Die ondertiteling is er overduidelijk later onder gezet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Al-Aqsa tv is het televisiekanaal van Hamas. Die vreemde taal is Arabisch. Via die zender zaaien ze haat en ruien ze o.a. de Palestijnse kinderen op.
Wat er continu beweerd wordt, is dat Hamas mensen dwingt om op locaties te blijven die door Israël gebombardeerd zullen worden. Daar is geen blijk van. Ja, Palestijnen zijn soms vastberaden en kiezen ervoor om te blijven in hun woning omdat ze denken dat Israël dan niet gaat bombarderen.quote:Wie heeft het over vastketenen?
Hamas zijn barbaren net als dat de staat van Israël wordt geleid door barbaren. Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Hamas zijn ook onmenselijke barbaren. Onder welke steen kom jij vandaan? Overigens vind ik dat Israël echt buitensporig veel geweld heeft gebruikt en ik hoop dat er internationaal nu eens opgetreden wordt tegen Israël.
Wat niet meteen betekent dat de ondertiteling niet klopt he.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die ondertiteling is er overduidelijk later onder gezet.
Jij twijfelt aan de betrouwbaarheid van dat Al-Aqsa filmpje en komt dan nota bene met een filmpje van RT (een Russische propagandazender)quote:Wat er continu beweerd wordt, is dat Hamas mensen dwingt om op locaties te blijven die door Israël gebombardeerd zullen worden. Daar is geen blijk van. Ja, Palestijnen zijn soms vastberaden en kiezen ervoor om te blijven in hun woning omdat ze denken dat Israël dan niet gaat bombarderen.
Hier spreekt een zogenaamde Human Shield:
quote:Hamas zijn barbaren net als dat de staat van Israël wordt geleid door barbaren. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Dus eigenlijk is ISIS gewoon een groepje pacifisten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef Peunage het volgende:
Die 1500 die zijn afgeslacht waren kadetten btw, studenten van de luchtmacht. Niet eens soldaten.
Dan kan je als tegengewicht tegen RT het volgende van IDF plaatsen:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij twijfelt aan de betrouwbaarheid van dat Al-Aqsa filmpje en komt dan nota bene met een filmpje van RT (een Russische propagandazender)
Die snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is ISIS gewoon een groepje pacifisten?
Militairen (in opleiding) doden.quote:
Nou, ik zou het nog niet eens militairen noemen. Allemaal jongeren, niet ouder dan 20.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Militairen (in opleiding) doden.
De Breivik/IDF-methode: voordat ze beginnen te groeien al uitroeien.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, ik zou het nog niet eens militairen noemen. Allemaal jongeren, niet ouder dan 20.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:12 schreef Leafeon672 het volgende:
ISIS heeft een tijd terug een video uitgebracht waarin ze beweren Iraakse soldaten hebben 'gevangen'. Ze voeren naar eigen zeggen 1500 van deze Iraakse soldaten af. Je ziet de soldaten bidden voor hun leven maar dit mocht niet baten. Ze worden allemaal afgemaakt terwijl ze gedwongen worden 'lang leve de Islamitische natie' te zingen. Ik kon niet begrijpen hoe ze dit konden doen en het deed me denken aan de acties van Hitler.
Voor de mensen wie zich afvragen wat ISIS is:
"ISIS staat voor Islamitische Staat in Irak en al-Sham en is een op al-Qaeda geïnspireerde jihadistische groepering die is begonnen in Irak. Ze streven naar een islamitisch emiraat waarin de sharia van kracht is."
Ik besefte niet hoe erg deze situatie is totdat ik dit filmpje zag. Dus voor de mensen die geïnteresseerd zijn hier de link:Het is een fake-organisatie. Om jihadisten te lokken zodat ze in een gebied geconcentreerd worden.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het alleen niet kijken als je hier niet tegen kan want het is echt schokkend materiaal. Maar dit heeft mij echt wakker gemaakt.
Het feit dat ze moskeen (of het soennie of sjiitische is maakt ze niet uit) opblazen is een veeg teken wie ze in werkelijkheid zijn.Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
Ze hebben hun naam aangepast.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom zegt men nu ineens 'IS' in plaats van 'ISIS' ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |