Zorgen dat ze niet in de verleiding komen is de beste manier om dat soort idioterie uit te bannen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:47 schreef Soit het volgende:
[..]
Net alsof de mensen die een boete krijgen, het daarna niet weer doen. Denk het bij de meeste gevallen niet.
Het bord van de invalide-plek kun je over het hoofd zien. Heel misschien moest je de auto meteen kwijt, veilig en wel, omdat je kind heel snel naar de wc moet van het winkelcentrum.quote:Op zondag 27 november 2011 19:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Buiten proporties? Totdat een of andere mafkees een van jouw gezinsleden meesleurt, eens kijken of je hufterigheid dan nog goed praat. of totdat jij invalide bent en er achter komt dat een of andere hufter die invalidenparkeerplaats bezet zodat jij met je afgetakelde lichaam wel een paar honderd meter moet lopen. Waar leg je de grens? Zolang men zich niet bewust is van de risico's en gevolgen daarvan kan dat niet hoog genoeg zijn.
Dat je zo'n bord over het hoofd ziet is je eigen verantwoording, hoeveel het voorkomt doet er natuurlijk niet toe. Een kind mag van mijnheer agent echt wel buiten plassen, geeft hij er toch een bon voor dan krijg je geheid gelijk als je in bezwaar gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef skrn het volgende:
[..]
Het bord van de invalide-plek kun je over het hoofd zien. Heel misschien moest je de auto meteen kwijt, veilig en wel, omdat je kind heel snel naar de wc moet van het winkelcentrum.
Ik heb sowieso niet het idee dat het vaak voorkomt. Invalide-plekken zijn in de regel altijd vrij. Maar goed, misschien hebben gehandicapten andere ervaringen.
Ik zou een andere avatar nemen, de huidige strookt niet helemaal met je meningen.quote:Op zondag 27 november 2011 11:54 schreef betyar het volgende:
Zeuren over de hoogte van boetes. Als men een wet overtreedt die een gevaar vormt voor de omgeving kan de straf niet hoog genoeg zijn. Dat hufterig gedrag moet maar eens flink aangepakt worden.
Sodeju, jij bent scherp en nog eens grappig ook.quote:Op zondag 27 november 2011 22:08 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik zou een andere avatar nemen, de huidige strookt niet helemaal met je meningen.
Dat is dan in ieder geval iets waar jij je niet schuldig aan maakt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Sodeju, jij bent scherp en nog eens grappig ook.![]()
Het geeft wel aan dat je redenering een drogredenering is.quote:Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef betyar het volgende:
[..]Jammer dat dit soort posts niet weg worden gehaald.
Ik ben dan ook gewoon serieus.quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval iets waar jij je niet schuldig aan maakt.
Wat dat mensen wel twee keer nadenken voordat ze overgaan op hufterig gedrag? Nee hoor, wien niet horen wil moet maar voelen. Om vervolgens met kulposts aan te komen die de boel behoorlijk overdrijven slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 28 november 2011 12:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat je redenering een drogredenering is.
Hoe hoog wil jij de boetes hebben dan?quote:Op maandag 28 november 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat dat mensen wel twee keer nadenken voordat ze overgaan op hufterig gedrag? Nee hoor, wien niet horen wil moet maar voelen. Om vervolgens met kulposts aan te komen die de boel behoorlijk overdrijven slaat natuurlijk nergens op.
Doet er niet toe wat ik wil maar vooruit:quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe hoog wil jij de boetes hebben dan?
Mijn schoonmoeder heeft een invalideplek in centrum Den Bosch. Er gaat geen week voorbij dat er niet iemand op haar plek staat. En het gebeurt ook nog wel eens regelmatig dat ze een grote bek krijgt van mensen die op haar invalide-plek staan.quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef skrn het volgende:
[..]
Het bord van de invalide-plek kun je over het hoofd zien. Heel misschien moest je de auto meteen kwijt, veilig en wel, omdat je kind heel snel naar de wc moet van het winkelcentrum.
Ik heb sowieso niet het idee dat het vaak voorkomt. Invalide-plekken zijn in de regel altijd vrij. Maar goed, misschien hebben gehandicapten andere ervaringen.
klopt! helemaal mee eensquote:Op zondag 27 november 2011 11:50 schreef Re het volgende:
het is alleen absurd dat je voor een winkeldiefstal 180 euro kwijt bent, dat staat niet in verhouding
Nee, niet alle boetes. Wel veel. Mensen moeten het natuurlijk wel financieel "voelen".quote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef Blik het volgende:
[..]
laten we alle boetes gewoon verdubbelen...
Veel mensen voelen een paar tientjes al.quote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, niet alle boetes. Wel veel. Mensen moeten het natuurlijk wel financieel "voelen".
Die zullen het dan ook laten. Nu het gros nog.quote:Op maandag 28 november 2011 19:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Veel mensen voelen een paar tientjes al.
Maar als je teveel naar voren kijkt en te weinig naar je teller kijkt dan rijd je misschien al te hard, het kan snel gaan. Als de maximumsnelheden in dit land nog enigsinds realistisch bleven, maar in dit land moet je verdomme het langzaamste rijden in heel Europa, en het wordt hier alleen nog maar erger. Ik heb geen zin om een complete sufkut te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon niet naar die teller kijkt maar naar voren, naar het verkeer en zulks, dan zie je die diender achter een boom ook gewoon van te voren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |