Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
ik plaats ff serieus een tvp
ik plak m'n tvp hier effequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:57 schreef NJ het volgende:
Hier ben ik al, ik zet 'm even sticky.
Neen!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
O, Bio is dus geen onzin mod.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alle modjes slapen nu wel denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[CENTRAAL] Weltrusten topic kan deze weer geopend worden, zoveel ging er niet offtopic en ten tweede het is een onzin, snap eigenlijk in de eerste plaats niet waarom hij gesloten is, overdag gaan mensen ook slapen en dus ook weltrusten zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, een enkele pleegt momenteel zelfmoord.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alle modjes slapen nu wel denk ik
Bio is bij mij en Remlof nuquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, een enkele pleegt momenteel zelfmoord.
Of heeft iemand bio tegen gehouden ?
Nee, het goedemorgen topic is de enige ( door traditie ) die mag. goede middag/avond/nacht/weltrusten doe je maar in een reeks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[CENTRAAL] Weltrusten topic kan deze weer geopend worden, zoveel ging er niet offtopic en ten tweede het is een onzin, snap eigenlijk in de eerste plaats niet waarom hij gesloten is, overdag gaan mensen ook slapen en dus ook weltrusten zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:10 schreef EL_REY het volgende:
ik vind deze openingspost eigelijks beter dan die van donald duck..
What else is new?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik weet het nog niet, hoor...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop