Het ging perongelukquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef Fever00 het volgende:
Hoezo ben ik dan meteen een hoer het ging perongeluk
Minderjarig/meerderjarig in combinatie met een pedagogische achtergrond leerkracht/leerling... Dit wordt niet best.quote:
Je viel zo van de bijles ringen zwaaien op zijn ontblote lul?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef Fever00 het volgende:
Cockringen noemen ze dat toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je viel zo van de bijles ringen zwaaien op zijn ontblote lul?
ja dat gebeurt mij nou ook zo vaak
nee ik ben bij een vriendinquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:44 schreef Life2.0 het volgende:
als het waar is, heb je dit vast gepost vanaf je huisadres, niet?
Per ongeluk je kut openstellen voor wie er maar in wilt?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef Fever00 het volgende:
nee hij zit niet bij ons op school hij loopt er gewoon stage dus niet een leerling die van onze school er stage looptquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Minderjarig/meerderjarig in combinatie met een pedagogische achtergrond leerkracht/leerling... Dit wordt niet best.![]()
het gebeurde gewoon ik kon er niks aan doen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Per ongeluk je kut openstellen voor wie er maar in wilt?
Dat soort dingen gaan niet per ongeluk.
Overigens zou ik in het geval dat ik je vriend was en het mij opbiechtte aangifte doen van die leraar.
Als meerderjarige mag je geen minderjarige neuken.
Overigens kan die zn toekomst als leraar ook wel vergeten lijkt me zo.
Ik zou je telefoonnummer hier plaatsen, er zijn genoeg zolderkamerautisten op fok die een inloopdag in een tienerkut wel kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:48 schreef Fever00 het volgende:
[..]
het gebeurde gewoon ik kon er niks aan doen..
dat herhalen heeft niet zo veel zin hequote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:48 schreef Fever00 het volgende:
[..]
als je vriend er achter komt gaat hij jullie heus niet beschermenquote:
hij houdt van me.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je vriend er achter komt gaat hij jullie heus niet beschermen
eerder een poging doen om zo veel mogelijk schade te doen denk ik
je bent 15 en een hoer, niemand houdt van jequote:
ik ben geen hoer en hij houdt wel van mequote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent 15 en een hoer, niemand houdt van je
ik zorg er wel voordat dat niet gebeurd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jemig, als je maar een half woord loslaat over jullie avontuur draait ie anderhalf jaar de bak in en komt hij nooit meer aan het werk.
okequote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:14 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ik zorg er wel voordat dat niet gebeurd.
ik wist gewoon niet wat ik moest doen en ik ga niet naar buiten heb ik geen zin in -,-quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke
goed dat je een topic hebt geopend dan
lekker getrollt? ga toch naar buiten het weer is heerlijk!
hoe zo per ongeluk?je heb je laten neuken terwel je daar zelf toestemmig voor gaf.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef Fever00 het volgende:
ja dat wel maar het gebeurde gewoon ineens de les was afgelopen en toen gebeurde het gewoonquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:28 schreef satopex het volgende:
[..]
hoe zo per ongeluk?je heb je laten neuken terwel je daar zelf toestemmig voor gaf.
Snap ik wel hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:48 schreef Fever00 het volgende:
[..]
Hoe kan je zomaar uit het niets sex hebben ??quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:31 schreef Fever00 het volgende:
[..]
ja dat wel maar het gebeurde gewoon ineens de les was afgelopen en toen gebeurde het gewoon
typo hersteldquote:
je viel met je doos op zijn penisquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:41 schreef Fever00 het volgende:
Hahah dat wil ik zien hoe je dat doetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor.
Heb ik ook altijd.
Dan struikel ik en val met mijn kut op de pik van een van mijn leraar. Niks mis mee. Kan gebeuren.
Gebeurt gewoon opeens, uit het niets.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:34 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahah dat wil ik zien hoe je dat doet
dat idd iemand van 23 jaar moet beter weten zeker met zijn achtergrondquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Minderjarig/meerderjarig in combinatie met een pedagogische achtergrond leerkracht/leerling... Dit wordt niet best.![]()
Omdat ik voor dat ik iets met iemand had al met hem rommeldequote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:33 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hoe kan je zomaar uit het niets sex hebben ??
En waar haal je lef vandaan om je vriend dit aan te doen?
Je zegt hij houdt van je nou sorry hoor dat ben je als je je zo gedraagt niet eens waard !!!
Kan je me dat niet lerenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gebeurt gewoon opeens, uit het niets.
Pats boem.
Je bent het dan nog niet waard !!!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:36 schreef Fever00 het volgende:
[..]
Omdat ik voor dat ik iets met iemand had al met hem rommelde
hoer ?? Die krijgt betaald !quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Troll? Leuk geprobeerd.
Serieus? Naïef kuthoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |