professionele hulpquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:31 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
noem me geen schat en waarom zou ik hulp moeten zoeken als ik een topic wil sluiten?
Ik zou een psych zoeken als ik jou wasquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:31 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
noem me geen schat en waarom zou ik hulp moeten zoeken als ik een topic wil sluiten?
Psychiater heeft ze nodig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Nee, je hebt geen psych nodig, Mascha.
Wees blij dat ik je nog iets aardigs noem verdulleme. Voor hetzelfde geld was er iemand die je een wat onaardigere titel had gegeven. Dus wees dankbaar, schat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:31 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
Zo doen tegen de enige blauwe (dat is FOK!s voor moderator) van dit subforum die je nog niet geschoffeerd had.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:21 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
das niet waar, ik had een comment geplaatst voor muurbloempje alleen hij reageerde erop. Ik dacht dat hij weer zo'n vervelende gast was die doet alsof hij een slotje kan plaatsen dus ik zei 'ik had het niet tegen jou'. Maar als je mij wil helpen, zou fantastisch zijn!
Niet erg netjes van d'r idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo doen tegen de enige blauwe (dat is FOK!s voor moderator) van dit subforum die je nog niet geschoffeerd had.![]()
Ze vind hem een klootzak en is nooit verliefd op hem geweest... zegt ze he ^^quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef Life2.0 het volgende:
samenvatting?
is ze op zijn lul gevallen?
is ze al zwanger?
stagaire is ontslagen?
Ff ctrl-f'en op 'schreef mascha'quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:55 schreef Life2.0 het volgende:
samenvatting?
is ze op zijn lul gevallen?
is ze al zwanger?
stagaire is ontslagen?
Wel apart dat je dat denkt bij mensen met een blauwe username waar 'Moderator' naast staat, maar wel denkt dat mensen je kunnen helpen met een slotje met een zwarte username waarbij níét staat dat ze moderator zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:21 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
das niet waar, ik had een comment geplaatst voor muurbloempje alleen hij reageerde erop. Ik dacht dat hij weer zo'n vervelende gast was die doet alsof hij een slotje kan plaatsen dus ik zei 'ik had het niet tegen jou'. Maar als je mij wil helpen, zou fantastisch zijn!
ja euhquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ff ctrl-f'en op 'schreef mascha'Dan zie je haar posts wel die gequote zijn.
Wat een typisch puberverhaal dit weer, de tering
ja uh samenvatting is al gegegeven...quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja euh
samenvatting?
iets met een alt account en toen ??
waar dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja uh samenvatting is al gegegeven...
en waar zijn samenvattingen dan voor?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
laat maar.. Ik zou het gewoon lezen is best vermakelijk.
TS vind stagiair leuk, voegt hem toe op fb. hij accepteert iemand anders wel op fb dus is ze boos. Ze maakt een fake account aan om te kijken of hij die wel toevoegt doet hij ook niet en nu is hij een lul en is ze nooit verliefd op hem geweest..quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en waar zijn samenvattingen dan voor?
en ze stond voor lul omdat? of haalde ze daarna de accounts door elkaar?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
TS vind stagiair leuk, voegt hem toe op fb. hij accepteert iemand anders wel op fb dus is ze boos. Ze maakt een fake account aan om te kijken of hij die wel toevoegt doet hij ook niet en nu is hij een lul en is ze nooit verliefd op hem geweest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |