feit dat alles in het Spaans aangeduid stond en dat ik bijgod (ondanks zelfde maatschappij enzo) mijn bagage ergens moest gaan afhalen om dan elders weer af te leveren. Bovendien kon op dat deel van de luchthaven mij niemand die daar werkte in het Engels zeggen wat ik moest doen. Ik vond dat nogal freaky in Amerika, zeker omdat ik een erg korte connectietijd had.
Het gebouw is idd verzorgd enzo, maar organisatorisch vond ik deze luchthaven maar niks. Het feit dat we indertijd mochten wachten naast de gate van het vliegtuig richting Rio de Janeiro met alle knappe Braziliaanse dames maakte daarentegen veel goed.
When all things seem to end, the future still remains..
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:17:00 #139
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53718858
Het is idd zowel Spaans als Engelstalig daar. Maar heb zelf niet het probleem gehad dat er alleen maar Spaans gesproken werd.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:47:59 #140
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_53724044
# Maatschappij?
KLM

# Toestel?
Heenreis: Boeing 737
Terugreis: Airbus A330

# Traject?
Amsterdam (AMS) - London Heathrow (LHR) - Amsterdam (AMS)

# Vertraging?
Nope.

# Vriendelijk personeel?
Niks mis mee.

# Lekker eten?
Op de heenweg een broodje. De huidige generatie broodjes vind ik minder dan de Bertolli broodjes die ze hiervoor hadden. Op de terugweg kregen we alleen een zakje pinda's of een koekje.

# Entertainment?
Holland Herald en de cabinemuziek.

# Algehele indruk?
Prima. Niks mis mee. Ik zat in de 737 vrij krap waar ik in de 737 van Easyjet ruimer zat.

# Iets over de luchthavens?
Schiphol prima. Niks mis mee. Paspoortcontrole duurde wel errug lang, er waren maar 2 balies open en de rij liep tot de ingang van de vertrekhal. Heathrow aankomst is ideaal, ik had direct mijn bagage en was na het landen binnen 10 minuten bij de Underground. Heathrow vertrek was redelijk druk in terminal 4, lange rijen bij de security check en het strikte 1-stuk-handbagage-beleid. Veel voorzieningen na paspoortcontrole.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator vrijdag 5 oktober 2007 @ 23:12:00 #141
45833 crew  Fogel
pi_53733531
Het personeel van de SAS is waarschijnlijk op een "hoe doe ik alsof ik blij en enthousiast ben" cursus geweest. Met andere woorden: stukken beter dan de afgelopen twee jaar met hun botte houding en chagerijnige koppen, nu lijkt het in ieder geval alsof ze blij zijn
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_53735086
Vaker SAS vliegen dus!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:49:11 #143
45833 crew  Fogel
pi_53742187
Maatschappij?
SAS Norge

Traject?
Trondheim-Oslo-Amsterdam
Amsterdam-Oslo-Trondheim

Vertraging?
Op de heenweg 5 minuten te laat van Trondheim vertrokken, maar ongeveer op tijd geland. De vlucht naar Amsterdam was een halfuur vertraagd omdat het mistig was op Schiphol en daardoor werd er grotere afstand gehouden tussen de landende vliegtuigen.
Op de terugweg was de vlucht van Amsterdam naar Oslo 10 minuten vertraagd, reden onbekend. En de vlucht Oslo-Trondheim was een halfuur vertraagd omdat air traffic control voor de regio zuid-Noorwegen onderbemand was (wederom...). We zijn via Zweeds luchtruim omgevlogen om zo onder toezicht van de ATC in Bodø vanaf het Noorden in Trondheim te landen, best een omweg dus, maar uiteindelijk viel de totale vertraging wel mee.

Vriendelijk personeel?
Zoals ik in de post hierboven schreeft lijkt het alsof ze op glimlachcursus zijn geweest, een grote verbetering t.o.v. de afgelopen 2-2,5 jaar.

Lekker eten?
Ontbijt op de route Trondheim-Oslo was smerig, erger dan de nieuwe KLM broodjes... op de andere 3 vluchten niks gekregen (alleen binnenlandse vluchten met de SAS, voor 9u krijg je ontbijt, verder kan je dingen kopen. Gekocht blikje bier op de terugweg smaakte goed

Entertainment?

Nee

Algehele indruk?

Zelfs al waren alle vluchten vertraagd, is de algehele indruk toch (weer) OK. Vooral de houding van het personeel is erg verbeterd en dat trekt erg omhoog.

Iets over de luchthavens?
Trondheim, klein en efficient. 45 minuten voor vertrek een keer aankomen is totaal geen probleem.
Oslo, slecht vliegveld voor tranfers, er is weinig te doen en bijna alles zit om 22u al dicht op een kiosk na. Bij aansluitende vluchten van het buitenland en verder binnenland is het slecht geregeld dat je eerst je koffers op moet halen, door de douane heen en dan bij de normale check-in weer de koffers bij de baggage-drop moet afgeven (ik had alleen handbaggage, maar voor degenen die koffers inchecken is dit handig om te weten). Het meest vervelende is dat je opnieuw door de stomme vloeistofcontrole moet...
Schiphol, algemeen bekend.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2007 @ 22:44:14 #144
88815 The_Emotion
98.3
pi_53778108
Maatschappij?:
China Southern Airlines

Traject?:
Amsterdam - Beijing
Kunming - Guilin
Guangzhou - Beijing - Amsterdam

Vertraging?:
De heenreis niet, de binnenlandse vlucht en terugreis een half uur vertraging

Vriendelijk personeel?:
Ja hoor, op de heenweg werd me een businessclass plaats toegewezen, toen ik een melding maakte dat mijn schermpje en verlichting het niet deed.
Verder kwamen ze wat gereserveerd, maar vriendelijk over.

Lekker eten?:
Warm eten was wat flauw van smaak.
Bij het ontbijt was het fruit en de yoghurt wel lekker.

Entertainment?:
6 kanalen met films en series die continue herhaald werden, dat ging al snel vervelen.

Algehele indruk?:
Het is gewoon een lange zit

Iets over de luchthavens:
Bij het in en uitstappen wordt je eerst in een busje gepropt om vervolgens naar de terminal/vliegtuig te rijden. Op zich niet zo erg als het vliegtuig midden op het vliegveld staat, maar om in een busje gepropt te worden om 10 meter te rijden en uit te stappen, vind ik wel vreemd.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 01:10:12 #145
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_53805163
En dan het plaatje wat hoort bij dit verslag: Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #5



Hap, slik, weg.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:13:27 #146
45833 crew  Fogel
pi_53808015
De broodjes krimpen echt steeds meer.... ben benieuw of ik over 3 weken een stukje brood ter grootte van een erwt krijg
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:17:11 #147
60759 Bertjeee
Irchulp-fan
pi_53808078
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:

Algehele indruk?
Als je voorin zit vlieg je achteruit!! Net alsof je in een trein zit
Heb bij Mythbusters gezien dat dat veel gevaarlijker is bij een crash.....
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:28:06 #148
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_53812544
# Maatschappij?
Malaysia Airlines

# Toestel?
AMS - KUL - AMS: 747-400P
KUL - DEN - KUL: 737-400

# Traject?
Amsterdam (AMS) - Kuala Lumpur (KUL) - Denpasar (DEN) - Amsterdam (AMS)

# Vertraging?
Heenweg op beide vluchten niet, terugweg 2 uur vertraging in Denpasar vanwege een toestel wat later binnen was gekomen. Als compensatie kregen we een tegoedbon voor een lichte maaltijd maar dat mocht geen naam hebben, wat friet en een soort van oude kleffe tosti in een hamburgerbakje met een blikje fris erbij.

# Vriendelijk personeel?
Helemaal niks mis mee, ik vond de stewards alleen wel wat vriendelijker en meer service gericht dan de stewardessen.

# Lekker eten?
Mwah. Heenweg naar KUL ging het op zich wel, eerst zakje pinda's, daarna een warme maaltijd met rijst en erg pittig vlees. Deed me een beetje denken aan een soort Rendang, net zo pittig maar vrij weinig smaak. Verder het onvermijdelijke broodje , wat groente, toetje en naar keus vruchtensap, wijn of bier. Na een uur of 8 vliegen kregen we ook nog een snackpakketje met chips, koekjes, een kaasje etc.
Vlucht van KUL naar DEN ook weer een warme maaltijd, zelfde als hierboven. Weer keus uit vlees of vis.
Terugvluchten ook weer op beide vluchten een warme maaltijd maar nu met de keus tussen vis of kip. Kip was erg lekker maar de aardappelprut die erbij zat was niet te eten. Ontbijt of iets anders was op aanvraag op de vlucht terug naar AMS, niet geprobeerd.

# Entertainment?
Prima personal entertainment systeem, hele lading (popcap) games, recente muziekalbums in allerlei genres en een aanzienlijke hoeveelheid tv programma's en films waaronder hele nieuwe. (Shrek 3, nieuwste Harry Potter etc.) De koptelefoon die je krijgt is alleen niet echt best, geeft weinig lage tonen zodat muziek en film nogal schel klinkt, de systeempjes "bevriezen" ook elke keer als er een mededeling door de crew wordt gedaan en een film op pauze zetten lukte de ene keer wel een de andere keer niet.
Vlucht van/naar Denpasar had geen entertainment op de kranten na die bij iedere vlucht werden aangeboden.

# Algehele indruk?
Mjah, vliegen wordt nooit een hobby van me.

# Iets over de luchthavens?
Mjah Schiphol, wat kan je daar nog over zeggen? KLIA was echt een openbaring, schitterende luchthaven en alles is heel strak geregeld. Shuttle van het ene deel naar het andere is ook best geinig en alles is gewoon heel schoon, modern en heel (dat soort vervoer bijv. zou bij ons nog geen dag intact blijven). Ngurah Rai is weer hele andere koek, eerste aanblik: oud en armoedig vergeken met KLIA en Schiphol. Wel grappig dat de landingsbaan "in zee" is gebouwd. De rijen voor de visa doen oost europees aan en het personeel op de luchthaven hoeft niet te solliciteren voor een prodent reclame. Het verschil tussen Maleisie en Indonesie is enorm als je afgaat op de luchthavens.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_53852243
oef, gisteren met ryanair london - endhoven tijdens snelheid maken, redelijk vlak voor takeoff ineens heel hard remmen, was er een lampje gaan branden over een open deur ofzo. na 20 min checken konden we verder. leuk is anders!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_53856122
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:15 schreef knuppelhout het volgende:
oef, gisteren met ryanair london - endhoven tijdens snelheid maken, redelijk vlak voor takeoff ineens heel hard remmen, was er een lampje gaan branden over een open deur ofzo. na 20 min checken konden we verder. leuk is anders!
Ach, in walibi moet je voor zo'n attractie betalen, nu zat het in de prijs inbegrepen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')