Zoek het lekker uit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en ze stond voor lul omdat? of haalde ze daarna de accounts door elkaar?
matige afwikkeling
Ze vindt dat ze voor lul staat omdat haar hormonen haar dat zo doen voelen gezien hij haar FB verzoek niet geaccepteerd heeft, wat niet heel vreemd is want waarschijnlijk staat dat in zijn stageovereenkomst dat hij geen buitenschoolse shitjes mag doen met zijn leerlingen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en ze stond voor lul omdat? of haalde ze daarna de accounts door elkaar?
matige afwikkeling
ja dan blijf ik erbij; er zijn betere '15 jarig meisje vs gymleraar topics' geweestquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze vindt dat ze voor lul staat omdat haar hormonen haar dat zo doen voelen gezien hij haar FB verzoek niet geaccepteerd heeft, wat niet heel vreemd is want waarschijnlijk staat dat in zijn stageovereenkomst dat hij geen buitenschoolse shitjes mag doen met zijn leerlingen.
Sowieso alles met verliefde 15 jarige meisjes is vermakelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja dan blijf ik erbij; er zijn betere '15 jarig meisje vs gymleraar topics' geweest
zou eigenlijk even moeten zoeken
Is bij iedereen in grote lijnen wel hetzelfde jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vind mijn eigen liefdes van toen ik 15 was nog wel vermakelijk.. Als ik daar aan terug denk
Kansloos voort wel de boventoonquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is bij iedereen in grote lijnen wel hetzelfde ja
Maar er vooral zelf vol van overtuigd zijn dat het ware liefde isquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kansloos voort wel de boventoon
Ja precies.. Ben zo blij dat ik die tijd gehad heb ^^quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar er vooral zelf vol van overtuigd zijn dat het ware liefde is
Me tooquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja precies.. Ben zo blij dat ik die tijd gehad heb ^^
Schuren (of slowen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Al waren die schoolfeesten wel echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |