Dus het zal niet lang duren totdat een ander land/vereniging van landen opstaat en er een eind aan zal maken...
quote:China trouwens op lange termijn, over mid-lange termijn (20 year) zijn er 3 supermachten:
Op donderdag 17 juli 2003 14:31 schreef pberends het volgende:
China.
de VS, EU en China.
quote:dat volk die met een mongolide leider en al compleet van de kaart geveegd gaan worden als ze echt een keer aanvallen?
Op donderdag 17 juli 2003 14:31 schreef Lelijke_Aap het volgende:
De Noord-Koreanen
quote:India zal deze 3 op de voet volgen denk ik.
Op donderdag 17 juli 2003 14:32 schreef pberends het volgende:[..]
China trouwens op lange termijn, over mid-lange termijn (20 year) zijn er 3 supermachten:
de VS, EU en China.
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 14:37 schreef DaForZz het volgende:[..]
India zal deze 3 op de voet volgen denk ik.
hoezo dat? ik zou eerder denken aan Rusland ofzo....
quote:Ja, India én Rusland worden zeg maar de Second-Level supermachten. En Japan is een blijvende Second-Level supermacht.
Op donderdag 17 juli 2003 14:37 schreef DaForZz het volgende:[..]
India zal deze 3 op de voet volgen denk ik.
quote:1 mlijard redelijk onderwezen mensen moet voldoende zijn.
Op donderdag 17 juli 2003 14:39 schreef HeyFreak het volgende:[..]
hoezo dat? ik zou eerder denken aan Rusland ofzo....
quote:En ze spreken bijna allemaal Engels.
Op donderdag 17 juli 2003 14:41 schreef Basp1 het volgende:[..]
1 mlijard redelijk onderwezen mensen moet voldoende zijn.
quote:ik neem aan dat je nu doelt op Rusland want India is een derdewereldland waar ze nog langs de weg schijten (no offence)
Op donderdag 17 juli 2003 14:41 schreef Basp1 het volgende:[..]
1 mlijard redelijk onderwezen mensen moet voldoende zijn.
nee, India zie ik echt geen wereldmacht worden...
quote:Ze zijn iedergeval al een kernmacht (toch wel een verreiste voor een supermacht).
Op donderdag 17 juli 2003 14:44 schreef HeyFreak het volgende:[..]
ik neem aan dat je nu doelt op Rusland want India is een derdewereldland waar ze nog langs de weg schijten (no offence)
nee, India zie ik echt geen wereldmacht worden...
quote:Grappemaker.
Op donderdag 17 juli 2003 14:44 schreef pberends het volgende:[..]
En ze spreken bijna allemaal Engels.
Ik heb een paar keer met China moeten bellen, omdat er een gebruiker zat met een probleempje, het enige wat ik uit hun klep kreeg was: "yeeeeeesssss?"
en dan op alle vragen die ik stelde he, en hem dan nog steeds niet aan de lijn krijgen ..
Maar 1 miljard werkende mensen kunnen erg veel verzetten idd ..
quote:We hadden het over India. Ik zeg "en ze spreken Engels" dat dat een voordeel is tegenover de verwachte supermacht China.
Op donderdag 17 juli 2003 14:47 schreef jogy het volgende:[..]
Grappemaker.
Ik heb een paar keer met China moeten bellen, omdat er een gebruiker zat met een probleempje, het enige wat ik uit hun klep kreeg was: "yeeeeeesssss?"
en dan op alle vragen die ik stelde he, en hem dan nog steeds niet aan de lijn krijgen
..
Maar 1 miljard werkende mensen kunnen erg veel verzetten idd
..
quote:Lezen is moeilijk
Op donderdag 17 juli 2003 14:48 schreef pberends het volgende:[..]
We hadden het over India. Ik zeg "en ze spreken Engels" dat dat een voordeel is tegenover de verwachte supermacht China.
dus Nederland, België, Suriname, Antillen (gevangenis eiland a la Alcatraz) Zuid Afrika, Nieuw Guinnea en Indonesië
met ambassade/internationale spreekbuis in New York
maar dan moeten we de bende eerst nog ff heroveren
onze vijand wordt niet een geloof maar Spanje zoals het hoort en Engeland als ze Gibraltar niet over willen dragen want dat behoort ook aan ons toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |