Paar keer voorzichtig geluisterd, het is een zware plaat iigquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:26 schreef DaisyDuke het volgende:
The Fiery Furnaces met "Blueberry Boat" wordt mij van alle kanten aangeraden, indienummers van soms wel 10 minuten(!), toch komende week maar eens gaan luisteren dan..... "Gallowbirds Bark" was in ieder geval een prima plaat!
Lees en huiver.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:37 schreef keijz het volgende:
Wat is het sideproject van Modest Mouse dan?
Ik kan maar niet verzinnen waar ik dat van ken... Misschieen een voorprogramma ofzo, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:13 schreef dr_diablos het volgende:
Ik heb pas sinds kort de laatste plaat van Reigning Sound ontdekt,
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:31 schreef Z het volgende:
Tsja en die "Blueberry Boat", die is niet te vergelijken met "Gallowbirds Bark". Het is echt een soort opera...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop