abonnement Unibet Coolblue
pi_189180248
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 17:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

wanneer 1 op 1 zeg ik toch. saudi is een amerikaanse protectoraat, die hoeven zich idd niet zorgen te maken voor een perzische invasie
Dat had ik gemist. Het zou wel een stunt zijn.

Overigens even de wiki aan het lezen maar hun marine is wel echt zwak met maar 3 grote boten.
Ze zijn wel aan een spending spree om dat te upgraden met Duitse onderzeeboten en Amerikaanse schepen.

De luchtmacht daarentegen ziet er goed uit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_189180319
Een moderne onderzeeër met een Saoedi crew, die zinkt binnen een jaar.
Dat kan welhaast niet anders.
Wel een mooie verkapte manier van de Duitsers laten meegenieten van de weelde, dat dan weer wel.
pi_189180350
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat had ik gemist. Het zou wel een stunt zijn.

Overigens even de wiki aan het lezen maar hun marine is wel echt zwak met maar 3 grote boten.
Ze zijn wel aan een spending spree om dat te upgraden met Duitse onderzeeboten en Amerikaanse schepen.

De luchtmacht daarentegen ziet er goed uit.
kameraad binkov denkt dat het een draw zal worden :P

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189180392
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Terrorist in wording @:AIVD. Welke kleur ben je zelf eigenlijk? Geel, bruin of zwart?
ik heb de aivd al gemailed. no spang ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189180402
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 18:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

kameraad binkov denkt dat het een draw zal worden :P

Die denkt ook dat een Egyptische invasie van Israël redelijk succesvol zou zijn, kijk die content met veel plezier maar kan mij niet altijd vinden in de conclusie :P
pi_189180484
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die denkt ook dat een Egyptische invasie van Israël redelijk succesvol zou zijn, kijk die content met veel plezier maar kan mij niet altijd vinden in de conclusie :P
hij geeft israel als de clear winner aan



zeker leuke content :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189180662
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 18:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij geeft israel als de clear winner aan



zeker leuke content :Y
Dan was het een andere video die ik zag, volg eckt teveel channels op YouTube.
Ben nu het zo regent ArmchairGenerals aan het kijken.
pi_189188218
damn wat een vernedering voor de saudis. uiteraard gaan ze erover zwijgen en uiteraard gaat al jazeera (qatari zender) er uitgebreid over melden.

Yemen's Houthi rebels release Saudi attack video

Saudi Arabia has not responded to Houthi claim 500 of its forces were killed or wounded in August's cross-border attack.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189189926
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2019 10:36 schreef Slayage het volgende:
damn wat een vernedering voor de saudis. uiteraard gaan ze erover zwijgen en uiteraard gaat al jazeera (qatari zender) er uitgebreid over melden.

Yemen's Houthi rebels release Saudi attack video

Saudi Arabia has not responded to Houthi claim 500 of its forces were killed or wounded in August's cross-border attack.

Zou Iran hier niet een grote rol in spelen? Het is wel toevallig dat ze op dit moment grote successen behalen. Het was altijd wel een zooitje in Jemen, maar het lijkt nu alsof de rebellen echt veel sterker terug komen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189204905
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Zou Iran hier niet een grote rol in spelen? Het is wel toevallig dat ze op dit moment grote successen behalen. Het was altijd wel een zooitje in Jemen, maar het lijkt nu alsof de rebellen echt veel sterker terug komen.
De beelden zijn recent naar buiten gekomen, maar de aanval zelf is in augustus uitgevoerd. Denk niet dat Iran hier per se iets mee te maken heeft, Houthis maken al een tijdje gehakt van de Saudis op de grond.
pi_189226878
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Zou Iran hier niet een grote rol in spelen? Het is wel toevallig dat ze op dit moment grote successen behalen. Het was altijd wel een zooitje in Jemen, maar het lijkt nu alsof de rebellen echt veel sterker terug komen.
Rebellen is nogal minderwaardig als term. Bedenk dat er een groot gedeelte van het vroegere reguliere leger van Jemen achter schuilgaat. Dat zijn, in tegenstelling tot de Saoedi's, dus geen amateurs.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:22:13 #137
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189232478
Saudi-Arabië heeft zich opengesteld voor toerisme.

https://www.ad.nl/reizen/(...)n-toelaten~a6306e0d/
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:30:37 #138
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189235383
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:22 schreef Jellereppe het volgende:
Saudi-Arabië heeft zich opengesteld voor toerisme.

https://www.ad.nl/reizen/(...)n-toelaten~a6306e0d/
Ik heb al advertenties zien komen :')

Zag ook een reportage over een leger aan influencers die Mohammed Bonesaw Salman heeft ingehuurd. Inclusief een Nederlandse chick van een marketing bedrijf.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189235463
https://www.wsj.com/artic(...)ike-soon-11569105344
quote:
Yemeni Rebels Warn Iran Plans Another Strike Soon
The information has been passed along to the Saudis and the U.S., according to people briefed on the warnings

BEIRUT—Houthi militants in Yemen have warned foreign diplomats that Iran is preparing a follow-up strike to the missile and drone attack that crippled Saudi Arabia’s oil industry a week ago, people familiar with the matter said.
En nu wachten op de volgende (artikel van 21 september, maar dan hebben we al het nieuws tot nu toe wel een beetje gehad).
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:12:56 #141
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_189235840
In Irak is het donker ligt bijna al het internet-verkeer plat.
netblocks twitterde op woensdag 02-10-2019 om 21:40:38 Update: #Iraq is now largely offline amid widening mass-protests; situation on the ground unclear due to blackouts; real-time network data show ~75% of country including #Baghdad now offline (excl. autonomous regions) 📉📰 https://t.co/7GF42YLDWU https://t.co/zUzK36w8nC reageer retweet
2019: The Great Awakening
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:24:47 #142
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189236215
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb al advertenties zien komen :')

Zag ook een reportage over een leger aan influencers die Mohammed Bonesaw Salman heeft ingehuurd. Inclusief een Nederlandse chick van een marketing bedrijf.
Het gaat hem toch niet lukken imago van Saudi-Arabië in een jaar op te poetsen. Dat kost minimaal een generatie. Een generatie omdat ze qua globale imago helemaal onderaan de lijsten staan behalve onder mensen die het wahabisme aanhangen. Maar goed ik ben benieuwd. Laat mij graag verbazen.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 06:37:12 #143
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_189239900
Ging hier ook meteen de volgende grap rond:

De eerste toerist land op Dammam AirPort, hij bestelt een Über en wanneer hij instapt zegt hij tegen de chauffeur: “Breng me waar de locals heen gaan voor hun plezier!” Prompt brengt de chauffeur hem naar Bahrein...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_189240512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 06:37 schreef nixxx het volgende:
Ging hier ook meteen de volgende grap rond:

De eerste toerist land op Dammam AirPort, hij bestelt een Über en wanneer hij instapt zegt hij tegen de chauffeur: “Breng me waar de locals heen gaan voor hun plezier!” Prompt brengt de chauffeur hem naar Bahrein...
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189240599
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:24 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het gaat hem toch niet lukken imago van Saudi-Arabië in een jaar op te poetsen. Dat kost minimaal een generatie. Een generatie omdat ze qua globale imago helemaal onderaan de lijsten staan behalve onder mensen die het wahabisme aanhangen. Maar goed ik ben benieuwd. Laat mij graag verbazen.
Mwah dat weet ik niet zo zeker. De meeste mensen hebben niet zo'n beste geheugen. Kashoggi heeft nagenoeg niemand meer over. Onthoofde homo's zal je geen beelden van hebben en de politieke gevamgen zie je ook niet. Mensen zijn makkelijk beïnvloedbaar door marketing campagnes. Dus dat ze toeristen zullen trekken staat vast, maar hoe het allemaal exact zal uitpakken?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 3 oktober 2019 @ 20:02:53 #146
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189251513
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 08:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Mwah dat weet ik niet zo zeker. De meeste mensen hebben niet zo'n beste geheugen. Kashoggi heeft nagenoeg niemand meer over. Onthoofde homo's zal je geen beelden van hebben en de politieke gevamgen zie je ook niet. Mensen zijn makkelijk beïnvloedbaar door marketing campagnes. Dus dat ze toeristen zullen trekken staat vast, maar hoe het allemaal exact zal uitpakken?
Goed gesproken.
pi_197834392
quote:
VS beëindigen steun aan offensief tegen Houthi’s in Jemen

De Verenigde Staten zullen geen steun meer geven aan ‘offensieve operaties’ in Jemen tegen de opstandige Houthi’s. President Joe Biden zal dat donderdag aankondigen, zei nationaal veiligheidsadviseur Jake Sullivan. Washington blijft aanvallen tegen terreurgroep al-Qaeda wel ondersteunen.

Biden benoemt naar verwachting de ervaren diplomaat Timothy Lenderking als speciale gezant voor Jemen. Dat wordt gezien als een teken dat de VS een actievere rol willen spelen in het beëindigen van de burgeroorlog in dat land.

De vorige regering onder president Trump steunde het door Saudi-Arabië geleide offensief in Jemen. Dat land bestookt met andere Arabische landen opstandige Houthi’s, die worden geholpen door Iran. Trump leverde veel wapens aan Saudi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten (VAE). De nieuwe regering bevroor de verkoop van F35-straaljagers aan de VAE en bepaalde wapentransacties met de Saudi’s eerder al.

Grote hongersnood

De strijd van zes jaar had al meer dan 100.000 doden en grote hongersnood tot gevolg. Volgens de VN is het de grootste humanitaire crisis op aarde.

De VS bestempelden de Houthi’s vlak voor het vertrek van Trump nog als terroristen. De nieuwe regering in Washington heeft daar afstand van genomen. Minister van Buitenlandse Zaken Antony Blinken heeft gezegd dat het Saudische offensief tegen de Houthi’s heeft bijgedragen aan de vreselijke humanitaire toestand in Jemen. Het is volgens hem erg belangrijk humanitaire hulp naar het ‘wanhopige’ Jemenitische volk te krijgen.
Incelfrikandel
  zaterdag 6 februari 2021 @ 00:05:25 #148
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_197844833
Maar we likken niet bij Iran hoor.
pi_197849600
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 00:05 schreef YoungDriller het volgende:
Maar we likken niet bij Iran hoor.
Dat heb je goed gezien.
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')